.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لپ تاپ لنوو Ideapad 320

سیستم عامل: Windows 10 Home
پردازنده: Intel Core i3
سرعت پردازنده: 2.2 گیگاهرتز 
ظرفیت RAM : چهار گیگابایت / DDR4
هارد دیسک: 1 ترابایت
سایز مانیتور: 15.4 اینچ


معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad 320 

معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad 320

لپ تاپ لنوو ip320 i7 که یکی از محصولات شرکت Lenovo می باشد که از سری لپ تاپ های کارآمد و با قیمت مناسب می باشد.

درباره ی لپ تاپ لنوو Ideapad 320 می توان گفت این محصول برای ساده سازی امور زندگی شما طراحی شده است و به لطف وجود پردازشگر قدرتمند و کارت گرافیک مستقل از CPU با Ideapad 320 هر کاری را به آسانی می توانید انجام دهید.

در ادامه معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad 320 باید گفت که دارای شبکه بیسیم Wi-Fi و شبکه Ethernet می باشد.

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad 320 

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad 320

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad 320 کاملا حرفه ای و تخصصی صورت گرفته زیرا با یک پوشش محافظ مخصوص همراه شده تا آن را در برابر خوردگی و خراش محافظ کند.

همچنین در کنار این محافظ یک پوشش لاستیکی به قسمت پایینی لپ تاپ اضافه شده تا جریان هوا از آن را  به حداکثر برساند و طول عمر محصول افزایش پیدا کند.

این محصول از پیش با ویندوز 10 نسخه Home بارگذاری شده است. بنابراین شما دستیار شخصی Cortana را خواهید داشت که برای کمک به باز کردن برنامه ها و پاسخ دادن به سوالات شما را به صورت تایپی یا گفتاری طراحی شده است.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Lenovo Ideapad 320

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Lenovo Ideapad 320

در مورد صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Lenovo Ideapad 320 باید گفت که صفحه نمایشی با سایز 15 اینچی دارد و از رزولوشن 768*1366 برخوردار است.

از ویژگی های این محصول می توان گفت تکنولوژی ضد بازتابش نور را نیز دارد. بنابراین شما هنگام تماشای فیلم، مرور وب و موارد دیگر، از وضوح بصری واقعی لذت خواهید برد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad 320

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad 320

در مورد کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad 320 می توان به چیدمان جزیره ای کلیدهای کیبود اشاره کرد که برای تایپ زیاد طولانی و سریع بسیار مناسب است.

تاچ پد این محصول به کلیک های جداگانه مجهز است که راست کلیک و چپ کلیک را با آن می توان به راحتی انجام داد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad 320 

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad 320 به گونه است که این محصول دارای بهترین پردازشگرهای نسل هفتم Intel Core i7 می باشد که آن را مورد توجه بسیاری از کاربران قرار داده است.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad 320

این لپ تاب به همراه رم 16 گیگابایت DDR4 عملکرد قابل قبول و بسیار سریع را برای شما تضمین می کند. شما به آسانی قادر خواهید بود چندین برنامه را همزمان بدون وقفه بین صفحات وب جابه جا کنید یا چندین کار را در کنار هم انجام دهید.

باتری لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo Ideapad 320 از نوع لیتیوم یون 2 سلولی می باشد که با هر بار شارژ کردن توان کار مداوم تا 5 ساعت را دارد.

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 320

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 320 را نسبت به برندهای دیگر به راحتی با هر مشخصاتی که بخواهید می توانید در بازار پیدا کنید.

در انجام بازی ها شاهد عملکرد خوب بدون به خطر افتادن سرعت کلی و سرعت پاسخگویی خواهید بود. بدون توجه به اینکه شما یک بازی را اجرا می کنید یا یک محتوا را ایجاد یا ویرایش می کنید از نمایش تصاویر به شکلی روان لذت ببرید.

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 320



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 30 دی 1397
.

پرینتر چاپ کارت Zenius

تکنولوژی چاپ: انتقال حرارتی رزین، رنگ سابلیمیمشن
رزولوشن چاپ پرینتر : dpi 300*300
سرعت چاپ سیاه و سفید: 400 تا 500 کارت در ساعت
سرعت چاپ رنگی: 120 تا 150 کارت در ساعت
موادمصرفی پرینتر : ریبون

معرفی پرینتر چاپ کارت پی وی سی اولیس Zenius

پرینتر چاپ کارت Zenius برای چاپ یک طرفه انواع کارت های پلاستیکی طراحی و ساخته شده است. این محصول کارت های رنگی یا تک رنگ را به صورت جداگانه یا در دسته های کوچک با کیفیت بالا چاپ می کند.

پرینتر چاپ کارت پی وی سی Zenius برای چاپ فوری کارت های تک نفره از جمله مدال های کارمندان، کارت های کنترل دسترسی، کارت عضویت، کارت وفاداری و کارت هدیه ایده آل است.

معرفی پرینتر چاپ کارت پی وی سی اولیس Zenius

برای معرفی پرینتر چاپ کارت پی وی سی اولیس Zenius باید گفت که طراحی و چاپ آن با محیط زیست سازگار است و تلاش شده تا از مواد بازیافتی در تولید چاپگرها و مواد مصرفی تا جایی که ممکن است استفاده شود.

این دستگاه یکی از انواع پرینتر های چاپ کارت است که با رزولوشن 300*300 dpi و چاپ لبه به لبه کیفیتی بسیار بالا را ارائه می دهد.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر چاپ کارت Evolis Zenius

پرینتر چاپ کارت pvc اولیس مدل Zenius تمام ویژگی های پیشرفته خود را در یک جعبه بسیار کوچک جا داده است. این دستگاه علاوه بر اینکه کم جا است بسیار آرام بوده و تنها مقدار 46 دسیبل نویز و صدا در حین چاپ ایجاد می کند.

با نرم افزار Evolis Premium Suite که با این محصول ارائه می شود می توانید اعلان ها را دریافت کنید و امور پرینتر خود را از طریق کامپیوتر به راحتی کنترل کنید.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر چاپ کارت Evolis Zenius

نوارهای Evolis High Trust این چاپگر کارت پی وی سی، نیز به طور خودکار توسط چاپگر قابل تشخیص هستند.

در ادامه بررسی قابلیت و مشخصات فنی پرینتر چاپ کارت Evolis Zenius باید گفت که با این دستگاه می توانید یک کارت رنگی را در 30 ثانیه و حداکثر 150 کارت رنگی را در هر ساعت چاپ کنید.

این محصول فوق العاده انعطاف پذیر بوده و برای برنامه های کاربردی متعدد مناسب است.

پرینتر چاپ کارت اولیس Evolis Zenius

نسخه کارشناس این چاپگر ویژگی های متعددی نظیر توابع کدگذاری ترکیبی از قبیل رمزگذاری مغناطیسی، تراشه های تماسی و بدون تماس را فراهم می کند.

پرینتر چاپ کارت اولیس Evolis Zenius تحت آزمایشات کیفیت و انطباق برای تضمین کارایی قرار گرفته اند.

پرینتر چاپ کارت اولیس Evolis Zenius

اگر قصد خرید پرینتر کارت pvc را دارید با جرات می توان گفت که پرینتر چاپ کارت اولیس Zenius، یکی از بهترین دستگاه های چاپ کارت pvc در بازار می باشد.

برای اطلاع از قیمت و خرید پرینتر چاپ کارت پی وی سی Zenius با شماره 73027 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر چاپ کارت اولیس Evolis Zenius



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 30 دی 1397
.

فیش پرینتر اچ پی BM476AA

تکنولوژی ساخت :  حرارتی مستقیم
عرض کاغذ : 90 میلی متر
سرعت چاپ :  180 میلی متر در ثانیه
پورت : USB
 

معرفی فیش پرینتر اچ پی BM476AA

معرفی فیش پرینتر اچ پی BM476AA

این فیش پرینتر اچ پی یکی دیگر از دستگاه های معروف چاپ فیش می باشد که شرکت HP در طراحی و تولید آن تکنولوژی حرارتی مستقیم را برای چاپ در نظر گرفته است. 

در ادامه بیشتر به معرفی فیش پرینتر اچ پی BM476AA و قابلیت های آن خواهیم پرداخت.

فیش پرینتر حرارتی دو هسته ای اچ پی مدل BM476AA یک چاپگر چاپ رسید همراه با اتصال USB است که برای استفاده در محیط های خرده فروشی، بیمارستان ها، مراکز فروش و رستوران ها ایده ال است.

سرعت چاپ این چاپگر حرارتی سریع بوده و اندازه آن جمع و جور است.

قابلیت و کارایی های فنی فیش پرینتر اچ پی BM476AA

این فیش پرینتر به عنوان محصولی با عمر طولانی معرفی شده است. عملکرد مطلوب این چاپگر در گیشه عموما در گیشه خرده فروشی هاست.

قابلیت و کارایی های فنی فیش پرینتر اچ پی BM476AA

از قابلیت و کارایی های فنی فیش پرینتر اچ پی BM476AA می توان گفت این سیستم ظرفیت لازم برای بارگذاری یک رول کاغذ 90 میلی متری بزرگ را دارد. همچنین چاپگر حرارتی BM476AA با تجهیزات فروشگاهی اچ پی سری HP rp3000 ،HP rp5700 و HP ap5000 سازگار است.

علاوه بر همه این موارد این چاپگر رسید اچ پی امکان کار یکپارچه و سازگاری با کشو پول ساخت اچ پی را برای شما فراهم ساخته است.

ابعاد این دستگاه 184.0*144.0*134.0 می باشد بنابراین نسبت به این ابعاد فضای زیادی از میز کارتان را اشغال نخواهد کرد.

قابلیت و کارایی های فنی فیش پرینتر اچ پی BM476AA

فیش پرینتر اچ پی HP BM476AA

فیش پرینتر اچ پی HP BM476AA امکان چاپ حرارتی در دو رنگ یا تک رنگ را برای کاربران خود فراهم می کند. این محصول دارای سد مایع مقاوم در برابر پاشیدگی می باشد که در حین چاپ کمک می کند تا از رسیدن آسیب های احتمالی به مکانیزم چاپ جلوگیری شود.

همچنین این چاپگر 4 مگابایت حافظه فلش برای برخی از وظایف سفارشی نظیر اضافه کردن آرم فروشگاه، ارائه تبلیغات، آیتم های برجسته فروش، کوپن چاپ و....در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

فیش پرینتر اچ پی HP BM476AA

قاب مدولار فولاد پرینتر اچ پی مدل HP BM476AA آن را در برابر سایش و شکسته شدن در محیط کار مقاوم می سازد و عمر طولانی تر دستگاه را تضمین می کند.

جهت خرید فیش پرینتر و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

فیش پرینتر اچ پی HP BM476AA



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 30 دی 1397
.

کاغذ خردکن فلوز 325Ci

ظرفیت ورودی کاغذ : 24 برگ
نوع برش : کراس
سایز برش : 4*38 میلی متر
نوع کاربری : اداری
قابلیت خرد کردن : برش تیغه های فلزی دفتری، سی دی و کارت اعتباری

معرفی و بررسی کاغذ خردکن فلوز 325Ci

کاغذ خردکن فلوز 325Ci که یک دستگاه برش کاغذ قدرتمند می باشد تراکم کاغذهای روی میز شما را از بین می برد و با استفاده از تکنولوژی 100 درصد مقاوم شده در برابر کاغذهای متراکم شده، کاغذها و اسناد شما را خرد می کند.

این کاغذ خردکن برای سازمان ها و شرکت ها با حجم کاری بالا که در یک دفتر چندین کاربر تمایل دارند از آن استفاده کنند مناسب است.

معرفی و بررسی کاغذ خردکن فلوز 325Ci

در ادامه معرفی و بررسی کاغذ خردکن فلوز 325Ci باید گفت که نوع برش این دستگاه به صورت کراش بوده و ظرفیت کاغذ آن نیز 24 برگ می باشد.

عملیات خرد کردن کاغذ با کمترین تولید صدا انجام می شود و صدای آرام و تقریبا خاموش آن آرامش دفتر شما را بر هم نمی زند.

طراحی و کیفیت کاغذ خردکن فلوز Fellowes 325Ci

کاغذ خرد کن فلوز 325Ci به گونه ای طراحی شده است تا بتواند به طور پیوسته در حال آماده به کار باشد و به شما اطمینان می دهد برای خرد کردن کاغذها و اسناد شما همیشه حاضر است.

در بین انواع کاغذ خردکن ها، تکنولوژی به کار رفته در این کاغذ خردکن صد در صد تضمینی و برتر است. کاغذ خردکن فلوز Powershred 325Ci دارای ظرفیت سطل 83 لیتری می باشد.

طراحی و کیفیت کاغذ خردکن فلوز Fellowes 325Ci

در مورد طراحی و کیفیت کاغذ خردکن فلوز Fellowes 325Ci باید گفت که این کاغذ خردکن فلوز دارای ابعاد 510*460*880 میلی متر و وزن 42.60 کیلوگرم می باشد.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید کاغذ خردکن فلوز Fellowes Powershred 325Ci با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

کاغذ خردکن فلوز Fllowes Powershred 325Ci

تکنولوژی SafeSense در کاغذ خرد کن فلوز Fellowes Powershred 325Ci حتی زمانی که دست شما به ورودی کاغذ برخورد هم داشته باشد، به طور خودکار دستگاه را متوقف می کند تا آسیبی به دست شما وارد نکند.

سیستم صرفه جویی آن نیز برای طرفه جویی در مصرف انرژی پس از دوره مشخصی از غیر فعال بودن دستگاه، مصرف انرژی و قدرت آن را کاهش می دهد.

کاغذ خردکن فلوز Fllowes Powershred 325Ci

علاوه بر این وجود سطل های جداگانه برای کاغذها و سی دی ها، جداسازی زباله ها برای بازیافت را به طور خودکار انجام می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.

کاغذ خردکن فلوز Fllowes Powershred 325Ci



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 30 دی 1397
.

پلاتر اچ پی T1700

قابلیت: چاپ
سایز چاپ: 44 اینچ/ 70 سانتی متر
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ: 116 صفحه در ساعت
رزولوشن چاپ: 1200*2400 dpi
حداکثر سایز چاپ: 44 اینچ

معرفی پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700

پلاتر HP DesignJet T1700 که ساخت شرکت اچ پی است، یک چاپ با کیفیت همراه با بازدهی رنگی بالا برای فایل های CAD و GIS را خواهید داشت.

با این چاپگر رنگ های روشن و دقیق و بهره وری بالا حتی در چاپ فایل های پیچیده تر نیز امکان پذیر است.

معرفی پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700

پلاتر DesignJet T1700 که سایز چاپ آن 44 اینچ می باشد از تکنولوژی چاپ جوهر افشان بهره می برد.

در ادامه معرفی پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700 باید گفت که این پلاتر اچ پی دارای سرعت چاپ 116 صفحه در ساعت می باشد.

قابلیت و کارآیی های فنی پلاتر اچ پی DesignJet T1700

این پلاتر علاوه بر اینکه دارای 500 گیگابایت حافظه ی داخلی رمزگذاری شده است دارای 128 گیگابایت حافظه مجازی نیز می باشد.

پلاتر اچ پی T1700 دارای رزولوشن چاپ 1200*2400 dpi بوده و کاغذهایی با سایز A4 تا A0 را می تواند چاپ کند.

قابلیت و کارآیی های فنی پلاتر اچ پی DesignJet T1700

 از قابلیت و کارایی های فنی پلاتر DesignJet T1700 می توان به قابلیت HP ePrint آن اشاره کرد.

از نظر کارشناسان ایده برتر در میان انواع پلاترموجود در بازار، قیمت و خرید این پلاتر اچ پی، با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر رنگی HP DesignJet T1700

پلاتر جوهرافشان اچ پی DesignJet T1700  دارای 6 عدد کارتریج در رنگ های بنفش، زرد، سیاه عکس، سیاه مات، خاکستری و سفید می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر رنگی HP DesignJet T1700

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر رنگی HP DesignJet T1700 شامل Dye-based: C, M, Y, PK, G و Pigment-based: MK می شود.

برای اطلاع از قیمت و خرید مواد مصرفی این پلاتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700

این پلاتر با ابعاد 998*695*1802 میلی متر و وزن 72 کیلوگرم دارای صفحه نمایش LCD می باشد.

همچنین لازم به ذکر است پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700 سازگار با سیستم عامل های Windows و MAC می باشد.

پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700

در پایان باید گفت که پلاتر جوهر افشان HP DesignJet T1700 دارای پورت های اتصالی Ethernet و USB می باشد.

شرکت ایده برتر پارسیان به فروش پلاتر اچ پی HP با گارانتی اصلی می پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 30 دی 1397
.

مانیتور ایسوس VP228HE

نوع و سایز صفحه نمایش: 21.5 اینچ
رزولوشن: 1080*1920 dpi
کنتراست: 100.000.000:1

معرفی مانیتور ایسوس VP228HE

مانیتور VP228HE یکی از محصولات شرکت ایسوس Asus است که با کیفیت تصویر Full HD و استفاده از فناوری های انحصاری ایسوسو مانند Splendidplus و VividPixel برای ارائه پر جزئیات ترین تصاویر  وبالاترین کیفیت رنگ بهینه سازی شده است.

این رویکرد با ساختاری ایستاده، محکم و طراحی باریک و بدون هیچ گونه ضعفی همراه شده است که ثبات و دوام محصول را تضمین می کند.

معرفی مانیتور ایسوس VP228HE

کنتراست صفحه نمایش اینمانیتور به طور دینامیکی با تنظیم روشنایی نور پس زمیننه افزایش می یابد.

در ادامه معرفی مانیتور ایسوس VP228HE باید بگوییم که این میزان از کنتراست برای رسیدن به تاریک ترین سیاهی ها و درخشان ترین رنگ های سفید مانند تصاویر واقع گرایانه برای طیف گسترده ای از مخاطبان فراهم شده است.

طراحی و کیفیت مانیتور Asus VP228HE

زمان پاسخگویی سریع یک میلی ثانیه از باقی ماندن بقایای تصویر که به اصطلاح به آن ها گوست Ghosting گقته می شود جلوگیری می کند. این امر سبب پخش سیال ویدئوها می شود.

این مانیتور ایسوس با در اختیار داشتن فناوری GamePlus با عملکردهای Crosshair و تایمر از یک ویژگی کلیدی در میان مانیتورهای این رده برخوردار است.

طراحی و کیفیت مانیتور Asus VP228HE

مانیتور گیمینگ ایسوس VP228HE دارای تکنولوژی SplendidPlus Video Intelligence است که به وسیله افزایش روشنایی، کنتراست وشدت رنگ، کیفیت فیلم ها و تصاویر را بهینه می کند.

در مورد طراحی و کیفیت مانیتور Asus VP228HEمی توان به رزولوشن 1080*1920 dpi آن اشاره کرد.

مانیتور ایسوس Asus VP228HE

تکنولوژی SplendidPlus از دو حالت جدید خواندن و اتاق تاریک، علاوه بر حالت های نمایش منظره، تئاتر، sRGB و شب بهره می برد.

ویژگی کمینه کردن نور آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصویر یا به اصطلاح همان Flicker-free نیز سبب جلوگیری از خستگی و درد چشم پس از مصرف طولانی مدت می شود.

مانیتور ایسوس Asus VP228HE

در پیایان باید گفت مانیتور ایسوس Asus VP228HE که یک مانیتور با رزولوشن بالا است دارای کنتراست 100,000,000:1 می باشد.

جهت خرید مانیتور و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

مانیتور ایسوس Asus VP228HE



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 30 دی 1397
.

پرینتر جوهرافشان اچ پی 415
قابلیتپرینتر، کپی، اسکن و چاپ عکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 19 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 15 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 4800*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: 
A4; A5;  DL;  A6
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان سه کاره اچ پی HP PSC C510

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی 415

شرکت اچ پی HP یکی از سازندگان مطرح ماشین های اداری است که با عرضه محصولات حرفه ای و قدرتمند توانسته است توجه گروه کثیری از کاربران را به سوی خود جلب نماید. 

 اچ پی HP چاپگر جدیدی را به نام Ink Tank415  عرضه کرده که برای کارهای چاپی با حجم بالا مناسب است و هزینه چاپ را برای هر صفحه به میزان زیادی کاهش می دهد. 

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی 415

پرینتر اچ پی مدل Ink Tank415 یک دستگاه چندکاره است که علاوه بر چاپ، کار کپی، اسکن و چاپ عکس را نیز انجام می دهد. 

در ادامه به معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی 415 می پردازیم و در ادامه نکاتی را در مورد قابلیت ها و کارایی های این پرینتر، کارتریج و مواد مصرفی آن بیان می کنیم. 

این چاپگر قابل حمل با یک سیستم تانک جوهر که به آسانی شارژ می شود، همراه است.  

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اچ پی 415

شما با خرید چاپگر سه کاره اچ پی 145 قادرید هزاران صفحه را با سیستم جوهر ظرفیت بالای این چاپگر چاپ کنید. 

به بیان بهتر، این مدل پرینتر جوهر افشان اچ پی HP می تواند به ازای هر بار شارژ جوهر تا 8000 صفحه در چاپ رنگی و تا 6000 صفحه برای چاپ سیاه و سفید را با یک کیفیت استثنایی به چاپ برساند.

پرینتر اچ پی مدل Ink Tank415 با استفاده از این سیستم جوهر باظرفیت بالا ، حجم بالایی از اسناد، تصاویر و عکس ها را با هزینه ای بسیار پایین (در ازای یک صفحه) و وضوحی عالی به چاپ می رساند.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اچ پی 415

در ادامه توضیح قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اچ پی 415 باید بگوییم که این چاپگر جوهرافشان با اتصال وایرلس به بازار عرضه شده است تا کاربران بتوانند به راحتی و از هرجای اتاق با چاپگر خود ارتباط برقرار کنند.

کیفیت فوق العاده HP بر کسی پوشیده نیست. برای بررسی کیفیت این چاپگر تنها کافی است میزان تیرگی و وضوح چاپ اسناد را بعد از گذشت مدت زمان طولانی نگاه کنید تا خودتان به کیفیت آن پی ببرید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی 415

مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان HP 415 شامل کارتریج های  P GT51 Black Ink Bottle (90CC), HP GT52 Cyan Ink Bottle (70CC), HP GT52 Magenta Ink Bottle (70CC) و (HP GT52 Yellow Ink Bottle (70CC می باشد.

سیستم تزریق جوهر Ink Tank415  به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید را به راحتی با بطری های رنگ این شرکت تانکهای رنگ تعبیه شده بر روی چاپگر را پر کنید. 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی 415

با این تکنولوژی شما به راحتی می توانید بر روی سطح جوهر نظارت کنید و هر زمانی که می خواهید از جوهر خاصی استفاده کنید مقداری از جوهر HP اصل را درون تانک بریزید. 

مخازن جوهر این چاپگر شفاف هستند تا شما به راحتی بتوانیید جوهر چاپگرتان را مدیریت کنید.

 برای خرید کارتریج اچ پی HP و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی 415 می توانید با واحد فروش ایده برتر تماس بگیرید: 73027

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP Ink Tank415

سرعت چاپ پرینتر جوهرافشان سه کاره اچ پی HP Ink Tank415 در حالت سیاه و سفید تا ppm 19 و برای چاپ رنگی تا ppm 15 است. 

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP Ink Tank415

زمان انتظار شما برای اولین چاپ بین 14 تا 18 ثانیه و بسته به نوع چاپ (رنگی یا سیاه سفید) متغییر می باشد.

گزینه های اتصال که بر روی این چاپگر تعبیه شده به شما امکان می دهد تا گوشی هوشمند یا رایانه لوحی خود را به طور مستقیم به چاپگر وصل کنید و به راحتی بدون نیاز به دسترسی به شبکه چاپ بگیرید.

مصرف برق این چاپگر اچ پی حداکثر 10 وات است که مقدار 0.07 وات در حالت خاموش و 2.1 وات  در حالت آماده به کار مصرف دارد. 

محدوده گستره دمایی قابل تحمل پرینتر 415 اچ پی 5 تا 40 درجه سانتیگراد و رطوبت رطوبت توصیه شده برای آن 20 تا 80 درصد است.

فروشگاه ایده برتر پارسیان به صورت تخصصی به فروش پرینترهای جوهر افشان می پردازد و شما می توانید برای خرید پرینتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP Ink Tank415



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 30 دی 1397
.

پرینترکانن C3525i II

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 25 برگ در دقیقه 
سرعت چاپ رنگی: 25 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: ابعاد متنوع
مواد مصرفی: چهار عدد کارتریج 
Canon G3255، Canon G3254، Canon G3253، Canon G3252
 

معرفی پرینتر چهار کاره لیزری Canon C3525i II

چاپگر چند منظوره ImageRUNNER ADVANCE C3525i II یکی از محصولات قدرتمند و با کیفیت شرکت کنون Canon است.

این دستگاه با کیفیت عالی و عملکردی قابل اعتماد طراحی شده که در صرف وقت و منابع ضمن ارتقای بهره وری صرفه جویی می کند.

چاپگر لیزری کنون برای محیط های کاری که به یک دستگاه جمع و جور و کارآمد برای چاپ اسناد رنگی با کیفیت بالا نیاز دارند مناسب است. این چاپگر به راحتی نصب می شود و کار با آن بسیار آسان است.

معرفی پرینتر چهار کاره لیزری Canon C3525i II

برای معرفی پرینتر چهار کاره لیزری  Canon C3525i II باید بگوییم که این دستگاه فوق العاده، یک چاپگر چند کاره است که برای شما چاپ می گیرد، اسکن می کند و از اسناد شما کپی تهیه می کند.

اما این تمام کاربردهای آن نیست. این دستگاه به عنوان یک فاکس نیز در خدمت شماست.

پرینتر لیزری رنگی کنون ImageRUNNER ADVANCE C3525i II با سیستم عامل مشترک و به روز رسانی شده، منظم و  یکپارچه با نرم افزار سیستم عامل (UFP) برای بهبود مستمر و هماهنگی کامل دستگاه همراه شده ست. 

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری رنگی کانن C3525i II

پرینتر لیزری ImageRUNNER ADVANCE C3525i II کانن، یک پرینتر کوچک است که برای چاپ روی کاغذها در ابعاد مختلف مناسب می باشد.

به عنوان مثال برای کاغذ نوع Letter سرعت چاپ آن  تا 25 برگ در دقیقه می رسد. اما برای چاپ کاغذ Legal، سرعت چاپ رنگی و سیاه سفید آن معادل 15 برگ در دقیقه است. 

این مدل پرینتر لیزری کنون Canon با یک اسکنر دوپلکس (دورو) همراه است که می تواند فایل های مختلف را با وضوح 600*600 dpi اسکن نماید. 

لازم به ذکر است بخش اسکنر این دستگاه، اسناد دیجیتالی را پس از اسکن به فرمت های مختلف تبدیل کرده و ارسال می نماید. 

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری رنگی کانن C3525i II

در ادامه قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری رنگی کانن C3525i II باید بگوییم که این محصول یک صفحه نمایش لمسی10.1 "دارد و امکان چاپ با استفاده از گوشی های هوشمند نیز در آن تعبیه شده است.

با استفاده از قابلیت ADVANCE  می توان تنظیمات دستگاه را سفارشی و شخصی سازی نمود.

پرینتر لیزری کنون ImageRUNNER ADVANCE C3525i II با نرم افزارهای Canon و سایر نرم افزار های شخص ثالث با پلت فرم نرم افزاری جاسازی شده ادغام پذیر است.

همچنین ویژگی استاندارد پیشرفته ای برای کمک به حفاظت از اطلاعات مهم و کمک به تطابق با قوانین و مقررات نیز در این چاپگر تعبیه شده است. 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر رنگی لیزری کنون C3525i II

مواد مصرفی این مدل پرینتر کانن Canon چهار عدد کارتریج Canon G3255، Canon G3254، Canon G3253، Canon G3252 می باشد. 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سیاه و سفید لیزری کنون C3525i II قابل شارژ است، ولی توصیه می شود این کارتریج ها با کارتریج های فابریک یا طرح درجه یک جایگزین شوند. برای تهیه کارتریج می توانید با شماره 73027 تماس بگیرید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر رنگی لیزری کنون C3525i II

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon C3525i II مناسب بوده و خرید آن با توجه به ویژگی های ذکر شده، مقرون به صرفه می باشد. 

متخصصان کنون با اعمال سیاست های چاپ در این محصول فوق العاده و محدود کردن استفاده توسط کاربر شرایطی را برای کاهش چاپ غیر ضروری و به دنبال آن هزینه های چاپ فراهم کرده اند. 

علاوه بر این در چاپگر لیزری کانن C3525i II با ترکیبی از فن آوری های همجوشی و تونر نقطه ذوب پایین نیازهای انرژی به حداقل رسیده و مصرف انرژی کم تر خواهد شد.

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon imageRUNNER C3525i II

در هنگام کار با پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon imageRUNNER C3525i II می توانید تنظیمات امنیتی را با یک رمز عبور اختصاصی که از یک مکان مرکزی به دیگر دستگاه های پشتیبانی شده صادر می شود،  کنترل نمایید.

علاوه بر این کنترل افرادی که به دستگاه دسترسی دارند و این که به چه ویژگی هایی دسترسی داشته باشند نیز با استفاده از یک میزبان و از روش های تأیید اعتبار چندگانه نظیر ورود عکس، رمز ورود ، نام کاربری یا رمز عبور، یا دسترسی از ظریق کارت امکان پذیر است. 

با استفاده از پرینتر لیزری کنون imageRUNNER C3525i II و با ارتقاء به سرور UniFLOW می توان یک لیست کامل حسابداری، گزارش از مسیرکاری و گردش کار دستگاه اسکن از طریق نرم افزارهای سازگار با دستگاه های کانن و دستگاه های شخص ثالث به دست آورد. 

علاوه بر این تشخیص مشکلات دستگاه از راه دور و مدیریت قطعات برای تعمیر و نگهداری سریع آن نیز برای امکان پذیر می باشد. 

برای دریافت قیمت پرینترهای لیزری کانن canon و یا خرید محصول مورد نظر می توانید با واحد فروش ایده برتر تماس بگیرید: 73027

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon imageRUNNER C3525i II



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 30 دی 1397
.

مانیتور ای او سی AG352UCG6

نوع و سایز صفحه نمایش: 35 اینچ
رزولوشن: 3440*1440 dpi
کنتراست: 2500:1

معرفی مانیتور ای او سی AG352UCG6

مانیتور ای او سی AOC مدل AG352UCG6 دارای صفحه نمایش 35 اینچی است که با کیفیت بسیار عالی مخصوص اجرای بازی طراحی شده است. 

این مانیتور مخصوص انواع بازی های رایانه ای و کنسول ها طراحی شده است. به طور حتم می توان گفت که این مونیتور نهایت آن چیزی است که هر گیمری می خواهد به دست بیاورد.

معرفی مانیتور ای او سی AG352UCG6

در ادامه معرفی مانیتور ای او سی AG352UCG6 باید بگوییم که صفحه نمایش این نمایشگر کمی منحنی طراحی شده و یک تجربه مشاهده یکسان را در سرتاسر مانیتور برای مخاطب ایجاد می کند.

چشم انسان منحنی است و از نظر ناحیه زاویه دید دارای محدودیت است، بنابراین انحنای متناسب برای چشم های انسان کاملا ایده آل بوده و منجر به کاهش خستگی در چشم می شود.

طراحی و کیفیت مانیتور AOC AG352UCG6

این مدل مانیتور ای او سی AOC  کیفیت تصویری عالی را ارائه می دهد. شما با استفاده از این نمایشگر گیمینگ می توانید دسکتاپ خود را به مرکز نبرد تبدیل کنید و از هر لحظه هیجان انگیز در بازی خود با صفحه نمایش Ultrawide QHD لذت ببرید.

برای توضیح بهتر و دقیق تر در مورد طراحی و کیفیت مانیتور AOC AG352UCG6 باید بگوییم که این صفحه نمایش با نسبت تصویر 21:9 تصویر پانوراما بسیار بزرگ تر را با رزولوشن فوق العاده در کنار وضوح بالاتر نسبت به یک مانیتور Full HD  16:9 ارائه می دهد.

طراحی و کیفیت مانیتور AOC AG352UCG6

در حقیقت با 2.4 برابر پیکسل بیشتر با کیفیت عالی تصویر و میدان دید وسیع تر به شما یک تجربه بسیار جذاب می بخشد. نمایش جزئیات بیشتر و به شکلی دقیق در کنار دید گسترده تر شما را از عملکرد بی نظیر آن در بهترین بازی ها مطمئن می کند.

مونیتور AG352UCG6 مجهز به تکنولوژی خارق العاده NVIDIA G-Sync است و با سرعت یا نرخ فریم  120Hz روان ترین تجربه بازی را با از بین بردن تداخل فریم ها در نمایش، به حداقل رساندن وقفه و لگ در اختیار شما قرار می دهد.

به این ترتیب در هنگام اجرای بازی صحنه ها بلافاصله ظاهر می شوند، اشیا به نظر واضح تر می رسند، و گیم پلی فوق العاده روان اجرا می گردد.

نرخ فریم 120Hzباعث می شود که در هر لحظه حساس و سریع روی صفحه نمایش AG352UCG6، با حرکت فوق العاده روان و بدون تار شدگی تصویر همراه باشد. 

مانیتور ای او سی AOC AG352UCG6

مانیتور ای او سی AOC AG352UCG6 به فناوری کنترل سایه ها مجهز شده است. کنترل سایه، در حقیقت تنظیمات سریع تصویر در بازی را ممکن می سازد.

مانیتور ای او سی AOC AG352UCG6

به بیان بهتر کاربر از طریق این فناوری می تواند نواحی را که روی صفحه نمایش بیش از حد تیره یا پاک شده هستند، بدون تأثیر بر روی سایر نواحی صفحه نمایش بهبود می بخشد.

علاوه بر این، با فناوری AOC Game Color امکان تنظیم نمودن اشباع رنگ و سطح خاکستری را با 200 سطح و دسته بندی از جزئیات برای دستیابی به تجربه بازی بهتر وجود دارد. 

مونیتور گیمینگ ای او سی AG352UCG6 با فناوری AOC Low-Blue انتشار نور آبی را که انرژی زیادی دارد و برای چشم مضر است، کاهش می دهد.

کارشناسان ایده برتر معتقدند مانیتور گیمینگ ای او سی مدل AG352UCG6 با قیمت مناسبی در بازار عرضه می شود و خرید آن با توجه به ویژگی های ذکر شده مقرون به صرفه می باشد.

برای دریافت قیمت مانیتور گیمینگ و همچنین خرید آن ها می توانید با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

همچنین مقالات آموزشی سایت ایده برتر مانند راهنمای خرید مانیتور برای بازی برای مطالعه در اختیار شما مشتریان محترم قرار دارد. 

مانیتور ای او سی AOC AG352UCG6



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 30 دی 1397
.

مانیتور ای او سی Q3279VWFD8

نوع و سایز صفحه نمایش:31.5 اینچ
رزولوشن: 1440*2560 dpi
کنتراست: 1200:1

معرفی مانیتور ای او سی Q3279VWFD8

مانیتور جدید Q3279VWFD8 نسل بعدی مانیتور 31.5 اینچی Q3279VWF است که توسط شرکت AOC معرفی شده است.

مانیتور Q3279VWFD8 عضوی از سری فوق العاده و چند منظوره 79 می باشد که پاییز گذشته وارد بازار شدند و ارزیابی های عظیمی را بخاطر هزینه فوق العاده پایین نسبت به کارایی که ارائه می دهد را به خود اختصاص دادند. 

نوع پنل های این مانیتور از نوع IPS بوده و متفاوت از پنل VA است که در نسل قبیل آن مورد استفاده قرار گرفته است.

معرفی مانیتور ای او سی Q3279VWFD8

در ادامه معرفی مانیتور ای او سی Q3279VWFD8 باید بگوییم که نمایشگر Q3279VWFD8 دارای محدوده رنگ وسیع تر برای افزایش دقت رنگ است که موجب نمایش تصاویر واضح، طبیعی و چشمگیر می شود.

پنلIPS و 31.5 اینچی این نمایشگر از رزولوشن بالایی برخوردار است که تمام جزئیات را با وضوح کامل نمایش می دهد.

همچنین زمان پاسخگویی 5 مگاپیکسل GtG، پشتیبانی از AMD FreeSync و سرعت فریم 75 هرتز از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. 

طراحی و کیفیت مانیتور AOC Q3279VWFD8

مانیتور Q3279VWFD8 ای او سی با نمایش جزئیات کوچک، تصاویر واقع گرایانه و تراکم پیکسل ها، تجربه ای راحت برای استفاده روزانه را در اختیار کاربر می گذارد.

در حالی که پنل و سایر مشخصات Q3279VWFD8 خود حاکی از ارزش بالای این مانیتور است، طراحی بیرونی این مانیتور نیز نفس کاربران را در سینه حبس می کند. 

برای توضیح بهتر و دقیق تر در مورد طراحی و کیفیت مانیتور AOC Q3279VWFD8 باید بگوییم که قاب و فریم سیاه رنگ بیرونی بسیار باریک است.

طراحی و کیفیت مانیتور AOC Q3279VWFD8

همچنین پایه و پوشش پشت مانیتور محکم و پایدار در رنگ نقره ای با طراحی مدرن ساخته شده است.

مونیتور ای او سی مدل Q3279VWFD8 به مصرف آگاهانه بودجه در زمینه انرژی به کاربران خانگی، کافی نت ها و هر کسی کمک می کند تا با قیمتی استثنایی و بدون هیچ هزینه اضافی از استفاده از این صفحه نمایش لذت ببرند.

مانیتور ای او سی AOC Q3279VWFD8

مانیتور ای او سی AOC Q3279VWFD8 به لطف پنل IPS خود و با زاویه دید گسترده و عریض 178 درجه ای در هر دو جهت افقی و عمودی، باعث می شود که دوستان و خانواده ها در کنار یکدیگر جمع شوند و همزمان از دیدن تصاویر زنده و بدون تغییر رنگ، لذت ببرند.

پنل 8 بیتی + FRC 1.07 میلیارد رنگ را در کنار پوشش 88 درصدی طیف رنگ NTSC ارائه می دهد که این ویژگی به تولید رنگ های بسیار واضح تر و زنده تر از جمله رنگ های پر جنب و جوش قرمز، آبی های متمایز با شدت متفاوت و سبزهای پر زرق و برق منجر می شود.

همچنین لازم به ذکر است که مونیتور ای او سی مدل Q3279VWFD8 با نسبت کنتراست 1200:1 به بازار عرضه شده است.

کارشناسان ایده برتر معتقدند مانیتور گیمینگ ای او سی مدل Q3279VWFD8 با قیمت مناسبی در بازار عرضه می شود و خرید آن با توجه به ویژگی های ذکر شده مقرون به صرفه می باشد.

برای خرید مانیتور می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

همچنین مقالات آموزشی سایت ایده برتر مانند  برای مطالعه در اختیار شما مشتریان محترم قرار دارد. 

مانیتور ای او سی AOC Q3279VWFD8



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 30 دی 1397
.

پرینتر جوهرافشان اچ پی 5055
قابلیت: پرینتر، کپی، اسکن و چاپ عکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 10 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 7 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 4800*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: 
A4; A5; B5; DL; C6; A6
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان سه کاره اچ پی HP PSC C510

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی 5055

شرکت اچ پی HP یکی از سازندگان مطرح ماشین های اداری است که با عرضه محصولات حرفه ای و قدرتمند توانسته است توجه گروه کثیری از کاربران را به سوی خود جلب نماید. 

در این بخش قصد داریم به معرفی یکی از بهترین محصولات این کمپانی بپردازیم.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی 5055

پرینتر اچ پی مدل ENVY 5055 یک چاپگر جوهرافشان است که علاوه بر چاپ معمولی، قابلیت کپی و اسکن نیز دارد. لازم به ذکر است که این پرینتر برای چاپ عکس نیز محصول ایده آلی محسوب می شود.

در ادامه به معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی 5055 می پردازیم. سپس نکاتی را در مورد قابلیت ها، کارایی ها، کارتریج و مواد مصرفی این دستگاه بیان می کنیم. 

پرینتر جوهرافشان HP ENVY 5055 با ارائه چاپی مقرون به صرفه و تنظیمات تطبیق پذیر، کاربر را از چاپ عکس های با کیفیت بالا آسوده خاطر کرده، همچنین سهولت در چاپ، اسکن و کپی اسناد روزمره را تضمین می نماید.

جالب است بدانید که این دستگاه قابلیت اتصال و چاپ از طریق دستگاه تلفن همراه را نیز برای شما فراهم می کند. 

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اچ پی 5055

شرکت اچ پی HP  چاپ عکس و سند، امکان اسکن و همچنین کپی را در یک دستگاه واحد قرار داده است.

به این ترتیب تمامی کاربران خانگی می توانند با استفاده از یک پرینتر سه کاره، چاپ همه چیز از اسناد، ایمیل و صفحات وب گرفته تا چاپ  عکس در حد کیفیت لابراتوار را در منزل انجام دهند.  

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اچ پی 5055

لازم به ذکر است که این مدل پرینتر جوهر افشان اچ پی قادر است اسناد را به دو صورت رنگی و سیاه و سفید چاپ کند.

برای ذکر مشخصات دقیق تر در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اچ پی 5055 باید بگوییم این پرینتر رزولوشن dpi 1200 در 1200 را برای چاپ سایه و سفید و رزولوشن dpi 1200 در 4800 را برای چاپ رنگی فراهم می کند.

چاپگر ENVY 5055 برای چاپ عکس نیز رزولوشن 1200 نقطه در اینچ را تضمین می نماید. از دیگر قابلیت های این دستگاه این است که می تواند تا حداکثر 1000 صفحه را در ماه چاپ کند.

البته پیشنهاد می شود که بین 100 تا 400 صفحه در ماه یا آن چاپ گرفته شود. سرعت استاندارد چاپ این چاپگر نیز 10 برگ در دقیقه است که برای حالت رنگی تا 7 برگ در دقیقه کاهش می یابد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اچ پی 5055

همان طور که در ابتدا نیز گفته شد پرینتر جوهرافشان اچ پی ENVY 5055 به عنوان اسکنر نیز برای شما کار می کند.

اسکنر آن از نوع  Flatbed است و با رزولوشن اپتیکی تا 1200 ppi کار می کند. این اسکنر فایل های اسکن شده را را در غالب های RAW، JPG، PDF ارائه می دهد.

برای ذکر اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول باید بگوییم که سخت افزار به کار رفته برای بخش اسکن؛ رزولوشنی تا 1200 * 1200 را تضمین می کند. ابعاد اسکن آن  (FLATBED) نیز حداکثر 8.5 * 11.69 اینچ خواهد بود.

این دستگاه رزولوشن کپی dpi 600 x 300  دارد که این مقدار برای ره دو نوع کپی رنگی و سیاه و سفید یکسان است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی 5055

مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان HP 5055 شامل 2 (1 black, 1 Tri-color [cyan, magenta, yellow]) می باشد.

این دستگاه چاپ با یک کارتریج سیاه و سه کارتریج رنگی کار چاپ را انجام می دهد. 

کارتریج های جایگزین این دستگاه نیز از نوع کارتریج های فوری  N9K10A HP 65 Black Cartridge Ink Cartridges؛ N9K09A HP 65 می باشند. 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی 5055

به این نکته توجه داشته باشید که امنیت پویایی که برای این چاپگر اچ پی در نظر گرفته شده تنها با کارتریج اصل این شرکت که با استفاده از مدارات الکترونیکی اصل اچ پی ساخته می شوند سازگار است. 

کارتریج هایی از نوع دیگر که با مدارهای الکترونیکی غیر HP ساخته شده اند ممکن است در این چاپگر کار نکند، و یا علی رغم امروز کار می کنند در آینده کار نکنند. 

 برای خرید کارتریج اچ پی HP و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی 5055 می توانید با واحد فروش ایده برتر تماس بگیرید: 73027

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5055

پرینتر جوهرافشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5055 به سنسور AUTOMATIC PAPER No مجهز بوده و با یک صفحه نمایش 2.2 "از جنس LCD همراه است.

این چاپگر قابلیت چاپ از طریق تلفن همراه را دارد. برای استفاده از این قابلیت کاربر می تواند از اتصال مستقیم و محلی بی سیم Wi-Fi،  برنامه HP ePrint و یا اپل AirPrint ™استفاده نماید.

همچنین با پشتیبانی از Mopria چاپ از طریق بیشتر گوشی های هوشمند و تبلت ها امکان پذیر می باشد.

توانی مصرفی پرینتر جوهرافشان ENVY 5055 در حالت چاپ تا 14 وات می رسد. این مقدار در حالت آماده به کار به 3.75 وات و در حالت خاموش به 0.890.11 وات کاهش می یابد. 

فروشگاه ایده برتر پارسیان به صورت تخصصی به فروش پرینترهای جوهر افشان می پردازد و شما می توانید برای خرید پرینتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY 5055



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 دی 1397
.

مانیتور صنعتی ال جی 32LX320C

نوع و سایز صفحه نمایش: 32 اینچ
رزولوشن: 1366*768 dpi
کنتراست: 1:1200  

معرفی مانیتور صنعتی ال جی 32LX320C

مانیتور صنعتی و ویدئو وال جزو نمایشگرهایی هستند که در مقابل شرایط آب و هوایی سخت مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. 

همچنین این نوع مانیتور را می توان در طولانی مدت به صورت 24 ساعته روشن نگه داشت. به همین دلیل برای استفاده در مراکز تجاری، اتاق های کنترل و اتاق های مانیتورینگ بسیار مناسب هستند.

معرفی مانیتور صنعتی ال جی 32LX320C

شرکت ال جی LG یکی از تولید کنندگان مطرحی است که توانسته با عرضه محصولات با کیفیت و با قدرت عملکرد بالا، توجه گروه کثیری از کاربران را به سوی خود جلب نماید. 

در ادامه به معرفی مانیتور صنعتی ال جی 32LX320C می پردازیم و نکاتی را در مورد طراحی و کیفیت این مونیتور بیان می کنیم. 

مانیتور صنعتی ال جی مدل 32LX320C، یک نمایشگر با کیفیت و کارایی بالا است که جهت استفاده های صنعتی توصیه می شود.  

این مونیتور صنعتی تصاویر را با رزولوشن HD معادل1366*768 نمایش می دهد و زاویه دید آن 178 درجه است.

طراحی و کیفیت مانیتور LG 32LX320C

مانیتور صنعتی ال جی LG طراحی بسیار زیبایی دارد. از جمله درگاه های ورودی که بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده اند می توان به HDMI, LAN, Video, Vga, audio اشاره نمود. 

شدت نور این مانیتور صنعتی 32 اینچی 300 کاندلا عنوان شده و کنتراست آن 1:1200 می باشد. 

طراحی و کیفیت مانیتور LG 32LX320C

برای توضیح بهتر و دقیق تر در مورد طراحی و کیفیت مانیتور LG 32LX320C خوب است بدانید که این محصول مخصوص استفاده در شرایط سخت طراحی شده است. 

به همین دلیل می تواند دمای 0 تا 40 درجه سانتیگراد را تحمل کند و در رطوبت 20 تا 80 درصد به کار خود ادامه دهد.

قابلیت ها و ویژگی های این محصول به همین جا ختم نمی شود. مونیتور صنعتی ال جی 32LX320C مجهز به سنسور حرارتی است که کاربرد آن را حرفه ای تر می کند. 

مانیتور صنعتی ال جی LG 32LX320C

مانیتور صنعتی ال جی LG 32LX320C در ابعاد 29.9*415.6*721.2 میلیمتر ساخته شده است.

مانیتور صنعتی ال جی LG 32LX320C

لازم به ذکر است که مدت زمان پاسخ گویی مونیتور صنعتی ال جی 32LX320C معادل 9 میلی ثانیه بوده و عمر لامپ این دستگاه نیز 50.000 ساعت می باشد. 

کارشناسان ایده برتر معتقدند مانیتور صنعتی ال جی مدل 32LX320C با قیمت مناسبی در بازار عرضه می شود و خرید آن با توجه به ویژگی های ذکر شده مقرون به صرفه می باشد. 

برای دریافت قیمت مانیتورهای صنعتی و همچنین خرید آن ها می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

مانیتور صنعتی ال جی LG 32LX320C


:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 دی 1397
.

مانیتور صنعتی ال جی 47WL10

نوع و سایز صفحه نمایش: 47 اینچ
رزولوشن: 1920*1080 dpi
کنتراست: 1:1200 

 معرفی مانیتور صنعتی ال جی 47WL10

شرکت ال جی LG محصولات قدرتمند و پر طرفدار تجهیزات دیجیتالی را عرضه می کند که مانیتور صنعتی ال جی 47 اینچ مدل 47WL10 یکی از آنها می باشد. در ادامه بیشتر به معرفی مانیتور صنعتی ال جی 47WL10 خواهیم پرداخت.

توان برق مصرفی این مانیتور صنعتی ال جی LG برابر 95 وات است و در شرایط اب و هوایی 20 تا 80 درصد رطوبت یا 0 تا 40 درجه سانتی گراد می توان از آن استفاده کرد.

معرفی مانیتور صنعتی ال جی 47WL10

همان طور که می دانید این نمایشگر قدرتمند به شما استفاده کننده گان اجازه می دهد به صورت مداوم ( 24 ساعته در تمام هفته ) از آن استفاده نمایید.

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی LG 47WL10

درباره طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی LG 47WL10 میتوان گفت که این مانیتور صنعتی قدرتمند دارای پنل IPS با رزولوشن 1080*1920 می باشد به همراه تکنولوژی FULL HD که کیفیت تصویر بالایی دارد و تصاویر را با وضوح بسیار زیاد نمایش می دهد.

همچنین این مانیتور صنعتی با کنتراست 1200*1 با شدت نور 400 کاندلا محصول با کیفیتی در بازار شناخته شده است.

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی LG 47WL10

از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به داشتن سنسور حرارتی و مدیا پلیر داخلی و همچنین قابلیت تصویر در تصویر آن اشاره کرد.

نمایشگر LG 47WL10 دارای زاویه دید 178 درجه عمودی و زاویه 178 درجه افقی می باشد. بنابراین دید بسیار خوبی دارد و وزن تقریبی آن 15.5 کیلوگرم است.

مانیتور صنعتی ال جی LG 47WL10

مانیتور صنعتی ال جی LG 47WL10 در ابعاد 78*624*1074 میلیمتر ساخته شده است و مدت زمان پاسخگویی آن 9 میلی ثانیه می باشد.

مانیتور صنعتی ال جی LG 47WL10

برای ارتباط دادن این مونیتور به تجهیزات خارجی میتوانید از پورتهای USB- HDMI- LAN- Video- Vga-audio استفاده کنید زیرا این محصول شرکت ال جی مجهز به اسپیکر داخلی نمی باشد.

برای دریافت قیمت مانیتورهای صنعتی و همچنین خرید آن ها می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

مانیتور صنعتی ال جی LG 47WL10



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 دی 1397
.

 

مانیتور صنعتی ال جی M4214

نوع و سایز صفحه نمایش: 42 اینچ
رزولوشن: 1080*1920 dpi
کنتراست: 1:1300

معرفی مانیتور صنعتی ال جی M4214CCBA

شرکت ال جی LG یکی از تولید کنندگان مانیتورهای صنعتی می باشد که به دلیل عرضه محصولات با عملکرد عالی و با کیفیت، توجه کاربران را به سوی خود جلب نماید. 

مانیتور صنعتی ال جی، مدل M4214، دستگاهی با کیفیت جهت استفاده صنعتی می باشد.

مانیتورهای صنعتی و ویدئو وال ها به دلیل مقاومت بالا در مقابل شرایط آب و هوایی سخت و امکان روشن بودن طولانی مدت، کاربردهای بسیاری در مشاغل مختلف مانند تبلیغات و مراکز کنترل و مانیتورینگ دارند.

معرفی مانیتور صنعتی ال جی M4214

همچنین خوب است بدانید که این مانیتور صنعتی دارای رزولوشن 1080*1920 dpi بوده و کیفیت تصویر Full HD دارد.

این مانیتور صنعتی یک نمایشگر قدرتمند است که دارای عمر لامپی برابر با 50000 ساعت می باشد.

در ادامه معرفی مانیتور صنعتی ال جی M4214CCBA باید گفت که این مونیتور صنعتی مناسب استفاده در اتاق های کنترل، اتاق های مانیتورینگ، انواع فروشگاه ها و مراکز تجاری و اداری می باشد.

طراحی و کیفیت مانیتور LG M4214

نمایشگر صنعتی ال جی M4214 که ابعاد 4.5*23.1*39.2 اینچ دارد سایز مانیتوری برابر با 42 اینچ دارد.

این مدل مانیتور ال جی شدت نوری برابر با 500 کاندلا دارد که شدت نور بسیار بالا و فوق العاده ای می باشد.

طراحی و کیفیت مانیتور LG M4214

در مورد طراحی و کیفیت مانیتور LG M4214 باید بگوییم که این دستگاه دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده و طراحی زیبایی دارد.

از دیگر قابلیت هایمانیتور صنعتی ال جی می توان به داشتن سنسور حرارتی اشاره کرد.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید مانیتور صنعتی ال جی M4214CCBA با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

مانیتور صنعتی ال جی LG M4214CCBA

مانیتور صنعتی ال جی LG M4214CCBA به کاربر اجازه می دهد به صورت مداوم 24 ساعته در 7 روز هفته از آن استفاده کنید.

شرایط آب و هوایی مناسب برای این مانیتور صنعتی 20 تا 80 درصد رطوبت و دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد می باشد.

مانیتور صنعتی ال جی LG M4214

لازم به ذکر است نمایشگر صنعتی LG M4214 کنتراست 1:1200 دارد. همچنین باید گفت مدت زمان پاسخگویی این مانیتور صنعتی ال جی 10ms می باشد.

برای دریافت قیمت مانیتورهای صنعتی و همچنین خرید آن ها می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

مانیتور صنعتی ال جی LG M4214



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 دی 1397
.

مانیتور صنعتی ال جی 55VS20

نوع و سایز صفحه نمایش: 55 اینچ
رزولوشن: 1920*1080 dpi
کنتراست: 1:1300  

معرفی مانیتور صنعتی ال جی 55VS20-BAA

مانیتور صنعتی و ویدئو وال جزو نمایشگرهایی هستند که در مقابل شرایط آب و هوایی سخت مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. 

این نوع مانیتور قابلیت روشن بوده 24 ساعته در 7 روز هفته را داردبه همین دلیل برای استفاده در مراکز تجاری، اتاق های کنترل و اتاق های مانیتورینگ بسیار مناسب است. 

معرفی مانیتور صنعتی ال جی 55VS20-BAA

شرکت ال جی LG یکی از تولید کنندگان مطرحی است که توانسته با عرضه محصولات با کیفیت و با قدرت عملکرد بالا، توجه گروه کثیری از کاربران را به سوی خود جلب نماید. 

در ادامه به معرفی مانیتور صنعتی ال جی 55VS20-BAA می پردازیم و نکاتی را در مورد طراحی و کیفیت این مونیتور بیان می کنیم. 

مانیتور صنعتی ال جی مدل 55VS20-BAA، یک نمایشگر با کیفیت و کارایی بالا است که جهت استفاده های صنعتی توصیه می شود.  

شدت نور این مانیتور صنعتی 700 کاندلا عنوان شده و کنتراست آن 1:1300 می باشد. 

طراحی و کیفیت مانیتور LG 55VS20-BAA

مانیتور صنعتی ال جی LG طراحی بسیار زیبایی دارد. از جمله درگاه های ورودی که بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده اند می توان به USB, HDMI, LAN, Video, Vga, audio اشاره نمود. 

رزولوشن تصویر این مونیتور صنعتی 1920*1080 بوده و زاویه دید آن 178 درجه است. به این ترتیب کیفیت تصویر فوق العاده ای را در معرض دید کاربر قرار می دهد.

طراحی و کیفیت مانیتور LG 55VS20-BAA

برای توضیح بهتر و دقیق تر در مورد طراحی و کیفیت مانیتور LG 55VS20-BAA خوب است بدانید که این محصول مخصوص استفاده در شرایط سخت طراحی شده است. 

به همین دلیل می تواند دمای 0 تا 40 درجه سانتیگراد را تحمل کند و در رطوبت 20 تا 80 درصد به کار خود ادامه دهد.

قابلیت ها و ویژگی های این محصول به همین جا ختم نمی شود. مونیتور صنعتی ال جی 55VS20-BAA مجهز به سنسور حرارتی است که کاربرد آن را حرفه ای تر می کند. 

مانیتور صنعتی ال جی LG 55VS20-BAA

مانیتور صنعتی ال جی LG 55VS20-BAA در ابعاد 1251*722*104 میلیمتر ساخته شده است.

مانیتور صنعتی ال جی LG 55VS20-BAA

لازم به ذکر است که مدت زمان پاسخ گویی مونیتور صنعتی ال جی 55VS20-BAA معادل 10 میلی ثانیه بوده و عمر لامپ این دستگاه نیز 50.000 ساعت می باشد. 

کارشناسان ایده برتر معتقدند مانیتور صنعتی ال جی مدل 55VS20-BAA با قیمت مناسبی در بازار عرضه می شود و خرید آن با توجه به ویژگی های ذکر شده مقرون به صرفه می باشد. 

برای دریافت قیمت مانیتورهای صنعتی و همچنین خرید آن ها می توانید با واحد فروش ایده برتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

این شرکت به عنوان عامل نمایندگی مانیتور صنعتی ال جی LG راهنمایی شما مشتریان محترم در این زمینه خواهد بود. 

مانیتور صنعتی ال جی LG 55VS20-BAA


:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 دی 1397
.

مانیتور صنعتی ال جی M3801

نوع و سایز صفحه نمایش: 38 اینچ
رزولوشن: 502*1920 dpi
کنتراست: 1:1400

معرفی مانیتور صنعتی ال جی M3801SCBN

مانیتور صنعتی مدل M3801، که از محصولات شرکت ال جی می باشد، دستگاهی با کیفیت جهت استفاده صنعتی است.

شرکت ال جی LG یکی از تولید کنندگان مانیتورهای صنعتی می باشد که به دلیل عرضه محصولات با عملکرد عالی و با کیفیت، توجه کاربران را به سوی خود جلب نماید.

مانیتورهای صنعتی و ویدئو وال ها به دلیل مقاومت بالا در مقابل شرایط آب و هوایی سخت و امکان روشن بودن طولانی مدت، کاربردهای بسیاری در مشاغل مختلف مانند تبلیغات و مراکز کنترل و مانیتورینگ دارند.

معرفی مانیتور صنعتی ال جی M3801

همچنین خوب است بدانید که این مانیتور صنعتی دارای مدیا پلیر می باشد. از این دستگاه هم به صورت افقی و هم عمودی می توان استفاده کرد.

این مانیتور صنعتیکه یک نمایشگر قدرتمند است مناسب استفاده در اتاق های کنترل، اتاق های مانیتورینگ، انواع فروشگاه ها و مراکز تجاری و اداری می باشد.

در ادامه معرفی مانیتور صنعتی ال جی M3801SCBN باید گفت که این مونیتور صنعتی دارای رزولوشن 502*1920 dpi بوده و کیفیت تصویر HD دارد.

طراحی و کیفیت مانیتور LG M3801

نمایشگر صنعتی ال جی M3801 به کاربر اجازه می دهد به صورت مداوم 24 ساعته در 7 روز هفته از آن استفاده کنید.

شرایط آب و هوایی مناسب برای این مانیتور صنعتی 20 تا 80 درصد رطوبت و دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد می باشد.

طراحی و کیفیت مانیتور LG M3801

در مورد طراحی و کیفیت مانیتور LG M3801 باید بگوییم که این دستگاه دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده و طراحی زیبایی دارد.

از دیگر قابلیت هایمانیتور صنعتی ال جی می توان به داشتن سنسور حرارتی اشاره کرد.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید مانیتور صنعتی ال جی M3801SCBN با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

مانیتور صنعتی ال جی LG M3801SCBN

مانیتور صنعتی ال جی LG M3801SCBN که ابعاد 3.5*11.8*33.8 اینچ دارد سایز مانیتوری برابر با 38 اینچ دارد.

این مدل مانیتور ال جی شدت نوری برابر با 420 کاندلا دارد که شدت نور بسیار بالا و فوق العاده ای می باشد.

مانیتور صنعتی ال جی LG M3801

لازم به ذکر است نمایشگر صنعتی LG M3801 کنتراست 1:1200 دارد. همچنین باید گفت مدت زمان پاسخگویی این مانیتور صنعتی ال جی 5ms می باشد.

برای دریافت قیمت مانیتورهای صنعتی و همچنین خرید آن ها می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

مانیتور صنعتی ال جی LG M3801



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 دی 1397
.

 

مانیتور صنعتی ال جی 55WS10

نوع و سایز صفحه نمایش: 55 اینچ
رزولوشن: 1920*1080 dpi
کنتراست: 1:1300 

معرفی مانیتور صنعتی ال جی 55WS10

مانیتور صنعتی مدل 55WS10، که محصول شرکت ال جی LG می باشد، یک نمایشگر با کیفیت قدرتمند به همراه کارایی بالا است که جهت استفاده های صنعتی در مراکز تجاری، اتاق های کنترل و اتاق های مانیتورینگ توصیه می شود.

در ادامه به معرفی مانیتور صنعتی ال جی 55WS10 می پردازیم و نکاتی را در مورد طراحی و کیفیت این مانیتور صنعتی بیان می کنیم.

این مونیتور صنعتی تصاویر را با رزولوشن HD معادل 1080*1920 نمایش می دهد و زاویه دید آن 178 درجه عمودی و افقی است.

معرفی مانیتور صنعتی ال جی 55WS10

مانیتور صنعتی ال جی مدل 55WS10 توان مصرفی برابر با 115 وات دارد.

همچنین مدت زمان پاسخ گویی مونیتور صنعتی ال جی 55WS10 معادل 8 میلی ثانیه بوده و از 2 اسپیکر 10 واتی بهره مند است.

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی LG 55WS10

این مانیتور صنعتی ال جی LG برای استفاده در شرایط سخت طراحی شده است به همین دلیل می توانید دمای 0 تا 40 درجه سانتیگراد و در رطوبت 20 تا 80 درصد از آن استفاده کنید.

در مورد طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی LG 55WS10 باید گفت که دارای قابلیت ها و ویژگی های زیادی می باشد.

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی LG 55WS10

از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به داشتن سنسور حرارتی آن اشاره کرد.

این مانیتور 55 اینچی با شدت نور بسیار بالا 450 کانلا است و کنتراست ان 1300*1 می باشد.

این محصول قدرتمند دارای عمر لامپ 50000 ساعتی است که قابلیت استفاده در 24 ساعته شبانه روز را دارد.

مانیتور صنعتی ال جی LG 55WS10

این مانیتور در بازار تجهیزات صنعتی با ابعاد 3.78*75.24*128.16 سانتی متر و با وزن 21.8 کیلوگرم عرضه می شود.

مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 55WS10 یک نمایشگر با کیفیت وکارآمد با تصویر فوق العاده خوب است که جهت استفاده های صنعتی توصیه می شود.

مانیتور صنعتی ال جی LG 55WS10

با استفاده از پورت های USB- HDMI- LAN- Video- Vga-audio کاربران می توانند این محصول را به تجهیزات خارجی متصل کنند و به راحتی از آن استفاده کنند.

برای دریافت قیمت مانیتورهای صنعتی و همچنین خرید آن ها می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

مانیتور صنعتی ال جی LG 55WS10



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 دی 1397
.

مانیتور صنعتی ال جی M5203CCBA

نوع و سایز صفحه نمایش: 55 اینچ
رزولوشن: 1920*1080 dpi
کنتراست: 1:1400  

معرفی مانیتور صنعتی ال جی M5203CCBA

مانیتور صنعتی یا ویدئو وال نوعی نمایشگر است که می تواند به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته مورد استفاده قرار بگیرد. 

این نمایشگرها در مقابل شرایط آب و هوایی سخت مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. 

به همین دلیل برای استفاده در مراکز تجاری، اتاق های کنترل و اتاق های مانیتورینگ بسیار مناسب هستند. 

معرفی مانیتور صنعتی ال جی M5203

شرکت ال جی LG یکی از تولید کنندگان مطرحی است که تا کنون محصولات با کیفیت وقدرتمندی را عرضه کرده است.  

در ادامه به معرفی مانیتور صنعتی ال جی M5203CCBA می پردازیم و نکاتی را در مورد طراحی و کیفیت این مونیتور بیان می کنیم. 

مانیتور صنعتی ال جی مدل M5203CCBA،محصولی با کارایی بالا است که جهت استفاده های صنعتی توصیه می شود.  

رزولوشن این مونیتور صنعتی معادل 1920*1080 dpi بوده و زاویه دید آن 178 درجه می باشد.

طراحی و کیفیت مانیتور LG M5203CCBA

شدت نور این مدل مانیتور صنعتی ال جی  700 کاندلا ذکر شده و کنتراست آن 1:1400 می باشد. 

برای توضیح بهتر و دقیق تر در مورد طراحی و کیفیت مانیتور LG M5203CCBA خوب است بدانید که این محصول مخصوص استفاده در شرایط سخت طراحی شده است. 

طراحی و کیفیت مانیتور LG M5203

به همین دلیل می تواند دمای 0 تا 40 درجه سانتیگراد را تحمل کند و در رطوبت 20 تا 80 درصد به کار خود ادامه دهد.

درگاه های ورودی این دستگاه تعبیه شامل HDMI, LAN, Video, Vga, audio می باشد. 

قابلیت ها و ویژگی های این مانیتور صنعتی 55 اینچ به همین جا ختم نمی شود. مونیتور صنعتی ال جی M5203CCBA مجهز به سنسور حرارتی است که کاربرد آن را حرفه ای تر می کند. 

مانیتور صنعتی ال جی LG M5203CCBA

مانیتور صنعتی ال جی LG M5203CCBA در ابعاد 1282.7*767.08*116.84 میلیمتر ساخته شده است.

لازم به ذکر است که مدت زمان پاسخ گویی مونیتور صنعتی ال جی M5203CCBA معادل 8 میلی ثانیه بوده و عمر لامپ این دستگاه نیز 50.000 ساعت می باشد. 

کارشناسان ایده برتر معتقدند مانیتور صنعتی ال جی مدل M5203CCBA با قیمت مناسبی در بازار عرضه می شود و خرید آن با توجه به ویژگی های ذکر شده مقرون به صرفه می باشد. 

برای دریافت قیمت مانیتورهای صنعتی و همچنین خرید آن ها می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

این شرکت به عنوان عامل نمایندگی مانیتور صنعتی ال جی LG راهنمایی شما مشتریان محترم در این زمینه خواهد بود. 

مانیتور صنعتی ال جی LG M5203



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 دی 1397
.

مانیتور صنعتی ال جی 42WL10

نوع و سایز صفحه نمایش: 42 اینچ
رزولوشن: 1080*1920 dpi
کنتراست: 1:1200

معرفی مانیتور صنعتی ال جی 42WL10

مانیتورهای صنعتی و ویدئو وال ها به دلیل مقاومت بالا در مقابل شرایط آب و هوایی سخت و امکان روشن بودن طولانی مدت، کاربردهای بسیاری در مشاغل مختلف مانند تبلیغات و مراکز کنترل و مانیتورینگ دارند.

شرکت ال جی LG یکی از تولید کنندگان مانیتورهای صنعتی می باشد که به دلیل عرضه محصولات با عملکرد عالی و با کیفیت، توجه کاربران را به سوی خود جلب نماید. 

مانیتور صنعتی ال جی، مدل 42WL10، دستگاهی با کیفیت جهت استفاده صنعتی می باشد.

معرفی مانیتور صنعتی ال جی 42WL10

لازم به ذکر است نمایشگر صنعتی LG 42WL10 کنتراست 1:1200 دارد. همچنین باید گفت مدت زمان پاسخگویی این مانیتور صنعتی ال جی 9ms می باشد.

این مدل مانیتور ال جی شدت نوری برابر با 400 کاندلا دارد که شدت نور بسیار بالا و فوق العاده ای می باشد.

در ادامه معرفی مانیتور صنعتی ال جی 42WL10 باید گفت که این مونیتور صنعتی مناسب استفاده در اتاق های کنترل، اتاق های مانیتورینگ، انواع فروشگاه ها و مراکز تجاری و اداری می باشد.

طراحی و کیفیت مانیتور LG 42WL10

این مانیتور صنعتی یک نمایشگر قدرتمند است و دارای مدیا پلیر داخلی و همچنین قابلیت تصویر در تصویر می باشد.

نمایشگر صنعتی ال جی 42WL10 که ابعاد 77*560*962 میلی متر دارد سایز مانیتوری برابر با 42 اینچ دارد.

در مورد طراحی و کیفیت مانیتور LG 42WL10 باید بگوییم که این دستگاه دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده و طراحی زیبایی دارد.

طراحی و کیفیت مانیتور LG 42WL10

از دیگر قابلیت هایمانیتور صنعتی ال جی می توان به داشتن سنسور حرارتی اشاره کرد.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید مانیتور صنعتی ال جی 42WL10 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

مانیتور صنعتی ال جی LG 42WL10

شرایط آب و هوایی مناسب برای این مانیتور صنعتی 20 تا 80 درصد رطوبت و دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد می باشد.

مانیتور صنعتی ال جی LG 42WL10 به کاربر اجازه می دهد به صورت مداوم 24 ساعته در 7 روز هفته از آن استفاده کنید.

مانیتور صنعتی ال جی LG 42WL10

همچنین خوب است بدانید که این مانیتور صنعتی دارای رزولوشن 1080*1920 dpi بوده و کیفیت تصویر Full HD دارد.

برای دریافت قیمت مانیتورهای صنعتی و همچنین خرید آن ها می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

مانیتور صنعتی ال جی LG 42WL10



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 دی 1397
.

مانیتور صنعتی ال جی 47VS20

نوع و سایز صفحه نمایش: 47 اینچ
رزولوشن: 1920*1080 dpi
کنتراست: 1:1300  

معرفی مانیتور صنعتی ال جی 47VS20

شرکت ال جی LG یکی از تولید کنندگان مطرحی است که توانسته با عرضه محصولات با کیفیت و با قدرت عملکرد بالا، توجه گروه کثیری از کاربران را به سوی خود جلب نماید. 

مانیتور صنعتی و ویدئو وال جزو نمایشگرهایی هستند که در مقابل شرایط آب و هوایی سخت مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. 

این نوع مانیتور قابلیت روشن بوده 24 ساعته در 7 روز هفته را داردبه همین دلیل برای استفاده در مراکز تجاری، اتاق های کنترل و اتاق های مانیتورینگ بسیار مناسب است.

معرفی مانیتور صنعتی ال جی 47VS20

رزولوشن تصویر این مونیتور صنعتی 1080*1920 بوده و زاویه دید آن 178 درجه است. به این ترتیب کیفیت تصویر فوق العاده ای را در معرض دید کاربر قرار می دهد.

در ادامه به معرفی مانیتور صنعتی ال جی 47VS20 می پردازیم و نکاتی را در مورد طراحی و کیفیت این مونیتور بیان می کنیم. 

 از جمله درگاه های ورودی این مانیتور صنعتی که بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده اند می توان به USB, HDMI, LAN, Video, Vga, audio اشاره نمود. 

طراحی و کیفیت مانیتور LG 47VS20

مانیتور صنعتی ال جی LG طراحی بسیار زیبایی دارد. شدت نور این مانیتور صنعتی 700 کاندلا عنوان شده و کنتراست آن 1:1300 می باشد.

مانیتور صنعتی ال جی مدل 47VS20، یک نمایشگر با کیفیت و کارایی بالا است که جهت استفاده های صنعتی توصیه می شود.  

طراحی و کیفیت مانیتور LG 47VS20

برای توضیح بهتر و دقیق تر در مورد طراحی و کیفیت مانیتور LG 47VS20 خوب است بدانید که این محصول مخصوص استفاده در شرایط سخت طراحی شده است. 

شرایط آب و هوایی مناسب برای این دستگاه دمای 0 تا 40 درجه سانتیگراد و رطوبت 20 تا 80 درصد می باشد.

قابلیت ها و ویژگی های این محصول به همین جا ختم نمی شود. مونیتور صنعتی ال جی 47VS20 مجهز به سنسور حرارتی است که کاربرد آن را حرفه ای تر می کند. 

مانیتور صنعتی ال جی LG 47VS20

مانیتور صنعتی ال جی LG 47VS20 در ابعاد 121.92*628.84*1079.5 میلیمتر ساخته شده است.

لازم به ذکر است که مدت زمان پاسخ گویی مونیتور صنعتی ال جی 47VS20 معادل 10 میلی ثانیه بوده و عمر لامپ این دستگاه نیز 50.000 ساعت می باشد. 

مانیتور صنعتی ال جی LG 47VS20

کارشناسان ایده برتر معتقدند مانیتور صنعتی ال جی مدل 47VS20 با قیمت مناسبی در بازار عرضه می شود و خرید آن با توجه به ویژگی های ذکر شده مقرون به صرفه می باشد.

برای دریافت قیمت مانیتورهای صنعتی و همچنین خرید آن ها می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

مانیتور صنعتی ال جی LG 47VS20



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 دی 1397
.

کارتریج مشکی جی اند بی اچ پی 51

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری
دستگاه های سازگار:P3005x، P3005d، M3027،M3035xs،

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 51 G&B

در معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 51 G&B می توان گفت که این کارتریج کاملا ایرانی بوده که با برند جی اند پی تولید می شود و تمام مراحل ساخت آن در ایران می باشد و یکی از پر طرفدار ترین محصول در بازار است .

 کارتریج HP 51 G&B در رنگ مشکی موجود می باشد و می تواند 6500 برگ را به چاپ برساند. 

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 51 G&B

کارتریج از مهمترین و اصلی ترین مواد مصرفی ماشین های اداری می باشد که مخزنی برای نگه داری رنگ دستگاه کپی یا پرینتر دارد. به دلیل هماهنگی میان کارتریج و پرینتر ها بهترین نتیجه خروجی را خواهید داشت.

این کارتریج اچ پی HP برای استفاده در ادارات و فروشگاه ها مناسب است به این دلیل که با دستگاه های ارزان قیمت سازگاری دارد و یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین کارتریج در میان محصولات مشابه هم رده خود در بازار است.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 51 G&B

کارتریج ها دو نوع هستند جوهر افشان و لیزری که کارتریج جوهر افشان به عنوان مخزن رنگ چاپگر جوهرافشان مورد استفاده قرار می گیرد و کارتریج لیزری نیز مخزن تونر پرینتر لیزری که با تونر شارژ تغذیه می شود.

برای ارائه کیفیت مستمر و پایدار این محصول مورد ازمایش دقیق اجزای داخلی قرار گرفته است و به منظور کاهش هزینه های مصرفی و هزینه های خرابی طراحی آن به صورت یکپارچه می باشد.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 51 G&B

انتخاب یک جوهر مناسب برای استفاده، از انتخاب خود دستگاه پرینتر مهم تر است در صورتیکه قصد خرید پرینتر دارید حتما قبل از خرید به بررسی و جست و جو درباره جوهر دستگاه بپردازید.

اطلاعات مفیدی در رابطه با کارتریج طرح فابریکبر روی سایت موجود می باشد.

برای خرید کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 51 G&B و نیز دریافت قیمت کارتریج اچ پی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027 تماس بگیرید.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 51 G&B



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 25 دی 1397
.

کارتریج مشکی جی اند بی 05

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری
دستگاه های سازگار: 1320 ،1160 ،3390 ،3392

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 05 G&B

کارتریج ها به دو دسته کارتریج جوهرافشان و کارتریج لیزری تقسیم می شوند. کارتریج جوهر افشان به عنوان مخزن رنگ چاپگر جوهرافشان مورد استفاده قرار می گیرد و کارتریج لیزری نیز مخزن تونر پرینتر لیزری است، که با تونر شارژ تغذیه می شود.

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 05 G&B

کارتریج مشکی G&B 05 از نوع لیزری بوده که در رنگ مشکی تولید شده است، میزان کارکرد این محصول برابر با 2500 برگ عنوان شده است.

کارتریج مخزنی برای نگه داری رنگ دستگاه کپی و پرینتر می باشد. کارتریج از اصلی ترین و مهم ترین مواد مصرفی ماشین های اداری به شمار می رود.

در ادامه معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 05 G&B باید بگوییم که این مدل کارتریج اچ پی HP یک کارتریج لیزری پر مصرف در میان کارتریج های لیزری مشکی موجود در بازار است.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 05 G&B

کارتریج تونر 05 جی اند بی یک محصول کاملا ایرانی است که با سه سال گارانتی معتبر عرضه می گردد.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 05 G&B

این تونر کارتریج حاوی 120 گرم تونر است که ظرفیتی بیشتر از تونرهای معمولی موجود می باشد. 

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 05 G&B به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از پرفروش ترین تونر کارتریج های بازار چاپ محسوب می شود. 

شما می توانید برای خرید کارتریج تونر اچ پی HP 05 G&B و یا دریافت قیمت کارتریج اچ پی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027 تماس بگیرید.

به علاوه در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارتریج طرح فابریک  به بخش مقالات در سایت ایده برتر مراجعه نمایید. 

لازم به ذکر است در صورتیکه قصد خرید پرینتر دارید حتما قبل از هر بررسی و جست و جویی به جوهر مصرفی دستگاه توجه کنید زیرا انتخاب یک جوهر مناسب برای استفاده، از انتخاب خود دستگاه پرینتر مهم تر می باشد.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 05 G&B



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 25 دی 1397
.

کارتریج مشکی جی اند بی 55

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری
دستگاه های سازگار: M525dn ،M525f ،P3015dn ،P3015n ،P3015x ،M525c ،P3015 ،P3015 ،P3015d ،M521dn ،500 MF

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 55 G&B

کارتریج ها دارای دو نوع کارتریج جوهرافشان و کارتریج لیزری می باشند. کارتریج لیزری نیز مخزن تونر پرینتر لیزری است، که با تونر شارژ تغذیه می شود و کارتریج جوهر افشان به عنوان مخزن رنگ چاپگر جوهرافشان مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 55 G&B باید بگوییم که این مدل کارتریج اچ پی HP که از نوع لیزری می باشد فقط در رنگ مشکی تولید شده است.

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 55 G&B

کارتریج مخزنی برای نگه داری رنگ دستگاه کپی و پرینتر می باشد و همچنین از اصلی ترین و مهم ترین مواد مصرفی ماشین های اداری به شمار می رود.

برای خرید کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 55 G&B و نیز دریافتقیمت کارتریج اچ پی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 55 G&B

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 55 G&B که کیفیت بسیار بالایی دارد میزان کارکردی برابر با 2500 برگ به بالا دارد. این کارتریج یک کارتریج لیزری پر مصرف در میان کارتریج های لیزری مشکی موجود در بازار است.

همچنین اطلاعات مفیدی در رابطه با کارتریج طرح فابریک  بر روی سایت موجود می باشد.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 55 G&B

در صورتیکه قصد خرید پرینتر دارید حتما قبل از هر بررسی و جست و جویی به جوهر مصرفی دستگاه توجه کنید زیرا انتخاب یک جوهر مناسب برای استفاده، از انتخاب خود دستگاه پرینتر مهم تر می باشد.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027 تماس بگیرید.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 55 G&B



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 25 دی 1397
.

کارتریج مشکی جی اند بی 15

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری
دستگاه های سازگار: 1320 ،1160 ،3390 ،3392

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 15 G&B

کارتریج ها به دو دسته کارتریج جوهرافشان و کارتریج لیزری تقسیم می شوند. کارتریج جوهر افشان به عنوان مخزن رنگ چاپگر جوهرافشان مورد استفاده قرار می گیرد و کارتریج لیزری نیز مخزن تونر پرینتر لیزری است، که با تونر شارژ تغذیه می شود.

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 15 G&B

کارتریج مشکی G&B 15 از نوع لیزری بوده که در رنگ مشکی تولید شده است. این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و میزان کارکرد آن برابر با 2500 برگ می باشد.

کارتریج مخزنی برای نگه داری رنگ دستگاه کپی و پرینتر می باشد. کارتریج از اصلی ترین و مهم ترین مواد مصرفی ماشین های اداری به شمار می رود.

در ادامه معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 15 G&B باید بگوییم که این مدل کارتریج اچ پی HP یک کارتریج لیزری پر مصرف و پرکاربرد در میان کارتریج های لیزری مشکی موجود در بازار است.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 15 G&B

کارتریج تونر 15 جی اند بی یک محصول کاملا ایرانی است که با سه سال گارانتی معتبر عرضه می گردد.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 15 G&B

این کارتریج تونر با دستگاه های چاپ مختلفی از جمله 1000, 1200, 3300, 3330, 3380, 1220 سازگار است.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 15 G&B به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از پرفروش ترین تونر کارتریج های بازار چاپ محسوب می شود. 

شما می توانید برای خرید کارتریج تونر اچ پی HP 15 G&B و یا دریافت قیمت کارتریج اچ پی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027 تماس بگیرید.

به علاوه در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارتریج طرح فابریک  به بخش مقالات در سایت ایده برتر مراجعه نمایید. 

لازم به ذکر است در صورتیکه قصد خرید پرینتر دارید حتما قبل از هر بررسی و جست و جویی به جوهر مصرفی دستگاه توجه کنید زیرا انتخاب یک جوهر مناسب برای استفاده، از انتخاب خود دستگاه پرینتر مهم تر می باشد.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 15 G&B



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 25 دی 1397
.

 

کارتریج مشکی جی اند بی 53

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری
دستگاه های سازگار: 2727 ،2015 ،2014

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 53 G&B

کارتریج مخزنی برای نگه داری رنگ دستگاه کپی و پرینتر می باشد و همچنین از اصلی ترین و مهم ترین مواد مصرفی ماشین های اداری به شمار می رود.

کارتریج ها دارای دو نوع کارتریج جوهرافشان و کارتریج لیزری می باشند. کارتریج لیزری نیز مخزن تونر پرینتر لیزری است، که با تونر شارژ تغذیه می شود و کارتریج جوهر افشان به عنوان مخزن رنگ چاپگر جوهرافشان مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 53 G&B

برای خرید کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 53 G&B و نیز دریافتقیمت کارتریج اچ پی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

در ادامه معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 53 G&B باید بگوییم که این مدل کارتریج اچ پی HP که از نوع لیزری می باشد فقط در رنگ مشکی تولید شده است.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 53 G&B

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 53 G&B که کیفیت بسیار بالایی دارد میزان کارکردی برابر با 2500 برگ دارد. این کارتریج یک کارتریج لیزری پر مصرف در میان کارتریج های لیزری مشکی موجود در بازار است.

همچنین اطلاعات مفیدی در رابطه با کارتریج طرح فابریک  بر روی سایت موجود می باشد.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 53 G&B

در صورتیکه قصد خرید پرینتر دارید حتما قبل از هر بررسی و جست و جویی به جوهر مصرفی دستگاه توجه کنید زیرا انتخاب یک جوهر مناسب برای استفاده، از انتخاب خود دستگاه پرینتر مهم تر می باشد.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027 تماس بگیرید.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 53 G&B



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 25 دی 1397
.

کارتریج مشکی جی اند بی 64

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری
دستگاه های سازگار: HP LaserJet P4014, P4014dn , P4014n, P4015dn , P4015n, P4015tn, P4015x, P4515n, P4515tn, P4515x

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 64 G&B

کارتریج ها به دو دسته کارتریج جوهرافشان و کارتریج لیزری تقسیم می شوند. کارتریج جوهر افشان به عنوان مخزن رنگ چاپگر جوهرافشان مورد استفاده قرار می گیرد و کارتریج لیزری نیز مخزن تونر پرینتر لیزری است، که با تونر شارژ تغذیه می شود.

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 64 G&B

کارتریج مخزنی برای نگه داری رنگ دستگاه کپی و پرینتر می باشد. کارتریج از اصلی ترین و مهم ترین مواد مصرفی ماشین های اداری به شمار می رود.

در ادامه معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 64 G&B باید بگوییم که این مدل کارتریج اچ پی HP یک کارتریج لیزری پر مصرف در میان کارتریج های لیزری مشکی موجود در بازار است.

کارتریج تونر 64 جی اند بی یک محصول کاملا ایرانی است که با سه سال گارانتی معتبر عرضه می گردد.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 64 G&B

کارتریج مشکی G&B 64 از نوع لیزری بوده که در رنگ مشکی تولید شده است، میزان کارکرد این محصول برابر با 2500 برگ عنوان شده است.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 64 G&B

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 64 G&B به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از پرفروش ترین تونر کارتریج های بازار چاپ محسوب می شود. 

این کارتریج تونر با چاپگرهای مختلف سازگار می باشد که از میان آنها می توانیم به پرینترهای لیزری اچ پی HP LaserJet P4014, P4014dn , P4014n, P4015dn , P4015n, P4015tn, P4015x, P4515n, P4515tn, P4515x اشاره کنیم.

شما می توانید برای خرید کارتریج تونر اچ پی HP 64 G&B و یا دریافت قیمت کارتریج اچ پی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027 تماس بگیرید.

به علاوه در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارتریج طرح فابریک  به بخش مقالات در سایت ایده برتر مراجعه نمایید. 

لازم به ذکر است در صورتیکه قصد خرید پرینتر دارید حتما قبل از هر بررسی و جست و جویی به جوهر مصرفی دستگاه توجه کنید زیرا انتخاب یک جوهر مناسب برای استفاده، از انتخاب خود دستگاه پرینتر مهم تر می باشد.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 64 G&B



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 25 دی 1397
.
لپ تاپ ایسوس X541NA-B

پردازنده:  Intel Pentium N4200
سرعت پردازنده: max 2.5 Ghz 
ظرفیت RAM : چهار گیگابایت / DDR4
هارد دیسک: 500 گیگابایت HDD
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
پردازنده گرافیکی: Intel HD Graphics 505

معرفی لپ تاپ ایسوس X541NA-B

لپ تاپ VivoBook Max X541NA-B که از سری لپ تاپ های کارآمد و با قیمت مناسب می باشد، یکی از محصولات با کیفیت شرکت ایسوس Asus می باشد.

این لپ تاپ را با هر مشخصات و سخت افزار متنوعی که بخواهید می توانید در بازار به راحتی و با قیمت مناسب نسبت به دیگر برندها پیدا کنید.

معرفی لپ تاپ ایسوس X541NA-B

در ادامه معرفی لپ تاپ ایسوس X541NA-B باید گفت که دارای بلوتوث نسخه ی 4 می باشد.

از دیگر ویژگی های مهم لپ تاپ Max X541NA-B می توان به شبکه بیسیم Wi-Fi و شبکه Ethernet این لپ تاپ ایسوس اشاره کرد.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس X541NA-B

لپ تاپ ایسوس X541NA-B با ابعاد 381.4*251.5*27.6 و وزن 2 کیلوگرم دارای طراحی زیبا و وزنی مناسب می باشد.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس X541NA-B

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس X541NA-B کاملا حرفه ای و تخصصی صورت گرفته به طوری که این محصول را مورد توجه بسیاری از کاربران قرار داده است. 

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ ASUS X541NA-B

این لپ تاپصفحه نمایشی با سایز 15.6 اینچی دارد و از نوع TFT LED-Backlit LCD می باشد.

همچنین صفحه نمایش لپ تاپ 541 ایسوس از رزولوشن 768*1366 HD برخوردار است. 

لازم به ذکر است صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس X541NA-B از نوع براق بوده و فاقد قابلیت لمسی می باشد.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ ASUS X541NA-B

در ادامه توضیح صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ ASUS X541NA-B باید بگوییم که این محصول، دارای بلندگوهای داخلی استریو 2 وات با تکنولوژی Asus SonicMaster می باشد.

یکی از معایب این دستگاه صفحه نمایش براق آن می باشد. به دلیل اینکه در فضای بیرون و نور زیاد، کارکردن با آن بسیار مشکل می باشد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ASUS X541NA-B

لازم به ذکر است که کیبورد این مدل لپ تاپ ایسوس ASUS مانند سایر لپ تاپ های سری X از نوع کیبورد جزیره ای می باشد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ASUS X541NA-B

در مورد کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ASUS X541NA-B باید گفت که تاچ پد این لپ تاپ دارای طراحی زیبا و کلیدهای هم سطح می باشد که توسط خط عمودی از هم جدا شده است.

یکی از ویژگی های کیبورد این دستگاه بزرگ بودن کلیدهای آن می باشد که موجب می شود تا تایپ کردن بسیار راحت تر انجام شود.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس X541NA-B

لب تاپ ایسوس X541NA-B دارای پردازنده ی نسل هفتم اینتل با حافظه ی Cache دو مگابایت می باشد.

این لپ تاپ دارای رم 4 گیگابایتی می باشد که از نوع DDR3 است.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس X541NA-B

در مورد سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس X541NA-B باید گفت که باتری این لپ تاپ از نوع لیتیوم یون 3 سلولی می باشد که توان کار مداوم تا 5 ساعت را دارد

لپ تاپ ASUS X541NA-B مجهز به کارت گرافیک Intel HD 505 می باشد.

لپ تاپ ایسوس ASUS X541NA-B

لپ تاپ ایسوس ASUS X541NA-B دارای شبکه LAN و همچنین کارت خوان می باشد.

از پورت های اتصالی این دستگاه می توان به پورت VGA، پورت HDMI و پورت USB Type-C اشاره کرد.

همچنین باید گفت که لپ تاپ ایسوس 541NA-B فاقد پورت Serial و Thunderbolt می باشد.

لپ تاپ ایسوس ASUS X541NA-B

از اقلام همراه لپ تاپ می توان به کیف اورجینال ایسوس، ماوس بیسیم اورجینال ایسوس، شارژر، کابل برق و دفترچه راهنما اشاره کرد.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید لپ تاپ ایسوس 541 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس گرفته و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

لپ تاپ ایسوس ASUS X541NA-B



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 25 دی 1397
.

ماشین حساب شارپ EL1611v

تعداد ارقام : 12 رقم
منبع تغذیه : باتری
حافظه : 4 کلید

قابلیت ها و کارایی های ماشین حساب شارپ EL1611v

شارپ Sharp از جمله تولید کنندگان تجهیزات الکترونیکی و تجهیزات فروشگاهی است که تا کنون محصولات متتنوع و با کیفیتی را وارد بازار کرده است. از جمله تولیدات این شرکت می توان به انواع مختلف ماشین حساب اشاره نمود.

ماشین حساب EL1611v یک چاپگر مینی با صفحه نمایش 12 رقمی از جنس LCD است که برای محاسبه مالیات و جمع لیست اقلام بسیار مناسب است. این ماشین حساب قابلیت چاپ دو رنگ را نیز دارد.

قابلیت ها و کارایی های ماشین حساب شارپ EL1611v

این ماشین حساب شارپ با چهار باتری AA تغذیه می شود اما می توان از آداپتور EA-28A بطور اختیاری برای تامین برق این ماشین حساب استفاده کرد.

درباره قابلیت ها و کارایی های ماشین حساب شارپ EL1611v می توان به ابعاد 119*42*99 میلی متر آن اشاره کرد که نسبت به سایر محصولات مشابه شرکت شارپ کوچکتر است و فضای زیادی از میز کار شما را اشغال نمی کند.

ماشین حساب شارپ Sharp EL1611v

قابلیت خودکار خاموش شدن در ماشین حساب شارپ sharp EL1611v به عنوان یک گزینه در صرفه جویی مصرف برق برای این محصول در نظر گرفته شده است.

این ماشین حساب امکان چاپ رسید در دو رنگ سیاه و قرمز را فراهم می کند و لیست محاسبات شما را با سرعت 2.0 خط بر ثانیه به چاپ می رساند.

ماشین حساب شارپ Sharp EL1611v

این ماشین حساب از ریبون یا جوهر استفاده نمی کند و اندازه رول کاغذ چاپ آن 58*25 میلی متر است.

شما می توانید برای دریافت بهترین ماشین حساب مهندسی و همچنین قیمت ماشین حساب مهندسی حافظه دار با واحد فروش ایده برتر تماس بگیرید: 73027-021

ماشین حساب شارپ Sharp EL1611v



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 23 دی 1397
.

دیتا پروژکتور اپسون EH-TW610

تکنولوژی ساخت: 3LCD
وضوح تصویر: dpi 1920*1080
شدت روشنایی: 3000  لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW610

با این محصول Full HD اپسون با روشنایی 300 لومنز به همراه وای فای داخلی، از بزرگ کردن فیلمهای مورد علاقه خود لذت ببرید.

در معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW610 باید به توانایی ایجاد صفحه نمایش غول پیکر 300 اینچی آن اشاره کرد. این پروژکتور خانگی اپسونبا فناوری 3LCD صفحه نمایشی را که تا سه برابر روشن تر از محصولات مشابه است را برای شما به ارمغان می آورد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW610

این محصول دارای نسبت کنترل 10000:1 است و  وضوح سایه ها و نمایش رنگ های سیاه را به صورت عمیقتر نمایش می دهد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW610

استفاده از این ویدئو پروژکتور اپسون به آسانی استفاده از یک تلویزیون می باشد به همین دلیل این پروژکتور به گونه ای طراحی شده است که بدون هیچ زحمتی و خیلی سریع نصب می شود.

همچنین ویژگی هایی همچون تصحیح زاویه به منظور تسریع فرآیند موقعیت یابی تصویر نیز در طراحی این سیستم در نظر گرفته شده است.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW610

این ویدئو پروژکتور دارای شدت روشنایی 3000 لومن می باشد و بزرگنمایی برابر با 16:9 دارد.

پروژکتور اپسون با ابعاد 302*252*22 میلی متر و وزن 2.7 کیلوگرم دارای تکنولوژی ساخت 3LCD می باشد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EH-TW610

با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW610 یک راه حل بلند مدت، بدون دردسر و مقرون به صرفه برای تماشای فیلم های مورد علاقه خود دارید.

این محصول دارای لامپ ویدئو پروژکتور با طول عمر بالا است بنابراین شما قادر خواهید بود هر روز به مدت 11 ساعت فیلم تماشا کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EH-TW610

حتی در اتاق های روشن، این پروژکتور قدرتمند و در عین حال ارزان قیمت تصاویری واضح، روشن و رنگارنگ را ارائه می دهد.

در کل با استفاده از این دیتا ویدیو پروژکتور می توانید در فیلم ها و بازی های مورد علاقه خود غوطه ور شوید و تصاویری با کیفیت بالا مشاهده کنید.

جهت خرید ویدئو پروژکتور اپسون مدل EH-TW610 و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EH-TW610



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 23 دی 1397
.

لپ تاپ ایسوس X541UA-B

پردازنده:  Intel Core i3 7100u
سرعت پردازنده: max 2.5 Ghz 
ظرفیت RAM : چهار گیگابایت / DDR4
هارد دیسک: یک ترابایت HDD
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
پردازنده گرافیکی: Intel HD Graphics 620

معرفی لپ تاپ ایسوس X541UA-B

لپ تاپ VivoBook Max X541UA-B که یکی از محصولات شرکت ایسوس Asus می باشد از سری لپ تاپ های کارآمد و با قیمت مناسب می باشد.

این لپ تاپ را با هر مشخصات و سخت افزار متنوعی که بخواهید می توانید در بازار به راحتی و با قیمت مناسب نسبت به دیگر برندها پیدا کنید.

معرفی لپ تاپ ایسوس X541UA-B

در ادامه معرفی لپ تاپ ایسوس X541UA-B باید گفت که دارای شبکه بیسیم Wi-Fi و شبکه Ethernet می باشد.

از دیگر ویژگی های مهم لپ تاپ Max X541UA-B می توان به بلوتوث نسخه ی 4 این لپ تاپ ایسوس اشاره کرد.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس X541UA-B

لپ تاپ ایسوس X541UA-B با ابعاد 381.4*251.5*27.6 و وزن 2 کیلوگرم دارای طراحی زیبا و وزنی مناسب می باشد.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس X541UA-B

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس X541UA-B کاملا حرفه ای و تخصصی صورت گرفته به طوری که این محصول را مورد توجه بسیاری از کاربران قرار داده است. 

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ ASUS X541UA-B

این لپ تاپصفحه نمایشی با سایز 15.6 اینچی دارد و از رزولوشن 1080*1920 FHD برخوردار است. 

همچنین نوع صفحه نمایش لپ تاپ 541 ایسوس از TFT LED-Backlit LCD می باشد.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ ASUS X541UA-B

لازم به ذکر است صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس X541UA-B از نوع براق بوده و فاقد قابلیت لمسی می باشد.

یکی از معایب این دستگاه صفحه نمایش براق آن می باشد. به دلیل اینکه در فضای بیرون و نور زیاد، کارکردن با آن بسیار مشکل می باشد.

در ادامه توضیح صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ ASUS X541UA-B باید بگوییم که این محصول، دارای بلندگوهای داخلی استریو 2 وات با تکنولوژی Asus SonicMaster می باشد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ASUS X541UA-B

لازم به ذکر است که کیبورد این مدل لپ تاپ ایسوس ASUS مانند سایر لپ تاپ های سری X از نوع کیبورد جزیره ای می باشد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ASUS X541UA-B

یکی از ویژگی های کیبورد این دستگاه بزرگ بودن کلیدهای آن می باشد که موجب می شود تا تایپ کردن بسیار راحت تر انجام شود.

در مورد کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ASUS X541UA-B باید گفت که تاچ پد این لپ تاپ دارای طراحی زیبا و کلیدهای هم سطح می باشد که توسط خط عمودی از هم جدا شده است.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس X541UA-B

لب تاپ ایسوس X541UA-B دارای پردازنده ی نسل هفتم اینتل با حافظه ی Cache دو مگابایت می باشد.

این لپ تاپ دارای رم 4 گیگابایتی می باشد که از نوع DDR4 است.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس X541UA-B

در مورد سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس X541UA-B باید گفت که این لپ تاپ مجهز به کارت گرافیک Intel HD 620 می باشد.

باتری لپ تاپ ASUS X541UA-B از نوع لیتیوم یون 3 سلولی می باشد که توان کار مداوم تا 5 ساعت را دارد

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UA

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UA-B دارای شبکه LAN و همچنین کارت خوان می باشد.

از پورت های اتصالی این دستگاه می توان به پورت VGA، پورت HDMI و پورت USB Type-C اشاره کرد.

همچنین باید گفت که لپ تاپ ایسوس 541UA-B فاقد پورت Serial و Thunderbolt می باشد.

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UA

از اقلام همراه لپ تاپ می توان به کیف اورجینال ایسوس، ماوس بیسیم اورجینال ایسوس، شارژر، کابل برق و دفترچه راهنما اشاره کرد.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید لپ تاپ ایسوس 541 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس گرفته و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UA



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 23 دی 1397
.

لپ تاپ ایسوس  X541UV - N

پردازنده:  INTEL Core i5 7200u
سرعت پردازنده: max 3.10 Ghz 
ظرفیت RAM : چهار گیگابایت / DDR4
هارد دیسک: 1 ترابایت
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce 920MX 2GB
 

معرفی لپ تاپ ایسوس X541UV - N

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook Max X541UV - N از سری لپ تاپ های کارآمد شرکت ایسوس Asus است.

این لپ تاپ با مشخصاتی حرفه ای و قدرتمند معرفی شده و مناسب برای کاربری عمومی و مالتی مدیا می باشد.

معرفی لپ تاپ ایسوس X541UV - N

در ادامه به معرفی لپ تاپ ایسوس X541UV - N می پرازیم. سپس نکاتی را در مورد طراحی و ساخت، صفحه نمایش و بلندگوها، کیبورد، تاچ پد و همچنین سخت افزار این مدل لپتاپ ایسوس بیان می کنیم.

لپ تاپ Asus X541UV - N با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود. به علاوه امکان خرید آن با مشخصات سخت افزاری متنوع وجود دارد. 

این امر امتیاز بزرگی در اختیار کاربر محسوب می شود و او می تواند بسته به نوع کاربرد و هزینه مورد نظر، مدل مناسب لپ تاپ x541uv-n را انتخاب نماید. 

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس X541UV - N

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس X541UV - N به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام شده است.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس X541UV - N

استفاده از این رایانه همراه، به کاربر امکان می دهد با سرعت و دقت بیشتری به انجام کارهای خود بپردازد. 

لپ تاپ ایسوس مدل X541UV - N تنها 2 کیلوگرم وزن دارد. به همین دلیل به عنوان یک لپ تاپ کم وزن با قابلیت جابه جایی و حمل آسان شناخته می شود. 

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ X541UV - N

شرکت ایسوس لپ تاپ X541UV - N را با صفحه نمایش 15.6 اینچی طراحی کرده است. 

این نمایشگر از نوع TFT LED-backlit LCD بوده و تصاویر را با وضوح فول اچ دی FHD 1920*1080  نمایش می دهد.

این لپ تاپ به بلندگو های داخلی استریو مجهز شده که 2 وات قدرت دارند.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپX541UV - N

این اسپیکرها با تکنولوژی انحصاری Asus SonicMaster ساخته شده اند و قادر هستند صدایی شفاف، با کیفیت و با وضوح بالا را پخش نمایند.

در ادامه توضیح صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus X541UV - N خوب است بدانید که صفحه نمایش این محصول از نوع براق می باشد. همچنین این نمایشگر از قابلیت لمسی پشتیبانی نمی نماید.

صفحه نمایش براق را می توان یکی از معایب این لپ تاپ به شما آورد چرا که در فضای بیرون و نور زیاد، کارکردن با سری X را مشکل می‌کند.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ASUS X541UV-N

در مورد تجهیزات کیبورد و تاچ پد این مدل لپ تاپ ایسوس Asus باید بگوییم که کیبورد این محصول به صورت جزیره ای طراحی شده است. 

این شیوه طراحی با چیدمان کلید های جدا از هم، باعث می شود که کار کردن با لپ تاپ راحت تر بوده و کارهایی مثل تایپ کردن با سرعت بیشتری انجام شوند. 

 

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ASUS X541UV-N

البته خوب است بدانید که کیبورد لپ تاپ ایسوس X541UV-N فاقد نور پس زمینه می باشد. 

همچنین متخصصان ایسوس تاچ پد لپتاپ را به صورت یک تکه طراحی کرده اند که ظاهر زیبایی به محصول داده است.

این تاچ پد از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می کند؛ اما فاقد حسگر اثر انگشت است. 

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس X541UV-N

لب تاپ ایسوس X541UV-N به مجموعه ای از سخت افزار های قدرتمند مجهز شده که ترکیب مناسبی از قیمت و کارایی را ارائه می کنند. 

از جمله می توان به پردازنده نسل هفتم اینتل Core i5 اشاره کرد. این محصول دارای رم DDR4 است که 4 گیگابایت ظرفیت دارد. همچنین شما می توانید در صورت تمایل حافظه رم لپ تاپ را تا 16 گیگابایت ارتقا دهید. 

در ادامه باید بگوییم که ظرفیت حافظه داخلی این لپ تاپ معادل 1 ترابایت اعلام شده است. سرعت حافظه داخلی نیز 54000 RPM می باشد. 

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس X541UV-N

از دیگر مشخصات سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس X541UV-N می توانیم به کارت گرافیک قدرتمند به کار رفته در این دستگاه اشاره نماییم.

این مدل لپ تاپ ایسوس به کارت گرافیک انویدیا جی فورس NVIDIA GeForce 920MX مجهز می باشد.

همچنین حافظه اختصاصی در نظر گرفته شده برای پردازنده گرافیکی لپ تاپ معادل 2 گیگابایت عنوان شده است.  

باتری به کار رفته در لپتاپ ایسوس 541UV از نوع لیتیوم یون 3 سلولی است که قادر است تا 5 ساعت کار مداوم کاربر را پشتیبانی کند. 

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UV-N

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UV-N دارای پورت قدرتمند USB-C و همچنین یک پورت HDMI است. 

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UV-N

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به شارژ دهی بالای آن اشاره نمود. لپ تاپ X541UV-N ایسوس به وبکم و کارت خوان مجهز است. همچنین یک پورت vga نیز در بدنه آن تعبیه شده است. 

همچنین در صورتی که لپ تاپی با هارد دیسک SSD از این سری را خریداری نمایید تا چندین سال از سرعت بالا و عمر مفید دستگاه آسوده خواهید بود. 

این مدل لپ تاپ ایسوس به همراه کیف اوریجینال این شرکت، یک موس با سیم ایسوس و همچنین شارژر، کابل برق و دفترچه راهنما عرضه می شود. 

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UV-N با توجه به مشخصات و ویژگی های گفته شده با قیمت مناسبی عرضه می شود و خرید آن مقرون به صرفه می باشد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UV-N



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 23 دی 1397
.

کارتریج مشکی جی اند بی 80

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری
دستگاه های سازگار: M425dn ،M401d ،M401dne ،M2425dw ،M401a ،M401dn ،M401dw

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 80 G&B

کارتریج مشکی G&B 80 یکی از پرفروش ترین کارتریج های موجود در بازار می باشد.این کارتریج که در رنگ مشکی تولید شده است، میزان کارکردی برابر با 2500 برگ دارد.

این کارتریج جایگاه خوبی در بین ادارات و فروشگاه ها دارد به دلیل اینکه دستگاه های سازگار با این کارتریج ارزان و به صرفه هستند.

در ادامه معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 80 G&B باید بگوییم که این مدل کارتریج اچ پی HP یک کارتریج لیزری پر مصرف در میان کارتریج های لیزری مشکی موجود در بازار است.

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 80 G&B

کارتریج، مخزنی برای نگه داری رنگ دستگاه کپی و پرینتر می باشد. کارتریج از اصلی ترین و مهم ترین مواد مصرفی ماشین های اداری به شمار می رود.

کارتریج ها به دو دسته کارتریج جوهرافشان و کارتریج لیزری تقسیم می شوند. کارتریج جوهر افشان به عنوان مخزن رنگ چاپگر جوهرافشان مورد استفاده قرار می گیرد و کارتریج لیزری نیز مخزن تونر پرینتر لیزری است، که با تونر شارژتغذیه می شود.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 80 G&B

برای خرید کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 80 G&B و نیز دریافتقیمت کارتریج اچ پی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

همچنین اطلاعات مفیدی در رابطه با کارتریج طرح فابریکبر روی سایت موجود می باشد.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 80 G&B

در صورتیکه قصد خرید پرینتر دارید حتما قبل از هر بررسی و جست و جویی به جوهر مصرفی دستگاه توجه کنید زیرا انتخاب یک جوهر مناسب برای استفاده، از انتخاب خود دستگاه پرینتر مهم تر می باشد.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027 تماس بگیرید.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 80 G&B



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 23 دی 1397
.

لپ تاپ ایسوس  X541UV - P 

پردازنده: INTEL Core i3 7100u 
سرعت پردازنده: 2.2 تا 2.5 گیگا هرتز
ظرفیت RAM : چهار گیگابایت / DDR4
هارد دیسک: 1 ترابایت
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce 920MX 2GB
 

معرفی لپ تاپ ایسوس X541UV - P

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook Max X541UV - P از سری لپ تاپ های حرفه ای و قدرتمند شرکت ایسوس Asus می باشد.

این لپ تاپ با طراحی کارآمد و تخصصی برای کاربری عمومی و مالتی مدیا تولید شده است. 

در ادامه به معرفی لپ تاپ ایسوس X541UV - P می پرازیم. سپس نکاتی را در مورد طراحی و ساخت، صفحه نمایش و بلندگوها، کیبورد، تاچ پد و همچنین سخت افزار این مدل لپتاپ ایسوس بیان می کنیم.

معرفی لپ تاپ ایسوس X541UV - P

لپ تاپ Asus X541UV - P با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود. به علاوه امکان خرید آن با مشخصات سخت افزاری متنوع وجود دارد. 

این امر امتیاز بزرگی در اختیار کاربر محسوب می شود و او می تواند بسته به نوع کاربرد و هزینه مورد نظر، مدل مناسب لپ تاپ x541uv-p را انتخاب نماید. 

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس X541UV - P

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس X541UV - P به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام شده است.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس X541UV - P

استفاده از این رایانه همراه، به کاربر امکان می دهد با سرعت و دقت بیشتری به انجام کارهای خود بپردازد. 

لپ تاپ ایسوس مدل X541UV - P تنها 2 کیلوگرم وزن دارد. به همین دلیل به عنوان یک لپ تاپ کم وزن با قابلیت جابه جایی و حمل آسان شناخته می شود. 

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپX541UV - P

شرکت ایسوس لپ تاپ X541UV - P را با صفحه نمایش 15.6 اینچی طراحی کرده است. 

این نمایشگر از نوع TFT LED-backlit LCD بوده و تصاویر را با وضوح فول اچ دی FHD 1920*1080  نمایش می دهد.

این لپ تاپ لپ تاپ به بلندگو های داخلی استریو مجهز شده که 2 وات قدرت دارند.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپX541UV - P

این اسپیکرها با تکنولوژی انحصاری Asus SonicMaster ساخته شده اند و قادر هستند صدایی شفاف، با کیفیت و با وضوح بالا را پخش نمایند.

در ادامه توضیح صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus X541UV - P خوب است بدانید که صفحه نمایش این محصول از نوع مات می باشد. 

صفحه نمایش مات را می توان یکی از محاسن این لپ تاپ به شما آورد چرا که در فضای بیرون و نور زیاد، کارکردن با سری X را آسان تر می‌کند.

البته لازم به ذکر است که نمایشگر لپ تاپ مدل X541V-P از قابلیت لمسی پشتیبانی نمی نماید.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ASUS X541UV-P

در مورد تجهیزات کیبورد و تاچ پد این مدل لپ تاپ ایسوس Asus باید بگوییم که کیبورد این محصول به صورت جزیره ای طراحی شده است. 

این شیوه طراحی با چیدمان کلید های جدا از هم، باعث می شود که کار کردن با لپ تاپ راحت تر بوده و کارهایی مثل تایپ کردن با سرعت بیشتری انجام شوند. 

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ASUS X541UV-P

البته خوب است بدانید که کیبورد لپ تاپ ایسوس X541UV-P فاقد نور پس زمینه می باشد. 

همچنین متخصصان ایسوس تاچ پد لپتاپ را به صورت یک تکه طراحی کرده اند که ظاهر زیبایی به محصول داده است.

این تاچ پد از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می کند؛ اما فاقد حسگر اثر انگشت است. 

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس X541UV-P

لب تاپ ایسوس X541UV-P به مجموعه ای از سخت افزار های قدرتمند مجهز شده که ترکیب مناسبی از قیمت و کارایی را ارائه می کنند. 

از جمله می توان به پردازنده نسل هفتم اینتل Core i5 اشاره کرد. این محصول دارای رم DDR4 است که 4 گیگابایت ظرفیت دارد. همچنین شما می توانید در صورت تمایل حافظه رم لپ تاپ را تا 16 گیگابایت ارتقا دهید. 

در ادامه باید بگوییم که ظرفیت حافظه داخلی این لپ تاپ معادل 1 ترابایت اعلام شده است. سرعت حافظه داخلی نیز 54000 RPM می باشد. 

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس X541UV-P

از دیگر مشخصات سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس X541UV-P می توانیم به کارت گرافیک قدرتمند به کار رفته در این دستگاه اشاره نماییم.

این مدل لپ تاپ ایسوس به کارت گرافیک انویدیا جی فورس NVIDIA GeForce 920MX مجهز می باشد.

همچنین حافظه اختصاصی در نظر گرفته شده برای پردازنده گرافیکی لپ تاپ معادل 2 گیگابایت عنوان شده است.  

باتری به کار رفته در لپتاپ ایسوس 541UV از نوع لیتیوم یون 3 سلولی است که قادر است تا 5 ساعت کار مداوم کاربر را پشتیبانی کند. 

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UV-P

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UV-P دارای پورت قدرتمند USB-C و همچنین یک پورت HDMI است. 

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به شارژ دهی بالای آن اشاره نمود. لپ تاپ X541UV-P ایسوس به وبکم و کارت خوان مجهز است. همچنین یک پورت vga نیز در بدنه آن تعبیه شده است. 

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UV-P

همچنین در صورتی که لپ تاپی با هارد دیسک SSD از این سری را خریداری نمایید تا چندین سال از سرعت بالا و عمر مفید دستگاه آسوده خواهید بود. 

این مدل لپ تاپ ایسوس به همراه کیف اوریجینال این شرکت، یک موس با سیم ایسوس و همچنین شارژر، کابل برق و دفترچه راهنما عرضه می شود. 

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UV-P با توجه به مشخصات و ویژگی های گفته شده با قیمت مناسبی عرضه می شود و خرید آن مقرون به صرفه می باشد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UV-P


:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 23 دی 1397
.

کارتریج مشکی جی اند بی 79

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری
دستگاه های سازگار: M26nw ،M26a ،M12w ،M12a

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 79 G&B

کارتریج مخزنی برای نگه داری رنگ دستگاه کپی و پرینتر می باشد. کارتریج از اصلی ترین و مهم ترین مواد مصرفی ماشین های اداری به شمار می رود.

کارتریج ها به دو دسته کارتریج جوهرافشان و کارتریج لیزری تقسیم می شوند. کارتریج جوهر افشان به عنوان مخزن رنگ چاپگر جوهرافشان مورد استفاده قرار می گیرد و کارتریج لیزری نیز مخزن تونر پرینتر لیزری است، که با تونر شارژ تغذیه می شود.

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 79 G&B

کارتریج مشکی G&B 79 که از نوع لیزری می باشد، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این کارتریج که در رنگ مشکی تولید شده است، میزان کارکردی برابر با 1500 برگ دارد.

در ادامه معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 79 G&B باید بگوییم که این مدل کارتریج اچ پی HP یک کارتریج لیزری پر مصرف در میان کارتریج های لیزری مشکی موجود در بازار است.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 79 G&B

برای خرید کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 79 G&B و نیز دریافتقیمت کارتریج اچ پی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

همچنین اطلاعات مفیدی در رابطه با کارتریج طرح فابریک  بر روی سایت موجود می باشد.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 79 G&B

در صورتیکه قصد خرید پرینتر دارید حتما قبل از هر بررسی و جست و جویی به جوهر مصرفی دستگاه توجه کنید زیرا انتخاب یک جوهر مناسب برای استفاده، از انتخاب خود دستگاه پرینتر مهم تر می باشد.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027 تماس بگیرید.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 79 G&B



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 23 دی 1397
.

کارتریج مشکی جی اند بی 13

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری
دستگاه های سازگار: 1300

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 13 G&B

کارتریج مخزنی برای نگه داری رنگ دستگاه کپی و پرینتر می باشد. کارتریج از اصلی ترین و مهم ترین مواد مصرفی ماشین های اداری به شمار می رود.

کارتریج مشکی G&B 13 یکی از پرفروش ترین کارتریج های موجود در بازار می باشد.این کارتریج که در رنگ مشکی تولید شده است، میزان کارکردی برابر با 2500 برگ دارد.

این کارتریج جایگاه خوبی در بین ادارات و فروشگاه ها دارد به دلیل اینکه دستگاه های سازگار با این کارتریج ارزان و به صرفه هستند.

معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 13 G&B

در ادامه معرفی کارتریج لیزری مشکی جی اند بی HP 13 G&B باید بگوییم که این مدل کارتریج اچ پی HP یک کارتریج لیزری پر مصرف در میان کارتریج های لیزری مشکی موجود در بازار است.

کارتریج ها به دو دسته کارتریج جوهرافشان و کارتریج لیزری تقسیم می شوند. کارتریج جوهر افشان به عنوان مخزن رنگ چاپگر جوهرافشان مورد استفاده قرار می گیرد و کارتریج لیزری نیز مخزن تونر پرینتر لیزری است، که با تونر شارژتغذیه می شود.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 13 G&B

برای خرید کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 13 G&B و نیز دریافتقیمت کارتریج اچ پی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

همچنین اطلاعات مفیدی در رابطه با کارتریج طرح فابریکبر روی سایت موجود می باشد.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 13 G&B

در صورتیکه قصد خرید پرینتر دارید حتما قبل از هر بررسی و جست و جویی به جوهر مصرفی دستگاه توجه کنید زیرا انتخاب یک جوهر مناسب برای استفاده، از انتخاب خود دستگاه پرینتر مهم تر می باشد.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027 تماس بگیرید.

کارتریج لیزری مشکی جی اند بی اچ پی HP 13 G&B



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 23 دی 1397
.

مانیتور صنعتی ال جی 43SM5B

نوع و سایز صفحه نمایش: 43 اینچ
رزولوشن: 1920*1080 dpi
کنتراست: 1:1100   /  4,000,000:1 (DCR)

معرفی مانیتور صنعتی ال جی 43SM5B

شرکت ال جی LG تولید کننه مطرح انواع تجهیزات دیجیتالی است که تا کنون محصولات قدرتمند و پر طرفداری را عرضه کرده است. 

همان طور که می دانید  مانیتور صنعتی یک نمایشگر قدرتمند است که به کاربر اجازه می دهد به صورت مداوم ( 24 ساعته در 7 روز هفته ) از آن استفاده نماید.

معرفی مانیتور صنعتی ال جی 43SM5B

مانیتور صنعتی ال جی، مدل 43SM5B، یک نمایشگر با کیفیت بالا و قدرتمند است که موجب صرفه جویی در هزینه های کاربر خواهد شد. 

در ادامه به معرفی مانیتور صنعتی ال جی 43SM5B می پردازیم و نکاتی را در مورد طراحی و کیفیت این مونیتور بیان می کنیم.

نمایشگر صنعتی ال جی 43s5b دارای رزولوشن فول اچ دی است و تصاویر را با وضوح بسیار عالی نمایش می دهد.

این مدل مانیتور ال جی با کنتراست دینامیک 1:4.000.000 و شدت نور بالاتر از 450 یکی از بهترین و با کیفیت ترین مانیتورهای صنعتی موجود در بازار محسوب می شود. 

معرفی مانیتور صنعتی ال جی 43SM5B

طراحی و کیفیت مانیتور LG 43SM5B

مانیتور صنعتی ال جی به سیستم Web OS مجهز شده که یکی از مشخصه های بارز این محصول به شمار می آید. 

همچنین زاویه دید این نمایشگر 178 درجه بوده و به هر دو شکل عمودی و افقی قابل نصب می باشد. 

طراحی و کیفیت مانیتور LG 43SM5B

در مورد طراحی و کیفیت مانیتور LG 43SM5B خوب است بدانید که این نمایشگر با قاب بسیار نازک طراحی شده است. از جمله درگاه های ورودی و خروجی آن نیز می توانیم به پورت HDMI، VGA و USB اشاره کنیم. 

کارشناسان ایده برتر معتقدند مانیتور صنعتی ال جی مدل 43SM5B با قیمت مناسبی در بازار عرضه می شود و خرید آن با توجه به ویژگی های ذکر شده مقرون به صرفه می باشد. 

مانیتور صنعتی ال جی LG 43SM5B

مانیتور صنعتی ال جی LG 43SM5B

مانیتور صنعتی ال جی LG 43SM5B در ابعاد 969.6*563.9*38.6 میلیمتر ساخته شده است و مدت زمان پاسخگویی آن 12 میلی ثانیه می باشد. 

عمر لامپ این دستگاه 50.000 ساعت می باشد. بنابراین کاربر می تواند با اطمینان خاطر به صورت 24 ساعته از آن استفاده نماید. 

برای دریافت قیمت مانیتورهای صنعتی و همچنین خرید آن ها می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

مانیتور صنعتی ال جی LG 43SM5B



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 23 دی 1397
.

مانیتور صنعتی ال جی M4716C

نوع و سایز صفحه نمایش: 47 اینچ
رزولوشن: 1920*1080 dpi
کنتراست: 1:1300   /  20.000:1 (DCR)

معرفی مانیتور صنعتی ال جی M4716C

شرکت ال جی LG تولید کننده مطرح انواع تجهیزات دیجیتالی است که تا کنون محصولات قدرتمند و پر طرفداری را عرضه کرده است. 

همان طور که می دانید  مانیتور صنعتی یک نمایشگر قدرتمند است که به کاربر اجازه می دهد به صورت مداوم ( 24 ساعته در 7 روز هفته ) از آن استفاده نماید.

معرفی مانیتور صنعتی ال جی M4716C

در ادامه به معرفی مانیتور صنعتی ال جی M4716C می پردازیم و نکاتی را در مورد طراحی و کیفیت این مونیتور بیان می کنیم.

مانیتور صنعتی ال جی، مدل M4716C، یک نمایشگر با کیفیت بالا و قدرتمند است که موجب صرفه جویی در هزینه های کاربر خواهد شد. 

این نمایشگر صنعتی ال جی وضوح بسیار بالایی دارد و قادر است تصاویر را با رزولوشن فول اچ دی FULL HD به نمایش بگذارد. 

معرفی مانیتور صنعتی ال جی M4716C

طراحی و کیفیت مانیتور LG M4716C

این مدل مانیتور ال جی با کنتراست دینامیک 1:20.000 و شدت نور بالاتر از 500 یکی از بهترین و با کیفیت ترین مانیتورهای صنعتی موجود در بازار محسوب می شود. 

از مشخصه های بارز  مانیتور صنعتی ال جی می توانیم به اسپیکر داخلی این دستگاه اشاره کنیم.

طراحی و کیفیت مانیتور LG M4716C

مانیتور صنعتی M4716C امکانات بسیار خوبی همچون پخش تصویر در تصویر، فن داخلی و ... را در اختیار کاربر قرار می دهد. 

همچنین زاویه دید این نمایشگر 178 درجه بوده و مدت زمان پاسخ گویی آن معادل 8 میلی ثانیه می باشد. 

در مورد طراحی و کیفیت مانیتور LG M4716C خوب است بدانید که این نمایشگر به درگاه های HDMI, VGA, COMPONENT, COMPOSIT, RS232, RJ45, USB مجهز می باشد. 

کارشناسان ایده برتر معتقدند مانیتور صنعتی ال جی مدل M4716C با قیمت مناسبی در بازار عرضه می شود و خرید آن با توجه به ویژگی های ذکر شده مقرون به صرفه می باشد. 

طراحی و کیفیت مانیتور LG M4716C

مانیتور صنعتی ال جی LG M4716C

مانیتور صنعتی ال جی LG M4716C در ابعاد 111.70*66.10*11.87 سانتیمتر ساخته شده است.

این دستگاه به صورت ویدئو وال نیز قابل استفاده است. شرکت ال جی این قابلیت را به صورت اتوماتیک بر روی این محصولات قرار داده است. 

برای دریافت قیمت مانیتورهای صنعتی و همچنین خرید آن ها می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

مانیتور صنعتی ال جی LG M4716C



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 23 دی 1397
.

تبلت سامسونگ Tab A

سیستم عامل: اندروید
پردازنده: Exynos 7870 Octa-Core Cortex-A53
سرعت پردازنده: 1.6 گیگاهرتز
RAM ظرفیت: 2 گیگابایت
حافظه داخلی: 16 گیگابایت
سایز صفحه نمایش: 10.1 اینچ
 
معرفی تبلت سامسونگ Galaxy Tab A

با این محصول جدید شرکت سامسونگ اتصال دستگاه های سامسونگ به یکدیگر راحت تر از همیشه خواهد بود. شما می توانید محتواهایتان را به راحتی بین تبلت سامسونگ، گوشی هوشمند و رایانه شخصی به اشتراک بگذارید و با همگام سازی همه آن ها به راحتی کار کنید.

در ادامه به معرفی تبلت سامسونگ Galaxy Tab A می گوییم که به راحتی می توانید دو برنامه را در کنار یکدیگر باز کنید بنابراین می توانید زمانیکه در حال خواندن اخبار امروزی هستید اجازه دهید فرزندتان آلبون عکس ها را ورق بزند.

معرفی تبلت سامسونگ Galaxy Tab A

همچنین این امکان را دارید که رسانه های اجتماعی مثل واتس آپ و تلگرام را همزمان با تقویم اجتماعی خود بررسی کنید. با گزینه Multi Window در تبلت گلسی می توانید کارهای بیشتری را با سرعت بالاتر انجام دهید.

طراحی و ساخت تبلت Samsung Galaxy Tab A

حالت Mode کودکان در این تبلت نه تنها ارامش خاطر والدین را در پی دارد بلکه یک مکان رنگارنگ و جذاب برای بچه ها نیز فراهم می کند. این تبلت دارای حافظه ی رم 2 گیگابایتی می باشد.

طراحی و ساخت تبلت Samsung Galaxy Tab A

در طراحی و ساخت تبلت Samsung Galaxy tab A می توان گفت که دارای بدنه تمام پلاستیکی 8.2 میلی متری و وزن تقریبی 525 گرم با ابعاد 8.2*155.3*254.2 میلی متر است.

علاوه بر این تبلت مدل tab A با داشتن 100 گیگابایت حافظه اضافی در مایکروسافت one Drive برای دو سال به شما امکان می دهد تمام عکس ها، فیلم ها و اسناد مورد علاقه خود را در یک مکان نگه دارید.

صفحه نمایش تبلت Samsung Galaxy Tab A

صفحه نمایش 10.1 اینچی از نوع IPS با نور پس زمینه LED با رزولوشن  1200*1920 از  دیگر ویژگی های صفحه نمایش تبلت Samsung Galaxy tab A می باشد. این محصول دارای بلوتوث نسخه 4 می باشد.

صفحه نمایش تبلت Samsung Galaxy Tab A

با استفاده از دوربین های جلو و عقب که در Galaxy tab A به کار گرفته شده است با اعمال تنظیمات شات دائمی شما می توانید همه لحظات را ثبت کنید. علاوه بر این می توانید بین حالت های دوربین و فیلم به سرعت جابجا شوید و عکسهایتان را با فوکوس خودکار بهتر و واضح تر ثبت کنید.

سخت افزار و باتری تبلت Samsung Galaxy Tab A

این محصول بسیار سبک و خوش دست بوده و ظرافت خاصی در طراحی بدنه آن وجود دارد که بسیار مستحکم و با کیفیت است.

سخت افزار و باتری تبلت Samsung Galaxy Tab A

درباره سخت افزار و باتری تبلت Samsung Galaxy tab A باید گفت که این تبلت برای حفظ انرژی باتری شما برنامه های غیر ضروری را خاموش می کند تا زمانی بیشتر بتوانید از شارژ باطری خود استفاده کنید.

علاوه بر این تبلت گلکسی tab A با داشتن گزینه Multi User Mode به کاربرانش این امکان را می دهد که تنظیمات و برنامه های مورد علاقه خود را تحت یک ورودی شخصی ذخیره کنند.

تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab A

با تبلت سامسونگ Samsung Galaxy tab A به راحتی می توانید به بررسی و ذخیره تغییرات در ورد، پاورپوینت و اکسل بپردازید. این نرم افزارها به راحتی برای هر سند دیگری در سراسر دستگاه عمل می کند و محتوای شما و قالب بندی فایلها ثابت باقی می ماند.

دوربین اصلی این محصول با روزلوشن 8 مگاپیکسل است که مجهز به فلش LED می باشد و می توان در فضای تاریک هم عکاسی کرد. دوربین جلو که با عنوان دوربین سفلی شناخته شده است دارای رزولوشن 2 مگاپیکسلی می باشد.

تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab A

در کل تبلت گلکسی Tab A یک محصول خوش ساخت و خوش قیمت با صفحه نمایش بزرگ است که برای کاربری روزمره استفاده می شود.

جهت خرید Samsung Galaxy tab A و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab A



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 20 دی 1397
.
تبلت لنوو Tab 7Essential

سیستم عامل: اندروید
پردازنده: 
Mediatek MT8167D
سرعت پردازنده: 1.3 گیگاهرتز
RAM ظرفیت: 1 گیگابایت
حافظه داخلی: 16 گیگابایت
سایز صفحه نمایش: 7 اینچ

معرفی تبلت لنوو Tab 7 Essential

تبلت Tab 7 Essential که محصول شرکت لنوو است، برای کلیه استفاده کنندگان ورود به حساب کاربری مجزا با رمز عبور جداگانه یک فضای امن و شخصی ایجاد می کند. بنابراین شما می توانید بدون هیچ نگرانی از حفظ اطلاعات شخصی تان به راحتی تبلت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.  

معرفی تبلت لنوو Tab 7 Essential

این تبلت تک سیم کارتی است و قابلیت مکالمه را دارد اما باید ابعاد سیم کارت آن Nano SIM باشد. لنوو مدل Tab 7 Essential از 4G ،3G، و USB OTG پشتیبانی می کند و دارای سنسورهای شتاب سنج و سنسور نور محیط است.

طراحی و ساخت تبلت Lenovo Tab 7 Essential

درباره طراحی و ساخت تبلت Lenovo Tab 7 Essential می توان به پردازنده 4 هسته ای با سرعت 1.3 گیگاهتزی آن اشاره کرد. همچنین این دستگاه دارای بلوتوث نسخه 4 می باشد.

طراحی و ساخت تبلت Lenovo Tab 7 Essential

علاوه بر این 1 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی هم دارد که از طریق یک کارت حافظه microSD تا 128 گیگابایت دیگر نیز افزایش می یابد و این محصول دارای یک دوربین پشت 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی است.

صفحه نمایش تبلت Lenovo Tab 7 Essential

صفحه نمایش تبلت Lenovo Tab 7 Essential از نوع  LCD بوده و با تراکم پیکس 170 است و وضوح تصویر 1024*600 پیکسلی بر اینچ دارد که کیفیت تصویر بسیار خوبی به همراه خواهد داشت.

صفحه نمایش تبلت Lenovo Tab 7 Essential

قاب پشتی بافت دار و نوار رنگی که در این تبلت به کار گرفته شده است زیبایی بی نظیری را به آن بخشیده است.

سخت افزار و باتری تبلت لنوو Tab 7 Essential 

در ادامه به سخت افزار و باتری لنوو Tab 7 Essential اشاره می کنیم که دارای باتری 3500 میلی آمپر است و قابلیت نگه داری شارژ تا 20 ساعت را دارد.

سخت افزار و باتری تبلت لنوو Tab 7 Essential

ابعاد این تبلت به ترتیب ارتفاع، عرض و ضخامت 194.8*102*8.8 میلی متر است و وزن آن 254 گرم می باشد. با این ویژگی ها میتوان گفت که این تبلت بسیار باریک، سبک و خوش دست است. 

تبلت لنوو Lenovo Tab 7 Essential

همانطور که قبلا گفته شده شما با استفاده از تبلت لنوو Lenovo Tab 7 Essential می توانید دستگاه خود را با دیگر افراد به اشتراک بگذارید در صورتی که هنوز امنیت حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما کاملا حفظ می شود.

تبلت لنوو Lenovo Tab 7 Essential

با استفاده از این تبلت هر عضو خانواده، حساب کاربری مجزا به خود دارد که می تواند با تنظیمات شخصی، تصویر زمینه و حساب های رسانه های اجتماعی خودش را داشته باشد بدون اینکه کاربران دیگر اجازه دسترسی به اطلاعات او را داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

تبلت لنوو Lenovo Tab 7 Essential



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 20 دی 1397
.
تبلت لنوو  yoga Tab 3 pro

سیستم عامل: اندروید
پردازنده: Intel Atom x5-Z8500 Quad Core
سرعت پردازنده: 2.24GHz
RAM ظرفیت: 2 گیگابایت
حافظه داخلی: 32 گیگابایت
سایز صفحه نمایش: 10.1 اینچ

معرفی تبلت لنوو yoga Tab 3 pro

یوگا Tab 3 Pro ساخت شرکت لنوو در واقع مانند یک پروژکتور ایفای نقش می کند و می تواند هر اتاق را به یک سالن تئاتر استثنایی تبدیل کند.

این برای کاربران یک تجربه جدید است که به آن ها امکان می دهد از فیلم ها و تصاویر بطور دسته جمعی لذت ببرند. تبلت لنوو با استفاده از یک لولای چرخشی و خروجی فوق العاده روشن 50 لومنز، تصویری به ابعاد 70 اینچ بر روی دیوار ایجاد می کند.

معرفی تبلت لنوو yoga Tab 3 pro

در ادامه به معرفی تبلت لنوو  yoga Tab 3 pro می پردازیم. این محصول دارای رم 2 گیگابایتی است.

طراحی و ساخت تبلت Lenovo yoga Tab 3 pro

از نظر طراحی و ساخت Lenovo yoga Tab 3 pro  این محصول با وزن 665 گرمی در ابعاد 9.4*174*247 میلی متری خوش ساخت و ظریف به نظر می آید.

طراحی و ساخت تبلت Lenovo yoga Tab 3 pro

در تبلت لنوو از چهار بلند گوی JBL استفاده شده است که صدایی رسا و شفاف را ارائه می دهد و بدنه این تبلت از جنس المینیوم و پلاستیک ساخته شده است که برای شما استفاده کنندگان جذاب و زیبا می باشد.

این محصول دارای پردازنده 4 هسته ای شرکت اینتل است که با سرعت 2.24 گیگاهرتز می باشد.

صفحه نمایش تبلت Lenovo yoga Tab 3 pro

تبلت لنوو مدل یوگا Tab 3 Proبرای نمایش تصاویر ویدیو ها و گرافیک بازی ها بسیار مناسب است و با کیفیت بالا برای کاربران نمایش می دهد. 

صفحه نمایش تبلت Lenovo yoga Tab 3 pro

طراحی و ساخت تبلت Lenovo yoga Tab 3 pro به گونه است که نمایشگر های واضح و روشن آن به کاربران این امکان را می دهد تا دید خوبی در تمام زوایا و نور محیط داشته باشند.

تبلت لنوو مدل yoga Tab 3 pro مجهز به نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 2560*1600 است. تبلت لنوو Tab 3 دارای بلوتوث نسخه 4 می باشد.

سخت افزار و باتری تبلت لنوو yoga Tab 3 pro

درباره سخت افزار و باتری لنوو yoga Tab 3 pro باید گفت که با یک باطری ویژه کاربران می توانند ساعت ها بدون نگرانی از آن استفاده کنند.

سخت افزار و باتری تبلت لنوو yoga Tab 3 pro

لنوو برای این تبلت قدرتمند از باتری 10200 میلی آمپر استفاده کرده است که با یک ساعت شارژ کردن این باطری شما می توانید تا 18 ساعت به مقدار دو فصل از یک سریال تلویزیونی مورد علاقه خود را ببینید و حتی به عقب برگردانید. در حقیقت باتری این تبلت بسیار قدرتمند است.

از جمله لوازم جانبی این محصول  USB PowerBank است که کاربران میتوانند سایر وسایل را با آن شارژ کنند.

تبلت لنوو Lenovo yoga Tab 3 pro

این تبلت با روکش های چرم مصنوعی و قطعات فلزی با دوام در نظر بیشتر کاربران بسیار عالی  و جذاب به نظر می رسد و یک پایه در کنار تبلت برای استفاده کنندگان قرار داده تا بتوانند مرکز ثقل را تغییر بدهند و به چندین روش آن را باز نگه دارند: مثل حالت پایه ، شیب و یا خوابیده.

لنوو yoga Tab 3 استاندارد 2IIP را نیز دارد و شما دیگر از تماس آن با آب نخواهید ترسید.

تبلت لنوو Lenovo yoga Tab 3 pro

این محصول به یک دوربین پشت 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سفلی 5 مگاپیکسلی مجهز است.

در کل می توان گفت تبلت لنوو Lenovo yoga 3 pro در مقایسه با محصولات پیشین شرکت لنوو بسیار با کیفیت و مجهز است.

جهت خرید لنوو yoga Tab 3 pro و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

تبلت لنوو Lenovo yoga Tab 3 pro



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 20 دی 1397
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی