نمایندگی کپی (فتوکپی) توشیبا در شیراز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت توشیبا یک شرکت چند ملیتی ژاپنی است که در شهر توکیو ژاپن قرار دارد. Toshiba در سال 1939 توسط تاناکا هیساشیگ و ایشی سوکی فوجیوکا تاسیس شد. این شرکت در زمینه تولید محصولاتی از جمله تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، تجهیزات پزشکی، لوازم اداری و دفتری و ...... فعالیت دارد و در ضمن به صورت تخصصی بر روی ماشین های اداری شامل دستگاه فکس، دستگاه کپی، دستگاه پرینتر و دستگاه اسکنر کار می کند و محصولات خود را به اقصی نقاط جهان از جمله ایران عرضه می کند.

نمایندگی کپی توشیبا در شیراز

نمایندگی کپی توشیبا در شیراز

خدمت شما کاربران عزیز و گرامی باید عرض کنم که کمپانی توشیبا شعبه های زیادی در اقصی نقاط ایران دارد که ایده برتر پارسیان، نمایندگی کپی (فتوکپی) توشیبا در شیراز و همچنین شهرستان های آن شامل مرودشت، کازرون، جهرم، لارستان، فسا و داراب را نیز برعهده دارد.

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) به عنوان نمایندگی کپی توشیبا محصولات این کمپانی را با ضمانت و گارانتی معتبر به مشتریان و خریداران محترم در سراسر ایران نیز عرضه می کند. محصولات توشیبا عبارتند از: دستگاه کپی رنگی توشیبا، دستگاه کپی سیاه و سفید توشیبا، دستگاه فکس توشیبا، پرینتر توشیبا و اسکنر توشیبا.

دستگاه کپی توشیبا به دو دسته کلی شامل دستگاه کپی رنگی توشیبا و دستگاه کپی سیاه و سفید توشیبا تقسیم می شود. چاپگر در واقع ماشینی است که توسط آن به راحتی می توان از مدارک، اسناد و تصاویر گوناگون نسخه ای مشابه (کپی) آن را تهیه کرد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا دستگاه های کپی چند کاره توشیبا در بازار و همچنین سایت ایده برتر نیز موجود می باشد که چاپگرهای بسیار قدرتمند و کارآمدی هستند.

در پایان باید بگوییم که شرکت ایده برتر پارسیان دپارتمان خدمات با تکنسین های مجرب، فضایی کاملا حرفه ای و کارشناسانی مسئولیت پذیر را جهت خدمت رسانی به شما مشتریان و خریداران عزیز  فراهم کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله های کارتریج توشیبا Toshiba، نمایندگی توشیبا Toshiba در تهران و نمایندگی توشیبا در تهران مراجعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی