نمایندگی ماشین های اداری کانن
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کانن یا کنون یک شرکت فناوری الکترونیکی ژاپنی است که در تولید محصولات تصویربرداری و محصولات نوری، از جمله دوربین، فتوکپی، پرینتر، کامپیوتر و تجهیزات پزشکی تخصص دارد و در توکیو ژاپن مستقر می باشد. این کمپانی در آغاز سال 2015 به عنوان بزرگترین شرکت دولتی دهم در ژاپن بود که توسط سرمایه بازار اندازه گیری شد.

نمایندگی ماشین های اداری کانن

نمایندگی ماشین های اداری کانن

خدمت شما کاربران عزیز باید عرض کنم کمپانی کانن شعبه های زیادی در اقصی نقاط ایران دارد . در اکثر شهرها برخی از شرکت ها با عنوان نمایندگی کنون فعال و مشغول به کار هستند که فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com)، نمایندگی ماشین های اداری کانن را بر عهده دارد. باید بگوییم ایده برتر به عنوان نمایندگی فروش ماشین های اداری کانن در تهران محصولاتی از جمله دستگاه فکس کانن، دستگاه کپی کانن، دستگاه اسکنر کانن، دستگاه پرینتر کانن و ویدئو پروژکتور کانن را با خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز و گرامی خود ارائه می دهد.

یکی از لوازم پرکاربرد و ضروری تجهیزات فروشگاهی، ماشین های اداری کانن هستند که کاربردهای وسیعی در حوزه های مختلف شامل سازمان ها، ادارات کوچک، متوسط و بزرگ، بانک ها و ... دارند که جهت افزایش سرعت و نظم در امور اداری و سازمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

ماشین های اداری کنون در انواع مختلفی از جمله دستگاه فتوکپی کانن، دستگاه پرینتر کانن، دستگاه اسکنر کانن و دستگاه فکس کانن دسته بندی می شوند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارند.

به عنوان مثال یمی توان به کپی کنون اشاره کرد که به دو دسته کلی تقسیم می شود: شامل دستگاه فتوکپی لیزری و دستگاه فتوکپی جوهرافشان هستند. لازم به ذکر است بدانید که مواد مصرفی در دستگاه های فتوکپی نقش به سزایی دارند که مواد مصرفی ماشین های اداری شامل: کاغذ، تونر و دولوپر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله هایی شامل دستگاه کپی کانن، ماشین های اداری کانن و نمایندگی کانن Canon در تهران مراجعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: ماشین های اداری کانن, نمایندگی ماشین های اداری کانن, ماشین های اداری کنون ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 2 خرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی