دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 7516AC
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه کپی توشیبا 7516AC

نوع:  ایستاده، رنگی
زمان تهیه اولین کپی:
سیاه و سفید: 4.1 ثانیه، رنگی: 5.4 ثانیه
سرعت کپی: سیاه و سفید: 85 برگ در دقیقه، رنگی: 75 برگ در دقیقه
وضوح چاپ:  600*600 dpi
حافظه: 4 گیگابایت

معرفی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 7516AC

دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 7516AC یکی از محصولات قدرتمند و با کیفیت شرکت معتبر توشیبا می باشد که برای استفاده در کسب و کارهایی با حجم کاری سنگین طراحی و روانه بازار شده است. این دستگاه کپی از قابلیت های کپی و پرینت رنگی و سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک، اسکن رنگی و ارسال و دریافت فکس برخوردار بوده و تمام انتظارات شما را از یک دستگاه کپی با کیفیت و کارآمد به خوبی برآورده می کند. سرعت و کیفیت عالی در کپی، مجهز بودن به نمایشگر رنگی و تمام لمسی و سازگاری با تونر کارتریج های با کیفیت تنها بخشی از ویژگی های دستگاه کپی چند کاره توشیبا e-STUDIO 7516AC که سبب محبوبیت آن در میان کاربران شده است.

معرفی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 7516AC

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 7516AC

  • بالاترین سرعت در کپی رنگی را تجربه کنید!

اگر قصد خرید دستگاه کپی به منظور انجام پروژه های سنگین و کپی های متوالی در تعداد بالا دارید، دستگاه کپی اداری توشیبا e-STUDIO 7516AC یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای شماست! این دستگاه کپی دارای سرعت 75 برگ در دقیقه در هنگام کپی رنگی و 85 برگ در دقیقه در هنگام کپی سیاه و سفید است و می توان آن را یکی از سریع ترین دستگاه ها در انجام کپی رنگی دانست. توجه داشته باشید که دستگاه فتوکپی توشیبا e-STUDIO 7516AC قادر به انجام 600 هزار کپی در ماه می باشد و کاملاً برای مصارف سنگین مناسب می باشد.

دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 7516AC در هنگام راه اندازی نیز سرعت بالایی دارد و برای گرم و آماده به کار شدن تنها به 20 ثانیه زمان نیاز دارد! این دستگاه اولین کپی رنگی را در عرض 5.4 ثانیه و اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 4.1 ثانیه به شما ارائه می دهد. بنابراین برای راه اندازی و آماده به کار شدن این دستگاه کپی توشیبا نیازی به منتظر ماندن های طولانی مدت نخواهید داشت!

  • کیفیتی در چاپ که شما را راضی می کند!

رزولوشن کپی فتوکپی توشیبا e-STUDIO 7516AC برابر با 600*600 dpi است که برای انجام کپی با کیفیتی مناسب، قابل قبول به نظر می رسد. البته توجه داشته باشید که این دستگاه دارای سرعت بسیار بالایی است و به همین دلیل نباید از آن انتظار انجام کپی با بالاترین کیفیت را داشت. اما در مجموع تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید کپی شده توسط دستگاه کپی توشیبا مدل Toshiba e-STUDIO 7516AC دارای کیفیت و میزان خوانایی مناسبی هستند.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 7516AC

  • امکان انجام پرینت با سرعت ها و کیفیت های متفاوت

از دیگر قابلیت های دستگاه کپی چند کاره توشیبا e-STUDIO 7516AC باید به امکان پرینت آن اشاره کنیم. این دستگاه قادر به انجام پرینت رنگی (با سه سرعت 55/65/75 برگ در دقیقه) و پرینت سیاه و سفید (با سه سرعت 65/75/85 برگ در دقیقه) می باشد که متناسب با نیاز خود می توانید پرینت هایتان را با سرعت مورد نظرتان انجام دهید. به طور کلی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 7516AC در زمینه پرینت هم مانند کپی از سرعت بسیار بالایی بهره می برد و عملکردی عالی در هنگام پرینت های متوالی از خود نشان می دهد.
در مورد کیفیت پرینت فتوکپی چند کاره توشیبا e-STUDIO 7516AC نیز باید بگوییم که رزولوشن چاپ این دستگاه در حالت استاندارد برابر با 600*600 dpi است. این میزان رزولوشن در هنگام چاپ رنگی به 1200*1200 dpi نیز قابل ارتقا می باشد و کیفیتی بسیار مطلوب را به شما ارائه می دهد. ضمن اینکه این دستگاه کپی رنگی قادر به چاپ سیاه و سفید با رزولوشن 3600*1200 dpi (با ویژگی Smoothing) نیز هست.

  • قابلیت تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو

در صورت نیاز به تهیه اسکن نیز می توانید بر روی دستگاه کپی چهار کاره توشیبا e-STUDIO 7516AC حساب کنید! اسکنر به کار رفته در این دستگاه کپی به منبع تغذیه خودکار با ظرفیت 300 برگ متصل بوده و قادر به تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید به صورت یک رو (با سرعت 120 تصویر در دقیقه) و دو رو (با سرعت 240 تصویر در دقیقه) می باشد که سرعت بسیار مطلوبی است. حداکثر رزولوشن این اسکنر برابر با 600 dpi می باشد و از جمله قابلیت های آن باید از امکان ذخیره فایل های اسکن شده با فرمت های TIFF، PDF، JPEG و XPS نام برد.

  • مناسب برای ارسال و دریافت فکس

فتوکپی اداری توشیبا e-STUDIO 7516AC به یک مودم فکس با سرعت 33.6 kbps نیز مجهز است و امکان ارسال و دریافت فکس را در اختیار شما می گذارد. این دستگاه قادر به ارسال فکس با سرعت حدود 3 ثانیه به ازای هر برگ بوده و از قابلیت هایی مانند ذخیره 100 وظیفه مختلف و 2000 مقصد متفاوت در حافظه بهره می برد.

مناسب برای ارسال و دریافت فکس

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 7516AC

  • تونر کارتریج باکیفیت عالی، ماندگاری بسیار بالای چاپ

در دستگاه کپی رنگی توشیبا e-STUDIO 7516AC یک تونر کارتریج مشکی در مدل TFC616UK (با ظرفیت چاپ 106600 برگ) و سه تونر کارتریج رنگی در مدل های TFC616UC، TFC616UM و TFC616UY (هر یک با ظرفیت چاپ 39200 برگ) به کار رفته است که تا مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. این تونر کارتریج ها دارای کیفیتی عالی هستند و موارد کپی و چاپ شده با آنها از ماندگاری بسیار بالایی بهره می برند. در صورت نیاز به خرید تونر کارتریج دستگاه کپی توشیبا با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • مجهز به چندین سینی، گنجایش بالای ذخیره کاغذ

دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 7516AC در دو حالت با تعداد سینی های متفاوت قابل ارائه می باشد. در یک حالت در این دستگاه کپی اداری چهار سینی 540 برگی و یک سینی چند منظوره 120 برگی به کار رفته و گنجایش کلی کاغذ 2280 برگ را برای شما به ارمغان می آورد.

در حالت دیگر دستگاه فتوکپی توشیبا e-STUDIO 7516AC به دو سینی 540 برگی، دو سینی 1160 برگی و یک سینی چند منظوره 120 برگی (با گنجایش کلی 3520 برگ در مجموع) قابل ارائه می باشد.

در هر دو حالت استفاده از یک محفظه بزرگ 2500 برگی به صورت اختیاری نیز در این دستگاه کپی وجود دارد که در صورت تهیه آن به صورت جداگانه می توانید ظرفیت کاغذ دستگاه خود را ارتقا دهید. توجه داشته باشید که تعداد سینی ها بر قیمت دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 7516AC تأثیرگذار هستند.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 7516AC

دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 7516AC

  • مجهز به سخت افزاری قدرتمند

با توجه به اینکه دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 7516AC به پردازنده مرکزی دو هسته ای ساخت اینتل (با سرعت 1.75 گیگاهرتز)، حافظه رم با ظرفیت 4 گیگابایت و هارددیسک با ظرفیت 320 گیگابایت مجهز است، خیالتان بابت عملکرد سریع و روان دستگاه به طور کامل راحت خواهد بود! به طوری که در هنگام کار با دستگاه کپی مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم برای شما رخ نخواهد داد.

  • سازگار با شبکه های کابلی

برای اتصال دستگاه کپی تحت شبکه توشیبا e-STUDIO 7516AC به کامپیوتر باید از پورت USB موجود بر روی بدنه و کابل استفاده کنید. این دستگاه کپی با شبکه های کابلی نیز سازگار است و از طریق پورت اترنت می توان آن را به شبکه متصل نمود. این ویژگی برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی انجام می شوند، کاربرد بالایی دارد و این امکان را به شما می دهد تا از چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به دستگاه کپی دسترسی داشته باشید.

در این قسمت باید به سازگاری دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 7516AC با سرویس های AirPrint و Mopria نیز اشاره کنیم که امکان ارسال و پرینت فایل های مورد نظر شما از طریق اینترنت را فراهم می آورند. با ثبت دستگاه کپی خود در این سرویس ها قادر خواهید بود تا از هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، فایل های خود را با دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 7516AC چاپ نمایید.

سازگار با شبکه های کابلی

  • استفاده آسان از طریق نمایشگر تمام رنگی

همان طور که مشاهده می کنید، دستگاه کپی 4 کاره توشیبا e-STUDIO 7516AC دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و شاید در نگاه اول کار با آن برای شما مشکل به نظر برسد. اما از آنجایی که این دستگاه کپی به یک نمایشگر 10.1 اینچی لمسی و تمام رنگی مجهز است، به آسانی هر چه تمام تر می توانید با دستگاه کار کنید و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال نمایید.

استفاده آسان از طریق نمایشگر تمام رنگی

جمع بندی

با استفاده از دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 7516AC از بالاترین سرعت در کپی و پرینت رنگی بهره مند شوید، از اسناد مورد نظر خود با سرعتی عالی اسکن تهیه نمایید و به ارسال و دریافت فکس بپردازید. این دستگاه کپی چهار کاره از کیفیتی بسیار مطلوب به خصوص در هنگام پرینت برخوردار بوده و برای استفاده در حجم کاری سنگین یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

شرکت ایده برتر پارسیان دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 7516AC را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. چنانچه قصد خرید دستگاه فتوکپی چند کاره را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در زمینه قیمت انواع دستگاه کپی را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی نمایند.

دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 7516AC





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 17 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی