اسکنر اچ پی hp
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت هیولیت پاکارد و به صورت مخفف اچ پی hp یک شرکت آمریکایی فناوری اطلاعات است. دفتر مرکزی این شرکت در آمریکا واقع شده است. شرکت اچ پی یکی از بزرگترین شرکت های فناوری اطلاعات است. شرکت اچ پی توسط دیوید پکاکارد و ویلیام درینگتون هیولت تاسیس شد.

اسکنرها یکی از وسیله های ماشین های اداری هستند که امروزه در هرجا و مکانی به آنها نیاز می باشد چون امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی هر شرکت و اداره ای برای اینکه اطلاعات و عکس ها و .... راذخیره و ثبت کند نیاز به دستگاه اسکنر دارد. اسکنرها با برندهای مختلف طراحی شده اند از جمله اسکنر ای ویژن avision، اسکنر کانن canon،اسکنر کداک Kodak، اسکنر مادیران، اسکنر پلاستک plustek، اسکنر برادر brother، اسکنر فوجیتسو fujitsu و اسکنر اچ پی hp در بازار وجود دارند. ما در این مقاله به بررسی اسکنر اچ پی می پردازیم.

اسکنر اچ پی hp

اسکنر اچ پی hp

شرکت اچ پی محصولاتی از جمله چاپگر، اسکنر، سرورها، تلفن های همراه هوشمند و نرم افزارهای مدیریت شبکه فعالیت دارد و طراحی و تولید و به بازار عرضه کرده است.

اسکنر چیست؟ اسکنر یکی از لوازم جانبی مهم در کامپیوتر می باشد. با استفاده از اسکنر hp می توانید تصاویر و اسناد موردنظر خود را اسکن و به تصویر دیجیتال تبدیل کنید. با استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصاویر می توانید روی تصاویر و عکس های خود تغییراتی انجام دهید.

از اسکنر می توانید عکس ها و اطلاعات مثلا جزوات درسی، کتب و .... را اسکن کنید و از آنها استفاده کنید. شما به راحتی می توانید پس از اسکن اطلاعات و تصاویر خود و تبدیل آنان به محتوی دیجیتال به راحتی می توانید عکس ها و مطالب خود را ویرایش کنید.

دستگاه اسکنر به عواملی نظیر: سرعت، کیفیت خروجی و قیمت بستگی دارد. اسکنرها در انواع مختلفی مانند اسکنرهای Flaibed اسکنرهای رومیزی اسکنرهای اسناداسکنرهای دستی و اسکنرهای تخت(مسطح) هستند.

دستگاه اسکنر اچ پی hp فقط برای اسکن کردن تصاویر و متون نوشته ها و اطلاعات به کار نمی روند امروزه اسکنرهای نسل جدید به نام اسکنرهای سه بعدی طراحی شده اند که برای موارد خاص کاربرد دارند.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 16 فروردين 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی