نمایندگی اچ پی hp در مشهد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت اچ پی hp یک شرکت آمریکایی فناوری اطلاعات است که در ایالت کالیفرنیا قرار دارد. این کمپانی یکی از بزرگترین شرکت های فناوری اطلاعات است که در سال 1939 توسط بیل هیولت و دیوی پاکارد بنیانگذاری شد. شرکت اچ پی تولید کننده محصولاتی از جمله سرورها، تلفن های همراه هوشمند، تبلت، نرم افزارهای مدیریت شبکه، چاپگرها و رایانه های قابل حمل می باشد که محصولات خود را به اقصی نقاط جهان از جمله ایران عرضه می دارد.

نمایندگی اچ پی hp در مشهد

نمایندگی اچ پی hp در مشهد

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) به عنوان عامل نمایندگی اچ پی در مشهد و همچنین شهرستان های آن کاشان، خمینی شهر، نجف اباد، شاهین شهر، شهرضا و فولادشهر در زمینه ماشین های اداری، نوت بوک، لپ تاپ، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی آن، تبلت، سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته سال هاست که فعالیت دارد. خدماتی که ایده برتر به مشتریان خود ارائه می دهد عبارتند از: گارانتی معتبر محصولات شارپ، پشتیبانی آنلاین، مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش.

خدمت شما کاربران عزیز باید عرض نمایم که کمپانی اچ پی hp  یکی از پیشکسوتان ساخت و تولید چاپگر رنگی و سیاه و سفید، دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی در دنیای دیجیتال است. دستگاه های فکس اچ پی در مدل های مختلفی طراحی شده اند که عبارتند از: فکس لیزری، فکس کاربنی، فکس حرارتی. که هر کدام از آنها کارایی و قابلیت های خاص خود را دارند که برای حوزه های مختلف مانند خانه، دفتر کار، سازمان ها، اداره ها و بانک ها مورد استفاده قرار می گیرد که امکان ارسال و دریافت نامه های اداری و متون نوشته کاغذی را به راحتی از مکانی به مکان دیگر فراهم می کند.

شما مشتریان عزیز و گرامی به راحتی می توانید در فضای امن و آسان وب سایت (ebpnovin.com) که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است به صورت آنلاین محصولات کمپانی اچ پی hp را مشاهده نمایید و خرید مطمئنی را تجربه کنید.  

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله های نمایندگی ماشین های اداری اچ پی HP، ماشین های اداری اچ پی و نمایندگی فروش پرینترهای اچ پی HP مراجعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار
تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی اچ پی, نمایندگی اچ پی در تبریز, پرینتر لیزری رنگی, پرینتر لیزری سیاه و سفید, پرينتر ليزري اچ پي ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 23 خرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی