شارژر فندکی ریمکس Remax RX-11
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی ریمکس RX-11

تعداد درگاه خروجی: دو عدد

نوع درگاره خروجی: پورت USB 2.0

سازگار با: گوشی موبایل، تبلت، پاوربانک، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و...

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RX-11

شارژر فندکی ریمکس Remax RX-11 یک وسیله کوچک اما فوق العاده کارآمد برای استفاده در داخل خودرو است که با به همراه داشتن آن، دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در حین رانندگی نخواهید بود. این شارژر فندکی با کیفیت ساخت مطلوب و دوام و طول عمر بالا توانسته رضایت کاربران را به خوبی جلب کرده و به فروش بالایی در بازار دست یابد. برای آشنایی با ویژگی ها و مشخصات شارژر فندکی ریمکس RX-11 با ادامه متن همراه باشید.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RX-11

  • سازگار با انواع خودروها، قابلیت شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی ریمکس مدل RX-11 با ولتاژ ورودی 12 تا 24 ولت سازگار است و از این جهت می توان از آن در انواع خودروهای سواری، اتوبوس، کامیون، وانت و... استفاده کرد. این شارژر فندکی با اتصال به درگاه فندک خودرو، جریان برق تولید شده توسط باتری ماشین را به جریان برق 5 ولتی و مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال تبدیل می کند. توجه داشته باشید که به طور کلی از شارژرهای فندکی در زمانی استفاده کنید که ماشین روشن است؛ در غیر این صورت ممکن است به مرور زمان با مشکل تخلیه باتری ماشین مواجه شوید.

از شارژر فندکی ماشین ریمکس RX-11 برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، پاوربانک، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست می توان استفاده کرد.

سازگار با انواع خودروها، قابلیت شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

  • مجهز به دو پورت خروجی برای دستگاه های اندرویدی و iOS

بر روی بدنه شارژر فندکی خودرو ریمکس RX-11 دو پورت خروجی USB 2.0 تعبیه شده و به همین دلیل شما می توانید از آن برای شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف استفاده نمایید. یکی از این پورت ها مخصوص شارژدهی به دستگاه های اندرویدی و پورت دیگر مخصوص دستگاه های iOS است. شما می توانید از طریق یک کابل MicroUSB از شارژر فندکی ریمکس RX-11 برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و دیگر دستگاه های دارای پورت MicroUSB استفاده کنید. همچنین این شارژر فندکی از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون، آیپد و دیگر محصولات دارای سیستم عامل iOS قابل استفاده می باشد.

مجهز به دو پورت خروجی برای دستگاه های اندرویدی و iOS

شارژر فندکی ریمکس Remax RX-11

  • سرعت شارژدهی بسیار مناسب برای شارژ گوشی

شدت جریان خروجی شارژر فندکی دو پورت ریمکس RX-11 حداکثر برابر با 2.4 آمپر است. این میزان شدت جریان باعث می شود تا دستگاه های متصل به شارژر فندکی ریمکس RX-11 (به خصوص گوشی) با سرعت بسیار مناسبی شارژ شوند و دیگر نیازی نیست تا برای مدتی طولانی برای تکمیل شدن شارژ آنها منتظر بمانید.

سرعت شارژدهی بسیار مناسب برای شارژ گوشی

  • دوام و طول عمر بالا، قابل استفاده برای مدتی طولانی

مورد دیگری که در رابطه با شارژر فندکی ماشین ریمکس RX-11 باید به آن اشاره کنیم مرغوب بودن مواد اولیه به کار برده شده در ساخت آن است که باعث شده تا این دستگاه از

دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشد. بنابراین بدون نگرانی بابت آسیب دیدن شارژر فندکی خودرو ریمکس RX-11 در برابر صدماتی مانند ضربه، فشار، رها شدن از دست و برخورد با زمین و خراشیدگی، می توانید از آن برای ماه ها و حتی سال ها در داخل خودروی خود استفاده کنید.

شارژر فندکی ریمکس RX-11 دارای ظاهری زیبا و سطحی براق است و در قسمت پایینی بدنه آن از نواری به رنگ طلایی استفاده شده است. این نوع طراحی باعث می شود تا استفاده از این شارژر فندکی جلوه ای زیبا به محیط داخلی ماشین شما ببخشد.

دوام و طول عمر بالا، قابل استفاده برای مدتی طولانی

جمع بندی

اگر قصد خرید شارژر فندکی دارید و به دنبال محصولی خوش ساخت، با دوام و دارای کیفیتی عالی در شارژدهی هستید، شارژر فندکی ریمکس Remax RX-11 را مد نظر داشته باشید. این شارژر فندکی با قابلیت هایی مانند سازگاری با انواع گوشی های اندرویدی و iOS و دیگر دستگاه های دیجیتال، تمام نیازهای شما در زمینه تأمین شارژ آنها در حین رانندگی را برآورده خواهد کرد.

برای دریافت بهترین قیمت شارژر فندکی و همچنین اطلاع از نحوه خرید لواز جانبی موبایل به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع شارژر فندکی موجود در بازار هستند که برای ارتباط با آنها علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات در قسمت «نظرات» سایت ایده برتر نیز اقدام نمایید.

شارژر فندکی ریمکس Remax RX-11





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 20 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی