ماشين حساب شارپ Sharp CS-2130
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب شارپ 2130

تعداد ارقام : 12 رقمی
منبع تغذیه : نور و باتری
تعداد حافظه : دارای دو حافظه مستقل

قابلیت و کارایی ماشین حساب شارپ CS-2130

دستگاه ماشین حساب 2130 شارپ جزو تجهیزات فروشگاهی قرار دارد که یکی از محبوب ترین ماشین حساب های حسابداری این برند محبوب به حساب می آید و قابلیت تفکیک سه رقمی و محسابه اعداد اعشاری را دارا می باشد. قیمت ماشین حساب مدل Sharp CS-2130 با توجه به قابلیت و کارایی که دارد از ارزش خرید بالایی برخوردار است. در این نوع ماشین حساب با داشتن قابلیت Digit Punctuation می توان با درج علامت جدا كننده بین گروههای سه تایی اعداد، خواندن اعداد بزرگ چند رقمی سهولت پیدا می كند.

در ادامه به قابلیت و کارایی ماشین حساب شارپ CS-2130 می پردازیم، این نوع ماشین حساب از صفحه نمایش بزرگی برخوردار است که خواندان اعداد را آسان می کند و از فشار به چشم می کاهد. ماشین حساب شارپ 2130 مجهز به قابلیت Gront Total (كلید GT) است که می تواند جمع نتایج چند عمل محاسباتی پشت سرهم را در یك زمان محاسبه نماید. برای انجام دادن این عمل کافیست پس از انجام هر عمل محاسباتی كلید = را فشرده و سپ در انتهای محاسبات با فشردن كلید GT  به راحتی می توان جمع نتایج تمامی محاسبات قبلی را بر روی نمایشگر ماشین حساب مشاهده نمود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب شارپ CS-2130

ماشين حساب شارپ Sharp CS-2130

از دیگر ویژگی های ماشين حساب شارپ Sharp CS-2130 می توان به قابلیت Key Roll Over اشاره نمود که کاربر را قادر می سازد  اطلاعات را به سرعت وارد نماید و سپس اگر انگشت شما روی یك كلید باشد، می توانید با فشار دادن كلیدهای دیگر اعداد موردنظر خود را وارد نمایید. در ضمن بر روی ماشین حساب Sharp 2130 کلیدهایی برای عملیات های محاسباتی تعبیه شده است که عبارتند از: MU ، IC ، K ، ∑ ، -/+ ، ، √ (جذر) ، % و →. همچنین امکان تغذیه به صورت نور و باتری را داراست که از پایه قابل تنظیم نیز برخوردار است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید ماشین حساب Sharp CS-2130 می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: ماشین حساب, ماشین حساب شارپ, ماشین حساب شارپ 2130, ماشین حساب Sharp CS-2130 ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 21 تير 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی