ترازو آشپزخانه ساپر Sapor SSK-150D Polish
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ترازوی آشپزخانه ساپر SSK-150D Polish

ظرفیت: 5 کیلوگرم 
قابلیت تبدیل واحد: دارد
قابلیت تنظیم صفر: دارد

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه ساپر SSK-150D Polish

وجود لوازم آشپزخانه دقیق و با کیفیت می تواند تأثیر زیادی در کیفیت آشپزی داشته باشد. اگر از وزن دقیق مواد غذایی مورد استفاده تان مطلع باشید، مسلماً می توانید آشپزی حرفه ای را تجربه نمایید! یکی از ترازوهای آشپزخانه مرغوب در بازار، ترازو آشپزخانه ساپر Sapor SSK-150D Polish است که با ویژگی هایی مانند کیفیت ساخت عالی، مجهز بودن به کاسه فلزی و دقت مناسب در اندازه گیری وزن انواع مواد غذایی، یک انتخاب ایده آل برای استفاده در آشپزخانه منزل شما خواهد بود. برای آشنایی با ویژگی های ترازوی آشپزخانه ساپر مدل SSK-150D Polish تا انتهای متن با ما همراه باشید.

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه ساپر SSK-150D Polish

  • طراحی ظاهری زیبا و شیک!

به طور کلی می توان گفت که ترازو خانگی آشپزخانه ساپر SSK-150D Polish یک محصول شیک و دارای طول عمر بالا است که هر آنچه را که از یک ترازوی آشپزخانه خوش ساخت و مرغوب انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد. همچنین اگر از آن دسته افرادی هستید که به دکوراسیون داخلی محیط زندگی خود اهمیت زیادی می دهید، می توانید این ترازو را با دیگر وسایل استیل به کار رفته در آشپزخانه خود ست کرده و محیطی جذاب و شیک را برای خود ایجاد نمایید! بدنه ترازوی آشپزخانه ساپر SSK-150D Polish از استیل ضد زنگ ساخته شده و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی در محیط آشپزخانه مانند دما و رطوبت زیاد دارد. این ترازو دارای یک کاسه نیز هست که بر روی پایه متصل به بدنه ترازو قرار گرفته است. کاسه ترازو خانگی ساپر SSK-150D Polish نیز از استیل ضد زنگ ساخته شده و قابلیت جدا شدن از بدنه به منظور شستشو را نیز دارد.

طراحی ظاهری زیبا و شیک!

  • مجهز به تایمر و حسگر دما

بر روی نمایشگر LCD ترازو آشپزخانه دیجیتال ساپر SSK-150D Polish علاوه بر وزن مواد غذایی، امکان نمایش دمای محیط و تایمر نیز وجود دارد. این ویژگی ها کمک زیادی به شما در رعایت زمان بندی در آشپزی می کند و همچنین امکان انجام یک آشپزی حرفه ای و با کیفیت را با دانستن شرایط محیطی آشپزخانه برایتان فراهم می آورد.

مجهز به تایمر و حسگر دما

  • قابلیت اندازه گیری وزن انواع مواد غذایی

بر روی بدنه ترازوی خانگی دیجیتال ساپر SSK-150D Polish دکمه UNIT تعبیه شده که از طریق آن می توانید واحد اندازه گیری ترازو را متناسب با نیاز خود تغییر دهید. همچنین با توجه به اینکه ترازو آشپزخانه ساپر SSK-150D Polish دارای ظرفیت حداکثر 5 کیلوگرم می باشد، می توان آن را برای استفاده در آشپزخانه های خانگی کاملاً مناسب دانست. این ترازو دارای دقت بسیار مطلوبی نیز هست و تا حدود زیادی خیال شما را بابت وزن دقیق مواد غذایی مورد استفاده تان راحت می کند.

قابلیت اندازه گیری وزن انواع مواد غذایی

ترازو آشپزخانه ساپر Sapor SSK-150D Polish

  • اندازه گیری وزن مواد غذایی به ترتیب اضافه کردن به ظرف

بر روی بدنه ترازو آشپزخانه دیجیتالی ساپر SSK-150D Polish دکمه Z/T نیز تعبیه شده که برای صفر کردن وزن نمایش داده شده بر روی نمایشگر مورد استفاده قرار می گیرد. این ویژگی کمک زیادی به سریع تر انجام شدن مراحل آشپزی شما می کند و به شما اجازه می دهد تا بتوانید وزن چند ماده غذایی را به ترتیب اضافه کردن آنها به ظرف، به صورت جداگانه محاسبه نمایید. به این صورت که ابتدا ماده غذایی اول را درون کاسه ترازو بگذارید تا وزن آن بر روی نمایشگر LCD نمایش داده شود. سپس با فشردن دکمه Z/T وزن نمایش داده شده بر روی نمایشگر صفر می شود و شما می توانید ماده غذایی بعدی را به محتویات کاسه اضافه کرده و وزن خالص آن را بر روی نمایشگر مشاهده کنید.

ترازو آشپزخانه ساپر Sapor SSK-150D Polish

جمع بندی

با تهیه ترازو آشپزخانه ساپر Sapor SSK-150D Polish می توانید برای مدتی طولانی از یک محصول خوش ساخت و با کیفیت در آشپزخانه خود استفاده نمایید! این ترازو از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما در اندازه گیری وزن انواع مواد غذایی می باشد.

شما می توانید جهت دریافت قیمت انواع ترازوی آشپزخانه و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ترازوی آشپزخانه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب ترازوی آشپزخانه مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 17 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی