.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه دیده شدن را می توان مهمترین عامل موفقیت در کسب و کار دانست. هر چقدر بتوانید در این زمینه موفق ظاهر شوید، شانس بهتر دیده شدن برند و محصولات شما بیشتر می شود. استفاده از مانیتور را می توان جدیدترین نوع این اطلاع رسانی و یا تبلیغات دانست. البته استفاده از ماینتورهای خانگی هیچ شانسی در برابر مانیتور صنعتی ندارد، زیرا امکانات و کیفیت انها با هم قابل قیاس نیست. شرکت سامسونگ با فناوری هایی که در اختیار دارد توانسته مانیتور صنعتی سامسونگ را به همه بشناساند. در همین راستا، تقریبا همه از کاربرد نمایشگرهای صنعتی سامسونگ در کسب و کار مطلع هستند. در بین محصولات سامسونگ، مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F از جمله جدیدترین مدل ها بشمار می رود که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

ویژگی های کلی و ظاهری مانیتور صنعتی سامسونگ PM55F

ویژگی های کلی و ظاهری مانیتور صنعتی سامسونگ PM55F

مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F در اندازه 55 اینچ تولید می شود که ابعاد آن 29.9*701.2*1228.4 میلیمتر است. این ابعاد و اندازه و ویژگی های کلی و ظاهری مانیتور صنعتی سامسونگ PM55F، نشان از استفاده بهینه از فضا دارد. به کارگیری مانیتور صنعتی در مراکزی مانند فرودگاه و یا رستوران، ممکن است تابش نور به مونیتور، آزار دهنده باشد، اما در مانیتور صنعتی سامسونگ PM55F، پنل به گونه ای طراحی شده است تا از این اتفاق جلوگیری کند. پشتیبانی از استاندارد IP5X مانیتور صنعتی سامسونگ PM55F را به گزینه مناسبی برای نصب در محل هایی تبدیل می کند که با هوای آزاد و گردو غبار ناشی از آن در ارتباط است. در این حالت این مانیتور صنعتی 55 اینچ در برابر این موارد مقاوت خوبی از خود نشان خواهد داد.

ویژگی های فنی مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F

ویژگی های فنی مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F

مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F از رزولوشن 1920*1080 dpi برخوردار است و کیفیت بسیار خوبی دارد. ویژگی های فنی مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F، شاید در بسیاری از مونیتورهای صنعتی دیده شوند، اما وجود سیستم عامل تایزن در این مانیتور، آن را منحصر به فرد می سازد. با بکارگیری سیستم عامل اختصاصی سامسونگ Samsung در مانیتور صنعتی سامسونگ PM55F، دیگر نیازی به استفاده از کامپیوتر در کنار آن نیست. در این حالت این مانیتور صنعتی 55 اینچ، می تواند بصورت 24 ساعته و بدون نیاز به تجهیزات جانبی، محتوای مورد نظر شما را نمایش دهد. تمامی این ویژگی ها را در کنار سرعت پاسخگویی 8 میلی ثانیه این مانیتور صنعتی سامسونگ samsung قرار دهید تا دلایل خرید آن کامل شود. قیمت مانیتور صنعتی سامسونگ به گونه ای ارائه شده است که ارزش خرید این نمایشگر را افزایش می دهد.

جمع بندی

سامسونگ که در کارنامه خود، تولید ویدیو وال های خوبی را دارد، از آخرین فناوری های خود در تولید مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F استفاده کرده است. مجموعه ایده برتر پارسیان نیز به عنوان یک مرکز خرید مانیتور صنعتی تمامی محصولات جدید برند سامسونگ را در اختیار علاقمندان به این برند قرار می دهد. همچنین شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کلیک کنید: مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: مانیتور , مانیتور صنعتی , مانیتور صنعتی سامسونگ PM55F , قیمت مانیتور صنعتی سامسونگ PM55F , مرکز خرید مانیتور صنعتی سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 27 اسفند 1396
.

پرینتر را می توان پرکاربردترین ماشین اداری دانست که حتی در بسیاری از منازل نیز وجود دارد. امروز در میان این دستگاه ها، پرینتر لیزری به دلیل جدیدتر بودن فناوری ساخت، طرفداران بیشتری دارد. شرکت برادر Brother که یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده ماشین های اداری بشمار می رود نیز سال هاست که پرینتر برادر را به بازار عرضه می کند به گونه ای که پرینتر لیزری Brother جزو برندهای موفق است. اما موضوع امروز، کارایی و عملکرد پرینترهای چندکاره می باشد. معمولا شرکت ها و کاربران خانگی که استفاده صنعتی و زیادی از پرینتر و یا سایر ماشین های اداری ندارند، ترجیح می دهند که از پرینترهای چندکاره تهیه کنند. پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW را می توان به عنوان یکی از بهترین پرینترهای چند کاره امروزی دانست که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری برادر L2740DW

ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری برادر L2740DW

همانطور که از نام پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW برمی آید، علاوه بر پرینت، می تواند کپی، اسکن و عمل فکس را نیز برایتان انجام دهد. پرینتر برادر 2740 با ابعاد 316.5 × 398.5 × 409 ميلي‌متر که چهار عمل را می تواند برای شما انجام دهد. نکته قابل توجه در ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری برادر L2740DW چاپ دورو بصورت خودکار است که حداکثر 30 صفحه را در دقیقه می توان چاپ نماید. سینی این پرینتر ظرفیت 250 برگه را داراست و در ماه قادر است 10 هزار بار پرینت بگیرد و توصیه شده تا بین 250 تا 2000 برگه استفاده شود زیرا بطور کلی مدل های چندکاره معمولا صنعتی نبوده و نهایتا مصرف میان رده ای را دارند. از نکات جالب این دستگاه چاپ دورو برای هر 4 دستگاه است؛ بدان معنا که علاوه بر پرینت، کپی، اسکن و فکس را نیز بصورت دورو انجام می دهد.

ویژگی های فنی پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW

ویژگی های فنی پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW

پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW ثابت کرده که می تواند چهار عمل را با کیفیت بالایی انجام دهد. پرینتر برادر 2740dw یکی از بهترین پرینترهای چند کاره است که با پشتیبانی از ویژگی Mobile Printing/Scanning قادر است بدون نیاز به کامپیوتر عمل کپی و فکس را انجام دهد و در صورت لزوم، مدارک را به ایمیل های مورد نیاز ارسال نماید. از دیگر ویژگی های فنی پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW می توان به وجود قابلیت WiFi Direct اشاره کرد که بدون نیاز به کابل و با استفاده از وایرلس می توانید از طریق گوشی و یا تبلت و لپ تاپ به پرینتر متصل شوید.

جمع بندی

با توجه به ویژگی های بیان شده در بالا و مشخصات فنی آن، پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW می تواند بهترین انتخاب شما باشد و با یک تیر 4 نشان بزنید. اگر تمایل به خرید پرینتر لیزری دارید، می توانید از فروشگاه ایده برتر پارسیان به بهترین قیمت و کیفیت تهیه نمایید. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید. 

کلیک کنید: پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر لیزری , پرینتر برادر L2740DW , قیمت پرینتر لیزری برادر L2740DW , خرید پرینتر لیزری برادر L2740DW ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 27 اسفند 1396
.

مجموعه های صنعتی و یا فروشگاه و انبارها، در یک بخش شباهت زیادی دارند که آن هم سروکار داشتن با انواع کالاست. این موضوع می تواند کمی هزینه مدیریت آنها را بالا ببرد برای افزایش دقت و کاهش هزینه های مدیریتی، نیازمند تجهیزاتی خاص هستید. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی زبرا در اصفهان و همچنین شهرستان های آن از جمله کاشان، خمینی شهر، نجف اباد، شاهین شهر، شهرضا و فولادشهر تمامی محصولات این برند را عرضه و گارانتی می کند. این تجهیزات که شامل لیبل پرینتر، انواع صندوق فروشگاهی و بارکد خوان و کالاهایی از این قبیل هستند لازمه مدیریت کالا می باشند. به عنوان مثال با استفاده از لیبل زن زبرا می توانید به آسانی لیبل مورد نظر خود را طراحی و چاپ کنید. در این حالت می توان سرعت انجام کار را افزایش داد و به هم میزان ظرافت و دقت نیز بالا می رود.

نمایندگی رسمی زبرا Zebra در اصفهان

نمایندگی رسمی زبرا Zebra در اصفهان

همانطور که می دانید، یکی از تجهیزات برند زبرا انواع صندوق فروشگاهی است. همیشه مراکزی که با خریداران زیادی سروکار دارند، مانند رستوران ها و فروشگاه ها و مغازه ها نیازمند خرید صندوق فروشگاهی هستند. هنگامی که مراجعه کنندگان به فروشگاه شما رجوع می کنند، سرعت ترخیص کالا یکی از مهمترین فاکتورهاست که فروش شما نیز بیشتر شود. مشتریان پس از خرید انتظار دارند که به سرعت بتوانند تسویه کرده و خارج شوند و کندی در این امر می تواند آنها را از مراجعه مجدد باز دارد. بنابراین داشتن این دستگاه جزو ضروریات یک فروشگاه محسوب می شود. شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی زبرا Zebra در اصفهان می تواند در عرضه این محصولات در این استان به هموطنان خود کمک کند. اگر به دنبال راهنمای خرید صندوق فروشگاهی هستید، زمان را از دست نداده و با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید و از انها راهنمایی های مورد نظر خود را بخواهید.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: نمایندگی زبرا , نمایندگی زبرا در اصفهان , لیبل پرینتر , لیبل زن زبرا , خرید بارکد خوان ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 27 اسفند 1396
.

اهمیت و عملکرد بارکدها بر روی یک کالا، به قدری زیاد است که با پیشرفت های بسیار، هنوز هم کاربردهای فراوانی دارند. این بارکدهای تک بعدی که صرفا از چندین خطوط عمودی ساخته شده اند اطلاعات مربوط به محصول را در خود ذخیره کرده اند که با دستگاه بارکد خوان قابل خواندن هستند. مراکز فروش بارکد خوان معمولا انواع آن را موجود دارند، اما شاید انتخاب از بین آنها کمی چالش برانگیز باشد، زیرا تنوع بالا بوده و مشاغل مختلف نیازهای متفاوتی دارند. برای نمونه بارکد خوان برای مغازه می تواند با بارکد اسکنر یک مجموعه صنعتی تفاوت زیادی داشته باشد. معمولا فناوری بکار رفته در همه بارکد زن ها مشابه است اما بیشتر تفاوت در نوع پیاده سازی و امکانات جانبی آن است. این را می توان به عنوان یک قانون نام برد که هر چقدر دستگاه مورد استفاده، با کار شما همخوانی بیشتری داشته باشد، بازدهی و کارایی بالاتر می رود. مجموعه ایده برتر پارسیان بر مبنای همین قانون، فروش دستگاه بارکد خوان در انواع مختلف را در دستور کار خود دارد.

فروش دستگاه بارکد خوان

فروش دستگاه بارکد خوان

شرکت هایی که در بخش فروش بارکد خوان فعال هستند، همیشه سعی دارند تا همه مدل های محبوب را در ویترین خود قرار دهند، اما مجموعه ایده برتر پارسیان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش دستگاه بارکد خوان تلاش می کند تا علاوه بر مدل های قدیمی، جدیدترین بارکد اسکنرها را به مشتریان خود عرضه کند. فرقی ندارد که به دنبال خرید بارکد خوان از چه نوعی باشید، این مجموعه بهترین قیمت بارکد خوان را ارائه می کند. هدف ایده برتر پارسیان تنها فروش نیست و به خوبی می داند صرف انرژی برای جلب رضایت مشتری، بازخورد و در نتیجه سوددهی بیشتری را به دنبال دارد. علاقمندان به تهیه انواع بارکد خوان فروشگاهی و یا صنعتی، می توانند با مراجعه به وبسایت، همه مدل ها را مشاهده کنند. علاوه بر این، کارشناسان مجموعه می توانند در راهنمایی و مشاوره رایگان نیز همکاری نمایند. تجربه خرید از ایده برتر پارسیان، برای همه مشتریان لذت بخش خواهد بود و مفتخریم که وظیفه خدمت رسانی به هموطنانمان را عهده دار هستیم.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: بارکد خوان , بارکد اسکنر , بارکد زن , فروش بارکد خوان , خرید بارکد خوان , قیمت بارکد خوان , بارکد خوان فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 27 اسفند 1396
.

نمایشگرهای صنعتی ویدئو وال روز به روز در حال گسترش هستند که این موضوع نشان از آشنایی بیشتر افراد با این فناوری است. در واقع ویدیو وال همان مانیتور صنعتی است که می توان آن ها را بصورت کاشی در کنار هم چید و تصویر یکپارچه ای را به نمایش در آورد. برند فیلیپس با سابقه درخشانی که در بخش تولید مانیتور دارد، به ساخت ویدئو وال فیلیپس Philips روی آورده است و توانسته تکنولوژی های روز دنیا را در محصول خود پیاده کند. با خرید ویدئو وال فیلیپس Philips مزایای خوبی را کسب خواهید کرد که از جمله آنها قیمت ویدئو وال فیلیپس است. قیمت مانیتورهای صنعتی این برند نسبت به کیفیت و امکاناتی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است. برآیند همین موضوعات فروش ویدئو وال فیلیپس را بالا برده و علاقمندان زیادی پیدا کرده است. یکی از مهمترین بخش های ویدئو وال کنترلر ویدئو وال است که وظیفه مدیریت دستگاه را به عهده دارد. فیلیپس هم تلاش کرده تا عملکرد این بخش را تا جای ممکن افزایش دهد.

قیمت انواع ویدئو وال فیلیپس

قیمت انواع ویدئو وال فیلیپس

از عوامل تاثیر گذار در خرید ویدئووال، می توان به قیمت تلویزیون شهری ویدئو وال دانست زیرا به دلیل صنعتی و تجاری بودن فناوری های بکار رفته، هزینه تمام شده آن بیشتر از مانیتورهای معمولی خواهد بود. مجموعه ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی ویدئو وال فیلیپس را به این دلیل اخذ نموده تا کالایی کم نظیر را با گارانتی اصلی در اختیار مشتریان قرار دهد. علاوه بر این، داشتن نمایندگی به کاهش قیمت انواع ویدئو وال فیلیپس و واقعی تر شدن آن کمک شایانی کرده است. برای اثبات این موضوع می توانید قیمت ویدئو وال فیلیپس را در بازار جستجو و مقایسه کنید. البته در این مقایسه، گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش نیز می بایست در نظر گرفته شود. شرکت ایده برتر پارسیان با حذف هزینه های جانبی و اضافه، از طریق حذف واسط و عرضه مستقیم، توانسته مشتریان خود را راضی نگاه دارد و به آنها اطمینان بدهد که محصولات را با بهترین قیمت خریداری می کنند و با آسودگی خیال، می توانند از آنها استفاده نمایند.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: ویدئو وال , ویدیو وال , ویدئو وال فیلیپس , قیمت ویدئو وال فیلیپس , فروش ویدئو وال , خرید ویدئو وال فیلیپس ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 27 اسفند 1396
.

بازی های رایانه ای از مهمترین صنایع این دوران به شمار می رود که شرکت های بسیاری از آن در حال استفاده هستند. در این بخش مانیتور نقش مهمی دارد و هر چقدر کیفیت بالاتری داشته باشد، لذت بازی نیز چندین برابر خواهد شد. اما در برخی از بازی های چند نفره، نیاز است تا هم گروهی و دوستان شما در جایی جمع شوند. این موضوع می تواند مشکل ساز باشد، زیرا جابجایی مانیتور و یا تلویزیون کار آسانی نیست. در همین خصوص، مانیتور قابل حمل به کمک شما می آید. کنسول بازی PS4 که طرفداران زیادی دارد، با به همراه داشتن یک مانیتور قابل حمل برای ps4 می تواند نیاز شما را رفع سازد. در این حالت علاوه بر کنسول، می توان مانیتور را نیز با خود جابجا کرده و در میان دوستان خود حاضر شوید. گیمیرها به خوبی اهمیت مانیتور برای ps4 را درک می کنند و با خرید مانیتور برای ps4 لذت بازی های رایانه ای را همیشه به همراه دارند.

خرید مانیتور قابل حمل برای ps4

خرید مانیتور قابل حمل برای ps4

بازی های رایانه ای، به دلیل کیفیت روز افزون آنها، نیازمند یک مانیتور قدرتمند هستند. در همین راستا، بهترین مانیتور برای ps4 شاید کمی سخت بنظر برسد اما شرکت های سازنده مانیتور این موضوع را مد نظر گرفته اند و مانیتورهایی مناسب بازی را تولید کرده اند. اما پس از مدتی به نیاز کاربران برای جابجایی مانیتور نیز توجه ویژه ای کرده و مانیتور قابل حمل را تولید کرده اند. در این حالت دیگر نگران بازی های گروهی نخواهید بود. مجموعه ایده برتر پارسیان قادر است تا به عنوان یک مرکز خرید مانیتور، به مشتریان خود خدمات ویژه ای ارائه کند. این مجموعه به افرادی که به دنبال خرید مانیتور قابل حمل برای ps4 هستند کمک می کند تا از میان برندهای برتر انتخاب کنند. ایده برتر پارسیان، به تمامی نیاز کاربران پاسخ مثبت داده و از مانیتور صنعتی تا مانیتور قابل حمل برای ps4 را در فروشگاه خود موجود دارد. این شرکت توانسته با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، قیمت انواع مانیتور را در معرض عموم قرار داده تا مشتریان به راحتی بتوانند انتخاب کرده و خرید کنند.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: مانیتور , مانیتور قابل حمل , مانیتور صنعتی , خرید مانیتور , قیمت انواع مانیتور , مرکز خرید مانیتور ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 27 اسفند 1396
.

تلفن پاناسونیک TG3722

تعداد گوشی: 2 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: ندارد

معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TG3722

تلفن پاناسونیک KX-TG3722 از محصولات کارآمد و بسیار خوب شرکت پاناسونیک می باشد که از یک دستگاه تلفن باسیم رومیزی و یک دستگاه تلفن بی سیم با پایه ی شارژ جداگانه تشکیل شده است. این محصول تلفنی منشی دار با قابلیت ضبط مکالمه تا 18 دقیقه و عملکردی ساده و آسان می باشد. تلفن Panasonic KX-TG3722 با صفحه نمایش 1.8 اینچ LCD خود امکان مشاهده اسم و شماره مخاطبین شما را فراهم می سازد. دفترچه تلفن این گوشی به شما امکان شماره گیری سریع و آسان یکصد شماره تلفن و ذخیره اسم و شماره مخاطبین در حافظه تلفن را می دهد.

معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TG3722

در ادامه معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TG3722 باید گفت در این مدل تا 50 شماره آخر تماس های ورودی در حافظه تلفن وجود دارد. همچنین مقرون به صرفه بودن این گوشی نسبت به امکانات و کارایی آن موجب شده تا در مقایسه با مدل های بالاتر از سوی کاربران شکایتی مطرح نباشد. در تلفن پاناسونیک TG3722 از دو باتری نیم قلمی با قابلیت شارژ مجدد استفاده می شود که در حالت استندبای تا 24 ساعت و در حالت مکالمه تا 3 ساعت می توان از تلفن استفاده کرد.

مشخصات فنی تلفن بیسیم / باسیم Panasonic KX-TG3722

گوشی تلفن بی سیم TG3722 که یکی از انواع تلفن بیسیم پاناسونیک می باشد بسیار آسان نصب و راه اندازی می گردد و از صدایی با کیفیت عالی برخوردار است و هیچ گونه اختلالی در صدا وجود ندارد. ویژگی Caller ID به شما امکان دیدن اسم و شماره تلفن های ورودی را می دهد. با استفاده از سیستم Talk Failure Power این تلفن پاناسونیک در هنگام قطعی برق انرزی خود را از باتری های گوشی و برق مستقیم موجود در سیم های تلفن تامین می کند.

مشخصات فنی تلفن بیسیم / باسیم Panasonic KX-TG3722

از مشخصات فنی تلفن بیسیم / باسیم Panasonic KX-TG3722 می توان به دفترچه تلفن 100 شماره ای آن اشاره کرد. این تلفن بیسیم با ابعاد 77*90*126 و وزن 140 گرم دارای فرکانس پاسخ گویی 2.4 گیگا هرتز می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید تلفن بیسیم / باسیم پاناسونیک TG3722 با توجه به ویژگی های خوبی که دارد مقرون به صرفه است.

تلفن پاناسونیک Panasonic KX-TG3722

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG3722 مناسب برای استفاده در مصارف خانگی، دفاتر کار کوچک و یا کارگاه ها و تولیدی هایی با متراژ کوچک می باشد. از کالاهای مرتبط با تلفن پاناسونیک KX-TG3712 می توان به تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGD310 و تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG3611 DECT اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید تلفن بیسیم پاناسونیک می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: تلفن بی سیم , تلفن باسیم , تلفن رومیزی پاناسونیک , تلفن باسیم پاناسونیک TG3722 , تلفن بی سیم پاناسونیک TG3722 ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 27 اسفند 1396
.

پرینتر اچ پی 254dw

چاپ: رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 22 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 3600*3600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
موادمصرفی: 
CF501A

پرینتر تک کاره رنگی لیزری اچ پی HP M855

معرفی پرینتر لیزری اچ پی M254dw

پرینتر اچ پی مدل M524dw یکی دیگر از محصولات با کیفیت و پر طرفدار شرکت اچ پی HP می باشد. این دستگاه، یک پرینتر لیزری است که تک کاره بوده و فقط قابلیت پرینت گرفتن از اسناد را دارد.

معرفی پرینتر لیزری اچ پی M254dw

در ادامه به معرفی پرینتر لیزری اچ پی M524dw می پردازیم. پرینتر لیزری اچ پی HP اسناد مختلف را به صورت رنگی و با رزولوشن 3600*3600 چاپ می کند که کیفیت بسیار مناسبی است.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر لیزری رنگی اچ پی M524dw

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی به عنوان مدل جایگزین برای پرینترهای سری 252 وارد بازار شده است. این چاپگر لیزری با قابلیت اتصال Wifi و توان چاپ 40.000 برگ در ماه، برای استفاده های خانگی و اداری مناسب می باشد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر لیزری رنگی اچ پی M524dw

قابلیت ها و کارایی های پرینتر لیزری رنگی اچ پی M524dw به اینجا ختم نمی شود. این پرینتر چاپ رنگی و سیاه و سفید را با سرعت 22 برگ در دقیقه انجام می دهد. همچنین کارکرد کارتریج رنگی آن 1100 برگ و کارکرد کارتریج مشکی 1500 برگ می باشد.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M254dw

پرینتر اچ پی 524dw دارای صفحه نمایش LCD و سینی کاغذ با ظرفیت 150 برگ می باشد که موجب سهولت در استفاده از آن می گردد. به علاوه با قابلیت چاپ دورو و اتصال USB و Ethernet در زمان کاربر صرفه جویی می نماید.

شما کاربران و مشتریان محترم می توانید برای مشاوره با کارشناسان و نیز دریافت قیمت و خرید پرینترهای خانگی اچ پی HP به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر لیزری , پرینتر لیزری اچ پی , پرینتر اچ پی M254dw , خرید پرینتر اچ پی M254dw , قیمت پرینتر اچ پی M254dw ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 27 اسفند 1396
.

اسکناس شمار نیکیتا 90B

 

سرعت  شمارش: 1000، 1200، 1500 برگ در دقیقه
تشخیص اسکناس جعلی: ندارد
 

معرفی اسکناس شمار نیکیتا 90B

پول شمار nikita 90B، یک دستگاه پول شمار رومیزی است که قابلیت برنامه ریزی و شمارش اسکناس به تعداد دلخواه را دارد. از دیگر ویژگی های این اسکناس محاسبه مجموع تعداد اسکناس های شمارش شده و تشخیص اسکناس به هم چسبیده می باشد.

در ادامه معرفی اسکناس شمار نیکیتا 90B، باید بگوییم که این پول شمار مجهز به سیستم جذب خودکار گرد و غبار اسکناس است. از این اسکناس شمار در بانک ها، فروشگاه های بزرگ، بیمارستان ها و مراکز دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی اسکناس شمار نیکیتا 90B

اسکناس شمار نیکیتا Nikita LD-90B

لازم به ذکر است که پول شمار نیکیتا nikita دارای درجه تنظیم ضخامت اسکناس و بالاترین ضریب اطمینان شمارش در سرعت های بالا می باشد. همچنین این مدل قابلیت تنظیم سرعت شمارش بدون آلودگی صوتی را نیز دارد.

از دیگر ویژگی های اسکناس شمار نیکیتا Nikita LD-90B می توان به سیستم عیب یابی خودکار، تست سنسورها و نمایش پیام های خطا می باشد. اشاره کرد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید اسکناس شمار نیکیا با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پول شمار به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: اسکناس شمار , پول شمار , اسکناس شمار نیکیتا 90B , پول شمار نیکیتا 90B , پولشمار نیکیتا 90b , قیمت اسکناس شمار نیکیتا 90B ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 27 اسفند 1396
.

اسکناس شمار پارا 207

 

سرعت  شمارش: 1800، 2400، 3400 برگ در دقیقه

تشخیص اسکناس جعلی: دارد

 

معرفی و بررسی اسکناس شمار پارا 207

دستگاه پول شمار پارا مدل 207 یکی از محصولات با کیفیت شرکت پارا Para است که مشتریان زیادی دارد. این محصول، یک دستگاه پول شمار رومیزی است و دارای دو نمایشگر می باشد. نمایشگر دوم برای استفاده مشتریان تعبیه شده است.

در ادامه به معرفی و بررسی اسکناس شمار پارا 207 می پردازیم. پول شمار پارا دارای فن خاک گیر است که از انتشار گرد و غبار ناشی از شمارش پول جلوگیری می کند.

 معرفی و بررسی اسکناس شمار پارا 207

اسکناس شمار پارا Para NC-207

پولشمار 207 پارا، یک پول شمار قوی است که با دقت و سرعت بالا به شمارش اسکناس ها می پردازد. به همین علت پول شمار رومیزی پارا برای به کارگیری در بانک ها و فروشگاه های بزرگ گزینه ایده آلی به شمار می آید.

اسکناس شمار پارا Para NC-207 دارای سنسور UV است که توانایی تشخیص اسکناس های جعلی و همچنین تشخیص دقیق اسکناس های نصفه و به هم چسبیده را دارد. این اسکناس شمار با سه سرعت شمارش، به کاربر امکان می دهد تا سرعت برنامه ریزی شده مورد نظر خود را انتخاب نماید. 
 
شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پول شمار به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس


:: برچسب‌ها: اسکناس شمار , پول شمار , پولشمار , پول شمار پارا 207 , اسکناس شمار پارا , قیمت اسکناس شمار پارا 207 , پول شمار رومیزی پارا ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 27 اسفند 1396
.

امروزه در سازمان ها و ادارات به صورت گسترده از انواع پرینتر، اسکنر، دستگاه فتوکپی و فکس استفاده می شود. بسیاری از مدیران ترجیح می دهند که از پرینتر چند کاره و تحت شبکه استفاده کنند تا کاربران زیادی به صورت همزمان بتوانند آن را به کار ببرند. در اینجا قصد داریم نحوه اسکن بر روی شبکه را در پرینتر چندکاره اچ پی مدل HP M225 توضیح دهیم. با استفاده از این قابلیت کاربر می تواند اسناد اسکن شده را مستقیما روی فولدر شبکه قرار دهد.

آموزش اسکن مستقیم اسناد روی شبکه در پرینتر اچ پی HP M225

در ادامه به آموزش اسکن مستقیم اسناد روی شبکه در پرینتر اچ پی HP M225 می پردازیم و مراحل آن را بیان می کنیم:

1- قبل از هر چیز لازم است که پرینتر با کابل شبکه یا وایرلس به شبکه متصل شود. سپس از طریق پنل دستگاه، وارد قسمت شبکه شوید.

آموزش اسکن مستقیم اسناد روی شبکه در پرینتر اچ پی HP M225

2- در منوی باز شده، اطلاعات شبکه نشان داده می شود. مرورگر اینترنت را باز کنید و پس از وارد کردن آی پی کامپیوتر در بخش آدرس، Enter بزنید.  

آموزش اسکن مستقیم اسناد روی شبکه در پرینتر اچ پی HP M225

3- در صورت صحیح بودن آدرس، صفحه اطلاعات پرینتر را مشاهده خواهید کرد.

آموزش اسکن مستقیم اسناد روی شبکه در پرینتر اچ پی HP M225

4- سپس روی تب اسکن Scan کلیک کنید و New را بزنید.

آموزش اسکن مستقیم اسناد روی شبکه در پرینتر اچ پی HP M225

5- یک صفحه جدید برای شما باز می شود. هر کادر را با اطلاعات مناسب پر کنید:

Display Name: یک نام مانند Color pdf 300 DPI برای اسکنر

Network Path: در این کادر آدرس پوشه ای که وارد کنید تا فایل های اسکن شده در آن ذخیر شود. فولدری که انتخاب می کنید بر روی شبکه یا کامپیوتر شما بوده، Share شده و امکان خواندن و نوشتن دارد. مثل: \\TFPRINTER10\scan

Username & Password: در صورت وجود نام کاربری و پسورد کامپیوتر، آن را وارد نمایید.

Pin: در اینجا می توانید یک رمز وارد کنید تا کسی جز خودتان امکان اسکن بر روی شبکه را نداشته باشد.

در کادر Scan Setting گزینه هایی مثل فرمت ذخیره سازی و سایز فایل، کیفیت اسکن، رنگی یا سیاه و سفید بودن اسکن، نام فایل های ذخیره شده و ... را تعیین نمایید.

6- در مرحله آخر، روی گزینه Save and Test کلیک کنید. اگر اطلاعات وارد شده درست باشد، سیستم پیغامی مبتنی بر انجام صحیح تست به شما نشان خواهد داد.

آموزش اسکن مستقیم اسناد روی شبکه در پرینتر اچ پی HP M225

7- از روی نمایشگر پرینتر، گزینه Scan را بزنید و با وارد شدن به قسمت Scan To Network Folder، فولدری که ایجاد کرده بودید را پیدا کنید. با انتخاب و لمس این پوشه، دستگاه شروع به اسکن کرده و فایل ها را در پوشه شما ذخیره می کند.

حتما بخوانید: بهترین پیشنهاد برای خرید پرینتر چند کاره (1)

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

 

 

 

 

 

 

 

 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر چند کاره , اسکنر , پرینتر اچ پی , پرینتر اچ پی m225 , پرینتر چندکاره اچ پی , پرینتر تحت شبکه ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 24 اسفند 1396
.

برخی از فناوری ها به گونه ای بخشی از زندگی ما را تشکیل داده اند که بدون آنها کارها به تعویق می افتد. برای نمونه بارکدهایی که توسط دستگاه بارکد زن بر روی کالاها ثبت می شود و اطلاعات آنها را در خود جای می دهد. وجود بارکد جزو ملزومات یک کالا محسوب می شود که بدون آن فروشگاه ها و انبارها نمی توانند اجناس را مدیریت کنند. اما به لطف وجود دستگاه بارکد خوان سرعت مدیریت کالاها چندین برابر شده و تنها با داشتن چند بارکد اسکنر می توان اطلاعات محصولات یک فروشگاه را به سرعت ثبت و مدیریت کرد. شرکت های سازنده بارکدخوان های مختلفی را وارد بازار کرده اند که هر یک ویژگی های خاصی دارد، اما برخی به دنبال ارزانترین بارکد خوان هستند. اما برای داشتن ارزانترین دستگاه بارکد خوان نیز می بایست از برندهای معتبر تهیه نمود مانند بارکد خوان میندئو، بارکد خوان دیتالاجیک، بارکد خوان آواسیس و بارکد خوان میوا.

خرید ارزانترین بارکد خوان

خرید ارزانترین بارکد خوانa

اگر بخواهیم موضوع خرید بارکد خوان را از جنبه های مختلف بررسی کنیم، یکی از جنبه های مهم قیمت آن است که بسیار از خریداران توجه زیادی به آن دارند. برخی با توجه به نوع کسب و کار خود، ترجیح می دهند که ارزانترین بارکد خوان را خرید کنند زیرا از نظر مالی برای آنها اهمیت دارد. البته باید اشاره کنیم که دستگاه بارکد خوان ارزان قیمت لزوما کیفیت بدی ندارد. بسیاری از برندها مدل یا مدل هایی را طراحی می کنند که ویژگی های کمتری دارد تا همه اقشار بازار قادر به تهیه آن باشند. بنابراین خرید ارزانترین بارکد خوان صرفا معنای کیفیت نامناسب نیست. برخی از فروشگاه ها و مغازه های کوچک که صرفا نیازمند یک بارکدخوان هستند که بتواند بارکد اجناس را اسکن کرده و ویژگی های دیگری نداشته باشد. در این صورت قیمت دستگاه به میزان قابل توجهی کاهش یافته و مناسب آنها خواهد بود. شرکت ایده برتر پارسیان با همه مدل ها آشنایی داشته و قیمت آن ها را می داند. بنابراین کافیست تا نوع کاربری خود را برای کارشناسان ما توضیح دهید تا آنها مناسبترین گزینه را به شما معرفی نمایند.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: بارکد خوان , بارکدخوان , بارکد اسکنر , بارکد خوان ارزان , خرید بارکد زن میوا , قیمت بارکد خوان دیتالاجیک ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 24 اسفند 1396
.

شرکت ان ای سی با تولید محصولات پر طرفدار مشهور است که ویدئو پروژکتور یکی از آن ها است. ویدیو پروژکتور این برند سال هاست که تولید شده و با فناوری های جدید بروز می گردد. دیتا پروژکتور این برند قدیمی اما همیشه بروز، همانند سایر برندها قطعاتی دارد که مصرفی نام داشته و بعد از گذشت مدت زمانی مشخص، نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند. تعویض لامپ ویدئو پروژکتور nec از همین نمونه ها است که می توان گفت مهمترین قطعه قابل تعویض است. بطور کلی لامپ ویدئو پروژکتور طول عمر مشخصی دارد که تعویض آن اجتناب ناپذیر است. دیتا ویدئو پروژکتور این برند علاوه بر کیفیت ساخت بالا و امکانات پیشرفته، لوازم مصرفی و جانبی خوش قیمتی دارد و بطور کلی قیمت لامپ ویدئو پروژکتور nec نسبت به کیفیت آن مناسب است. به دلایل مشخصی مانند ولتاژ لامپ ویدئو پروژکتور می بایست از لامپی در دستگاه خود استفاده کنید که همخوانی زیادی با دیتا پروژکتور دارد.

قیمت انواع لامپ ویدئو پروژکتور nec

قیمت انواع لامپ ویدئو پروژکتور nec

مجموعه ایده برتر پارسیان با فروش انواع لامپ ویدیو پروژکتور، اطلاعات زیادی در رابطه با تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور و یا قیمت انواع لامپ ویدئو پروژکتور در اختیار دارد. این شرکت به خوبی می داند که مشتریان دیتا پروژکتور، نیازمند تجهیزاتی مانند لامپ پروژکتور ال ای دی هستند. به همین جهت برای دسترسی آسان تر وبسایت فروشگاهی خود را راه اندازی کرده تا قیمت انواع لامپ ویدئو پروژکتور nec به راحتی در اختیار همه قرار گیرد. به هر حال یکی از عوامل مهم در تصمیم گیری برای خرید، قیمت لامپ ویدئو پروژکتور nec است که شاید با مراجعه به بازار، با تنوع زیادی از آن برخورد کنید. به همین منظور ایده برتر پارسیان قیمت لامپ دیتا پروژکتور nec را بصورت رقابتی عرضه می کند تا این حق را به مشتری خود بدهد که قیمت کالا را بصورت واقعی دریافت کند. ایده برتر پارسیان با همکاری متخصصان با تجربه در هر زمینه ای می تواند اطلاعات لازم برای خرید محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد. تمامی این مشاوره ها بصورت رایگان ارائه شده و در جهت انتخاب درست علاقمندان و مشتریان صورت می پذیرد.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور , ویدیو پروژکتور , دیتا پروژکتور , لامپ ویدئو پروژکتور , قیمت لامپ ویدئو پروژکتور , لامپ ویدئو پروژکتور ان ای سی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 24 اسفند 1396
.

هر فروشگاهی به داشتن یک ترازو نیازمند است و که در کنار سایر تجهیزات فروشگاهی می تواند فرآیند مدیریت خرید و فروش کالا را آسان تر و دقیق تر کند. شرکت های سازنده تجهیزات تلاش می کنند که کار را برای کاربران ساده تر کنند و سختی کار بیشتر سمت خود دستگاه و همان شرکت تولید کننده باشد. در همین خصوص دستگاه لیبل زن را که در فروشگاه به وفور استفاده می شود، با ترازو ترکیب کرده و ترازوی دیجیتال لیبل زن را عرضه کرده اند. شرکت مادیران با طراحی ترازوی لیبل زن مادیران تلاش کرده است تا هر دو دستگاه در یکی خلاصه شود. با وجود ترازو لیبل دار در فروشگاه، بحث فاکتور آسان تر می شود. شرکت های سازنده ترازو لیبل زن به خوبی با فناوری هر دو دستگاه آشنا هستند و در زمان ترکیب هر دو، موضوع تناسب و همخوانی دو فناوری با یکدیگر را در نظر می گیرند. در این حالت قیمت ترازوی لیبل زن نیز در مقایسه با تهیه پرینتر لیبل زن و ترازو بصورت جداگانه، تا حدودی کاهش می یابد.

خرید ترازوی لیبل زن مادیران

خرید ترازوی لیبل زن مادیران

شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی رسمی مادیران انواع این مدل ترازو را در فروشگاه خود عرضه می کند. شاید برخی خرید ترازوی لیبل زن مادیران را با خرید هر دو دستگاه بصورت جداگانه مقایسه کرده و کارایی دستگاه را زیر سوال ببرند، اما می بایست در نظر داشت که تکنولوژی های دنیا به سمت کوچک تر شدن و کاربردی کردن تجهیزات حرکت می کند. دستگاه ترازوی لیبل زن مادیران نیز نمونه ای از این مثال است. در دنیای امروز لزومی ندارد که نیاز به داشتن تجهیزات مختلف، فضای زیادی را اشغال کند و همه به سمت تولید دستگاه های چندکاره می روند. ترازوی دیجیتال لیبل زن نیز به همین منظور ساخته شده است. البته اینکه برخی فقط پرینتر لیبل زن و یا برخی فقط به ترازو نیاز دارند اجتناب ناپذیر است و به همین منظور شرکت ها همه مدل را تولید می کنند. ایده برتر با ارائه مشاوره قبل از خرید، می تواند به انتخاب بهتر تجهیزات مورد نظر شما کمک شایانی بکند.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: ترازو , ترازوی لیبل زن , خرید ترازو لیبل زن , ترازوی لیبل زن مادیران ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 24 اسفند 1396
.

نمایشگرها بخش زیادی از زندگی بشر را احاطه کرده اند و تقریبا در همه جا به شکل های مختلفی دیده می شوند. مانیتور صنعتی جزو مانیتورهای کاربردی و تجاری محسوب می شود که توانایی و قابلیت های منحصر به فردی دارد. شاید از خودتان بپرسید که دقیقا مانیتور صنعتی چیست؟ و چه کاربردهایی دارد که در پاسخ می توان گفت که همان تلویزیون های خانگی هستند، با این تفاوت که ویژگی های تجاری زیادی داشته و نوع فناوری متفاوتی دارند، به گونه ای که برخلاف مونیتورهای معمولی، در موارد تجاری قابل استفاده هستند. نمونه پیشرفته این مانیتورها ویدئو وال نامیده می شود که از چندین مانیتور تشکیل شده است. اما همان طور که در همه تجهیزات الکترونیکی مشاهده می کنید، ویدیو وال نیز دارای گرما و دمای داخلی مشخصی است. اینکه دقیقا دمای داخلی ویدئووال چیست؟ نیاز به بررسی تک تک قطعات دارد، اما چیزی که مشخص است، تولید گرما از تمامی قطعات الکترونیکی خواهد بود.

دمای داخلی ویدئو وال چیست و چه میزان است؟

دمای داخلی ویدئو وال چیست و چه میزان است؟

این سوال که دمای داخلی ویدئو وال چیست و چه میزان است؟ در ذهن هر خریدار و دارنده ویدیو وال می تواند نقش ببندد، اما دمای داخلی ویدئو وال چیز عجیبی نیست و تولید گرما تا حدی در هر تجهیز الکترونیک، قابل قبول است. شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان یک مرکز خرید مانیتور صنعتی، تجهیزات خود را بطور دقیق و از دیدگاه فنی مورد بررسی قرار می دهد تا اطلاعات کافی را کسب نماید و به مشتریان خود منتقل کند. این مجموعه با داشتن سابقه طولانی در بخش فروش ویدئو وال، تجارب مفیدی کسب نموده است و کارشناسان خود را با تجهیزات جدید، همیشه بروز می کند. اگر قصد دارید که پاسخ سوال دمای داخلی ویدئو وال چیست؟ خود را دریافت کنید، می توانید با این متخصصان تماس گرفته و بصورت رایگان مشاوره شوید. مجموعه ایده برتر پارسیان، برنامه ریزی بلند مدتی دارد تا تجهیزات جدید صنعتی و اداری را به اقشار مختلف جامعه بشناساند. این امر به بهبود آشنایی هر چه بیشتر مشتریان با این تجهیزات کمک فراوانی می کند و هنگام خرید باعث می شود تا انتخاب درستی داشته باشید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: ویدئو وال , ویدیو وال , مانیتور صنعتی , مرکز خرید مانیتور صنعتی , قیمت ویدئو وال , خرید ویدئووال ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 24 اسفند 1396
.

امروزه چاپ طرح مورد علاقه افراد بر روی پارچه رونق زیادی پیدا کرده است و همه علاقمندند تا طرح های خود را بر روی لباس مورد نظر خود چاپ نمایند. به همین منظور دستگاه چاپ روی پارچه می تواند بهترین انتخاب باشد. این دستگاه ها که معمولا از نوع پلاتر هستند، در انواع مختلف وجود دارند و به گونه ای طراحی شده اند که به زیبایی و ظرافت پارچه لطمه ای وارد نشود. با استفاده از دستگاه چاپ روی پارچه و لباس هر گونه طرحی قابل چاپ است و فقط کافیست تا لباس در پرینتر قرار گرفته و طرح را به آن بشناسید. معمولا چاپخانه های امروزی حداقل یک مدل از این چاپگرها را در مجموعه خود دارند تا در این بخش نیز فعالیت کنند. البته باید توجه داشت که این تجهیزات می تواند به دستگاه چاپ روی پارچه دیجیتال و دستگاه چاپ روی پارچه خانگی تقسیم شوند که هر یک قابلیت ها و امکانات مختص به خود را دارند.

خرید دستگاه چاپ روی پارچه

خرید دستگاه چاپ روی پارچه

امروزه خرید دستگاه چاپ روی پارچه به چاپخانه ها محدود نشده و همه می توانند از آن استفاده کنند. برای نمونه مراکزی که چاپ عکس با پرینتر لیزری را انجام می دهند، می توانند از مشتریان دستگاه چاپ روی پارچه باشند. در این خصوص شاید تنها بخش بازدارنده خرید دستگاه، قیمت دستگاه دیجیتال چاپ روی پارچه باشد، در غیر این صورت تهیه آن می تواند بسیاری از موانع را برطرف کرده و تنوع کاری شما را بالا ببرد. به هر حال قیمت دستگاه چاپ یکی از مهمترین عوامل موثر در انتخاب و خرید محسوب می شود. شرکت ایده برتر پارسیان انواع دستگاه چاپ روی پارچه را در اختیار دارد که هر یک می توانند امکانات مختلفی داشته باشند. علاقمندان به این فناوری و تجهیز می توانند با مراجعه به وبسایت فروشگاهی، از هر جایی دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند. دیگر نیازی به صرف هزینه و زمان زیاد برای خرید نیست و در صورت هر گونه سوال می توانید از کارشناسان ما بپرسید. در این حالت تنها با چند دقیقه صرف زمان، می توانید خرید خود را نهایی کنید. شما می توانید برای خرید دستگاه پلاتر به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و بهترین دستگاه پلاتر را تهیه کنید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: پلاتر , دستگاه پلاتر , دستگاه چاپ پارچه , دستگاه چاپ روی لباس , قیمت چاپ روی پارچه دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 24 اسفند 1396
.

اسکناس شمار نیکیتا 60B

 

سرعت  شمارش: 600، 900، 1200، 1500 برگ در دقیقه
تشخیص اسکناس جعلی: دارد
 

معرفی اسکناس شمار نیکیتا 60B

پول شمار 60B، یک دستگاه پول شمار رومیزی محصول شرکت نیکیا می باشد که قابلیت شمارش اسکناس های کهنه و فرسوده را دارد. از دیگر ویژگی های این اسکناس شمار می توان به تشخیص اسکناس به هم چسبیده، نصفه و دوتایی اشاره کرد.

در ادامه معرفی اسکناس شمار نیکیتا 60B، باید بگوییم که این پول شمار دارای درجه تنظیم ضخامت اسکناس می باشد. از کالاهای مرتبط با این اسکناس شمار می توان به اسکناس شمار مگنر Magner 85، اسکناس شمار سایان Sayan X22 و اسکناس شمار رومیزی پارا Para NC-407 اشاره کرد.

معرفی اسکناس شمار نیکیتا 60B

اسکناس شمار نیکیتا Nikita LD-60B

لازم به ذکر است که پول شمار نیکیتا nikita دارای قابلیت برنامه ریزی و شمارش اسکناس به تعداد دلخواه می باشد. همچنین این پولشمار مجهز به سیستم عیب یاب خودکار و تست سنسورها و نمایش پیام های خطا است و توانایی محاسبه مجموع تعداد اسکناس های شمارش شده را دارد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید اسکناس شمار نیکیا با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

از دیگر ویژگی های اسکناس شمار نیکیتا Nikita LD-60B می توان به شمارش با ضخامت و پهنای متفاوت اشاره کرد. همچنین این محصول دارای بالاترین ضریب اطمینان شمارش در سرعت های بالا بوده و مجهز به سیستم خودکار گرد و غبار اسکناس می باشد. شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پول شمار به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: اسکناس شمار , پول شمار , اسکناس شمار نیکیتا 60B , پول شمار نیکیتا 60B , پولشمار نیکیتا 60b , قیمت اسکناس شمار نیکیتا 60B ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 24 اسفند 1396
.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05

تکنولوژی ساخت: 3LCD
وضوح تصویر: 768*1024 SVGA
شدت روشنایی: 3300 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 15000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05

 ویدئو پروژکتور EB-X05، یکی از محصولات بسیار کارآمد و مناسب شرکت اپسون بوده که با روشنایی 330 انسی لومنز، کنتراست 15000:1 و تکنولوژی پنل LCD تصاویری به مراتب شفاف تر در اختیار حضار در کنفرانس ها و سمینارها می گذارد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05

در ادامه معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05 باید بگوییم که این ویدیو پروژکتور اپسون با رزولوشن XGA کیفیت ارائه مطالب را بالا برده تا کاربر بتواند با بهترین کیفیت مطالب را ارائه کند. ویدئو پروژکتور Epson EB-X05 مناسب برای استفاده در کلاس های درس، دانشگاه ها، مدارس و دفاتر مدیران می باشد.

طراحی و کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور Epson EB-X05

ویدیو پروژکتور Epson EB-X05 دارای ماژول وایرلس اختیاری برای تبادل اطلاعات به صورت بی سیم می باشد. همچنین تصحیح ذوزنقه ای اتوماتیک و نصب ساده ویدئو پروژکتور از دیگر ویژگی های این دستگاه است. از کالاهای مرتبط با ویدئو پروژکتور Epson X05 می توان به دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X41 اشاره کرد.

طراحی و کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور Epson EB-X05

از لحاظ طراحی و کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور Epson EB-X05 باید گفت که این ویدئو پروژکتور دارای ابعاد 302*237*82 میلی متر و وزن 2.5 کیلوگرم می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X05

لامپ دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X05 مدل ELPLP 96 بوده و دارای توان 210 وات UHE می باشد. فاصله ی مناسب برای این ویدئو پروژکتور بین 1.48 تا 2.17 متر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور , ویدیو پروژکتور , دیتا ویدئو پروژکتور , ویدئو پروژکتور اپسون , ویدیو پروژکتور Epson EB-X05 , ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05 ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 24 اسفند 1396
.

اسکناس شمار پارا 307

 
سرعت  شمارش: 2400 برگ در دقیقه
تشخیص اسکناس جعلی: دارد
 

معرفی و بررسی اسکناس شمار پارا 307

دستگاه پول شمار NC-307 یکی از محصولات شرکت پارا Para می باشد که یکی از شرکت های بزرگ در تولید دستگاه اسکناس شمار می باشد. این محصول، یک دستگاه پول شمار رومیزی است دارای شمارش سریع، دقیق و آسان می باشد.

در ادامه معرفی و بررسی اسکناس شمار پارا 307 باید گفت که این پول شمار پارا دارای سنسور UV جهت شناسایی اکسناس های جعلی می باشد. از اسکناس شمار Para NC-307 در بانک های دولتی و غیر دولتی و فروشگاه های بزرگ استفاده می شود.

معرفی و بررسی اسکناس شمار پارا 307

اسکناس شمار پارا Para NC-307

پولشمار پارا 307 پارا، یک پول شمار قدرتمند بوده که توانایی تشخیص دقیق اسکناس های به هم چسبیده و نصفه را دارد. همچنین این محصول دارای فن خاک گیر برای جلوگیری از انتشار گرد و غبار ناشی از شمارش اسکناس می باشد.

اسکناس شمار پارا Para NC-307 دارای دو نمایشگر می باشد که نمایشگر دوم برای مشتری است. از دیگر امکانات این اسکناس شمار می توان به حالت های برنامه ریزی شده قابل انتخاب و سه سرعت شمارش اشاره کرد. شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پول شمار به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس


:: برچسب‌ها: اسکناس شمار , پول شمار , پولشمار , پول شمار پارا 307 , اسکناس شمار پارا , قیمت اسکناس شمار پارا 307 , پول شمار رومیزی پارا ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 24 اسفند 1396
.

پرینتر اچ پی M607dn

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 55 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ
A4
موادمصرفیHP 37A Black Original LaserJet Toner Cartridge

پرینتر تک کاره رنگی لیزری اچ پی HP M855

معرفی پرینتر تک کاره اچ پی M607dn

پرینتر اچ پی مدل M607dn یکی دیگر از محصولات با کیفیت شرکت اچ پی HP است که کاربران و طرفداران زیادی دارد. این پرینتر، یک پرینتر تک کاره می باشد و نیاز سازمان ها و ادارات مختلف را برای چاپ اسناد برطرف می سازد.

معرفی پرینتر تک کاره اچ پی M607dn

در ادامه به معرفی پرینتر تک کاره اچ پی M607dn می پردازیم. پرینتر اچ پی HP تک رنگ بوده و اسناد را به صورت سیاه و سفید چاپ می کند. همچنین با وضوح 1200*1200 dpi کیفیت بسیار مناسبی را برای چاپ ارائه می نماید.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر لیزری اچ پی HP M607dn

پرینتر لیزری اچ پی HP دارای دورو زن اتوماتیک است و با سرعت 55 برگ در دقیقه پرینت می کند. همچنین کارکرد کارتریج مشکی آن میزان 11000 برگ است. پرینتر 607dn اچ پی فاقد wifi است اما قابلیت اتصال به شبکه را دارد. 

قابلیت ها و کارایی های پرینتر لیزری اچ پی HP M607dn

خوب است بدانید که قابلیت ها و کارایی های پرینتر لیزری اچ پی HP M607dn به اینجا ختم نمی شود. این چاپگر لیزری قابلیت پرینت در حجم های بسیار بالا را دارد و با توان کار 250.000 برگ در ماه برای استفاده در ادارات و سازمان های بزرگ مناسب می باشد. 

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M607dn

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M607dn به همراه صفحه نمایش LCD و حافظه 1 گیگابایتی، نظر کاربران بیشتری را به طرف خود جلب می کند. به علاوه دارای سینی کاغذ به ظرفیت 100 برگ و کاست 550 برگی است که این پرینتر لیزری سیاه و سفید را به عنوان یک دستگاه قدرتمند معرفی می نماید.

فروشگاه ایده برتر پارسیان ارائه دهنده انواع پرینترهای لیزری در مدل ها و کاربردهای گوناگون می باشد و شما می توانید برای خرید پرینتر لیزری تک کاره به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر لیزری , پرینتر اچ پی M607dn , قیمت پرینتر لیزری اچ پی M607dn , خرید پرینتر تک کاره ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 24 اسفند 1396
.

ماشین های اداری از جمله پرینتر را می توان پرکاربردترین محصولات در اداره و سازمانی دانست. شرکت برادر Brother که سابقه درخشانی در تولید پرینتر برادر دارد، به خوبی توانسته نظر مثبت مشتریان خود را جلب کند. امروزه پرینتر لیزری در حال گسترش است و بیشتر افراد به سمت این فناوری می رود. در همین خصوص، این شرکت نیز مدل های مختلفی از پرینتر لیزری برادر را عرضه کرده است که یکی از بهترین های آن پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother L2320D است. در ادامه به بررسی این چاپگر لیزری خواهیم پرداخت.

ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری برادر L2320D

ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری برادر L2320D

پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother L2320D ابعادی معادل 183 × 360 ×  356 ميلي‌متر و وزن 6.8 کیلوگرم دارد و فرایند چاپ لیزری دارد. پرینتر برادر 2320D برگه هایی با اندازه A4 و کوچکتر را قادر به پرینت کردن است. سینی پرینتر تنها 250 برگه را می تواند در خود جای دهد و آماده پرینت کند. از جمله ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری برادر L2320D و همچنین از نکات مثبت این پرینتر لیزری می توان به قابلیت اتصال به شبکه اشاره کرد و از نکات منفی عدم وجود wifi را می توان نام برد که برای افرادی که از این فناوری استفاده نمی کنند ایراد محسوب نمی شود. با امکانات خوبی که دارد، می توان این پرینتر را جزو پرینترهای ارزان قیمت دانست که علاوه بر این کیفیت قابل قبولی نیز دارد.

ویژگی های فنی پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother L2320D

ویژگی های فنی پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother L2320D

پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother L2320D حافظه 8 مگابیتی و پردازنده 266 مگاهرتزی دارد که وظیفه پردازش درخواست های چاپ را دارند. اگر قرار باشد قیمت پرینتر لیزری تک کاره برادر را با امکانت آن قیاس کنیم، حتما به ارزش خرید بالای ان پی خواهیم برد. پرینتر برادر 2320D با قیمتی مناسب، جزو سریعترین پرینترهای خانگی به حساب می آید، زیرا قادر است با سرعت 30 برگ در دقیقه، آن هم با وضوح 600 × 600 dpi، به چاپ برساند. البته این پرینتر می تواند با استفاده از فناوری HQ1200 این کیفیت را بصورت دیجیتال، به 2400 × 600 برساند. از دیگر ویژگی های فنی پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother L2320D، چاپ دو روی خودکار است و برای چاپ اولین برگه تنها 8.5 ثانیه زمان نیاز دارد. در پایان باید اشاره کرد که این دستگاه ماهانه می توانید بین 250 تا 4000 برگ را با این دستگاه به چاپ برسانید، هر چند این رقم تا حداکثر 10000 نیز قابل افزایش است.

جمع بندی

با توجه به قیمت پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother L2320D، هنگامی که امکانات آن را مقایسه می کنید، ارزش خرید بالایی خواهد داشت. شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی برادر brother در تهران، یکی از مراکز مجاز فروش پرینتر لیزری به شمار می رود که عرضه محصولات برادر Brother را به عهده دارد. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother L2320D به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کلیک کنید: پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother L2320D

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر لیزری , پرینتر برادر L2320D , قیمت پرینتر لیزری برادر L2320D , خرید پرینتر لیزری برادر 2320D ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 23 اسفند 1396
.

ادارات و سازمان، مدارس، سالن های همایش و هر مکانی که نیاز باشد تا مطالبی برای دیگران ارائه شود، ویدئوپروژکتور راهگشاست. دیتا پروژکتور می تواند محتوای مدنظر شما را بر روی پرده نمایش پخش کرده و همه از آن بهره مند شوند. شرکت های سازنده ویدیو پروژکتور تعداد زیادی هستند، اما بنکیو BenQ از معدود شرکت های تولید کننده محصولات با کیفیت است. این شرکت مدل های مختلفی را عرضه کرده است اما دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS506 به مدل محبوب تری تبدیل شده است. در ادامه، این مدل ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ویژگی های کلی و ظاهری ویدئو پروژکتور بنکیو MS506

ویژگی های کلی و ظاهری ویدئو پروژکتور بنکیو MS506

برای توضیح ویژگی های کلی و ظاهری ویدئو پروژکتور بنکیو MS506 باید بگوییم که این دیتا ویدئو پروژکتور تنها 1.8 کیلوگرم وزن داشته و ابعاد آن بدون در نظر گرفتن پایه ها 88.7 × 222 × 283 ميلي متر است و می تواند بر روی سقف و یا روی زمین نصب و استفاده شود. ویدئو پروژکتور بنکیو ms506 از امکانی به نام TCO بهره می برد که همان هزینه های پایین بعد از خرید محسوب می شود. این ویژگی به معنای آن است که پس از خرید هزینه های استفاده از آن پایین بوده و اگر نیاز به تعویض قطعات باشد، هزینه آنها را نیز کاهش داده است. برای نمونه تا 70 درصد میزان مصرف برق در این ویدئوپروژکتور بنکیو BenQ کاهش یافته است که مدارس و ادارات می توانند به بهترین شکل از آن استفاده کنند. خرید بنکیو 506 امکانات زیادی از جمله روشنایی مناسب، صرفه جویی در مصرف برق، تکنولوژی های مربوط به بهینه سازی تصویر و فناوری DLP را در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های فنی ویژگی های کلی و ظاهری ویدئو پروژکتور بنکیو MS506

ویژگی های فنی ویژگی های کلی و ظاهری ویدئو پروژکتور بنکیو MS506

در ادامه به بیان ویژگی های فنی ویژگی های کلی و ظاهری ویدئو پروژکتور بنکیو MS506 می پردازیم. ویژگی مهم دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS506 صرفه جویی در مصرف برق است که در دنیای امروز، کاهش هزینه های مصرف انرژی نکته بسیار مهمی خواهد بود. برای عملی کردن این ویژگی، از دو حالت Smart Eco و LampSave بهره می برد که حالت اول برق مصرفی لامپ را مدیریت می کند و حالت دوم نیز عمر لامپ را بالا برده و تا 50 درصد افزایش می دهد، زیرا یکی از مهمترین هزینه های بعد از خرید، همان تعویض لامپ است. کارشناسان ایده برتر برای دریافت و مقایسه قیمت لامپ ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ شما را راهنمایی خواهند کرد. ویدئو پروژکتور benq 506 ویژگی دیگری به نام Eco Blank دارد که مناسب مدارس و جلسات است. در این حالت، مدرس می تواند در صورت زوم و به دلخواه خود صفحه را خاموش کرده و توجه دیگران را به سمت صحبت های خود معطوف کند.

جمع بندی

بنظر می رسد با خرید دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS506 به طور قابل توجهی هزینه های ثانویه شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. علاوه بر این، قیمت دیتا پروژکتور بنکیو 506 نیز در مقایسه با دیگر برند ها بسیار مقرون به صرفه است. شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی بنکیو BenQ در تهران است و می تواند انواع ویدئو پروژکتور سینمای خانگی و حرفه ای را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS506 به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کلیک کنید: دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS506

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور , ویدیو پروژکتور , ویدئو پروژکتور بنکیو , قیمت ویدئو پروژکتور بنکیو ms506 , خرید دیتا پروژکتور بنکیو ms506 ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 23 اسفند 1396
.

امروزه بعید بنظر می رسد که به فروشگاهی مراجعه کنید و در آن صندوق فروشگاهی مشاهده نکنید. این دستگاه در همه فروشگاه ها کاربرد فراوان دارد به همین دلیل انواع صندوق فروشگاهی وجود دارد. شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی زبرا در کرج سعی در عرضه این محصولات دارد. البته باید گفت که برند زبرا تنها به تولید صندوق فروشگاهی نمی پردازند و محصولاتی همچون لیبل زن زبرا، لیبل پرینتر، بارکد خوان و امثال این تجهیزات را تولید می کند. به این ترتیب وابستگی مراکز فروشگاهی به این تجهیزات به قدری زیاد شده است که سازندگان آنها روز به روز به فکر تکنولوژی های جدید هستند تا این دستگاه ها را ارتقا دهند. البته واضح است که خرید صندوق فروشگاهی و تجهیزات این چنینی به بهبود عملکرد فروشگاه و افزایش بازدهی منجر می شود. خطای انسانی به حداقل میزان خود می رسد و سرعت انجام کار بالا می رود.

نمایندگی رسمی زبرا Zebra در کرج

نمایندگی رسمی زبرا Zebra در کرج

هر چقدر بتوانید کسب و کار خود را مکانیزه کنید، آرامش بیشتر و کیفیت بالاتری خواهید داشت. اما ایجاد زیرساخت مناسب کمی نیاز به صرف وقت دارد تا بتوانید برنامه ریزی درستی داشته باشید. به عنوان مثال حتی اگر شما یک سوپرمارکت داشته و به دنبال خرید صندوق فروشگاهی سوپرمارکت باشید، بایستی ویژگی های صندوق فروشگاهی مناسب سوپرمارکت را به خوبی بدانید، در غیر اینصورت یا هزینه زیادی پرداخت می کنید و یا تجهیز درستی را انتخاب نخواهید کرد. البته بدست آوردن اطلاعات درست هم کار آسانی نیست و تنها راه آن اطمینان از محل فروش آنهاست. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی زبرا در کرج تمامی دستگاه ها و تجهیزاتی را که عرضه می کند، به خوبی می شناسد و می تواند برای مشتریان گرامی آنها را با هم مقایسه نماید. کارشناسان این مجموعه منتظر تماس های شما برای راهنمایی و مشاوره در زمینه های کاری خود هستند.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: نمایندگی زبرا , نمایندگی زبرا در کرج , لیبل زن زبرا , خرید لیبل زن , انواع لیبل زن ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 23 اسفند 1396
.

همانطور که می دانید پیشرفت تکنولوژی در همه زوایای مشاغل امروزی وجود دارد و توانسته بار سنگینی را از دوش بشر بردارد. تجهیزات فروشگاهی بخش مهمی از این پیشرفت بشمار می روند که از مهم ترین آنها می توان بارکد زن و بارکد خوان را نام برد. در همین خصوص فناوری وایرلس توانسته انواع بارکد خوان بیسیم را خلق کند که در این زمینه محصولات با کیفیتی مانند بارکد خوان بیسیم دیتالاجیک و بارکد خوان بیسیم میندئو در بازار علاقمندان زیادی دارند. خرید بارکد خوان بیسیم جنبه های مثبت بسیاری دارد و نسبت به مدل های قدیمی کاربردهای بیشتری پیدا کرده اند. شاید در اوایل ظهور این فناوری قیمت بارکد خوان وایرلس بیشتر از حد انتظار بود، اما امورزه این قیمت کاهش زیادی داشته و کاملا مقرون به صرفه است. خوشبختانه سرعت پیشرفت فناوری وایرلس در این بخش به قدری زیاد بوده است که امروزه ما شاهد بارکد خوان بیسیم صنعتی نیز هستیم.

خرید بهترین بارکد خوان بیسیم

خرید بهترین بارکد خوان بیسیم

موضوع خرید بهترین بارکد خوان بیسیم در میان بیشتر مشتریان وجود دارد و همه قصد دارند تا بهترین مدل را با بهترین قیمت تهیه کنند. این امری کاملا طبیعیست و همین موضوع باعث شده تا سازندگان دستگاه، قیمت بارکد خوان بیسیم را به میزان قابل توجهی کاهش دهند تا همه به خرید بارکد خوان بیسیم تمایل بیشتری پیدا کنند. البته در بخش خرید بارکد خوان موضوع قیمت همچنان اهمیت ویژه ای دارد، زیرا بسیاری از مشتریان، فروشگاه های بزرگی دارند و نیازمند خرید تعداد زیادی بارکد خوان بیسیم ارزان و در عین حال با کیفیت هستند. شرکت ایده برتر پارسیان یکی از مراکز بزرگ و مجاز فروش انواع بارکد خوان بیسیم با این دغدغه کاملا آشنایی دارد، و به خوبی این موضوع را مورد بررسی قرار داده است. این مجموعه برای کاهش قیمت بارکد خوان بیسیم، و در عین حال حفظ کیفیت آن، تمامی محصولات خود را از منابع قابل اعتمادی تهیه کرده و واسط ها را حفظ نموده است. در این حالت علاوه بر عرضه محصولات با گارانتی اصلی، قیمت دستگاه نیز بصورت واقعی بوده و مشتریان می توانند با اطمینان کامل محصول مدنظر خود را خریداری کنند.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: بارکد خوان , بارکد اسکنر , بارکد زن , خرید بارکد خوان بیسیم , قیمت بارکد خوان بیسیم , انواع بارکد خوان بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 23 اسفند 1396
.

شرکت های تولید کننده ماشین حساب به دلیل ماهیت آنها، نیاز به فناوری های خاص دارند تا بتوانند معدلات منطقی و ریاضی را در قالب یک دستگاه پیاده کنند. ماشین حساب مهندسی یکی از بهترین و پیشرفته ترین آنهاست که قادر است معادلات پیشرفته را با سرعتی زیاد برای شما محاسبه نماید. حتی برخی از آنها می توانند نتایج را بر روی نمودار نمایش داده و الگوریتم های پیچیده ای را حل نمایند. بنابراین خرید ماشین حساب شاید کمی نیاز به دانش قبلی و آشنایی با انواع ماشین حساب داشته باشد زیرا علاوه بر فناوری و ویژگی های آنها، قیمت ماشین حساب مهندسی با مدل های معمولی کاملا متفاوت است. به همین منظور اگر به دنبال  خرید ماشین حساب پیشرفته هستید، قبل از هر اقدامی نیازمندی های خود را بشمارید. از طرفی دیگر برندهای زیادی به تولید ماشین حساب روی آورده اند که برخی ماشین حساب مهندسی ایرانی هستند. شرکت های داخلی نیز با تولید ماشین حساب مهندسی ایرانی در حال رقابت با شرکت های خارجی هستند.

ویژگی های ماشین حساب مهندسی ایرانی

ویژگی های ماشین حساب مهندسی ایرانی

ذهنیت متفاوتی که این روزها گریبان گیر بازار داخلی است، عدم اعتماد به سازندگان و تولیدات داخل است. شکی در کیفیت محصولات شرکت های بزرگ خارجی نیست، اما در بسیاری از محصولات و زمینه ها، شرکت های داخلی نیز در حال رقابت با آنها هستند. فقط نیاز دارند تا بیشتر شناخته شده و به آنها اعتماد شود. یکی از این نمونه ها ماشین حساب مهندسی ایرانی است که شرکت های مهندسی در حال تولید و گسترش آنها هستند. وجود ماشین حساب مهندسی ایرانی باعث افتخار و رونق بازار داخلی می شود. ماشین حساب مهندسی ایرانی توسط مهندسان داخلی ساخته شده و در حال رقابت با همپایان خارجی خود هستند. خرید این محصولات می تواند به اقتصاد داخل کمک شایان کند. علاوه بر این، کیفیت ماشین حساب مهندسی ایرانی همانند نمونه های خارجی خود بوده و قیمت های مناسبی نیز دارند. شرکت ایده برتر پارسیان با عرضه ماشین حساب مهندسی ایرانی سعی دارد تا به اقتصاد کشور کمک نماید و در جهت تبلیغ و گسترش کالای ایرانی قدمی مثبت بردارد تا همه با این محصولات بیشتر آشنا شوند.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: ماشین حساب , ماشین حساب مهندسی , ماشین حساب مهندسی ایرانی , خرید ماشین حساب , قیمت ماشین حساب ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 23 اسفند 1396
.

تلفن پاناسونیک TG3712

تعداد گوشی: 2 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: ندارد

معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TG3712

تلفن پاناسونیک KX-TG3712 از محصولات کارآمد و بسیار خوب شرکت پاناسونیک می باشد که از یک دستگاه تلفن باسیم رومیزی و یک دستگاه تلفن بی سیم با پایه ی شارژ جداگانه تشکیل شده است. این محصول دارای عملکرد ساده و آسان همراه با صدایی شفاف و بدون پارازیت می باشد. تلفن Panasonic KX-TG3712 با صفحه نمایش 1.8 اینچ LCD خود امکان مشاهده اسم و شماره مخاطبین شما را فراهم می سازد. دفترچه تلفن این گوشی به شما امکان شماره گیری سریع و آسان یکصد شماره تلفن و ذخیره اسم و شماره مخاطبین در حافظه تلفن را می دهد.

معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TG3712

در ادامه معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TG3712 باید گفت ویژگی Caller ID به شما امکان دیدن اسم و شماره تلفن های ورودی را می دهد. با استفاده از سیستم Talk Failure Power این تلفن پاناسونیک در هنگام قطعی برق انرزی خود را از باتری های گوشی و برق مستقیم موجود در سیم های تلفن تامین می کند. در تلفن پاناسونیک TG3712 از دو باتری نیم قلمی با قابلیت شارژ مجدد استفاده می شود که در حالت استندبای تا 24 ساعت و در حالت مکالمه تا 3 ساعت می توان از تلفن استفاده کرد.

مشخصات فنی تلفن بیسیم / باسیم Panasonic KX-TG3712

گوشی تلفن بی سیم TG3712 که یکی از انواع تلفن بیسیم پاناسونیک می باشد بسیار آسان نصب و راه اندازی می گردد و از صدایی با کیفیت عالی برخوردار است و هیچ گونه اختلالی در صدا وجود ندارد. دفترچه تلفن این محصول 100 شماره ای می باشد که نسبت به بقیه مدل ها در این رنج قیمت که 50 شماره ای هستند بسیاز مناسب می باشد. همچنین مقرون به صرفه بودن این گوشی نسبت به امکانات و کارایی آن موجب شده تا در مقایسه با مدل های بالاتر از سوی کاربران شکایتی مطرح نباشد.

مشخصات فنی تلفن بیسیم / باسیم Panasonic KX-TG3712

از مشخصات فنی تلفن بیسیم / باسیم Panasonic KX-TG3712 می توان به برد 50 متری آن اشاره کرد. این تلفن بیسیم با ابعاد 77*90*126 و وزن 140 گرم دارای فرکانس پاسخ گویی 2.4 گیگا هرتز می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید تلفن بیسیم / باسیم پاناسونیک TG3712 با توجه به ویژگی های خوبی که دارد مقرون به صرفه است.

تلفن پاناسونیک Panasonic KX-TG3712

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG3712 مناسب برای استفاده در مصارف خانگی، دفاتر کار کوچک و یا کارگاه ها و تولیدی هایی با متراژ کوچک می باشد. از کالاهای مرتبط با تلفن پاناسونیک KX-TG3712 می توان به تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGD310 و تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG3611 DECT اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید تلفن بیسیم پاناسونیک می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: تلفن بی سیم , تلفن باسیم , تلفن رومیزی پاناسونیک , تلفن باسیم پاناسونیک TG3712 , تلفن بی سیم پاناسونیک TG3712 ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 23 اسفند 1396
.

صندلی مدیریتی لیو S91

مکانیزم: سینکرون 4 حالته
جنس کفی: چوب چند لایه
جک صندلی: کورس 8 سانتی
تعداد پایه: 5 پایه

معرفی صندلی مدیریتی لیو S91

صندلی مدیریتی S91 دارای طراحی فوق العاده و کلاسیک می باشد. پشت تکیه گاه صندلی مدیریتی از جنس چوب چند لایه می باشد که از لایه های چوب راش و صنوبر ساخته شده است و ظاهر این صندلی را از مدل های دیگر متمایز می کند.

معرفی صندلی مدیریتی لیو S91

برای معرفی صندلی مدیریتی لیو S91 باید بگوییم که ابر فوم این محصول از فوم سرد با دانسیته بالا ساخته شده است. صندلی مدیریتی لیو S91 مناسب برای استفاده در ادارات دولتی، آموزشگاه ها، دفاتر دولتی، شرکت ها و ارگان های اداری می باشد.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Live S91

صندلی مدیریتی لیو S91 با ابعاد 60*123 و وزن 24 کیلوگرم می باشد دارای روکش پارچه و چرم می باشد. این صندلی اداری که دارای 5 پایه می باشد جنس چرخ های آن از پلی آمید است و در هنگام جا به جایی بدون صدا می باشد.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Live S91

در مورد طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Live S91 باید گفت که جک صندلی از کورس 8 سانتی می باشد و همچنین مکانیزم این صندلی سینکرون 4 حالته است. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت صندلی مدیریتی و خرید آن با توجه به ویژگی هایی که دارند مقرون به صرفه می باشد.

صندلی مدیریتی لیو Live S91

صندلی مدیریتی لیو Live S91 دارای رنگ های متنوعی می باشد که می توان از روی کالیته، رنگ مورد نظر را انتخاب کرد. دسته ی این صندلی اداری به صورت ثابت می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت صندلی مدیریت می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری , صندلی اداری , صندلی مدیریتی , صندلی مدیریتی لیو S91 , قیمت صندلی مدیریتی لیو S91 , صندلی مدیریتی Live S91 ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 23 اسفند 1396
.

صندلی مدیریتی لیو A81i

مکانیزم: سینکرون چهار حالته
جنس کفی: چوب
جک صندلی: کورس 12 سانتی
تعداد پایه: 5 پایه

معرفی صندلی مدیریتی لیو A81i

صندلی مدیریتی لیو مدل A81i یکی از محصولات استاندارد شرکت لیو Live می باشد. چرخ های این صندلی مدیریتی از جنس پلی امید با روکش Pu ساخته شده است که موجب بی صدا بودن در هنگام جا به جایی و همچنین عدم لرزش آن می شود.

معرفی صندلی مدیریتی لیو A81i

در ادامه به معرفی صندلی مدیریتی لیو A81i می پردازیم. در این محصول پایه ها از جنس لوله فولادی یا روکش نیکل - کروم براق تولید شده اند که با ضخامتی در حدود 12 میکرون، کیفیت مناسبی را ارائه می دهند. 

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی لیو Live A81i

صندلی مدیریتی لیو بر اساس مکانیزم سینکرون چهار حالته طراحی شده که قابلیت تنظیم دقیق در موقعیت های مختلف را دارد و کاربر با آن کاملا احساس راحتی می کند. همچنین پشت سری از جنس انتگرال بوده و دسته ها از جنس فولاد و با رویه بهداشتی پلی پورتان تولید شده اند.

برای توضیح دقیق تر طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی لیو Live A81i باید بگوییم که ابر یا فوم این صندلی اداری از جنس فوم پلی اورتان تزریق سرد است که باعث گردش خوب مناسب در پاها می شود. به علاوه در طول زمان دچار افت ضخامت، پودر شدگی یا تغییر شکل نخواهد شد.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی لیو Live A81i

صندلی مدیریتی لیو Live A81i

صندلی مدیریتی لیو A81i در دو مدل با روکش پارچه و روکش چرم ارائه می شود. روکش پارچه ای این صندلی ضد سایش و قابل شستشو بوده و احتمال تغییر رنگ آن به حداقل رسیده. روکش چرم مصنوعی نیز بدون بو و مقاوم در برابر سایش می باشد.

لازم به ذکر است که صندلی مدیریتی لیو Live A81i دارای گارانتی سه ساله از تاریخ تولید می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت صندلی مدیریتی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری , صندلی اداری , صندلی مدیریتی , صندلی مدیریتی لیو A81i , قیمت صندلی مدیریتی لیو A81i , خرید صندلی مدیریتی A81i ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 23 اسفند 1396
.

صندلی مدیریتی لیو T91i

مکانیزم: سینکرون چهار حالته
جنس کفی: چوب
جک صندلی: کورس 10 سانتی
تعداد پایه: 5 پایه آلومینیومی

معرفی صندلی مدیریتی لیو T91i

صندلی مدیریتی مدل لیو T91i به دلیل داشتن گرم کن و ویبراتور با مدل های دیگر فرق می کند. این صندلی مدیریتی دارای 5 پایه چتری از جنس آلومینیوم درجه یک می باشد که دارای کیفیت سطح مناسب بوده و به خوبی پولیش شده است.

معرفی صندلی مدیریتی لیو T91i

در ادامه معرفی صندلی مدیریتی لیو T91i باید گفت که مکانیزم این صندلی سینکرون چهار حالته بوده و دارای مکانیزم تنظیم پشی و نشیمنگاه می باشد. صندلی مدیریتی لیو T91i مناسب برای استفاده در ادارات دولتی، آموزشگاه ها، دفاتر دولتی، شرکت ها و ارگان های اداری می باشد.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی لیو Live T91i

چرخ های صندلی مدیریتی لیو از جنس پلی آمید با روکش Pu می باشد که در هنگام جا به جایی بیصدا و بدون لرزش می باشد. جنس کف و پشتی این صندلی اداری از چوب چند لایه مستحکم می باشد که توسط گرما شکل داده شده است و دارای مقاومت بسیا بالا می باشد.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی لیو Live T91i

در مورد طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی لیو Live T91i باید گفت روکش پارچه این محصول امکان شستشو با شوینده های مبلی با حداقل تغییر رنگ  و مقاومت در برابر سایش تا 50000 مرتبه را دارد. جک صندلی مدیریتی لیو T91i از نوع کورس 10 سانتی می باشد.

صندلی مدیریتی لیو Live T91i

فوم صندلی مدیریتی لیو Live T91i از فوم پلی اورتان تزریق سرد می باشد و از ویژگی های آن می توان به عدم افت ضخامت و پودر شوندگی در اثر استفاده و تغییر شکل ناشی از آن در طول عمر صندلی اشاره کرد.

روکش چرم مصنوعی این صندلی مقاوم در برابر سایش تا 50000 مرتبه می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت صندلی مدیریتی می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری , صندلی اداری , صندلی مدیریتی , صندلی مدیریتی لیو T91i , قیمت صندلی مدیریتی لیو T91i , صندلی مدیریتی Live T91i ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 23 اسفند 1396
.

صندلی مدیریتی لیو G91

مکانیزم: سینکرون چهار حالته
جنس کفی: چوب
جک صندلی: کورس جک 10 سانتی
تعداد پایه: 5 پایه آلومینیومی

معرفی صندلی مدیریتی لیو G91

صندلی مدیریتی لیو مدل G91 یکی از محصولات استاندارد شرکت لیو Live می باشد. این مدل صندلی مدیریتی لیو با طراحی ارگونومیک، استاندارد و طبی خود توجه کاربر را جلب می کند. همچنین با تکیه گاه S مانند و استفاده از دانسیته استاندارد، گودی کمر پر شده و ستون فقرات به صورت صحیح قرار می گیرد.

معرفی صندلی مدیریتی لیو G91

در ادامه به معرفی صندلی مدیریتی لیو G91 می پردازیم. چرخ های این صندلی مدیریتی از جنس پلی امید با روکش Pu ساخته شده است که حالت نرم دارد و باعث می شود جابه جایی و حرکت آن بدون صدا و لرزش انجام گردد. 

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی لیو Live G91

صندلی مدیریتی لیو g91 دارای 5 پایه است که با آلیاژ آلومینیوم یکپارچه تولید شده است. استفاده از این آلیاژ موجب سبک بودن پایه ها در عین استحکام بالا می باشد. دسته های صندلی نیز از فولاد است و با روکش بهداشتی انتگرال ساخته شده است.

در ادامه طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی لیو Live G91 باید بگوییم که این صندلی اداری دارای جک کورسی 10 سانتی می باشد که وظیفه تنظیم ارتفاع صندلی را به عهده دارد. همچنین با سه سال گارانتی از زمان تولید ارائه می گردد.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی لیو Live G91

صندلی مدیریتی لیو Live G91

صندلی مدیریتی لیو Live G91 در دو مدل با روکش پارچه ای و روکش چرم مصنوعی تولید می شود. هر دو نوع روکش ضد عرق و بسیار با کیفیت بوده و قابلیت شستشو دارند. این صندلی برای استفاده در ادارات دولتی، آموزشگاه ها و شرکت ها مناسب می باشد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت صندلی مدیریتی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری , صندلی اداری , صندلی مدیریتی , صندلی مدیریتی لیو G91 , خرید صندلی مدیریتی لیوG91 , قیمت صندلی مدیریتی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 23 اسفند 1396
.

پرینتر یکی از انواع ماشین های اداری است که کاربردهای زیادی در ادارات، شرکت ها و همچنین استفاده های خانگی دارد. در حال حاضر بسیار از شرکت های تولید کننده پرینتر، دستگاه هایی را تولید و روانه بازار کرده اند که از قابلیت اتصال وای فای wifi برخوردار هستند. این چاپگرها به دلیل سهولت استفاده و امکان پرینت گرفتن از راه دور، محبوبیت زیادی میان کاربران پیدا کرده اند. یکی دیگر از ویژگی های کاربر پسند پرینترهای جدید، امکان نصب آن به صورت وایرلس است. تمام پرینترهای شرکت اچ پی HP از این قابلیت پشتیبانی می کنند. به همین دلیل قصد داریم در ادامه نحوه نصب پرینتر اچ پی HP M201dw به صورت وایرلس را آموزش دهیم.  

آموزش نحوه نصب پرینتر به صورت وایرلس 

آموزش نحوه نصب پرینتر به صورت وایرلس

نصب پرینتر اچ پی مدل HP M201dw به صورت بی سیم به دو روش انجام می شود: نصب با استفاده از مودم یا روتر دارای WPS و نصب پرینتر بدون نیاز به فناوری WPS. در قسمت قبلی این آموزش، نصب پرینتر به صورت وایرلس و با استفاده از WPS را توضیح دادیم. در این قسمت به آموزش نحوه نصب پرینتر به صورت وایرلس و بدون نیاز به WPS می پردازیم. 

حتما بخوانید: آموزش نصب پرینتر به صورت وایرلس (1)

مانند روش قبل، ابتدا باید مراحل اولیه نصب پرینتر را انجام دهید:

1- ابتدا، پرینتر را روشن کنید و زبان (English) و موقعیت دستگاه پرینتر را انتخاب نمایید.

2- برای انتخاب موقعیت مکانی باید کشوری را انتخاب کنید که تنظیمات کاغذ در آن با ایران یکی باشد. با توجه به این که بیشترین سایز کاغذ مورد استفاده در ایران سایز A4 است، بهتر است در اینجا کشور استرالیا Australia را انتخاب کنید. 

3- در این قسمت، نوع تنظیمات اولیه را با گزینه Self-Managed انتخاب کنید.

بعد از این مراحل اولیه، دستگاه چاپگر شما آماده نصب به صورت وایرلس یا بی سیم است. توجه نمایید که در روش نصب بدون نیاز به تکنولوژی WPS، نیازی به وصل کردن پرینتر به مودم نیست و تمام مرحله ها به صورت نرم افزاری انجام می شوند.

1- درایور پرینتر را اجرا کنید و تا مرحله 3، مانند روش قبل پیش بروید.

2- در پنجره Connection Type، گزینه آخر یعنی Help me setup first-time Wireless connection را انتخاب کنید. سپس در منویی که پایین پنجره باز می شود، گزینه Yes, retrieve the wireless setting on my computer را بزنید و روی Next کلیک کنید.

آموزش نحوه نصب پرینتر به صورت وایرلس

3- در مرحله بعدی، گزنیه اول را انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید. مراحل نصب پرینتر به صورت خودکار انجام می شوند البته ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

آموزش نحوه نصب پرینتر به صورت وایرلس

4- سپس پیغامی را مشاهده می کنید که نشان می دهد نصب دستگاه پرینتر با موفقیت انجام شده است. برای ادامه روی Next کلیک کنید. در آخر نیز، پیغام پایان نصب نشان داده خواهد شد. روی Finish کلیک کنید تا عملیت نصب پایان یابد. شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پرینتر و همچنین دریافت مشاوره تخصصی با کارشناسان، به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر اچ پی , نصب پرینتر اچ پی , آموزش نصب پرینتر , نصب پرینتر به صورت وایرلس ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 14 اسفند 1396
.

حتما بارها واژه بیت کوین Bitcoin را شنیده اید و مطالبی را در مورد آن می دانید. در اینجا قصد داریم تا کمی دقیق تر در مورد این پدیده سخن بگوییم. بیت کوین Bitcoin در واقع یک ارز رمزی یا یک نوع پول دیجیتالی است که بر پایه رمز و کد بنا شده است. بیت کوین یک روش پرداخت جدید با استفاده از فناوری Peer-To-Peer است این پول دیجیتالی تحت نظارت هیچ گونه مرجع یا بانک مرکزی قرار ندارد و کاربرانی که از آن استفاده می کنند خرید و فروش خود را به طور مستقیم و تحت شبکه انجام می دهند. به بیان دقیق تر بیت کوین، یک سیستم پول الکترونیک است که برای کاربران و مشتریان خود این امکان را فراهم می کند بدون حضور هیچ سیستم واسطه ی دیگری مثل بانک یا سازمانی دیگر، به تبادل ارز و پول بپردازند.

حتما بخوانید: افزایش امنیت گوشی و تبلت اندروید

معرفی بیت کوین Bitcoin

معرفی بیت کوین Bitcoin

برای معرفی بیت کوین Bitcoin و بین خصوصیات آن باید بگوییم که این سیستم پول دیجیتالی یا ارز رمزی مزایای زیادی دارد از جمله این که کاربر با استفاده از آن می تواند پرداخت های خود را با سرعت بالا و هزینه بسیار کمتر انجام دهد. علاوه بر این برای تراکنش هایی با مبلغ بالا، لزومی به پرداخت هزینه به یک بانک واسطه نخواهد بود. شما به عنوان کاربر بیت کوین، می توانید با تلفن همراه خود و طی دو مرحله، به آسانی پرداخت مورد نظرتان را انجام دهید. بدون این که نیازی داشته باشید وارد حساب کاربری شده یا پسورد خاصی را تایپ کنید. فقط کافی است QR Code را ارائه دهید تا اسکن شود. در این سیستم الکترونیک، به دلیل وجود رمز نگاری و حفاظت سطح بالا، پول شما در برابر هک مصون بوده و در امنیت کامل خواهد بود. به این ترتیب کسی نمی تواند به جای کس دیگری پرداخت انجام دهد یا پولی را شارژ کند. سیستم Bitcoin هیچ محدودیت زمانی و مکانی را برای کاربران خود ایجاد نکرده است و شما حتی در مواقع تعطیل نیز می توانید به آسانی از آن استفاده نمایید.

از دیگر مزیت های این سیستم این است که تبادلات بین المللی با سرعت بسیار بالایی انجام می شوند. ارسال وجه یا تبادل پول در بیت کوین مانند تبادل پول با همسایه یا دوستتان است و بدون وقفه چند روزه یا پرداخت هزینه انجام می شود. به علاوه مبلغ حداقل یا حداکثری برای این تبادلات تعیین نشده است. همچنین همان طور که می دانید، شماره کارت های بانکی در بسیاری مواقع مورد سوءاستفاده مجرمان و هکرها قرار می گیرند. اما در سیستم پول الکترونیکی و استفاده از بیت کوین هیچ شماره مشخصی وجود ندارد و تمام تبادلات مثل معامله با پول نقد، بدون نیاز به آشکار شدن هویت شما، انجام می شوند. 

شرکت ایده برتر پارسیان انواع ماشین های اداری، تجهیزات آموزشی و فروشگاهی، کامپیوتر و لپ تاپ، سیستم های امنیتی، مبلمان اداری و لوازم خانگی را با مناسب ترین قیمت و گارانتی اصلی ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: بیت کوین , پول دیجیتالی , ارز دیجیتالی , پول دیجیتالی بیت کوین , ارز رمزی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 14 اسفند 1396
.

استفاده از تجهیزات مدرن در همه مشاغل و کاربری ها به کیفیت بالاتر کار کمک زیادی می کند. در این خصوص ویدئو پروژکتور را می توان دستگاهی دانست که توانسته عصر قدیم را به دنیای مدرن متصل کند. شاید همیشه خرید یک مانیتور برای نمایش تصاویر مقرون به صرفه نباشد ولی با داشتن یک ویدیو پروژکتور بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. امروزه کاربرد دیتا ویدئو پروژکتور رو به افزایش است و حتی به منازل هم راه پیدا کرده است و علاقمندان به تماشای فیلم، از آن بهره می برند. با گسترش استفاده از دیتا پروژکتور شرکت های سازنده آن ها به فکر تولید ویدئو پروژکتور Full HD ، سه بعدی و سایر موارد افتادند. بسیاری از افراد قصد دارند تا تصاویر و فیلم ها را با کیفیت های اچ دی تماشا کنند که وضوح تصویر بالایی را به شما عرضه می کند. شاید قیمت ویدئو پروژکتور HD نسبت به سایر نمونه های معمولی بیشتر باشد، اما وضوح تصویر آن بسیار بالاتر خواهد بود که این موضوع قیمت آن را توجیه می کند.

قیمت انواع ویدئو پروژکتور  hd

قیمت انواع ویدئو پروژکتور  hd

دیگر زمان آن گذشته که فیلمی را با کیفیت پایین تماشا کرد و همه به دنبال کیفیت بالاتری هستند. علاوه بر فیلم، هنگامی که قرار است با ویدیو پروژکتور مطلبی ارائه شود، با توجه به محیط و تعداد افرادی که آن را تماشا می کنند، وجود ویدئو پروژکتور  Full HDو یا همان مدل های اچ دی می توانند کیفیت تصویر بهتری را به شما بدهند. با گسترش فناوری ها و پیشرفت در زمینه کیفیت تصویر، قیمت ویدئو پروژکتور hd نیز به مرور کاهش یافته و اکنون با هزینه مقرون به صرفه تری عرضه می گردند. البته با توجه به کاربرد فراوان ویدئو پروژکتور در همه زمینه ها، برای بسیاری خرید آن الزامی محسوب می شود. مجموعه ایده برتر پارسیان با فروش انواع دیتا ویدئو پروژکتور از طریق وبسایت، به کاربر اجازه می دهد تا اطلاعات فنی، خرید آسان و قیمت ویدئو پروژکتور Full HD را به خوبی مشاهده کند و در صورت تمایل محصول مورد نظر را خریداری نماید. این کار به کاهش هزینه ها و مدت زمان خرید، کمک شایانی می کند.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور , ویدیو پروژکتور , دیتا پروژکتور , ویدئو پروژکتور HD , ویدئو پروژکتور Full HD , قیمت ویدئو پروژکتور ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 14 اسفند 1396
.

در دنیای پرینتر علاقمندان به چاپ متون به سمت خرید پرینتر لیزری می روند که علاوه بر کیفیت خوب چاپ، سرعت بالایی نیز دارد. به دلیل پرکاربرد بودن آن ها، قیمت پرینتر لیزری نسبت به سایرین مقرون به صرفه بوده و می توانید با اطمینان از آن استفاده کنید. شاید برای برخی این سوال پیش بیاید که پرینتر لیزری چگونه کار میکند ؟ که در پاسخ باید گفت، پرینتر لیزری یک فرآیند چاپ دیجیتال الکترواستاتیک را پیاده سازی می کند که برای چاپ متن و گرافیک ها بسیار کاربردی است. پرینتر لیزری همزمان از فشار و حرارت برای تثبیت تونر بر روی کاغذ استفاده می کند. این مدل پرینتر در مدل های مختلفی مانند چاپگر لیزری a3 سیاه و سفید و یا پرینتر تک کاره لیزری وجود دارند و عرضه می شوند. شرکت های سازنده همیشه برای عرضه بهترین مدل با بهترین امکانات در حال رقابت هستند ، اما امروزه این رقابت به عرضه بهترین قیمت پرینتر لیزری رسیده است . به هر حال شرکت های بزرگ تقریبا کیفیت مشابهی در محصولات دارند و قیمت موضوع مهمی در این بین به شمار می رود.

بهترین قیمت انواع پرینتر لیزری

بهترین قیمت انواع پرینتر لیزری

به دلیل محبوبیت و کارایی پرینتر لیزری، افراد زیادی به سمت خرید آن جذب شده اند اما کاربران خانگی و یا برخی از ادارات و شرکت ها بیشتر تمایل دارند تا پرینتر چند کاره لیزری تهیه کنند، زیرا در این حالت می توانند با قیمت کمتر، همزمان به چند دستگاه دست پیدا کنند. مجموعه ایده برتر پارسیان سال هاست به عنوان مرکز مجاز فروش پرینتر لیزری فعالیت می کند، قادر است تا بروزترین و بهترین قیمت انواع پرینتر لیزری را ارائه کند. این مجموعه به دلیل عرضه محصولات خود از برندهای مختلف، لیست قیمت پرینتر لیزری را بصورت آماده و به روز شده در اختیار دارد و همیشه با بهترین قیمت عرضه می کند. شما می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان، قیمت محصولات را مشاهده کرده و با سایرین مقایسه کنید. این مجموعه هدف خود را جلب رضایت مشتری می داند با عرضه بهترین قیمت پرینتر لیزری به دنبال رسیدن به این هدف است.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر لیزری , پرینتر چند کاره لیزری , قیمت پرینتر لیزری , بهترین قیمت پرینتر لیزری , فروش پرینتر لیزری ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 14 اسفند 1396
.

امروزه شرکت های سازنده چاپگر پا را فراتر از حد معمول گذاشته و به کمک فروشگاه ها و رستوران ها شتافتند. آن ها با تولید چاپگر فاکتور فروشگاهی توانستند تا سرعت و دقت و البته زیبایی ارائه فاکتور کمک بسزایی کرده اند. تقریبا همه فروشگاه ها و رستوران های امروزی، صندوق تسویه حساب خود را از سایر بخش ها جدا کرده اند و چاپگر فروشگاهی را در آنجا قرار می دهند. در این حالت، هنگامی که خرید به اتمام می رسد، مسئول تسویه فروشگاه قیمت اقلام خریداری شده را محاسبه کرده و با فشردن تنها یک دکمه، جزییات خرید به همراه سایر اطلاعات و قیمت ها در یک برگه به سرعت چاپ می شود. به دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت پرینترهای فروشگاهی تقریبا همه فروشگاه ها از این دستگاه کاربردی استفاده می کنند. البته توصیه می شود مراکز معتبر را برای خرید انتخاب کنید، زیرا علاوه بر قیمت، از اصالت کالا نیز اطمینان پیدا می کنید. علاوه بر این، از گارانتی معتبر نیز برخوردار خواهید شد.

خرید چاپگر فاکتور فروشگاهی

خرید چاپگر فاکتور فروشگاهی

شاید چاپگر فاکتور فروشگاهی تجهیز چندان پیچیده ای به شمار نرود، اما بسیار کاربردی است. البته هنگامی که زیر بار قرار گیرد، همین دستگاه نیز تفاوت هایی در میزان پاسخگویی از خود نشان خواهد داد. این موضوع نیز به دلیل وجود شرکت های سازنده مختلف است که پرینترهای صدور فیش متنوعی می سازند. سازندگان این مدل دستگاه ها قیمت چاپگر فاکتور را تا جای ممکن رقابتی ارائه می کنند تا مشتریان بیشتری از این فناوری استفاده کنند. در این حالت خرید چاپگر فاکتور فروشگاهی به فروشگاه شما کمک میکند تا به سرعت پاسخگوی مشتریان خود باشید. البته برخی از نمونه های این دستگاه مانند دستگاه چاپ فاکتور سیار نیز تولید شده اند تا در برخی از مشاغل مانند صدور فاکتور هزینه پارکینگ و یا در برخی از رستوران ها، برای چاپ فاکتور در کنار میز مشتری استفاده شود. مجموعه ایده برتر پارسیان فروشگاه جامعی را راه اندازی کرده است که به واسطه آن، محصولات متنوعی را از شرکت های معتبر عرضه می کند. علاوه بر این، می توانید تمامی محصولات را به همراه گارانتی اصلی دریافت نمایید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: چاپگر , چاپگر فروشگاهی , چاپگر فاکتور فروشگاهی , پرینتر صدور فیش , قیمت چاپگر فاکتور , خرید چاپگر فاکتور فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 14 اسفند 1396
.

صندلی مدیریتی دنا 940

مکانیزم: سینکرون چهار حالته
جنس کفی: چوب
جک صندلی: گازی کورس 8 سانتی
تعداد پایه: 5 پایه

معرفی صندلی مدیریتی دنا 940

صندلی مدیریتی مدل دنا 940 یکی از مدل هایی است که با مکانیزم خیره کننده خود قابلیت حرکت همزمان نشیمنگاه، پشتی، دسته ها و زیرسری را دارد. همچنین جنس نشیمنگاه و اسکلت این صندلی مدیریتی از چوب چند لایه می باشد.

معرفی صندلی مدیریتی دنا 940

برای معرفی صندلی مدیریتی دنا 940 باید بگوییم که چرخ های این صندلی مدیریتی از نوع پلی آمید می باشد. صندلی مدیریتی دنا 940 مناسب برای استفاده در ادارات دولتی، آموزشگاه ها، دفاتر دولتی، شرکت ها و ارگان های اداری می باشد.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Dena 940

یکی از مشکلاتی که صندلی های اداری با آن دست و پنجه نرم می کردند از قابل درآمدن و تغییر شکل فوم صندلی بود که بعد از استفاده های مکرر و بلند مدت حالت خود را از دست می دهد. اما شرکت دنا با به کار گیری فوم سرد با دانسیته بالا در این صندلی اداری توانسته مشکل را حل کند.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Dena 940

در مورد طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Dena 940 باید گفت که برای زیبایی و استحکام قطعات مکانیزم، پایه و بدنه ی چرخ ها از آلیاژ آلومینیومی و زاماک و دایکاست ساخته شده است. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت صندلی مدیریتی  و خرید آن با توجه به ویژگی هایی که دارند مقرون به صرفه می باشد.

صندلی مدیریتی دنا Dena 940

روکش صندلی مدیریتی دنا Dena 940 در طرح های متنوع و به سلیقه مشتری ارائه می گردد و قابل شستشو با مواد شوینده می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت صندلی مدیریتی می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری , صندلی اداری , صندلی مدیریتی , صندلی مدیریتی دنا 940 , قیمت صندلی مدیریتی دنا 940 , صندلی مدیریتی Dena 940 ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 14 اسفند 1396
.
پرینتر برادر L5500DN

چاپ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه وسفید:  42 برگ در دقیقه

رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
موادمصرفی
 TN

معرفی و بررسی پرینتر لیزری برادر L5500DN

پرینتر برادر مدل L5500DN یکی از محصولات قدرتمند و با کیفیت شرکت برادر Brother است. این دستگاه، یک پرینتر چند کاره است که علاوه بر پرینت قابلیت کپی و اسکن نیز دارد و کاربر را از خرید سه دستگاه مجزا بی نیاز می کند.

معرفی و بررسی پرینتر لیزری برادر L5500DN

در ادامه به معرفی و بررسی پرینتر لیزری برادر L5500DN می پردازیم. وضوح چاپ این پرینتر میزان 1200*1200 dpi است که کیفیت خوبی را برای چاپ اسناد مختلف ارائه می دهد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره برادر L5500DN

پرینتر 5500dn برادر، چاپ را به صورت سیاه و سفید انجام می دهد. هچنین دارای سرعت چاپ 42 برگ در دقیقه و سرعت کپی 42 برگ در دقیقه می باشد. این چاپگر لیزری دارای قابلیت تغذیه خودکار یا ADF است که به همراه دورو زن اتوماتیک موجب سهولت کار با دستگاه خواهد شد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره برادر L5500DN به اینجا ختم نمی شود. سینی کاغذ در پرینتر برادر 5500dn، به اندازه 250 برگ ظرفیت دارد. وجود یک صفحه نمایش LCD و حافظه 256 مگابایتی از دیگر مزیت های پرینتر لیزری برادر Brother است. 

پرینتر لیزری سه کاره برادر Brother DCP-L5500DN

پرینتر لیزری سه کاره برادر Brother DCP-L5500DN

 پرینتر لیزری سه کاره برادر Brother DCP-L5500DN یک دستگاه پر قدرت است که با گارانتی 3 ساله عرضه می شود. این پرینتر با توان کار ماهیانه 50.000 برگ، برای استفاده در دفاتر و سازمان ها با حجم کاری بالا مناسب است. همچنین پرینتر لیزری سه کاره برادر فاقد اتصال wifi می باشد که این موضوع برای برخی ارگان ها، یک مزیت محسوب می شود.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع پرینتر سه کاره لیزری با گارانتی اصلی به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا از طریق تماس با شماره تلفن 73027-021 با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر لیزری , پرینتر برادر 5500 , پرینتر لیزری برادر 5500dn , قیمت پرینتر لیزری برادر L5500DN , خرید پرینتر سه کاره لیزری ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 14 اسفند 1396
.

صندلی مدیریتی دنا 910

مکانیزم: اتوبوسی
جنس کفی: چوب
جک صندلی: کورس 8 سانتی
تعداد پایه: 5 پایه

معرفی صندلی مدیریتی دنا 910

صندلی مدیریتی مدل دنا 910 با ارگونومی صحیح و ساختار استاندارد و طراحی زیبا یکی از گزینه های انتخابی برای یک دفتر مدیریتی زیبا و شیک می باشد. همچنین روکش های این صندلی مدیریتی قابل شستشو با مواد شوینده فرش می باشد.

معرفی صندلی مدیریتی دنا 910

برای معرفی صندلی مدیریتی دنا 910 باید بگوییم که نشیمنگاه از جنس فوم سرد بوده و در برابر استفاده مکرر بسیار مقاوم می باشد و شکل اولیه خود را حفظ می نماید. صندلی مدیریتی دنا 910 مناسب برای استفاده در ادارات دولتی، آموزشگاه ها، دفاتر دولتی، شرکت ها و ارگان های اداری می باشد.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Dena 910

ارتفاع صندلی توسط جک گازی با کورس 8 سانتی متری قابل تنظیم می باشد. از دیگر ویژگی های این صندلی اداری می توان به جنس دسته ها اشاره کرد که از انتگرال بوده و به صلیغه مشتری می توان از جنس چرم روکش دسته ها را روکش کنید.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Dena 910

در مورد طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Dena 910 باید گفت که این صندلی به دلیل داشتن برجستگی در پشتی باعث می شود تا گودی کمر کاربر خالی نباشد و طی استفاده طولانی مدت باعث کمر درد نشود. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت صندلی مدیریتی  و خرید آن با توجه به ویژگی هایی که دارند مقرون به صرفه می باشد.

صندلی مدیریتی دنا Dena 910

جهت جا به جایی راحت چرخ های صندلی مدیریتی دنا Dena 910 از جنس پلی آمید می باشد که با یک لایه Pu بسیار روان و مقاوم پوشیده شده است که در هنگام جا به جایی بی صدا بوده و لرزش ندارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت صندلی مدیریتی می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری , صندلی اداری , صندلی مدیریتی , صندلی مدیریتی دنا 910 , قیمت صندلی مدیریتی دنا 910 , صندلی مدیریتی Dena 910 ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 14 اسفند 1396
.
پرینتر اپسون​ L3050
قابلیت :پرینتر،کپی و اسکنر  (3کاره)
چاپ:رنگی و سیاه سفید
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 33 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 15 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ:
 5760*1440 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A4
موادمصرفی
T6642, T6644, T6643
 
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره HP Officejet 2620

معرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L3050

پرینتر اپسون مدل L3050 یکی از دستگاه های بسیار با کیفیت و پرکاربرد شرکت اپسون Epson است. این دستگاه، یک پرینتر سه کاره است و قابلیت انجام پرینت، کپی و اسکن را دارد.

معرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L3050

در ادامه به معرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L3050 می پردازیم. تکنولوژی چاپ پرینتر جوهر افشان اپسون Epson به صورت جوهرافشان است و چاپ اسناد را به صورت رنگی و سیاه و سفید انجام می دهد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اپسون L3050

وضوح چاپ پرینتر L3050 اپسون، 5760*1440 dpi است که کیفیت خوبی را برای چاپ اسناد مختلف ارائه می نماید. این پرینتر جوهر افشان، چاپ سیاه و سفید را با سرعت 33 برگ در دقیقه و چاپ رنگی را با سرعت 15 برگ در دقیقه انجام می دهد.

بیان قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اپسون L3050 به اینجا ختم نمی شود. این دستگاه دارای قابلیت اتصال بی سیم است، کارکرد کارتریج مشکی آن 400 برگ و کارکرد کاتریج رنگی 350 برگ می باشد.

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson L3050

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson L3050

پرینتر سه کاره جوهر افشان اپسون، دارای تانک و مخزن جوهر است که بسیار مقرون به صرفه می باشد. این پرینتر به تازگی وارد بازار شده و جایگزین مدل های قبلی این شرکت قرار گرفته است. 

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson L3050 با توان کار ماهیانه 1000 برگ، برای استفاده در منزل و ادارات مناسب است. فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان به فروش پرینترهای جوهر افشان با گارانتی اصلی می پردازد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر جوهر افشان , پرینتر جوهرافشان , پرینتر اپسون L3050 , پرینتر جوهر افشان اپسون L3050 , قیمت پرینتر چندکاره اپسون L3050 ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 14 اسفند 1396
.

بسیاری از شرکت های تولید کننده پرینتر، دستگاه هایی را تولید و روانه بازار کرده اند که از قابلیت اتصال وای فای wifi برخوردار هستند. یکی از ویژگی های کاربر پسند پرینترهای جدید، امکان نصب آن به صورت وایرلس است. تمام پرینترهای شرکت اچ پی HP از این قابلیت پشتیبانی می کنند. به همین دلیل قصد داریم در قسمت نحوه نصب پرینتر اچ پی HP M201dw به صورت وایرلس را آموزش دهیم.

آموزش نحوه نصب پرینتر به صورت وایرلس

آموزش نحوه نصب پرینتر به صورت وایرلس

1- ابتدا، پرینتر را روشن کنید و زبان (English) و موقعیت دستگاه پرینتر را انتخاب نمایید.

2- برای انتخاب موقعیت مکانی باید کشوری را انتخاب کنید که تنظیمات کاغذ در آن با ایران یکی باشد. با توجه به این که بیشترین سایز کاغذ مورد استفاده در ایران سایز A4 است، بهتر است در اینجا کشور استرالیا Australia را انتخاب کنید.  

3- در این قسمت، نوع تنظیمات اولیه را با گزینه Self-Managed انتخاب کنید.

حتما بخوانید: آموزش پرینت آسان فایل ها با نرم افزار HP Print

بعد از این مراحل اولیه، پرینتر شما آماده نصب به صورت وایرلس یا بی سیم است. در ادامه به آموزش نحوه نصب پرینتر به صورت وایرلس می پردازیم. نصب پرینتر اچ پی مدل HP M201dw به صورت بی سیم به دو روش انجام می شود: نصب با استفاده از مودم یا روتر دارای WPS و نصب پرینتر بدون نیاز به فناوری WPS. در اینجا، ابتدا روش اول را توضیح می دهیم:

1- ابتدا مطمئن شوید که WPS روی مودم کامپیتور فعال است. سپس از روی پرینتر دکمه وایرلس را بزنید و وارد بخش تنظیمات شوید.

آموزش نحوه نصب پرینتر به صورت وایرلس

2- در منوی بازشده، وارد Turn Wireless On/off شده و وضعیت وایرلس را On کنید.

3- سپس وارد  قسمت Wi-Fi Protected Setup شده و گزینه Pushbutton را بزنید.

آموزش نحوه نصب پرینتر به صورت وایرلس

4- اکنون باید دکمه WPS را (پشت مودم یا روتر ) بزنید تا چراغ آن شروع به چشمک زدن کند. بعد OK را از روی پنل دستگاه زده و صبر کنید تا ارتباط میان مودم و پرینتر برقرار شود.

5- در این مرحله پیام Connection Established را مشاهده خواهید کرد. OK را بزنید.

آموزش نحوه نصب پرینتر به صورت وایرلس

6- حال برای نصب درایور پرینتر، سی دی درایور را اجرا کنید و روی Next کلیک کنید. سپس تیک تایید را بزنید و دوباره روی Next کلیک کنید.

آموزش نحوه نصب پرینتر به صورت وایرلس

7- برای نصب وایرلس، گزینه Conenct through network را انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید.

آموزش نحوه نصب پرینتر به صورت وایرلس

8- برنامه، پس از جستجو برای درست بودن اتصال در شبکه، اطلاعات پرینتر شما را نمایش می دهد. در صورت تایید، روی Next کلیک کنید. به این ترتیب بعد از چند دقیقه، پیغام نصب با موفقیت را مشاهده خواهید کرد.

9- در آخر نیز دستگاه در مورد فعال یا غیر فعال کردن Wireless Direct Printing می پرسد، در صورت تمایل به فعال سازی، گزینه مربوطه را انتخاب کرده و Next  و سپس Finish را بزنید.

برای آگاهی از نحوه نصب بدون نیاز به WPS، قسمت بعدی این آموزش را دنبال کنید. همچنین برای خرید پرینتر و دریافت مشاوره تخصصی به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس



:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر اچ پی , نصب پرینتر اچ پی , آموزش نصب پرینتر , نصب پرینتر به صورت وایرلس ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 13 اسفند 1396
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی