تلفن تحت شبکه SIP پاناسونیک Panasonic KX-UT123
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن سانترال پاناسونیک KX-UT123

تعداد خطوط: 3 خط
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی تلفن تحت شبکه پاناسونیک KX-UT123

تلفن سانترال پاناسونیک UT123 یک گوشی رده کارمندی تحت شبکه می باشد که پروتکل محبوب sip را پشتیبانی می نماید. تلفن سانترال مدل panasonic kx-ut123 مانند دیگر تلفن های sip support قابلیت استفاده روی مرکز تلفن های دیگر مانند مرکز تلفن نرم افزاری استریسک و الستیکس را دارد.

در ادامه معرفی تلفن تحت شبکه پاناسونیک KX-UT123 باید بگوییم که تفاوت تلفن ip پاناسونیک kx-ut123 با تلفن سانترال تحت شبکه پاناسونیک Panasonic KX-UT113 در تعداد پورت شبکه می باشد. برای تفاوت قیمت تلفن سانترال پاناسونیک KX-UT123 در مقایسه با سایر تلفن های سانترال می توان به پورت های دستگاه اشاره کرد که دارای دو پورت شبکه است که از طریق پورت شبکه با سرعت 10/100 به سوییچ و کامپیوتر کاربر مرتبط می شود. در ضمن قابلیت poe پورت wan گوشی، کاربر را از استفاده از آداپتور بی نیاز می نماید.

معرفی تلفن تحت شبکه پاناسونیک KX-UT123

مشخصات فنی تلفن تحت شبکه panasonic KX-UT123

تلفن شبکه  panasonic KX-UT123دارای صفحه نمایش سه سطری با بک لایت یخی می باشد و صدای آن hd است و از پروتکل PoE پشتیبانی می کند. این گوشی تلفن سانترال دارای تائیدیه برای استفاده در  Digium Asterisk و Broadsoft Broadworks است و با مصرف انرژی بسیار پائین خود به مقدار 1W مصرف بسیار پائینی را شامل می شود. تلفن تحت شبکه KX-UT123 پاناسونیک دو خط SIP را دارا می باشد.

از مشخصات فنی تلفن تحت شبکه panasonic KX-UT123 می توان به قابلیت هایی شامل انتظار تماس، انتقال تماس، بی صدا کردن تماس و بلندگو اشاره نمود. از ویژگی های خوب تلفن سانترال panasonic ut123شامل سیستم یکپارچه سازی بر روی سری TDE / NCP و سیستم پردازش صوت پاناسونیک است. ضمنا از پورت های ورودی، 2 پورت اترنت (۱۰۰BASE-T ) را ساپورت می کند. امکان اتصال هدست به دستگاه دارا است.

تلفن تحت شبکه SIP پاناسونیک Panasonic KX-UT123

در پایان باید گفت که تلفن تحت شبکه SIP پاناسونیک KX-UT123 قابلیت اتصال به تلفن و سیستم را داراست و همچنین از تلفن های سری TDE و NS نیز پشتیبانی می کند. این تلفن تا 30 تماس را در خروجی و ورودی ثبت می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: تلفن سانترال, تلفن سانترال پاناسونیک, تلفن سانترال تحت شبکه, تلفن سانترال KX-UT123, تلفن سانترال پاناسونیک KX-UT123 ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 30 خرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی