دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 6516AC
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه کپی توشیبا 6516AC

نوع: ایستاده، رنگی
زمان تهیه اولین کپی: سیاه و سفید: 4.5، رنگی: 6.4 ثانیه
سرعت کپی: سیاه و سفید: 75، رنگی: 65 برگ در دقیقه
وضوح چاپ:  600*600 dpi
حافظه: 4 گیگابایت

معرفی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6516AC

یک دستگاه کپی با کیفیت و قدرتمند می تواند نقش زیادی در رونق کسب و کار شما و رضایت مشتریانتان داشته باشد. اگر قصد خرید دستگاه کپی دارید و به دنبال محصولی با امکانات و قابلیت های متعدد هستید، دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 6516AC را مد نظر داشته باشید! این دستگاه کپی از نوع چهار کاره است و امکاناتی مانند کپی و پرینت رنگی و سیاه و سفید (به هر دو صورت یک رو و دو رو)، اسکن رنگی و ارسال و دریافت فکس را در اختیار شما می گذارد. در ادامه به بررسی دستگاه کپی چهار کاره توشیبا مدل e-STUDIO 6516AC و معرفی ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

معرفی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6516AC

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6516AC

  • سرعتی عالی در انجام کپی و پرینت

دستگاه فتوکپی توشیبا مدل Toshiba e-STUDIO 6516AC برای گرم و آماده به کار شدن فقط به 20 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 4.5 ثانیه و اولین کپی رنگی را در عرض 6.4 ثانیه به شما ارائه می دهد. بنابراین با استفاده از این دستگاه کپی دیگر نیازی به منتظر ماندن به مدتی طولانی برای آماده به کار شدن آن ندارید و در کمتر از 30 ثانیه از زمان روشن کردن دستگاه، اولین کپی به شما ارائه خواهد شد!

در هنگام انجام کپی و پرینت های متوالی نیز دستگاه کپی اداری توشیبا e-STUDIO 6516AC عملکرد فوق العاده ای از خود نشان می دهد! این دستگاه قادر به چاپ سیاه و سفید با سرعت 75 برگ در دقیقه و چاپ رنگی با سرعت 65 برگ در دقیقه می باشد و کاملاً برای انجام چاپ های متوالی در تعداد زیاد می توان بر روی آن حساب باز کرد. توجه داشته باشید که دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6516AC حداکثر توان انجام 540 هزار چاپ در ماه را دارد و یک گزینه مناسب برای استفاده در حجم کاری سنگین به شمار می آید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت فتوکپی توشیبا e-STUDIO 6516AC را مناسب ارزیابی کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6516AC

  • انجام کپی و پرینت با کیفیتی مناسب

رزولوشن کپی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6516AC برابر با 600 * 600 dpi است و تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید کپی شده با آن از میزان خوانایی و وضوحی مناسب برخوردار هستند. همچنین رزولوشن این دستگاه کپی توشیبا در هنگام پرینت در حالت استاندارد برابر با 600 * 600 dpi می باشد که در هنگام چاپ رنگی می توان آن را به 1200 * 1200 dpi ارتقا داد. دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6516AC قادر به چاپ سیاه و سفید با رزولوشن 3600 * 1200 dpi (با ویژگی Smoothing) نیز هست که کیفیتی عالی را در این حالت برای شما به ارمغان می آورد.

  • توانمند در تهیه اسکن رنگی از اسناد

اگر قصد تهیه اسکن از اسناد خود را دارید، فتوکپی چند کاره توشیبا e-STUDIO 6516AC در این زمینه هم به کار شما خواهد آمد! در این دستگاه کپی از یک اسکنر مجهز به منبع تغذیه خودکار (با ظرفیت 300 برگ) استفاده شده که قادر به تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید به هر دو حالت یک رو (با سرعت 120 تصویر در دقیقه) و دو رو (با سرعت 240 تصویر در دقیقه) می باشد. رزولوشن اسکنر به کار رفته در دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6516AC حداکثر برابر با 600 dpi است و از جمله قابلیت های آن می توان به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های TIFF، PDF، JPEG و XPS اشاره کرد. در مجموع دستگاه کپی چهار کاره توشیبا e-STUDIO 6516AC تمام انتظارات شما در انجام اسکنِ با کیفیت را برآورده می کند.

توانمند در تهیه اسکن رنگی از اسناد

  • امکان ارسال و دریافت فکس

در زمینه ارسال و دریافت فکس نیز می توانید بر روی دستگاه کپی اداری توشیبا e-STUDIO 6516AC حساب باز کنید! این دستگاه کپی اداری به یک مودم فکس با سرعت 33.6 kbps مجهز است و قادر به ارسال فکس با سرعت 3 ثانیه به ازای هر برگ می باشد. همچنین این دستگاه کپی قادر به ذخیره 100 وظیفه و 2000 مقصد مختلف در حافظه هست که باعث افزایش کارایی آن شده است.

  • مجهز به صفحه نمایشی بزرگ و تمام رنگی

در فتوکپی چند کاره توشیبا e-STUDIO 6516AC از یک صفحه نمایش 10.1 اینچی لمسی و تمام رنگی استفاده شده است که کار با دستگاه و اعمال تنظیمات مختلف را برای شما بسیار آسان می کند. به طوری که حتی افراد تازه کار نیز برای استفاده از این دستگاه کپی مشکل خاصی نخواهند داشت.

مجهز به صفحه نمایشی بزرگ و تمام رنگی

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 6516AC

  • گنجایش بالای کاغذ، مناسب برای انجام کپی های متوالی

دستگاه کپی ایستاده توشیبا e-STUDIO 6516AC در دو حالت با تعداد سینی های مختلف قابل ارائه می شود. در حالت اول این دستگاه دارای چهار سینی 540 برگی و یک سینی چند منظوره 120 برگی است و در حالت دیگر سینی های آن شامل دو سینی 540 برگی، دو سینی 1160 برگی و یک سینی چند منظوره 120 برگی خواهد بود. لازم به ذکر است که در هر دوی این حالت ها می توان از یک محفظه بزرگ 2500 برگی نیز به صورت اختیاری استفاده نمود. بنابراین می توان گفت که دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6516AC دارای ظرفیت کاغذ بالایی است و در هنگام انجام پروژه های سنگین نیازی به ایجاد وقفه در کار به منظور قرار دادن کاغذ در دستگاه نخواهید داشت.

  • سازگاری با تونر کارتریج های مرغوب و با کیفیت

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 6516AC

در دستگاه کپی رنگی توشیبا e-STUDIO 6516AC یک تونر کارتریج مشکی در مدل TFC616UK (با ظرفیت چاپ 106600 برگ) و سه تونر کارتریج رنگی در مدل های TFC616UC، TFC616UM و TFC616UY (هر یک با ظرفیت چاپ 39200 برگ) استفاده شده است. این تونر کارتریج ها دارای کیفیتی عالی هستند و موارد چاپ شده با آنها از ماندگاری بالایی بهره می برند. به طوری که به مرور زمان از کیفیت چاپ آنها کاسته نمی شود. در صورت نیاز به خرید تونر کارتریج دستگاه کپی توشیبا با بهترین قیمت بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 6516AC

  • ارائه عملکردی سریع، نرم و روان

در هنگام کار با دستگاه فتوکپی اداری توشیبا e-STUDIO 6516AC با مشکلاتی مانند کند شدن سیستم یا هنگی مواجه نمی شوید. چرا که در این دستگاه کپی رنگی از پردازنده مرکزی دو هسته ای ساخت اینتل (با فرکانس 1.75 گیگاهرتز)، حافظه رم با ظرفیت 4 گیگابایت و هارددیسک با ظرفیت 320 گیگابایت استفاده شده است. این مجوعه سخت افزاری در کنار هم عملکردی سریع، نرم و روان را برای شما به ارمغان می آورند.

  • اتصال آسان به کامپیوتر از طریق کابل

بر روی بدنه دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6516AC پورت USB تعبیه شده که برای اتصال دستگاه کپی به کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این دستگاه دارای پورت اترنت نیز هست که امکان استفاده از آن را در قالب شبکه های کابلی فراهم می آورد. این ویژگی باعث می شود تا بتوان از طریق چند دستگاه مختلف به صورت همزمان به دستگاه کپی تحت شبکه توشیبا e-STUDIO 6516AC دسترسی داشت و به صورت گروهی با آن کار کرد.

اتصال آسان به کامپیوتر از طریق کابل

دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6516AC با سرویس های AirPrint و Mopria نیز سازگار است که برای انجام پرینت از راه دور (از طریق اینترنت) کاربرد دارند. با استفاده از این سرویس ها نیازی به حضور فیزیکی در کنار دستگاه کپی ندارید و می توانید از هر موقعیت جغرافیایی که در آن حضور دارید، فایل های خود را به دستگاه کپی جهت چاپ ارسال نمایید.

جمع بندی

در مجموع دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 6516AC را می توان یک دستگاه کپی چهار کاره قدرتمند دانست که به خوبی از عهده وظایف سنگین بر می آید. پس اگر به دنبال کپی و پرینت رنگی با سرعتی عالی هستید و به تهیه اسکن از اسناد و ارسال فکس در کسب و کار خود نیاز دارید، دستگاه کپی چند کاره رنگی توشیبا e-STUDIO 6516AC انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

جهت دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6516AC به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه راهنمایی های لازم در رابطه با ویژگی ها و بهترین قیمت انواع دستگاه کپی موجود در بازار به شما هستند.

دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 6516AC





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 17 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی