.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ویدئو والیا همان نمایشگرهای دیواری، صفحه نمایش های بزرگ و چند تکه ای هستند که از چندین نمایشگر کوچک تشکیل شده اند. در برخی مکان های عمومی مانند بیمارستان ها، فروشگاه های زنجیره ای، موزه ها، نمایشگاه ها و بسیاری از این قبیل مکان ها، که قصد دارند تصویر یا فیلمی در ابعاد بزرگ در معرض دید همگان قرار دهند از ویدیو وال استفاده می شود. شرکت های بزرگی وارد این تجارت شده اند که از جمله یکی از معتبر ترین انها، می توان به ویدئو وال ال جی اشاره کرد. نیاز به توضیح نیست که شرکت کره ای ال جی در تولید تلویزیون و نمایشگرها، جزو برترین های دنیاست. ویدیو وال ال جی نیز از این قاعده مستثنی نیست. از مهم ترین ویژگی یک ویدئو وال صنعتی باریک بود قاب دور آن است که به هنگام اتصال و روی هم قرار گرفتن نمایشگرها، تصویر یکپارچه تر ایجاد شود.

تناسب قیمت ویدئو وال ال جی با کیفیت آن

تناسب قیمت ویدئو وال ال جی با کیفیت آن

اگر در بازار به دنبال ویدئووال باشید، با برندهای زیادی مواجه می شود که هر یک قیمت و تنوع محصولات خود را دارد. اما برند ال جی یک سرو گردن از بقیه، بالاتر است. یکی از مهمترین موضوعاتی که می بایست در هنگام خرید به آن دقت کنید، وجود گارانتی و نمایندگی رسمی آن است، مخصوصا چنین دستگاه گران قیمتی که نیاز به مراقب بیشتری نیز دارد. وجود نمایندگی ویدئو وال ال جی LG بطور رسمی، این اطمینان خاطر را در شما ایجاد می کند که قیمت ویدئو وال ال جی متناسب با امکانات آن بوده و هزینه اضافی نمی کنید. همچنین می توانید از مزایای بیشتری بهره مند شوید. دقت کنید که با خرید مانیتور صنعتی ال جی LG این شرکت شما را تنها نگذاشته و خدمات پس از فروش را نیز به همراه دارد. با کمی مقایسه بین برندها، خواهید دید که قیمت ویدیو وال ال جی معقول بوده و پس از خرید رضایت خاطر پیدا خواهید کرد.

برای اعتماد به این برند، کافیست به سابقه درخشان این شرکت کره ای در زمینه تولید نمایشگر نگاهی بیاندازید. ال جی یکی از برنده های مورد استقبال در ایران بوده که این موضوع کیفیت آن را نشان می دهد.

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: ویدیو وال, ویدئو وال, ویدیو وال ال جی, ویدئو وال ال جی, قیمت ویدئو وال ال جی, خرید مانیتور صنعتی ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 شهريور 1396
.

نقش ارتباطات در تمدن امروز ما به گونه‌ای پررنگ شده است که اغلب مسائل از طریق ایمیل، تلفن و جلسات رسمی برگزار می‌شود. برپا کردن جلسات و همایش‌ها یکی از مسائل روزمره در کسب و کار صاحبان مشاغل محسوب می‌شود و تاثیرگذاری فوق العاده‌ ای روی مشتریان میگذارد، سالن کنفرانس از جمله فضایی است که بایستی با توجه به مهیا بودن ویژگی‌ها و امکانات، موجب شود تا میهمانان در آنجا احساس آرامش کنند و برایشان دلنواز و دلچسب باشد. به همین دلیل، درتمام موقعیت‌ها سعی شده بهترین امکانات را برای برگزاری کنفرانس‌ها فراهم نمایند. که از این میان، لوازم صوتی و تصویری سالن کنفرانس، اهمیت بسزایی در داشتن یک سالن خوب خواهد داشت. تجهیزات صوتی و تصویری سالن‌ های کنفرانس، از مهمترین و کاربردی‌ ترین لوازم، جهت داشتن یک سالن کنفرانس باکیفیت، مدرن و کامل می‌باشد که ما قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم.

 تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

 تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

در هنگام بررسی یک سالن کنفرانس، باید به موارد مهم و اساسی مانند: سبک سالن موردنظر، تجهیزات صوتی، تصویری، رکوردر جهت مستندسازی و تجهیزات دیگر، نهایت دقت را داشت. یادتان باشد این مکان، اولین دیدار شما با مشتریان خواهد بود، بنابراین تاثیر زیادی روی آنها خواهد گذاشت. تجهیزات مورد نیاز و کاربردی کنفرانس شامل: ویدیو پروژکتور، برد هوشمند، پرده نمایش، پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور، باکس محافظ دیتا ویدئو پروژکتور، مانیتور صنعتی، کامپیوترو دیگر قطعات مرتبط می‌باشد که هر کدام نقش بسزایی را در فراهم آوردن یک سالن ایده‌ آل، ایفا می‌کنند. تمام تجهیزات اصلی از ویدئو پروژکتور گرفته تا مانیتور صنعتی، همگی در برندهای مختلف و متنوعی تولید شده‌اند که تمام این برندها بایستی به گونه‌ ای انتخاب شوند که کیفیت صوت و تصویر، کارایی و طول عمر بالا در آنها مد نظر قرار گرفته باشد.

فناوری‌های جدید کنفرانس، امکانات کاربردی و ضروری را در اختیار صاحبان جلسه قرار می‌دهد که می‌توانند بدون دغدغه جلسات خود را برگزار نمایند.  همچنین در این زمینه، فروشگاه ایده برتر پارسیان نیز به منظور سهولت انتخاب شما، انواع تجهیزات صوتی را با اطلاعات کامل برای شما فراهم نموده است تا با خیالی آسوده بتوانید تمام تجهیزات مورد نیاز را تهیه و خریداری نمایید.

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: تجهیزات صوتی سالن کنفرانس, تجهیزات سالن کنفرانس, تجهیزات تصویری سالن‌ کنفرانس, تجهیزات صوتی و تصویری سالن‌ کنفرانس ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 شهريور 1396
.

 از زمان قدیم تا کنون از ترازوبرای وزن گیری اجسام استفاده می شود که بر حسب نوع نیاز کاربران در مدل ها و برندهای مختلفی تولید شده است. در این مقاله به معرفی و بررسی انواع ترازوی دیجیتال پردازیم.

انواع ترازو

انواع ترازو در در گروه های مختلف ترازوی فروشگاهی، ترازوی صنعتی، ترازوی آزمایشگاهی، ترازوی دیجیتال، ترازوی طلافروشی، ترازوی آشپزخانه و ترازوی زیرپایی تقسیم می شود که در قیمت و خرید ترازو تاثیر بسزایی دارد.

انواع ترازو

ترازوی فروشگاهی

از پرفروش ترین ترازوهای دیجیتال است که در فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد و به دلیل درخواست زیادی که از سمت مصرف کنندگان برای آن وجود دارد از تنوع بالایی هم برخوردار می باشد. ترازو فروشگاهی در دو مدل ترازوی ساده (بدون پرینتر) و ترازوی پرینتردار وجود دارد. از پیشرفته ترین ترازوی فروشگاهی می توان به ترازوی لیبل پرینتر اشاره کرد.

ترازوی صنعتی

ترازو صنعتی به دلیل حجم بالای کار از بدنه ی مقاومی برخوردار است و در مقایسه با ترازوهای فروشگاهی مقاومت بیشتری دارد. از ترازوی صنعتی در کارخانه های صنعتی استفاده می شود. از این دسته می توان به ترازوی قطعه شمار اشاره کرد.

ترازوی آزمایشگاهی

ترازو آزمایشگاهی نوعی دیگر از ترازوهای دیجیتال است که دقت بسیار بالایی دارد به همین خاطر برای وزن گیری مواد بسیار ریز گرمی استفاده می شود. در این مدل ترازوی آزمایشگاهی برای افزایش دقت محفظه ای برای توزین دارند که میزان دخالت هوای محیط را تا حد امکان کاهش می دهد.

ترازوی آشپزخانه

از ترازوی آشپزخانه در اشپزخانه ها استفاده می شود و در گروه ترازو گرمقی قرار میگیرد. این نوع ترازو دیجیتال نیازی به دقت بالا ندارد و با دقت توزین 1 گرم هم برای مواد مصرفی و غذایی مناسب می باشد.

ترازوی زیرپایی

از این مدل ترازوی دیجیتال برای وزن گیری اشخاص استفاده می شود که بدون عملک است. در برخی از ترازو زیر پایی ها که نام دیگر آن ترازوی نفرکش است امکان محاسبه میزان چربی، اب بدن، کمبود و اضافه وزن وجود دارد.

ترازوی طلا فروشی

ترازو طلافروشی در نوع دیجیتال از دقت 0.01 گرم برخوردار است که از ترازوهای حساسی هستند. به خاطر همین حساسیت هم نباید ترازوهای طلا فروشی را در معرض باد قرار داد و حتما هم باید زیر آن محکم باشد. لازم به ذکر است که در ایران از ترازوی طلا فروشی با ظرفیت 600 گرم یا 3 کیلویی بیشتر استفاده می شود.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: ترازو, ترازوی دیجیتال, ترازوی صنعتی, ترازوی طلافروشی, ترازوی آشپزخانه, ترازوی آزمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 شهريور 1396
.

ای ویژن avision یکی از شرکت های بزرگ و قدرتمند در زمینه تولید اسکنرهای اسناد و  اسکنرهای چندکاره است که یکی از برندهای مطرح در دنیا می باشد. همان طور که می دانید اسکنرها یکی از وسایل جانی تجهیزات کامپیوتری و ماشین های اداری هستند که برای اسکن اسناد، عکس، نقشه، فیلم و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

نمایندگی اسکنر ای ویژن avision

نمایندگی اسکنر ای ویژن avision

شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی اسکنر ای ویزن avision را برعهده دارد که محصولات این کمپانی را به فروش می رساند. دستگاه اسکنر ای ویژن در انواع مختلفی شامل اسکنرهای تخت، اسکنر شیت فد، اسکنر اسناد، اسکنرهای نقشه یا پلاتر، اسکنر مخصوص فیلم و اسلاید و اسکنر دستی قابل حمل در بازار موجود است. از کاربردها و ویژگی های اسکنر ای ویژن باید بگوییم که امکان صاف کردن اسناد کج به صورت خودکار، اسکن اسناد با سرعت بین 18 تا 80 برگ را می دهد. همچنین دارای نرم افزار Dual Drive بوده که این امکان را می دهد چنانچه اسکنری سیستم اسکن مسطح را نداشته باشد می تواند آن را در سایزهای A3 و A4 و اتصال به کامپیوتری که اسکنر سند به آن وصل است از اسناد دیگری مانند کتاب، مجله، جزوات و غیره اسکن گرفت.

حتما بخوانید: خرید اسکنر

اگر می خواهید اسکنری که مدنظرتان هست را خریداری کنید مسلما باید اطلاعات جامع و کاملی از آن داشته باشید. در ادامه به نکات مهم و کلیدی که باید برای خرید اسکنر در نظر داشته باشید می پردازیم. برای شروع باید بدانید که اسکنر ای ویژن avision به دو دسته اصلی شامل اسکنرهای تخت و اسکنرهای دارای تغذیه اتوماتیک یا فیدر اتوماتیک تقسیم می شود که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارند. آیتم های مهم یک اسکنر می توان به سازگاری نرم افزار، عمق رنگ و وضوح آن، اندازه قابل اسکن، امکانات اضافی، خدمات و گارانتی و قیمت دستاه اسکنر با توجه به ویژگی های آن می باشد.

هدف فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) خدمت رسانی صادقانه، اطلاعات جامع و کامل محصولات به مشتریان است که به راحتی می توانید تمام مدل های مختلف دستگاه اسکنر avision را مشاهده کرده و باهم مقایسه کنید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول– واحد دو

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: اسکنر, اسکنر ای ویژن, نمایندگی اسکنر ای ویژن, خرید اسکنر, اسکنر اسناد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 شهريور 1396
.

تلفن پاناسونیک TGF352

تعداد گوشی: 3 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TGF352

تلفن پاناسونیک KX-TGF352 یک محصول کارآمد با قابلیت و توانایی بالا در عین حال با طراحی شیک، مدرن و زیبا تمام خواسته های کاربر را از یک تلفن برآورده می سازد. تلفن Panasonic TGF352 با یک گوشی رومیزی باسیم و دو تلفن بی سیمبا پایه شارژ جداگانه به کاربر امکان استفاده از تلفن در حالت حرکت و نشسته را می دهد. این محصول مناسب برای استفاده در منازل، دفاتر و محل کارهای کوچک می باشد.

معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TGF352

در ادامه معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TGF352 باید گفت این تلفن از دو باتری قابل شارژ نیم قلمی از جنس نیکل، متال هیدرید جهت تامین اترژی گوشی بیسیم و دو باتری برای تامین انرژی سیستم کالر آی دی و نمایشگر تلفن رومیزی بهره مند است. نمایشگر بسیار بزرگ 3.4 اینچی LCD این تلفن رومیزی با قابلیت تنظیم زاویه نمایش، مشاهده ی صفحه نمایش را برای کاربر آسان نموده است.از کالاهای مرتبط با این تلفن می توان به تلفن بی سیم پاناسونیک Panasoic KX-TGF310، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF350 و تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG4771 اشاره نمود.

مشخصات فنی تلفن بیسیم / باسیم Panasonic KX-TGF352

گوشی تلفن بی سیم Panasonic TGF352 دارای بلندگوی دیجیتال بر روی پایه و گوشی بی سیم است که به کاربر امکان مکالمه بدون نیاز به استفاده از گوشی را می دهد. از دیگر ویژگی های این تلفن می توان به امکان برقراری کنفرانس سه طرفه، سیستم ECO جهت بهینه سازی مصرف انرژی و سیستم امنیتی DECT با تغییر کانال های رادیویی جهت جلوگیری از استراق سمع اشاره کرد.

مشخصات فنی تلفن بیسیم / باسیم Panasonic KX-TGF352

از مشخصات فنی تلفن بیسیم / باسیم Panasonic KX-TGF352 می توان به سه دکمه اختصاصی جهت ذخیره سازی شماره تلفن سه مخاطب مورد علاقه که بر روی بدنه تعبیه شده است اشاره کرد. همچنین این گوشی به گونه ای طراحی شده است که با وسایل کمک شنوایی مانند سمعک سازگار باشد.

تلفن پاناسونیک Panasonic KX-TGF352

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF352 با قابلیت انسداد تماس های مزاحم ورودی و یا تماس های تبلیغاتی و بازاریابی که شما تمایل به پاسخگویی آن را ندارید فقط با فشار یک دکمه امکان پذیر می سازد. این تلفن بی سیم قابلیت اتصال به دیوار و قابلیت برقراری تماس از طریق پایه را نیز دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن بیسیم پاناسونیکKX-TGF350 می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: تلفن بی سیم, تلفن باسیم, تلفن رومیزی پاناسونیک, تلفن باسیم پاناسونیک TGF352, تلفن بی سیم پاناسونیک TGF352 ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 29 شهريور 1396
.

پلاتر اپسون P7000

قابلیت : چاپ
سایز چاپ : "24 اینچ 
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ :
40متر مربع در ساعت
رزولوشن چاپ: 1440*2880 dpi
حداکثر سایز رول: (10") 25.4 سانتی متر

معرفی پلاتر جوهر افشان Epson P7000

پلاتر جوهر افشان مدل 7000 در حال حاضر از بهترین پلاترهای موجود در بازار است که رنگ های بسیار طبیعی را در چاپ ایجاد می کند. این دستگاه پلاتر یکی از دستگاه های قدرتمند برای سایز چاپ 24 اینچ طراحی شده است. همچنین با رزولوشن یا همان وضوح چاپ بالای 2880*1440 dpi تصاویر باکیفیت و زنده ای را ارائه می دهد.

معرفی پلاتر جوهر افشان Epson P7000

در مورد معرفی پلاتر جوهر افشان Epson P7000 باید گفت که این پلاتر سازگار با سیستم عامل Windows و MAc است. از پلاتر جوهرافشان اپسون 7000 در جهت امور اداری، عکاسی، چاپ تبلیغاتی کاربرد دارد که چاپ به صورت عریض و با کیفیتی را ارائه می دهد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پلاتر جوهر افشان اپسون P7000

از دیگر مزیت های پلاتر P7000 میتوان به حافظه 1 گیگابایتی آن اشاره کرد که اطلاعات را در حافظه خود ذخیره نگه می دارد. وزن اینپلاتر اپسون 101 کیلو گرم و ابعاد این پلاتر 1365*667 *10218 میلیمتر است و میتواند محیط را به یک چاپخانه کوچک تبدیل کند.  ضمنا پر سرعت ترین Usb بر روی آن تعبیه شده است.

از قابلیت ها و کارآیی های فنی پلاتر جوهر افشان اپسون P7000 برای کارهای گرافیکی با کیفیت بالا می باشد که هد این دستگاه از تکنولوژی precision core TFP بهره برده است که می تواند در هر ساعت 40 متر مربع را به چاپ برساند. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید و قیمت فروش  پلاتر جوهرافشان Epson 7000 با توجه به داشتن تکنولوژی precision Core TFP بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پلاتر جوهر افشان اپسون P7000

پلاتر رنگی اچ پی P7000 با دارا بودن 11 کارتریج و 11 رنگ مجزا دارای کیفیت بالایی است که شماره های کارتریج این پرینتر عبارت است از Light Black (8247 350mL - 8047 700mL) | Light Light Black (8249 350mL - 8049 700mL) | Photo Black (8241 350 mL - 8041 700mL) | Matte Black (8248 350mL - 8048 700mL) | Cyan (8242 350mL - 8042 700mL ) | Light Cyan (8245 350mL - 8045 700mL) | Yellow (8244 350mL - 8044 700mL) | Vivid Magenta (8243 350mL -8043 700 mL) | Vivid Light )Magenta (8246 350mL - 8046 700mL می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر رنگی Epson P7000 شامل Photo Black, Matte Black, Cyan, Yellow, Magentaهستند. پلاتر جوهرافشان SureColor 7000  قابلیت چاپ بدون حاشیه را نیز میباشد با نصب تانک جوهر های  آن به صورت pigment و حالت ضد آبی دارد.

پلاتر جوهرافشان اپسون Epson SureColor P7000

در پایان باید بگوییم که پلاتر جوهرافشان اپسون Epson SureColor P7000 دارای Cutter Automatic یعنی کاتر برای جدا کردن پرینت ها از کاغذ یا رول های خام استفاده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله نمایندگی فروش پلاترهای اپسون epson مراجعه کرده یا با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: پلاتر , دستگاه پلاتر , پلاتر رنگی , پلاتر جوهر افشان , پلاتر جوهرافشان , پلاتر اپسون P7000 , پلاتر P7000 اپسون ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 29 شهريور 1396
.

بیسیم مجاز Moto R2

مدل: Moto R2
کانال ارتباطی: 35 کانال
برد آنتن دهی دستگاه: 1.5 کیلومتر
لوازم جانبی: شارژ، هندزفری شلنگی واکی تاکی موتو، کیف کاور کوچک و بزرگ

معرفی بی سیم موتوMoto-R2

معرفی بی سیم موتو Moto-R2

بی سیم مجاز مدل Moto R2 کیفیت صدا و عملکرد عالی دارد و در عین حال کار با آن آسان می باشد. بیسیم موتو R2 نیازی به دستگاه مادر و آنتن ندارد. همچنین این بیسیم دارای چراغ قوه است که می توان از آن در مکان های تاریک استفاده کرد.

در ادامه معرفی بی سیم موتو R2 باید بگوییم که اینبی سیم واکی تاکی مناسب برای استفاده در شرکت های خصوصی، بیمارستان ها، کارگاه های عمرانی، رستوران ها و هتل ها می باشد.از دیگر قابلیت های دستگاه بی سیم می توان به ویژگی برد 1.5 کیلومتری در فضای باز، کد کاهش تداخل و استفاده از کلید هشدار اشاره کرد.

لوازم جانبی بیسیم مجاز Moto R2

از جمله لوازم جانبی بیسیم مجاز Moto R2 می توان موارد زیر را نام برد که به صورت جداگانه در ایده برتر به فروش می رسند.

هندزفری مخصوص بیسیم مجاز Moto R2   

لوازم جانبی بیسیم مجاز Moto R2

کیف کاور بیسیم مجاز Moto R2

لوازم جانبی بیسیم مجاز Moto R2

بی سیم مجاز واکی تاکی موتو Moto R2

بی سیم مجاز واکی تاکی موتو Moto R2 دارای مجوز عمومی از سازمان تنظیم مقررات رادیوی کشور است. لازم به ذکر است که بی سیم موتو دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره کاربرد بی سیم های واکی تاکیویدئوی زیر را مشاهده کنید و یا با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

برای مشاهده ی ویدئو کلیک کنید

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: بی سیم , بیسیم , بی سیم واکی تاکی , بیسیم moto r2 , قیمت بی سیم موتو R2 , بی سیم moto r2 ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 29 شهريور 1396
.

رول فتوگلاسه 130 گرم

عرض رول: 91.4 سانتی متر
رنگ: سفید
سایز رول: 30 متر
دستگاه های سازگار: تمامی پلاتر ها و کاتر پلاتر های پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ

رول های فتو گلاسه یا همان گلاسه کاغذ های مخصوص چاپ عکس می باشند که کیفیت عکس را به طور واضح شان می دهند. این نوع کاغذ که توسط روکش براقی که روی آن کشیده شده باعث می شود تا سطحی صاف و هموار پیدا کند و مقاومت بیشتری داشته باشد.

در کاغذهای گلاسه از نشاسته و پلاستیک استفاده می شود چون نشاسته برای هموار شدن، جذب جوهر و پلاستیک برای ضد آب بودن به خمیر کاغذ اضافه می شود. کاغذ گلاسه مرغوب ترین نوع کاغذ است که هر چه سنگین تر باشد کیفیت چاپ روی آن ها بهتر است. معمولا چاپ های رنگی را روی کاغذ گلاسه انجام می دهند و بیشترین کاربرد را برای چاپ عکس دارند.

رول پلاتر فتوگلاسه 130 گرم عرض 91

رول فتوگلاسه 130 گرمبا عرض رول 91 سانتی متر و سایز رول 30 متری ساخت کشور چین می باشد. از این رول پلاتر برای چاپ عکس، پیش چاپ و چاپ کارهای گرافیکی استفاده می شود. رول پلاتر فتو گلاسه 130 گرم که نوع چاپ آن جوهر افشان است سازگار با تمامی پلاترها و کاتر پلاترهای پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ می باشد.

از نظر کارشناسان ایده برتر خرید و قیمت فروش رول پلاتر فتوگلاسه 130 گرم عرض 91 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: رول پلاتر, رول فتوگلاسه, رول فتو گلاسه, رول فتوگلاسه 130 گرم, رول فتوگلاسه عرض 91, رول فتوگلاسه 130 گرم عرض 91 ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 29 شهريور 1396
.

تلفن پاناسونیک TGF350

تعداد گوشی: 2 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TGF350

تلفن پاناسونیک KX-TGF350 از محصولات منحصر به فرد شرکت پاناسونیک با کارایی بسیار بالا می باشد. این محصول مناسب برای استفاده در منازل به خصوص برای خانواده های دارای نوزاد جهت استفاده در اتاق کودک است. همچنین با توجه به کارایی های مناسب، در محل کارهای کوچک نیز استفاده می شود. تلفن Panasonic TGF350 با یک دستگاه گوشی رومیزی باسیم و یک دستگاه تلفن بی سیم با پایه شارژ مجزا به کاربر امکان استفاده از تلفن در هر شرایطی حتی زمان قطع برق را می دهد.

معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TGF350

در ادامه معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TGF350 باید گفت این تلفن قابلیت انسداد تماس های مزاحم ورودی و یا تماس های تبلیغاتی و بازاریابی که شما تمایل به پاسخ گویی آن را ندارید فقط با فشار یک دکمه امکان پذیر می کند. نمایشگر کودک از امکانات بسیار کارآمد برای نوزادهای عزیز خانواده می باشد. این قابلیت با قرار دادن گوشی بیسیم در اتاق کودک و فعال نمودن حالت Baby Monitor، صدای گریه کودک را ضبط و به پایه تلفن رومیزی ارسال کرده و از بلندگوی تلفن پخش می کند و والدین را از گریه کردن نوزاد با خبر می سازند.

مشخصات فنی تلفن بیسیم / باسیم Panasonic KX-TGF350

گوشی تلفن بی سیم Panasonic TGF350 دارای بلندگوی دوبل فول می باشد که بر روی گوشی بیسیم نصب شده است و امکان مکالمه بدون استفاده از دست و مکالمه ی افراد دیگر کنار شما همزمان با مخاطب را می دهد. پشتیبانی موقت انرژی برق و تامین آن توسط تلفن رومیزی در هنگام قطع برق امکان برقراری و دریافت تماس هم از طریق گوشی بی سیم و هم از طریق پایه تلفن را میسر می سازد. از کالاهای مرتبط با این تلفن می توان به تلفن بی سیم پاناسونیک Panasoic KX-TGF310، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF380 و تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG6671 اشاره نمود.

مشخصات فنی تلفن بیسیم / باسیم Panasonic KX-TGF350

از مشخصات فنی تلفن بیسیم / باسیم Panasonic KX-TGF350 می توان به سیستم کالر آی دی گویا Talking Caller ID اشاره کرد که هنگام برقراری تماس با استفاده از تکنولوژی تبدیل نوشته به گفتار شماره مخاطب را از طریق بلندگوی تلفن اعلام می کند. شما با ذخیره ی نام مخاطبین خود در دفترچه تلفن امکان اعلام نام مخاطبین از طریق سیستم کالر آی دی را میسر می کنید. باتری های این تلفن قابلیت شارژدهی طولانی در زمان مکالمه را دارد و همچنین در زمان انتظار مکالمه کارایی این محصول را بیشتر می کند.

تلفن پاناسونیک Panasonic KX-TGF350

گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF350 دارای سیستم هوشمند صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد که با فعال سازی سیستم ECO انجام می شود. این تلفن بی سیم قابلیت اتصال به دیوار و قابلیت برقراری تماس از طریق پایه را دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن بیسیم پاناسونیکKX-TGF350 می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: تلفن بی سیم, تلفن باسیم, تلفن رومیزی پاناسونیک, تلفن باسیم پاناسونیک TGF350, تلفن بی سیم پاناسونیک TGF350 ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 شهريور 1396
.

ویدئو وال سامسونگ UD55E-B

نوع و سایز صفحه نمایش:55 اینچ
رزولوشن: 1080*1920 dpi
کنتراست: 1:4001

معرفی ویدئو وال سامسونگ UD55E-B

ویدئووال Samsung UD55E-B از سری UDE که در دو سایز 46 اینچ و 55 اینچ ساخته شده است که در مقایسه با سری قبلی ساخت شرکت سامسونگ دارای Bezel یا قاب بسیار باریک تری با عرض 3.5 میلی متر می باشد. از ویدیو وال سامسونگ 55E-B در سالن های همایش، آمفی تئاترها و مراکز اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه به معرفی ویدئو وال سامسونگ UD55E-B می پردازیم، این ویدئو وال دارای کنتراست 1:4001 و زاویه ی دید 178 درجه است. این سری از نمایشگرها که جزء دسته ویدیووال های تجاری قرار می گیرند می تواند هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی مورد استفاده قرار بگیرند.

معرفی ویدئو وال سامسونگ UD55E-B

طراحی و کیفیت ویدئو وال Samsung UD55E-B

ویدیو وال سامسونگ UD55E-B که از رزولوشن 1080*1920 بهره می برد می تواند به صورت هفت روز هفته و بیست و چهار ساعت شبانه روز مداوم به کار خود ادامه دهد. این ویدئو وال سامسونگ Samsung دارای ابعاد 96.52*683.26*1214.12 میلی متر و سایز مانیتور 55 اینچ است.

طراحی و کیفیت ویدئو وال Samsung UD55E-B به گونه ای است که در شرایط آب و هوایی با رطوبت بین 20 تا 80 درصد و دمای 40 درجه سانتی گراد می تواند به صورت مداوم کار کند. از نظر کارشناسان فروش ایده برتر قیمت ویدئو وال صنعتی سامسونگ UD55E-B با توجه به کارایی مناسب و کنتراست بالایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-B

از دیگر مزایای ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-B داشتن ورودی و خروجی های HDMI ،Stereo Mini Jack ،DVI می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

برای مشاهده ی ویدئو کلیک کنید

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: ویدئو وال, ویدیو وال, ویدئو وال سامسونگ, ویدئو وال سامسونگ UD55E-B, ویدئو وال Samsung UD55E-B, ویدئووال سامسونگ UD55E-B ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 شهريور 1396
.

بیسیم مجاز Moto R1

مدل: Moto R1
کانال ارتباطی: 35 کانال
برد آنتن دهی دستگاه: 1.5 کیلومتر
لوازم جانبی: شارژ، هندزفری شلنگی واکی تاکی موتو، کیف کاور کوچک و بزرگ

معرفی بی سیم موتوMoto-R1

معرفی بی سیم موتو R1

بی سیم مجاز مدل Moto R1 کاربری ساده با امکانات بالا و کیفیت مطلوبی دارد. بیسیم موتو R1 دارای چراغ قوه است که می توان از آن در مکان های تاریک استفاده کرد. همچنین وجود صفحه نمایش lCD کار با این بی سیم را بسیار آسان کرده است.

در ادامه معرفی بی سیم موتو R1 باید بگوییم که اینبی سیم واکی تاکی دارای مجوز عمومی از سازمان تنظیم مقررات رادیوی کشور است.از دیگر قابلیت های دستگاه بی سیم می توان به ویژگی تعویض کد PL، کد کاهش تداخل و استفاده از کلید هشدار بدون نیاز به دستگاه مادر و آنتن اشاره کرد.

لوازم جانبی بیسیم مجاز Moto R1

از جمله لوازم جانبی بیسیم مجاز Moto R1 می توان موارد زیر را نام برد که به صورت جداگانه در ایده برتر به فروش می رسند.

هندزفری مخصوص بیسیم مجاز Moto R1   

 

هندزفری مخصوص بیسیم مجاز Moto R1

کیف کاور بیسیم مجاز Moto R1

کیف کاور بیسیم مجاز Moto R1

بی سیم مجاز واکی تاکی موتو Moto R1

بی سیم مجاز واکی تاکی موتو Moto R1مناسب برای استفاده در بیمارستان ها، کارگاه های عمرانی، شرکت های خصوصی، هتل ها، رستوران ها می باشد. لازم به ذکر است که بی سیم موتو دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره کاربرد بی سیم های واکی تاکیویدئوی زیر را مشاهده کنید و یا با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

برای مشاهده ی ویدئو کلیک کنید

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: بی سیم, بیسیم, بی سیم واکی تاکی, بیسیم moto r1, قیمت بی سیم موتو R1, بی سیم moto r1 ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 شهريور 1396
.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک DZ13KU

تکنولوژی ساخت: DLP
وضوح تصویر: 1200*1920
شدت روشنایی: 12000 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ13KU

ویدئو پروژکتور PT-DZ13KU دستگاه قوی و حرفه ای محصول شرکت پاناسونیک می باشد. این ویدئو پروژکتور پاناسونیک با ابعاد 548.5*200*530 میلی متر و ورن 24 کیلوگرم توان بزرگنمایی 1.8x را دارد. از این ویدئو پروژکتور در ادارات، سالن ها و سازمان ها استفاده می شود.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ13KU

در ادامه معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ13KU باید بگوییم که این مدل با شدت روشنایی 12000 انسی لومنز مناسب برای استفاده در محیط های بسیار روشن و بسیار تاریک می باشد. همچنین این ویدئو پروژکتور دارای سیستم Daylight است که تصاویر را با وضوح قابل توجهی ایجاد می کند.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ13KU

کیفیت دیتا پروژکتور Panasonic PT-DZ13KU عالی بوده و دارای رزولوشن فول اچ دی با وضوح تصویر 1200*1920 می باشد. لامپ این ویدیو پروژکتور چهار تایی است که کیفیت بالایی را ارائه می دهد و همچنین عمر لامپ آن 20000 ساعت و 482 وات می باشد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ13KU

از قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ13KU حالت شبیه سازی DICOM است که تصاویر پرتو شبکه ی ایکس را با وضوح عالی تولید می کند. این ویدیو پروژکتور کمترین شکست نور را داراست و با استفاده از فناوری Iris تصاویر بسیار شفافی را می توان دریافت کرد.

 

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ13KU

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ13KU فول پورت بوده و دارای ورودی و خروجی های زیادی از جمله DVI Digital Input، RGB In (BNC)، HDMI، Compsite (BNC)، USB می باشد که موجب برقراری ارتباط با دیگر دستگاه ها می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: دیتا پروژکتور, ویدئو پروژکتور, ویدئو پروژکتور پاناسونیک, دیتا پروژکتور پاناسونیک DZ13KU, ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ13KU ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 شهريور 1396
.

رول فتوگلاسه 130 گرم

عرض رول: 106.7 سانتی متر
رنگ: سفید
سایز رول: 30 متر
دستگاه های سازگار: تمامی پلاتر ها و کاتر پلاتر های پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ

رول های فتو گلاسه یا همان گلاسه کاغذ های مخصوص چاپ عکس می باشند که کیفیت عکس را به طور واضح شان می دهند. این نوع کاغذ که توسط روکش براقی که روی آن کشیده شده باعث می شود تا سطحی صاف و هموار پیدا کند و مقاومت بیشتری داشته باشد.

در کاغذهای گلاسه از نشاسته و پلاستیک استفاده می شود چون نشاسته برای هموار شدن، جذب جوهر و پلاستیک برای ضد آب بودن به خمیر کاغذ اضافه می شود. کاغذ گلاسه مرغوب ترین نوع کاغذ است که هر چه سنگین تر باشد کیفیت چاپ روی آن ها بهتر است. معمولا چاپ های رنگی را روی کاغذ گلاسه انجام می دهند و بیشترین کاربرد را برای چاپ عکس دارند.

رول پلاتر فتوگلاسه 130 گرم عرض 106

رول پلاتر فتوگلاسه 130 گرم عرض 106

رول فتوگلاسه 130 گرمبا عرض رول 106 سانتی متر و سایز رول 30 متری ساخت کشور چین می باشد. از این رول پلاتر برای چاپ عکس، پیش چاپ و چاپ کارهای گرافیکی استفاده می شود. رول پلاتر فتو گلاسه 130 گرم که نوع چاپ آن جوهر افشان است سازگار با تمامی پلاترها و کاتر پلاترهای پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ می باشد.

از نظر کارشناسان ایده برتر خرید و قیمت فروش رول پلاتر فتوگلاسه 130 گرم عرض 106 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: رول پلاتر, رول فتوگلاسه, رول فتو گلاسه, رول فتوگلاسه 130 گرم, رول فتوگلاسه عرض 106, رول فتوگلاسه 130 گرم عرض 106 ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 شهريور 1396
.

ارائه خدماتی بهتر و جلب رضایت مشتری و همچنین اطلاع رسانی موثر تر، همیشه جزو دغدغه های اصلی صاحبان مشاغل است. با دیجیتالی شدن هر چه بیشتر تجارت ها، همه سعی دارند از وسایل مدرن استفاده نمایند. یکی از مهم ترین آنها، ویدئو وال است. ویدیو وال در واقع نمایشگر بزرگیست که از چند نمایشگر بهم چسبیده تشکیل شده است. البته باید گفت که این نمایشگرهای کوچک بصورت جدا از هم هستند و در هنگام نصب، می توان آنها را بصورت کاشی کنار هم قرار داد و یک تصویر یکپارچه دریافت نمود. ویدئووال ها با کنترلر هایی که دارند، تصاویر را دریافت کرده و هر یک از آن نمایشگرهای کوچک، بخشی از تصویر را نشان می دهند. در واقع این کار باعث می شود که تصویری با کیفیت یک تلویزیون جدید دریافت کنید، با این تفاوت که اندازه آن بسیار بزرگتر از تلویزیون های خانگیست. شما می توانید این تصاویر را تا جای دلخواه بزرگ کنید، کافیست تعداد نمایشگر ها را افزایش دهید. در این صورت تصاویر شما بزرگتر شده، بدون آنکه افت کیفیت داشته باشند.

حتما بخوانید: نمایندگی فروش ویدئو وال

راهنمای خرید ویدئو وال

راهنمای خرید ویدئو وال

ویدیووال انواع مختلفی دارد. برندهای مطرح دنیا هر یک محصول خود را با ویژگی های متفاوت عرضه کرده اند. در هنگام خرید ویدئو وال دقت کنید که بایستی از یک برند معتبر و همچنین از نمایندگی رسمی آن خرید نمایید. این تجهیزات، قیمت بالایی دارند و می بایست، وسواس زیادی به خرج داد. البته با وجود نمایندگی رسمی، دیگر جای نگرانی نیست و خرید ویدیو وال همانند خرید یک کامپیوترآسان می شود. توجه داشته باشید که ویدیووال به گونه ای ساخته شده تا 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته، روشن مانده و بدون افت کیفیت کار کند. بنابر این مدلی را انتخاب کنید که از نظر مصرف برق، بهینه باشد. همچنین با توجه به نیاز خود، مدل انتخابی شما، می بایست پورت های مورد نیاز را داشته باشد. از دیگر مواردی که در هنگام خرید اهمیت دارد، باریک بودن نوار دور ویدئووال است. به دلیل اینکه این مانیتور های روی هم قرار میگیرند، هر چه این نوار نازک تر باشد، تصویر یکدست تری خواهید داشت و کیفیت نمایش، بالا می رود.

آدرس: خیابان طالقانی – سه راه طالقانی – خیابان خواجه نصیر – نبش خیابان مقدم – پلاک 80 – طبقه اول – واحد دو

تماس: 73027-021

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: ویدئو وال, ویدئووال, ویدیو وال, خرید ویدئو وال, خرید ویدیو وال ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 شهريور 1396
.

امروزه در بسیاری از پروژه ها و کارهای مختلف، وجود بیسیم حیاتیست. همانطور که می دانید، بی سیم وسیله ارتباطییست که بدون نیاز به خط تلفن، و تنها با امواج رادیویی، در فواصل مختلف قابل استفاده است. در هر کشوری، برخی از بیسیم ها مجاز بوده و برخی غیر مجاز هستند. تفاوت بی سیم مجاز و غیر مجاز در هم فرکانس بودن آنهاست. برخی از نهاد های امنیتی مانند نیروی انتظامی، نیاز دارند در خطوطی امن و فرکانسی مجزا با هم در ارتباط باشند. همچنین مشاغل حساسی همچون آتش نشانی یا آمبولانس ها نیز نیازمند خطوطی بدون نویز هستند و نباید اختلالی در ارتباط آنها ایجاد شود، در غیر این صورت مشکلات فراوانی بجود خواهد آمد. بنابراین خرید بیسیم مجاز، بسیار با اهمیت بوده و در غیر اینصورت، ممکن است پیگرد قانونی داشته باشد. پس اگر از علاقمندان به خرید هستید، حتما از محل های مجاز بیسیم مورد نیاز خود را تهیه کرده و با خیالی آسوده استفاده کنید.

راهنمای خرید بی سیم مجاز ارزان

راهنمای خرید بی سیم مجاز ارزان

معمولا بی سیم های مجاز، برد کوتاه تری دارند و کاربرد آنها در معادن، تونل ها، جاده سازی، کارهای عمرانی است. البته اگر از دوست داران هیجان و گردش گردی در طبیعت نیز باشید، خرید بیسیم مجاز ارزان کمک بسزایی در بهتر یافتن دوستان خود دارد. به هر حال هنگامی که در طبیعت هستید، در بسیاری از مکان های خارج جاده ای، تلفن کاربردی ندارد و تنها با خرید بی سیم مجاز تمامی مشکلات و دغدغه شما مرتفع می شود. اگر بخواهیم از فرآیند ارتباطی بیسیم نیز بگوییم، باید اشاره کنیم که بیسیم همانند تلفن ارتباط همزان دو طرفه ندارد و در واقع به واکی تاکی معروف است. دستگاه بیسیم واکی تاکی به گونه ای عمل می کند که برای مثال وقتی قصد دارید با شخص مقابل ارتباط برقرا نمایید، می بایست ابتدا دکمه مخصوص صحبت کردن را فشار دهید. در این هنگام شخص مقابل فقط می تواند حرف های شما را گوش داده و صحبت های اون به شما نمی رسد. باید صبر کند تا حرف های شما پایان یافته و سپس شروع به صحبت نماید. ممکن است این کار یکی از معایب بیسیم باشد ولی اینگونه نیست، زیرا بی سیم برای استفاده ضروری کاربرد دارد و نیاز نیست همانند تلفن عمل کند.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: بیسیم, بی سیم, خرید بیسیم مجاز, بی سیم های مجاز, خرید بی سیم مجاز ارزان, بیسیم مجاز ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 شهريور 1396
.

برد هوشمند eboard یکی از محصولات تجهیزات آموزشی قرار دارد که با نام های دیگری نظیر برد الکترونیکی یا اسمارت برد نیز خوانده می شود و در بسیاری از مراکز آموزشی، دانشگاهی و نیز اتاق های جلسات و کنفرانس مورد استفاده قرار می گیرد.

نمایندگی برد هوشمند eboard

نمایندگی برد هوشمند eboard

شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی برد هوشمند eboard در تهران است که ارائه دهندهانواع برد هوشمند شامل تخته هوشمند مدارس، لمسی، الکترومغناطیسی و ضد خش می باشد. وایت برد هوشمند در واقع به صورت رابط بین کامپیوتر و ویدئو پروژکتور عمل می کند که تصاویر و مطالب مورد نظر را بر روی صفحه موردنظر نشان می دهد.

تخته هوشمند اسمارت ای برد در اندازه های مختلف 77، 85، 92، 100، 112 اینچ موجود است که بسته به نوع فضا و مکان انتخاب می شود. از قابلیت های منحصر به فرد این وایت برد الکترونیکی می توان به استفاده همزمان توسط دو کاربر، امکان ذخیره سازی و نمایش اطلاعات، نصب و راه اندازی ساده و مجهز به کلیدهای میانبر جهت دسترسی سریع کاربر به امکانات مورد نیاز اشاره نمود.

حتما بخوانید: مزایای استفاده از برد هوشمند

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا تخته هوشمند جایگزن مناسبی برای وایت بردهای معمولی شده است که به کمک آن دانش آموزان می توانند از نرم افزارهای آموزشی در کلاس درس بهره بگیرند، تمرینات مختلف را به صورت تعاملی انجام دهند و توانایی خود را در کلاس درس بالا ببرند. یکی از مزایای استفاده از برد هوشمند ای برد دسترسی سریع به منابع آنلاین و به روز می باشد که این فرصت را به معلمان و مدرس های آموزش می دهد تا شیوه های یادگیری مختلفی را از جمله تصاویر گرافیکی، موسیقی و سایر منابع آموزشی را تنها با فشار یک دکمه استفاده کنند.

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که در زمینه فروش تجهیزات آموزشی نظیر کیت هوشمند، ویدئو پروژکتور، برد هوشمند، پرده نمایش، لوازم جانبی ویدیو پروژکتور و نمایشگر لمسی فعالیت می کند و تمام محصولات را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان و خریداران محترم عرضه می کند.

آدرس: خیابان طالقانی – سه راه طالقانی – خیابان خواجه نصیر – نبش خیابان مقدم – پلاک 80 – طبقه اول – واحد دو
تلفن: 73027-021

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: برد هوشمند, برد هوشمند ای برد, برد هوشمند eboard, نمایندگی برد هوشمند eboard, نمایندگی برد هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 شهريور 1396
.

نمایش محصولات، تبلیغات، اطلاع رسانی عمومی و از این قبیل فعالیت ها در سطح بزرگ و صنعتی، نیاز به نمایشگرهایی مناسب آنها دارد. مانیتور های صنعتی، به گونه ای ساخته شده اند که بتوانند در مدت زمان طولانی، کیفیت خود را از دست نداده و عملکرد بهتری از خود نشان دهند. قیمت مانیتور صنعتی، به نسبت، بیشتر از مانیتور های معمولی بوده که این موضوع شاید باعث شود که صاحبان مشاغل، از مانیتورهای معمولی استفاده کنند، اما باید در نظر داشت که شاید در هنگام خرید ارزان تر بنظر برسند، ولی در دراز مدت هزینه نگهداری و تعویض آنها بیشتر شده و عملا خرید مانیتور صنعتی بصرفه تر خواهد بود.

مانیتور صنعتی چیست؟

با توجه به توضیحات بالا، می توان به آسانی گفت که مانیتور صنعتی، در واقع نوعی مانیتور است که برای استفاده در شرایط سخت مانند کارخانجات یا محل های عمومی که با فضای باز در ارتباط هستند، طراحی شده اند که امکانات فراوانی دارند. اینکه چرا در سطح بزرگ، می بایست از مانیتورهای صنعتی استفاده کرد، به آسانی قابل اثبات است:

کارکرد 7/24 مانیتورهای صنعتی

واضح است که بسیاری از مشاغل و مکان ها، 24 ساعته فعالیت می کنند و نیاز دارند که همیشه مانیتورهای خود را روشن نگه دارند. مانیتورهای معمولی، با توجه به مدل آنها، اگر بصورت 24 ساعته روشن باشند، پس از زمان کوتاهی، اگر از نظر سخت افزاری جان سالم در ببرند، کیفیت تصویر خود را از دست داده و می بایست تعویض شوند. اما مانیتور های صنعتی، به همین خاطر طراحی شده و می توانند بدون خاموش شدن، با توجه به مدل آن، بدون افت کیفیت یا آسیب سخت افزاری، فعال بوده و استفاده شوند.

مقاومت و کیفیت ساخت مانیتورهای صنعتی

یک مانیتور معمولی، برای استفاده در محیط های سر بسته، مانند خانه یا محل کار، طراحی شده اند. یکی از مهمترین تفاوت های مانیتور معمولی با مانیتور صنعتی، IP یا درجه حفاظت آنهاست. فروشگاه بزرگی را در نظر بگیرید که رفت و آمد و تماس با محیط خارج در آن زیاد است. به مرور، گردو غبار ایجاد شده، رطوبت و عوامل ناخواسته روی مانیتور را خواهد گرفت. در مانیتور های صنعتی، به دلیل وجود استاندارد IP، از نفوذ این عوامل جلوگیری کرده و عمر و کیفیت مانیتور افزایش می یابد.

ورودی و خروجی های متنوع مانیتورهای صنعتی

مانیتور های معمولی برای کاربردهای مختلف، ممکن است برخی درگاه های ورودی و خروجی را نداشته باشند اما در مانیتورهای صنعتی، تنوع ورودی ها و خروجی ها بسیار بالا بوده و بیشترین بهره را از آن خواهید برد و نیازی به مبدل های مختلف نخواهید داشت.

تفاوت ویدیو وال و مانیتور صنعتی چیست؟

نمایشگر های صنعتی بیشتر بصورت تکی استفاده شده و قاب عریض تری دارند، اما ویدئو وال ها قاب دور باریک تری دارند و میتوان آن ها را به آسانی کنار هم (همانند کاشی) چید و یک تصویر بزرگ و یکپارچه ای را بدست آورد.

 

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 

 

 

 

 

 

 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور

 



:: برچسب‌ها: مانیتور صنعتی, قیمت مانیتورهای صنعتی, خرید مانیتور صنعتی, ویدیو وال ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 27 شهريور 1396
.

همانطور که می دانید، ویدئو پروژکتور یا دیتا پروژکتور دستگاهیست که می توان تصاویر و فیلم های دلخواه خود را از یک کامپیوتر معمولی، به اندازه بسیار بزرگتر تبدیل کرد تا در مکان های بزرگ، به آسانی قابل رویت باشند.  دیتا ویدئو پروژکتور کاربردهای فراوانی دارد که از جمله آنها می توان در کلاس های درس، سخنرانی ها، همایش ها و مکان هایی که قرار است موضوعی در مقیاس بزرگتر به برخی افراد نشان داده شود. وجود ویدیو پروژکتور چه از نظر هزینه و چه از نظر کاربری، فواید بسیاری دارد. برخی از مشاغل، همانند تدریس، نیاز دارند که ساعاتی را از یک نمایشگر بزرگ استفاده کنند، بنابراین خرید ویدئو پروژکتور بصرفه تر از مانیتور های بزرگ خواهد بود. البته قیمت آنها به عواملی چون فناوری تولید تصویر، شدت روشنایی، کنتراست، رزولوشن و عمر لامپ وابسته است که به همان میزان قیمت آنها متفاوت است.

ویدئو پروژکتور full hd فول اچ دی

ویدئو پروژکتور full hd فول اچ دی

کاربرد فراوان ویدئو پروژکتور باعث شده تا این تجهیز نیز همانند بقیه محصولات همچنان پیشرفت داشته و در انواع مختلف ارائه شوند. یکی از مدل های با کیفیت و پر کاربرد، ویدئو پروژکتور فول اچ دی است. قیمت ویدئو پروژکتور full hd کمی بالاتر از بقیه است که البته طبیعی است. کنتراست بالاتر، عمر لامپ بیشتر و در نتیجه کیفیت تصویر بهتر، از مواردیست که باعث می شود قیمت دیتا ویدئو پروژکتور full hd بالاتر از بقیه باشد. با اینکه روز به روز فناوری مانتیورها در حال پیشرفت است، هنوز فروش ویدئو پروژکتور متوقف نشده و بیش از پیش، در حال تولید هستند و کاربرد های فراوانی دارند. از جمله شرکت ها و برند های مطرح تولید کننده، می توان به ویدئو پروژکتور اپتما Optoma، ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ، ویدئو پروژکتور ایسر Acer، ویدئو پروژکتور سونی SONY، ویدئو پروژکتور اپسون Epson، ویدئو پروژکتور ال جی LG، ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic و ویدئو پروژکتور ان ای سی NEC اشاره کرد که تقریبا همه آنها از برترین تولید کنندگان عرصه فناوری هستند.

اما با همه این موارد، قیمت روز ویدئو پروژکتورها از مهمترین مواردیست که بر روی تصمیم خریدار تاثیر گذار است. بنابر این، با توجه به تنوع این محصول و تنوع تولید کنندگان آن، می بایست قبل از خرید نیاز های خود را از یک ویدئو پروژکتور مشخص نمایید و با اطلاعات مناسب دست به خرید بزنید و هزینه را مدیریت نمایید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور, ویدیو پروژکتور, دیتا ویدئو پروژکتور, دیتا پروژکتور, ویدئو پروژکتور فول اچ دی, قیمت ویدئو پروژکتور فول اچ دی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 27 شهريور 1396
.

پاناسونیک Panasonic یک شرکت الکترونیکی ژاپنی است که تولید کننده محصولات و تجهیزات الکترونیکی از جمله: تلویزیون و وسایل برقی، دستگاه های کپی، دستگاه فکس، ویدئو پروژکتور و دیگر محصولات فعالیت می کند. لارم به ذکر است بدانید نمایندگی پاناسونیک به این معناست که نماینده محترم دارای مجوز رسمی جهت اراائه محصولات و خدمات از طرف کمپانی Panasonic به مشتریان و خریداران محترم می باشد که ایده برتر پارسیان علاوه بر عامل نمایندگی رسمی پاناسونیک نیز نمایندگی دیتا پروژکتور پاناسونیک را برعهده دارد.

نمایندگی ویدئو پروژکتور پاناسونیک در تهران

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتورنمایندگی ویدئو پروژکتور پاناسونیک در تهران

فروشگاه ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) به عنوان عامل نمایندگی ویدئو پروژکتور پاناسونیک تهران، در زمینه ماشین های اداری، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی، لپ تاپ، سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته به صورت فعال مشغول به کار است. شرکت ایده برتر پارسیان در زمینه عرضه انواع تجهیزات آموزشی، معتبرترین گارانتی ویدئو پروژکتور و همچنین خدمات فروش به صورت خدمات پس از فروش و خدمات پس از خرید را به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد.

حتما بخوانید: نمایندگی ویدئو پروژکتور پاناسونیک panasonic

ایده برتر پارسیان ارائه دهنده انواع دیتا ویدیو پروژکتور پاناسونیک از جمله ویدئو پروژکتور جیبی، ویدیو پروژکتور خانگی و مدارس، ویدیو پروژکتور فول اچ دی، ویدئو پروژکتور سه بعدی و مناسب فیلم است که راه حل های جامعی را در خصوص طراحی و اجرای سالن های همایش، اتاق کنفراس، سایت های کامپیوتری، کلاس های آموزشی و مدارس ارائه می دهد. ضمنا ایده برتر به عنوان عامل نمایندگی دیتا پروژکتور پاناسونیک کلیه ملزومات و خدمات جانبی آن شامل پرده نمایش، پایه نصب، لامپ انواع ویدیو پروژکتور، کابل RGB یا VGA در متراژ بالا، دانگل وایرلس و نیز خدمات نصب و راه اندازی را عرضه می کند.

حتما بخوانید: نمایندگی پاناسونیک در تهران

مشاوران ما مشتریان عزیز و خریداران گرامی را قبل از خرید هر کالا راهنمایی می کنند تا بهترین محصول را با توجه به نیاز خود خریداری نمایند. این شرکت ارسال سریع محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن و در هر کجای سرزمین ایران بهترین خدمات را برای مشتریان عزیز از جمله خرید آنلاین در شرایطی امن و آسان، مشاوره تلفنی و پشتیبانی آنلاین را فراهم کرده است.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول– واحد دو
تلفن: 73027-021



:: برچسب‌ها: نمایندگی پاناسونیک, نمایندگی ویدئو پروژکتور پاناسونیک, نمایندگی ویدئو پروژکتور پاناسونیک در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 27 شهريور 1396
.

امروزه دستگاه های کاغذ خردکن کاربرد وسیعی در ادارات، سازمان ها و ارگانها دارند. کاربرد اصلی کاغذ خرد کن از بین بردن اطلاعات چاپ شده بر روی کاغذ می باشد. همچنین از دیگر مزیت این دستگاه ها کم کردن حجم کاغذ های باطله است.

کاغذ خرد کن رشته ای

کاغذ خرد کن رشته ای

کاغذ خردکن ها علاوه بر برند به دسته های دیگری نیز قابل تفکیک هستند مانند کاغذ خردکن ارزان، کاغذ خردکن رومیزی، کاغذ خردکن اداری، کاغذ خرد کن صنعتی، کاغذ خرد کن ایرانی و کاغذ خردکن های کوچک تقسیم کرد. برند های مختلف دستگاه های کاغذ خرد کن رشته ای شامل کاغذ خردکن مهر Mehr، کاغذ خردکن نیکیتا Nikita، کاغذ خردکن پروتک Protech، کاغذ خردکن اطلس Atlas، کاغذ خرد کن فلوز Fellowes، کاغذ خردکن اچ اس ام HSM، کاغذ خرد کن بهمن و ... می باشند.

دستگاه های خرد کننده کاغذ، اسناد کاغذی را به دو شکل پودری و رشته ای خرد میکنند. منظور از برش رشته ای برش طولی کاغذ به صورت سر تاسری در عرض های کوچک تر است که امروزه به دلیل امنیت پایین این شکل از کاغذ کمتر دستگاهی را میتوان پیدا کرد که به صورت رشته ای کاغذ را خرد کند.

کاغذ خرد کن های پودری اسناد کاغذی را به صورت طولی و هم به صورت عرضی خرد میکند که بسته به نوع تیغه دستگاه سایز برش متفاوت است. سایز برش این دستگاه ها بین 2 میلیمتر در 5 میلیمتر تا 5 میلیمتر در 5 سانتیمتر متغیر است که هرچه سایز برش کوچک تر باشد سطح امنیتی دستگاه بالاتر است.

اکثر کاغذ خرد کن های موجود در بازار قابلیت خرد کردن CD، DVD، سوزن منگنه و کلیپس را دارا هستند که با توجه به نیاز مشتری میتوانند خریداری شوند. از مشخصه مهم در کاغذ خردکن ظرفیت کاغذ است که به صورت همزمان میتوانند تعداد مشخصی از کاغذ را خرد کنند. باید گفت در کاغذ خرد کن های مختلف حجم کاغذ بین 4 برگ همزمان تا 25 برگ همزمان متغیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان و مشاوران ایده برتر در ارتباط باشید.

آدرس: خیابان طالقانی – سه راه طالقانی – خیابان خواجه نصیر – نبش خیابان مقدم – پلاک 80 – طبقه اول – واحد دو
تلفن: 73027-021

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: کاغذ خرد کن, کاغذ خردکن, کاغذ خرد کن رشته ای, کاغذ خردکن رشته ای ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 27 شهريور 1396
.

پرینتر اچ پی HP M609X

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 71 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ
A4
موادمصرفی: HP 37A

پرینتر تک کاره رنگی لیزری اچ پی HP M855

معرفی پرینتر تک کاره سیاه و سفید لیزری اچ پی M609X

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی M609X یکی دیگر از محصولات جدید HP از سری 6 این شرکت می باشد که از سرعت و قدرت بالایی برخوردار است و مناسب برای استفاده در سازمان ها و ادارات می باشد. از کالاهای مرتبط با این پرینتر اچ پی HP می توان به پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP 604dn، پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP 608X، پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP 606dn، پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M3015dn و پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M608dn اشاره کرد.

معرفی پرینتر تک کاره سیاه و سفید لیزری اچ پی M609X

در ادامه معرفی پرینتر تک کاره سیاه و سفید لیزری اچ پی M609X باید بگوییم که توان کار ماهیانه این پرینتر 300000 برگ و سرعت چاپ آن 71 برگ در دقیقه می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید پرینتر لیزری مدل HP 609X با توجه به کارایی بالا، توان و سرعت خوبی که دارد مقرون به صرفه است.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر تک کاره سیاه و سفید لیزری HP M609X

پرینتر سیاه و سفید لیزری اچ پی M609X دارای کیفیت چاپ 1200*1200 dpi و صفحه نمایش LCD می باشد. ظرفیت سینی این پرینتر لیزری 2 برابر همه ی مدل های مشابه خود و برابر با 550+550 برگ است. این پرینتر با قابلیت چاپ دو رو توانایی پرینت بر روی کاغذ A4 را دارد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر تک کاره سیاه و سفید لیزری HP M609X

از قابلیت و کارایی های فنی پرینتر تک کاره سیاه و سفید لیزری HP M609X می توان به حافظه ی 512 مگابایتی آن اشاره کرد. پرینتر لیزری اچ پی M609X با ابعاد 505*466*431 میلی متر و وزن 21.6 کیلوگرم دارای شبکه ی بی سیم می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره سیاه و سفید لیزری اچ پی M609X

کارتریج و مواد مصرفیپرینتر تک کاره رنگی لیزری M609X اچ پی 1 عدد کارتریج رنگی مشکی اصل HP 37A است که البته مدل طرح آن نیز در بازار موجود می باشد. این پرینتر با توجه به میزان کارکرد کارتریج 11000 برگ، کلیه نیازهای چاپی را با بهترین کیفیت پوشش می دهد.

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M609X

از ویژگی های پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M609X داشتن امکان شبکه network و دارا بودن پورت USB 2.0 و Fast Ethernet می باشد.دانلود درایور پرینتر تک کاره لیزری اچ پی M609X در بالای صفحه قرار دارد. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: پرینتر, پرینتر لیزری, پرینتر لیزری اچ پی, پرینتر اچ پی M609X, پرینتر HP M609X, پرینتر لیزری اچ پی M609X ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 27 شهريور 1396
.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک RS30KU

تکنولوژی ساخت: DLP
وضوح تصویر: 1050*1400 (+SXGA)
شدت روشنایی: 31000 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RS30KU

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RS30KU محصول جدید شرکت پاناسونیک می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این ویدئو پروژکتور پاناسونیک دارای تکنولوژی DLP با سه برابر قدرت نسبت به نسخه ی قبلی آن می باشد. از این ویدئو پروژکتور در سینماها، سالن ها و اتاق های بزرگ کنفرانس استفاده می شود.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RS30KU

در ادامه معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RS30KU باید بگوییم که این مدل با شدت روشنایی 31000 انسی لومنز مناسب برای استفاده در محیط های بسیار روشن و بسیار تاریک می باشد. همچنین کیفیت این ویدئو پروژکتورعالی بوده و دارای رزولوشن فول اچ دی با وضوح تصویر 1400*1050 است.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RS30KU

دیتا پروژکتور Panasonic PT-RS30KU با ابعاد 42*71*129 سانتی متر و ورن 79 کیلوگرم توان بزرگنمایی 1.6x را دارد. نوع لامپ این ویدیو پروژکتور به صورت فسفری است که نباید به صورت مستقیم به آن نگاه کرد و همچنین عمر لامپ آن 20000 ساعت می باشد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RS30KU

از قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RS30KU حالت تصویر در تصویر آن است که تصاویر تولید شده آن تا 200 اینچ می باشد. تفاوت این دستگاه با ویدئو پروژکتور RZ31KU کمتر شدن رزولوشن تصویرو کیفیت صفحه و کاهش پیدا کردن زوم صفحه می باشد.

 

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS30KU

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS30KU فول پورت بوده و دارای ورودی و خروجی های زیادی از جمله DVI Digital Input، RGB In (BNC)، HDMI، Compsite (BNC)، USB می باشد که موجب برقراری ارتباط با دیگر دستگاه ها می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: دیتا پروژکتور, ویدئو پروژکتور, ویدئو پروژکتور پاناسونیک, دیتا پروژکتور پاناسونیک RS30KU, ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RS30KU ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 27 شهريور 1396
.

پرینتر اچ پی HP M652dn

چاپ: رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 38 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 3600*3600 dpi
حداکثر سایز کاغذ
A4
موادمصرفی: 4 عدد کارتریج

پرینتر تک کاره رنگی لیزری اچ پی HP M855

معرفی پرینتر تک کاره رنگی لیزری اچ پی M652dn

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی M652dn محصول جدید شرکت HP با کارایی و حجم کاری زیاد بهترین گزینه برای استفاده در سازمان ها و ادارات می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به پرینتر تک کاره رنگی لیزری اچ پی HP 452nw و پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M553n اشاره نمود.

معرفی پرینتر تک کاره رنگی لیزری اچ پی M652dn

در ادامه معرفی پرینتر تک کاره رنگی لیزری اچ پی M652dn باید بگوییم که توان کار ماهیانه این پرینتر 100000 برگ و سرعت آن 47 برگ در دقیقه می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید و قیمت فروش پرینتر لیزری HP M652dn با توجه به توان کار بالا و سرعت مناسبی که دارد مقرون به صرفه است.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر تک کاره رنگی لیزری HP M652dn

پرینتر تک کاره لیزری HP M652dn fh با کیفیت و رزولوشن چاپ 1200*1200 dpi علاوه بر سرعت بالا از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است. این پرینتر لیزری اچ پی دارای ظرفیت سینی کاغذ 650 برگ است و حافظه ی پرینتر آن 1 گیگا یابت می باشد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر تک کاره رنگی لیزری HP M652dn

از قابلیت و کارایی های فنی پرینتر تک کاره رنگی لیزری HP M652dn می توان به صفحه نمایش 2.7 اینچی آن اشاره کرد که کار کردن با آن را برای کاربران بسیار آسان کرده است. این پرینتر با ابعاد 65*60*58 میلی متر و وزن 31 کیلوگرم می تواند چاپ بر روی کاغذ با سایز A4 را انجام دهد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره رنگی لیزری اچ پی M652dn

در پرینتر تک کاره لیزری HP M652dn میزان کارکرد کارتریج مشکی 12500 برگ و کارتریج رنگی آن 10500 برگ می باشد.

کارتریج و مواد مصرفیپرینتر تک کاره رنگی لیزری اچ پی M652dn، تعداد 4 عدد کارتریج فابریک HP 665A است که نوع طرح آن نیز در بازار موجود می باشد. برای اطلاع از قیمت کارتریج های فابریک و طرح می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M652dn

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M652dn دارای پورت های Gigabit LAN و USB 2.0 می باشد. همچنین این پرینتر با داشتن شبکه ی Network این امکان را به کاربر می دهد که بتواند آن را به اشتراک بگذارد. دانلود درایور پرینتر تک کاره لیزری کانن MF652dn در بالای صفحه قرار دارد.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: پرینتر, پرینتر لیزری, پرینتر لیزری اچ پی, پرینتر تک کاره رنگی لیزری اچ پی 652dn, خرید پرینتر لیزری اچ پی, پرینتر اچ پی 652 ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 27 شهريور 1396
.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک RZ31KU

تکنولوژی ساخت: DLP
وضوح تصویر: 1200*1920 (WUXGA)
شدت روشنایی: 31000 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ31KU

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ31KU جدیدترین محصول شرکت پاناسونیک که به تازگی روانه بازار شده است. این ویدئو پروژکتور پاناسونیک با شدت روشنایی 31000 انسی لومنز مناسب برای استفاده در محیط های بسیار روشن و بسیار تاریک می باشد. از این ویدئو پروژکتور در سینماها، سالن ها و اتاق های بزرگ کنفرانس استفاده می شود.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ31KU

در ادامه معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ31KU باید بگوییم که این مدل دارای تکنولوژی DLP با سه برابر قدرت نسبت به نسخه ی قبلی آن می باشد. همچنین این ویدئو پروژکتوربا ابعاد 42*71*129 سانتی متر و ورن 79 کیلوگرم توان بزرگنمایی 1.8x را دارد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RZ31KU

کیفیت دیتا پروژکتور Panasonic PT-RZ31KU عالی بوده و دارای رزولوشن فول اچ دی با وضوح تصویر 1200*1920 می باشد. نوع لامپ این ویدیو پروژکتور به صورت فسفری است که نباید به صورت مستقیم به آن نگاه کرد و همچنین عمر لامپ آن 20000 ساعت می باشد.

از قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RZ31KU حالت تصویر در تصویر آن است که تصاویر تولید شده آن تا 200 اینچ می باشد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RZ31KU

 

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ31KU

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ31KU فول پورت بوده و دارای ورودی و خروجی های زیادی از جمله DVI Digital Input، RGB In (BNC)، HDMI، Compsite (BNC)، USB می باشد که موجب برقراری ارتباط با دیگر دستگاه ها می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: دیتا پروژکتور, ویدئو پروژکتور, ویدئو پروژکتور پاناسونیک, دیتا پروژکتور پاناسونیک RZ31KU, ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RZ31KU ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 27 شهريور 1396
.

پرینترها بر اساس نوع عملکرد و کارایی به پرینترهای جوهر افشان و لیزری تقسیم می‌شوند، مواد مصرفی رنگی و لازم جهت استفاده در پرینترهای جوهر افشان، جوهر و در پرینترهای لیرزی تونر نام دارد و کارتریج در واقع محفظه‌ ای است برای نگهداری جوهر و تونر. ما در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با کارتریج، کارتریج طرح، کارتریج پرینترهای جوهرافشان و کارتریج پرینترهای لیزری در قالب نکاتی مهم و اساسی صحبت کنیم.

کارتریج طرح فابریک

کارتریج طرح فابریک

 یکی از سوال‌ های متداول در هنگام خرید کارتریج اینست که چه نوع کارتریجی بخریم؟ کارتریج طرح یا اوریجینال! در واقع کارتریج طرح فابریک همان کاتریج با شکل و قیافه نمونه اصلی می باشد، منتها با قیمت بسیار پایین و با کیفیت نسبی، که نمونه‌ ی درجه یک کارتریج طرح فابریک را می‌توانید از فروشگاه آنلاین ایده برتر پارسیان خریداری نمایید. در هنگام خرید کارتریج به یاد داشته باشید که به نکات ریز و مهم توجه لازم داشته باشید، به عنوان مثال اولین نکته، خرید خود پرینترمی‌باشد، سعی کنید پرینتری را خریداری نمایید که مواد مصرفی کمتری در هنگام چاپ نیاز داشته باشد، اینگونه دیگر دغدغه‌ ای برای تمام شدن پی در پی جوهر یا تونر نخواهید داشت، چرا که اگر از آن دسته پرینترهای پرمصرف داشته باشید مدام بایستی کارتریج خود را شارژ نمایید که مقرون به‌ صرفه نمی‌باشد. نکته دوم، تناسب کارتریجانتخابی با مدل پرینتر شما می‌باشد،بنابراین تا جایی که امکان دارد سعی کنید دو فاکتور مهم مدل و برند چاپگر را فراموش نکنید.

همچنین از وجود هولوگرام روی بسته‌ بندی نیز غافل نشوید. از طرفی می‌توانید این برچسب امنیتی را از طریق سایت نیز چک کنید و به صحت داشتن آن اطمینان حاصل نمایید. تمام این اطلاعات بر روی جلد کارتریج نوشته شده است و شما می‌توانید آنها را بررسی کنید. نکته آخر نیز یکی بودن شماره سریال ثبت شده روی کاست کاتریج با روی بسته‌ بندی می‌باشد. گستردگی و تنوع کارتریج‌ های موجود در بازار به حدی بالاست که متخصصین اینکار که سال‌ ها تجربه‌ی خرید و فروش کارتریج را دارند گاهی اوقات دچار اشتباه می‌‍‌شوند، از این رو ایده برتر پارسیان با توجه به ضروری‌ ترین آیتم‌ها، انواع کارتریج‌ های طرح فابریک درجه یک را به همراه لیست قیمت برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است که می‌توانید به راحتی با انتخاب محصول موردنظر خود، آن را خریداری نمایید.پ

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: کارتریج , کارتریج طرح فابریک , کارتریج طرح , کارتریج فابریک , خرید کارتریج , فروش کارتریج ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 26 شهريور 1396
.

مانیتورهای صنعتی جدیدترین تکنولوژی صفحه تخت های LCD برای محیط های سخت افزاری هستند که ورژن به روز و جدیدتر آنها ویدیو وال ها هستند. البته  از هر کدام آنها برای مصارف و مکان های خاصی استفاده می شود. از برندهای فعال و پیشرو در زمینه تولید این دستگاه ها شرکت پاناسونیک است. این شرکت ژاپنی که طیف وسیعی از محصولات و تجهیزات الکترونیکی از جمله تلویزیون ال سی دی و ال ای دی، وسایل برقی خانگی، سیستم های دوربین مداربسته و .... طراحی، تولید و به بازار عرضه می کند.

ویژگی های مانیتور صنعتی پاناسونیک

ویژگی های مانیتور صنعتی پاناسونیک

مانیتور صنعتی پاناسونیک قابلیت نمایش یکپارچه و عریض انواع ورودی های ویدئویی و تصویری در فرمت های مختلف را دارد که حتی امکان پخش زنده تصاویر ضبط شده وجود دارد. این نمایشگرهای سایز بزرگ امکان کنترل هوشمند توان مصرفی را دارند که منجر به صرفه جویی در هزینه ها و کاهش تولید کرن در محیط زیست می شود و همین مورد یکی از دلایل مهم بالا بودن قیمت مانیتور صنعتی در تمامی برندها می باشد. شما با خرید مانیتور صنعتیمی توانید هزینه های خود را تا مدت ها به اندازه پنجاه درصد کاهش دهید.

تمامی مانیتورهای صنعتی Panasonic دارای قاب نازکی هستند که قابلیت نصب افقی در تبلیغات شهری و برخی فروشگاه ها را دارند و از ورودی های مختلف HDMI  ،USB، DVI ، PC IN ، LAN ، Serial، Vga و Audio پشتیبانی می کند.

انواع مانیتور صنعتی در برندهای مختلف شامل مانیتور صنعتی شارپ  sharp، مانیتور صنعتی وستل Vestel، مانیتور صنعتی ال جی LG، مانیتور صنعتی جی وی سی jvc و مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung در بازار موجود می باشد که در سایت ایده برتر نیز می توانید مشاهده فرمایید.

حتما بخوانید: تفاوت ویدیو وال و مانیتور صنعتی چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش کامپیوتر و قطعات در سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا جهت خرید مانیتور صنعتی پاناسونیک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آدرس: خیابان طالقانی – سه راه طالقانی – خیابان خواجه نصیر – نبش خیابان مقدم – پلاک 80 – طبقه اول – واحد دو
تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: مانیتور صنعتی, مانیتور صنعتی پاناسونیک, خرید مانیتور صنعتی, مانیتور صنعتی ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 26 شهريور 1396
.

کنترل و مدیریت هوشمندسازی مدارس مبتنی بر فن آوری رایانه ای و شبکه ای انجام می شود و محتوای اکثر دروس آن الکترونیکی و سیستم ارزشیابی و نظارت آن بصورت هوشمند است.

ویژگی های هوشمند سازی مدارس ابتدایی

ویژگی های هوشمند سازی مدارس ابتدایی

در مدارس ابتدایی هوشمند آموزش به صورت تعاملی صورت میگیرد و تمامی مسئولیت ها بر دوش معلم نیست. در این سیستم پایه اصلی برای هر تغییر، تغییر در فکر است و ابزار و امکانات تنها وسیله ای برای تحقق این افکار است.

در مدارس هوشمند، کامپیوتر جایگزین تخته سیاه و سی دی جای دفتر مشق را می گیرد. دانش آموزان می توانند از طریق اینترنت اطلاعات بسیاری درباره هر موضوع که بخواهند به دست آورند و دبیران با استفاده از محتوای درسی الکترونیکی موجب تفهیم بهتر مطالب درسی و صرفه جویی در وقت می شوند. دانش آموزان هم با هوشمندسازی مدارس ابتدایی این فرصت را دارند که توانایی و قابلیت های خود را آشکار و به تولید محتوا بپردازند.

سایت هوشمند سازی مدارسمثل سایت ایده برتر پارسیان هفت اصل اساسی و مزایای هوشمند سازی مدارس را توضیح داده که عبارتند از: دانش خلاق، استعداد یادگیری، توجه به فهم مطالب، آموختن با هدف تسلط و انتقال آن، ارزیابی آموخته ها به شکل متمرکز و غلبه بر مشکلات.

چطور مدارس را هوشمندسازی می کنیم ؟

تجهیزات مورد نیاز برای یک کلاس در مدرسه هوشمند :
الف) یک دستگاه رایانه
ب) یک دستگاه ویدئو پروژکتور
ج) یک برد هوشمند (Smart board)
چ) کیت هوشمند
د) موس و کیبورد بی سیم
ه) جعبه محافظ
و) کابل VGA
ز) داکت
حتما بخوانید: هوشمند سازی مدارس چیست؟

ویژگی های دانش آموزان ابتدای مدارس هوشمند

دانش آموزانی که در این مدارس تربیت می شوند پس از فارغ التحصیل شدن به راحتی می توانند جذب محیط های کاری نوین شوند. سیستم آموزشی سنتی بر حضور فیزیکی دانش آموزان در محیط مدرسه تمرکز دارد در حالیکه مدارس هوشمند می توانند مدرسه را به منزل منتقل کنند تا دانش آموز بتواند در ساعات غیرحضوری نیز از فضای آموزشی استفاده کند.مدارس سنتی محدودیت دسترسی به اطلاعات دارند درحالیکه در مدارس هوشمند بسیاری از کمبودها از طریق شبکه های مختلف دسترسی به اطلاعات رفع شده است. همچنین در چنین مدرسه ای محتوای درسی بر حسب توان دانش آموز برنامه ریزی می شود. به طور کلی در یک مدرسه هوشمند دانش آموز یاد می گیرد چگونه بدون اتکا به دیگران از مجموعه اطلاعات جهانی بهره مند شود.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: هوشمند سازی مدارس, هوشمند سازی مدارس ابتدایی, هوشمندسازی مدارس ابتدایی, سایت هوشمند سازی مدارس ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 26 شهريور 1396
.

پرینتر اچ پی HP M608X

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 65 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ
A4
موادمصرفی: HP 37A

پرینتر تک کاره رنگی لیزری اچ پی HP M855

معرفی پرینتر تک کاره سیاه و سفید لیزری اچ پی M608X

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی M608X محصول جدید شرکت اچ پی از سری 6 این شرکت که از سرعت و قدرت بالایی برخوردار است و مناسب برای استفاده در سازمان ها و ادارات می باشد. از کالاهای مرتبط با این پرینتر اچ پی HP می توان به پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP 604dn، پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP 605dn، پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP 606dn، پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M3015dn و پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M607dn اشاره کرد.

معرفی پرینتر تک کاره سیاه و سفید لیزری اچ پی M608X

در ادامه معرفی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی 608X باید بگوییم که توان کار ماهیانه این پرینتر 275000 برگ و سرعت چاپ آن 65 برگ در دقیقه می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید پرینتر لیزری مدل HP 608X با توجه به کارایی بالا، توان و سرعت خوبی که دارد مقرون به صرفه است.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر تک کاره سیاه و سفید لیزری HP M608X

پرینتر سیاه و سفید لیزری اچ پی M608X دارای کیفیت چاپ 1200*1200 dpi و صفحه نمایش LCD می باشد. ظرفیت سینی این پرینتر لیزری 2 برابر همه ی مدل های مشابه خود و برابر با 550+550 برگ است. این پرینتر با قابلیت چاپ دو رو توانایی پرینت بر روی کاغذهای B5، A6، A5 و A3 را دارد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر تک کاره سیاه و سفید لیزری HP M608X

از قابلیت و کارایی های فنی پرینتر تک کاره سیاه و سفید لیزری HP M608X می توان به حافظه ی 512 مگابایتی آن اشاره کرد که می توان تا 1.5 گیگابایت آن را ارتقا داد. پرینتر لیزری اچ پی M608X دارای ابعاد 482*457*431 میلی متر و وزن 26 کیلوگرم می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره سیاه و سفید لیزری اچ پی M608X

کارتریج و مواد مصرفیپرینتر تک کاره رنگی لیزری M608X اچ پی 1 عدد کارتریج رنگی مشکی اصل HP 37A است که البته مدل طرح آن نیز در بازار موجود می باشد. این پرینتر با توجه به میزان کارکرد کارتریج 11000 برگ، کلیه نیازهای چاپی را با بهترین کیفیت پوشش می دهد.

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M608X

از ویژگی های پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M608X داشتن امکان شبکه network و دارا بودن پورت USB 2.0 و Fast Ethernet می باشد.دانلود درایور پرینتر تک کاره لیزری اچ پی M608X در بالای صفحه قرار دارد. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: پرینتر, پرینتر لیزری, پرینتر لیزری اچ پی, پرینتر اچ پی M608X, پرینتر HP M608X, پرینتر لیزری اچ پی M608X ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 26 شهريور 1396
.

رول کوتد 160 گرم

عرض رول: 106.7 سانتی متر
رنگ: سفید
سایز رول: 30 متر
دستگاه های سازگار: تمامی پلاتر ها و کاتر پلاتر های پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ

رول های کاغذ کوتد با موادی خاص پوشانده شده اند این پوشش دهی می تواند با هدف ایجاد یک سری تغییرات و یا بهینه سازی سطح کاغذ باشد. به طوری که پس از پوشش دهی، خواص الیاف کاغذ قابل کنترل است و کیفیت و وضوح چاپ را بسیار بالا برده و رنگ ها را واقعی تر نشان می دهد.

رول پلاتر کوتد 160 گرم عرض 106

رول کوتد 160 گرمبا عرض رول 106 سانتی متر و سایز رول 30 متری ساخت کشور هند می باشد. از این رول پلاتر برای چاپ عکس، چاپ نقشه و رسم، پیش چاپ، چاپ کارهای گرافیکی و چاپ نقشه های جغرافیایی استفاده می شود. قیمت و خرید رول پلاتر کوتد 160 گرم با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

رول پلاتر کوتد 160 گرم عرض 106 که نوع چاپ آن جوهر افشان است سازگار با تمامی پلاترها و کاتر پلاترهای پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ می باشد. از کالاهای مرتبط با این رول می توان به رول کوتد 120 گرم عرض 106، رول کوتد 160 گرم عرض 152 اشاره کرد. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: رول پلاتر, رول کوتد, کاغذ رول کوتد, رول کاغذ کوتد, رول کوتد 160 گرم, رول کوتد عرض 106, رول کوتد 160 گرم عرض 106 ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 26 شهريور 1396
.

رول کوتد 160 گرم

عرض رول: 127 سانتی متر
رنگ: سفید
سایز رول: 30 متر
دستگاه های سازگار: تمامی پلاتر ها و کاتر پلاتر های پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ

رول های کاغذ کوتد با موادی خاص پوشانده شده اند این پوشش دهی می تواند با هدف ایجاد یک سری تغییرات و یا بهینه سازی سطح کاغذ باشد. به طوری که پس از پوشش دهی، خواص الیاف کاغذ قابل کنترل است و کیفیت و وضوح چاپ را بسیار بالا برده و رنگ ها را واقعی تر نشان می دهد.

رول پلاتر کوتد 160 گرم عرض 127

رول پلاتر کوتد 160 گرم عرض 127

رول کوتد 160 گرمبا عرض رول 127 سانتی متر و سایز رول 30 متری ساخت کشور هند می باشد. از این رول پلاتر برای چاپ عکس، چاپ نقشه و رسم، پیش چاپ، چاپ کارهای گرافیکی و چاپ نقشه های جغرافیایی استفاده می شود. قیمت و خرید رول پلاتر کوتد 160 گرم با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

رول پلاتر کوتد 160 گرم عرض 127 که نوع چاپ آن جوهر افشان است سازگار با تمامی پلاترها و کاتر پلاترهای پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ می باشد. از کالاهای مرتبط با این رول می توان به رول کوتد 190 گرم عرض 106، رول کوتد 160 گرم عرض 91 اشاره کرد. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: رول پلاتر, رول کوتد, کاغذ رول کوتد, رول کاغذ کوتد, رول کوتد 160 گرم, رول کوتد عرض 127, رول کوتد 160 گرم عرض 127 ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 26 شهريور 1396
.

رول کوتد 160 گرم

عرض رول: 152 سانتی متر
رنگ: سفید
سایز رول: 30 متر
دستگاه های سازگار: تمامی پلاتر ها و کاتر پلاتر های پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ

رول های کاغذ کوتد با موادی خاص پوشانده شده اند این پوشش دهی می تواند با هدف ایجاد یک سری تغییرات و یا بهینه سازی سطح کاغذ باشد. به طوری که پس از پوشش دهی، خواص الیاف کاغذ قابل کنترل است و کیفیت و وضوح چاپ را بسیار بالا برده و رنگ ها را واقعی تر نشان می دهد.

رول پلاتر کوتد 160 گرم عرض 152

رول پلاتر کوتد 160 گرم عرض 152

رول کوتد 160 گرمبا عرض رول 152 سانتی متر و سایز رول 30 متری ساخت کشور هند می باشد. از این رول پلاتر برای چاپ عکس، چاپ نقشه و رسم، پیش چاپ، چاپ کارهای گرافیکی و چاپ نقشه های جغرافیایی استفاده می شود. قیمت و خرید رول پلاتر کوتد 160 گرم با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

رول پلاتر کوتد 160 گرم عرض 152 که نوع چاپ آن جوهر افشان است سازگار با تمامی پلاترها و کاتر پلاترهای پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ می باشد. از کالاهای مرتبط با این رول می توان به رول کوتد 160 گرم عرض 127، رول کوتد 160 گرم عرض 106 اشاره کرد. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: رول پلاتر, رول کوتد, کاغذ رول کوتد, رول کاغذ کوتد, رول کوتد 160 گرم, رول کوتد عرض 152, رول کوتد 160 گرم عرض 152 ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 26 شهريور 1396
.

رول کوتد 190 گرم

عرض رول: 106.7 سانتی متر
رنگ: سفید
سایز رول: 30 متر
دستگاه های سازگار: تمامی پلاتر ها و کاتر پلاتر های پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ

رول های کاغذ کوتد با موادی خاص پوشانده شده اند این پوشش دهی می تواند با هدف ایجاد یک سری تغییرات و یا بهینه سازی سطح کاغذ باشد. به طوری که پس از پوشش دهی، خواص الیاف کاغذ قابل کنترل است و کیفیت و وضوح چاپ را بسیار بالا برده و رنگ ها را واقعی تر نشان می دهد.

رول پلاتر کوتد 190 گرم عرض 106

رول پلاتر کوتد 190 گرم عرض 106

رول کوتد 190 گرمبا عرض رول 106 سانتی متر و سایز رول 30 متری ساخت کشور هند می باشد. از این رول پلاتر برای چاپ عکس، چاپ نقشه و رسم، پیش چاپ، چاپ کارهای گرافیکی و چاپ نقشه های جغرافیایی استفاده می شود. قیمت و خرید رول پلاتر کوتد 190 گرم با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

رول پلاتر کوتد 190 گرم عرض 106 که نوع چاپ آن جوهر افشان است سازگار با تمامی پلاترها و کاتر پلاترهای پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ می باشد. از کالاهای مرتبط با این رول می توان به رول کوتد 120 گرم عرض 106، رول کوتد 160 گرم عرض 152 اشاره کرد. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: رول پلاتر, رول کوتد, کاغذ رول کوتد, رول کاغذ کوتد, رول کوتد 190 گرم, رول کوتد عرض 106, رول کوتد 190 گرم عرض 106 ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 26 شهريور 1396
.

پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن استفاده از رایانه و اینترنت باعث فراهم شدن زمینه ی هوشمند سازی مدارس شد. استفاده از تجهیزات هوشمند سازی مدارس (ابزار هوشمند سازی مدارس) فواید بسیاری دارد که ما در این مقاله به فواید هوشمند سازی مدارس می پردازیم.

بررسی فواید هوشمند سازی مدارس

بررسی فواید هوشمند سازی مدارس

امروزه مدارس برای بالا بردن سطح آموزشی خود از تجهیزات آموزشی استفاده می کنند که این اقدام مزایای فراوانی را به همراه دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

-    ایجاد مشارکت بیشتر اولیا، مربیان و دانش آموزان و فراهم كردن امكان تعامل بيشتر آن ها با يكديگر

-    آشنا کردن دانش آموزان با تجهیزات الكترونيكي و بالا بردن توانایی های  فردي دانش آموزان

-    کنار گذاشتن شیوه ی سنتی آموزش

-    افزايش راندمان کاری در مدرسه

-    استفاده ی مناسب از زمان

-    فراهم کردن محیطی مناسب برای شکوفا کردن استعداد ها و خلاقیت های دانش آموزان

-    با استفاده از نرم افزار امکان ذخیره کردن مطالب کلاس وجود دارد که باعث صرفه جویی در زمان می شود.

-    آشنایی دانش آموزان با مهارت های کامپیوتری

-    باعث ایجاد فضایی برای بحث، گفت و گو و پرسش و پاسخ می شود.

-    ایجاد شرایط برای فعالیت های گروهی

-    آموزش استفاده صحیح از اینترنت برای کارهای علمی و پژوهشی

حال که به فواید هوشمندسازی مدارس پرداختیم لازم است با تجهیزات آموزشی برای مدارس نیز آشنا شویم. ملزومات هوشمند سازی کلاس درس عبارتند از کامپیوتر، دیتا ویدئو پروژکتور، پرده نمایش ویدئو پروژکتور، پایه نصب ویدئو پروژکتور، باکس محافظ دیتا پروژکتور، برد هوشمند و کیت هوشمند می باشد که برای اطلاع از قیمت تجهیزات، چگونگی خرید و نصب می توانید به سایت ایده برتر پارسیان بخش هوشمند سازی مدارس مراجعه فرمایید.

با ویدئو پروژکتور می توان تصاویر را در ابعاد بزرگتر به نمایش درآورد تا فرآیند یاد دهی به دانش آموزان بهتر انجام شود. با استفاده از برد هوشمند می توان یادگیری هر چه بیشتر دانش آموزان کمک کرد. در مدارسی که بودجه ی کمتری دارند می توان از کیت هوشمند به جای برد هوشمند استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد هوشمند کردن مدارس می توانید به مقاله ی هوشمند سازی مدارس چیست؟ مراجعه فرمایید.

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: هوشمندسازی مدارس, هوشمند سازی مدارس, مدرسه هوشمند, ویدئو پروژکتور, برد هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 25 شهريور 1396
.

اختراع دستگاه کپی، یکی از مهمترین و کاربردی ‌ترین اختراعات بشر در طول تاریخ صنعت به شمار می‌رود، به گونه‌ای که هنوز هم چیزی نتوانسته جایگزین این سیستم هوشمند و کارا در صنایع مختلف شود. در این میان، دستگاه کپی توشیبا دارای ابعاد فیزیکی استاندارد با کوتاهترین زمان گرم شدن دستگاه و زمان تهیه اولین کپی، قابلیت داشتن حافظه‌ی بسیار بالا جهت ذخیره اطلاعات، دقت و سرعت بالا در عملیات کپی و پرینت، قابلیت بزرگ‌نمایی/ کوچک‌نمایی، در انواع مختلف به بازار عرضه شده است و توانسته جایگاه ویژه‌ ای را برای خودش در میان رقیبانی که در این حوزه وجود دارند، حفظ کند. اگر شما نیز قصد خرید اینترنتی دستگاه کپی توشیبا را دارید، این مقاله راهنمای مناسبی می باشد.

خرید اینترنتی دستگاه کپی توشیبا

خرید اینترنتی دستگاه کپی توشیبا

امروزه انواع ماشین‌ های اداری توشیبادر برندهای مختلف و قیمت‌ های متعددی وجود دارند که در این میان دستگاه فتوکپی توشیبا یکی از کاربردی‌ ترین و ضروری‌ ترین ماشینهای اداری است که با استفاده از باکیفیت‌ ترین مواد در بدنه دستگاه، ابعاد استاندارد، رنگ مناسب و طراحی بی‌نظیر یکی از مرغوب ترین دستگاه‌های کپی دنیا قرار دارد، به گونه‌ای که در نگاه اول نظر هر بیننده‌ ای را مجذوب کارایی خود می‌کند. در کنار طراحی اصولی و امکانات بالا فتوکپی توشیبا، یک دستگاه صنعتی و بیان کننده‌ی اینست که این دستگاه برای مصارف خاص طراحی شده، از طرفی به دلیل کارایی و طول عمر بالایی که دارند، عملیات کپی را در سه سایز استاندارد با بالاترین رزولوشن و وضوح بسیار بالا و شفاف انجام می دهد. شاید یکی از دغدغه‌های مشتریان پیدا کردن یک نمایندگی معتبر در جهت انتخاب و خرید دستگاه کپی باشد که پیشنهاد هوشمندانه ما، معرفی نمایندگی توشیبا به شما مشتریان عزیز و محترم می باشد.

حتما بخوانید: نمایندگی توشیبا Toshiba در تهران

نمایندگی توشیبا در تهران، با پیاده‌ سازی استانداردهای جهانی، توانسته بهترین سطح کیفی خدمات را ارائه دهد. نمایندگی توشیبا، با تجهیز کارشناسان خود به امکانات پیشرفته‌ی فروش و تعمیر، توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز در زمینه تجهیزات اداری مطرح کند تا شما بتوانید با خیالی آسوده به انتخاب و خرید ماشین اداری مورد نظر خود بپردازید. در این راستا فروشگاه آنلاین ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) نیز، امکاناتی را فراهم آورده تا شما مشتریان عزیز بتوانید با خرید اینترنتی دستگاه فتوکپی توشیبا در زمان و وقت خود صرفه جویی کنید و همواره بهترین و مرغوبترین محصول را خریداری نمایید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: دستگاه کپی, دستگاه کپی توشیبا, خرید اینترنتی دستگاه کپی توشیبا, نمایندگی توشیبا در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 25 شهريور 1396
.

شرکت پاناسونیک در سال 1918 توسط ماتسوشیتا تاسیس شد که در حوزه های مختلف صنایع الکترونیک و مخابرات فعالیت دارد. این کمپانی تولید کننده طیف وسیعی از محصولات و تجهیزات الکترونیکی مانند: تلویزیون، دستگاه فتوکپی، دستگاه فکس و محصولات دیگر است. در ایران نمایندگی های شرکت panasonic در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، تهران و غیره وجود دارد که در این مقاله به نمایندگی پاناسونیک در مشهد می پردازیم.

نمایندگی پاناسونیک panasonic در مشهد

نمایندگی پاناسونیک panasonic در مشهد

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) به عنوان عامل نمایندگی پاناسونیک panasonic در مشهد و همچنین شهرستان های آن نیشابور، سبزوار، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر در زمینه ماشین های اداری، نوت بوک، لپ تاپ، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی آن، تبلت، سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته سال هاست که فعالیت دارد. خدماتی که ایده برتر به مشتریان خود ارائه می  دهد عبارتند از: گارانتی معتبر محصولات شارپ، پشتیبانی آنلاین، مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش.

ایده برتر به عنوان عامل نمایندگی پاناسونیک در مشهد محصولات این کمپانی از جمله دستگاه فکس پاناسونیک، ویدئو پروژکتور پاناسونیک، کارتریج پاناسونیک، برد هوشمند پاناسونیک و رول فکس پاناسونیک را به مشتریان عزیز و خریداران محترم عرضه می دارد.

برد هوشمند پاناسونیک

برد هوشمند پاناسونیک Panasonic یکی از وسایل پرکاربرد در حوزه تجهیزات آموزشی است که توسط دیتا ویدیو پروژکتور و از طریق کامپیوتر تصاویر و اطلاعات را به راحتی می توان بر روی برد هوشمند به نمایش گذاشت. این بردها از فناوری های مختلفی از جمله برد هوشمند با تکنولوژی اینفراد یا IR، الکترومغناطیس و آلترا سونیک یا فراصوت طراحی و ساخته شده اند که از لحاظ قیمت با هم متفاوت می باشند.

رول فکس پاناسونیک

همان طور که می دانید رول فکس از مواد مصرفی دستگاه های فکس پاناسونیک از جمله فکس لیزری، کاربنی و حرارتی هستند که با توجه به نوع دستگاه مورد نظر مواد مصرفی آنها با هم فرق دارد. قیمت این رول ها با توجه به نوع کاربرد و کارایی شان متفاوت می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله های نمایندگی ماشین های اداری پاناسونیک، نمایندگی رسمی پاناسونیک و نمایندگی پاناسونیک در تهران مراجعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار
تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: نمایندگی پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک در مشهد, نمایندگی پاناسونیک مشهد, نمایندگی پاناسونیک در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 25 شهريور 1396
.

با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از مشاغل ارزش پیام رسانی و تبلیغات دیجیتال را درک کرده اند و این مشاغل از فروشگاه هایی که قصد جذب مشتری را دارند شروع می شود و تا شرکت ها و هتل هایی که قصد تبلیغ خدمات و برند خود را دارند ادامه پیدا می کند. این پیام رسان های دیجیتال شامل مانیتور صنعتی، ویدیو وال و تلویزیون های هوشمند با تکنولوژی های متفاوت هستند. سامسونگ از جمله شرکت هایی است که در زمینه تولید این پیام رسان ها پیشرو است. در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی ها و کارایی های مانیتور صنعتی سامسونگ بپردازیم.

ویژگی های مانیتور صنعتی سامسونگ samsung

ویژگی های مانیتور صنعتی سامسونگ samsung

مانیتور صنعتی سامسونگ با داشتن ویژگی هایی از قبیل روشنایی تصویر بالا، کیفیت خیره کننده و عملکرد درست و مطمئن گزینه ی بسیار مناسبی برای  بانک ها، رستوران  ها، خرده فروشان و دیگر حرفه هاست. علاوه براین نمایشگرهای سایز بزرگ شرکت سامسونگ در شرایط با دمای بالا عملیات طولانی مدت تری را انجام می دهند و به گونه ای طراحی شده اند که می تواند تا چهار برابر بیشتر از وزن خود را با قاب آلمینیومی تحمل کنند. این تلویزیون های صنعتی در برابر گرد و خاک مقاوم هستند و در برابر محتوای استاتیک (after-image) هم بیشتر از تلویزیون های معمولی مقاوم هستند.

از دیگر ویژگی های مانیتور صنعتی samsung این است که می تواند ویدئو های کوچکتری که رزولوشن طبیعی دارند را به صورت شفاف و هموارد روی نمایشگرهای  Full HD در معرض دید قرار دهد.

قیمت مانیتورهای صنعتی معمولا زیاد است اما باید این مورد را در نظر بگیرید که با یک بار هزینه می توانید تا مدت ها هزینه های خود را تا 50 درصد کاهش دهید. از دیگر برندهای فعال در حوزه مانیتورهای صنعتی به مانیتور صنعتی پاناسونیک panasonic، مانیتور صنعتی وستل  Veste، مانیتور صنعتی ال جی LG و مانیتور صنعتی جی وی سی JVC که همگی در سایت ایده برتر موجود هستند، اشاره می کنیم.

در ابتدای مقاله اشاره ای به ویدئو وال ها کردیم. در این باره باید بگوییم که ورژن جدیدتر مانیتورهای صنعتی هستند و کارایی خاص خود را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تفاوت هایی که این دو دستگاه با هم دارند می توانید به مقاله ی تفاوت ویدیو وال و مانیتور صنعتی چیست؟مراجعه کنید.

آدرس: خیابان طالقانی – سه راه طالقانی – خیابان خواجه نصیر – نبش خیابان مقدم – پلاک 80 – طبقه اول – واحد دو
تلفن: 73027-021

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: مانیتور صنعتی, مانیتور صنعتی سامسونگ, ویدئو وال, ویدیو وال, مانیتور صنعتی پاناسونیک, مانیتور صنعتی وستل, مانیتور صنعتی ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 25 شهريور 1396
.

پرینتر لیزری قابل حمل اچ پی M775dn
 
چاپ: رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه وسفید: 30 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 30 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ:
600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ:A3
موادمصرفی: 4 عدد تونر کارتریج
 
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان اچ پی HP Officejet 7110

معرفی پرینتر لیزری اچ پی M775dn

پرینتر M775n اچ پی از نوع پرینتر سه کاره لیزری رنگی با توان کار ماهیانه 120000 برگ می باشد. از پرینتراچ پی M775dn که کار پرینت، کپی و اسکن را انجام می دهد برای مصارف خانگی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. از کالاهای مرتبط با این پرینتر می توان به پرینتر سه کاره لیزری HP Pro M435nw اشاره نمود.

 

معرفی پرینتر لیزری اچ پی M775dn

درباره معرفی پرینتر لیزری اچ پی M775dn باید بگوییم که این پرینتر توانایی چاپ 30 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و رنگی را دارد. این پرینتر با قابلیت چاپ دو رو دارای ظرفیت سینی 350 برگی است.از نظر کارشناسان ایده برتر خرید پرینتر لیزری مدل hp M775n با توجه به توان کار ماهیانه بالا و ظرفیت سینی مناسب مقرون به صرفه می باشد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر لیزری سه کاره HP M775dn

پرینتر سه کاره HP M775dn دارای ابعاد 500*469*420 میلی متر و وزنی معادل 22 کیلوگرم است. کیفیت و وضوح چاپ در این پرینتر 600*600 dpi و رزولوشن کپی آنبرابر با 600*600 dpi می باشد. همچنین اسکنر این پرینتر اچ پی HP دارای ADF با 50 برگ بوده و با سرعت بالای 30 برگ در دقیقه عملیات چاپ را انجام می دهد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر لیزری سه کاره HP M775dn

از دیگر قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر لیزری سه کاره HP m775dn صفحه نمایش لمسی آن می باشد که کار را برای استفاده کاربران آسانتر می کند. پرینتر لیزری رنگی اچ پی m775dn دارای بزرگنمایی کپی 400 درصد و حافظهی پرینتر 1536 مگا بایتی می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری سه کاره اچ پی M775dn

تونرهای پرینتر لیزری اچ پی M775dn شامل 4 کارتریج است که کارکرد کارتریج رنگی 16000 برگ و کارکرد کارتریج مشکی آن هم 13500 برگ می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری سه کاره اچ پی M775dn مدل های HP 340A، HP 341A، HP 342A و HP343A است که قابل شارژ هستند. اما توصیه می شود این کارتریج ها با کارتریج های فابریک یا طرح درجه یک جایگزین شوند.

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP M775dn

این پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP M775n با داشتن شبکه network این امکان را به کاربران می دهد که چاپگر را بین کابران دیگر به اشتراک بگذارند. لینک دانلود درایور پرینتر لیزری رنگی HP M775n در بالای صفحه قرار دارد. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید. 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: پرینتر, پرینتر لیزری, پرینتر لیزری اچ پی, پرینتر اچ پی M775dn, پرینتر HP M775dn, پرینتر لیزری اچ پی M775n ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 25 شهريور 1396
.

رول کوتد 120 گرم

عرض رول: 91.4 سانتی متر
رنگ: سفید
سایز رول: 30 متر
دستگاه های سازگار: تمامی پلاتر ها و کاتر پلاتر های پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ

رول های کاغذ کوتد با موادی خاص پوشانده شده اند این پوشش دهی می تواند با هدف ایجاد یک سری تغییرات و یا بهینه سازی سطح کاغذ باشد. به طوری که پس از پوشش دهی، خواص الیاف کاغذ قابل کنترل است و کیفیت و وضوح چاپ را بسیار بالا برده و رنگ ها را واقعی تر نشان می دهد.

رول کوتد 120 گرم عرض 91

رول پلاتر کوتد 120 گرم عرض 91

رول کوتد 120 گرمبا عرض رول 91.4 سانتی متر و سایز رول 30 متری ساخت کشور هند می باشد. از این رول پلاتر برای چاپ عکس، چاپ نقشه و رسم، پیش چاپ، چاپ کارهای گرافیکی و چاپ نقشه های جغرافیایی استفاده می شود. قیمت و خرید رول پلاتر کوتد 120 گرم با توجه به ویژگی های که دارد مقرون به صرفه است.

رول پلاتر کوتد 120 گرم عرض 91 که نوع چاپ آن جوهر افشان است سازگار با تمامی پلاترها و کاتر پلاترهای پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ می باشد. از کالاهای مرتبط با این رول پلاتر می توان به رول کوتد 160 گرم عرض 91، رول کوتد 160 گرم عرض 127 اشاره کرد. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: رول پلاتر, رول کوتد, کاغذ رول کوتد, رول کوتد 120 گرم, رول کوتد عرض 91, رول کوتد 120 گرم عرض 91 ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 25 شهريور 1396
.

رول کوتد 160 گرم

عرض رول: 91.4 سانتی متر
رنگ: سفید
سایز رول: 30 متر
دستگاه های سازگار: تمامی پلاتر ها و کاتر پلاتر های پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ

رول های کاغذ کوتد با موادی خاص پوشانده شده اند این پوشش دهی می تواند با هدف ایجاد یک سری تغییرات و یا بهینه سازی سطح کاغذ باشد. به طوری که پس از پوشش دهی، خواص الیاف کاغذ قابل کنترل است و کیفیت و وضوح چاپ را بسیار بالا برده و رنگ ها را واقعی تر نشان می دهد.

رول کوتد 160 گرم عرض 91

رول پلاتر کوتد 160 گرم عرض 91

رول کوتد 160 گرمبا عرض رول 91.4 سانتی متر و سایز رول 30 متری ساخت کشور هند می باشد. از این رول پلاتر برای چاپ عکس، چاپ نقشه و رسم، پیش چاپ، چاپ کارهای گرافیکی و چاپ نقشه های جغرافیایی استفاده می شود. قیمت و خرید رول پلاتر کوتد 160 گرم با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

رول پلاتر کوتد 160 گرم عرض 91 که نوع چاپ آن جوهر افشان است سازگار با تمامی پلاترها و کاتر پلاترهای پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ می باشد. از کالاهای مرتبط با این رول می توان به رول کوتد 120 گرم عرض 106، رول کوتد 160 گرم عرض 152 اشاره کرد. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: رول پلاتر, رول کوتد, کاغذ رول کوتد, رول کاغذ کوتد, رول کوتد 160 گرم, رول کوتد عرض 91, رول کوتد 160 گرم عرض 91 ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 25 شهريور 1396
.

رول کوتد 120 گرم

عرض رول: 106.7 سانتی متر
رنگ: سفید
سایز رول: 30 متر
دستگاه های سازگار: تمامی پلاتر ها و کاتر پلاتر های پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ

رول های کاغذ کوتد با موادی خاص پوشانده شده اند این پوشش دهی می تواند با هدف ایجاد یک سری تغییرات و یا بهینه سازی سطح کاغذ باشد. به طوری که پس از پوشش دهی، خواص الیاف کاغذ قابل کنترل است و کیفیت و وضوح چاپ را بسیار بالا برده و رنگ ها را واقعی تر نشان می دهد.

رول کوتد 120 گرم عرض 106

رول پلاتر کوتد 120 گرم عرض 106

رول کوتد 120 گرمبا عرض رول 106.7 سانتی متر و سایز رول 30 متری ساخت کشور هند می باشد. از این رول پلاتر برای چاپ عکس، چاپ نقشه و رسم، پیش چاپ، چاپ کارهای گرافیکی و چاپ نقشه های جغرافیایی استفاده می شود. قیمت و خرید رول پلاتر کوتد عرض 106 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

رول پلاتر کوتد 120 گرم عرض 106 که نوع چاپ آن جوهر افشان است سازگار با تمامی پلاترها و کاتر پلاترهای پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ می باشد. از کالاهای مرتبط با این رول می توان به رول کوتد 160 گرم عرض 106، رول کوتد 160 گرم عرض 127 اشاره کرد. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: رول پلاتر, رول کوتد, کاغذ رول کوتد, رول کاغذ کوتد, رول کوتد 120 گرم, رول کوتد عرض 106, رول کوتد 120 گرم عرض 106 ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 25 شهريور 1396
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی