ماشین حساب دلی Deli DL-1703
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب دلی DL-1703

تعداد ارقام: 10 رقم اصلی + 2 رقم نمایی

منبع تغذیه: باتری

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب مهندسی دلی DL-1703

ماشین حساب دلی Deli DL-1703 یکی از ماشین حساب های مهندسی محصول شرکت معتبر دلی می باشد که برای انجام محاسبات علمی طراحی و عرضه شده است. این ماشین حساب برای دانشجویان رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه و جامعه مهندسین کشور یک گزینه قابل اعتماد به حساب می آید و با توجه به کیفیت ساخت عالی، برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب مهندسی دلی DL-1703

  • قابلیت انجام انواع محاسبات علمی و مهندسی

با استفاده از ماشین حساب دلی مدل DL-1703 قادر به انجام محاسبات جبری، مثلثاتی، کسری، آماری و منطقی خواهید بود. همچنین این ماشین حساب امکاناتی مانند محاسبه جذر و ریشه nام اعداد، محاسبه توان 3 و کار با اعداد نمایی، جایگشت و ترکیبیات، محاسبه فاکتوریل (حاصل ضرب اعداد متوالی)، محاسبه لگاریتم و ln، کار با توابع معکوس و هایپربولیک، محاسبه درصد، استفاده از عدد پی و اعداد رندوم (تصادفی) در محاسبات و بسیاری قابلیت های دیگر را نیز در اختیار شما می گذارد. از این جهت می توان ماشین حساب دلی DL-1703 را برای انجام انواع محاسبات علمی و مهندسی مناسب دانست.

قابلیت انجام انواع محاسبات علمی و مهندسی

  • قابلیت حمل و جابجایی آسان

ماشین حساب علمی دلی DL-1703 در ابعاد 180 * 90 * 20 میلی متر و وزن 125 گرم عرضه شده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. به طوری که به راحتی می توانید آن را در کیف خود گذاشته و به محل کار یا تحصیل خود حمل کنید.

  • کیفیت ساخت عالی، مقاوم در برابر صدمات احتمالی

در ساخت ماشین حساب جیبی دلی DL-1703 از پلاستیک و مواد اولیه مرغوب استفاده شده و به همین دلیل این محصول در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، رها شدن از دست و افتادن به زمین، فشار بیش از حد و وارد آمدن ضربه مقاومت قابل توجهی دارد. به طوری که اگر آن به صورت متعارف استفاده شود، تا سال ها پاسخگوی نیازهای محاسباتی شما خواهد بود. همچنین ماشین حساب مهندسی دلی DL-1703 دارای درپوش محافظ نیز هست که از دستگاه در برابر گرد و غبار، نفوذ مایعات و دیگر آسیب های محیطی محافظت می کند.

کیفیت ساخت عالی، مقاوم در برابر صدمات احتمالی

ماشین حساب دلی Deli DL-1703

  • صفحه نمایش با کیفیت

صفحه نمایش به کار رفته در ماشین حساب مهندسی دلی DL-1703 قابلیت نمایش 10 رقم اصلی و 2 رقم نمایی را دارد و از کیفیت مناسبی در نمایش اعداد و توابع برخوردار می باشد. این نمایشگر دارای روشنایی مطلوبی نیز هست و در محیط های نسبتاً روشن و پُر نور نیز از وضوح نمایش آن کاسته نمی شود.

  • دکمه هایی با عملکرد روان و نرم

مشخصه دیگر ماشین حساب Deli DL-1703 مجهز بودن آن به دکمه هایی نرم و روان است که مانع از ایجاد احساس خستگی در انگشتان دست شما در صورت استفاده طولانی مدت از ماشین حساب می شود. البته اندازه این دکمه ها مانند اکثر ماشین حساب های مهندسی چندان بزرگ نیست و در حین وارد کردن ارقام و کار با ماشین حساب باید دقت بالایی داشته باشید.

دکمه هایی با عملکرد روان و نرم

  • مصرف انرژی پایین و دوام شارژ باتری بالا

انرژی مورد نیاز ماشین حساب دانشجویی دلی DL-1703 از باتری تأمین می شود. این ماشین حساب به گونه ای طراحی شده تا مصرف انرژی پایینی داشته باشد. به عنوان مثال این ماشین حساب اگر برای مدتی بدون استفاده باقی بماند، به طور اتوماتیک خاموش می شود و به این صورت در مصرف شارژ باتری آن صرفه جویی می شود.

جمع بندی

اگر به انجام محاسبات مهندسی و علمی در تحصیل یا کسب و کار خود نیاز دارید، ماشین حساب دلی Deli DL-1703 یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود. این ماشین حساب از عهده انجام انواع محاسبات علمی برمی آید و تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

شما می توانید ماشین حساب دلی DL-1703 را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با  قیمت ماشین حساب  و همچنین نحوه خرید ماشین حساب را به شما ارائه دهند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید از ویژگی ها و قیمت انواع ماشین حساب مهندسی مطلع شوید.

ماشین حساب دلی Deli DL-1703





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 15 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی