هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A15 با ظرفیت 1 ترابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Armor A15

نوع اتصال : با سیم

نوع رابط : USB 3.0 (سازگار با USB 2.0)

نوع هارد دیسک: قابل حمل 

ظرفیت حافظه هارد دیسک : 1 ترابایت

معرفی هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Armor A15

هارد دیسک اکسترنال یکی از تجهیزات و لوازم جانبی پرکاربرد برای کاربرانی است که نیاز به ذخیره سازی اطلاعات در حجم زیاد و حمل آنها با خود در طول فعالیت های روزمره را دارند. انواع مختلفی از هارد اکسترنال در بازار موجود است که هرکدام مطابق با ظرفیت و کیفیت ساختی که دارند، از قیمت های متفاوتی بهره می برند.

یکی از هاردهای اکسترنال خوش ساخت، با دوام و دارای قیمت مناسبِ موجود در بازار، هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A15 با ظرفیت 1 ترابایت است که توانسته با طراحی ظاهری جذاب، ضد ضربه بودن و سرعت مناسب در انتقال اطلاعات به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.

معرفی هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاورArmor A15

طراحی و ساخت هارددیسک اکسترنال Silicon Power Armor A15

  • طراحی ظاهری جذاب و کاربرپسند

هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور مدل Silicon Power Armor A15 دارای بدنه ای دورنگ بوده و در رنگ های مشکی/سبز و مشکی/قرمز روانه بازار شده است. کناره های بدنه این هارد اکسترنال دارای برآمدگی هایی است که باعث راحت تر قرار گرفتن آن در دست در حین استفاده می شود. ضمن اینکه بدنه هارد اکسترنال سیلیکون پاور Armor A15 دارای روکشی سیلیکونی می باشد و از روی سطوح صاف سُر نمی خورد. در مجموع هارد دیسک اکسترنال Silicon Power Armor A15 دارای طراحی ظاهری و رنگ بندی جذابی است و حس خوبی را به شما در هنگام استفاده از آن القا می کند!

طراحی و ساخت هارددیسک اکسترنال Silicon Power Armor A15

  • مقاومتی عالی در برابر ضربه و شوک

از آنجا که هارد اکسترنال یک وسیله قابل حمل است، خطراتی مانند رها شدن از دست و افتادن به زمین یا وارد آمدن ضربه آن را تهدید می کند. به خصوص اگر اطلاعات مهمی بر روی آن ذخیره کرده باشید، همواره دغدغه از دست رفتن اطلاعات با شما خواهد بود! اما از آنجا که هارد اکسترنال یک ترابایت سیلیکون پاور Armor A15 ضد ضربه است، این نگرانی شما را به طور کامل برطرف می کند!

هارد اکسترنال ضد ضربه سیلیکون پاور Armor A15 همان طور که در عنوانش نیز آمده، مانند یک زره یا سپر (Armor) از اطلاعات ذخیره شده بر روی آن محافظت می کند. این هارد اکسترنال تست های ارتش ایالات متحده آمریکا در زمینه سقوط از ارتفاع را با موفقیت پشت سر گذاشته و در صورت سقوط از ارتفاع 122 سانتی متری و برخورد با زمین از 26 نقطه مختلف بدنه (شامل پشت و روی بدنه، گوشه ها و لبه ها) به هیچ عنوان آسیب نخواهد دید. همچنین نوع پلاستیک به کار رفته در ساخت بدنه هارد اکسترنال سیلیکون پاور Armor A15 به گونه ای است که از آن در برابر شوک به طور کامل محافظت می کند.

در مجموع می توان هارد اکسترنال ضد ضربه و ضد شوک سیلیکون پاور Armor A15 را یکی از مقاومت ترین هاردهای اکسترنال موجود در بازار در برابر ضربه دانست که به شما اجازه می دهد تا با خیالی راحت از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید.

مقاومتی عالی در برابر ضربه و شوک

هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A15 با ظرفیت 1 ترابایت

  • سرعتی عالی در انتقال اطلاعات را تجربه کنید!

همان طور که پیش از این اشاره شد، هارد دیسک سیلیکون پاور Armor A15 دارای ظرفیت یک ترابایت است و شما می توانید انواع فایل های عکس، فیلم، فایل های متنی، پاورپوینت و به طور کلی هر فایلی را که به آنها نیاز دارید، بر روی این محصول ذخیره کنید.

نکته قابل ذکر در این زمینه، مجهز بودن هارد اکسترنال 1 ترابایت سیلیکون پاور Armor A15 به پورت USB 3.0 است که سرعتی عالی در انتقال اطلاعات را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که حداکثر سرعت انتقال داده با پورت USB 3.0 برابر با 5 گیگابیت بر ثانیه (625 مگابایت بر ثانیه) می باشد؛ اما سرعت انتقال داده در اکثر هاردهای اکسترنال با این پورت، کمتر از این میزان خواهد بود. هارد اکسترنال سیلیکون پاور آرمور A15 از رابط USB 2.0 و حتی رابط قدیمی تر USB 1.1 نیز پشتیبانی می کند.

سرعتی عالی در انتقال اطلاعات را تجربه کنید!

  • از اطلاعات خود به صورت اتوماتیک بک آپ بگیرید!

بر روی قسمت پلاستیکی بدنه هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Armor A15 یک دکمه طراحی شده که در هنگام اتصال هارد به کامپیوتر یا لپ تاپ، با رنگ آبی روشن می شود. شما می توانید با فشردن این دکمه، از اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد اکسترنال، به صورت اتوماتیک بک آپ (Backup) تهیه کنید. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از این ویژگی، باید نرم افزار ارائه شده توسط شرکت سیلیکون پاور با نام SP Widget را نصب نمایید. این نرم افزار امکانات دیگری مانند رمز گذاری بر روی پوشه ها را نیز در اختیار شما می گذارد که متناسب با نیاز خود می توانید از آن بهره ببرید.

از اطلاعات خود به صورت اتوماتیک بک آپ بگیرید!

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A15 با ظرفیت 1 ترابایت از قابلیت های مناسبی برخوردار بوده و تمام نیازهای شما در زمینه ذخیره سازی و انتقال اطلاعات را برآورده می کند. همچنین این هارد اکسترنال ضد ضربه و ضد شوک می باشد و به طور کامل از اطلاعات ذخیره شده بر روی آن محافظت می کند.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید هارد اکسترنال سیلیکون پاور Armor A15 را کسب کنید. همچنین اگر در انتخاب هارد اکسترنال مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power Armor A15 با ظرفیت 1 ترابایت





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 15 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی