.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از دستگاه‌های جانبی که احتمالاً به آن احتیاج خواهید داشت، پرینتر و یا چاپگر نام دارد. می‌توانید پرینتر را مستقیماً از طریق یکی از پورت‌های USB به کامپیوتر متصل نموده و از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از پرینتری استفاده کنید که از طریق شبکه در دسترسی قرار دارد. نصب پرینتر در آخرین نسخه‌ی سیستم، کار ساده‌ای است. اکنون فرآیند نصب یک پرینتر را بررسی خواهیم کرد.

ابتد پرینتر را به کامپیوتر متصل نمایید، احتمالاً از یک پورت USB برای این کار استفاده خواهید کرد. چراکه این روش، رایج‌ترین روش اتصال به کامپیوتر است. در بخش‌های گذشته با ظاهر پورت USB آشنا شدید. هنگامی که پرینتر از طریق USB یه کامپیوتر متصل شد،پرینتر را روشن کنید. دیسک‌هایی که در جعبه‌ی پرینتر قرار دارد و حاوی نرم‌افزارهای نصب پرینتر می‌باشند را فراموش کنید. احتمالاً این نرم‌افزارها قدیمی‌ شده‌اند. ویندوز درایور صدها مدل پرینتر را در خود دارد. درایور نرم‌افزاری است که به کمک آن کامپیوتر پرینتر را شناسایی می‌کند.

لحظاتی پس از اولین اتصال پرینتر ، به خصوص که اگر پرینتر  اولین بار به کامپیوتر متصل شده باشد، ویندوز آن را شناسایی کرده و بلافاصله شروع به نصب درایور می‌کند. در این حالت یک آیکون کوچک در پایین سمت راست صفحه دیده خواهد شد. لحظاتی بعد، پیغامی شبیه این را خواهید دید:

در این پیغام نوشته شده است که دستگاه،‌ آماده‌ی استفاده می‌باشد. این آسان‌ترین راه نصب یک پرینتر  است. چرا که ویندوز تمام کارها را انجام می‌دهد.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 29 آبان 1393
.

در دنیای چاپ رنگی ، دو شیوه و مدل اصلی برای چاپ وجود دارد که مبنای اصلی چاپ می باشد. پرینترلیزری و پرینترجوهرافشان برای مصارف خانگی ،اداری و سایر امور مربوط به چاپ مناسب می باشدو اما تفاوت میان پرینتر های لیزری و جوهرافشان ، شیوه عملکرد پرینتر های جوهرافشان ، مانند استفاده از مداد روی کاغذ برای چاپ متن یا هر چیز دیگری هستند.در مدل های جوهرافشان ،پرینتر ها با فشار دادن جوهر روی کاغذ برای چسبیدن آن عمل چاپ را انجام میدهد .پرینتر های لیزری که با تونر کار می کنند متفاوت می باشد زیرا عملکردشان با تکیه بر فشار جوهر نیست و با سوزاندن تونر روی کاغذ از طریق تکنولوژی لیزری عمل چاپ را انجام میدهد. شیوه چاپ کردن هر دو نوع تنها تفاوت اساسی میان پرینتر های لیزری و جوهر افشان است. پرینتر های جوهر افشان برای کار های رنگی و سبک مناسب ترین گزینه و کم هزینه ترین نوع می باشد هر چند پرینتر ها ی لیزری قطعا خیلی با کیفیت تر و کار آمدتر هستند اما قیمت های خرید آنها در مقایسه با مدل ها ی جوهر افشان بالاتر است .

 



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 29 آبان 1393
.

برای اینکه بدانید چه پرینتری برای استفاده خانگی مناسب است ابتدا باید مشخص کنید که  از پرینتر در خانه چه استفاده‌هایی دارید. صد در صد  کارایی یک پرینتر خانگی در مقایسه با یک پرینترهای اداری کمتراست پس مسلما هم هزینه کمتری بابت خرید آن باید پرداخت کرد.هنگام انتخاب نوع پرینتر حتما موارد زیررا در نظر بگیرید:
 
نوع پرینتر: اول از همه  باید بدانید برای انجام چه کارهایی به پرینتر نیازدارید چراکه  بازار از نوع های مختلف پرینترهای لیزری و جوهرافشان پراست که هرکدام هم  کاربردهای مختلفی دارند. اغلب
پرینترهای جوهرافشان برای چاپ عکس و متن های  تصویری مناسب هستند و پرینترهای لیزری به دلیل چاپ صفحات زیاد در مدت کوتاه ،بیشتر در ادارات و شرکت‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. حال اگر شما قصدتان از داشتن پرینتر در خانه فقط  پرینت گرفتن است ما به شما پرینتر لیزری تک ‌رنگ یا سیاه سفید را پیشنهاد میکنیم. اما اگر برای چاپ عکس و تصاویر به پرینتر نیاز دارید پیشنهاد ما به شمایک پرینتر جوهرافشان است البته پرینترهای دیگری هم موجود می باشد که مخصوص چاپ عکس هستند اما این پرینترها مناسب برای آتلیه ها و افرادی می باشد که  قصد دارند عکس‌هایشان را خودشان چاپ کنند .
 

هزینه مواد مصرفی: مواد مصرفی که شامل کارتریج و تونر می باشد اهمیت بسیاری دارد. معمولا هزینه این موادمصرفی ها  در رابطه با پرینترهای اداری و بزرگ  که در مقیاس های  بالا کار می کنند خیلی  به چشم نمی‌آید  اما برای پرینترهای مهم است. اکثر فروشندگان اطلاعات کافی دراین باره  به خریداران ارائه  نمی‌دهند اما باید بدانیدکه گاهی این هزینه‌ها به اندازه قیمت یک پرینتر تمام می شود.

سرعت و کیفیت چاپ: رزولوشن که همان سرعت و کیفیت چاپ است از ویژگی‌های مهم و فنی هر پرینتری به شمار می رود. در اصل انتظار همه ما از یک پرینتر این است که درمدت زمانی مشخص تعداد معینی کاغذ را با کیفیتی مناسب چاپ کند. معمولا پرینتری با کیفیت چاپ600 در600dpi  و سرعت چاپ 20 برگ در دقیقه برای استفاده خانگی مناسب است.

 توانایی اتصال به شبکه: برای اینکه با بیش از یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ بتوانید به  پرینتر وصل شوید باید به این  ویژگی اهمیت دهید. امروزه اکثرپرینترها پورتی به نام Ethernet یا شبکه دارند که به وسیله آن می توان همزمان به چند کامپیوتر وصل شد. البته لازم به ذکر است که از پرینترهای بدون پورت شبکه هم می‌توان استفاده نمود اما برای این کارابتدا باید پرینتر را به یکی از کامپیوترها وصل کرده و سپس آن را Share کنید که  در این حالت کامپیوتر مرکزی برای استفاده از پرینتر حتما روشن باشدچون در صورت خاموش بودن کامپیوترهای دیگر نمی توانند از آن استفاده کنند. بعضی  از این پرینترهای  پیشرفته‌تر مجهز به شبکه Wi-Fi هستند که این قابلیت باعث می شود پرینتر را در هر مکانی از خانه قرار داده و به شبکه بی سیم متصل کنید.
 

پرینترهای چندکاره: این نوع پرینترها هم زمان کار چاپ، اسکن، فکس و کپی را انجام می‌دهند. این پرینترها هم در صورتی که تمام قابلیت های آن مورد استفاده قرارگیرد گزینه خوبی می باشدوبر خلاف آنچه که تصورمی‌شود قیمت مناسبی دارند و به دلیل اینکه ازیک وسیله به جای چند وسیله می توان استفاده کرد برای کاربرهای خانگی توصیه می شود.



:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 29 آبان 1393
.

 پس ازروشن کردن دستگاه بلافاصله صدای بوق به صورت ممتد می آید؟
از کابل 2 شیلد یا ذغال کربن استفاده کنید.

 

آیا راه حلی برای رفع هد گرفتگی وجود دارد؟

اگر این هد گرفتگی تازه اتفاق افتاده با سوپر سونیک ۶۰ درصد قابل رفع شدن است اما اگر خیلی از این هد گرفتگی گذشته باشد امکان پذیر نیست.در ضمن باید چک کرد که نازل گرفتگی است یا نازل سوختگی چون دو مقوله کاملا جداست. در نازل سوختگی عمر کریستال نازل به پایان رسیده است.

 

هنگ کردن دستگاه در حین چاپ به چه علت است؟

این مشکل معمولا در ماشین هایی که از کابل USB استفاده میکند شایع است و چند دلیل عمده دارد
۱-از
کابل دو شیلد با ذغال کربن اسفاده کنید
۲-به درگاه USB در جلوی کیس وسیله ای مانند فلش در حین چاپ متصل نباشد
۳-چاه ارت را کنترل کنید و در صورت امکان آب بریزید.
۴-پاور دستگاه مشکل دارد

 

آیا می شود جوهر هد دیگری را برای هد دیگری استفاده کرد؟
این امر از سوی فروشندگان اتفاق می افتد.شاید هم در ابتدا مشکلی پیش نیایداما به مرور این عمل باعث رسوب جوهر شده و عمر مفید دستگاه را به نصف کاهش می دهد.

 

دستگاه روشن می شود ولی کاتریج حرکت نمی کند؟

Switchاضطراری در حالت فعال است یا سیم آن قطع شده و باید چک شود.

 

در حین چاپ جوهر بصورت قطره قطره روی بنر می ریزد؟

جوهر شما تمام شده و پمپ در حال کشیدن هوا میباشد یا پمپ جوهر خراب شده و دائماً در حال کار است.

 

با ارسال دستور چاپ یکسری خطوط عمودی چاپ می شود و تا انتها دستگاه حرکت می کندو هنگ می کند؟

سنسور encoder شما سوخته یا کابل اتصال آن قطع شده ابتدا کابل اتصال چک شود و بعد سنسور تعویض گردد.

 

تفاوت شارژ در مرکز شما با شارژ توسط سایر هم صنفان چیست؟
تفاوت اصلی در جنس مواد مصرفی است که برای شارژ استفاده می شود.جنس آنها مرغوب و درجه یک است .ضمنا در طول  دوره ی شارژ،یک کارتریج جایگزین (حتی اگر مدت زمان شارژ یک روز طول بکشد.)برای استفاده به شما داده می شود.

 

نحوه تعویض کاتریج جوهرچگونه می باشد؟

ابتدا کارتیج جدید را باید از بسته بند آن خارج نموده و سپس لیبل زرد رنگ برروی کاتریج کنده شود( به هیچ عنوان لیبل آبی رنگ آن کنده نشود.)

برروی بعضی از کارتریج ها یک قطعه پلاستیکی آبی رنگ وجود دارد که بین بدنه کاتریج و اهرم قفل کننده آن نصب شده است که باید برداشته شود(این مطلب برروی بروشوری که همراه کاتریج می باشدمشخص شده است)برای این که هد در محل تعویض کاتریج قرار گیرد باید کلید جوهر برروی پرینتر را چند ثانیه نگه داشته تا هد در محل تعویض کاتریچ قرار گیرد و سپس در کاتریج خالی بیرون آورده و کارتریج جدید را نصب نموده و بافشارآوردن مجدد همان کلید هد عمل شارژ کاتریج جدید را شروع می کند.پس از چند ثانیه پرینتر آماده به کار میشود. بعد از عمل تعویض ،برای اطمینان از خوب بودن کیفیت چاپ بهتر می باشد که عمل نازل چک انجام گردد تا در صورت خراب بودن آن عمل head clean انجام شود.

 

فرق بین پرینتر های لیزری و جوهرافشان در چیست؟

پرینتر جوهرافشان با جوهر یا کاتریج و پرینتر لیزری با تونر کار میکند.ضمنا پرینترجوهر افشان برای مصارف سبک اما لیزری برای مصارف سنگین و حجیم استفاده می شود.


بعد از کپی گرفتن کاغذ دارای زمینه ای تیره می شود؟

    فاسد شدن تونر مصرفی
    بالا بودن سطح تونر تنظیم شده جهت انتقال روی مگنت رولر تانک تونر
    کم شدن فاصله درام با تانک تونر
    کثیف شدن مسیر انتقال نور و تصویر

 

از دلایل گیر کردن کاغذ چیست؟

    خرابی یا کثیفی کلاچ های الکترومغناطیسی
    گرد و غبار کثیفی مسیر حرکت کاغذ
    کثیفی یا خرابی سنسورهای کنترل کننده حرکت کاغذ
    به وجود آمدن موانع خارجی در مسیر حرکت کاغذ

 

کامپیوتر،چاپگر و اسکنر را به درستی نمی شناسد؟                  

در صورتیکه سرویس پک نصب نشده باشدو از نسخه ی بتا باشد که باید از سرویس پک کامل استفاده نمود.



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 29 آبان 1393
.

صفحه نمایش روشن نمی شود و دکمه ها کار نمی کنند ،درکل دستگاه کار نمی کند ؟

سیم برق را بیرون بکشید و دوباره آن را وصل کنید.

بررسی کنید پریزی که فکس را به آن وصل میکنید ،دارای برق باشد.

از روشن بودن دستگاه و فشرده بودن سوييچ روی صفحه کنترل اطمينان شوید.

 

بوق آزاد تلفن شنیده نمی شود؟

بازبینی کنید که خط تلفن درست وصل شده باشد.

با اتصال یک تلفن دیگر به سوکت دیواری تلفن، مطمئن شوید که آن سوکت بدرستی کار می کند.

 

شماره های ذخیره شده در حافظه بدرستی شماره گیری نمی شوند؟

بررسی کنید که شماره ها بدرستی در حافظه ذخیره شده باشند. برای بررسی اين مورد، يکی از فهرستهای دفترچه نشانی را چاپ کنيد.

 

سند وارد دستگاه نمی شود؟

مطمئن شوید که اسناد چروک ندارند و آنها را به درستی در دستگاه قرار می دهید. بررسی کنید که اندازه سند مناسب باشد و بیش از اندازه ضخیم یا نازک نباشند.

مطمئن شوید که تغذیه کننده سند محکم بسته شده است.

پد لاستیکی تغذیه کننده سند ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. با نماینده خدمات تماس بگیرید.

 

فکس ها به طور خودکار دریافت نمی شوند.

حالت دریافت باید روی فکس تنظیم شود.

مطمئن شوید که کاغذ در سینی وجود دارد.

بررسی کنید که آیا صفحه نمایش پیام خطایی را نشان می دهد یا خیر. در صورتی که پیام خطا نشان دهد، مشکل را رفع کنید.

 

دستگاه ارسال نمی کند.

 مطمئن شوید سند در تغذیه کننده یا شیشه اسکنر قرار دارد.

دستگاه فکس گیرنده را بررسی کنید و مطمئن شوید که امکان دریافت فکس را داشته باشد.

 

فکس های دریافتی فضاهای خالی دارند یا کیفیت آنها پائین است.

ممکن است دستگاهی که برای شما فکس ارسال می کند دارای مشکل باشد.

وجود پارازیت در خط تلفن می تواند موجب بروز مشکل در خطوط شود.

با گرفتن کپی دستگاه خود را امتحان کنید.

 کارتریج تونر تقریباً به طول عمر تخمین زده شده خود رسیده است. کارتریج تونر را تعویض نمایید.

 

بعضی از کلمات موجود در فکس های دریافتی کشیده شده اند.

کاغذ در دستگاه ارسال کننده فکس بطور موقت گیر کرده است.

 

روی اسنادی كه ارسال می كنید خطوطی وجود دارد.

واحد اسکن را از نظر وجود علائم بازبینی کرده و آن را تمیز کنید.

 

دستگاه شماره گیری می كند اما ارتباط آن با دستگاه فكس طرف مقابل برقرار نمی شود.

ممکن است دستگاه فکس طرف مقابل خاموش باشد، کاغذ نداشته باشد یا قادر به پاسخگویی به تماس های ورودی نباشد. با کاربر دستگاه ديگر صحبت کرده و از وی بخواهيد تا مشکل مربوط به آن طرف را حل کند.

 

فکس ها در حافظه ذخیره نمی شوند.

ممکن است حافظه کافی برای ذخیره فکس وجود نداشته باشد. اگر وضعیت دستگاه بر روی صفحه نمایش نشان داده شود، اسنادی را که دیگر به آنها احتیاج ندارید از حافظه پاک کرده و مجدداً فکس را ذخیره کنید. برای انجام سرویس تماس بگیرید.

 

بخش های سفید در پایین هر صفحه یا سایر صفحات و نوار کوچکی از متن در بالای آنها مشاهده می شود.

ممکن است در بخش تنظیمات گزینه های کاربر، تنظیمات کاغذ را اشتباه انتخاب کرده باشید. نوع و اندازه کاغذ را مجدداً بررسی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 29 آبان 1393
.

قطعا چاپگرهای 3 بعدی را می شناسید، چاپگرهایی که حتی در فضا هم کارایی دارند.

خب بیایید یک بعد دیگر هم اضافه کنیم، بعدی به نام زمان! یعنی علاوه بر طول، عرض و ارتفاع، زمان هم دخالت کند. چه می شود؟ اگر گروه پژوهشی که توسط پروفسور H. Jerry Qi در دانشگاه Colorado مشغول کار در این زمینه هستند برای شما هم جذاب می باشند با ما همراه باشید.

بگذارید در اول بگوییم که ایده این پرینتر 4 بعدی برای سال گذشته، در دانشگاه MIT می باشد که تیم پروفسور در بخش کامپوزیت شدن آن پیشرفت محسوسی داشته اند.

مشهود است که منظور از زمان، زمان طراحی و چاپ نمی باشد. در اصل بعد زمان یاعث می شود محصول طراحی شده در یک زمان تعیین شده تغییر شکل دهد!

به گفته ی پروفسور، الیاف پلیمرهای حافظه دار محصولی را به شکل یک ماده مرکب و به صورت 4 بعدی چاپ می کند. کمی ساده تر یعنی، این گروه با کنترل کردن قرار گیری الیاف در ساختار محصول، توانسته اند با کمک حرارت، فشار و یا حتی آب شکل محصول خود را در زمان مورد نظر تغییر دهند.

به طور کل در این نوع پرینترها شی پرینت شده می تواند به اشکال متفاوتی در بیاید. به عنوان مثال می توان به صفحات خورشیدی اشاره کرد که در بخورد با آب، جمع می شوند و با حرارت به ابعاد اولیه خود بر می گردد تا بیشترین نور را از خورشید دریافت کند.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 29 آبان 1393
.

اسکنر کار نمی کند.

بازبینی نمایید آیا کابل دستگاه چاپگر درست وصل شده است یا خیر.

مطمئن شوید که کابل دستگاه چاپگر خراب نیست. کابل چاپگر را با کابلی که مطمئن هستید مشکلی ندارد تعویض کنید. در صورت لزوم، کابل چاپگر را تعویض کنید.

مطمئن شوید که سند مورد نظر را به صورت رو به پایین در شیشه اسناد و به صورت رو به بالا در تغذیه کننده سند قرار می دهید.

ممکن است حافظه کافی برای نگهداری سندی که می خواهید اسکن کنید وجود نداشته باشد. قابلیت های پیش اسکن را امتحان کنید و ببینید آیا کار می کنند یا خیر. میزان وضوح اسکن را کم کنید.

بررسی کنید که آیا اسکنر بدرستی پیکربندی شده است یا خیر. تنظیمات اسكن را در SmarThru Office یا برنامه مورد استفاده خود بررسی کنید و اطمینان یابید که كار اسكنر به پورت صحیح (بعنوان مثال، USB001) ارسال می شود.

 

سرعت اسکن بسیار کم است.

بررسی کنید که آیا دستگاه در حال چاپ داده های دریافتی است یا خیر. در این صورت، سند را پس از چاپ داده های دریافتی اسکن کنید.

تصاویر با سرعتی کمتر از متون اسکن می شوند.

سرعت ارتباطات در حالت اسکن کند می شود زیرا بخش زیادی از حافظه برای تحلیل و بازآفرینی تصویر اسکن شده مورد نیاز است. کامپیوتر را از طریق تنظیمات BIOS روی حالت ECP چاپگر تنظیم کنید. این کار به افزایش سرعت کمک می کند. برای اطلاع از جزئیات مربوط به چگونگی تنظیم BIOS، به راهنمای کاربر کامپیوتر خود مراجعه کنید.

 

پیامی روی صفحه نمایش کامپیوتر ظاهر می شود:

 

دستگاه را نمی توان بر روی حالت H/W مورد نظر تنظیم کرد.

ممکن است یک کار کپی یا چاپ در حال انجام باشد. پس از پایان آن کار، مجدداً کار خود را انجام دهید.

 

پورت توسط دستگاه دیگری در حال استفاده است.‎

پورت انتخابی در حال حاضر در حال استفاده است. کامپیوتر خود را مجدداً راه اندازی کرده و مجدداً چاپ کنید.

 

پورت غيرفعال است.

ممکن است کابل دستگاه درست وصل نشده باشد یا دستگاه خاموش باشد.

 

اسکنر مشغول دريافت يا چاپ اطلاعات است. هنگامی كه كار فعلی به پایان رسید، مجدداً امتحان كنید.

درایور اسکنرنصب نشده است یا شرایط کارکرد آن بدرستی تنظیم نشده است.

 

دستگیره نامعتبراست .

اطمینان حاصل نمایید که دستگاه درست وصل شده و روشن است، سپس کامپیوتر را مجدداً راه اندازی نمایید.

 

اسکن انجام نشد.‎

ممکن است کابل USB درست وصل نشده باشد یا دستگاه خاموش باشد.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 آبان 1393
.

چاپگرهایی که به جای چاپ بر روی کاغذ، فایل سه بعدی می سازند.

تکنولوژی مربوط به این چاپگرها از دهه ۱۹۸۰ تا کنون بطور مرتب درحال توسعه بوده و این پیشرفت دائمی موجب هرچه دقیق تر شدن این اختراع شده است.
پرینترهای سه بعدی، چاپگرهایی هستند که به جای چاپ بر روی کاغذ میتوانند فایل سه بعدی بسازند به این صورت که پس از گرفتن یک فایل سه بعدی از کامپیوتر، طرح آن را به وسیله یک نوع ماده (پلاستیک و صمغ و یا دیگر مواد مانند تیتانیوم) به صورت سه بعدی می سازد و اجسام مختلف را عینا و به صورت سه بعدی خلق می کنند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از وب خانه، تکنولوژی مربوط به این چاپگرها از دهه ۱۹۸۰ تا کنون بطور مرتب درحال توسعه بوده و این پیشرفت دائمی موجب هرچه دقیق تر شدن این اختراع شده است.   

مدل اولیه این چاپگر توسط یک شرکت سوئیسی ساخته شد. برای شکل گیری یک مدل سه بعدی، چاپگر باید ابتدا به ساختن لایه به لایه یک شیئی بپردازد. سپس محصول خود را به شکل مایع صمغ مانندی بیرون می دهد که با اشعه ماورای بنفش سخت می شود.با این دستگاه اشیایی می توان ساخت که کاملا جنبه کاربردی دارند. برای نمونه چاپ زنجیر دوچرخه، آچار قابل تنظیم، دندان های مصنوعی و هر چیزدیگری امکان پذیر است.

هر دستگاه چاپ هفده هزار یورو هزینه دارد. اما مهندسان امیدوارند که بزودی هر خانه ای بتواند یک چاپگر سه بعدی داشته باشد. یک مدرسه مهندسی ژنو امکان دارد به راه حلی دست یابد که با هشت هزار یورو بتواند چاپگری کامل بسازد. مهندسان وعده می دهند که در آینده می توان، غذا، خودرو و حتی ابزار موسیقی را به کمک این چاپگرها تولید کرد.

طراحی کوچک‌ترین و ارزان‌ترین چاپگر سه‌بعدی جهان

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از سرویس دانش و فناوری برنا، مهندسان دانشگاه وین ادعا می‌کنند، چاپگر سه بعدی ساخته‌اند که بعد از اسکن کردن، طرح خود را بر روی ماده رزین حک می‌کند و سپس با تاباندن اشعه نور، خیلی سریع طرح شکل گرفته و سفت می‌شود.

به این ترتیب، چاپگر با این ویژگی می‎تواند طرح اجسام پیچیده را به سرعت و با تمام جرئیات و ظرافت تهیه کند.
اندازه نمونه آزمایشی این چاپگر از یک جعبه کفش هم کوچک‌تر و وزنی کمتر از یک کیلو و ۵۰۰ گرم دارد. هرچند هنوز از تولید انبوه کوچک‌ترین چاپگر سه بعدی جهان خبری نیست اما به گفته گروه تحقیقاتی دانشگاه وین، قیمت آن حدود یک هزار و ۷۰۰ دلار خواهد بود.

هم اکنون ارزان ترین مدل بازار با نام MakerBotReplicator  بیش از دو هزار دلار قیمت دارد و بعضی از انواع این پرینترها تا ۱۵ هزار دلار هم قیمت گذاری می شوند.اما حالا مدیر اجرایی پیشین MakerBot،شرکتی با نامSolidoodle راه اندازی کرده و اولین پرینتر سه بعدی خود را که تنها ۴۹۹ دلار قیمت دارد ،معرفی کرده است.این پرینتر کارهای معمول دیگر پرینترهای سه بعدی را به خوبی انجام می دهد و همچنین امکان چاپ اشیایی با حداکثر اندازه ۱۵ در ۱۵ در ۱۵ سانتی متر را می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 آبان 1393
.

برای اینکه ببینید پرینتر شما متن ها و عکس ها را خوب پرینت میگیرد یا نه شما میتوانید یک صفحه تست پرینت بگیرید.
هم چنین این صفحه تست میتواند اطلاعاتی را هم نمایش دهد مانند اسم پرینتر -مدل پرینتر- ورژن نرم افزار پرینتر که میتواند برای عیب یابی پرینترتان به شما کمک کند.
برای گرفتن یک صفحه تست به روش زیر عمل میکنیم:
1-به وسیله کلیک روی Start وسپس کلیک روی کنترل پنل وکلیک روی Hardware and Sound و در آخر کلیک روی Printers پرینتر مورد نظر خود را بیابید.
2-روی پرینتری که میخواهید از آن تست بگیرید کلیک راست کنید وسپس روی  Properties  کلیک کنید

3-روی  تب General  در Printer Properties کلیک کنید وسپس روی Print Test Page کلیک کنید و تست مربوطه را از این طریق بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 آبان 1393
.

کسی پرینتر جوهر افشان داشته؟!

شنیدم قیمتش مناسبه و حتی باهاش میشه عکس رنگی هم چاپ کرد، واسه من که دانشجوام و میخوام جزوه پرینت بگیرم خوبه؟!

واسه من که یه پرینتر کم حجم و ارزان قیمت واسه خونه میخوام خوبه؟!

 

هنگامی که قصد خرید یک پرینتر جوهر افشان را داشته باشیم، از این دست سوالات مطرح می شوند.در این مقاله نکاتی را در مورد خرید پرینتر جوهر افشان مطرح می کنیم.

پرینترهای جوهرافشان، پرینترهایی با قیمت متوسط و نه خیلی گران هستند. با آنها میتوانید عکس ها و متون رنگی را پرینت بگیرید و از کیفیت چاپ آنها لذت ببرید. تعداد کارتریج های متفاوتی دارند که ساده ترین مدل آنها دارای 2 کارتریج است.

 

همین کارتریج ها هستند که باعث افزایش قیمت ضمنی این چاپگر می‌شود. بسیاری از آنها قابل شارژ نیستند و باید حتما خریداری شوند، هزینه خرید آنها نیز حدودا یک سوم قیمت خود دستگاه است.

 

در هنگام خرید پرینترهای جوهرافشان، به قیمت کارتریج‌های چاپگر توجه کنید. می توانید از تقسیم قیمت کلی کارتریج نسبت به تعداد صفحاتی که چاپ می کند، قیمت تمام شده یک برگ پرینت را بدست آورید. به این صورت می توانید به هزینه تقریبی ای که در مدت یکسال برای شارژ یا تعویض کارتریج بپردازید، دست پیدا کنید.

معمولا کارخانه ها توان کاری ماهیانه و سرعت چاپ پرینترها را اغراق آمیز بیان می کنند، ولی حقیقت این است که موتور یک چاپگر جوهر افشان توانایی چاپ 2 تا 4 صفحه در حالت چاپ متن و 2 تا 3 صفحه در حالت چاپ عکس یا تصویر را دارد.

 

بعضی از چاپگرهای جوهرافشان می‌توانند عکس‌هایی در حد و اندازه یک چاپگر حرفه‌ای عکاسی به چاپ برسانند. اگر برای چاپ عکس و تصاویر گرافیکی نیاز به خرید چاپگر دارید، به دنبال پرینترهایی که دارای امکانات ویژه‌ای مانند اسلات حافظه، پنل مانیتور‌ LCD که به شما امکان دیدن عکس و چاپ بدون‌ کامپیوتر را می‌دهد باشید.

 

برای افرادی که یک چاپگر خانگی برای تحقیقات کوچک میخواهند پرینترهای جوهرافشان می تواند انتخاب مناسبی باشد ولی برای کسانی که تنها کیفیت چاپ یا رزولوشن برایشان اهمیت دارد مناسب نیست. برای کاهش هزینه ها در خرید این نوع پرینترها میتوان پرینترهایی را خرید که دارای مخزن جوهر هستند. رنگ ها به صور جداگانه داخل این مخزن ها قرار می گیرند و هر زمان جوهری تمام می شود می توان آن را با چند میلی لیتر جوهر جدید جایگزین کرد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 آبان 1393
.
  • بهترین مکان برای نگه داری و استفاده از پرینتر ها به دور از پنجره، نور مستقیم آفتاب و نبودن در معرض گرد و غبار می باشد.
  • حد الامکان پریز برق پرینتر را از پریز برق دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، مانیتور و یا دیگر پرینترها جدا نگه دارید و از سست نبودن محل اتصال پرینتر به پریز اطمینان حاصل نمایید.
  • در هنگام پرینت گرفتن پرینتر را خاموش و یا باز نکنید، این عمل موجب گیر کردن کاغذ در دستگاه می شود.
  • کاغذ های درون دستگاه نباید چسبناک و یا منگه دار باشد.
  • در هنگام شارژ کاغذ، پهنای سینی را با کاغذ مماس کنید تا چاپ تمیزی داشته باشد.
  • دقت داشته باشد، در صورتی که کاغذ به هر علت درون دستگاه گیر کرد به آرامی کاغذ را خارج نموده تا تکه ای از آن در دستگاه جا نماند. زیرا کاغذ در پرینتر(حتی کوچک) به سادگی دستگاه را متوقف می کند.
  • در صورتی که از کاغذ های گلاسه برای پرینت استفاده می کنید دقت داشته باشید تا از کاغذ های گلاسه مخصوص پرینتر های لیزری استفاده نمایید زیرا دمای تولید شده توسط فیوزر دستگاه لیزری بیشتر از دستگاه های جوهر افشان می باشد و باعث گیر کردن کاغذ می شود.
  • در صورتی که از کاغذ های سنگین تری برای پرینت استفاده می کنید، حداکثر وزن کاغذ را در درایور پرینتر انتخاب نمایید.
  • در هنگام استفاده از کاغذ های سنگین، حتما نوع کاغذ را انتخاب کرده تا دستگاه سرعت مناسب را تنظیم کند.
  • البته،از پرینت های مکرر خودداری نمایید و وقفه چند دقیقه ای را به دستگاه بدهید تا هم در مصرف کارتریج و هم عمر دستگاه تاثیر گذار باشید.
  • برای تمیز کردن داخل پرینتر هیچ وقت از دستگاه های دمنده هوا استفاده نکنید زیرا پودر موجود ممکن است لایه نازکی روی شیشه لیزر ایجاد کند و باعث کدر شدن پرینت های آتی شود. البته جارو برقی نیز کاری مشابه با دستگاه های دمنده را انجام می دهد و توان کشیدن پودر را ندارد. بهترین روش استفاده از دستمال مرطوب زمانی که دستگاه خارج از برق است می باشد.

امید است با رعایت نکات بالا که توسط تکنسین های مجرب شرکت ایده برتر پارسیان جمع آوری شده، دیگر نیازی به سرویس دستگاه خود نداشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 آبان 1393
.

مخزن جوهر ( CISS ) چیست؟

برعکس قیمت پرینترهای جوهرافشان، کارتریج های آنها قیمت نسبتا بالایی دارند و تعویض آن ها در هر دوره هزینه قابل توجهی ( نسبت به قیمت خود پرینتر ) را روی دست مصرف کننده می گذارد. از این رو شرکت های سازنده اقدام به تولید پرینترهایی با قابلیت داشتن مخزن جوهر کردند. مخزن جوهر یا CISS  جایگزینی ارزان قیمت برای این کارتریج های گران قیمت است. یک CISS  از تعدادی مخزن جوهر تشکیل شده که با لوله هایی شبیه لوله های آزمایشگاه یه هد پرینتر متصل می شوند. آن ها را می توان بارها و بارها با جوهر شارژ نمود. معمولا جوهرشارژهای 100 میلی لیتری برای هر رنگ خریداری می شود و داخل مخازن به صورت جداگانه ریخته می شود. CISS ها برای پرینترهای مختلف HP  و  Canon  و Samsung در اشکال مختلف تولید شده اند. استفاده از این مخازن هزینه مواد مصرفی پرینتر را تا یک دهم کاهش می دهد. همچنین کاربر می تواند از جوهرهای مختلف یا حتی از جوهرهای سیاه و سفید استفاده نمایند.
سعی کنید جوهرهای با کیفیت تهیه کنید، جوهرهای تقلبی موجود در بازار صدمه زیادی می توانند به پرینتر وارد کنند.

 

کارتریج قابل شارژ (Refillable Cartridge) چیست؟
این کارتریج ها مواد مصرفی
پرینترهای جوهر افشان هستند که کاربر می تواند شخصا آنها را با جوهر پر ( شارژ ) نماید. این کارتریج ها نیز ماند مخازن جوهر هزینه مواد مصرفی را به شدت کاهش می دهند و خرید پرینترهای جوهر افشان با اینچنین قابلیت هایی را مقرون به صرفه می کند. برای این کارتریج ها نیز می توان جوهرهای مختلف حتی جوهرهای سیاه و سفید استفاده نمود. گاهی بری باز کردن گرفتگی نازل های هد پرینتر،کارتریج های قابل شارژ پر شده را با محلول هدبازکن به کار می برند.
استفاده از این نوع کارتریج ها مستلزم هیچ تغییری در پرینتر نبوده و از این نظر هزینه کاربر به مقدار زیادی کاهش می یابد.
سعی کنید جوهرهای با کیفیت تهیه کنید چراکه جوهرهای تقلبی موجود در بازار صدمه زیادی می توانند به پرینتر وارد کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 آبان 1393
.

می خواهید تعداد زیادی صفحه را چاپ کنید،تصمیم گرفته اید با توجه به حجم کاریتان یک پرینتر سیاه و سفید ( تک رنگ ) با قیمت مناسب  بخرید. از بین پرینترهای لیزری تک رنگ موجود در بازار، پرینترهایی با قیمتی کمتر از 400.000 تومان می توانند انتخاب مناسبی برای مصارف خانگی باشند.
جدا از سرعت چاپ و رزولوشن یا دقت متفاوت این پرینترها، امکانات دیگری نیز آنها را از هم متمایز می کند. به طور مثال، پورت اترنت ( شبکه ) که امکان اتصال به شبکه را به این چاپگرها می دهد. از این ویژگی می توان در محیط اداری استفاده نمود، وقتی  تمام شبکه می خواهند از یک پرینتر استفاده کنند. ولی برای
مصارف خانگی نیازی به اینچنین قابلیتی نیست.

 

پرینترهای جوهرافشان نیز می توانند پیشنهاد مناسبی برای پرینتر خانگی باشند، مخصوصا اینکه نیاز به پرینت رنگی داشته باشید. از طرفی نوع چند کاره این پرینترها در مقایسه با چندکاره های لیزری قیمت پایین تری دارد ولی فریب این قیمت پایین را نخورید. نکته ای که در مورد این پرینترها حائز اهمیت است قیمت نسبتاً بالای کارتریج های آنهاست. حدالامکان مدلهایی که کارتریج آن ها قابل شارژ است و یا مخزن جوهر دارند را تهیه کنید.در مقایسه سرعت چاپ این پرینترها نسبت به نوع لیزری خود، پایین تر و نگهداری آن ها کمی سخت تر است. به یاد داشته باشید به طور میانگین حتما هفته ای یک پرینت بگیرید، در غیر اینصورت با خشک شدن جوهر در م نافذ هد، پرینتر جوهر افشان شما دچار مشکل می شود.
ولی اگر به چاپ تصاویر رنگی نیاز ندارید و یا هر از گاهی اقدام به چاپ عکس رنگی می‌کنید، خرید یک چاپگر رنگی کاری اشتباه است. زیرا شما مجبور به استفاده از رنگ‌های چاپگر در طولانی مدت هستید. چون در غیراین صورت، چاپگر به مرور زمان دچار مشکلاتی در چاپ رنگ‌ها می‌شود و منافذ هد به علت خشک شدن ذرات جوهر، باعث جلوگیری از خروج رنگ‌ها می‌گرد
 



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 آبان 1393
.

دستگاه های فتوکپی اجزا و قسمتهای مختلفی دارند که برای بررسی در اینجا؛ آن ها را به سه قسمت اصلی تقسیم می کنیم:

1. بدنه دستگاه فتوکپی
2. اجزای مکانیکی آن
3.اجزای الکترونیکی

بدنه دستگاه از قسمت های مختلفی تشکیل شده که در زیر به آنها می پردازیم.
1. پوشاننده یا کاور( orginal cover ‏)

حتما هنگامی که برای کپی گرفتن وارد دفاتر فنی شده اید؛ مشاهده کرده اید که کارمند دفتر برای گرفتن کپی؛ کارت ملی ؛ شناسنامه و یا هربرگی که قصد کپی گرفتن آن را دارید روی صفحه شیشه ای دستگاه کپی قرار داده و درب آن را به اصطلاح می بندد؛ در واقع نام این درب یا سرپوش اورجینال کاور ( orginal cover ‏) است؛ که برای ‏ کارایی بهتر در هنگام اسکن کاغذ بهتر است استفاده شود.

 


2. میز اورجینال (table orginal) ‏
‏صفحه شیشه ای که کاغذ برای کپی روی آن قرار می گیرد؛ میز می گویند. این صفحه شیشه ای در واقع از جنس همان شیشه دستگاه اسکنر است.

3. سینی خروج کاغذ ( Paper exit Tray ‏)
‏کاغذها بعد از کپی و یا پرینت داخل سینی خروجی کاغذ قرار می گیرند و از این قسمت قابل دسترس هستند.

4.گیره آزاد کننده کاست کاغذ ( grip ‏)
‏برای قرار دادن کاغذ درون کاست؛ لازم است تا کاست را آزاد کنیم؛ به این ترتیب که ضامن آزاد کننده کاست را  گرفته و رو به بالا هل داده بیرون بکشیم.

5. تغذیه دستی کاغذ ( Manual feed orginal guide ‏)
‏هنگامی که کاغذ را در کاست ورودی کاغذ می گذاریم؛ میتوانیم اندازه آن را با توجه به سایز ماغذ تنظیم کنیم. دستگاه های کپی اکثرا سایز A3 و A4 را پشتیبانی می کنند.

6.کاست تغذیه دستی (Manual Feed Tray)
کاست تغذیه دستی دستگاه کپی یا Baypass؛ قسمتی از
دستگاه کپی است که وقتی می خواهیم به صورت تک برگ از دستگاه کپی بگیریم کاغذ خام را در این محل قرار می دهیم .
7.پنل اپراتور (operation panel)
مانیتور دستگاه کپی همان پنل نشانگرها وکلیدهاست که کنترل دستگاه و انجام کلیه فرمان ها و دستورات از این سمت انجام می شود.
8.پوشاننده یا کاور جلو (Front cover)
اگر کاغذ در دستگاه گیر کرد و یا دستگاه نیاز به سرویس داشت؛ باید این درپوش را باز کرد. در هنگام کپی گرفتن باید دقت داشت این درب را باز نکنید چرا که دستگاه خاموش می شود و ممکن است کاغذ داخل دستگاه گیر کند.
9.کلید پاور یا خاموش و روشن (Power Switch)
کلید اصلی برق دستگاه است و به وسیله آن عمل خاموش و روشن انجام می شود .

10.سینی یا کاست کاغذ (Paper try)
به آن سینی یا کاست (Cassette) می گویند که کاغذها داخل آن قرار می گیرند تا برای پرینت و یا کپی استفاده شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 آبان 1393
.

احتمالا تا حدودی با تلفن های خوش هیکل پاناسونیک آشنایی دارید. تلفن هایی که به تنهایی چندین تلفن معمولی را حریف اند.

اجازه بدید یک تعریف کوچک از تلفن های سانترال داشته باشیم، تلفن هایی که می توانند چند خط شهری و داخلی را با یک عدد تلفن رومیزی کنترل کنند. فرض کنید شما 30 خط آزاد شهری دارید و در حالت عادی نیاز به 30 عدد تلفن دارید و قطعا وجود همه ی آن ها روی میز کار عاقلانه ای نمی باشد، اینجاست که تلفن های سانترال وارد بازی می شوند "کنترل چندین خط تنها با یک تلفن"

  • ارتباط داخلی با دیگر اتاق های سازمان بدون هیچ هزینه
  • نگه داری چندین خط پشت تلفن
  • انتقال خط ها توسط اپراتور به مسئول مربوطه
  • منشی اتوماتیک
  • کنترل کامل روی هر خط
  • حالت های مختلف تنظیم با 400 کد

این موارد بخشی از قابلیت های تلفن های سانترال می باشد.

البته این تلفن ها نیاز به دستگاه سانترال هم دارند، دستگاهی که چند خط شهری را به عنوان ورودی می گیرد و چندین خط داخلی را به عنوان خروجی ارائه می کند. مثلا کوچک ترین مدل 3 خط شهری نیاز دارد و 8 خط داخلی می دهد یا مدل بالاتر 6 خط شهری می گیرد و 16 خط داخلی میدهد که این 16 خط داخلی هم زمان می توانند تنها 6 تلفن خارجی را ساپورت کنند.

به طور کلی دستگاه سانترال یک شبکه مخابراتی کوچک خصوصی را در یک مجموعه راه اندازی می کند.



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 آبان 1393
.

 بدون شک برای پیشرفت و جلوگیری از پس رفت در این دهه از قرن، باید پابه پای علم و تکنولوژی روز دنیا پیش رفت. یکی از راه ها برای ترقی سطح کمی و کیفی اموزش و یادگیری هوشمند‌سازی مدارس است که حدود هشت سال از ارایه طرح آن که با الهام گرفتن از مدارس هوشمند مالزی درنظرگرفته شده است در ایران می‌گذرد.

اگر مروری بر تاریخچه این مسئله در ایران داشته باشیم، مشاهده می شود که در سال‌های گذشته بسیاری از مدارس ادعا کردندکه روند هوشمندسازی را طی کرده اند درحالیکه، ظواهرخلاف آن را نشان میدهد .به طورخلاصه هوشمندسازی مدارس به ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری زیرموردنیازاست :

 

نرم افزاری:

نرم‌افزار مديريت هوشمند (LMS)

نرم‌افزارها و محتوای آموزشی (LCMS)

نرم‌افزارهای شبكه (School Net Support)

 

سخت افزاری:

تین کلاینت

تخته هوشمند

کیت تعاملی هوشمند

دیتا پروژکتور

 



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 آبان 1393
.

شاید تا امروز یکی از قدرتمند ترین و تأثیر گذارترین CPU را بتوان جی تی ایکس 980 معرفی کرد، اما جزئیاتی لو رفته است که نشان از تغییراتی محسوس در نسل جدید این کارت گرافیک به نام جی تی ایکس تایتان 2 می دهد.

اطلاعات فاش شده نشان از 50 درصد قدرت بیش تر نسبت به نسل پیشین خود می دهد که در نسل قبلی از معماری کلپر GK110 و البته پروسه 28 نانومتری تولید شده بود. در بنچمارکی که در وبسایت Sisoftware نشان داده شده است کارت گرافیک جدید این شرکت که با نام تایتان 2 راهی بازار فروش می شود بر مبنای معماری مکسول GM200 برنامه ریزی و طراحی شده است.

 

این کارت گرافیک در کنار افزایش قدرت 50 درصدی نسبت به نسل قبل، با اندازه 551 میلی متر مربع، 192 واحد تکسچر و ROP 96، حامل 3072 هسته کودا و البته 12 گیگابایت حافظه GDDR5 و اینترفیس 384 بیت نشان از پیشرفت مشهود و بی رقیب تا مدت ها را می دهد.

این محصول در سه ماهه سوم سال 2015 وارد بازار خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 22 آبان 1393
.

محبوبیت Google Chormbook در محیط های آموزی و مدارس دقیقا خواسته ی گوگل از کروم بوک های خود می باشد. چیزی که روز به روز در حال پیشرفت است و دانش آموزان را سمت خود جذب کرده است. آمار IDC نشان از پرفروش بودن کروم بوک های گوگل نسبت به تبلت ها و نوت بوک های دیگر برند ها در مراکز آموزشی زیر 12 سال می باشد؛ دقیقا سیاستی که گوگل به دنبال آن است و به همین راحتی ها هم دست بر نمی دارد.

طبق گفته های این کمپانی تنها در اوایل سال جاری در مناطق آموزش Montgomery، بیش از 50.000 دستگاه کروم بوک استفاده می شود و گوگل در حال رشد دادن این دستگاه ها در مدارس، محیط های آموزشی و البته مصارف خانگی می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 22 آبان 1393
.

پایان کار نوکیا برای تولید اسمارت فون! یه نظر می آید دیگر نوکیا کاری برای تمام کردن آن ندارد و قطب سیستم عامل ها روی PC، لوگوی خود را جایگزین نوکیا کرده است. بله مایکروسافت دیگر لومیا را می سازد و اولین محصول با این برند Lumia 535 نام دارد.

سیاست این شرکت کنار زدن گوشی های میان رده دیگر برند ها با قیمت مناسب می باشد.

شاید یکی از جذابیت های این گوشی ها تنوع در رنگ باشد تا بتواند هر سلیقه ای را جذب کند. این گوشی 140 دلاری در رنگ های آبی، نارنجی، سبز روشن، مشکی، سفید و خاکستری وارد بازار خواهند شد.

سوگولی مایکروسافت جدا از بروز بودن نرم افزار و آخرین ورژن ویندوزفون، در کنار ارتقاء سخت افزار و البته کورتنا معروف ویندوز انتخاب بسیار خوبی برای طرفداران ویندوزفون خواهد بود.

مشخطات لومیا 535 مایکروسافت:

  • اندازه 140.2×72.4×8.8 میلیمتر
  • دوربین ۵ مگاپیکسل به همراه فلاش LED
  • دوربین ۵ مگاپیکسل در جلو با لنز عریض
  • وزن 146 گرم
  • سیستم عامل ویندوزفون 8.1
  • صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن qHD یا ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل از نوع  IPS LCDو تراکم پیکسلی 220 پیکسل در اینچ
  • حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایت
  • باتری ۱۹۰۵ میلی‌آمپر ساعت
  • پردازنده‌ی Snapdragon 200 با چهار هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتز
  • درگاه میکرو SD با پشتیبانی از حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی
  • حافظه‌ی ابری وان داریو: ۱۵ گیگابایت
  • قاب پشت قابل تعویض

این محصول ابتدا وارد کشورهای چین، بنگلادش، هنگ کنگ خواهد شد.

از این لینک می توانید ویدیو تبلیغاتی این گوشی را ببینید.

 



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 22 آبان 1393
.

قابیلتی جدیدتر ازپرینت،اسکن،کپی، فکس؟ وجودLCDرنگی و لمسی؟ سرعت چاپ 12 برگ در دقیقه؟ وجود چیپ NFC؟ کدام از این قابلیت ها می تواند این محصول را دستگاهی مناسب برای سال 2015 کند؟

شاید هیچ کدام از آیتم های بالا، مواردی انقلابی نباشد ولی تمامی آن ها در کنار هم، دستگاهی مناسب را با برند برادر برای مصارف خانگی و اداری ایجاد کرده است. این محصول قوی با رزولوشن چاپ 600*1200dpi در کنار کیفیت ساخت و طراحی مناسب، دستگاهی با بهترین تکنولوژی را ارائه می کند.

البته چیپ NFC در عموم پرینترها وجود ندارد و با کمک این تکنولوژی به راحتی می توانید بدون نیاز به کابل یا اتصالی دیگر و حتی از طریق تلفن همراه خود، پرینت بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 21 آبان 1393
.

شاید به جرأت بتوان گفت که یکی از جذابیت های گوشی های اخیر اپل، فیلم بردای به صورت آهسته می باشد که در نسل اول یعنی آیفون 5S 120 فریم بر ثانیه و در آیفون 6 به 240 فریم بر ثانیه افزایش داشته است.

اما این قابلیت جذاب و هیجان انگیز را فقط در اسمارت فون خود خواهید داشت و راهی برای اشتراک گذاری وجود ندارد، البته تا به امروز که توسعه دهندگان نرم افزارهای اپل، نرم افزاری را طرحی و برنامه نویسی کرده اند تا به کمک آن فیلم های آهسته خود را ذخیره و در محیط های اجتماعی مانند ایستاگرام و واتزآپ برای دوستانتان که اسمارت های اندرویدی نیز دارند ارسال کنید.

در این اپلیکیشن ابتدا قسمتی را که می خواهید ذخیره کنید انتخاب کرده و از گالری آی دیوایس فیلم را برای افراد مورد علاقتون ارسال و به اشتراک بگذارید. شما می توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید و نظرتان را در برای ما یادداشت کنید.

دانلود نرم افزار TruSloMo

موفق باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 21 آبان 1393
.

همان طور که احتمالا می دانید گلکسی اس ۶ با نام رمز «پروژه ی صفر» در حال طراحی است.

هنوز چند ماهی با معرفی این اسمارت فون کهکشانی فاصله داریم اما شایعات خوب خودشان را در قلب دنیای تکنولوژی جدا کرده اند. به نظر می آید این گوشی در ماه فوریه سال ۲۰۱۵ رو نمایی خواهد شد.

گفته شده این اسمارت فون همچنان از صفحه نمایش AMOLED با این تفاوت که رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ بهره خواهد برد. به نظر می آید از آنجایی که در نوت ۴ شاهد تغییر نکردن ابعاد صفحه نمایش بودیم، این اتفاق برای آخرین نسل از سری های کهکشانی نیز بیافتد و با همان صفحه نمایش ۱.۵ یا ۲.۵ رو برو شویم. سم‌موبایل می‌گوید: پردازنده ۸ هسته‌ای و احتمالا ۶۴ بیتی این گوشی از نوع اکسینوس 7420 است که ۴ هسته‌‌ی Cortex-A53 و 4 هسته‌‌ی Cortex-A57 را دارد.

بنا به شایعات این دستگاه به یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی در عقب و ۵ مگاپیکسلی در جلو با ویژگی لرزشگیر اپتیکال یا OIS مجهز خواهد شد. البته ۴ گیگابایت رم هم موردی هست که به آن اشاره شده است. این تلفن در دو نسخه با پردازنده‌های مختلف Snapdragon 810 و Exynos 7420 برای بازار‌های مختلف عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ تصمیم دارد تحولی را در اسمارت فون جدید خود داشته باشد یا این شایعات در حد رویا باقی می ماند؟

 



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 20 آبان 1393
.

شرکت توشیبا برای کاربرانی که حجم ۳ ترابایتی و سرعت ۵۴۰۰ دور در دقیقه راضیشون نکرده است چاره اندیشیده و هارد دیسک های خود را با حجم ۵ و ۴ ترابایت و با سرعت عالی ۷۲۰۰ دور در دقیقه را راهی بازار کرده است.

این محصول که با نام Toshiba Desktop 3.5-inch 7200RPM SATA3 به تازگی رو نمایی شده است از فناوری‌هایی مانند PMR ،NCQ و Serial ATA DIMP بهره می‌برند و حافظه Cache هر دو مدل دارای ۱۲۸ مگابایت و میانگین زمان جستجوی ۵.۱۰ میلی‌ثانیه می باشد.

این مدل ها با تمامی سیستم عامل های رایج دنیا سازگار است و تا ۳سال خدمات پس از فروش به آنها داده می شود.شما فعلا می توانید این هارد دیسک ها را در سایت توشیبا و فروشگاه های منتخب با قیمت ۲۹۹ دلار برای ۴ترا و ۳۹۹ دلار برای ۵ ترابایت خریداری کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 20 آبان 1393
.

نخستین دوربین نظارتی که در تاریکی کامل تصاویر رنگی را ثبت می کند، این ادعای شارپ برای طراحی دوربین Infrared Color Night-Vision با شماره مدل LZ0P420A می باشد.دوربین شارپ با استفاده از تابش نور "فروسرخ نزدیک" به اجسام محیط و چیپ سی‌سی‌دی 1.3 اینچی با دقت 1.3 مگاپیکسلی به ثبت تصاویر رنگی می‌پردازد. ویدیوهای ضبط شده با دوربین مذکور در رزولوشن 1280x720 پیکسل یا HD و با سرعت 30 فریم در ثانیه ثبت می‌شوند.

 

چیپ سی‌سی‌دی این دوربین با همکاری انستیتو ملی علوم و تکنولوژی پیشرفته صنعتی ژاپن طراحی و تولید شده که سال‌هاست بر روی دوربین‌های دید در شب کار می‌کند. این دوربین هم اندازه با دوربین‌های معمول نظارتی و وزنی 940 گرمی می باشد.

همچنین این دوربین توانست جایزه برتر بخش تصویربرداری دیجیتال را از سوی خبرنگاران آمریکایی دریافت کند.

این کمپانی اعلام کرده که از اواخر همین ماه فروش این دوربین‌ها را با قیمت 1325 دلار آغاز می‌کند. این شرکت مشهور ژاپنی امیدوار است که بتواند در هر ماه تا 4000 دستگاه از این دوربین‌ها را تولید و بفروش برساند

 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 20 آبان 1393
.

اچ تی سی برای عقب نماندن از رقیبان خود، امروز شارژری سریع برای محصولات خود معرفی کرد. شارژری که تنها در ۱۵ دقیقه جانی ۸ ساعته را به باتری می دهد.
به گفته ی این کمپانی این شارژر سریع، مبتنی بر پریز برق ۱۵ واتی می باشد و تا ۴۰ درصد سرعت بیشتری برای شارژ
گوشی های هوشمند، نسبت به شارژرهای معمولی فراهم می کند. این شارژر از تکنولوژی 2.0 Quick Charge  ساخت شرکت کوالکام استفاده کرده و با آخرین نسل از پردازنده‌های Snapdragon کاملا سازگار شده است.

خوشبختانه این شارژر بر پایه پورت های میکرو یو اس بی طراحی شده اما تنها اسمارت فون های: اچ‌تی‌سی وان M8، اچ‌تی‌سی وان E8، اچ‌تی‌سی وان Remix و اچ‌تی‌سی دیزایر Eye از این تکنولوژی بهره می برند.اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه و یا قیمت در دسترس نمی باشد اما با توجه به قیمت ۳۵ دلاری شارژر توربو شرکت موتورولا حدود قیمت این شارژر نیز مشخص می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 20 آبان 1393
.

بنا بر پیشنهاد یک دختر ایرانی در کمپین بین المللی نامگذاری سیارک LA1986(3988)، از بین 1500 نام پیشنهادی نام « هما » انتخاب شد. سیارک ها اجسام صخره ای و سنگی ای هستند که از باقی مانده شکل گیری منظومه شمسی به وجود آمده اند. اندازه هایی از چند متر تا چندین کبلومتر دارند و اغلب در مداری بین مریخ و مشتری در گردش اند.

سال پیش یک کمپین بین المللی نام گذاری سیارک توسط گروه پروژه اجرام نزدیک به زمین انجمن مشورتی نسل فضا برگزار شد. عموم مردم از 85 کشور جهان، نام های پیشنهادی خود را اعلام کردند. « هما سمن آبادی» و « فواد کردانی»  از ایران نیز نام « هما » را پیشنهاد دادند که در نهایت از بین 1500 نام پیشنهادی، نام « هما » رسماً برای این سیاره انتخاب شد.

سمن آبادی که به عکاسی از طبیعت و تدریس آن مشغول است، پس از اینکه شنید نام پیشنهادی او انتخاب شده است گفت: « بسیار خوشحالم که نام پیشنهادی من انتخاب شد. می خواهم از این فرصت استفاده کرده و احساساتم را بیان کنم و از فکری که در مورد این نام از ذهنم گذشت با شما بگویم،آرزو داشتم این سیارک مانند هما، که پرنده ای افسانه ای است و شادی را برای هرکسی که آن را می دید به ارمغان می آورد به ارمغان آورده و منبع عشق، صلح، شادی و لذت برای زمینیان باشد.»
سیارک « هما » هر 701 روز یکبار به دور خورشید می چرخد. حدود 700 متر قطر داشته و 4 ژوئن 1986 در رصدخانه پاومار در کالیفرنای آمریکا کشف شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 20 آبان 1393
.

شرکت Epson دستگاه پرينتری را به بازار معرفي کرده است که اين پرينتر رنگي که با مدل Artisan 1430 به بازار معرفي شده است، قابليت چاپ تصاوير در اندازه بيش از 19×13اينچ را هم داشته و براي کاربردهاي تجاري و خانگي هم مناسب است.
اما نکته  بسیار جالب  درباره اين پرينتر آن است که قابليت چاپ عکس‌ها به صورت ضد آب، ضد خش و کشيدگي را دارد.  اين دستگاه دارای قابلیت Wi-Fi بوده و به اين ترتيب به سادگي با دستگاه‌هاي ديجيتال مبتني بر اينترنت مرتبط مي‌شود.

علاوه بر اين، پرينتر شرکت Epson داراي قابليت iPrint هم می باشد که با استفاده از آن به صورت بي‌سيم با دستگاه‌هاي مبتني بر سيستم‌عامل iOS مرتبط شده و از روي محتواي آنها پرينت مي‌دهد.ساختار اين پرينتر کاملا سازگار با محيط زيست بوده و از قابليت‌هاي کاربردي براي عکاسان حرفه‌اي هم بهره مي‌برد.  

 

 



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 20 آبان 1393
.

نظرتان در مورد محیط کار جذاب چیست؟ فکر می کنید تاثیر مثبت هم دارد؟ آیا ساعت کار بیشتر در کنار محیط کار جذاب، بهتر نیست؟

حداقل گوگل این طوری فکر می کنید و اهمیت ویژه ای برای کارکنان خود دارد. از محیط های بازی گرفته تا محیط هایی با طراحی خاص و رنگارنگ؛ با ما همراه باشید تا تور چند دقیقه ای به قلب گوگل داشته باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 8 آبان 1393
.

کمپانی ایسوس محصول جدیدی از تبلت های سری 10 اینچ MeMo Pad خود معرفی کرد.

شاید تنها شرکتی که تبلت های 10 اینچی را با قیمت پایین و ارزان به دست علاقه مندان می رساند ایسوس باشد.همانطور که می دانید تبلت های بزرگ تر از 7 و 8 اینچ در قلب همه جا پیدا نکرده است ولی طرفداران خود را نیز دارد. ایسوس حالا تبلت جدید 10 اینچی خود را با نام MwMo Pad 10  معرفی کرده که دارای رزلوشنی 1280*720 پیکسل می باشد.

این تبلت پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 1.5 و یک گیگابایت رم و حافظه داخلی 8 گیگابایت را در درون خود حفظ کرده و در کنار اسپیکر استریو با تکنولوژی سونیک مستر، دوربین عقب و جلو، 2 و 0.3 مگاپیکسل و اندروید 4.4 و البته قیمت 199 دلاری یکی از انتخاب های مناسب در بازار می باشد.

زمان مشخصی برای فروش این رایانک مالشی اعلام نشده اما می توان حدث زد فصل تعطیلات زمان مناسبی برای ورود آن به بازار باشد.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 8 آبان 1393
.

شرکت تولید کننده چینی ویو (Vivo) خود را برای تولید و معرفی اسمارت فون هوشمند و البته فوق باریک خود آماده می کند.

به نظر می آید هرچه اسمارت فون باریک می شناسیم را باید فراموش کرد و حالا کمپانی ویو در چین را دریابیم. با توجه به تصاویری که این شرکت انتشار کرده این تلفن تنها 3.8 میلی متر ضخامت دارد. بله درست خواندید. یعنی نصف ضخامت ایفون 5 اس
تصاویری که از طریق وبلاگ این شرکت منتشر شده تنها به ضخامت بسیار پایین اشاره داشته و جزئیات دیگری را به همراه ندارد.

شاید مهم ترین سوالی که ذهنمان را در گیر می کند قدرت باتری و البته خم نشدن این اسمارت فون باشد.

هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه و رونمای این اسمارت فون فوق باریک در دسترس نمی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 8 آبان 1393
.

اخیرا شخصی از مدیران میانی گوگل ارتفاع جدیدی را برای رکورد سقوط آزاد به ثبت رساند.

آقای دکتر الن یوستس که عنوان نائب رییس ارشد واحد دانش گوگل  را گرفته و فعالیت دارند، دیروز خود را از ارتفاع 41 کیلومتری رها کردند. آقای یوستس در سکوت خبری، سقوط بدنی را اجرا کرده اند و نخستین رسانه ای  که این خبر را مخابره کرد اکانت توییتر علوم نیویورک تایمز بودند.

پیش از آقای یوستس، فردی به نام فلیکس بومگارتنر توانسته بود رکود سقوط آزاد را به 38.969 متر برساند. البته تبلیغات زیادی هم در این زمینه صورت گرفت و ویدیوی کامل این سقوط نیز به طور کامل در رسانه ها پخش شده بود.

سقوط آزاد آقای یوستس حدودا 15 دقیقه با سرعت 1321 کیلومتر در ساعت طول کشیده است که باید به این موضوع اشاره کرد که سرعت صوت 1236 کیلومتر بر ساعت می باشد.

یوستس هم وظیفه ی خلبان را بر عهده داشته هم چترباز، و توسط دوربین GoPro نیز این واقعه حساس و بسیار مهم را ثبت و ظبط کرده است. گفته شده که وی برای این کار سه سال به همراه تیمی از متخصصین و خارج از حریم گوگل روی این پروژه کار کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 8 آبان 1393
.

پس از رونمایی از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، گوگل تصمیم خود را برای عرضه این سیستم عامل در روز 12 آبان گرفته است.

سوم نوامبر روز توزیع نکسوس9 و در اختیار قرار گرفتن این تبلت قوی برای کاربران می باشد. گوگل طی یک پیامی از توسعه دهندگان خواسته تا با تست کردن اپلیکیشین خود روی نسخه ی نهایی پیش نمایش اندروید L یا آبنبات چوبی پیش از آپلود آن روی گوگل پلی، از بی نقص بودن اپلیکیشن های خود اطمینان حاصل کنند.

همچنین گوگل تلاش خود را کرده تا اپلیکیشن های توسعه یافته برای اندروید از الگوی طراحی متریال دیزاین پیروی  کنند. گوگل نرم افزار های اختصاصی خود را نیز به سمت و سوی طراحی اندروید L سوق داده تا کاربران جدا از تجربه متفاوت، یادگیری ساده تری را نیز تجربه کنند. از بهبود های اصلی این سیستم عامل می توان به استفاده از ماشین مجازی ART و یا تعیین اولویت برای نمایش اعلانیه ها اشاره کرد.

کسانی که از محصولات گوگل مانند Nexus5،  Nexsus7، Nexsus4، و.. استفاده می کنند اولین نفراتی هستند که به این آپدیت دست پیدا خواهند کرد.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 3 آبان 1393
.

اگر گوشه علاقه ای به دنیای تکنولوژی داشته باشید احتمالا نام استیو جابز را خوب می شناسید. با توجه به بهبود فناوری توسط این شخص و دید متفاوتی که حاصل آن محصولات اپل می باشد. حال ایرون سورکین، فیلم نامه نویس مشهور هالیوودی دست به تولید زندگی نامه استیو زده است.

این فیلم نامه نویس تایید کرده که کریستین بیل در نقش رییس فقید اپل بازی خواهد کرد.

سورکین در این باره می گوید: " بیل کارنامه پر پرو پیمانی دارد و ما بهترین بازیگر را برای بازه سنی خاص نیاز داشتیم و آن کریستین بود. بیل برای بازی در نقش استیو جابز تست و یا مصاحبه ای انجام نداده و تنها دیداری صورت گرفت. "

ایرون سورکین که به نوشتن دیالوگ های بسیار و پشت سر هم در فیلم هایش مشهور است، در فیلم جابز کمی بیشتر خلاقیت به خرج داده و با توجه به گفته هایشان "تعداد جملات بیل در این فیلم احتمالا بیشتر از مجموع جملات یک بازیگر برای سه فیلم متفاوت خواهد بود و صحنه ای نیست که کریستین در آن حضور نداشته باشد."

کارگردان مشهور بریتانیایی، دنی بویل این فیلم را کارگردانی خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 3 آبان 1393
.

شرکت کانن که شاید بیشترین محبوبیتش را از طریق دوربین های عکاسی و ماشین های اداری کسب کرده باشد در نمایشگاه جیتکس امسال بیشترین تمرکز خود را رویپرینترها، اسکنرها، و ابزار های اداری چند کاره خود گذاشته بود.

برای خبر از جزئیات این نمایشگاه باشرکت ایده برتر همراه باشید.

 

کمپانی کانن خبرهای زیادی را در زمینه پرینتر، اسکنر، پلاتر... در غرفه های خود داشت. شاید بیشترین محصولی که توجه همه را جلب می کرد پیشرفته ترین پرینتر های این شرکت می باشد.

پرینتر های خانگی و اداری، چند کاره و تک کاره،جوهر افشان و لیزری... همه و همه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گرفت تا از کیفیت چاپ و سرعت آن با خبر شوند.

در بخشی دیگر پیشنهاد و راهکارهایی برای میدیرت اسناد چه برای مدیران و چه بانکدارن ارائه شد که بازخورد خوبی را از طرف مردم داشت.دستگاه زیر پرینتر چک بانکی می باشد که می تواند داده ها را روی چک بانکی چاپ کند.

شاید یکی از محصولات بسیار جذاب این غرفه پلاتر های سرعت بالا بودند که در زمان کوتاهی می توانستند تصاویر را با کیفیت خوب چاپ کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 1 آبان 1393
.

جدید ترین دوربین بی سیم دید در شب الکام با کیفیت HD رونمایی شد.

NCC-EWNP 100WH نام آخرین دوربین دید در شب شرکت الکام می باشد که با توجه به آپشن هایی از قبیل: بدون نیاز به سیم، فیلم برداری سیاه و سفید در تاریکی محض با کیفیت بالا، تغییر زاویه دوربین توسط کاربر، میکروفون و اسپیکر، پورت LAN، SD،  Audio و کیفیت اچ دی یا رزولوشن 1280*720 جزء بهترین های باز می باشد.

فعلا خبری از زمان ورود آن به بازار و قیمت نهایی نشده است.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 1 آبان 1393
.

کمپانی سامسونگ برای حمایت از افراد مبتلا به ابولا، 3000 تلفن هوشمند به ارزش 1 میلیون دلار را راهی کشور های افریقایی کرد.

لیبی، گینه، سیرالئون، این سه کشور افریقایی اولویت کمک های انسان دوستانه از نمام دنیا می باشند. پیرو این اخبار سامسونگ 3000 نیروی غیر انسانی برای ثبت اطلاعات پزشکی در جهت مبارزه با ویروس ابولا در اختیار پرسنل و پزشکان مراکز بهداشتی می گذارد. این اسمارت فون ها از طرف سازمان ملل تجهیز به اپلیکیشن سلامت شده اند.

در آخر برای خانواده هایی که چهارچوب سختی برای جلوگیری از شیوع بیماری را دارند خدمات پیامک رایگان قرار خواهد گرفت. "بعد از اتمام این بیماری خطرناک تمام گوشی ها از بین خواهد رفت" این ادعاء سامسونگ هم دور از انتظار نمی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 1 آبان 1393
.

همانطور که می دانید نسخه اولیه یا پیش نمایش ویندوز10 بعد از گذشت چند ساعت از زمان رونمایی، ارائه شد تا با بازخورد ها و پیشنهاد های کاربران که تا به این تاریخ حدود 1 میلیون نفر می باشد به بهبود این سیستم عامل بپردازد و در طی این خواسته ها ایرانی ها نقش قوی داشته اند و درخواست خود را مبنی بر اضافه شدن تقویم شمسی و دسترسی به ویندوز استور اعلام کرده اند.

در این روز ها کاربران ایرانی تنها یک خواسته از مایکروسافت دارند، "حمایت و پیشتیبانی بیشتر"

طی گزارشی که توسط وب سایت The verge منتشر شده خواسته های ایرانی ها از مایکروسافت در صدر درخواست ها قرار گرفته است.

 

این خبر که نشان از اتحاد یکپارچه کاربران ایرانی دارد، ما را هم خوشحال کرده و برای حمایت بیشتر شرکت ایده برتر پارسیان و تمامی 50 نفر شاغل در آن، در این نظرسنجی شرکت کرده اند و حالا با حدود 5000 هزار رای داده شده، مایکروسافت برای رشد ویندوز استور و درآمدزایی بیشتر برای خود، قریب به یقین با درخواست ها موافقت خواهد کرد.

 

در این خصوص نویسنده مشهور وبسایت Techcrunch می گوید: "اگر مایکروسافت توانسته بود خواسته های پیشین کاربران ایرانی را نادیده بگیرد، نادیده گرفتن این نظرسنجی بسیار دشوار است"

 

به هر صورت امیدوارم هستیم که نتیجه نظرسنجی Uservoice مایکروسافت برای ویندوز10 کاربران ایرانی را خوشحال نگه دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 1 آبان 1393
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی