نمایندگی پلاتر اپسون در شیراز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت اپسون یک شرکت فناوری اطلاعات ژاپنی است که در سال 1942 در ژاپن بنیانگذاری شد. این کمپانی یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان چاپگر در جهان که در حوزه اطلاعات و تجهیزات مرتبط با تصویربرداری فعالیت می کند. شرکت اپسون عرضه کننده محصولاتی از جمله: انواع پرینتر جوهرافشان، پرینتر سوزنی، پرینتر لیزری، اسکنر، لپ تاپ و تلویزیون های بزرگ سینمای خانگی و غیره است که محصولات خود را به اقصی نقاط جهان از جمله ایران عرضه می دارد.

نمابندگی پلاتر اپسون در شیراز

نمابندگی پلاتر اپسون در شیراز

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) به عنوان نمایندگی پلاتر اپسون محصولات این کمپانی را با ضمانت و گارانتی معتبر به مشتریان و خریداران محترم در سراسر ایران نیز عرضه می کند. خدمت شما کاربران عزیز و گرامی باید عرض کنم که کمپانی اپسون شعبه های زیادی در اقصی نقاط ایران دارد که ایده برتر پارسیان نمایندگی پلاتر اپسون در شیراز و همچنین شهرستان های آن شامل مرودشت، کازرون، جهرم، لارستان، فسا و داراب را نیز برعهده دارد.

در واقع پلاتر اپسون یک دستگاه خاص چاپ ویژه است که جهت چاپ هر نوع عکس با عرض زیاد برای ایجاد تابلو یا نقشه های صنعتی و شکل ها استفاده می شود. دقت پلاتر در تهیه ترسیم ها بسیار زیاد است به همین منظور از پلاتربیشتر برای چاپ نقشه ها و نمودارها استفاده می شود و همچنین از آنجایی که چاپگرها می توانند حداکثر کاغذهایی به سایز a3 را چاپ کنند برای کارهای نقشه کشی به ابعاد بیش از این نیاز است به همین خاطر جهت تولید خروجی های بزرگ از پلاترها استفاده می شود. پلاتر ها در سه نوع مختلف از جمله پلاترهای عریض، پلاترهای کم عرض و پلاترهای رسام (که صرفا جهت ترسیم نقشه و طراحی ساخته شده اند) دسته بندی می شوند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارد.

در پایان باید بگوییم که شرکت ایده برتر پارسیان دپارتمان خدمات با تکنسین های مجرب، فضایی کاملا حرفه ای و کارشناسانی مسئولیت پذیر را جهت خدمت رسانی به شما مشتریان و خریداران عزیز  فراهم کرده است.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

تلفن: 73027-021

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

 





:: برچسب‌ها: پلاتر اپسون, نمایندگی پلاتر اپسون, نمایندگی پلاتر اپسون در شیراز, دستگاه پلاتر ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 30 ارديبهشت 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی