دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EPSON EB-965H
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EB-965H

تکنولوژی ساخت: 3LCD
وضوح تصویر: 800*1280 dpi
شدت روشنایی: 5000 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 10000:1

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EB-965H

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EB-965H

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EB-965H، دستگاهی میان رده و خوشنام در برند اپسون است که برای تنظیم 2 تصویر به صورت فوکوس و زوم 1.6 برابر ارائه شده است. دارای قابلیت تنظیم کردن لنز به صورت افقی و بیشتر برای سالن های کنفرانس مورد استفاده قرار می گیرد. خرید ویدئو پروژکتور مدلEPSON EB-965H با توجه به کارایی اش از لحاظ قیمت مناسب می باشد.

در ادامه معرفی دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EB-965H باید بگوییم که ویدیو پروژکتور اپسون برای پخش فیلم در محیط های خانگی، اداری، تجاری و آموزشی مناسب می باشد. تصاویر تولید شده توسط این پروژکتور بین 30 تا 300 اینچ که از کنتراست 10000:1 برخوردار است و تفکیک خوبی در رنگ ها ارائه می دهد. با استفاده از درگاه HDMI و پشتیبانی از دانگل WiFi ELPAP07 می توان اتصال بی سیم با این دستگاه بر قرار کرد.

طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور EPSON EB-965H

ویدیو پروژکتور EPSON 965H از ورودی و خروجی های بسیاری از جمله دو ورودی کامپیوتر، کامپوننت و دو درگاه HDMI (یکی سازگار با MHL) در میان آن‌ها دیده می‌شود. همچنین درگاه‌های USB Type B برای پخش مستقیم از طریق USB، درگاه‌های کامپوزیت و S-Video و در پایان درگاه USB Type A برای پخش اطلاعات از فلش مموری و یا اتصال دانگل WiFi از دیگر درگاه‌های این دستگاه هستند و در واقع دستگاهی فول پورت در کنار ماست.

طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور EPSON EB-965H

از لحاظ طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور EPSON EB-965H باید گفت که از عمر لامپ طولانی ای برخوردار است که می‌تواند در حالت Eco یا کم‌مصرف تا 10.000 ساعت دوام بیاورد. از دیگر ویژگی های این ویدئو پروژکتور دارا بودن پورت های کاملی است که می تواند در کنار سیستم های روز بازار مورد استفاده قرار بگیرد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EPSON EB-965H

در پایان دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EPSON EB-965H قابلیت نصب روی دیوار، سقف، میز و پایه را داراست و دستگاهی همه فن حریف است. با استفاده از EPSON iProjection می توانید فایل ها و تصاویر را از سیستم عامل iOS و Android نمایش دهید. همان طور که بالاتر هم گفته شد قابلیت عمده این دستگاه استفاده در محیط های پر نور می باشد که باعث می شود با آن بتوان موارد را با جزییات کامل مشاهده کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور, دیتا ویدئو پروژکتور, ویدئو پروژکتور اپسون, ویدئو پروژکتور اپسون EB-965H, ویدیو پروژکتور EPSON EB-965H ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 8 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی