هندزفری بلوتوث فیلیپس Philips SHB1700
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هندزفری بلوتوث فیلیپس SHB1700

نوع گوشی: تو گوشی

نوع اتصال: بی سیم

رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری فیلیپس SHB1700

 اگر به شنیدن موسیقی در حین انجام دادن فعالیت های روزمره علاقه مند هستید یا شرایط شغلی تان به گونه ای است که تماس های تلفنی زیادی در طول روز دریافت می کنید، هندزفری بلوتوث فیلیپس Philips SHB1700 کمک زیادی به شما خواهد کرد. این هندزفری دارای یک گوشی است و از طریق بلوتوث به گوشی یا تبلت شما به صورت بدون سیم متصل می شود. با استفاده از هندزفری فیلیپس مدل Philips SHB1700 بالاترین کیفیت در مکالمه را تجربه خواهید کرد. در ادامه به بررسی ویژگی های این هندزفری بلوتوثی خواهیم پرداخت.

معرفی هندزفری فیلیپس SHB1700

قابلیت های هندزفری Philips SHB1700

  • انجام مکالمات تلفنی با کیفیتی عالی

هندزفری تک گوشی فیلیپس SHB1700 به دو میکروفون مجهز می باشد و از قابلیت هایی مانند کاهش نویزهای محیطی بهره می برد. بنابراین حتی در محیط های پر سروصدا و شلوغ نیز صدای شما با وضوح و کیفیتی عالی به طرف مقابل در حین مکالمه تلفنی منتقل خواهد شد. همچنین هندزفری فیلیپس SHB1700 توانایی بالایی در اتصال بلوتوثی دارد و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا و خش دار بودن آن مواجه نخواهید شد.

قابلیت های هندزفری Philips SHB1700

  • قابل اتصال به انواع گوشی های موبایل

در هندزفری بلوتوثی فیلیپس SHB1700 از بلوتوث نسخه 4.0 استفاده شده و به همین دلیل این هندزفری به انواع گوشی های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث قابل اتصال می باشد. البته برای دستیابی به بهترین کیفیت در اتصال بلوتوثی، بهتر است به سازگاری نسخه بلوتوث هندزفری و دستگاه متصل به آن توجه داشته باشید.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که هندزفری بی سیم بلوتوث فیلیپس SHB1700 دارای حداکثر بُرد 10 متر است. به این معنا که فاصله آن با دستگاه متصل به هندزفری نباید از 10 متر بیشتر شود. در غیر این صورت ارتباط میان دو دستگاه قطع خواهد شد.

قابل اتصال به انواع گوشی های موبایل

هندزفری بی سیم فیلیپس SHB1700 امکاناتی مانند مدیریت تماس های دریافتی (قبول تماس، خاتمه دادن به تماس، شماره گیری مجدد آخرین شماره گرفته شده، بی صدا کردن (mute) میکروفون، رد تماس، سوئیچ بین مکالمه و پخش موسیقی و شماره گیری صوتی را در اختیار شما می گذارد و کارایی بالایی به سریع تر انجام شدن کارهای شما می نماید. از هندزفری فیلیپس SHB1700 علاوه بر انجام مکالمه های تلفنی می توانید به منظور گوش دادن به موسیقی نیز بهره ببرید. بر روی بدنه این هندزفری دکمه کنترلی صدا و موسیقی تعبیه شده و دسترسی به آن به آسانی انجام پذیر خواهد بود.

قابل اتصال به انواع گوشی های موبایل

هندزفری بلوتوث فیلیپس Philips SHB1700

  • وزن سبک، طراحی ظاهری زیبا

علاوه بر ویژگی های فنی، هندزفری تو گوشی فیلیپس SHB1700 از طراحی ظاهری زیبایی نیز بهره می برد. این هندزفری به صورت دورنگ (طلایی/مشکی) طراحی شده و انتظارات شما از یک محصول شیک و زیبا را برآورده می کند.

نکته مهم دیگری که در رابطه با هندزفری بلوتوث تو گوشی فیلیپس SHB1700 باید به آن اشاره کنیم، مجهز بودن آن به سرگوشی نرم و راحت و وزن سبک هندزفری است. این ویژگی ها باعث می شوند تا در صورت استفاده های طولانی مدت و مداوم از هندزفری فیلیپس SHB1700 در طول روز احساس خستگی و ناراحتی به شما دست ندهد.

وزن سبک، طراحی ظاهری زیبا

  • تأمین انرژی از باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری

در هندزفری بلوتوثی فیلیپس SHB1700 از یک باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده که شارژ کامل آن برای 6 ساعت مکالمه یا پخش موسیقی و 220 ساعت روشن نگه داشتن هندزفری در حالت استند بای کفایت می کند. با توجه به این مشخصات نیازی به شارژ کردن چندباره هندزفری فیلیپس SHB1700 در طول روز نخواهید داشت و با خیالی آسوده می توانید از آن در حین انجام دادن کارهای روزانه تان استفاده کنید.

تأمین انرژی از باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری

جمع بندی

در مجموع هندزفری بلوتوث فیلیپس Philips SHB1700 را می توان یک هندزفری خوش ساخت و با دوام دانست که صدایی شفاف و واضح را در حین انجام مکالمه و گوش دادن به موسیقی به شما ارائه می دهد. این هندزفری با وزن سبک و طراحی ارگونومیک خود برای استفاده های طولانی مدت در طی روز کاملاً مناسب است و کوچکترین ناراحتی و خستگی را برای گوش شما ایجاد نخواهد کرد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید هندزفری بلوتوثی فیلیپس SHB1700 و یا به طور کلی قیمت لوازم جانبی موبایل را دریافت نمایید. همچنین می توانید نظرات خود در رابطه با این هندزفری را در بخش کامنت های سایت ایده برتر درج کنید و از این طریق به کاربران دیگر در انتخاب هندزفری مورد نظرشان کمک کنید.

هندزفری بلوتوث فیلیپس Philips SHB1700





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 15 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی