نمایندگی فروش اسکنر کداک
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت کداک توسط جورج ایستمن در سال 1892 تاسیس شده است و از جمله قدیمی ترین و مشهورترین تولیدکنندگان دوربین عکاسی و تجهیزات عکاسی می باشد. ایستمن کداک یک شرکت چند ملیتی سازنده تجهیزات مواد خام و خدمات عکاسی است که در شهر روچستر در ایالات نیویورک قرار داد. جالب است بدانید که نخستین تصویری که در زمان فرود انسان بر روی کره ماه رسیده توسط یکی از دوربین های شرکت کداک گرفته و ثبت شده است.

نمایندگی فروش اسکنر کداک

نمایندگی فروش اسکنر کداک

کداک شعبه های زیادی در اقصی نقاط ایران دارد که ایده برتر پارسیان به عنوان نمایندگی فروش اسکنر کداک ارائه کننده محصولات با کیفیت این کمپانی می باشد. خدمت شما کاربران عزیز باید عرض نمایم که نمایندگی اسکنر کداک به این معناست که شخص صاحب نمایندگی دارای مجوز رسمی از طرف کمپانی کداک برای فروش کلیه محصولات کداک می باشد. فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که خدماتی از جمله: خرید آنلاین در شرایطی امن و آسان، مشاوره تلفنی رایگان، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر محصولات را به خریداران و مشتریان محترم ارائه می دهد.

یکی از لوازم جانبی کامپیوترها و ماشین های اداری استفاده از دستگاه اسکنر کداک است که در مدل های متنوعی در بازار وجود دارند که هر کدام برای کارایی و کاربر خاصی طراحی شده اند. اسکنر کداک دستگاهی است که با استفاده از آن می توان به راحتی اسناد و مدارک، تصاویر و متن موردنظر خود را اسکن کنید و به رایانه متنقل کنید.

اسکنر کداک یکی از بهترین و با کیفیت ترین اسکنرها در بازار ایران می باشد که از لحاظ کیفیت ساخت، بسته بندی، سرعت کار و کیفیت و کلا سخت افزاری بسیار خوب هستند. اسکنرهای کداک در انواع مختلفی وجود دارند که عبارتند از: اسکنر مسطح (تخت) کداک، اسکنر دستی قابل حمل، اسکنر فیدردار، اسکنر خانگی، اسکنر اداری، اسکنر صنعتی، اسکنر لیزری، اسکنر سه بعدی. هر کدام از این اسکنرها برای حوزه های مختلف کاری کاربرد دارند.

در پایان باید بگوییم که شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان نمایندگی کداک Kodak در تهران دپارتمان خدمات با تکنسین های مجرب، فضایی کاملا حرفه ای و کارشناسانی مسئولیت پذیر را جهت خدمت رسانی به شما مشتریان و خریداران عزیز  فراهم کرده است.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی