قیمت لیبل زن
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی دیگر از وسایل پرکاربرد و مهم تجهیزات فروشگاهی، دستگاه لیبل زن است که امروزه کاربرد وسیعی در حوزه های مختلفی شامل فروشگاه ها، بانک ها، حوزه پزشکی، آزمایشگاه ها، سازمان ها، لباس فروشی ها و غیره دارد. به طور کلی دستگاه لیبل زن دستگاه هایی است که بارکد یا برچسب های کاغذی حاوی اطلاعات را بر روی کالای موردنظر درج می کند.

قیمت لیبل زن

قیمت لیبل زن

 در واقع واژه لیبل یا همان برچسب، کاغذهایی است که توسط دستگاه لیبل زن یا چاپگر لیبل چاپ شده و بر روی کالاها زده می شود که این امر کار شناسایی و ردگیری کالا را آسان می کند.

دستگاه های لیبل زن در مدل های متنوع و برندهای مختلفی از جملهلیبل زن بیکسلون Bixolon، لیبل زن گوداکس Godex، لیبل زن بیانگ Biyang و .... طراحی و تولید شده اند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارند.

دستگاه های چاپگر لیبل زن به انواع مختلفی از جمله لیبل پرینتر صنعتی، لیبل پرینتر رومیزی، لیبل پرینتر حرارتی، لیبل پرینتر کاغذی، لیبل زن دستی، لیبل زن اتوماتیک، لیبل زن میوه و لیبل زن کابل شبکه تقسیم می شوند که از لحاظ کارایی و کاربرد، قیمت آن ها متفاوت می باشد.

نکات مهمی که بر روی قیمت لیبل زن تاثیرگذار هستند را برایتان شرح می دهیم. پس با ما همراه باشید تا مطالب مهم در مورد دستگاه لیبل زن را بدانید.

اولین نکته ای که باید بدانید این است که قیمت لیبل پرینتر با توجه به قابلیت ها، کیفت و برند محصول متفاوت می باشد و نکته قابل توجه آن سرعت دستگاه می باشد که هر دستگاه سرعت های مختلفی دارد و در انتخاب چاپگر لیبل زن باید این مورد را دقت کنید.
نکته دوم این است که هر نوع دستگاه لیبل زن دارای پورت های مختلفی هستند که برای پرینتر لیبل زن حرارتی از پورت های خاصی استفاده می شود که حتما به نوع پورت مصرفی مدل دستگاه دقت کنید و این موضوع نیز روی قیمت تاثیر دارد. پورت های مختلفی که دستگاه های چاپگر لیبل زن استفاده می کنند عبارتند از: پورت موازی parallel، پورت سریال COM، پورت شبکه Ethernet، پورت USB.

نکته آخر رول کاغذ مصرفی دستگاه لیبل زن می باشد که با توجه به نوع دستگاه متفاوت است و تاثیر به سزایی روی قیمت دستگاه دارد.  

توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر به مطلب پرینتر لیبل زن یا برچسب لیبل مراجعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

تلفن: 73027-021

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 23 فروردين 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی