.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دوربین مداربسته دام IAP.ND-3522 WS

نوع دوربین : دام
حالت لنز : متغییر
ولتاژ کار : 12 وات
رزولوشن : 2592*1944
برد دید در شب :25 متر

معرفی دوربین مداربسته دام ایمن آرا IAP.ND-3522 WS

  شرکت ایمن آرا، از شرکت های معروف و معتبر در زمینه واردات و پخش عمده دوربین های مدار بسته لوازم جانبی و انواع سیستم های امنیتی و نظارتی است.

از مهمترین دستاورد های این شرکت داشتن واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش است. شرکت ایمن آرا با به کارگیری نوآوری های نوین، همکاری با متخصصین برجسته، حفظ و انتقال تجربیات گذشته به پرسنل کارآمد همواره به ارتقای سطحی کیفی محصولات خود پرداخته است.

دوربین مدار بسته دام ایمن آرا به عنوان یکی از انواع دوربین مدار بسته این شرکت است که در راستای اصول عمومی و رعایت استانداردهای بین المللی و قیمت مناسب صورت گرفته است.

دوربین مدار بسته دام ایمن آرا IMENARA IAP.ND-V3522 WS در حیطه نرم افزار و سخت افزار بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. این شرکت با عرضه دوربین مدار بسته دام ایمن آرا IMENARA به عنوان یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان در بازار های جهانی شناخته شده است.

معرفی دوربین مداربسته دام ایمن آرا IAP.ND-3522 WS

قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته دام ایمن آرا IMENARA IAP.ND-3522 WS 

بدنه این دوربین ها معمولا مقاومت زیادی در برابر شرایط بد آب و هوایی ندارد بنابراین قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته دام IMENARA IAP.ND-V3522 WS عموما محدود به محیط های مسقف اداری، تجاری یا مسکونی می شود.

دوربین مدار بسته دام ایمن آرا IMENARA IAP.ND-V3522 WS در کیفیت های متفاوتی به صورت شبکه و آنالوگ و AHD تولید و به بازار عرضه شده است و از نظر کیفیت تصویر محدودیتی ندارد.

اگر به دنبال دوربین مدار بسته می گردید که شناسایی و تخریب آن سخت باشد دوربین مدار بسته دام ایمن آرا  IMENARA IAP.ND-V3522 WS را انتخاب کنید.

از نظر کارشناسان ایده برتر پارسیان دوربین های سری حرفه ای ایمن آرا دارای قابلیت ها و فناوری های ویژه برای کار در شرایط محیطی و نوری دشوار است.

دوربین مدار بسته دام ایمن آرا دارای قابلیت ضبط تصویر رنگی در نور بسیار کم با استفاده از سنسور 2/1 است و همچنین مجهز به لنز با کیفیت با قابلیت زوم فوکوس خودکار و 6 مگاپیکسل و روشنایی IR هوشمند با برد 25 متر و امکان نصب کارت حافظه می باشد.

قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته دام ایمن آرا IMENARA IAP.ND-3522 WS

دوربین مدار بسته دام ایمن آرا IMENARA IAP.ND-V3522 WS

 دوربین مدار بسته دام ایمن آرا IMEN ARA IAP.ND-V3522 WS از نظر نوع لنز به دو دسته لنز ثابت و لنز وریفوکال تقسیم می شود.

لنز ثابت در این دوربین های مدار بسته دام معمولا از لنز 2.8 (85 درجه ) یا 3.6 (70 درجه) میلیمتر ساخته شده است و  لنز های وریفوکال معمولا از لنز 3-9 ( 35 تا 80 درجه) میلیمتر یا 2.8-12(25 تا 85 درجه) تولید و به بازار عرضه شده است.

لنز دوربین دام بسته به نیاز کاربران تنظیم می شود. میزان زوم در دوربین های دام متفاوت است. این قابلیت به دوربین امکان رصد فضای بیشتری را با جزییات بیشتر می دهد.

ابعاد و اندازه تصویر دوربین مدار بسته دام ایمن آرا 1944*2592 است. سرعت پردازنده دوربین مدار بسته دام ایمن آرا 800 مگاهرتز است.

دوربین مدار بسته دام دارای قابلیت صدای دو طرفه و اتصال میکروفون خارجی است. با توجه به ویژگی های گفته شده قبل از خرید و انتخاب دوربین مداربسته، محل نصب و فضای مورد نظر خود را مشخص کنید و دوربینی مناسب با آن فضا را نصب کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم که که قبل از تصمیم گیری نهایی و سفارش برای دریافت قیمت دوربین مدار بسته با کارشناسان ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و از راهنمایی آن ها استفاده کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

دوربین مدار بسته دام ایمن آرا IMENARA IAP.ND-V3522 WS



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
.

دوربین مداربسته بولت IAP.NB-P3522 WSA

نوع دوربین : بولت
حالت لنز :متغیر
دید در شب : دارد
برد دید در شب : 45 متر

معرفی دوربین مداربسته بولت ایمن آرا IAP.NB-V3522 WSA

دوربین مدار بسته به کلیه دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت بوده و تصویر  ضبط شده را برای یک یا چند نفر ارسال می کند. کاربر می تواند در هر کجا که هست توسط گوشی موبایل مکان مورد نظر خود را ببیند.

شرکت ایمن آرا در حال حاضر انواع دوربین های مداربسته آنالوگ و تجهیزات مربوطه به سیستم امنیتی مثل نرم افزار و...را تولید کرده و به بازار عرضه می کند.

معرفی دوربین مداربسته بولت ایمن آرا IAP.NB-V3522 WSA

کلیه فرآیند طراحی، مهندسی و تولید دوربین مداربسته در داخل کشور با بالاترین کیفیت جهانی به بازار عرضه شده است و ضمانت بدون قید و شرط کلیه محصولات از جمله دوربین مدار بسته ایمن آرا نشان دهنده کیفیت بالا و قابل اطمینان تولیدات شرکت ایمن آرا است.

 دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-P3522 WSA جز دوربین های سری حرفه ای ایمن آرا است که دارای قابلیت و فناوری ویژه برای کار در هر شرایط محیطی و نوری دشوار است.

قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته بولت ایمن آرا IAP.NB-V3522 WSA

 دوربین مداربسته بولت معمولا کاربرد بیرونی دارد. از قابلیت و کارایی های دوربین مداربسته بولت IMENARA IAP.NB-P3522 WSA با توجه به ضد آب بودن بدنه این دوربین ها و شکل خاص دوربین های بولت ایمن آرا برای محیط های بیرونی یا شرایط سخت آب و هوایی مناسب است.

توجه داشته باشید که دوربین بولت ایمن آرا شامل یک پکیج تشکیل شده از لنز و کاور ضد ضربه و ضد آب و گرد و غبار می باشد که توسط شرکت سازنده تولید و به بازار عرضه شده است. ضد آب بودن این دوربین ها به معنای امکان غوطه ور کردن در آب نیست.

قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته بولت ایمن آرا IAP.NB-V3522 WSA

بولت به معنای لوله یا گلوله است. دوربین مداربسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB- P3522 WSA با بدنه ای استوانه ای شکل بوده و عموما فلزی می باشد. علت نام گذاری این دوربین ها شباهت ظاهری آن ها به گلوله است.

نمونه دیگری از ویژگی های آن قابلیت دید در شب است که از طریق LED های مادون قرمز محیط اطراف خود را روشن می کند و امکان تصویر برداری در شب را فراهم خواهد کرد.

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-P3522 WSA

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-P3522 WSA مجهز به لنز با کیفیت به همراه زوم و فوکوس خودکار است. همچنین دارای برد 45 متر با قابلیت ضبط صدای دو طرفه می باشد.

 از دیگر ویژگی های مهم این دوربین مدار بسته امکان نصب کارت حافظه تا ظرفیت 128 مگابایت برای ذخیره تصاویر است.

طراحی ضد آب و ضد ضربه دوربین بولت IMENARA باعث شده است نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کند. سرعت پردازنده دوربین بولت 800 MHZ است و مجهز به لنز متغیر دید در شب( زوم وفوکوس اتومات) با کیفیت 6 مگاپیکسل می باشد.

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-P3522 WSA

ابعاد دوربین دام ایمن آرا 85*90*314 میلیمتر و وزن آن حدودا 750 گرم است.

ورودی و خروجی دوربین بولت به صورت دیجیتالی می باشد و امکان پشتیبانی از سه زبان فارسی، انگلیسی، عربی جزو امکانات مهم دوربین مداربسته بولت AIMENARA IAP.NB-P3522 WSA بوده که به بازار جهانی عرضه شده که توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

طراحی و شکل ظاهری دوربین بولت IMENARA IAP.NB-P3522 WSA به گونه ای است که بتوانیم به راحتی در موقعیت های پرخطر از آن استفاده کنیم.

شما می توانید جهت دریافت قیمت دوربین مداربسته و همچنین خرید دوربین مدار بسته برای مصارف مختلف با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید. 

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-P3522 WSA



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
.

اسپیکر بلوتوث وایرلس سونی XB32

وزن: 907 گرم
رابط اتصال: بلوتوث و NFC
طول عمر باتری : 24 ساعت
نوع اتصال: باسیم و بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Sony SRS-XB32

در بین اسپیکر های معرفی شده شرکت سونی، اسپیکر بلوتوثی Sony SRS-XB32 یک اسپیکر با طراحی صدای واقع گرایانه است که نیاز کاربر را به خوبی برطرف می نماید.

اسپیکر وایرلس بلوتوث سونی XB32 یک اسپیکر فوق العاده سبک، کم  و جمع جور بوده که به راحتی می توان به هر کجا که نیاز دارید آن را با خود ببرید و از کیفیت صدای آن لذت ببرید.

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Sony SRS-XB32

شرکت سونی با تولید اسپیکر بی سیم سونی SRS-XB32 با پشتیبانی از اتصال بی سیم از طریق بلوتوث می تواند صدای مد نظر کاربر را به خوبی و باکیفیتی بی نظیر پخش نماید.

 طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Sony SRS-XB32 بیشتر به یک وسیله دکوراسیون در منزل شباهت دارد و در زمان روشن شدن نور گرمی توسط LED  و از درون آن ساطع می شود که بیشتر ظاهری شبیه به یک شمع روشن و لرزان است.

قابلیت و کارایی های اسپیکر قابل حمل سونی SRS-XB32

یکی از مهیج ترین قابلیت و کارایی های اسپیکر قابل حمل سونی Sony SRS-XB32، قابلیت EXTRA BASS می باشد. با ویژگی باس اضافه، می توانید صدا را تقویت کنید و در مهمانی ها و سایر مراسم دور همی از آن لذت ببرید.

با دکمه های صدای زنده (Live Sound) ایناسپیکر قابل حمل، صداها را به شکل واقع گرایانه و سه بعدی منحصر به فرد دریافت کنید.

قابلیت و کارایی های اسپیکر قابل حمل سونی SRS-XB32

کیفیت صدا در اسپیکر بلوتوث وایرلس XB32 رضایت بخش بوده و با وجود اندازه کوچکی که دارد، صدای رسایی را ارائه می دهد.

SRS-XB32 دارای چراغ های فلاش چند رنگی است که هماهنگ با ضرب، ریتم و آهنگ موسیقی شروع به چشمک زدن می کند. شما می توانید رنگ نور خطی که در اطراف بلندگو قرار می گیرد را با توجه به سلیقه خود تغییر دهید.

قابلیت و کارایی های اسپیکر قابل حمل سونی SRS-XB32

 مدت زمان نگهداری شارژ توسط باتری در اسپیکر بی سیم بلوتوث 24 ساعت و در حالت اکسترا باس 14 ساعت است.

اسپیکر بلوتوث وایرلس مدل Sony SRS-XB32 از اتصال بی‌سیم بلوتوث و امکان هم گام شدن با ان اف سی و WIFI پشتیبانی می کند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی  Sony SRS-XB32

 اسپیکر وایرلس قابل حمل Sony SRS-XB32 با داشتن قابلیت های ضد اب بودن و کیفیت بالای صدا می تواند انتخاب مناسبی به عنوان یک پخش کننده موسیقی در گردش و تفریح باشد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB32 استاندارد های IP67 پشیبانی کرده است و به همان افکت‌های صوتی و تصویری مدل پیشین مجهز شده است.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی  Sony SRS-XB32

جهت خرید و دریافت قیمت اسپیکر بلوتوث بوز می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی  Sony SRS-XB32



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
.

موبایل شیائومی Mi Max 2

رنگ : طلایی، مشکی، نقره ایی
حافظه داخلی: /64/32/128 گیگابایت
RAM: چهارگیگابایت
نوع باتری: 5300 mAh
پردازنده:  Octa-core 2.0 GHz
سایز صفحه نمایش: 6.44 اینچ

معرفی گوشی موبایل شیائومی Mi Max 2

امروزه طرفداران گوشی های دارای نمایشگر بزرگ روز به روز در حال افزایش است شرکت های سازنده با افزایش اندازه نمایشگرها سعی بر افزایش فروش خود دارند، گوشی شیامی می مکس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در ادامه می توان به این نکته اشاره کرد که آوردن کلمه max در مدل گوشی بیانگر صفحه نمایش بزرگ موبایل شیائومی Xiaomi Mi Max 2 است این ویژگی گردش در محیط اینترنتی را لذت بخش می کند.

این گوشی چینی با نمایشگر بزرگ به همراه عملکرد سخت افزاری بالا و یک باتری پر توان توانسته است که نظر کاربران را به خود جلب می کند.

 گوشی موبایل می مکس از شرکت شیائومی با زاویه دید مناسب و وضوح تصویر بالا از کیفیت تصویر نسبتا خوبی برخوردار است.

معرفی گوشی موبایل شیائومی Mi Max 2

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Xiaomi Mi Max 2

فبلت شیائومی می مکس 2 با ابعاد 7.6*88.7*174.1 میلی‌ متر حدود 203 گرم وزن دارد که از فلز ساخته شده است حقیقتا کیفیت و مرغوبیت بالایی دارد.

شرکت شیائومی برای انتن دهی بهتر از دو قطعه پلاستیکی در بالا و پایین این گوشی بهره برده است.

در قاب پشت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi Max 2 یک دوربین همراه با فلش دوگانه و سنسور اثر انگشت قرار دارد. علاوه بر آن دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست گوشی جای دارد.

همچنین چهار گوشه بدنه این غول چینی با لبه های گرد و منحنی طراحی شده که زیبایی دوچندانی به آن داده است و شما می توانید می مکس 2 را به راحتی در دست گرفته و نگران لیز خوردن آن نباشید.

شرکت شیائومی در ساخت این محصول حاشیه سیاه رنگ دور صفحه نمایش را نسبت به مدل می مکس کاهش داده است که خود موجب نمای زیبا و جذابی شده است.

از دیگر مشخصات ظاهری گوشی موبایل شیائومی Mi Max 2 می توان گفت که کلید های کنترلی در زیر نمایشگر هستند و طراح این کالا سعی بر این داشته که از تمام فضا برای نمایش محتویات استفاده کند.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Xiaomi Mi Max 2

صفحه نمایش و دوربین گوشی شیائومی Mi Max 2

اگر بخواهیم کیفیت تصویر آن را مورد بررسی قرار دهیم خواهیم گفت گوشی موبایل Mi Max 2 دارای یک نمایشگر 6.44 اینچی به همراه رزولوشن 1920*1080 پیکسل که تصاویری شفاف نشان خواهد داد.

تکنولوژی نمایشگر شیائومی LCD IPS است اگر چه کیفیت نمایشگر در رده گوشی مدل بالا نیست اما برای این بازه قیمتی با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد.

 نمایشگر این فبلت برای فعالیت های مختلف از جمله بازی کردن، نوشتن پیام و وب گردی بسیار مناسب است.

کیفیت دوربین در گوشی های هوشمند شیائومی همواره مورد بحث است دوربین 12 مگاپیکسلی که توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 2160 پیکسل را دارد از کیفیت نسبتا مطلوبی برخوردار است.

همچنینX Mi Max 2 از یک دوربین جلوی 5 MP به عنوان دوربین سلفی بهره می برد که توانای ضبط ویدئو با رزولوشن 1080p و با سرعت 30 فریم را خواهد داشت.

از سایر ویژگی های آن می توان به دوربین های مادون قرمز IR اشاره کرد. این دوربین های مادون قرمز امنیت دستگاه را به شکل قابل توجه ایی بالا می برد.

سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی این گوشی قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس Geo-Tagging، قابلیت فوکوس، قابلیت تشخیص چهره Face Detection، قابلیت عکاسی پانوراما وHDR را دارد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی شیائومی Mi Max 2

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Xiaomi Mi Max 2

شرکت سازنده برای پاسخ به نیاز های کاربران از پردازنده مرکزی هشت‌‌ هسته‌ای‌ با سرعت 2.0 استفاده کرده است که برنامه مورد نیاز کاربر را به راحتی و بدون توقف اجرا می کند.

علاوه بر ان حافظه این گوشی موبایل اندرویدی در سه نسخه 64،128و 32 گیگابایتی به بازار عرضه شده است و کاربران در صورت نیاز می توانند با نصب کارت sd حافظه آن را تا 256 گیگابایت بیفزایند.

شرکت سازنده Xiaomi Mi Max 2 در معرفی این محصول اعلام کرده است که این گوشی موبایل برای کسانی که نیاز به دسترسی 2 سیم کارت داشته باشند مناسب است.

از دیگر اتصالات و درگاه های ارتباطی آن می توان به GPS، رادیو و microUSB 2.0 اشاره کرد.

شیائومی از پردازنده گرافیکی Adreno 506 در گوشی های خود بهره برده است که کاربر در اجرای برنامه های خود هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت.

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Mi Max 2 از اندروید 7.1.1 و رابط کاربری MIUI 8.5 پشتیبانی می کند این رابط یک رابط قدرتمند و با کارایی بالا است.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Xiaomi Mi Max 2

قابیلت های گوشی موبایل شیائومی Mi Max 2

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi Max 2 از باتری 5300 میلی امپر لیتیوم یونی بهره برده است که یک باتری بی نهایت ارزشمند و پر قدرت است.

بنابراین کاربران  نباید دیگر نگران دیدن فیلم و بازی های خود باشند زیرا این محصول از شرکت شیائومی در صورت شارژ بودن صد در صد باتری تا 18 ساعت پخش فیلم و یا 57 ساعت مکالمه را پاسخگوست.

در قلب این موبایل پردازنده از تراشه Qualcomm MSM8953 بهره برده است. این تراشه از لحاظ راندمان و بهینه سازی باتری به مراتب از تراشه های با کیفیت شرکت سازنده محسوب می شود.

قابیلت های گوشی موبایل شیائومی Mi Max 2

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi Max 2

در انتها به سیستم عامل این موبایل اشاره خواهیم داشت که مجهز به اندروید نوقا 7.1.1 می باشد.

از مهمترین ویژگی های گوشی می مکس 2 می توان به طراحی بسیار عالی، کیفیت خوب بدنه، باتری بزرگ، رزولوشن مناسب، حافظه 4 گیگابایتی اشاره کرد.

در یک کلام می توان گفت، هر چند Xiaomi Mi Max 2  از گوشی های قدرتمند محسوب نمی شود، اما برای کارهایی نظیر وب گردی، استفاده از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی مناسب می باشد و کاملا نیاز شما را بر طرف می کند.

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi Max 2



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
.

پرینتر جوهرافشان کانن MB5120

قابلیت: چاپ، فکس، اسکن، کپی
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 24 تصویر در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 15.5 تصویر در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*1200 dpi 
حداکثر سایز کاغذ: A4 

دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره کانن Canon PIXMA MX492

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5120

پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5120 که امکان اتصال همزمان 9 کاربر را فراهم می کند، برای کسب و کارهای خانگی بسیار مناسب می باشد.

از چاپگر بی سیم کانن MB5120 می توان در دفاتر کوچک کاری استفاده کرد. این محصول دارای عملکردی سریع و هوشمند است.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5120

پرینتر جوهر افشان مدل MB5120 که گزینه اتصال WiFi دارد، به طور کامل با برنامه APP Canon PRINT سازگار است.

این ویژگی باعث می شود که به اشتراک گذاری و چاپ اطلاعات به طور مستقیم از لپ تاپ و گوشی هوشمند و از طریق انتخاب سرویس محبوب Cloud ممکن شود.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره کانن MAXIFY MB5120

چاپ اسناد و صفحات وب با پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5120 سریع و با سرعت 24 تصویر در دقیقه برای اسناد سیاه و سفید و 15.5 تصویر در دقیقه برای تصاویر رنگی انجام می شود.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که سرعت کپی پرینتر جوهرافشان کنون MB5120 در حالت رنگی برابر با 11 ثانیه است.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره کانن MAXIFY MB5120

با پرینتر چهار کاره رنگی کانن MAXIFY MB5120 اسکن هر دو حالت اسناد و عکس با حداکثر رزولوشن نوری 600*1200 dpi انجام می شود.

چاپ خودکار دو طرفه پرینتر کانن MB5120 نیز به شما اجازه می دهد تا به صورت خودکار در هر دو طرف کاغذ چاپ کنید و باعث کاهش مصرف کاغذ و هزینه ها تا 50 درصد می شود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5120

این پرینتر جوهر افشان کانن دارای جوهر های رنگی و مشکی مدل PGI-2200 می باشد. بهتر است برای پرینتر های کانن از کارتریج اصلی استفاده کنید زیرا کارتریج های غیر اصل موجب آسیب به دستگاه می شوند.

مخازن جوهر این پرینتر همه کاره کانن عملکرد بالایی در چاپ دارد. همچنین چاپ بالا را تنها با یک مجموعه از مخزن جوهر امکان پذیر کرده که هزینه کمتری بر ازای هر چاپ ارائه می دهد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5120

سیستم جوهر این چاپگر چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5120 دارای کیفیت و تراکم بالاست که دوامی دو برابر نسبت به سایر جوهر های مصرفی دارد و در برابر لک و آلودگی ها مقاوم می باشد.

برای دریافت قیمت و یا خرید کارتریج کانن Canon با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5120

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5120 سازگار با محیط زیست است و استانداردهای EPEAT، Energy Star و دیگر استانداردهای زیست محیطی را دارد.

این چاپگر خانگی که ظرفیت سینی کاغذ 250 برگی دارد، از توان کار ماهیانه 30000 برگی برخوردار است.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5120

در پایان باید گفت که پرینتر جوهرافشان کانن MB5120 با سیستم عامل های Windows و Mac سازگار می باشد.

برای اطالاع از قیمت و خرید پرینتر چهار کاره رنگی جوهر افشان می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5120



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
.

کولر گازی سامسونگ 18000 مدل AR19NSP

برچسب مصرف انرژی: A
شرایط کارکرد: معتدل و مرطوب
نوع کمپرسور: 8 قطبی اینورتر
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 18000 BTU/h

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung Wind Free AR19NSP

این کولرگازی سامسونگ Samsung که با قابلیت تامین عملکرد سرمایشی و گرمایشی به همراه اینورتر به بازار عرضه شده است، یکی از سیستم های تهویه مطبوع هوای شرکت سامسونگ می باشد.

با 4 ظرفیت مختلف و حداکثر ظرفیت سرمایشی 18000 BTU/h کولر گازی سامسونگ AR19NSP برای مناطق معتدل و مرطوب مناسب است.

برای خنک سازی و تهویه مطبوع محیطی به مساحت 25 تا 35 متر مربع کولر گازی ویند فری سامسونگ AR19NSP ایده آل است.

کولر گازی اینورتر سامسونگ AR19NSP با سیستم کنترل دقیق دما، هوای ایده آلی را در محیط به وجود می آورد. این محصول سیستم عیب یابی خودکار با نمایش میزان مصرف انرژی را دارد.

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung Wind Free AR19NSP

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی ویند فری Samsung AR19NSP

کولر گازی Samsung Wind Free AR19NSP فاصله 15 متری یونیت داخلی تا خارجی و اختلاف ارتفاع 8 متری آن ها را نیز پشتیبانی می کند.

ابعاد پنل داخلی کولر گازی Samsung AR19NSP برابر با 301*1065*311 میلی متر و ابعاد یونیت خارجی آن نیز 638*880*310 میلی متر می باشد.

همچنین باید گفت که این کولر گازیدارای وزن یونیت داخلی 15 کیلوگرم و وزن یونیت خارجی 42 دارد.

موقعیت نصب کولر گازی Samsung AR19NSP بر روی دیوار می باشد.

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی ویند فری Samsung AR19NSP

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR19NSP

کولر گازی سامسونگ 18000 Samsung AR19NSP با یک سیستم کنترل دمای دقیق و تنظیم رطوبت خودکار، در تمام طول خواب هوای مطلوبی را برای ساعات استراحت شما فراهم می آورد.

طراحی اسپلیت سامسونگ AR19NSP به گونه است که 21 هزار منفذ بر روی بدنه آن تعبیه شده تا تمامی نقاط محیط حتی گوشه های اتاق ها به یک اندازه خنک شوند.

اسپلیت سامسونگ Samsung AR19NSP یک تایمر 24 ساعته هم برای تنظیم ساعاتی که تمایل دارید خاموش و یا روشن شود و سیستم شروع مجدد خودکار دارد.

ویژگی خواب عمیق در این کولر هوای ایده آلی را برای اتاق خواب شما به وجود می آورد.

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR19NSP

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ Samsung AR19NSP

کولر گازی اینورتر سامسونگ Sumsung AR19NSP کاملا هوشمند می باشد به طوری که امکان کنترل پیشرفته دستگاه حتی خارج از محیط را فراهم می کند.

فیلتر عریض کولر گازی اسپلیت سامسونگ Wind Free AR19NSP با چگالی بالا تا 60 درصد از گرد و غبار و باکتری های آلرژی زا جلوگیری می کند.

وجود فیلتر مناسب هوای خروجی یکی دیگر از ویژگی های کولر گازی سامسونگ مدل AR19KSS می باشد.

سیستم تهویه مطبوع کولر گازی دیواری سامسونگ ویند فری Samsung Wind Free AR19NSP 18000 از مبرد R410a و کمپرسور اینورتر 8 قطبی بهره می برد. این محصول با رده انرژی A سازگار با محیط زیست نیز هست.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ Samsung AR19NSP

کولر گازی دیواری سامسونگ ویند فری Samsung Wind Free AR19NSP 18000

این کولر گازی سامسونگ مجهز به سیستم خطایاب خودکار نیز می باشد.

در کولر گازی دیواری سامسونگ ویند فری 18000 Samsung Wind Free AR19NSP کاربران می توانند با نصب اپلیکیشن SmartThings بر روی گوشی هوشمند خود دمای محیط را از راه دور کنترل کنند.

برای آشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا و همچنین دریافت قیمت و خرید کولرهای گازی سامسونگ می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کولر گازی دیواری سامسونگ ویند فری Samsung Wind Free AR19NSP 18000



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
.

پرینتر جوهرافشان کانن MB5020

قابلیت: چاپ، فکس، اسکن، کپی
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 23 تصویر در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 15 تصویر در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*1200 dpi 
حداکثر سایز کاغذ: A4 

دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره کانن Canon PIXMA MX492

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5020

پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5020 برای چاپ با حجم بالا و بسیار سریع، مناسب است.

از چاپگر بی سیم کانن MB5020 می توان در دفاتر کوچک کاری استفاده کرد. این محصول دارای عملکردی سریع و هوشمند است.

با پرینتر جوهر افشان مدل MB5020 شما می توانید همه مواردی را که لازم دارید شامل چاپ، کپی، فکس و اسکن انجام دهید.

سرعت بالای چاپ، کپی و اسکن این پرینتر جوهر افشان موجب بالا رفتن سرعت کارهای شما می شود.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5020

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره کانن MAXIFY MB5020

چاپ خودکار دو طرفه پرینتر کانن MB5020 نیز به شما اجازه می دهد تا به صورت خودکار در هر دو طرف کاغذ چاپ کنید و باعث کاهش مصرف کاغذ و هزینه ها تا 50 درصد می شود.

با پرینتر چهار کاره رنگی کانن MAXIFY MB5020 اسکن هر دو حالت اسناد و عکس با حداکثر رزولوشن نوری 1200*1200 dpi انجام می شود.

چاپ اسناد و صفحات وب با پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5020 سریع و با سرعت 23 تصویر در دقیقه برای اسناد سیاه و سفید و 15 تصویر در دقیقه برای تصاویر رنگی انجام می شود.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که سرعت کپی پرینتر جوهرافشان کنون MB5020 در حالت رنگی برابر با 12 ثانیه است.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره کانن MAXIFY MB5020

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5020

مخازن جوهر این پرینتر همه کاره کانن عملکرد بالایی در چاپ دارد. همچنین چاپ بالا را تنها با یک مجموعه از مخزن جوهر امکان پذیر کرده که هزینه کمتری بر ازای هر چاپ ارائه می دهد.

این پرینتر جوهر افشان کانن دارای جوهر های رنگی و مشکی مدل PGI-2200 می باشد. بهتر است برای پرینتر های کانن از کارتریج اصلی استفاده کنید زیرا کارتریج های غیر اصل موجب آسیب به دستگاه می شوند.

سیستم جوهر این چاپگر چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5020 دارای کیفیت و تراکم بالاست که دوامی دو برابر نسبت به سایر جوهر های مصرفی دارد و در برابر لک و آلودگی ها مقاوم می باشد.

برای دریافت قیمت و یا خرید کارتریج کانن Canon با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5020

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5020

این چاپگر خانگی که ظرفیت سینی کاغذ 250 برگی دارد، از توان کار ماهیانه 30000 برگی برخوردار است.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5020 سازگار با محیط زیست است و استانداردهای EPEAT، Energy Star و دیگر استانداردهای زیست محیطی را دارد.

در پایان باید گفت که پرینتر جوهرافشان کانن MB5020 با سیستم عامل های Windows ،Mac ،IOS و Android سازگار می باشد.

برای اطالاع از قیمت و خرید پرینتر چهار کاره رنگی جوهر افشان می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5020



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
.

موبایل هوآوی P Smart 2019

رنگ : مشکی، نقره‌ای، آبی تیره، قرمز
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM: سه گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی 3400 میلی‌آمپر 
پردازنده:  8 هسته ای 
سایز صفحه نمایش: 6.21 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواوی P Smart 2019 

گوشی جدید شرکت هواوی با صفحه نمایش بزرگتر نسبت به گوشی‌های قبلی این برند از یک برآمدگی بر روی بدنه‌اش بهره می‌برد که ظاهری جذاب‌تر و به‌ روزتر به آن بخشیده است.

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به چیپست (تراشه) جدیدتر و باتری بزرگتر آن اشاره کرد. همچنین سیستم عامل آن، همان سیستم عامل موجود بر روی سایر گوشی‌های هوآوی است.

معرفی گوشی موبایل هواوی P Smart 2019

به نظر می‌رسد هوآوی از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کرده تا بتواند از همان فرمولی که در گذشته باعث موفقیت آن شده در سال 2019 نیز بهره ببرد و نتیجۀ آن ارائۀ گوشی P Smart بوده که توانسته به موفقیت زیادی در بازار گوشی‌های هوشمند در سال 2019 دست یابد. 

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei P Smart 2019

بدنۀ گوشی هوآوی P Smart 2019 به شکلی سه بعدی طراحی شده و بافتِ براق و شبیه به سرامیک آن از لحاظ ظاهری شیک‌تر و متمایز تر از سایر گوشی‌های این برند است.

این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، آبی تیره و قرمز به بازار ارائه شده است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei P Smart 2019

همچنین از پنلی با ابعاد 19.5:9 بهره می‌برد که در طراحی آن سعی شده تا ظاهری به‌روزتر و جوان‌ پسندتر به خود بگیرد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی P Smart 2019

هوآوی در گوشی P Smart 2019 خود از یک صفحه نمایش نسبتاً بزرگ (6.21 اینچ) با رزولوشن 1,080*2,340 پیکسل بهره می‌برد.

گوشی موبایل مدل Huawei P Smart 2019 جزء گوشی‌های دو دوربینه محسوب می‌شود.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی P Smart 2019

لنز دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی است که از یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. سنسور دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی است.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei P Smart 2019

سیستم عامل به‌کار رفته در این مدل، اندروید 9 است. همچنین Huawei P Smart 2019 از حافظۀ RAM 3 گیگابایتی بهره می‌برد و در دو مدل با حافظۀ داخلی 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی به بازار ارائه شده است.

همچنین گوشی P Smart 2019 هوآوی قابلیت نصب کارت حافظۀ میکرو اس‌دی را نیز داراست و باتری آن از نوع 3400 میلی‌آمپری است که سرعت شارژ آن نسبت به مدل‌های قبلی هوآوی، 22 درصد افزایش یافته است.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei P Smart 2019


تراشۀ به کار رفته در Huawei P Smart 2019 از نوع Hisilicon Kirin 710 است که در مقایسه با تراشه‌هایی که هوآوی در مدل‌های قبلی خود از آنها استفاده کرده، بسیار جدیدتر است.این امر باعث شده تا سرعت گوشی در اجرای برنامه‌ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
شاید بتوان نقطه ضعف این گوشی را در پورت میکرو USB آن دانست که در روزهایی که پورت‌های USB-C محبوبیت بالایی در بازار پیدا کرده‌اند، چندان مناسب سال 2019 به نظر نمی‌رسد.

قابیلت های گوشی موبایل هواوی P Smart 2019

از جمله قابلیت‌های موبایل مدل P Smart 2019 همانطور که به آنها اشاره شد، می‌توان به طراحی ظاهریِ جذاب، صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن بالا، سرعت بالا در اجرای برنامه‌ها و باتری قدرتمند با قابلیت شارژ سریع اشاره کرد. همچنین این گوشی موبایل اندرویدی مجهز به حسگرهای اثر انگشت، نور محیط و جاذبه است.

قابیلت های گوشی موبایل هواوی P Smart 2019

گوشی موبایل هوآوی Huawei P Smart 2019

Huawei P Smart 2019 که ازجمله گوشی‌های میان‌ رده هوآوی به شمار می‌رود، در واقع ادامه‌ای است بر نسل گوشی P Smart که در صفحه نمایش و تراشۀ آن تغییراتی داده شده و به نظر می‌رسد هدف از ارائۀ آن توسط هوآوی، برطرف کردن نقص‌های مدل P Smart باشد که در سال 2018 آن را به بازار ارائه داده بود.

گوشی موبایل هواوی Huawei P Smart 2019 را می‌توان گوشی‌ای شیک با کارآیی بالا و سریع دانست که توانسته به موفقیت بالایی در فروش به خصوص در اروپا دست پیدا کند. 

گوشی موبایل هوآوی Huawei P Smart 2019



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
.

پرینتر جوهرافشان کانن MB5320

قابلیت: چاپ، فکس، اسکن، کپی
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 23 تصویر در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 15 تصویر در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*1200 dpi 
حداکثر سایز کاغذ: A4 

دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره کانن Canon PIXMA MX492

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5320

پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5320 یک چاپگر بی سیم است که برای دفاتر کوچک کاری و منازل مناسب می باشد.

چاپگر بی سیم کانن MB5320 دارای عملکردی سریع و هوشمند است، که موجب سرعت بخشیدن به کارهای شما می شود.

پرینتر جوهر افشان مدل MB5320 دستگاهی چهار کاره بوده و قابلیت پرینت، کپی، اسکن و فکس را دارد.

با استفاده از برنامه Canon PRINT، اشتراک گذاری و چاپ اطلاعات به طور مستقیم از تبلت یا گوشی های هوشمند انجام می شود.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5320

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره کانن MAXIFY MB5320

چاپ خودکار دو طرفه پرینتر کانن MB5320 نیز به شما اجازه می دهد تا به صورت خودکار در هر دو طرف کاغذ چاپ کنید و باعث کاهش مصرف کاغذ و هزینه ها تا 50 درصد می شود.

یکی از ویژگی های بارز در پرینتر جوهرافشان کنون MB5320 سرعت کپی رنگی آن است که برابر با 12 ثانیه است.

با پرینتر چهار کاره رنگی کانن MAXIFY MB5320 اسکن هر دو حالت اسناد و عکس با حداکثر رزولوشن نوری 1200*1200 dpi انجام می شود.

چاپ اسناد و صفحات وب با پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5320 سریع و با سرعت 23 تصویر در دقیقه برای اسناد سیاه و سفید و 15 تصویر در دقیقه برای تصاویر رنگی انجام می شود.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره کانن MAXIFY MB5320

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5320

سیستم جوهر این چاپگر چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5320 دارای کیفیت و تراکم بالاست که دوامی دو برابر نسبت به سایر جوهر های مصرفی دارد و در برابر لک و آلودگی ها مقاوم می باشد.

مخازن جوهر این پرینتر همه کاره کانن عملکرد بالایی در چاپ دارد. همچنین چاپ بالا را تنها با یک مجموعه از مخزن جوهر امکان پذیر کرده که هزینه کمتری بر ازای هر چاپ ارائه می دهد.

این پرینتر جوهر افشان کانن دارای جوهر های رنگی و مشکی مدل PGI-2200 می باشد. بهتر است برای پرینتر های کانن از کارتریج اصلی استفاده کنید زیرا کارتریج های غیر اصل موجب آسیب به دستگاه می شوند.

برای دریافت قیمت و یا خرید کارتریج کانن Canon با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5320

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5320

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5320 سازگار با محیط زیست است و استانداردهای EPEAT، Energy Star و دیگر استانداردهای زیست محیطی را دارد.

این چاپگر خانگی که ظرفیت سینی کاغذ 500 برگی دارد، از توان کار ماهیانه 30000 برگی برخوردار است.

در پایان باید گفت که پرینتر جوهرافشان کانن MB5320 با سیستم عامل های Windows ،Mac ،IOS و Android سازگار می باشد.

برای اطالاع از قیمت و خرید پرینتر چهار کاره رنگی جوهر افشان می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5320


:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
.

برد هوشمند پروگرس P-IFP75

کنتراست: 5000:1
سرعت ردیابی: 5 میلی ثانیه
رزولوشن: 2160*3840
شدت روشنایی: 400 cd/m2

معرفی برد هوشمند Progress P-IFP75

برد هوشمند P-IFP75 که محصول شرکت پروگرس است، برای استفاده در سالن جلسات و آموزش و مدیریت مناسب می باشد.

برد هوشمند پروگرس Progress P-IFP75 با 99.2*1050.5*1764 میلی متر و وزن 62.5 کیلوگرم دارای فرمی از رنگ مشکی می باشد.

برای معرفی برد هوشمند Progress P-IFP75 باید به رم یک گیگابایتی DDR3 و حافظه 8 گیگابایتی آن اشاره کرد.

این تخته هوشمند لمسی که از رزولوشن بسیار بالای 2160*3840 برخوردار است، دارای نسبت ابعاد صفحه 16:9 می باشد.

معرفی برد هوشمند Progress P-IFP75

قابلیت ها و کارایی های فنی برد هوشمند پروگرس P-IFP75

برد هوشمند پروگرس P-IFP75 یکی دیگر از انواع برد هوشمند می باشد که دمای کارکرد آن بین 0 تا 40 درجه سانتی گراد می باشد.

تخته هوشمند Progress P-IFP75 با شدت روشنایی 400 cd/m2 و عمق رنگ 10 بیت تصویری بسیار واضح و با کیفیتی را به وجود می آورد.

قابلیت ها و کارایی های فنی برد هوشمند پروگرس P-IFP75 بسیار زیاد می باشد. یکی از این قابلیت ها، توانایی لمس همزمان 10 نقطه است.

نسبت کنتراست 5000:1 و زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه برد هوشمند پروگرس Progress P-IFP75 را جز یکی از بهترین برد هوشمند بازار قرار می دهد.

قابلیت ها و کارایی های فنی برد هوشمند پروگرس P-IFP75

برد هوشمند پروگرس Progress P-IFP75

یکی ازمزایای استفاده از برد هوشمند سرعت بسیار بالای آن است که در همه انواع برد هوشمند وجود ندارد.

برد هوشمند پروگرس Progress P-IFP75 از نسخه اندروید 4.4.2 پشتیبانی می کند. همچنین این دستگاه دارای ورودی و خروجی های بسیار زیادی می باشد.

در پایان باید گفت که قیمت و خرید این برد هوشمند با توجه به تمام ویژگی هایی به آن ها اشاره کردیم، مقرون به صرفه می باشد.

برای اطلاع از قیمت و خرید برد هوشمند می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.

برد هوشمند پروگرس Progress P-IFP75



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
.

کولر گازی سامسونگ 18000 مدل AR19NSFH

برچسب مصرف انرژی : A
شرایط کارکرد: گرمسیری
نوع کمپرسور: اینورتر 8 قطبی
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 18000 BTU/h

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung AR19NSFH

کولر گازی سامسونگ AR19NSFH از سیستم های تهویه مطبوع تروپیکال بوراکای شرکت سامسونگ است که با قابلیت تامین عملکرد سرمایشی و گرمایشی به همراه اینورتر 8 قطبی به بازار عرضه شده است. به همین خاطر در دسته ی کولر گازی سرد و گرم سامسونگ قرار می گیرد.

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung AR19NSFH

کولر گازی سامسونگ تروپیکال AR19NSFH با حداکثر ظرفیت سرمایشی 18000 BUT برای مناطق گرمسیری و حاره ای مناسب است.

این کولرگازی سامسونگ جهت خنک سازی و تهویه هوای مطبوع محیطی به مساحت 25 تا 35 متر مربع ایده آل است. کولر گازی اینورتر سامسونگ بوراکای AR19NSFH با سیستم کنترل دقیق دما، آب وهوای ایده آلی را در محیط به  وجود می آورد.

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung AR19NSFH

کولر گازی سامسونگ 18000 از نوع دیواری بوده و همچنین رنگ پنل سفید است.

جهت توصیف بیشتر شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung AR19NSFH می توان به ابعاد یونیت های داخلی و خارجی اشاره کرد. ابعاد پنل داخلی این کولر گازی 243*1065*298 میلیمتر با وزن 11.5 کیلوگرم و همچنین پنل خارجی در ابعاد 310*880*638 میلیمتر با وزن 32.5 کیلوگرم ساخته شده است.

برق مصرفی در این کولر گازی تک فاز  برابر 22 حداکثر طول لوله کشی 28 متر و حداکثر عرض ان نیز 15 متر می باشد.

مشخصات فنیاسپلیت سامسونگ Samsung AR19NSFH

از ویژگی های مهم کولر گازی سامسونگ 18000 Samsung AR19NSFH بهره مندی از فناوری اینورتر 8 قطبی برای خنک کردن سریع و صرفه جویی در مصرف انرژی است. با این ویژگی بدون نیاز به روشن و خاموش نمودن مداوم دستگاه، می توانید دمای مورد نظرتان را برای اتاق حفظ نماید. بنابراین از این طریق در مصرف انرژی صرفه جویی نموده و به شما کمک می‌ کند برای مدت طولانی تری از هوای مطلوب اتاق لذت ببرید.

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR19NSFH

همچنین حالت سرمایش سریع Fast Cooling نیز در کولر گازی اسپلیت سامسونگ Boracay AR19NSFH تعبیه شده است. با به کار انداختن کمپرسور با حداکثر قدرت و با سریعترین سرعت فن به مدت 30 دقیقه، قدرت سرمایشی بسیار سریع فضای اتاق را خنک می کند.

 سیستم تهویه مطبوع Split Inverter از دیگر مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR19NSFH است که از مبرد R410a و کمپرسور اینورتر 8 قطبی جهت سرمایش سریعتر  بهره می برد. این محصول با برچسب انرژی A+ سازگار با محیط زیست نیز هست.

فناوری اینورتر دیجیتال 8 قطبی هم در این حالت کمک می‌ کند تا کولر در هنگام آغاز به کار در کمترین زمان به حداکثر گردش در ثانیه دست یابد.

همچنین این کولر گازی اینورتر سامسونگ دارای فیلتر مناسب هوای خروجی نیز هست. فیلتر 3 لایه هوا را تازه و داخل یونیت را پاکیزه نگه می ‌دارد. این فیلتر، علاوه بر جذب گرد و غبار، به ‌میزان 99 درصد انواع مشخصی از ویروس‌ها، باکتری‌ها و ذرات آلرژی ‌زا را در هنگام عبور از توری چگال فیلتر از بین می‌ برد.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ تروپیکال Samsung AR19NSFH

با برخورداری از قابلیت سرمایش دو مرحله ای در کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung AR19MSFHE 18000 حفظ دمای اتاق ساده می شود. حالت سرمایش دو مرحله ‌ای، با بهره گیری از حالت سرمایش سریع، هوای محیط را در کمترین زمان خنک می نماید؛ پس از آن رسیدن به دمای مطلوب به ‌صورت خودکار به حالت Comfort Cool تغییر یافته تا دما را حفظ نماید. این حالت سرمایش خودکار دو مرحله ای کمک می کند تا نیاز به تغییر مکرر دستی تنظیمات دستگاه از بین رود.

ویژگی Good Sleep یکی دیگر از ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ تروپیکال Sumsung AR19NSFH می باشد که هوای ایده آلی را برای اتاق خواب شما به وجود می آورد. با یک سیستم کنترل دمای دقیق و تنظیم رطوبت خودکار، در تمام طول خواب، هوای مطلوبی را برای ساعات استراحت شما فراهم می آورد.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ تروپیکال Samsung AR19NSFH

این کولر گازی سامسونگ بورکای مدل AR19NSFH سیستم فناوری محافظت سه گانه مضاعف Triple Protector Plus هم دارد که کار حفاظت از کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق را بدون نیاز به  تثبیت کننده ولتاژ در این سری از محصولات سامسونگ تعبیه شده است.

همچنین برای محیط هایی با رطوبت بسیار بالا، برای قسمت بیرونی کابین محافظ تهویه هوای S-Inverter ضخامت بیشتری در نظر گرفته شده است که به سبب مقاومت بالا از پوسیدگی و زنگ زدگی جلوگیری می نماید.

زمانی که دستگاه تهويه مطبوع خاموش است، سیستم تمیز کنندگی خودکار فعال شده تا گرد و غبار و رطوبت را از بین ببرد که موجب می شود دستگاه پاکیزه و خشک مانده و از رشد باکتری و کپک در آن ها جلوگیری می گردد.

کولر گازی دیواری بورکای سامسونگ Samsung AR19NSFH 18000

کولر گازی دیواری سامسونگ 18000 Samsung AR19NSFH یک تایمر 24 ساعته هم برای تنظیم ساعاتی که تمایل دارید خاموش و یا روشن شود و سیستم شروع مجدد خودکار نیز دارد.

از مزایای کولر گازی Samsung AR19NSFH برخورداری از سیستم کاهنده رطوبت، سیستم خواب راحت، فیلتر سه گانه و حالت خنک کنندگی دو مرحله ای است.

برای اشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا به مقالات سایت ایده برتر مراجعه کرده و همچنین جهت خریدو دریافت قیمت کولرهای گازی سامسونگ می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung AR19NSFH 18000



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398
.

پرینتر جوهرافشان کانن MB2320

قابلیت: چاپ، فکس، اسکن، کپی
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 23.0 تصویر در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 15.0 تصویر در دقیقه
رزولوشن چاپ:600*1200 dpi 
حداکثر سایز کاغذ: A4 

دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره کانن Canon PIXMA MX492

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB2320

امروزه در بازار کامپیوتر و دیجیتال مدل های چاپگر جوهر افشان زیاد است. جوهر افشان ها اغلب ارزان قیمت، با سرعت بالا و سر و صدای کم می باشند، بسیاری از مدل های آن توانسته است نظر کاربر را با کیفیت بالا ی خود جلب کند.

با MAXIFY MB2320 شما می توانید همه مواردی را که لازم دارید چه شامل چاپ باشد چه کپی، فکس و یا اسکن همه را با این چاپگر همه کاره انجام دهید.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB2320

پرینتر جوهر افشان کانن MAXIFY MB2320 ابعاد 32*45.97*46.48 سانتی متر و وزن 12.20 کیلوگرم قابلیت چاپ به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی دارد.

این پرینتر جوهر افشان به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای کسب و کار خانگی مناسب است و یکی از مشخصات مهم این پرینتر چاپ شفاف و رنگی به همراه خروجی سریع  می باشد.

از ویژگی های دیگر این پرینتر زیبا و کارآمد کنون صرفه جویی در وقت و افزایش بهره وری بیشتر می باشد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره کانن MAXIFY MB2320

این پرینتر سه کاره سینی ورودی 500 برگ و تغذیه خودکار 50 برگی دارد. تمام این ویژگی ها امکان چاپ 1000 برگ بدون بارگذاری مجدد کاغذ را فراهم می کند که در وقت شما صرفه جویی می شود.

 پرینتر چندکاره کنون MB2320 قابلیت چاپ 23 تصویر سیاه و سفید یا 15 تصویر رنگی را در یک دقیقه دارد. همچنین سرعت کپی ان تقریبا معادل 12 ثانیه با برگ نمایی 25 تا 400 درصد می باشد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB2320 با وضوح تصویر 600*1200 dpi کیفیت و جزئیات فوق العاده ای را در اسناد و تصاویر به نمایش میگذارد و شما می توانید از این کیفیت بالا لذت ببرید.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره کانن MAXIFY MB2320

چاپگر کنون مدل Canon MAXIFY MB2320 سازگار با برنامه APP Canon PRINT می باشد که امکان چاپ از گوشی همراه و یا تبلت را برای چاپ تصاویر خیره کننده و زیبا به طور مستقیم از طریق وای فای می دهد.

رزولوشن اسکنر این پرینتر چهار کاره کانن 1200*600 نقطه بر اینچ است که جزییات فوق العاده ایی را در هر اسناد و متن تولید می کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB2320

PGI-1200 از مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان کانن مدل Canon MAXIFY MB2320 می باشد. بهتر است برای پرینتر های کانن از کارتریج اصلی استفاده کنید زیرا کارتریج های غیر اصل موجب آسیب به دستگاه می شوند.

سیستم جوهر این چاپگر چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB2320 دارای کیفیت و تراکم بالاست که دوامی دو برابر نسبت به سایر جوهر های مصرفی دارد و در برابر لک و آلودگی ها مقاوم می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB2320

مخازن جوهر این پرینتر همه کاره کانن عملکرد بالایی در چاپ دارد. همچنین چاپ بالا را تنها با یک مجموعه از مخزن جوهر امکان پذیر کرده که هزینه کمتری بر ازای هر چاپ ارائه می دهد.

برای دریافت قیمت و یا خرید کارتریج کانن Canon با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB2320

از نظر کارشناسان ایده برتر پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB2320 سازگار با استاندارد های محیط زیست است و از EPEAT، Energy Star و دیگر استانداردهای محیطی بهره می برد.

 پرینتر چند کاره جوهر افشان MB2320 به لطف سینی اسکن دو طرفه به ظرفیت 50 برگی برای کاربران صرفه جویی در کاغذ را خواهد داشت.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB2320

شرکت کانن قابلیت چاپ خودکار دورو را از مهمترین ویژگی های این چاپگر خانگی جوهر افشان دانسته است که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه کاربران می شود.

در پایان می توان گفت که این پرینتر همه کاره ماهانه 15000 برگ کاغذ را به چاپ می رساند که برای تمام نیاز های کسب و کار شما ایده آل است.

برای دریافت یک پیشنهاد خوب برای خرید پرینتر جوهر افشان می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB2320


:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398
.

تصفیه هوا وینیکس 9500

صفحه نمایش: دارد
فضای تحت پوشش:26.4 متر مربع

معرفی تصفیه هوا Winix 9500

تصفیه هوا 9500 که با نام Winix 9500 Ultimate Pet True HEPA Air Cleaner نیز شناخته می شود به گونه ای طراحی شده است که برای اتاق های خانوادگی و یا اتاق خواب های بزرگ مناسب باشد.

در مورد کاربرد دستگاه تصفیه هوااین محصول باید گفت که با فناوری PlasmaWave بهترین فیلترینگ و فناوری را با هم ترکیب می کند تا تمیز ترین هوای پاک را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

معرفی تصفیه هوا Winix 9500

فیلتر True HEPA، فیلتر AOC Carbon Filter، پیش فیلتر جمع آوری مو و فناوری PlasmaWave همگی با یکدیگر ترکیب شده اند تا یک کنترل فوق العاده بر روی بوی بد ناشی از پخت و پز، حیوانات و مواد حساسیت زا را ایجاد کنند.

تصفیه هوا Winix 9500 در جذب ذرات هوایی مانند گرد و غبار، دود، گرده، آلودگی ناشی از حیوانات خانگی، بوها، ترکیبات آلی فرار و قارچ ها در اتاق های بزرگ بسیار موثر است.

قابلیت ها و کارایی های تصفیه هوا وینیکس Winix 9500

تصفیه هوای خانگی Winix 9500 از تصفیه سه مرحله ای بهره می برد، که شامل فیلتر کربن برای کاهش بو Odo Reducing Carbon Filter، فیلتر True HEPA 99.97% و فناوری Winix PlasmaWave می باشد.

این محصول همه هوای درون یک اتاق با مساحت 26.38 متر مربع را تصفیه و فیلتر می کند. ابعاد این دستگاه 22.6*55.6*41.9 سانتی متر و وزن 8.5 کیلوگرم است.

قابلیت ها و کارایی های تصفیه هوا وینیکس Winix 9500

فیلتر True HEPA به طور قابل توجهی و در حدود 99.97 درصد از آلرژی های هوایی 0.3 میکرون و بزرگتر را که از فیلترهای آن عبور می کنند به دام می اندازد.

این دستگاه تصفیه هوا بسیار با دوام و کم مصرف بوده و توانسته است استاندارد Energy Star را کسب کند.

تصفیه هوا وینیکس Winix 9500

فیلتر کربن بو یا AOC Carbon Filter در تصفیه هوا وینیکس Winix 9500، ترکیبات آلی فرار و بوهای خانگی ناشی از پخت و پز، حیوانات خانگی و سیگار کشیدن را تصفیه کرده و از بین می برند. همچنین این فیلتر قابل شستشو بوده تا بتوان اثر بخشی آن را بیشتر نمود.

در انتها نیز فناوری PlasmaWave با ساخت Hydroxyls به سرعت باکتری ها، ترکیبات آلی فرار، بوها و گازهای موجود در محیط را بدون تابش هیچ گونه اوزون مضری خنثی می کند.

تصفیه هوا وینیکس Winix 9500

با تکنولوژی های به کار برده شده در تصفیه هوا وینیکس Winix 9500، این دستگاه توانایی تنظیم سرعت فن ها، مطابق با محیط شما را دارد. برای هر چه راحتی بیشتر کاربر یک کنترل از راه دور نیز در نظر گرفته شده است.

برای اشنایی بیشتر با دستگاه تصفیه هوا می توانیدبه مقالات سایت ایده برتر مراجعه کرده و همچنین جهت خرید دستگاه تصفیه هوا و دریافت قیمت می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

تصفیه هوا وینیکس Winix 9500



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398
.

کولر گازی گود سامسونگ AR19KCFS

برچسب مصرف انرژی : B
شرایط کارکرد: گرمسیری
نوع کمپرسور: UTR یو تی آر
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 18000 BTU/h

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung AR19NSFH

کولر گازی سامسونگ AR19KCFS از سیستم های تهویه هوا یه به اصلاح خنک کننده شرکت سامسونگ است که تنها با قابلیت سرمایشی به بازار عرضه شده است. به همین خاطر در دسته ی کولر گازی سرد سامسونگ قرار گرفته است.

این محصول با حداکثر ظرفیت سرمایشی 18000BUT برای مناطق گرم و مرطوب مناسب است.

این کولرگازی سامسونگ Samsung برای خنک سازی و تهویه مطبوع محیطی به مساحت حدودا 45 متر مربع ایده ال است. کولر گازی دیواری گود سامسونگ Samsung GOOD AR19KCFS  با سیستم پنل وجهی توزیع هوای خنک را بهتر انجام می دهد.

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung AR19NSFH

 شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung GOOD AR19KCFS  

کولر گازی سامسونگ 18000 از نوع دیواری بوده و همچنین رنگ پنل سفید است.

جهت توصیف بیشتر شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung GOOD AR19KCFS باید گفت که ابعاد پنل داخلی این کولر گازی 294*1063*317 میلیمتر با وزن 13 کیلوگرم و همچنین پنل خارجی در ابعاد 548*720*265 میلیمتر با وزن 32 کیلوگرم می باشد.

برق مصرفی در این کولر تک فاز برابر 22 حداکثر طول لوله کشی 28 متر و حداکثر عرض ان نیز 15 متر می باشد.

مشخصات فنی اسپلیت گود سامسونگ Samsung GOOD AR19KCFS 

یکی از مهمترین و قابل توجه ترین ویژگی های مهم کولر گازی سامسونگ Samsung GOOD AR19KCFS خنک کنندگی و حفظ دمای خودکار است.

این مورد به این معنی است که کولر گازی دیواری سامسونگ گود 18000 Samsung GOOD AR19KCFS بدون نیاز به هیچ گونه تنظیم دستی بصورت اتوماتیک، ابتدا در حالت خنک کنندگی سریع هوا را خنک کرده، سپس در حالت آرام قرار گرفته و دمای هوای که شما تعیین کرده ­اید را بدون نیاز به خاموش یا روشن کردن کولر گازی حفظ می نماید.

با تعبیه فن بزرگتر، امکان مکش هوا به همراه سطح جریان گردش هوا در دستگاه کولر گازی سامسونگ مدل گود AR19KCFS فراهم شده است.

GOOD AR19KCFS هوای خنک را تا 14 متر در 4 جهت با حرکت اتوماتیک پره ها خنک خواهد کرد. با این ویژگی هوای خنک شده به همه قسمت های محل توزیع می شود.

کولر گازی سامسونگ مدل GOOD AR19KCFS حالت تک کاربر یا همان SINGLE USER MODE را نیز دارد.

در این حالت کمپرسور و فن تنها به مدت زمان لازم تا برقراری دمای هوای مطلوب کار می کند و پس از رسیدن به آن دما متوقف خواهند شد. در نتیجه نیازی به خاموش و روشن کردن مکرر کولر نمی باشد.

بدین وسیله با تنظیم خودکار دما و بدون نیاز به تغییر و دخالت در کنترل آن، نه تنها سهولت و سادگی را با خود همراه دارد بلکه موجب صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می گردد.

همانطور که بیان شد کمپرسور و مبدل حرارتی با کارایی بالا در کولر گازی دیواری سامسونگ گود 18000 Samsung GOOD AR19KCFS خنک کنندگی سریع را نیز فراهم می کند.

مشخصات فنی اسپلیت گود سامسونگ Samsung GOOD AR19KCFS

ویژگی های بارز کولر گازی گود سامسونگ Samsung GOOD AR19KCFS 

با برخورداری از قابلیت سرمایش دو مرحله ای در کولر گازی دیواری گود سامسونگ 18000 Samsung GOOD AR19KCFS حفظ دمای اتاق ساده می شود. حالت سرمایش دو مرحله ‌ای، با بهره گیری از حالت سرمایش سریع، هوای محیط را در کمترین زمان خنک می نماید؛ پس از آن رسیدن به دمای مطلوب به ‌صورت خودکار به حالت Comfort Cool تغییر یافته تا دما را حفظ نماید. این حالت سرمایش خودکار دو مرحله ای کمک می کند تا نیاز به تغییر مکرر دستی تنظیمات دستگاه از بین رود.

سیستم تهویه مطبوع Split Inverter سامسونگ مدل GOOD AR19KCFS از مبرد R22 و کمپرسور UTR بهره می برد و رده ی انرژی B دارد.

این کولر گازی گود سامسونگ مدل AR19KCFS سیستم فناوری محافظت سه گانه مضاعف Triple Protector Plus هم دارد که کار حفاظت از کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق را بدون نیاز به تثبیت کننده ولتاژ در این سری از محصولات سامسونگ تعبیه شده است.

 همچنین این محصول از شرکت سامسونگ دارای فیلتر مناسب خروجی هوا نیز است که این فیلترهای سه گانه شامل فیلتر ساده تعبیه شده بر روی دهانه مکش یونیت خارجی است که با پوشش آنتی باکتریالی دارد موجب تصفیه هوا از آلاینده ها ، گردوغبار و مواد حساسیت زا می گردد.

امکان بیرون آوردن و تمیز کردن این فیلتر بدون نیاز به باز کردن قاب های بدنه در طراحی محصول در نظر گرفته شده است.

سیستم فناوری محافظت سه گانه مضاعف Triple Protector Plus کارحفاظت از کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق را بدون نیاز به  تثبیت کننده ولتاژ در این سری از محصولات سامسونگ تعبیه شده است.

ویژگی های بارز کولر گازی گود سامسونگ Samsung GOOD AR19KCFS

کولر گازی دیواری سامسونگ گود 18000 Samsung GOOD AR19KCFS

علاوه بر این موارد بدنه کریستال براق و فیلتر Virus Doctor هوای محیط را به طور کامل تصفیه می کند. این فیلترها می توانند ویروس ها و آلاینده های خطرناک مانند ویروس آنفولانزای نوع A که براحتی در محیط شیوع پیدا می کند را از هوای اتاق شما حذف کنند.

طراحی خاص و جدید و سه وجهی یونیت داخلی سری  GOOD AR19KCFS موجب پوشش دهی گسترده تر فضای اتاق می گردد. به علاوه امکان مکش هوای بیشتر با افزایش سطح دریچه مکش، گردش بیشتر جریان هوا با فن بزرگتری که در دستگاه تعبیه شده است و عریض تر شدن دریچه خروجی هوا نیز در نظر گرفته شده است.

کولر گازی دیواری گود سامسونگ 18000 Samsung GOOD AR19KCFS از فاصله 15 متری یونیت داخلی تا خارجی و اختلاف ارتفاع 8 متری آن ها را نیز پشتیبانی می کند.

برای ساعاتی که تمایل دارید کولر گازی دیواری سامسونگ 18000 Samsung AR19NSFH خاموش شود یک تایمر 24 ساعته در نظر گرفته شده است.

همانطور که قبلا به آن اشاره کرده ایم برخورداری از سیستم کاهنده رطوبت، سیستم خواب راحت، فیلتر سه گانه و حالت خنک کنندگی آن از دیگر مزیت های این اسپیلت می باشد.

برای اشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا به مقالات سایت ایده برتر مراجعه کرده و همچنین جهت خرید و دریافت قیمت کولرهای گازی سامسونگ می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کولر گازی دیواری گود سامسونگ 18000 Samsung GOOD AR19KCFS



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398
.

تصفیه هوا هانیول HPA300

صفحه نمایش: ندارد
فضای تحت پوشش:43 متر مربع

معرفی تصفیه هوا Honeywell HPA300

تصفیه هوا HPA300 محصول شرکت Honeywell که استاندارد Energy Star را نیز کسب کرده است، به طور قابل توجهی و در حدود 99.97 درصد از آلرژی های هوایی 0.3 میکرون و بزرگتر را که از فیلترهای آن عبور کنند به دام می اندازد.

این محصول در جذب ذرات هوایی مانند گرد و غبار، دود، گرده، آلودگی ناشی از حیوانات خانگی و قارچ ها در اتاق های بزرگ بسیار موثر است.

معرفی تصفیه هوا Honeywell HPA300

یک پیش فیلتر بو و یک فیلتر True HEPA در کنار یکدیگر جفت شده اند تا بوها، ترکیبات آلی فرار، مواد حساسیت زا و میکروب ها را به دام بیاندازند.

کنترل تصفیه هوا Honeywell HPA300 بسیار آسان بوده و یک تایمر اتوماتیک خاموش کردن نیز در دستگاه تعبیه شده است.

قابلیت ها و کارایی های تصفیه هوا هانیول Honeywell HPA300

تصفیه هوای خانگی Honeywell HPA300 توانایی تصفیه و فیلتر همه هوا در یک اتاق با ابعاد 43 متر مربع را دارد.

در مورد کاربرد دستگاه تصفیه هوااین محصول باید گفت که از سه حالت تصفیه هوا در کنار تنظیمات تصفیه سریع Turbo Clean بهره می برد.

قابلیت ها و کارایی های تصفیه هوا هانیول Honeywell HPA300

همان طور که اشاره شد کنترل این دستگاه تصفیه هوا بسیار آسان بوده و کافی است نشانگرهای دستگاه را لمس کنید.

این دستگاه تصفیه هوا بسیار با دوام و کم مصرف بوده و توانسته است استاندارد Energy Star را کسب کند.

تصفیه هوا هانیول Honeywell HPA300

نشانگر الکترونیکی تعبیه شده در تصفیه هوا هانیول Honeywell HPA300، به کاربر در مورد تعویض فیلترها در زمان و موقعیت مناسب کمک می کند.

نور پانل و صفحه کنترل نیز در سه حالت درخشان، تیره و خاموش قابل تنظیم است.

تصفیه هوا هانیول Honeywell HPA300

با زمان بندی برای تایمر خودکار تصفیه هوای هانیول HPA300 می توان آن را به گونه ای تنظیم کرد که پس از 2، 4 یا 8 ساعت کار دستگاه را به طور خودکار خاموش کند.

برای اشنایی بیشتر با دستگاه تصفیه هوا می توانیدبه مقالات سایت ایده برتر مراجعه کرده و همچنین جهت خرید دستگاه تصفیه هوا و دریافت قیمت می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

تصفیه هوا هانیول Honeywell HPA300



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398
.

کولر گازی سامسونگ 18000 مدل AR19KSS

برچسب مصرف انرژی: A
شرایط کارکرد: معتدل و مرطوب
نوع کمپرسور: اینورتر دیجیتال
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 18000 BTU/h

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung GOOD1 AR19KSS

برای خنک سازی و تهویه مطبوع محیطی به مساحت 25 تا 35 متر مربع کولر گازی گود1 سامسونگ AR19KSS ایده آل است.

با 4 ظرفیت مختلف و حداکثر ظرفیت سرمایشی 18000 BTU/h کولر گازی سامسونگ AR19KSS برای مناطق گرم و مرطوب مناسب است.

این کولرگازی سامسونگ Samsung که با قابلیت تامین عملکرد سرمایشی و گرمایشی به همراه اینورتر به بازار عرضه شده است، یکی از سیستم های تهویه مطبوع هوای شرکت سامسونگ می باشد.

یکی از مهمترین ویژگی های کولر گازی اینورتر سامسونگ AR19KSS خنک کنندگی و حفظ دمای خودکار است.

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung GOOD1 AR19KSS

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی گود1 Samsung AR19KSS

ابعاد پنل داخلی کولر گازی Samsung AR19KSS برابر با 294*1063*317 میلی متر و ابعاد یونیت خارجی آن نیز 648*880*310 میلی متر می باشد.

کولر گازی Samsung AR19KSS فاصله 15 متری یونیت داخلی تا خارجی و اختلاف ارتفاع 8 متری آن ها را نیز پشتیبانی می کند.

کولر گازی Samsung AR19KSS با پنل کریستالی، زیبایی خاصی را به اتاق شما می بخشد.

همچنین باید گفت که این کولر گازی دارای وزن یونیت داخلی 15 کیلوگرم و وزن یونیت خارجی 42 دارد.

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی گود1 Samsung AR19KSS

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR19KSS

اسپلیت هوا سامسونگ AR19KSS دارای نمایشگر مخفی می باشد. همچنین این دستگاه یک تایمر 24 ساعت هم برای تنظیم ساعاتی که تمایل دارید خاموش و روشن شود نیز دارد.

این کولر می تواند هوا را تا 14 متر و با حرکت اتوماتیک پره ها را در 4 جهت پرتاب کند. با این ویژگی هوای خنک شده به همه قسمت های مکان، توزیع می شود.

کولر گازی سامسونگ 18000 Samsung AR19KSS به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به هیچ گونه تنظیم دستی، ابتدا در حالت خنک کنندگی سریع، هوا را خنک کرده، سپس در حالت آرام قرار گرفته و دمای هوای تعیین شده را بدون نیاز به خاموش و روشن کردن کولر حفظ می نماید.

حالت تک کاربر یا همان Single User Mode در اسپلیت سامسونگ Samsung AR19KSS وجود دارد. در این حالت کمپرسور و فن تنها به مدت زمان لازم تا برقراری دمای هوای مطلوب کار می کنند و پس از رسیدن به آن دما متوقف خواهند شد.

بدین وسیله با تنظیم خودکار دما و بدون نیاز به تغییر و دخالت در کنترل آن، نه تنها سهولت و سادگی را به خود همراه دارد بلکه موجب صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می گردد.

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR19KSS

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ Samsung AR19KSS

سیستم تهویه مطبوع کولر گازی دیواری سامسونگ گود1 Samsung GOOD1 AR19KSS 18000 از مبرد R410a و کمپرسور چرخشی بهره می برد. این محصول با رده انرژی A سازگار با محیط زیست نیز هست.

فیلتر سه گانه کولر گازی اسپلیت سامسونگ GOOD1 AR19KSS شامل فیلتر ساده تعبیه شده بر روی دهانه مکش یونیت خارجی است که با پوشش آنتی باکتریالی که دارد موجب تصفیه هوا از آلاینده ها، گرد و غبار و مواد حساسیت زا می گردد.

امکان بیرون آوردن و تمیز کردن این فیلتر بدون نیاز به باز کردن قاب های بدنه کولر گازی اینورتر سامسونگ Sumsung AR19KSS در این محصول فراهم شده است.

وجود فیلتر مناسب هوای خارجی یکی دیگر از ویژگی های کولر گازی سامسونگ مدل AR19KSS می باشد.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ Samsung AR19KSS

کولر گازی دیواری سامسونگ گود1 Samsung GOOD1 AR19KSS 18000

سیستم فناوری محافظت سه گانه مضاعف Triple Protector Plus در کولر گازی دیواری سامسونگ گود1 Samsung GOOD1 AR19KSS 18000 کار حفاظت از کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق، بدون نیاز به تثبیت کننده ولتاژ را بر عهده دارد.

طراحی خاص و جدید و سه وجهی یونیت داخلی این کولر گازی سامسونگ موجب پوشش دهی گسترده تر فضای اتاق می گردد.

به علاوه امکان مکش هوای بیشتر با عریض تر شدن دریچه خروجی هوا به وجود آمده است.

برای آشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا و همچنین دریافت قیمت و خرید کولرهای گازی سامسونگ می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کولر گازی دیواری گود1 سامسونگ Samsung GOOD1 AR19KSS 18000



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398
.

کولر گازی دیواری سامسونگ AR25KSS

برچسب مصرف انرژی : A
شرایط کارکرد: گرمسیری
نوع کمپرسور: روتاری
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 25000 BTU/h

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung AR25KSS

یکی از محصولات شرکت سامسونگ که برای تهویه هوا مورد استفاده کاربران قرار می گیرد کولر گازی دیواری گود1 سامسونگ Samsung GOOD1 AR25KSS 25000 است که قابلیت سرمایشی و گرمایشی را به همراه اینوتر به بازار عرضه شده است.

این کولرگازی سامسونگ Samsung با حداکثر ظرفیت سرمایشی BuT 25000 برای مناطق معتدل و مرطوب مناسب است.

همچنین برای خنک سازی و تهویه مطبوع محیطی به مساحت 34 تا 45 متر مربع ایده آل است.

یکی از بهترین ویژگی های سیستم تهویه مطبوع در کولر گازی دیواری سامسونگ گود1 Samsung GOOD1 AR25KSS 25000 خنک کنندگی و حفظ دمای خودکار است.

 شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung GOOD1 AR25KSS  

از لحاظ شکل ظاهری دارای پنل کریستالی است که زیبایی خاصی به اتاق کاربر می بخشد.

جهت توصیف بیشتر شکل و مشخصات ظاهری کولر گازیمدل Samsung AR25KSS می توان به ابعاد یونیت های داخلی و خارجی اشاره کرد. ابعاد پنل داخلی ان 317*1063*294 میلیمتر با وزن 13 کیلوگرم و همچنین پنل خارجی در ابعاد 310*880*648 میلیمتر با وزن 45 کیلوگرم ساخته شده است.

 شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung GOOD1 AR25KSS

طراحی خاص و جدید و سه وجهی یونیت داخلی سری GOOD1 AR25KSS موجب پوشش دهی گسترده تر فضای اتاق می گردد.

مشخصات فنی اسپلیت گود سامسونگ Samsung GOOD1 AR25KSS 

کولر گازی اسپلیت سامسونگ مدل GOOD1 AR25KSS بدون نیاز به هیچ گونه تنظیم دستی بصورت اتوماتیک، ابتدا در حالت خنک کنندگی سریع هوا را خنک کرده، سپس در حالت آرام قرار گرفته و دمای هوای که شما تعیین کرده اید را بدون نیاز به خاموش یا روشن کردن کولر گازی حفظ می نماید.

کولر گازی سامسونگ مدل GOOD1 AR25KSS حالت تک کاربر یا همان SINGLE USER MODE نیز دارد. در این حالت کمپرسور و فن تنها به مدت زمان لازم تا برقراری دمای هوای مطلوب کار می کند و پس از رسیدن به آن دما متوقف خواهند شد.

در نتیجه نیازی به خاموش و روشن کردن مکرر اسپلیت نمی باشد. بدین وسیله با تنظیم خودکار دما و بدون نیاز به تغییر و دخالت در کنترل آن، نه تنها سهولت و سادگی را با خود همراه دارد بلکه موجب صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می گردد.

ویژگی های بارز کولر گازی گود1 سامسونگ Samsung GOOD1 AR25KSS 

همچنین کولرگازی سامسونگ مدل گود وان AR25KSS مجهز به اینورتر هوشمند نیز می باشد. بدین معنی است که اینورتر دیجیتال تعبیه شده با ثابت نگه داشتن دمای دلخواه محیط در طولانی مدت بدون نیاز به خاموش و روشن کردن مداوم کولر گازی موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد.

سیستم تهویه مطبوع Split Inverter سامسونگ مدل AR25KSS از مبرد R410 و کمپرسور چرخشی بهره می برد. این محصول با برچسب انرژی A+ سازگار با محیط زیست نیز می باشد.

ویژگی های بارز کولر گازی گود1 سامسونگ Samsung GOOD1 AR25KSS

همچنین این محصول تهویه مطبوع Split دارای فیلتر مناسب هوا خروجی نیز هست. فیلترهای سه گانه این کولر گازی سامسونگ مدل AR25KSS شامل فیلتر ساده تعبیه شده بر روی دهانه مکش یونیت خارجی است که با پوشش آنتی باکتریالی دارد موجب تصفیه هوا از آلاینده ها ، گردوغبار و مواد حساسیت زا می گردد.

امکان بیرون آوردن و تمیز کردن این فیلتر بدون نیاز به باز کردن قاب های بدنه در طراحی محصول در نظر گرفته شده است.

 این مدل از کولرهای گازی سامسونگ فاصله 28 متری یونیت داخلی، خارجی و اختلاف ارتفاع 15 متری آن ها را نیز پشتیبانی می کند.

کولر گازی دیواری سامسونگ گود1 Samsung GOOD1 AR25KSS 25000

این کولر دارای حالت Sleep می باشد بدین صورت که دمای اتاق مورد نظر شما را ثابت نگه می دارد.

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم کمپرسور و مبدل حرارتی با کارایی بالا Split Inverter AR25KSS خنک کنندگی سریع را نیز فراهم می کند. 

سیستم فناوری محافظت سه گانه مضاعف Triple Protector Plus کار حفاظت از کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق را بدون نیاز به تثبیت کننده ولتاژ فراهم کرده است.

همچنین Split Inverter AR25KSS یک تایمر 24 ساعته هم برای تنظیم ساعاتی که تمایل دارید خاموش و یا روشن شود نیز دارد.

برای آشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا و همچنین دریافت قیمت و خرید کولر گازی دیواری سامسونگ گود1 Samsung GOOD1 AR25KSS 25000 می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کولر گازی دیواری گود1 سامسونگ Samsung GOOD1 AR25KSS 25000



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398
.

کولر گازی سامسونگ 10000 مدل AR10NSP

برچسب مصرف انرژی: A
شرایط کارکرد: معتدل و مرطوب
نوع کمپرسور: 8 قطبی اینورتر
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 9000 BTU/h

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung Wind Free AR10NSP

برای خنک سازی و تهویه مطبوع محیطی به مساحت 12 تا 15 متر مربع کولر گازی ویند فری سامسونگ AR10NSP ایده آل است.

با 4 ظرفیت مختلف و حداکثر ظرفیت سرمایشی 10000 BTU/h کولر گازی سامسونگ AR10NSP برای مناطق معتدل و مرطوب مناسب است.

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung Wind Free AR10NSP

این کولرگازی سامسونگ Samsung که با قابلیت تامین عملکرد سرمایشی و گرمایشی به همراه اینورتر به بازار عرضه شده است، یکی از سیستم های تهویه مطبوع هوای شرکت سامسونگ می باشد.

کولر گازی اینورتر سامسونگ AR10NSP با سیستم کنترل دقیق دما، هوای ایده آلی را در محیط به وجود می آورد. این محصول سیستم عیب یابی خودکار با نمایش میزان مصرف انرژی را دارد.

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی ویند فری سامسونگ Samsung AR10NSP

ابعاد پنل داخلی کولر گازی Samsung AR10NSP برابر با 267*828*265 میلی متر و ابعاد یونیت خارجی آن نیز 548*720*265 میلی متر می باشد.

کولر گازی Samsung Wind Free AR10NSP فاصله 15 متری یونیت داخلی تا خارجی و اختلاف ارتفاع 8 متری آن ها را نیز پشتیبانی می کند.

موقعیت نصب کولر گازی Samsung AR10NSP بر روی دیوار می باشد.

همچنین باید گفت که این کولر گازیدارای وزن یونیت داخلی 15 کیلوگرم و وزن یونیت خارجی 42 دارد.

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR10NSP

طراحی اسپلیت سامسونگ AR10NSP به گونه است که 21 هزار منفذ بر روی بدنه آن تعبیه شده تا تمامی نقاط محیط حتی گوشه های اتاق ها به یک اندازه خنک شوند.

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR10NSP

ویژگی خواب عمیق در این کولر هوای ایده آلی را برای اتاق خواب شما به وجود می آورد.

کولر گازی سامسونگ 10000 Samsung AR10NSP با یک سیستم کنترل دمای دقیق و تنظیم رطوبت خودکار، در تمام طول خواب هوای مطلوبی را برای ساعات استراحت شما فراهم می آورد.

اسپلیت سامسونگ Samsung AR10NSP یک تایمر 24 ساعته هم برای تنظیم ساعاتی که تمایل دارید خاموش و یا روشن شود و سیستم شروع مجدد خودکار دارد.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ Samsung AR10NSP

سیستم تهویه مطبوع کولر گازی دیواری سامسونگ ویند فری Samsung Wind Free AR10NSP 10000 از مبرد R410a و کمپرسور اینورتر 8 قطبی بهره می برد. این محصول با رده انرژی A سازگار با محیط زیست نیز هست.

فیلتر عریض کولر گازی اسپلیت سامسونگ Wind Free AR10NSP با چگالی بالا تا 60 درصد از گرد و غبار و باکتری های آلرژی زا جلوگیری می کند.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ Samsung AR10NSP

کولر گازی اینورتر سامسونگ Sumsung AR10NSP کاملا هوشمند می باشد به طوری که امکان کنترل پیشرفته دستگاه حتی خارج از محیط را فراهم می کند.

وجود فیلتر مناسب هوای خارجی یکی دیگر از ویژگی های کولر گازی سامسونگ مدل AR19KSS می باشد.

کولر گازی دیواری سامسونگ ویند فری Samsung Wind Free AR10NSP 10000

در کولر گازی دیواری سامسونگ ویند فری Samsung Wind Free AR10NSP 10000 کاربران می توانند با نصب اپلیکیشن SmartThings بر روی گوشی هوشمند خود دمای محیط را از راه دور کنترل کنند.

این کولر گازی سامسونگ مجهز به سیستم خطایاب خودکار نیز می باشد.

برای آشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا و همچنین دریافت قیمت و خرید کولرهای گازی سامسونگ می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کولر گازی دیواری ویند فری سامسونگ Samsung Wind Free AR10NSP 10000



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398
.

کولر گازی سامسونگ 12000 مدل AR13NSP

برچسب مصرف انرژی: A
شرایط کارکرد: معتدل و مرطوب
نوع کمپرسور: 8 قطبی اینورتر
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 12000 BTU/h

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung Wind Free AR13NSP

این کولرگازی سامسونگ Samsung که با قابلیت تامین عملکرد سرمایشی و گرمایشی به همراه اینورتر به بازار عرضه شده است، یکی از سیستم های تهویه مطبوع هوای شرکت سامسونگ می باشد.

برای خنک سازی و تهویه مطبوع محیطی به مساحت 17 تا 22 متر مربع کولر گازی ویند فری سامسونگ AR13NSP ایده آل است.

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung Wind Free AR13NSP

کولر گازی اینورتر سامسونگ AR13NSP با سیستم کنترل دقیق دما، هوای ایده آلی را در محیط به وجود می آورد. این محصول سیستم عیب یابی خودکار با نمایش میزان مصرف انرژی را دارد.

با حداکثر ظرفیت سرمایشی 12000 BTU/h کولر گازی سامسونگ AR13NSP برای مناطق معتدل و مرطوب مناسب است.

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی ویند فری Samsung AR13NSP

موقعیت نصب کولر گازی Samsung AR13NSP بر روی دیوار می باشد.

کولر گازی Samsung Wind Free AR13NSP فاصله 15 متری یونیت داخلی تا خارجی و اختلاف ارتفاع 8 متری آن ها را نیز پشتیبانی می کند.

همچنین باید گفت که این کولر گازیدارای وزن یونیت داخلی 9.5 کیلوگرم و وزن یونیت خارجی 28.4 دارد.

ابعاد پنل داخلی کولر گازی Samsung AR13NSP برابر با 267*828*265 میلی متر و ابعاد یونیت خارجی آن نیز 548*720*265 میلی متر می باشد.

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR13NSP

اسپلیت سامسونگ AR13NSP مجهز به فناوری ویند فری ابتدا توسط حالت سرمایش سریع دمای محیط را به دمای مورد نظر کاربر می رساند، سپس حالت ویندر فری فعال شده و با حذف باد مستقیم و تنها از طریق خروج آرام هوای سرد هوای محیط را در دمای مورد نظر نگه می دارد.

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR13NSP

این تکنولوژی سامسونگ کمک می کند که بدن در معرض تماس مستقیم و دائمی باد سرد کولر قرار نگیرد.

طراحی این کولر به گونه ای است که 21 هزار منفذ بر روی بدنه آن تعبیه شده است تا تمامی نقاط محیط حتی گوشه های اتاق ها به یک اندازه خنک شوند.

کولر گازی سامسونگ 10000 Samsung AR13NSP با یک سیستم کنترل دمای دقیق و تنظیم رطوبت خودکار، در تمام طول خواب هوای مطلوبی را برای ساعات استراحت شما فراهم می آورد.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ Samsung AR13NSP

اسپلیت سامسونگ Samsung AR13NSP یک تایمر 24 ساعته هم برای تنظیم ساعاتی که تمایل دارید خاموش و یا روشن شود و سیستم شروع مجدد خودکار دارد.

سیستم تهویه مطبوع کولر گازی دیواری ویند فری سامسونگ Samsung Wind Free AR13NSP 12000 از مبرد R410a و کمپرسور اینورتر 8 قطبی بهره می برد. این محصول با رده انرژی A سازگار با محیط زیست نیز هست.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ Samsung AR13NSP

فیلتر عریض کولر گازی اسپلیت سامسونگ Wind Free AR13NSP با چگالی بالا تا 60 درصد از گرد و غبار و باکتری های آلرژی زا جلوگیری می کند.

کولر گازی اینورتر سامسونگ Sumsung AR13NSP کاملا هوشمند می باشد به طوری که امکان کنترل پیشرفته دستگاه حتی خارج از محیط را فراهم می کند.

کولر گازی دیواری ویند فری سامسونگ Samsung Wind Free AR13NSP 12000

در کولر گازی دیواری ویند فری سامسونگ 12000 Samsung Wind Free AR13NSP کاربران می توانند با نصب اپلیکیشن SmartThings بر روی گوشی هوشمند خود دمای محیط را از راه دور کنترل کنند.

وجود فیلتر مناسب هوای خارجی یکی دیگر از ویژگی های کولر گازی سامسونگ مدل AR19KSS می باشد.

کمپرسور و مبدل حرارتی با کارایی بالا در این کولر گازی سامسونگ خنک کنندگی سریع را به همراه دارد.

برای آشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا و همچنین دریافت قیمت و خرید کولرهای گازی سامسونگ می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کولر گازی دیواری ویند فری سامسونگ Samsung Wind Free AR13NSP 12000



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398
.

پرده نمایش گرندویو Fast Fold

نوع پرده: قابل حمل
ابعاد: 100 تا 300 اینچ
رنگ: سفید

معرفی پرده نمایش پرتابل گرندویو Fast Fold

پرده نمایش های متحرک به دلیل ویژگی های منحصر بفردی که دارند در حوزه تجهیزات آموزشی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

این مدل از پرده نمایش ها محکم و قابل حمل هستند.

پرده نمایش گرندویو Grandview fast fold از یک فریم با آلیاژ آلومینیومی ساخته شده است و از حاشیه هایی محکم بهره می برد که ساختار محکم و استواری را به این پرده نمایش تاشو می دهد.

معرفی پرده نمایش پرتابل گرندویو Fast Fold

تنها 10 دقیقه زمان برای باز کردن و یا نصب کردن پرده نمایش متحرک گرندویو مدل fast fold نیاز است.

فیکس کردن پرده نمایش گرندویو fast fold توسط چندین نقطه در هر نوار فریم فیکس می شود که این امر تضمین می کند صفحه نمایش به صورت مسطح و بدون حرکت نصب شود.

ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش رومیزی Grandview Fast Fold

مکانیزم نصب و باز شدن مبتکرانه این پرده نمایش ویدئو پروژکتور کمک می کند به راحتی در هر مکانی متناسب با نیاز کاربر تنظیم شود.

همچنین از محکم بودن و ایمن بودن در هنگام استفاده اطمینان داشته باشید. چرا که حاشیه ها به صورت کاملا محکم طراحی شده اند که سختی و مقاومت ساختار کلی پرده نمایش را افزایش می دهد.

ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش رومیزی Grandview Fast Fold

تمام اجزا تشکیل دهنده این پرده نمایش که شامل فریم، پایه ها و پرده است، جمع شده و در یک غلاف جای می گیرد. به همین دلیل پرده نمایش گرندویو fast fold فضای کمی اشغال می کند و همچنین جا به جایی و حمل آن به سهولت امکان پذیر است.

پرده نمایش Grandview fast fold در نسبت اندازه ای 4:3 طراحی شده است که دارای محدوده ابعاد متنوعی است.

پرده نمایش سه پایه دار گرندویو مدل fast fold در اندازه های  100 الی 300 اینچی موجود می باشد.

پرده نمایش رومیزی پرتابل گرندویو Grandview Fast Fold

پرده نمایش گرندویو fast fold یک راهکار عالی برای داشتن تصاویر بزرگ و با کیفیت در هر مکان دلخواه شما است.

پرده نمایش رومیزی پرتابل گرندویو Grandview Fast Fold

این پرده نمایش برای ویدئوپروژکتور پخش کننده از جلو مناسب است.

شما می توانید برای اطلاع از ویژگی ها و قیمت انواع پرده نمایش ویدئو پروژکتور و همچنین خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با واحد فروش این شرکت به شماره 73027 تماس بگیرید.

پرده نمایش رومیزی پرتابل گرندویو Grandview Fast Fold



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398
.

پرده نمایش گرندویو Tripod Classic

نوع پرده: پایه دار
ابعاد: 120 اینچ، 1765*2334 میلیمتر
رنگ: سفید

معرفی پرده نمایش گرندویو   Tripod Classic

پرده نمایش های پایه دار به دلیل یژگی های منحصر بفردی که دارند در حوزه تجهیزات اموزشی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

این پرده نمایش سه پایه دار در هر دو نوع Charming (کوچک) و کلاسیک (بزرگ) موجود می باشد.

پرده نمایش پایه دار گرندویو Grandview Tripod Classic قابل حمل بوده و به راحتی نصب می شود و برای کاربری های در حال جابه جایی مانند: تجارت، نمایشگاه ها، جلسات و همایش ها مناسب می باشد.

پرده نمایش پایه دار Grandview Tripod Classic از یک کیس فلزی سیاه به همراه یک پرده مسطح سفید رنگ قرار گرفته بر روی یک سه پایه تاشو تشکیل شده است. ارتفاع این پرده نمایش با کمک قفل تعبیه شده در سه پایه قابل تنظیم است.

معرفی پرده نمایش گرندویو   Tripod Classic

ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش Grandview Tripod Charming

سطح این پرده نمایش از مواد منحصر بفردی ساخته شده است که یک سطح صاف برای به نمایش گذاشتن تصاویری با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار می دهد.

این سطح انعطاف پذیر که پرده نمایش سه پایه دار گرندویو Tripod Classic نام دارد. جهت نمایش تمامی محتواها ایده آل می باشد همچنین یک انعکاس غنی از رنگ و همچنین تصاویر واضحی را ارائه می دهد.

از جمله ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش مدل Grandview Tripod Classic برخورداری از یک سه‌ پایه جمع شونده است که می توان پس از استفاده آن را جمع کرد و به راحتی آن را جا به جا کرد.

قفل دوبل بکار رفته در سه پایه این پرده ‌نمایش مانع از سقوط و لغزیدن پرده نمایش در حین پرزنتیشن ها پس از محکم شدن می گردد و این اطمینان خاطر را به کاربران می دهد که تصاویری صاف بدون تحرک داشته باشند.

پرده نمایش گرندویو سری Grandview Tripod classic در نسبت های اندازه ای 1:1 و 4:3 طراحی شده است که هر یک از مدل ها دارای محدوده ابعاد متنوعی است.

پرده نمایش سه پایه دار گرندویو مدل Tripod Classic در اندازه های 100 اینچی و همچنین ابعاد 60*60، 70*70 یا 84*84 موجود می باشد.

ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش Grandview Tripod Charming

پرده نمایش پایه دار گرندویو Grandview Tripod Classic

این پرده نمایش پایه دار به راحتی جمع شده و نصب می گردد که انجام این کار تنها 10 دقیقه زمان نیاز دارد.

همچنین پرده نمایش پایه دار گرندویو Grandview Tripod Classic دارای یک دستگیره لاستیکی نرم است که باعث سهولت در حین جابه جایی می شود.

شما می توانید برای اطلاع از ویژگی ها انوع پرده نمایش و قیمت انواع پرده نمایش ویدئو پروژکتور و همچنین خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با واحد فروش این شرکت به شماره 73027 تماس بگیرید.

پرده نمایش پایه دار گرندویو Grandview Tripod Classic



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398
.

پرده نمایش گرندویو Tripod Charming

نوع پرده: قابل حمل
ابعاد: 92 تا 200 اینچ
رنگ: سفید

معرفی پرده نمایش گرندویو Tripod Charming

امروزه پرده نمایش یکی از تجهیزات آموزشی ضروری محسوب می شود که در واقع بستری است که بر روی آن محتوای پروژکتورها و سینماهای خانوادگی نمایش داده می شود.

در معرفی پرده نمایش گرندویو Tripod Charming به توصیف شکل ظاهری این پرده نمایش مخصوص ویدئو پروژکتور پرداخته می شود که شامل یک سه پایه محکم و مقاوم و یک پرده نمایش سفید رنگ است.

معرفی پرده نمایش گرندویو Tripod Charming

پرده نمایش پایه دار گرند ویو، یک پرده نمایش قابل حمل بوده که این امکان را فراهم می کند که بدون نیاز به نصب و در هر مکانی، به راحتی صفحه نمایش را راه اندازی کنید و از اجرای محتواهای دلخواهتان لذت ببرید.

پرده نمایش گرندویو Tripod Charming یک انتخاب ایده آل برای کاربرانی است که قصد جا به جا کردن پرده نمایش را دارند و برای مصارف خود نیازمند صفحه نمایش متحرک هستند.

ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش پایه دار Grandview Tripod Charming

از جمله ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش Grandview Tripod Charming مجهز بودن به پایه جمع شونده است و می توان پس از استفاده آن را جمع کرد که موجب جا به جایی راحت آن می شود.

مکانیزم تعدیل فشار به کار رفته در پرده نمایش گرندویو مانع از شل شدگی و انقباض آن در موقع نصب می شود.

ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش پایه دار Grandview Tripod Charming

سه پایه در پرده ‌نمایش گرندویو Grandview Tripod Charming دارای قفل دوبل است که پس از محکم شدن مانع از سقوط و لغزیدن پرده نمایش در حین پرزنتیشن ها می گردد و این اطمینان خاطر را به کاربران می دهد که تصاویری صاف و بدون تحرک داشته باشند.

پرده نمایش گرندویو سری Grandview Tripod Charming در نسبت های اندازه ای 1:1 و 4:3 طراحی شده است که هر یک از مدل ها دارای محدوده ابعاد متنوعی است.

پرده نمایش پایه دار گرندویو مدل Tripod Charming در اندازه های 92 تا 200 اینچی موجود می باشد.

پرده نمایش پایه دار گرندویو Grandview Tripod Charming

این پرده نمایش ویدئو پروژکتور به راحتی جمع شده و درون غلاف قرار می گیرد، همچنین دارای یک دستگیره لاستیکی نرم است.

پرده نمایش پایه دار گرندویو Grandview Tripod Charming

پرده نمایش گرندویو Grandview Tripod Charming برای ویدئوپروژکتورها و کاربرانی که امکان جا به جایی دارند مناسب است.

شما می توانید برای اطلاع از ویژگی ها و قیمت انواع پرده نمایش ویدئو پروژکتور و همچنین خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با واحد فروش این شرکت به شماره 73027 تماس بگیرید.

پرده نمایش پایه دار گرندویو Grandview Tripod Charming



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398
.

گوشی موبایل هوشمند سامسونگ Samsung Galaxy J4 Core

رنگ : ابی، مشکی، طلایی
حافظه داخلی: 512/16 گیگابایت
RAM: یک گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم-یون با ظرفیت 33000 میلی آمپر
پردازنده: Quad-core 1.4 
سایز صفحه نمایش: 6 اینچ

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J4 Core

 

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J4 Core

این گوشی موبایل با سبک بی نظیر و طراحی شیک و استفاده از بهترین قطعات با ضخامت 7.9 میلیمتر به راحتی در دست جای می گیرد.

 موبایل مدل سامسونگ Galaxy J4 Core از سیستم عامل Android™ Oreo پشتیبانی می کند. با این سیستم عامل به واسطه عملکرد بهبود یافته همیشه بالاترین سرعت را خواهید داشت.

با گوشی موبایل هوشمند Galaxy J4 Core عکس های سلفی درخشان بگیرید. این گوشی از حالت Front Beauty برای شخصی سازی عکس های سلفی شما استفاده می کند. با افکت ها و الگو های قالبی خلاقانه عکس های خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

 

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy J4 Core   

در حقیقت این گوشی سامسونگ گلگسی جی فور متناسب با نیاز کارهای عادی روزانه کاربران ساخته شده است و در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی در دسترس همگان است. کاربر مطابق با سلیقه خود می تواند رنگ مورد نظر را انتخاب کند.

ظاهر گوشی گلکسی J4 Core شامل یک صفحه نمایش IPS با حاشیه های باریک به همراه بدنه ای از جنس پلاستیک براق است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy J4 Core

متاسفانه باید اضافه کرد که در طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy J4 Core  خیلی ویژگی خاصی قابل مشاهده نیست و این گوشی ظاهری کاملاً معمولی دارد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy J4 Core  

صفحه نمایش گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J4 Core یک صفحه نمایش لمسی شش اینچی با وضوح تصویر بسیار بالا (720*1480) برای فعالیت های مختلف، از جمله بازی کردن، نوشتن پیام و وب گردی است.

در زمینه دوربین باید گفت گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J4 Core دارای یک دوربین عقب  8 مگاپیکسلی بوده است که قابلیت فوکوس خوبی دارد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy J4 Core

با داشتن قابلیت فلش flash LED، پاناروما و HDR موجود در این گوشی توانمند Galaxy J4 Core می توانید عکس های با کیفیت بی نظیری ارائه دهید.

همچنین دوربین سلفی این گوشی اندرویدی بی نظیر 5 مگاپیکسل می باشد که شما می توانید سلفی هایی بگیرید که واقعا با کیفیت و جذاب باشند.

گوشی سامسونگ j4 core  توانایی ارائه رزولوشن فول اچ دی ( (1920*1080) برای ضبط ویدئو را با سرعت 30 فریم بر ثانیه دارد.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Samsung Galaxy J4 Core 

گوشی موبایل سامسونگ j4 core  از تراشه های قدرتمند خود یعنی Qualcomm MSM8917 Snapdragon 425 با اندازه 28 نانومتری در میان گوشی های هوشمند بهره می برد.

در زمینه ظرفیت حافظه داخلی باید گفت که سامسونگ محدوده وسیعی به مقدار 512 گیگابایت و 16 گیگابایت را برای کاربران در نظر گرفته که دیگر نگرانی برای ذخیره عکس ها و فایل های خود نباید داشته باشند.

می توان این نکته را در خصوص گوشی سامسونگ Galaxy J4 Core یاد آوری کرد که، قابلیت نصب کارت حافظه SD را دارد و ظرفیت کارت حافظه را تا 512 گیگابایت افزایش می دهد.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Samsung Galaxy J4 Core

این نسل از گوشی های هوشمند سامسونگ به پردازنده چهار هسته ای Cortex-A53 باسرعت 1.4 GHz مجهز می باشد که  شما کاربران می توانید از سرعت و اجرا کردن برنامه بدون توقف لذت ببرید.

قابلیت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J4 Core

از مهمترین ویژگی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی می توان به سیستم عامل  Android 8.1 Oreo اشاره کرد که از نظر شرکت سازنده آن از همان ابتدا فضای ذخیره سازی بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

لازم به ذکر است که این گوشی سامسونگ به لطف برنامه های بهینه که به صورت آماده بر روی آن نصب شده عملکرد بهتری نسبت به سایر گوشی موبایل های اندرویدی مشابه دارد.

باتری 3300 mAh بکار رفته در این گوشی هوشمند توانایی نگهداری شارژ را بین بازه زمانی 15 ال 19 ساعت به هنگام استفاده از اینترنت دارد.

یکی از کاربردی ترین قابلیت های گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J4 Core داشتن عملکرد صرفه جویی در باتری است که به طور اتوماتیک سطح روشنایی و نور را کاهش می دهد و در حین اجرای برنامه ها، CPU را مدیریت می کند تا زمان استفاده را از باتری افزایش دهد.

قابلیت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J4 Core

 پشتیبانی از دو اسلات برای سیم کارت نانو و یک اسلات Micro SD با ظرفیت 512GB  از جمله مشخصات فنی گوشی j4 core است.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J4 Core

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J4 Core

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J4 Core با ابعاد 160.6 (H) * 76.1 (W) * 7.9 (D) میلی متر  و وزن 177 گرم وارد بازار شده است.

شما با خرید این گوشی یک تجربه استفاده آسان با کارایی بالا و اجرای هرچه روان تر برنامه ها را شاهد خواهید بود.

در یک کلام می توان گفت Galaxy J4 Core یک گوشی خوب در دسته گوشی های میان رده می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید گوشی های موبایل می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J4 Core



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398
.

گوشی موبایل هوشمند اپل Apple iphone 8 plus

رنگ : نقره ای، خاکستری، طلایی، قرمز
حافظه داخلی: 256/64 گیگابایت
RAM: سه گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم-یون 2691 میلی امپر
پردازنده: Hexa-core
سایز صفحه نمایش: 5.5 اینچ

معرفی گوشی موبایل اپل iphone 8 plus

شرکت اپل از جدیدترین گوشی خود که نسخته بزرگتر ایفون 8 بوده و دارای دوربین دوگانه بهتری می باشد با نام iphone 8 plus رو نمایی کرده است. البته باید گفت که این گوشی موبایل در مقابل نسل قبلی یعنی ایفون 7 تغییر چندانی نداشته است. تنها در قاب پشتی آن از شیشه استفاده کرده است.

معرفی گوشی موبایل اپل iphone 8 pluse

اما در حقیقت iphone 8 plus دارای نمایشگر بزرگتر نسبت به iphone 8 دارد که بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد همچنین حاشیه ای در اطراف صفحه نمایشگر موجود است که بسیار زیباست.

شرکت اپل در مصاحبه ای اعلام کرده است که هدف از طراحی iphone 8 plus بدین منظور بوده. کاربرانی که به دنبال گوشی با صفحه نمایش بزرگتر و مقرون به صرفه تر از سری X هستند این گوشی موبایل مناسب است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iphone 8 plus

این بار شرکت سازنده از شیشه و فلز در طراحی ظاهری آن به کار برده است که زیبایی آن کاربران را به خود جذب کرده است. علاوه بر ان به گونه ای است که در برابر اب و گرد و خاک مقاوم شده و دیگر نگرانی بایت خرابی ظاهر آن نباید داشته باشید.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iphone 8 pluse

گوشی موبایل اپل Apple iphone 8 plus در چهار رنگ طلایی، خاکستری، نقره ای، قرمز به بازار عرضه شده است که در اصطلاح به رنگ خاکستری این گوشی خاکستری فضایی هم گفته می شود. کاربران مطابق با سلیقه خود می توانند یک رنگ را انتخاب کنند.

این مدل گوشی همانند گوشی های سری قبلی از کلید Home گرد استفاده کرده است که همان حسگر اثر انگشت می باشد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iphone 8 plus

طراحی نمایشگر LCD در iPhone 8 Plus به گونه ای استکه با قطر 5.5 اینچ می باشد و دقیق ترین رنگ ها را ارائه می دهد.

این محصول از شرکت اپل با داشتن رزولوشن 1080*1920 پیکسل به همراه تراکم پیکسلی 401 PPi می باشد مثل همیشه شفافیت و کیفیت تصویر بی نظیری را برای کاربران فراهم می کند.

نمایشگر اپل ایفون 8 پلاس با یکی از بهترین قابلیت های تنظیم شدت نور خودکار ساخته شده است بدین معنی که با داشتن حسگر اندازه گیری نور، شدت نور را تشخیص داده و رنگ تصویر را متناسب با نور محیط سردتر یا گرم تر نشان می دهد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iphone 8 pluse

در زمینه دوربین باید گفت گوشی موبایل اپل مدل Apple iPhone 8 Plus دارای دوربین دو گانه می باشد که با سنسور 12 مگاپیکسلی و دیافراگم 1.8 و 2.8 به همراه ویژگی های متععد لرزش گیر خودکار و فلش LED عکسهای بی نظیری ثبت خواهد کرد.

از دیگر امکانات آن قابلیت عکاسی پاناروما و تشخیص چهره و بدن به همراه فوکوس اتوماتیک می باشد.

همچنین دوربین سلفی این گوشی iOS دارای ویژگی های جدید بی نظیری از قبیل فوکوس خودکار و تنظیم نور پرتره است که با داشتن این دو ویژگی می توان نور پس زمینه و رنگ آن را تغییر داد.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Apple iphone 8 plus

در زمینه ظرفیت در نظر گرفته شده برای حافظه داخلی می توان گفت که اپل محدوده وسیعی به مقدار 256 گیگابایت یا 64 گیگابایت برای کاربران ارائه داده است و همانند همیشه قابلیت نصب کارت SD را ندارد.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Apple iphone 8 pluse

این نسل از گوشی های هوشمند اپل به پردازنده هوشمند Hexa-core و همچنین هوشمند ترین و قدرتمند ترین تراشه یعنی Apple A11 Bionic با ابعاد 10 نانومتری مجهز می باشد. بسیار هوشمند و قدرتمند بوده و از فناوری Neural Engine بهره برده است. شما کاربران می توانید از سرعت و اجرا کردن برنامه بدون توقف لذت ببرید.

همانطور که قبلا به ان اشاره کردیم قابلیت تنظیم شدت نور کمک شایانی به چشمان کاربر می کند که دیرتر خسته شوند. البته حتما باید تنظیمات ان را فعال کنید.

قابلیت های گوشی موبایل اپل iphone 8 plus

از مهمترین قابلیت های گوشی موبایل اپل iPhone 8 Plus به کار بردن شیشه در قاب پشتی ایفون این است که به راحتی می توان ان را به صورت وایرلس یا بی سیم شارژ کرد.

لازم به ذکر است که iPhone 8 Plus در برابر آب مقاومت زیادی دارد به طوری که توانایی قرار گیری در عمق یک متری آب تا 30 دقیقه را دارد.

قابلیت های گوشی موبایل اپل iphone 8 pluse

تصاویر ضبط شده با این گوشی بسیار شفاف و جذاب به نظر می رسد همچنین جزئیات بیشتری را مشاهده خواهید کرد.

مثل همیشه طراحی ظاهری آن به گونه ای است که کلید پاور در سمت راست گوشی و کلید های کنترل حجم صدا در سمت چپ آن قرار دارد.

گوشی موبایل اپل Apple iphone 8 plus

گوشی موبایل اپل Apple iphone 8 plus اخرین سری از گوشی های اپل است که دارای حسگر اثر انگشت می باشد.

در پایان از اسپیکر آن خواهیم گفت که در لبه پایینی گوشی و بالای نمایشگر به چشم می خورد . از لحاظ کیفیت صدا این مدل نسبت به مدل های سری قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است.

گوشی موبایل اپل Apple iphone 8 pluse

در یک کلام می توان گفت سری 8 Plus گوشی های آیفون نسبت به مدل های جدیدتر این گوشی ها در رده متوسط تر و پایین تری قرار می گیرند اما هیچ چیز کمتر از یک گوشی خوب ندارند و البته قیمت آنها نسبت XS و XS Max بسیار مقرون به صرفه تر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید موبایل می توان به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

گوشی موبایل اپل Apple iphone 8 pluse



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398
.

پرینتر کانن MB2720

قابلیت: چاپ، فکس، اسکن، کپی
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید:24 تصویر در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 15.5 تصویر در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ:A4
موادمصرفی: PGI-1200

دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره کانن Canon PIXMA MX492

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB2720

 پرینتر های چند کاره شرکت کانن مناسب برای هر دفاتر خانگی و یا کسب و کارهای کوچک می باشد. این مدل از پرینتر جوهر افشان کانن Canon MAXIFY MB2720 برای سرعت و کارایی بالا طراحی و روانه بازار شده است.

یکی از قابلیت این چاپگر بی سیم این است که همه نوع عملکرد چاپی را در یک چاپگر قدرتمند هوشمند با سرعت بالا ارائه می دهد. در واقع کاربر می تواند 24 تصویر سیاه سفید و 15.5 تصویر رتگی خود را در یک دقیقه چاپ کند.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB2720

اصلا مهم نیست که در شرکتتان چه مقدار حجم کاری دارید با استفاده از این پرینتر قدرتمند به راحتی می توانید فایلهایتان را به بهترین نحو با بالاترین کیفیت چاپ کنید.

در خصوص بررسی ظاهری پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB2720 باید گفت با ابعادی 45.97*46.48*32 سانتی متر و وزن 12 کیلوگرم می باشد.

یکی از مهمترین ویژگی های این پرینتر چند کاره کانن MB2720 قابلیت اتصال آن به WIFI می باشد. این پرینتر به طور کامل با برنامه APP Canon PRINT سازگار می باشد و  شما می توانید با این برنامه از گوشی هوشمند خود از طریق Cloud به طور مستقیم چاپ و اسکن کنید.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره کانن  MAXIFY MB2720

 پرینتر چهار کاره کانن MAXIFY MB2720 قابلیت چاپ اسناد و مدارک شما را در حالت دو طرفه (داپلکس) خودکار دارد. این ویژگی برای کاربران سرعت بالا و کاهش هزینه در مصرف کاغذ را به همراه دارد.

به گفته شرکت سازنده پرینتر چهار کاره کانن MB2720 از وضوح چاپی بالا برخوردار است که می توان گفت رزولوشن آن بطور تقریبی 1200*600 نقطه بر اینچ می باشد.

این محصول از شرکت کنون به طور خاص مناسب برای نیاز های کسب و کار خانگی است که قابلیت اتصال 1 تا 4 کاربر را دارد که برای کاربران چاپ عکس های رنگی همراه با خروجی سریع و با هزینه مناسب را به ارمغان دارد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره کانن  MAXIFY MB2720

به علاوه با پرینتر جوهر افشان CANON MAXIFY MB2720 می توانید پروفایل های شخصی ایجاد کنید به این منظور که چندین دستور اجرایی را در صف اجرا قرار داده تا پرینتر به نوبت عملیات چاپ را اعمال کند.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن MAXIFY MB2720 داری حداقل سینی کاغذ ان 500 برگی است. از مزایای دیگری که این پرینتر جوهر افشان دارد قابلیت فکس آن می باشد که می توان تا 100 شماره را در آن ذخیره کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB2720

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB2720  از چهار مخزن تک جوهر ساخته شده است که مواد مصرفی مورد استفاده آن PGI-1200 می باشد.

از ویژگی های سیستم جوهر این چاپگر به تراکم بالا ، ضد لک و آلودگی و دوام دو برابر می توان اشاره کرد. این سیستم جوهر XL با ظرفیت چگالی بالا جوهری فوق العاده انعطاف پذیر وبا دوامی است که انتخابی برتر و مناسب برای یک ارائه با کیفیت می باشد.

برای خرید کارتریج این پرینتر جوهرافشان و همچنین کارتریج های برندهای دیگر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB2720

 پرینتر کانن Canon MAXIFY MB2720 دارای استانداردهای EPEAT، Energy Star می باشد که نشان دهنده سازگاری آن با محیط زیست می باشد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB2720

به طور کلی پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB2720 یک چاپگر مقرون به صرفه اقتصادی است زیرا با یک مجموعه از مخزن جوهر می توانید حجم زیادی را چاپ بگیرید بنابراین هزینه کمتری نسبت به سایر پرینتر های موجود در بازار دارد.

همچنین باید گفت چهار کاره Canon MAXIFY MB2720 چرخه کار ماهانه ایی معادل با 20000 صفحه در ماه را دارد. اما به توصیه شرکت سازنده بین 250 تا 1250 برگ چاپ بگیرید.

از نظر کارشناسان ایده برتر پرینتر مدل Canon MAXIFY MB2020 نسبت به کارایی ها و قابلیت هایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای کاربران می باشد.

کاربران برای دانستن پرینتر های جوهر افشان پر فروش و دریافت قیمت پرینتر های جوهر افشان می توانند با کارشناسان فروش با شماره 73027-021 تماس بگیرند.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB2720



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398
.

دوربین مدار بسته ضد انفجار ایمن آرا IAP.NEX-P3522 WSA

نوع دوربین : ضد انفجار
ورودی میکروفون : دارد
رزولوشن : 2592*1944
نرخ فریم بر ثانیه : 60/50 فریم بر ثانیه  

معرفی دوربین مداربسته ضد انفجار ایمن آرا IMENARA IAP.NEX-P3522 WSA

دوربین های مدار بسته جزو سیستم های امنیتی می باشد که برای محیط های مختلف اداری و فضاهای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی دوربین مدار بسته ضد انفجار ایمن آرا گزینه ایده آلی برای افزایش ایمنی شغلی در محیط های کاری خطرناک است.

توجه داشته باشید دوربین مداربسته ضد انفجار باید دارای استانداردهای بین المللی باشد این استانداردها نوع محیط و سطح مقاومت تجهیزات را مشخص می کند. 

معرفی دوربین مداربسته ضد انفجار ایمن آرا IMENARA IAP.NEX-P3522 WSA

دوربین مدار بسته ضد انفجار ایمن آرا مدل IMENARA IAP.NEX-P3522 WSA را می توانید به سایر تجهیزات مانیتورینگ از راه دور مانند موبایل، تبلت و....ادغام کنید و به طور مداوم فعالیت های روزانه محل کار خود را از هر جایی که هستید نظارت کنید.

این محصولات مدرن برای داشتن حداکثر ایمنی مجهز به ویژگی های هوشمندی مانند تشخیص عبور از خط و یا تشخیص آلارم کاذب هستند که دوربین مدار بسته ضد انفجار ایمن ارا IAP.NEX-P3522 WSA از این ویژگی برخوردار است.

قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته ضد انفجار ایمن آرا IMENARA IAP.NEX-P3522 WSA

 یکی از قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته ضد انفجار IMENARA IAP.NEX-P3522 WSA تصویر برداری از نقاط خطرناکی است که امکان انفجار در آن جا وجود دارد. زیرا این محصول در محیط های خطرناک می تواند با وضوح عالی تصویر برداری کند.

چنان چه در محل انفجاری رخ دهد بدنه دوربین سالم می ماند و تصاویر دوربین هیچ آسیبی نمی بیند و به طور کلی محفظه محکم و مقاوم دوربین مدار بسته ضد انفجار ایمن آرا IMENARA IAP.NEX-P3522 WSA به گونه ای طراحی شده که می توان در محیط های پرخطر و شرایط آب و هوایی نامساعد از آن ها استفاده کرد.

قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته ضد انفجار ایمن آرا IMENARA IAP.NEX-P3522 WSA

یکی دیگر از کاربرد های دوربین مدار بسته ضد انفجار ایمن آرا پوشش فضاهای پر خطر مانند ایستگاه های نفت و گاز، پالایشگاه ها، کوره ها و معادن مختلف و فضاهایی شبیه به آن است که امکان انفجار و آتش سوزی وجود دارد. 

کنترل رویدادها در شرایط سخت توسط عامل انسانی امری سخت و تقریبا غیر ممکن است. به همین خاطر برای نظارت در این مواقع از دوربین مدار بسته ضد انفجار IMENARA IAP.NEX-P3522 WSA استفاده می شود.

همچنین کاربران می توانند برای دانستن اهمیت پهنای باند در دوربین مدار بسته  به مقاله های سایت مراجعه کنند.

دوربین مدار بسته ضد انفجار ایمن آرا IMENARA IAP.NEX-P3522 WSA

دوربین مدار بسته ضد انفجار ایمن آرا IMENARA IAP.NEX-P3522 WSA در مقابل انفجار و فشارهای شدید بسیار مقاوم بوده است.

بدنه دوربین مدار بسته ضد انفجار ایمن آرا از فولاد بسیار قوی و ضد زنگ بوده است که در مقابل عوامل طبیعی مانند رطوبت و حتی فشار گاز نیتروژن و گرد و غبار و مواد شیمیایی از آن محافظت می کند. 

این دوربین ها در هر محیطی قابل نصب بوده اما بیشترین کاربرد آن در محیط هایی است که در آن احتمال انفجار وجود دارد.

نوع پردازنده دوربین مدار بسته ضد انفجار ایمن آرا 700 مگاهرتز است و مجهز به سیستم دید در شب و روشنایی IR است. علاوه بر آن قابلیت اتصال حافظه Miro CD تا 128 گیگابایت دارد.

دوربین مدار بسته ضد انفجار ایمن آرا IMENARA IAP.NEX-P3522 WSA

ابعاد دوربین ضد انفجار ایمن آرا 375*250*290 میلیمتر است و وزن آن حدودا 9.5 کیلو گرم می باشد.

یکی از دغدغه ها هنگام نصب دوربین مدار بسته مخصوصا دوربین های صنعتی، انتخاب نوع لنز مناسب برای محل و هدف مورد نظر است.  یک شرکت خوب باید به بهترین نحو ممکن به مشتریان خود در مورد آن چه لازم دارند مشاوره دهد.

شرکت ایمن آرا به نیاز و بودجه مشتریان خود توجه می کند و با توجه به هدف و محلی که دوربین در آن نصب می شود بهترین گزینه را به مشتریان معرفی می کند و مسلما تجربه کاری در پیشنهادات آن ها تاثیر گذار است.

به شما پیشنهاد می کنیم که که قبل از تصمیم گیری نهایی و سفارش برای دریافت قیمت دوربین مدار بسته و خرید دوربین مدار بسته با کارشناسان ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و از راهنمایی آن ها استفاده کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

دوربین مدار بسته ضد انفجار ایمن آرا IMENARA IAP.NEX-P3522 WSA



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398
.

پد طراحی گرافیکی و قلم نوری هوئیون G10T

تکنولوژی قلم: رزونانس الکترو مغناطیسی
رزولوشن: 5080 lpi

معرفی و بررسی پد طراحی هویون Inspiroy G10T

پد طراحی هویون Inspiroy G10T دستگاهی همراه با قلم با حساسیت 8192 فشار و اتصالات بی سیم می باشد.

صفحه طراحی پد گرافیکی و قلم نوری هوئیون G10T چند لمسی و هوشمندانه می باشد تا از لمس های اتفاقی در حین طراحی جلوگیری کند. همچنین این صفحه دارای سایز 6.25 اینچی است.

اتصال بی سیم و ظرفیت باتری بالا در پد طراحی گرافیکی و قلم نوری هویون Huion Inspiroy G10T به شما اجازه می دهد تا با آزادی و سهولت رسم کنید.

این پد طراحی منطقه هوشمندانه لمس و کشیدن را جدا می کند تا شما راحت و بدون اینکه به طور اتفاقی با کف دست صفحه را لمس کنید به طراحی خود بپردازید.

معرفی و بررسی پد طراحی هویون Inspiroy G10T

قابلیت و کارایی پد طراحی Huion Inspiroy G10T

سطوح حساست فشار قلم در پد طراحی Huion Inspiroy G10T چهار برابر افزایش یافته است که عملکرد بهتری را در خطوط طراحی ارائه می دهد.

خطوط ظریف تر و ظخیم تر به این که چقدر قلم را روی پد فشار می دهید ایجاد می شوند.

پد طراحی گرافیکی هوئیون G10T دارای نسبت 16:9، رزولوشن 5080 lpi و گزارش میزان PPS233 می باشد.

با لبه فوق العاده باریک و طراحی پوشش آلومینیومی و همچنین اضافه شدن ماژول بی سیم 2.4G، پد طراحی هویون G10T به شما کمک می کند تا از دست کابل ها خلاص شوید و به یک دسکتاپ نرمال برسید.

قابلیت و کارایی پد طراحی Huion Inspiroy G10T

مشخصات قلم نوری Huion Inspiroy G10T

پد طراحی گرافیکی هویون Inspiroy G10T دارای قلم مخصوص و سطح چند لمسی است که به طور ذهنی برای جلوگیری از لمس های اتفاقی طراحی شده است.

قلم نوری Huion Inspiroy G10T که فشار قلم 8192 را شناسایی می کند به موقعیت مکان یابی بهتر پاسخ می دهد.

این قلم نوری قابل تنظیم، قابل حمل و سبک وزن است.

مشخصات قلم نوری Huion Inspiroy G10T

پد طراحی گرافیکی و قلم نوری هویون Huion Inspiroy G10T

پد طراحی گرافیکی و قلم نوری هویون Huion Inspiroy G10T دارای 6 دکمه قابل برنامه ریزی بوده و همچنین قابلیت تنظیم برای افراد راست دست و چپ دست را دارد.

این محصول از هر دو نوع اتصال بی سیم و کابل USB بهره مند است. طراحی متقارن Type-C اجازه می دهد تا سهولت اتصال فراهم شود.

باتری پد طراحی Huion G10T دارای توان 2500 میلی آمپر می باشد که می تواند تقریبا تا 40 ساعت بدون نیاز به شارژ، کار کند.

برای اطلاع از قیمت و خرید این دستگاه می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پد طراحی گرافیکی و قلم نوری هویون Huion Inspiroy G10T



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398
.

کولر گازی سامسونگ 24000 مدل AR25MSFHE

برچسب مصرف انرژی : A
شرایط کارکرد: گرمسیری و حاره ای 
نوع کمپرسور: اینورتر 8 قطبی
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 25000 BTU/h

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung AR25MSFHE

این کولرگازی سامسونگ Samsung از سیستم های تهویه مطبوع تروپیکال بوراکای شرکت سامسونگ است که که آب و هوای ایده آلی را در طول شبانه روز در برابر رطوبت و گرما فراهم می کند.

 کولر گازی تروپیکال سامسونگ بوراکای مدل AR25MSFHE Samsung Boracay، موجب صرفه جویی 36 درصدی در مصرف انرژی نسبت به مدل های معمولی است.

کولر گازی سامسونگ AR25MSFHE به همراه کمپرسور اینورتر 8 قطبی عرضه شده است. به همین خاطر برای خنک کردن سریع و صرفه جویی در مصرف انرژی مناسب است.

حداکثر ظرفیت سرمایشی کولر گازی سامسونگ تروپیکال AR25MSFHE معادل با 24000 BTU است که از نظر شرکت سامسونگ برای مناطق معتدل ومرطوب مناسب می باشد.

کولر گازی اینورتر سامسونگ بوراکای AR25MSFHE با سیستم کنترل دقیق دما، آب و هوای ایده آلی را در محیط به وجود می آورد.

این کولر گازی سامسونگ جهت تهویه هوای مطبوع محیطی به مساحت 34 تا 45 متر مربع ایده آل است.

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung AR25MSFHE

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung AR25MSFHE

درباره شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung AR25MSFHE می توان به ابعاد یونیت های داخلی 243*1065*298 میلی متر و خارجی 310*880*638 میلی متر اشاره کرد.

وزن پنل داخلی این کولر گازی  11.6 کیلوگرم و همچنین پنل خارجی با وزن 42.4 کیلوگرم می باشد.

در این مدل از کولر های گازی سامسونگ فاصله یونیت های داخلی و خارجی برابر با 28 متر و اختلاف ارتفاع 15 متر می باشد.

کولر گازی سامسونگ 24000 از نوع دیواری بوده و همچنین رنگ پنل آن سفید است.

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR25MSFHE

کولر گازی دیواری سامسونگ 2400 با فناوری اینورتر 8 قطبی بدون نیاز به روشن و خاموش نمودن مداوم کولر، می توانید دمای مورد نظرتان را برای اتاق حفظ نماید و به شما کمک می‌ کند برای مدت طولانی تری از هوای مطلوب اتاق لذت ببرید.

 سیستم تهویه مطبوع سامسونگ Samsung AR25MSFHE از مبرد R410a و کمپرسور اینورتر 8 قطبی جهت سرمایش سریعتر بهره می برد. این محصول با برچسب انرژی A+ سازگار با محیط زیست نیز هست.

همچنین این کولر گازی اینورتر سامسونگ دارای فیلتر 3 لایه هوا است که این فیلترها برای پاکیزه نگه داشتن هوا در داخل یونیت مورد استفاده قرار می گیرد که علاوه بر جذب گرد و غبار، به ‌میزان 99 درصد انواع مشخصی از ویروس‌ها، باکتری‌ها و ذرات آلرژی ‌زا را در هنگام عبور از توری چگال فیلتر از بین می‌ برد.

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR25MSFHE

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ تروپیکال Samsung AR25MSFHE

از ویژگی های مهم کولر گازی سامسونگ 24000 Samsung AR25MSFHE می توان به حالت سرمایشی دو مرحله ای برای حفظ دمای اتاق اشاره کرد که در کمترین زمان هوای محیط را خنک می کند و  پس از آن رسیدن به دمای مطلوب به ‌صورت خودکار به حالت Comfort Cool تغییر یافته تا دما را حفظ نماید تا دیگر نیاز به تغییر مکرر تنظیمات دستگاه به صورت دستی نباشد.

 همچنین حالت Good Sleep نیز در کولر گازی اسپلیت سامسونگ AR25MSFHE تعبیه شده است با این سیستم کنترل دمای دقیق و تنظیم رطوبت خودکار، در تمام طول خواب، هوای مطلوبی را برای ساعات استراحت شما فراهم می آورد.

این کولر گازی سامسونگ بورکای مدل AR25MSFHE سیستم فناوری محافظت سه گانه مضاعف Triple Protector Plus هم دارد که کار حفاظت از کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق را بدون نیاز به تثبیت کننده ولتاژ در این سری از محصولات سامسونگ بر عهده دارد.

سامسونگ تهویه مطبوع جدید خود را مجهز به حالت Fast Cooling کرده است.که با کار انداختن کمپرسور با حداکثر قدرت و با سریع ترین سرعت فن در مدت 30 دقیقه فضای اتاق را خنک می کند.

 قسمت بیرونی کابین محافظ تهویه هوای S-Inverter ضخامت بیشتری در نظر گرفته شده است که در محیط مرطوب به سبب مقاومت بالا از پوسیدگی و زنگ زدگی جلوگیری می نماید.

زمانی که دستگاه تهويه مطبوع خاموش است، سیستم تمیز کنندگی خودکار فعال شده تا گرد و غبار و رطوبت را از بین ببرد که موجب می شود دستگاه پاکیزه و خشک مانده و از رشد باکتری و کپک در آن ها جلوگیری شود.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ تروپیکال Samsung AR25MSFHE

کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung AR25MSFHE 24000

از مزایای کولر گازی Samsung AR25MSFHE برخورداری از سیستم کاهنده رطوبت، سیستم خواب راحت، فیلتر سه گانه و حالت خنک کنندگی دو مرحله ای است.

کولر گازی دیواری سامسونگ 24000 Samsung AR25MSFHE یک تایمر 24 ساعته برای تنظیمات ساعت دارد که در صورت تمایل برای خاموش و یا روشن نمودن و یا سیستم شروع مجدد مورد استفاده قرار می گیرد.

برای آشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا به مقالات سایت ایده برتر مراجعه کرده و همچنین جهت خرید و دریافت قیمت کولرهای گازی سامسونگ می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung AR25MSFHE 24000



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398
.

پرینتر کانن MAXIFY iB4020

قابلیت: پرینتر
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 23 عکس در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 15 عکس در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره کانن Canon PIXMA MX492

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن iB4020

شرکت کانن یکی دیگر از چاپگر های سری MAXIFY خود را به نام Canon MAXIFY iB4020 عرضه و روانه بازار کرده است. این چاپگر از جمله پرینترهای تک کاره با قابلیت چاپ سیاه و سفید و رنگی می باشد.

پرینتر MAXIFY iB4020 یک چاپگر بی سیم با ظاهری جمع و جور و کوچک است، که با توجه به نیاز چاپی مشاغل کوچک طراحی شده است.

پرینتر جوهر افشان تک کاره مدل MAXIFY iB4020 باهزینه ای مقرون به صرفه تمام اسناد تجاری شما در حالت رنگی و سیاه وسفید را چاپ می کند.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن iB4020

در ادامه معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن iB4020 باید گفت که این پرینتر دارای ظرفیت سینی کاغذ و تانک های جوهر با عملکرد بالا می باشد، که از نظر شرکت ایده برتر پارسیان باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.

این پرینتر جوهر افشان تک کاره دارای قابلیت اتصال WiFi می باشد و با نرم افزار Canon print سازگار است که شما می توانید اطلاعات را از طریق گوشی موبایل هوشمند خود با برنامه های محبوب Cloud مثل Flickr ،Facebook، توییتر، Google Drive ،Dropbox به اشتراک بگذارید و سپس چاپ کنید.

با پرینتر جوهر افشان مدل کانن MAXIFY iB4020، حجم بالایی از چاپ اسناد، مدارک و عکس را با هزینه کم و کیفیت بالا ارائه دهید.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره کانن MAXIFY iB4020

در مورد پرینتر جوهر افشان تک کاره کانن Canon MAXIFY iB4020 می توان گفت که سرعت عمل بالا یکی از قابلیت های مهم این دستگاه می باشد که چاپ با جوهر سیاه سفید، تنها در 6 ثانیه امکان پذیر می سازد.

سرعت چاپ با این پرینتر جوهر افشان کانن در حدود 15 برگ در دقیقه برای چاپ رنگی و 23 برگ در دقیقه برای چاپ سیاه و سفید می‌باشد. 

حداکثر رزولوشن رنگی دستگاه پرینتر تک کاره  MAXIFY iB4020 معادل 1200*600 DPI می باشد که کیفیت و جزییات فوق العاده ای را در هر دو حالت اسناد و عکس ارائه می دهد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره کانن MAXIFY iB4020

در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره کانن PIXMA G1200 باید بگوییم که این دستگاه دارای چاپ دو رو خودکار می باشد که باعث کاهش 50 درصدی هزینه مصرفی برای کاربران می شود.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید پرینتر جوهر افشان تک کاره کانن Canon PIXMA G1200 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان کانن MAXIFY iB4020

پرینتر جوهرافشان کانن MAXIFY iB4120 با مخزن جوهر XL می تواند عملکرد چاپی بالایی را ارائه دهد. این سیستم با چگالی بالا، جوهری فوق العاده انعطاف پذدیر و بادوام دارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان کانن MAXIFY iB4020

پرینتر کانن iB4120 از جوهر مصرفی PGI-2200 استفاده می کند که از چهار مخزن تک جوهر به رنگ های قرمز مایل به زرد، زرد، سیاه و سفید ساخته شده است.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع کارتریج پرینتر جوهر افشان با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید. 

پرینتر جوهر افشان تک کاره کانن Canon MAXIFY iB4020

پرینتر جوهر افشان تک کاره کانن Canon MAXIFY iB4020 سازگار با محیط زیست است استانداردهای EPEAT، Energy Star و دیگر استانداردهای زیست محیطی را دارد.

پرینتر مدل کانن MAXIFY iB4120، دارای ظرفیت چاپ 30000 برگ در ماه است. در بازار تجهیزات اداری پرینتر های کانن شهرت جهانی دارند.

پرینتر جوهر افشان تک کاره کانن Canon MAXIFY iB4020

در پایان می توان به این نکته اشاره کرد که پرینتر جوهرافشان کانن iB4020 با یک مخزن جوهر، این امکان را می دهد که در مصرف جوهر صرفه جویی کنید و توانایی چاپ بیشتر با هزینه کمتر را تجربه کنید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت انواع پرینتر و یا خرید پرینتر به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره کانن Canon MAXIFY iB4020



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398
.

همانطور که می دانید دستگاه کپی از ماشین های اداری پر استفاده است. این دستگاه قطعات و مواد مصرفی مختلفی دارد که برخی از آنها پس مدتی نیاز به شارژ و یا تعویض دارند.

تونر دستگاه کپی یکی از آنهاست که در دستگاه های لیزری از آن استفاده می گردد. بطور کلی، دستگاه های کپی و پرینترهای امروزی دیگر از جوهر استفاده نکرده و تونر را جایگزین کرده اند.

تونر به ذرات ریزی گفته می شود که وظیفه ایجاد رنگ را بر روی کاغذ دارد. تونر درون کارتریج قرار گرفته و با صدور دستور کپی، توسط لیزر به ذرات ریزتری شکسته شده و با حرارت ایجاد شده بر روی کاغذ می چسبد.

خرید تونر دستگاه کپی

بنابراین می توان گفت خرید تونر دستگاه کپی اجتناب ناپذیر است زیرا پس از مصرف، به اتمام رسیده و لازم به شارژ مجدد آن می باشد.

هر برندی از تونر مخصوص به خود استفاده می کند که بیشترین تطابق را با دستگاه خود دارد، مانند تونر دستگاه کپی توشیبا و یا تونر دستگاه کپی شارپ. در واقع جنس تونر از نوع پلاستیک بوده که دارای بار منفی می باشد.

در این بین، موضوع مهم تطابق تونر با دستگاه شما بوده و از طرف دیگر، کیفیت آن است. استفاده از مواد نامرغوب می تواند به دستگاه شما صدمه بزند و یا کیفیت چاپ را پایین بیاورد.

خرید تونر دستگاه کپی

برای جلوگیری از این اتفاق می توان به مراکز فروش تونر دستگاه کپی معتبری مراجعه کرد که نمایندگی فروش بوده و مجوزهای لازم را در اختیار دارند.

مرکز خرید تونر دستگاه کپی

هنگامی که یک دستگاه پرینتر و یا کپی را خریداری می کنید، معمولا در بیشتر مواقع تونر به همراه کارتریج فابریک به شما ارائه می شود و نیاز به خرید تونر دستگاه کپی ندارید. زمانی که تونر تمام می شود، بایستی توجه داشت که چگونه آن را شارژ کرد.

شاید شما با استفاده از اطلاعات دیگران اقدام به شارژ کنید که باید گفت، دانش فنی لازم برای شارژ اهمیت بالایی دارد زیرا عدم وجود دانش کافی می تواند به دستگاه آسیب وارد کند.

علاوه بر این، ممکن است شما بدون اطلاع از نوع تونر مورد نیاز برای خرید تونر دستگاه کپی اقدام کنید که در این حالت نیز احتمال بروز مشکل در دستگاه وجود داشته و ممکن است دچار افت کیفیت چاپ بشوید.

مرکز خرید تونر دستگاه کپی

نحوه نگهداری تونر، ریختن آن درون کارتریج، باز و بستن کارتریج، تجهیزات مورد نیاز و موارد زیاد این چنینی باعث می شود تا توصیه کنیم اگر دانش کافی ندارید، از مراکز معتبر کمک بخواهید.

شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان مرکز خرید تونر دستگاه کپی، تجارب فراوان خود را در طول سالیان جمع آوری کرده و در اختیار کارشناسان خود قرار داده است.

به همین منظور تمامی کارشناسان این مجموعه با انواع دستگاه ها آشنایی دارند. علاوه بر این، ایده برتر پارسیان انواع تونر را مانند تونر دستگاه کپی کنونو تونر دستگاه کپی ریکو را در اختیار داشته و با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می دارد.

توجه داشته باشید که این مجموعه تمامی محصولات خود را با ضمانت ارائه می کند.

مرکز خرید تونر دستگاه کپی

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398
.

به نظر می رسد، در دنیای امروز، در هر مکانی حداقل یک نوع مانیتور بکار رفته است. البته هنگامی که از مونیتور سخن به میان می آید، بیشتر نمایشگرهایی مدنظر است که برای کاربری هایی مانند استفاده برای کامپیوتر بکار می روند.

به هر حال هر چه که باشد، برندهای مختلفی محصولات متنوعی را تولید نموده اند که می توانید از آنها بهره مند شوید. از جمله این برندها که تخصص فراوانی در این زمینه دارد، مانیتور ال جی است.

قیمت مانیتور 27 اینچ ال جی

این برند محصولات مختلفی را با ویژگی های متنوعی روانه بازار کرده است که تفاوت عمده آنها می تواند در اندازه باشد. برای مثال مانیتور 27 اینچ ال جی به دلیل اندازه خوبی که دارد می تواند برای کاربردهای مختلف مناسب باشد.

البته موضوع اندازه بر روی قیمت مانیتور نیز تاثیر گذار است اما باید توجه داشت که فناوری های هر رده از محصولات با هم تفاوت دارد. برای مثال قیمت مانیتور 27 اینچ ال جی با مانیتوری با همین اندازه ولی با فناوری های جدیدتر برابر نیست و ممکن است کمتر باشد.

به هر حال، قیمت مانیتور ال جی نیز مانند همه محصولات وابسته به عواملی بسیاری است. بنابراین می توانید قبل از خرید، نیاز خود را از یک مانیتور مشخص کرده و برای مثال ببینید که آیا مانیتور ال جی 27 اینچ مناسب کار شماست یا خیر.

قیمت خرید انواع مانیتور 27 اینچ ال جی

مقایسه قیمت هنگام خرید مانیتور ال جی LG اتفاقی است که همیشه می افتد و همه خریداران انتظار دارند تا هزینه ای که پرداخت می کنند به میزان ارزش کالا باشد که این امری کاملا منطقی است.

خوشبختانه وجود رقابت در میان برندهای مختلف نیز توانسته به میزان قابل توجهی قیمت خرید انواع مانیتور 27 اینچ ال جی و سایر برندها را کاهش دهد. بنابراین تنها کافیست به یک مرکز خرید مانیتور مراجعه کرده و آنها را باهم مقایسه نمایید.

قیمت خرید انواع مانیتور 27 اینچ ال جی

البته این مقایسه نیاز به کمی دانش فنی دارد و می بایست منطقی صورت پذیرد، برای نمونه نمی توان قیمت مانیتور ال جی 19 اینچ را با قیمت مانیتور ال جی 20 اینچ در یک رده قرار داد. به هر حال با نگاهی به بازار، خواهید دید که شاید تنوع قیمت نیز بالا باشد اما کافیست برای جلوگیری از هر گونه هزینه اضافی، مرکز خرید مانیتوری را پیدا کنید که نمایندگی رسمی محصولی که قصد خرید آن را دارید باشد.

مجموعه ایده برتر پارسیان که در زمینه مانیتور تخصص زیادی دارد، وبسایت فروشگاهی خود را با این هدف راه اندازی کرده است که همه بتوانند دسترسی یکسانی به محصولات داشته باشند.

قیمت خرید انواع مانیتور 27 اینچ ال جی

در سایت ایده برتر پارسیان شما می توانید قیمت مانیتور 27 اینچ ال جی را در کنار ویژگی های دیگر آن ببینید و حتی با فروشگاه های دیگر نیز مقایسه کنید.

با نگاهی به ویژگی ها، شرایط خرید، ضمانت و خدمات پس از فروش خواهید دید که قیمت مانیتور 27 اینچ ال جی در بهترین وضعیت خود ارائه می شود که با همراهی و پشتیبانی همیشگی ایده برتر پارسیان می توانید با اطمینان از خرید خود از محصول استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398
.

 شرکت اچ پی حرکت مصممی را در ترکیب تکنولوژی تصویرپردازی و چاپ انجام داده است تا بتواند از طریق این تکنولوژی جدید و به روز، محصولی را تولید کند که در آینده نزدیک همگان را شگفت زده خواهد کرد.

شرکت HP در این تکنولوژی جدید قابلیت هایی را به نمایش گذاشته است که می توان به چشم یک جادو به آن نگاه کرد. منظور از جادو این است که هرگاه شما بتوانید هر چیزی را که در ذهن خود تصور می کنید به یک محصول فیزیکی تبدیل کنید، نمی توان اسم دیگری به جز جادو برای آن گذاشت.

پرینترهای سه بعدی HP Jet Fusion 3D آینده را بازسازی خواهند کرد!

شرکت HP دو تکنولوژی را که در ترکیب با هم در تولید یک محصول فیزیکی می تواند مورد استفاده قرار گیرد، به نمایش گذاشته است. این محصول به عنوان یک تکنولوژی پیچیده چاپ به سرعت قابل استفاده خواهد شد.

پرینتر های سه بعدی که قطعات قابل استفاده تولید می کنند واقعا گران هستند و این دستگاه ها می توانند قطعات را در حجم نسبتا کم تولید کنند.

استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی و تبدیل مجازی به فیزیکی

در بین چیزهایی که شرکت HP در رویدادهای بارسلونا نمایش داده، تعهدش به واقعیت مجازی بود و معرفی ابزارهای موثری مانند Backpack PC  وworkstation (کامپیوتر های حرفه ای) که هر دو در طراحی و تولید محصولات مورد استفاده قرار گرفته اند.

با کمک هدست و کامپیوتر های حرفه ای واقعیت مجازی  شما می توانید با نرم افزارهای طراحی، محصولات خود را در فضای 3D قالب بگیرید. سپس در دنیای واقعیت مجازی با شبیه سازی محصول مورد نظر با این محصولات ارتباط برقرار کرده، انها را اصلاح کنید و یا حتی از طریق شبیه سازی های کامپیوتری محصول را اجرا و بررسی کنید تا از نحوه درست کار کردن انها اطلاع پیدا کنید.

استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی و تبدیل مجازی به فیزیکی

استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی و تبدیل مجازی به فیزیکی همراه با پرینترهای سه بعدی HP Jet Fusion 3D آینده را بازسازی خواهند کرد.

پرینترهای سه بعدی HP Jet Fusion 3D آینده را بازسازی خواهند کرد!

بسیاری از پرینتر های سه بعدی موجود در بازار، قسمت هایی را تولید می کنند که نمی توان برای تولید هر چیزی به جز نمونه برداری اولیه از انها استفاده کرد.

اما پرینتر های  Jet Fusion 3D قطعاتی را تولید می کنند که می تواند جایگزین قطعات فلزی باشد که قیمت و وزن انها کمتر از یک دهم این قطعات است.

پرینترهای سه بعدی HP Jet Fusion 3D آینده را بازسازی خواهند کرد!

یا به عبارتی دیگر این قطعات می توانند نه تنها برای نمونه سازی های اولیه مقرون به صرفه باشند بلکه می توانند برای تولیدات کوتاه مدت و سفارشی مشتریان کاربرد داشته باشند.

میزان محصولاتی که این پرینتر می تواند تولید کند به طرز منحصر به فردی کاربردی است. برای نمونه شما می توانید یک فیلتر هوا ماشین را چاپ کنید که کاملا با در نظر گرفتن دینامک هوا، تنظیم کردن جریان هوا منحصرا با توجه به شرایط  راننده، مسیر حرکت ماشین و حتی با شرایط اب و هوایی آن را طراحی کرده اید.

پرینترهای سه بعدی HP Jet Fusion 3D آینده را بازسازی خواهند کرد!

هیچ روشی دیگری برای دستیابی به این هدف وجود ندارد زیرا شما می توانید جهت تنظیم طراحی از مدل سازی مایع استفاده کنید برای تولید محصول قبل از این که دستور چاپ را به پرینتر ارسال کنید.

سرانجام شما می توانید از این تنظیمات به عنوان یک ابزار فروش برای کمک به مشتریان در انتخاب مدل، رنگ و موارد جانبی محصولات قبل از سفارش و تولید آنها استفاده کنید.

و دریک کلام پرینترهای سه بعدی HP Jet Fusion 3D آینده را بازسازی خواهند کرد!

منبع: technewsworld

مطالب بیشتر:

انجام عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی هولولنز Hololens

ساخت پیشرفته ترین کفش ورزشی دنیا با پرینتر سه بعدی

ساخت بافت اعضای بدن انسان با پرینتر سه بعدی



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398
.

از زمانی که ویدئو پروژکتور به دنیا معرفی شده بسیاری از مراکز اداری و آموزشی از کاربردهای بسیار خوب این دستگاه استفاده و استقبال کردند.

وجود دیتا ویدئو پروژکتور در یک محیط باعث می شود تا به سادگی بتوان اسلایدها و محتوای نمایشی خود را بر روی یک دیوار و یا پرده نمایش نشان داد.

 این ویژگی می تواند هزینه ها را به شدت کاهش داده و کارایی بالایی داشته باشد. شرکت شارپ یکی از بزرگترین برندهایی است که توانسته بر روی این دستگاه سرمایه گذاری کند و نمونه های زیادی را معرفی نماید.

قیمت ویدئو پروژکتور شارپ sharp

در این زمینه، قیمت ویدئو پروژکتور شارپ sharp با توجه به امکاناتی که به شما ارائه می کند مقرون به صرفه بوده و می توان برای مقاصد مختلفی آن را خریداری کرد.

شارپ با تکیه به تجارب خود و فناوری های اختصاصی که دارد، انواع مختلفی از این دستگاه را به دنیا معرفی کرده است. شما می توانید با خرید ویدئو پروژکتور full hd کیفیت تصویر 1080 را داشته باشید که نه تنها برای مقاصد آموزشی مناسب است، بلکه در منازل نیز کاربرد دارد.

با این پیشرفت، دیگر فروش ویدئو پروژکتور مختص مراکز آموزشی نبوده و حتی برخی برای تماشای فیلم های مورد علاقه خود و یا بازی های رایانه ای در منزل نیز از آن بهره می برند.

قیمت ویدئو پروژکتور شارپ sharp

بهترین قیمت فروش ویدئو پروژکتور شارپ

تنوع موجود در ویدئو پروژکتور شارپ باعث شده تا افراد مختلف با سلایق متفاوت به سمت خرید این تجهیز روی آورند. معمولا قیمت ویدئو پروژکتور شارپ sharp با امکانات آن همخوانی زیادی دارد و هزینه اضافی را شامل نمی شود.

برخی از برندها نسبت به سایرین گرانتر بوده که می توان تنها دلیل را، برند آن خواند. اما در مقابل شرکت شارپ تلاش می کند تا در میان رقبا بهترین ها را ارائه کند به همین دلیل نیز قیمت ویدئو پروژکتور شارپ  sharp مقرون به صرفه است.

 این شرکت با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در این زمینه، با سرعت زیاد این فناوری ها را به محصولات خود وارد کرده و همیشه جزو یکی از سرسخت ترین رقبا در بازار به شما می رود. دیتا پروژکتور به طور کلی، شامل قطعات و بخش هایی می شود که اهمیت بالایی در کارایی این محصول دارند. برای نمونه لامپ دستگاه از مهمترین آنهاست که پس از مدتی نیاز به تعویض دارد.

بهترین قیمت فروش ویدئو پروژکتور شارپ

از این نظر نیز قیمت لامپ ویدئو پروژکتور شارپ مقرون به صرفه بوده و نیاز به هزینه بالایی ندارد. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی ویدئو پروژکتور شارپ sharp توانسته با سیاست های خوبی که دنبال می کند، بهترین قیمت فروش ویدئو پروژکتور شارپ در بازار را به مشتری ارائه نماید.

علاوه بر این، این مجموعه تلاش کرده است تا مشتری مدار باقی بماند و همیشه حق را با مشتری بداند. برای رسیدن به این هدف نیز، نمایندگی رسمی محصولات خود را داراست و همیشه اصالت محصولات را ضمانت می کند. همچنین معتقد است که فروش یک محصول آغاز یک تعهد است و این را پایان راه نمی داند. از این رو خدمات پس از فروش را نیز به مشتریان خود ارائه می دارد.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید:

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: خط وي‍‍ژه 73027 - 021



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398
.

از زمانی که ماشین های اداری طراحی و گسترش یافتند، بسیاری از افراد تلاش کردند تا در همه جوانب از آنها استفاده کنند. یکی از مشهورترین و محبوب ترین این دستگاه ها، دستگاه کپی است که با سرعت و دقت می توان به تعداد دلخواه، کپی تهیه کرد.

پس از آنکه این دستگاه در میان افراد مختلف جای خود را پیدا کرد، فروش دستگاه کپی نیز به مراتب افزایش یافت. یکی از این برندهایی که در این بخش فعال بوده و محصولات بنامی را تولید می کند، ریکو نام دارد.

این شرکت با تکیه بر تجارب خود، توانسته زمینه را برای تولید با کیفیت ترین محصولات ایجاد نماید. شما با داشتن دستگاه کپی ریکو Ricoh می توانید با اطمینان از آن بهره مند شوید. این برند تنوع محصولات خود را بالا برده و به تولید محصولات مختلفی می پردازد.

کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung AR19MSFHE 18000

یکی از این محصولات می تواند دستگاه کپی ریکو افیشیو باشد که در مدل های مختلف تولید می شود. تنها لازم است که قبل از هر اقدامی، به یک مرکز فروش دستگاه کپی ریکو آفیشیو معتبر مراجعه کنید.

محصولات الکترونیکی مانند دستگاه کپی ریکو آفیشیو، پیچیدگی های خود را دارند و نمی توان از هر فروشگاهی آنها را تهیه کرد. البته این برند بصورت رسمی در کشور فعالیت داشته و مراکز معتبر فروش دستگاه کپی ریکو Ricoh به سادگی قابل دسترس هستند.

حتی بسیاری فروشگاه آنلاین راه اندازی کرده و دسترسی آسان تری خواهید داشت.

کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung AR19MSFHE 18000

مرکز خرید و فروش دستگاه کپی ریکو آفیشیو

پس از یافتن مرکز خرید و فروش دستگاه کپی ریکو آفیشیو معتبر، لازم است تا مدل دستگاه را بیابید و خرید خود را نهایی کنید، اما آیا می دانید کدام یک ارزش خرید بالاتری داشته و برای کار شما مناسب است؟

هنگامی که وارد یک مرکز فروش دستگاه کپی ریکو آفیشیو می شوید، انواع مختلفی از دستگاه را خواهید دید. هر برندی برای پوشش سلایق مختلف، اقدام به تولید محصولات مختلفی می کند.

بنابراین لزوما گران ترین دستگاه، نمی توان بهترین انتخاب برای شما باشد. شما بایستی ویژگی ها و امکانات دستگاه را با نیاز خود مقایسه کرده و خرید کنید.

مرکز خرید و فروش دستگاه کپی ریکو آفیشیو

ممکن است در یک مرکز فروش دستگاه کپی ریکو آفیشیو دستگاهی را ببینید که برای مثال قابلیت ارسال فکس را نیز دارد، اما در کسب و کار شما، به هیچ عنوان نیازی به دستگاه فکس ندارید، بنابراین هزینه برای این مدل مقرون به صرفه نخواهد بود.

مجموعه های بزرگی که نقش مرکز فروش دستگاه کپی ریکو را بازی می کنند، از کارشناسانی برخوردارند که از نظر فنی با مدل های مختلف آشنا بوده و به خوبی کاربرد هر ویژگی را می شناسند.

بنابراین می توانند یاری رسان شما باشند. مجموعه ایده برتر پارسیان یکی از این مراکز رسمی فروش است که علاوه بر خود دستگاه، فروش تونر دستگاه کپی ریکو و دستگاه کپی استوک ریکو Ricoh را نیز عهده دار است.

این مرکز در نظر دارد تا هر مشتری با هر سطح اطلاعات فنی، بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد و پس از خرید نیز، از محصول خریداری شده احساس رضایت کند.

 

 

مرکز خرید و فروش دستگاه کپی ریکو آفیشیو

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398
.

تصفیه هوا آلن وینیکس Winix 5300-2

صفحه نمایش: ندارد
فضای تحت پوشش: 33.5متر مربع

معرفی تصفیه هوا Winix 5300-2

هدف استفاده از دستگاه تصفیه هوا از بین بردن گرد و غبار، ذرات ریز معلق و الودگی های موجود در یک فضای بسته می باشد. تصفیه هوا وینیکس مدل 2-5300 با توان 70 وات محصول کشور کره می باشد.

تصفیه کننده 2-5300 جایگزین مدل محبوب 5300 شده است. این مدل به گونه ای طراحی شده که برای تصفیه هوا در مکان های زندگی با ابعاد متوسط و بزرگ مانند آشپزخانه ها و یا اتاق خواب ها مناسب می باشد.

معرفی تصفیه هوا Winix 5300-2

حداقل فضایی که تصفیه هوا وینیکس Winix 5300-2 تحت پوشش قرار می دهد 33 متر مربع می باشد و تنها 27.8 دسی بل صدا تولید می کند که برای محیط خانه مناسب است.

 تصفیه هوا خانگی Winix 5300-2 از  2 فیلتر بهره می برد که فیلتر کربن Odor Reducing Carbon Filter برای کاهش بو ،فیلترTrue HEPA باعث جذب 99.97% آلرژی های هوایی و فناوری Winix PlasmaWave می باشد.

قابلیت ها و کارایی های تصفیه هوا وینیکس Winix 5300-2

در این قسمت توضیحاتی مرتبط با 3 فیلتر به کار برده شده در دستگاه برای شما خواهیم داد که چه کاربری در تصفیه هوا دارند.

فیلتر True HEPA به طور قابل توجهی و در حدود 99.97% از آلرژن های هوائی 0.3 میکرون و بزرگتر را که از فیلترهای آن عبور می کنند به دام می اندازد. 

فیلتر کربن یا Carbon Filter قابلیت تهویه بوهای نامطبوع از قبیل پخت و پز، سیگار و حیوانات خانگی را دارد به صورتی که ترکیبات آلی فرار VOCs سایر مواد شیمایی را به دام انداخته و میزان آن را به حداقل ممکن کاهش می دهد. همچنین این فیلتر قابل شست و شو بوده تا بتوان اثر بخشی آن را بیشتر کرد.

قابلیت ها و کارایی های تصفیه هوا وینیکس Winix 5300-2

در نهایت تکنولوژی PlasmaWave باساخت Hydroxyls به سرعت باکتری ها و گاز های موجود در محیط را بدون تابش هیچ گونه اوزون مضر خنثی می کند.

نشانگر الکترونیکی تعبیه شده در این دستگاه تصفیه هوا به کاربر در مورد تعویض فیلترها در زمان و موقعیت مناسب کمک می کند.

از بهترین قابلیت های این محصول داشتن یک چراغ LED به همراه سنسورهای هوشمند است که کیفیت هوا را بررسی کرده و کاربر را از وضعیت هوا آگاه می سازد.

این تکنولوژی به کار رفته در تصفیه هوا وینیکس مدل Winix 5300-2 به کاربر در مورد زمان و موقعیت مناسب کمک می کند.

تصفیه هوا وینیکس Winix 5300-2

تکنولوژی بکار رفته در تصفیه هوا وینیکس Winix 5300-2 این امکان را فراهم می کند که سرعت فن ها مطابق با نیاز محیطی کاربر تنظیم شود.

 این محصول در جذب ذرات هوائی مانند گرد و غبار، آلودگی ناشی از حیوانات خانگی، بوها و قارچ ها در اتاق های بزرگ بسیار موثر است.

تصفیه هوا وینیکس Winix 5300-2

از دیگر امکاناتی که این محصول دارد این است که توانایی تنظیم فن ها را مطابق با محیط زندگی شما خواهد داشت و بسیار با دوام و کم مصرف بوده و توانسته استاندارد Energy Star را کسب کند.

برای اشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا به مقالات سایت ایده برتر مراجعه کرده و همچنین جهت خرید دستگاه تصفیه هوا و دریافت قیمت تصفیه هوا Winix 5300-2 می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

تصفیه هوا وینیکس Winix 5300-2



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398
.

کولر گازی سامسونگ 18000 مدل AR19MSFHE

برچسب مصرف انرژی : A
شرایط کارکرد: معتدل و مرطوب
نوع کمپرسور: 8 قطبی S Inverter
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 18000 BTU

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung AR19MSFHE

این کولرگازی سامسونگ Samsung جهت خنک سازی و تهویه هوای مطبوع محیطی به مساحت 25 تا 35 متر مربع ایده آل است.

کولر گازی سامسونگ AR19MSFHE که با قابلیت تامین عملکرد سرمایشی و گرمایشی به همراه اینورتر به بازار عرضه شده است، از سیستم های تهویه مطبوع تروپیکال بوراکای شرکت سامسونگ است.

کولر گازی سامسونگ تروپیکال AR19MSFHE با حداکثر ظرفیت سرمایشی 18000 BUT برای مناطق معتدل و مرطوب مناسب است.

کولر گازی اینورتر سامسونگ بوراکای AR19MSFHE با سیستم کنترل دقیق دما، آب و هوای ایده آلی را در محیط به وجود می آورد.

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung AR19MSFHE

کولر گازی Samsung AR19MSFHE دارای ابعاد پنل داخلی 298*1065*243 میلی متر و ابعاد یونیت خارجی 638*880*310 میلی متر می باشد.

کولر گازی سامسونگ 18000 از نوع دیواری بوده و همچنین رنگ پنل سفید است.

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung AR19MSFHE

همچنین باید گفت که وزن یونیت داخلی این کولر گازی 16 کیلوگرم و وزن یونیت خارجی آن 44 کیلوگرم است.

حداکثر طول لوله کشی کولر گازی Samsung AR19MSFHE برابر با 30 متر و حداکثر ارتفاع لوله کشی آن 15 متر می باشد.

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR19MSFHE

از ویژگی های کولر گازی سامسونگ 18000 Samsung AR19MSFHE بهره مندی از فناوری اینورتر 8 قطبی برای خنک کردن سریع و صرفه جویی در مصرف انرژی است.

با این ویژگی بدون نیاز به خاموش و روشن نمودن مداوم کولر گازی اسپلیت سامسونگ Boracay AR19MSFHE می توانید دمای مورد نظرتان را برای اتاق حفظ نمایید. بنابراین از این طریق در مصرف انرژی صرفه جویی نموده و به شما کمک می کند برای مدت طولانی تری از هوای مطلوب اتاق لذت ببرید.

فناوری اینورتر دیجیتال 8 قطبی هم در این حالت کمک می کند تا کولر در هنگام آغاز به کار در کمترین زمان به حداکثر گردش در ثانیه دست یابد.

همچنین حالت سرمایش سریع توربو نیز در اسپلیت سامسونگ Samsung AR19MSFHE تعبیه شده است. با به کار انداختن کمپرسور فضای اتاق را به سرعت خنک می کند.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ تروپیکال Samsung AR19MSFHE

سیستم تهویه مطبوع Split Inverter کولر گازی سامسونگ بورکای مدل AR19MSFHE از مبرد R410 و کمپرسور روتاری بهره می برد. این محصول با برچسب انرژی رده A سازگار با محیط زیست می باشد.

این دستگاه فاصله 28 متری یونیت داخلی تا خارجی و اختلاف ارتفاع 15 متری آن ها را نیز پشتیبانی می کند.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ تروپیکال Samsung AR19MSFHE

 کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung AR19MSFHE 18000 دارای ویژگی Good Sleep بوده که هوای ایده آلی را برای اتاق خواب به وجود می آورد.

سیستم Good Sleep در کولر گازی اینورتر سامسونگ تروپیکال Sumsung AR19MSFHE با کنترل دمای دقیق و تنظیم رطوبت خودکار، در تمام طول خواب، هوای مطلوبی را برای ساعات استراحت شما فراهم می کند.

کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung AR19MSFHE 18000

کولر گازی دیواری سامسونگ 18000 Samsung AR19MSFHE دارای فیلتر مناسب هوای خروجی می باشد.

فیلتر سه مرحله ای کولر گازی Samsung AR19MSFHE هوا را تازه و داخل یونیت را پاکیزه نگه می دارد و فیلتر Full HD جهت جلوگیری از انتشار ذرات آلرژی زا و گرد و غبار نیز تعبیه شده است.

برای آشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا و همچنین دریافت قیمت و خرید کولرهای گازی سامسونگ می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung AR19MSFHE 18000



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398
.

دوربین مداربسته بولت ایمن آرا  IAP.NB-V3522 S

نوع دوربین : بولت 
رزولوشن : 2592*1944
برد دید در شب : 40متر

معرفی دوربین مداربسته بولت IMENARA IAP.NB-V3522 S

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMAN ARA IAP.NB-V3522 S با بدنه ای استوانه ای شکل و طراحی منحصر به فرد، یکی از بهترین محصولات شرکت ایمن آرا است که با قیمتی مناسب به بازار عرضه شده است.

معرفی دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA به عنوان سیستم امنیتی کاربردی با قیمت منطقی و کیفیت مناسب توسط شرکت ایمن آرا انجام گرفته که در اختیار کاربران گذاشته شده است.

معرفی دوربین مداربسته بولت IMENARA IAP.NB-V3522 S

این شرکت به عنوان، شرکتی معتبر و مجرب در زمینه مشاوره، فروش و نصب دوربین مدار بسته فعالیت دارد. این دوربین های بولت ایمن آرا IMENARA معمولا کاربرد بیرونی دارند.

هدف شرکت IMENARA با پشتیبانی و خدمات پس از فروش در اسرع وقت رضایت کاربران است.

قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته IMENARA IAP.NB-V3522 S

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-V3522 S دارای زاویه دید در شب IR است که برد دید درشب آن بستگی به تعداد و نوع LED های تعبیه شده بر روی دوربین دارد.

همچنین نوع پردازنده دوربین مداربسته بولت ایمن آرا ARM A7 Media Processor 800MHZ می باشد.

دوربین مداربسته بولت ایمن ارا ، یک پایه دارد، که به راحتی به سقف ساختمان و یا دیوار وصل می شود و بعد از نصب دوربین مدار بسته بولت می توانید آن را به هر سمتی که می خواهید بچرخانید. نصب ان نسبت به سایر دوربین های مداربسته آسان تر است.

قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته IMENARA IAP.NB-V3522 S

قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته بولت IMENARA IAP.NB-V3522 S باعث شده که توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند. علاوه بر آنمجهز به لنز دید در شب(زوم و فوکوس دستی) میباشد.

از دیگر ویژگی های بارز دوربین مدار بسته بولت می توان به حافظه جانبی آن اشاره کرد که امکان اتصال حافظه Micros SD تا ظرفیت 128 گیگابایت را دارد.

قابلیت هایی چون کیفیت تصویر 2 تا 12 مگاپیکسل و دسترسی آسان برای تنظیم لنز، گزینه ای ایده آل برای نصب در محیط خارج از ساختمان و همه شرایط آب و هوایی محسوب می شود.

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-V3522 S

 توجه داشته باشید دوربین مداربسته ای که انتخاب می کنید باید از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد. دوربین های مداربسته ای که کیفیت ساخت خوبی دارند می توانند طول عمر بیشتری داشته باشند. 

 ابعاد دوربین بولت ایمن آرا 314*90*85 میلیمتر است و وزن این دوربین مدار بسته 750 گرم است و از سه زبان انگلیسی، فارسی، عربی پشتیبانی می کند. همچنین علاوه بر طراحی زیبا و قیمت مناسب از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-V3522 S

شرکت ایمن آرا به پشتوانه ی تجربه های ارزشمندی که در طول سال های متمادی به دست آورده است  توانسته با پیاده سازی مجموعه متنوعی از ایده ها و تولید محصولات نوآورانه به طور مستمر به ارتقای کیفی و کمی سبد محصولات خود اقدام کند. به طوری که با افزایش کیفیت، کاهش مصرف انرژی محصولات و حفظ محیط زیست کشور جایگاهی مطرح برای صنایع داخلی در بازار رقابتی جهان، ایجاد کند.

باتوجه به ضد آب بودن بدنه دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-V3522 S  برای محیط های بیرونی یا شرایط سخت آب و هوایی مناسب است.

شما می توانید جهت دریافت قیمت دوربین مداربسته و همچنین خرید دوربین مدار بسته برای مصارف مختلف با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-V3522 S



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398
.

دوربین مدار بسته باکس ایمن آرا IAP.NC-V3522 WS

نوع دوربین : باکس
حالت لنز : متغیر
رزولوشن : 2592*1944
برد دید در شب : دارد

معرفی دوربین مدار بسته باکس ایمن آرا IMENARA IAP.NC-V3522 WS

 شرکت ایمن آرا از جمله شرکت های معتبر در زمینه فروش و نصب انواع دوربین های مداربسته و سیستم امنیتی است. این مجموعه با عرضه انواع دوربین های مداربسته توانسته توجه بسیاری از کاربران را جلب کند.

در اینجا به معرفی دوربین مدار بسته باکس ایمن آرا مدل IMENARA IAP.NC-V3522 WS می پردازیم.

معرفی دوربین مدار بسته باکس ایمن آرا IMENARA IAP.NC-V3522 WS

اصطلاح باکس به معنای جعبه است. دوربین های باکس، دارای بدنه معمولا مستطیلی شکل و پلاستیکی هستند.

دوربین مدار بسته باکس ایمن آرا IMENARA IAP.NC-V3522 WS به طور عمومی فاقد دید درشب IR است. اما با این دوربین ها تصویر مناسبی از محیط در نور کم نشان می دهند و به طور کلی استفاده از دوربین باکس ایمن آرا در محیط های کم نور مناسب است.

قابلیت ها و کارایی های دوربین مدار بسته باکس ایمن آرا IMENARA IAP.NC-V3522 WS

 قابلیت های دوربین مداربسته باکس ایمن آرا IMENARA IAP.NC-V3522 WS به گونه ای است که با توجه به داشتن لنز خارجی در دوربین و کیفیت تصویر مناسب تر از آن ها در کاربرد های تخصصی تر استفاده می شود.

انتخاب این لنز ها با توجه به خصوصیت های متفاوتی انجام می شود که دو تا از انها مهمتر است. یکی نوع لنز می باشد و دیگری رزولوشن آن است.

نوع لنز : پایه لنز دوربین های باکس معمولا یکی از دو مدل C و CS است. در زمان انتخاب لنز حتما به نوع پایه لنز دوربین توجه کنید.

خصوصیت دوم میزان رزولوشن قابل پشتیبانی آن است که با توجه به سطح آن ها مشخص می شود.

قابلیت ها و کارایی های دوربین مدار بسته باکس ایمن آرا IMENARA IAP.NC-V3522 WS

برای دوربین مداربسته معمولا از لنزهای مگاپیکسلی مناسب آن ها استفاده می شود که از نظر کیفیت و قیمت با لنزهای دوربین آنالوگ متفاوت هستند. ولی عمومی ترین کاربرد دوربین مدار بسته باکس برای آنالوگ در زمان هایی است که نیاز به گرفتن تصویر در زاویه های خیلی بسته باشد.

این محصول را می توان با انواع کاورها و پایه های مختلف در فضاهای مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی نصب و راه اندازی کرد.

دوربین مداربسته باکس ایمن آرا IMENARA همانند سایر دوربین های مداربسته از تکنولوژی سنسورهای جدید بهره مند است.

دوربین مدار بسته باکس ایمن آرا IMENARA IAP.NC-V3522 WS

  دوربین مدار بسته باکس ایمن آرا IMENARA IAP.NC-V3522 WS امکانات و کارایی های تضمین شده را به صورت همزمان ارائه می دهد.

این دوربین مجهز به قابلیت صدای دوطرفه می باشد که اتصال میکروفون خارجی و همچنین اتصال حافظه جانبی را تا 128 گیگابایت فراهم می سازد.

نوع پردازنده دوربین باکس ایمن آرا 800 مگاهرتز است و اندازه تصویر این دوربین (1944*2592) MP5 می باشد همچنین این امکان را به شما می دهد که تصاویر ضبط شده را در شرایط های مختلف با کیفیت بالا مشاهده کنید.

دوربین مدار بسته باکس ایمن آرا IMENARA IAP.NC-V3522 WS

ابعاد دوربین مدار بسته باکس ایمن آرا 158*65*70 میلیمتر است و وزنی در حدود 400 گرم دارد. علاوه بر آن توسط سه زبان انگلیسی، فارسی، عربی پشتیبانی شده است.

از اهداف اصلی شرکت ایمن آرا اجرای پروژه های با کیفیت و به حداکثر رساندن بهره روی سیستم به عنوان یک سیستم نظارتی و حفاظتی است.

توصیه می شود قبل از خرید نهایی انواع دوربین مدار بسته به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه و با کارشناسان مجرب آن مشورت کنید تا بتوانید محصولی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید و لذت شیرین و به یاد ماندنی از خرید اینترنتی را با سایت ایده برتر پارسیان تجربه کنید.

برای اطلاع از قیمت و خرید دوربین مدار بسته می توانید با شماره 73027 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دوربین مدار بسته باکس ایمن آرا IMENARA IAP.NC-V3522 WS



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398
.

کولر گازی سامسونگ 12000 مدل AR13MQFH

برچسب مصرف انرژی : B
شرایط کارکرد: معتدل و مرطوب
نوع کمپرسور: روتاری
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 12000 BTU

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung AR13MQFH

کولر گازی سامسونگ AR13MQFH از سیستم های تهویه مطبوع تروپیکال بوراکای شرکت سامسونگ است که با قابلیت تامین عملکرد سرمایشی و گرمایشی به بازار عرضه شده است.

کولر گازی سامسونگ تروپیکال AR13MQFH با حداکثر ظرفیت سرمایشی 12000 BUT برای مناطق معتدل و مرطوب مناسب است.

این کولرگازی سامسونگ Samsung جهت خنک سازی و تهویه هوای مطبوع محیطی به مساحت 17 تا 22 متر مربع ایده آل است.

کولر گازی اینورتر سامسونگ بوراکای AR13MQFH دارای برچسب مصرف انرژی B می باشد.

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung AR13MQFH

کولر گازی سامسونگ 12000 از نوع دیواری بوده و همچنین رنگ پنل سفید است.

ابعاد پنل داخلی کولر گازی Samsung AR13MQFH برابر با 285*820*210 میلی متر و ابعاد یونیت خارجی آن 470*660*240 میلی متر می باشد.

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung AR13MQFH

همچنین باید گفت که وزن یونیت داخلی این کولر گازی 9.3 کیلوگرم و وزن یونیت خارجی آن 27.8 کیلوگرم است.

از دیگر مشخصات ظاهری کولز گازی Samsung AR13MQFH حداکثر طول لوله کشی 15 متر و حداکثر ارتفاع لوله کشی 8 متر می باشد.

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR13MQFH

کولر گازی سامسونگ 12000 Samsung AR13MQFH با پره های محکم و مقاوم در مقابل خوردگی عرضه شده است تا شما برای سال های طولانی از هوای مطلوب و خنک نهایت لذت را ببرید.

همچنین کولر گازی اسپلیت سامسونگ Boracay AR13MQFH حالت خنک کنندگی سریع یا Turbo Cooling را دارند که به شما این امکان را می دهد تا در مدت کوتاه، دمای محیط را به دمای مناسب خود برسانید.

ویژگی Good Sleep در اسپلیت سامسونگ Samsung AR13MQFH هوای ایده آلی را برای اتاق خواب شما به وجود می آورد. با یک سیستم کنترل دمای دقیق و تنظیم رطوبت خودکار، در تمام طول خواب، هوای مطلوبی را برای ساعات استراحت شما فراهم می آورد.

حالت Good Sleep در ابن کولر نه تنها سهولت و آرامش را برای شما مهیا می کند بلکه نسبت به حالت کارکرد عادی دستگاه 36 درصد کمتر انرژی مصرف می کند.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ تروپیکال Samsung AR13MQFH

سیستم تهویه مطبوع Split Inverter در کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung AR13MQFH 12000 از مبرد R410a و کمپرسور روتاری بهره می برد.

فیلتر تراکم بالای به کار گرفته شده در کولر گازی اینورتر سامسونگ تروپیکال Sumsung AR13MQFH تا 60 درصد از ذرات ریز، گرد و غبار و باکتری های محیط را از بین می برد تا هوای خانه یا اتاق بهتر و مطلوب تر شود.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ تروپیکال Samsung AR13MQFH

کولر گازی سامسونگ بورکای مدل AR13MQFH با روکش محافظ فین جهت مقابله با فرسودگی و خوردگی دستگاه در محیط های مرطوب ارائه شده است.

این دستگاه امکان نصب در سقف کاذب و اتصال به هوای تازه را نیز فراهم می کند. کنترل گردش هوا در 4 جهت نیز در کولز گازی سامسونگ 12000 تعبیه شده است.

کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung AR13MQFH 12000

کولر گازی دیواری سامسونگ 12000 Samsung AR13MQFH فاصله 15 متری یونیت داخلی تا خارجی و اختلاف ارتفاع 8 متری آن ها را نیز پشتیبانی می کند.

توان مصرفی سرمایش کولر گازی Samsung AR13MQFH برابر با 3.8 کیلووات ساعت و توان مصرفی گرمایشی آن 3.5 کیلووات ساعت می باشد.

برای آشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا و همچنین دریافت قیمت و خرید کولرهای گازی سامسونگ می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung AR13MQFH 12000



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398
.

کیس کامپیوتر کورسیر Obsidian 1000D

تعداد پورت USB: دو پورت USB 3.1 و پورت USB-C
مادربورد های مناسب: E-ATX

بدنه و طراحی کیس کامپیوتر Corsair Obsidian 1000D

کیس کورسیر Obsidian 1000D نهایت و اوج یک کیس کامپیوتری است که در مقایسه با سایر کیس های رقیبش بالاترین رتبه را دارد.

این کیس کامپیوتری بی نظیر با طراحی شیشه ای رنگارنگ، روشنایی هوشمند و کنترل فن و توانایی گنجاندن دو سیستم به صورت هم زمان به بازار عرضه شده است.

بدنه و طراحی کیس کامپیوتر Corsair Obsidian 1000D

در بدنه و طراحی کیس کامپیوتر Corsair Obsidian 1000D درب های جانبی از شیشه دودی خیره کننده به همراه نورپردازی RGB یکپارچه استفاده شده است که این محصول را از نظر ظاهری به یکی از زیباترین و بهترین کیس های کامپیوتر تبدیل می کند.

مشخصات فنی کیس کامپیوتر کورسیر Obsidian 1000D

کیس کامپیوتر کورسیر Corsair Obsidian 1000D به میزان زیادی ماژولار است به این معنی که کاربر می‌تواند بین کانفیگ های با درایو‌های ذخیره‌سازی زیاد یا کانفیگ با خنک‌کننده‌های زیاد که فضا را برای جای گرفتن چندین لوپ خنک‌کننده‌ آبی فراهم می‌سازد، حق انتخاب داشته باشد.

کیس کامپیوتر Obsidian 1000D می تواند هم زمان یک سیستم کامل E-ATX و Mini-ITX باشد، دو مادربرد، دو منبع تغذیه، دو کامپیوتر کامل در یک کیس قرار می گیرند. بنابراین شما می توانید با یک محفظه به راحتی به پخش محتوا و انجام بازی بپردازید.

مادربرد‌های نوع E-ATX یا کوچکتر از آن بر روی کیس قابل نصب هستند اما با مادربرد‌های 10 اسلات مانند مدل‌های HPTX یا XL-ATX سازگار نیست.

کیس کامپیوتر کورسیر Obsidian 1000D می تواند تا حداکثر 18 فن را در کنار فضای لازم برای چهار رادیاتور 480 میلیمتری به صورت هم زمان مهیا کند. دقت داشته باشید که فن ها باید به صورت جداگانه خریداری شوند.

مشخصات فنی کیس کامپیوتر کورسیر Obsidian 1000D

اما به دلیل نصب هم زمان دو سیستم، این کیس کامپیوتر کورسیر Corsair از قبل 8 فن 120 میلی متری در جلو، سه فن 140 میلی متری در کف و دو جایگاه 120/140 میلی متری عقب آن تعبیه شده است.

یکی از کاربردی ترین مشخصات فنی کیس کامپیوتر کورسیر Obsidian 1000D، یک فن یکپارچه CORSAIR Commander PRO و کنترل کننده نور که در داخل کیس تعبیه شده است که می توانند کنترل کامل شما را تقریبا بر هر جنبه ای از سیستم تضمین نمایند.

لازم به ذکر است که این کنترل و مدیریت از طریق نرم افزار CORSAIR iCUE امکان پذیر و عملی شده است.

به لطف محفظه ذخیره سازی در پشت کیس کامپیوتر با طراحی به سبک فرانسوی، اجزای مختلف کیس کورسیر 1000D به راحتی و به شکلی منظم و مرتب در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

پنل در قسمت جلویی کیس با طراحی LED RGB ساخته شده است که حاوی دو USB 3.1 Gen-2 Type-C همراه با USB 3.0 می باشد.

مشخصات فنی کیس کامپیوتر کورسیر Obsidian 1000D

این کیس کامپیوتر بزرگ فضای ذخیره سازی برای 5 هارد دیسک به ابعاد 3.5 اینچ و حداکثر 6 عدد SSD به ابعاد 2.5 اینچ دارد که هر کدام در بخش اختصاصی خود قرار می گیرند.

همچنین کیس Obsidian 1000D از مسیرهای مشخص برای قرار گیری کابل ها بهره می گیرد تا در کنار نظم دهی به سیستم، فضایی بزرگتری را در اختیار کاربر قرار دهد.

کیس کامپیوتر کورسیر Corsair Obsidian 1000D

در کیس کامپیوتر کورسیر Corsair Obsidian 1000D با توجه به موارد گفته شده درمورد مشخصات فنی و قطعات کیس کامپیوتر، برای دیگر کیس‌های گران‌ قیمت حرفی برای گفتن باقی نخواهد گذاشت.

مهم نیست که شما در حال ساخت یک آرایه RAID با کارایی بالا هستید و یا یک سرور اختصاصی را طراحی می کنید، کیس کامپیوتر Corsair Obsidian 1000D دارای ظرفیتی کافی برای انجام کارهای حرفه ای شما می باشد.

کیس کامپیوتر کورسیر Corsair Obsidian 1000D

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت قیمت و خرید کیس های کامپیوتر کورسیر می توانید با کارشناسان ایده برتر با شماره تماس 73027-021 در ارتباط باشید.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی