دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X351
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما X351

عمر لامپ: 4000 ساعت در حالت روشن، 6000 ساعت در حالت اکو، 6500 ساعت در حالت داینامیک، 7000ساعت در حالت اکو+، 8000 ساعت در حالت EDU

وضوح تصویر: 768*1024 پیکسل

شدت روشنایی: 3600 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X351

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X351 یکی از ویدئو پروژکتورهای با کیفیت شرکت معتبر اپتما می باشد که با روشنایی مطلوب، وضوح تصویر عالی و قابلیت های نصب آسان شما را در سخنرانی هایتان همراهی می کند. همچنین به عنوان نسل جدید تجهیزات آموزشی توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. این ویدئو پروژکتور برای استفاده در کلاس های درس، اتاق جلسات و مکان های مذهبی یک گزینه ایده آل است و شما را به طور کامل از روش ها و تجهیزات سنتی مانند وایت برد و تخته گچی بی نیاز می کند! پس اگر خواهان بهبود کیفیت برگزاری کلاس و یادگیری دانش آموزان خود هستید، از ویدئو پروژکتور اپتما X351 استفاده کنید!

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X351

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور OPTOMA X351

  • لذت تماشای تصاویری شفاف و درخشان

ویدیو پروژکتور اپتما X351 با روشنایی 3600 لومنی فوق العاده روشن خود کیفیت قابل قبولی را برای ارائه تصاویر به نمایش می گذارد و تماشای تصاویری درخشان و شفاف را برای شما به همراه دارد، همچنین برای شما امکان استفاده از ویدئو پروژکتور را در روز بدون خاموش کردن چراغ فراهم می کند. در توصیف بهتر میزان روشنایی این ویدئو پروژکتور اپتما باید گفت که بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال یک ویدئو پروژکتور XGA با برد پرتاب استاندارد هستند.

  • رنگ ها را کاملا طبیعی ببینید!

اگر به دنبال کیفیت نمایش مطلوب تصاویر هستید، ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X351 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد چرا که این ویدئو پروژکتور دارای رزولوشن 768×1024 پیکسل می باشد و تصاویری با کیفیت مناسب به شما ارائه می دهد. ضمن اینکه نسبت کنتراست دیتا ویدئو پروژکتور اپتما X351 برابر با 20000:1 است و نواحی مشکی موجود در تصاویر با وضوح و کیفیت قابل قبولی به نمایش در می آید. نشان دادن رنگ مشکی با عمق زیاد، باعث طبیعی تر شدن رنگ ها می شود و بدین ترتیب تصاویر با کیفیت بهتری به نمایش در می آیند.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور OPTOMA X351

  • پورت های اتصال متنوع

از دیگر قابلیت های ویدئو پروژکتور اپتما مدل OPTOMA X351 مجهز بودن به پورت های USB، HDMI، VGA و کامپوزیت می باشد که امکان اتصال به لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، کامپیوتر و دیگر دستگاه های دیجیتال را برای شما فراهم می کند. همچنین دیتا پروژکتور OPTOMA X351 دارای بلندگوی داخلی 10 وات می باشد که از کیفیت صدای مطلوبی برخوردار است و شما را از خرید بلندگوهای گران قیمت بی نیاز می کند.

دیتا پروژکتور اپتما X351 از قابلیت QUICK RESUME یا بازگشت سریع برخوردار است بدین منظور که در صورت خاموش شدن ویدئو پروژکتور به طور اتفاقی، می توانید کمتر از 1 ثانیه ویدئو پروژکتور را روشن نمایید.

پورت های اتصال متنوع

  • نمایش تصاویر سه بعدی و نزدیک به واقعیت

همچنین از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتما X351 می توان گفت دارای قابلیت پخش تصاویر 3 بعدی از منابع پخش 3D مانند کنسول های بازی و غیره می باشد و با استفاده از این قابلیت دیتا ویدیو پروژکتور X351 تصاویر را به صورت 3 بعدی و نزدیک به واقعیت به نمایش می گذارد. این ویدئو پروژکتور حرفه ای اپتما با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 144 هرتزی، تصاویری روان و بدون وقفه را ارائه می دهد. البته برای رسیدن به این قابلیت عینک 3 بعدی DLP Link مورد نیاز است.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X351

  • محدوده وسیع ابعاد تصاویر پخش شده

ویدئو پروژکتور اپتما X351 تصاویری در ابعاد 27.5 اینچ تا 302.8 اینچ را با قدرت بزرگنمایی 1.1 برابر نمایش می دهد. بنابراین با تنظیم محدوده ابعاد تصایر می توانید از این ویدئو پروژکتور هم در سالن های نسبتا بزرگ و هم در اتاق های کوچک استفاده کنید.

  • دوام و طول عمر لامپ بسته به شرایط استفاده

از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتما X351 عمر لامپ می باشد که بسته به شرایط محیطی و حالت های مختلف استفاده می تواند متفاوت باشد و همچنین به میزان مصرف شما از دیتا پروژکتور نیز بستگی دارد. عمر لامپ ویدئو پروژکتور در حالت روشن برابر با 4000 ساعت و در حالت اکو (اقتصادی) برابر با 6000 ساعت، در حالت داینامیک برابر با 6500 ساعت، در حالت اکو+ برابر با 7000 ساعت و در حالتEDU  برابر با 8000 ساعت می باشد. از این جهت می توانید تا مدتی طولانی از ویدئو پروژکتور استفاده کنید و از صرف هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

 مورد دیگری که باید درباره قابلیت های ویدئو پروژکتور اپتما X351 اشاره کنیم خاموش شدن خودکار در این پروژکتور است، بدین صورت که اگر پروژکتور برای مدتی بدون استفاده قرار بگیرد به طور خودکار خاموش می شود.این ویژگی در بهبود هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت بسزایی دارد.

دوام و طول عمر لامپ بسته به شرایط استفاده

جمع بندی

اگر از شیوه های سنتی تدریس خسته شده اید، با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X351 هیجان و تکنولوژی را به کلاس درس خود وارد کنید! این ویدئو پروژکتور با قابلیت هایی مانند کیفیت بی نظیر تصاویر، روشنایی مطلوب، خاموشی خودکار، امکان نصب آسان تجربه ای لذت بخش از تدریس را هم برای اساتید و هم برای دانشجویان رقم می زند! همچنین برای استفاده در سالن های کنفرانس، همایش، اتاق های جلسات و مراکز آموزشی مناسب می باشد.

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارید جهت ارتباط با کارشناسان ما در شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 021-73027 تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید برای دریافت قیمت و یا خرید ویدئو پروژکتور های اپتما به سایت ایده برتر مراجعه کرده و از مزایای خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور برخوردار شوید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X351





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 15 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی