ماشین حساب سیتیزن Citizen LH-700
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب سیتیزن LH-700

تعداد ارقام: 8 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن LH-700

انواع مختلفی از ماشین حساب در بازار موجود است که هر کدام متناسب با کارایی خاصی، طراحی و عرضه شده اند. اگر به دنبال ماشین حسابی با امکانات مناسب برای انجام محاسبات عادی و روزمره هستید و آسان بودن حمل و جابجایی آن برایتان اهمیت دارید، ماشین حساب سیتیزن Citizen LH-700 انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی های این محصول شرکت سیتیزن با ما تا انتهای متن همراه باشید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن LH-700

  • قابلیت انجام هر آنچه که در محاسبات روزمره به آنها نیاز دارید!

از جمله امکاناتی که ماشین حساب ساده سیتیزن LH-700 در اختیار شما می گذارد، می توان به انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد، تغییر علامت (از مثبت به منفی و بالعکس) و جذر گرفتن از اعداد اشاره کنیم. ماشین حساب سیتیزن LH-700 به دکمه های M+، M- و MRC نیز مجهز است که به شما اجازه می دهد تا نتیجه محاسبه و اعداد مورد نظر خود را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی تان استفاده کنید. از طریق این دکمه ها می توانید محاسبات خود را با سرعت بالاتری به پیش ببرید.

قابلیت انجام هر آنچه که در محاسبات روزمره به آنها نیاز دارید!

  • صفحه نمایش بزرگ با وضوحی عالی

یکی از مشخصات مهم ماشین حساب سیتیزن مدل Citizen LH-700 که در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، صفحه نمایش بزرگ آن می باشد. ابعاد این صفحه نمایش به اندازه ای است که حدود یک سوم از سطح کلی قسمت جلویی ماشین حساب را در بر گرفته و به همین دلیل اعداد را به شکلی کاملاً خوانا و با اندازه بسیار مطلوب به شما نشان می دهد. لازم به ذکر است که صفحه نمایش ماشین حساب سیتیزن LH-700 قادر به نمایش حداکثر 8 رقم می باشد. این صفحه نمایش از میزان روشنایی مطلوبی نیز برخوردار است و در محیط های مختلف و در فضای باز از میزان وضوح نمایش آن کاسته نمی شود. ضمن اینکه امکان نمایش اعداد اعشاری و نمایش ارقام به صورت تفکیک شده سه تایی بر روی صفحه نمایش ماشین حساب سیتیزن LH-700 وجود دارد.

صفحه نمایش بزرگ با وضوحی عالی

ماشين حساب سیتیزن Citizen LH-700

  • وارد کردن ارقام به شکلی سریع و روان

با توجه به اینکه دکمه های ماشین حساب جیبی سیتیزن LH-700 از ابعاد بزرگ و عملکرد نرم و روانی برخوردارند، در هنگام کار با آنها و وارد کردن ارقام کمتر دچار اشتباه خواهید شد. این دکمه ها کمک زیادی به شما در انجام سریع تر محاسبات می کنند و به مرور زمان از کیفیت ساخت و عملکرد آنها کاسته نمی شود.

وارد کردن ارقام به شکلی سریع و روان

  • قابلیت حمل و جابجایی آسان

ابعاد و وزن ماشین حساب ساده کوچک سیتیزن LH-700 به ترتیب برابر با 125*75*12 میلی متر و 73 گرم است و برای حمل و جابجایی آن کار سختی پیش رو نخواهید داشت. این ماشین حساب دارای بدنه ای مقاوم و با دوام نیز هست و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی، فشار و سقوط از ارتفاع کم صدمه نمی بیند. همراه با ماشین حساب سیتیزن LH-700 یک جلد محافظ نیز ارائه می شود که مانع از نفوذ گرد و غبار و مایعات به دستگاه می شود.

قابلیت حمل و جابجایی آسان

  • مجهز به پنل نوری جهت تغذیه از نور محیط

بر روی بدنه ماشین حساب ساده سیتیزن LH-700 یک پنل نوری تعبیه شده که با جذب نور محیط و تبدیل آن به جریان برق، انرژی مورد نیاز ماشین حساب را تأمین می کند. به این ترتیب ماشین حساب سیتیزن LH-700 در طول روز و در مکان های روشن از نور محیط تغذیه می کند و باتری آن تنها در مواقع اضطراری و مکان هایی که نور در آنها کافی نیست، مورد استفاده قرار می گیرد. این ویژگی باعث افزایش دوام شارژ باتری ماشین حساب می شود.

مجهز به پنل نوری جهت تغذیه از نور محیط

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، ماشین حساب سیتیزن Citizen LH-700 یک دستگاه کوچک و سبک اما بسیار کارآمد است که نیازهای شما را در انجام محاسبات معمولی و روزانه به خوبی برطرف می کند. این ماشین حساب دارای کیفیت ساخت بسیار مناسبی نیز هست و در صورت استفاده صحیح برای سال ها دستیار محاسباتی شما خواهد بود!

چنانچه قصد خرید ماشین حساب را دارید، برای دریافت بهترین قیمت ماشین حساب در بازار به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب ساده Citizen LH-700 به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

ماشين حساب سیتیزن Citizen LH-700





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 17 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی