دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TX312
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور پاناسونیک TX312

عمر لامپ: 5000 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: 768*1024 پیکسل
شدت روشنایی: 3200 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 12000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TX312

استفاده از ویدئو پروژکتور یک راه مطمئن برای ارائه مطالب به مخاطبان است. شرایطی را تصور کنید که در یک جلسه مهم اداری قصد ارائه گزارش به مدیران خود را دارید. در این شرایط یک ویدئو پروژکتور خوب و با کیفیت می تواند کمک زیادی به شما در این زمینه بکند و تجربه شیرین برگزاری یک جلسه موفق را برایتان به ارمغان بیاورد!

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TX312

از جمله ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار می توان به دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TX312 اشاره کرد که به همین منظور و برای استفاده در کلاس های درسی و جلسات درون سازمانی ارائه شده است. این ویدئو پروژکتور با کیفیت ساخت مطلوب و مجهز بودن به پورت های ارتباطی مختلف، برای مصارف معمولی آموزشی و اداری گزینه مناسبی به شمار می آید.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-TX312

  • نمایش رنگ ها با وضوح و شاداب

در ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-TX312 از سه پنل LCD به منظور نمایش تصاویر بهره برده شده است که باعث نمایش رنگ ها با وضوح و شادابی بالایی می شود. همچنین رزولوشن این ویدئو پروژکتور برابر با 1024 * 768 پیکسل است که برای مصارف اداری و آموزشی مناسب به نظر می رسد. البته توجه داشته باشید که اگر به دنبال کیفیت نمایش بالاتری هستید، می توانید از دیگر ویدئو پروژکتورهای پاناسونیکِ موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن فرمایید.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-TX312

  • مناسب ارائه فایل های متنی و پاورپوینت

یکی از ویژگی هایی که دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TX312 را برای استفاده در کلاس های آموزشی و جلسات اداری مناسب کرده، نسبت کنتراست 12000:1 آن است. این نسبت کنتراست باعث می شود تا سایه روشن ها و قسمت های دارای رنگ مشکی در تصاویر با وضوح قابل قبولی به نمایش درآیند. از این جهت می توان بر روی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TX312 برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی حساب کرد.

مناسب ارائه فایل های متنی و پاورپوینت

  • نمایش تصاویر بدون نیاز به خاموش کردن چراغ ها

یکی از معیارهای مهم در انتخاب ویدئو پروژکتور، شدت روشنایی آن است. هرچه این مقدار بالاتر باشد، تصاویر به نمایش درآمده توسط ویدئو پروژکتور شفاف تر و درخشان تر خواهند بود. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TX312 دارای شدت روشنایی 3200 لومن است که باعث ارائه تصاویری نسبتاً شفاف می شود. بدین ترتیب برای پخش تصاویر با این ویدئو پروژکتور پاناسونیک نیازی به خاموش کردن چراغ های اتاق یا کشیدن پرده ها نخواهید داشت. البته بهتر است تا برای دستیابی به بهترین کیفیت و وضوح تصاویر، از دیتا پروژکتور Panasonic PT-TX312 در مکان های پُر نور و دارای روشنایی زیاد استفاده نکنید.

نمایش تصاویر بدون نیاز به خاموش کردن چراغ ها

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TX312

  • قابلیت افزایش طول عمر لامپ با نمایش تصاویر در حالت اقتصادی

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-TX312 از یک لامپ 230 واتی برای نمایش تصاویر بهره می برد. این لامپ در حالت استاندارد دارای طول عمری معادل با 5000 ساعت خواهد بود. اما دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TX312 قابلیت نمایش در دو حالت اقتصادی اکو 1 و اکو 2 را نیز دارد که در این حالت ها طول عمر لامپ به ترتیب برابر با 6000 ساعت و 10000 ساعت خواهد بود. به این ترتیب تا مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه بابت تعویض لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-TX312 نخواهید داشت.

قابلیت افزایش طول عمر لامپ با نمایش تصاویر در حالت اقتصادی

  • مناسب برای استفاده در اتاق های نه چندان بزرگ

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-TX312 قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 50 تا 100 اینچ با نسبت تصویر 4:3 است که برای این منظور فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید حداقل 0.45 متر (برای نمایش تصاویر در ابعاد 50 اینچ) و حداقل 0.94 متر (برای نمایش تصاویر در ابعاد 100 اینچ) باشد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که این ویدئو پروژکتور برای استفاده در اتاق های کوچک و نه چندان بزرگ مناسب می باشد.

مناسب برای استفاده در اتاق های نه چندان بزرگ

از آنجا که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TX312 دارای قابلیت تصحیح زاویه تصویر به میزان 15 درجه عمودی (به صورت دستی و اتوماتیک) و 15 درجه افقی (به صورت دستی) می باشد، نصب آن و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش چندان سخت نخواهد بود. شما می توانید این ویدئو پروژکتور را بر روی سقف نصب کنید و یا بر روی زمین یا میز قرار دهید. لازم به ذکر است که دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TX312 فاقد قابلیت های زوم و جابجایی لنز می باشد.

  • مجهز به پورت های ارتباطی مختلف

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TX312 پورت های HDMI، دو ورودی کامپیوتر، خروجی مانیتور، ورودی و خروجی صدا، ورودی ویدئو، پورت سریال و دو پورت USB تعبیه شده که امکان اتصال ویدئو پروژکتور به دستگاه های دیگر را برای شما فراهم می آورد. همچنین ویدئو پروجکشن پاناسونیک PT-TX312 دارای پورت LAN نیز هست و می توان از آن در شبکه های کابلی بهره برد. این ویژگی باعث می شود تا بتوان از طریق چند دستگاه مختلف به ویدئو پروژکتور به صورت هم زمان دسترسی داشت.

مجهز به پورت های ارتباطی مختلف

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TX312 دارای یک اسپیکر داخلی 10 واتی نیز هست که در اتاق های کم سروصدا و کوچک صدایی واضح و با قدرت مناسب را به شما ارائه می دهد.

جمع بندی

در مجموع می توان دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TX312 را برای مصارف معمولیِ آموزشی و اداری مناسب دانست که تصاویر با کیفیت و شفافیت خوبی را به شما ارائه می دهد. این ویدئو پروژکتور دارای نسبت کنتراست قابل قبولی است و برای نمایش فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت قابل اطمینان است.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TX312

شرکت ایده برتر پارسیان ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TX312 را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارید، برای دریافت قیمت انواع ویدئو پروژکتور و اطلاع از نحوه خرید دیتا پروژکتور از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TX312 اقدام نموده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TX312





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 17 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی