.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل هواوی Honor 10 lite

رنگ : مشکی، آبی، قرمز، سفید
حافظه داخلی: 128 گیگابایت
RAM: شش گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم پلیمری، 3400 میلی آمپر ساعت
پردازنده: Cortex-A53
سایز صفحه نمایش: 6.21 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 10 lite

آنر (Honor) یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت هوآوی است که بیشتر در زمینه ارائه گوشی های اقتصادی و میان رده فعالیت می کند. گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 10 lite نسخه مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر گوشی آنر 10 می باشد که در سال 2018 از آن رونمایی شده است.

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 10 lite

این گوشی موبایل یکی از باکیفیت ترین و خوش ساخت ترین گوشی های میان رده موجود در بازار است که توانسته با صفحه نمایش بزرگ و شفاف، سخت افزار قوی و دوربین سلفی حرفه ای به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. در ادامه به بررسی و معرفی  آنر 10 لایت خواهیم پرداخت.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 10 lite

استفاده از پلاستیک برای ساخت بدنه گوشی های میان رده و اقتصادی امری رایج است. گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 10 lite نیز از این مسأله مستثنی نیست و در ساخت بدنه آن از پلاستیک استفاده شده است. این موضوع هم باعث به صرف تر شدن این گوشی از لحاظ قیمت نهایی شده و هم مقاومت قابل قبولی به آن در برابر آسیب های احتمالی مانند سقوط از ارتفاع، ضربه و به جا ماندن اثر انگشت و چربی بخشیده است.

 

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 10 lite

 

بر روی پنل پشتی گوشی هووای 10 lite حسگر اثر انگشت، لوگوی آنر و لنزهای دوربین آن قرار گرفته اند که به صورت عمودی در زیر هم طراحی شده اند. یکی از ویژگی های جالب توجه طراحی پنل پشتی هوآوی Honor 10 lite، تغییر رنگ دادن آن با تغییر جهت تابش نور است که جلوه ای جذاب و خاص به این گوشی می بخشد. لازم به ذکر است که این گوشی موبایل در رنگ های مشکی، سفید، قرمز و آبی به بازار عرضه شده و دست شما را در انتخاب رنگ دلخواهتان باز گذاشته است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 10 lite

پنل جلویی گوشی نیز شامل صفحه نمایش بدون حاشیه آن می باشد که حدود 83.1 درصد از این قسمت را در بر گرفته است. حاشیه های باریک اطراف این صفحه نمایش باعث می شوند تا تمام تمرکز و توجه شما در هنگام کار با گوشی به محتوای درحال نمایش بر روی نمایشگر جلب شود و بتوانید از تصاویری باکیفیت و در ابعاد بزرگ بهره مند شوید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 10 lite

شرکت هوآوی در موبایل هواوی مدل Huawei Honor 10 lite برای علاقه مندان به عکس سلفی امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است! این گوشی به یک دوربین سلفی قدرتمند 24 مگاپیکسلی با لنز واید مجهز می باشد که امکان ثبت تصاویر به صورت HDR و فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی را در اختیار شما می گذارد. پس اگر از طرفداران عکس و فیلم سلفی و به اشتراک گذاری آنها با دوستانتان در شبکه های اجتماعی هستید، می توانید بر روی دوربین سلفی گوشی Honor 10 lite حساب ویژه ای باز کنید. 

 

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 10 lite

 

دوربین اصلی گوشی موبایل انر 10 lite نیز از نوع دوگانه است و به دو حسگر 13 و 2 مگاپیکسلی مجهز می باشد. البته حسگر 2 مگاپیکسلی این گوشی برای عمق دادن به تصاویر و ثبت جزئیات مورد استفاده قرار می گیرد و امکان عکاسی مستقل با آن وجود دارد. از جمله مشخصات دوربین گوشی 10 lite هوآوی می توان به امکان ثبت تصاویر به صورت HDR و پانوراما، حالت عکاسی در شب، فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی با دو نرخ 30 و 60 فریم در ثانیه و مجهز بودن آن به فلش LED اشاره کرد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 10 lite

در رابطه با صفحه نمایش گوشی هووای انر 10 لایت باید به این نکات اشاره کنیم که این صفحه نمایش 6.21 اینچی دارای رزولوشن 1080 * 2340 پیکسل است و تصاویری با کیفیت بسیار مطلوب در شرایط نوری مختلف به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان گفت که اگر به تماشای فیلم و عکس با گوشی عادت دارید، صفحه نمایش این گوشی هواوی انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 10 lite

گوشی Huawei Honor 10 lite از لحاظ سخت افزاری یکی از گوشی های قدرتمند در میان گوشی های هوشمند میان رده به حساب می آید و کارهای روزمره شما را به خوبی به پیش خواهد برد. با توجه به مجموعه سخت افزاری  گوشی هواوی آنر 10 لایت می توان گفت که شما می توانید از عملکرد سریع و روان این گوشی در کار با سیستم عامل اندروید 9.0 لذت ببرید و حتی نیم نگاهی به انجام بازی و اجرای برنامه های نیمه حرفه ای و نیمه تخصصی داشته باشید.

 

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 10 lite

 

با نگاهی دقیق تر به مشخصات سخت افزاری گوشی 10 lite باید بگوییم کمپانی هوآوی از تراشه توانمند کرین 710 در این موبایل بهره برده است. این تراشه به پردازنده گرافیکی Mali-G51 و پردازنده مرکزی هشت هسته ای (شامل چهار هسته 2.2 گیگاهرتزی  و چهار هسته 1.7 گیگاهرتزی) مجهز می باشد و باعث می شود تا در هنگام کار با گوشی با هنگ کردن های گاه و بیگاه و کند شدن آن مواجه نشوید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 10 lite

 گوشی آنر 10 لایت هواوی از لحاظ میزان حافظه داخلی در دو نسخه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی عرضه شده است. نسخه 128 گیگابایتی این گوشی دارای 6 گیگابایت حافظه رم و نسخه 64 گیگابایتی آن دارای 4/6 گیگابایت حافظه رم می باشد.

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 10 lite

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 10 lite با ظرفیت 128 گیگابایت هم در مدل تک سیمکارته و هم در مدل دو سیمکارته عرضه شده که در هر دو مدل باید از سیمکارت هایی در سایز نانو در آنها استفاده کنید. همچنین امکان قرار دادن کارت حافظه جانبی در این گوشی (با ظرفیت حداکثر 512 گیگابایت) نیز وجو دارد. توجه داشته باشید که مکان قرارگیری کارت حافظه با سیمکارت دوم گوشی مشترک است. 

 

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 10 lite

 

از لحاظ امکانات جانبی نیز گوشی هواوی هانر 10 لایت در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به جک 3.5 میلی متری صدا، میکروفون اختصاصی، وای فای، بلوتوث نسخه 4.2، GPS، NFC (در برخی از مدل ها)، رادیو، حسگرهای اثر انگشت و مجاورت، قطب نما و شتاب سنج مجهز می باشد. اگر در زمینه فعال سازی قابلیت NFC در گوشی های موبایل به راهنمایی نیاز دارید، بر روی لینک کلیک کنید.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 10 lite با ظرفیت 128 گیگابایت

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، باتری به کار رفته در گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 10 lite با ظرفیت 128 گیگابایت است که از نوع لیتیوم پلیمری می باشد. این باتری از ظرفیتی معادل 3400 میلی آمپر ساعت بهره می برد و شارژ کامل آن پاسخگوی تمام نیازهای شما در طول روز خواهد بود. به صورتی که به شارژ چندباره آن نیاز پیدا نخواهید کرد. توجه داشته باشید که امکان تعویض باتری گوشی هوآوی Honor 10 lite توسط کاربر وجود ندارد.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 10 lite با ظرفیت 128 گیگابایت

در جمع بندی بررسی و معرفی موبایل Honor 10 lite باید گفت که اگر به دنبال یک گوشی باکیفیت و خوش ساخت هستید و در عین حال قصد صرف هزینه سنگین را ندارید، این گوشی موبایل اندرویدی برای شما انتخاب مناسبی است. برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با راهنمای خرید گوشی موبایل، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 10 lite با ظرفیت 128 گیگابایت



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 30 مهر 1398
.

ماشین حساب کاسیو DJ-240D

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DJ-240D

در بسیاری از محیط های فروشگاهی و مغازه ها ماشین حساب یکی از تجهیزات ضروری و پرکاربرد به حساب می آید که اگر از نوع مرغوب آن نباشد، باعث کند پیش رفتن کارها و محاسبات شما می شود. ماشین حساب کاسیو Casio DJ-240D یکی از انواع ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio است که با کیفیت ساخت مطلوب و قدرت پردازشی مناسب، برای استفاده های فروشگاهی و اداری گزینه ایده آلی به حساب می آید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DJ-240D

این ماشین حساب 14 رقمی رومیزی دارای صفحه نمایشی بزرگ با قابلیت نمایش 14 رقم است و اجازه انجام محاسبات سنگین و کار با اعداد بزرگ را برای شما فراهم می آورد. همچنین امکان نمایش ارقام به صورت تفکیک شده در چهار فرمت مختلف (A، B، C و Indian) بر روی این صفحه نمایش وجود دارد. ماشین حساب فروشگاهی کاسیو DJ-240D به دکمه DISP نیز مجهز می باشد و به شما اجازه می دهد تا فرمت تفکیک ارقام را متناسب با نیاز خود تغییر دهید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DJ-240D

ماشین حساب کاسیو مدل DJ-240D علاوه بر انجام محاسبات پایه ای ریاضی، قابیت جذر گرفتن از اعداد، محاسبه درصد، ذخیره سازی و همچنین محاسبه قیمت خرید یا فروش اجناس با احتساب مالیات یا تخفیف را برای شما فراهم می آورد. برای این منظور از دکمه های TAX+ و TAX- می توانید بهره ببرید.

ماشین حساب کاسیو Casio DJ-240D

یکی از قابلیت های کاربردی این ماشین حساب فروشگاهی امکان مشاهده و تصحیح محاسبات قبلی انجام شده می باشد. با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود تا 150 مرحله محاسبات را از طریق دکمه AUTO Review مشاهده و در صورت مرتکب شدن اشتباه در وارد کردن ارقام، آنها را با دکمه CORRECT تصحیح نمایید.

از دیگر قابلیت های ماشین حساب ساده کاسیو DJ-240D می توان به مجهز بودن آن به دکمه های دو صفر و سه صفر اشاره کرد که باعث بالا رفتن سرعت در وارد کردن ارقام به خصوص در حین انجام محاسبات مالی می شود.

ماشین حساب رومیزی ساده کاسیو Casio DJ-240D هم از باتری و هم از نور محیط انرژی مورد نیاز خود را تأمین می کند. بنابراین در محیط های روشن این ماشین حساب بدون نیاز به باتری عمل می نماید و برای مدتی طولانی شما را از تعویض آن بی نیاز می کند.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DJ-240D

 

ماشین حساب فروشگاهی کاسیو مدل Casio DJ-240D در ابعاد 38 * 146 * 219 میلی متر ارائه شده و از جمله با کیفیت ترین ماشین حساب های رومیزی می باشد. به طوری که در مقابل آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع، ضربه، گرد و غبار و خط و خش مقاومت بالایی دارد.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده ارائه راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب کاسیو و نحوه خرید ماشین حساب ضد ضربه کاسیو Casio DJ-240D هستند که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DJ-240D



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 30 مهر 1398
.

پرینتر سوزنی جولی مارک +FP-8800K

نوع چاپگر: سوزنی
سرعت چاپ : 350 کاراکتر در ثانیه

معرفی پرینتر سوزنی +Jolimark FP-8800K

اگر قصد خرید پرینتر سوزنی دارید و در جستجوی یک دستگاه قدرتمند و با دوام برای استفاده در حجم کاری سنگین هستید، پرینتر سوزنی جولی مارک Jolimark FP-8800K+ را به شما پیشنهاد می کنیم. این چاپگر از جمله بهترین پرینترهای سوزنی موجود در بازار به شمار می آید که برای استفاده در بانک ها جهت چاپ بر روی چک، پرینت فرم های چند صفحه ای و همچنین استفاده هایی مانند چاپ گذرنامه، دفترچه های بیمه و... گزینه ایده آلی به شمار می آید.

معرفی پرینتر سوزنی +Jolimark FP-8800K

پرینتر سوزنی جولی مارک FP-8800K+ که از نوع نقطه ماتریسی است، دارای 24 سوزن می باشد و قابلیت چاپ 136 ستون را دارد. از این جهت می توان از این پرینتر سوزنی برای چاپ های عریض استفاده کرد. ضمن اینکه پرینتر سوزنی FP-8800K+ توانایی تهیه 6 کپی از سند در حال چاپ به صورت هم زمان را دارد و در حالت کلی برای مصارف حرفه ای و استفاده در حجم کاری سنگین طراحی شده است.

معرفی پرینتر سوزنی +Jolimark FP-8800K

یکی از مشخصات مهم چاپگر سوزنی جولی مارک FP-8800K+ امکان تنظیم سرعت چاپ آن است. حداکثر میزان سرعت چاپ این دستگاه برابر با 400 کاراکتر بر ثانیه می باشد که در مواقعی که نیاز به چاپ های فوری در تعداد زیاد دارید، می توانید از این میزان سرعت بهره ببرید. لازم به ذکر است که سرعت چاپگر سوزنی FP-8800K+ در حالت استاندارد برابر با 200 کاراکتر بر ثانیه بوده و می توان این میزان سرعت را برای چاپ سریع تر بر روی مقدار 300 کاراکتر بر ثانیه نیز تنظیم کرد. اما اگر کیفیت چاپ برایتان اهمیت بیشتری دارد، سرعت دستگاه را بر روی 150 کاراکتر بر ثانیه انتخاب نمایید تا کاراکترها با حداکثر تراکم و وضوح بر روی کاغذ چاپ شوند.

از آنجا که رزولوشن این پرینتر سوزنی برابر با 360*360 dpi است، موارد چاپ شده با آن از میزان کیفیت و خوانایی بالایی برخوردارند. البته به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت چاپ پرینترهای سوزنی در حالت کلی از پرینترهای لیزری و جوهر افشان پایین تر است که این موضوع به دلیل کاربرد متفاوت آن ها است.

پرینتر سوزنی جولی مارک +Jolimark FP-8800K

پرینتر سوزنی جولی مارک Jolimark FP-8800K+ علاوه بر چاپ حروف و ارقام، قابلیت چاپ بارکد را نیز دارد و علاوه بر محیط های بانکی و اداری، در محیط های تجاری نیز می توان از آن بهره برد.

پرینتر سوزنی جولی مارک +Jolimark FP-8800K

برای اتصال چاگر سوزنی جولی مارک Jolimark FP-8800K+ به کامپیوتر یا دستگاه های دیگر، باید از پورت های USB 2.0 و پارالل موجود بر روی بدنه آن و کابل استفاده نمایید. لازم به ذکر است که این پرینتر در حالت اولیه فاقد قابلیت اتصال به شبکه است که در صورت نیاز به این قابلیت، می توانید درخواست خود را به صورت جداگانه ثبت نمایید.

عمل چاپ توسط چاپگر سوزنی جولی مارک مدل Jolimark FP-8800K+ به صورت ضربه زدن سوزن های آن بر روی ریبون جوهری انجام می شود. این پرینتر سوزنی با ریبون مدل JMR106 سازگار می باشد که دارای طول عمری معادل با 20 میلیون کاراکتر است و برای مدتی طولانی نیازی به تعویض آن نخواهید داشت.

پرینتر سوزنی جولی مارک +Jolimark FP-8800K

در رابطه با کاغذ قابل استفاده در پرینتر سوزنی جولی مارک FP-8800K+ نیز باید بگوییم که به گونه ای طراحی شده که قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذها را داشته باشد و بتوان از آن در محیط های کاری مختلف بهره برد. شما می توانید از کاغذهایی با عرض بین 127 تا 430 میلی متر و طول حداکثر 558.8 میلی متر در این پرینتر سوزنی جهت چاپ استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از کاغذهای به هم پیوسته با عرض حداکثر 406 میلی متر به صورت رول در پرینتر سوزنی Jolimark FP-8800K+ وجود دارد. بنابراین دست شما برای انتخاب کاغذ متناسب با شرایط کاریتان باز است.

برای دریافت قیمت پرینتر سوزنی و نحوه خرید چاپگر سوزنی جولی مارک FP-8800K+ به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر سوزنی جولی مارک +Jolimark FP-8800K



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 30 مهر 1398
.

پرینتر سوزنی جولی مارک DP750

نوع چاپگر: سوزنی
سرعت چاپ : 350 کاراکتر در ثانیه

معرفی پرینتر سوزنی Jolimark DP750

پرینتر سوزنی DP750 یکی از انواع پرینتر سوزنی تولید شرکت جولی مارک است که در بانک ها، ادارات، فروشگاه ها، خرده فروشی ها و بسیاری از کسب و کارها و مشاغل دیگر کاربرد دارد. از این پرینتر سوزنی می توان برای چاپ فاکتور، فرم، رسید، قبض، چک، دفترچه بیمه، گذرنامه، کارت و... استفاده نمود.

پرینتر سوزنی جولی مارک Jolimark DP750 قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذ در ابعاد و ضخامت های گوناگون را دارد و می توان گفت که در اکثر محیط های کاری کاربرد دارد. این پرینتر ماتریس نقطه ای به 24 سوزن مجهز می باشد و از طریق زدن ضربه به ریبون، عمل چاپ را بر روی کاغذ انجام می دهد.

معرفی پرینتر سوزنی Jolimark DP750

هم کاغذهای تکی و هم کاغذهای به هم پیوسته در پرینتر سوزنی جولی مارک DP750 قابل استفاده می باشد. توجه داشته باشید که عرض کاغذهای تکی بین 70 تا 345 میلی متر و عرض کاغذهای پیوسته بین 76 تا 420 میلی متر باید باشد و حداکثر عرض چاپ پرینتر سوزنی جولی مارک DP750 برابر با 136 ستون یا 345.4 میلی متر است. بنابراین می توانید به راحتی از این چاپگر سوزنی برای چاپ در ابعاد مختلف استفاده نمایید.

چاپگر سوزنی جولی مارک DP750 از میزان رزولوشن بسیار مطلوبی برخوردار بوده و کاراکترهای چاپ شده با آن از وضوحی عالی برخوردارند. این پرینتر سوزنی توانایی چاپ حروف، اعداد، اشکال گرافیکی و 9 مدل بارکد مختلف را دارد و به شما اجازه می دهد تا فونت و فرمت چاپ را به دلخواه خود انتخاب کنید.

ارائه 6 کپی از سند در حال چاپ، مجهز بودن به قابلیت تصحیح زاویه کاغذ ورودی به دستگاه و چاپ بر روی کاغذهای نسبتا ضخیم، ویژگی های دیگر این پرینتر سوزنی هستند که باعث فروش زیاد پرینتر سوزنی جولی مارک DP750 در بازار شده اند.

پرینتر سوزنی جولی مارک Jolimark DP750

با توجه به نحوه کار چاپگر سوزنی مدل Jolimark DP750 باید گفت که این پرینتر نیازی به تونر یا جوهر ندارد و ریبون نقش کارتریج پرینتر سوزنی را در آن ایفا می کند. پرینتر سوزنی جولی مارک Jolimark DP750 با ریبون مدل JMR121 سازگار است که طول عمر آن برابر با چاپ 10 میلیون کاراکتر می باشد. بنابراین در صورت استفاده از این پرینتر سوزنی در کارهایی با حجم متوسط، برای ماه ها خیالتان بابت تعویض ریبون راحت خواهد بود.

یکی از ویژگی های کاربردی چاپگر سوزنی جولی مارک DP750 که سبب تمایز آن با بسیاری از پرینترهای سوزنی هم رده اش شده، مجهز بودن آن به پورت اترنت است. با استفاده از این پورت قادر خواهید تا از پرینتر سوزنی مدل Jolimark DP750 در شبکه های کابلی و در ارتباط با چند دستگاه مختلف بهره ببرید. این ویژگی برای محیط هایی که کارهایشان به صورت گروهی و تیمی به پیش می رود، یک مزیت عالی محسوب می شود.

پرینتر سوزنی جولی مارک Jolimark DP750

علاوه بر پورت اترنت، چاپگر سوزنی Joliamrk DP750 به پورت های USB 2.0 و پارالل نیز مجهز است که اتصال پرینتر سوزنی به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر یا لپ تاپ را از طریق کابل امکان پذیر می کنند.

اگر قصد خرید پرینتر سوزنی دارید و سرعت چاپ برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، پرینتر Jolimark DP750 انتخاب ایده آلی برای شما می باشد. این پرینتر سوزنی در حالت استاندارد با سرعت 145 کاراکتر بر ثانیه و در حالت چاپ سریع با سرعت 290 کاراکتر بر ثانیه قادر به انجام چاپ است. همچنین حداکثر سرعت چاپ پرینتر سوزنی جولی مارک DP750 برابر با 350 کاراکتر بر ثانیه می باشد که باعث شده تا این دستگاه یکی از چاپگرهای سریع موجود در بازار به حساب آید.

شما می توانید برای دریافت قیمت پرینتر سوزنی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین سؤالات خود در رابطه با نحوه خرید پرینتر سوزنی جولی مارک DP750 را در بخش «نظرات» همین صفحه ثبت کنید تا کارشناسان ایده برتر در سریع ترین زمان ممکن راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند.

پرینتر سوزنی جولی مارک Jolimark DP750



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 30 مهر 1398
.

پرینتر لکسمارک MS822de

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو 55 و دو رو 33 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS822de

شاید برایتان پیش آمده باشد که در حین انجام پرینت های سنگین و در تعداد زیاد با مشکلاتی مانند از کار افتادن پرینتر یا افت کیفیت چاپ آن روبرو شوید و انجام کارها با وقفه مواجه شود. پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS822de یک راه حل ایده آل برای جلوگیری از رخ دادن چنین مشکلاتی است و در چاپ های متوالی عملکردی عالی از خود نشان می دهد.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS822de

پس اگر قصد خرید پرینتر لیزری دارید و به یک پرینتر با دوام، با کیفیت و قدرتمند نیاز دارید، چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS822de انتظارات شما را به خوبی برآورده می سازد. از جمله ویژگی های این پرینتر لکسمارک می توان به سرعت و کیفیت چاپ مطلوب، عملکرد روان و نرم و گنجایش بالای کاغذ اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک MS822de

پرینتر تک کاره لکسمارک MS822de از قابلیت پرینت سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو برخوردار است و اولین پرینت را در عرض 4.5 ثانیه به شما ارائه می دهد. پس از آن سرعت چاپ متوالی این پرینتر به 55 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 33 برگ در دقیقه در حالت دو رو می رسد. از این جهت می توان گفت که این پرینتر لیزری سیاه و سفید برای انجام پرینت های متوالی و استفاده در کسب و کارهایی با حجم کاری سنگین مناسب می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک MS822de

حداکثر توان ماهیانه پرینتر تک کاره لیزری لکسمارک MS822de برابر با انجام 250 هزار پرینت است که باعث شده تا این پرینتر لیزری تک کاره مشکی برای استفاده در واحد تکثیر ادارات و شرکت های بزرگ و دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ گزینه ایده آلی باشد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سازنده از آن برای 3000 تا 50000 پرینت در طول ماه استفاده کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک MS822de

رزولوشن پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS822de در بالاترین کیفیت برابر با 1200*1200 dpi می باشد و تصاویر و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن از کیفیت، میزان خوانایی و وضوحی عالی برخوردار هستند. همچنین می توان رزولوشن این دستگاه را بر روی مقادیر پایین تر نیز تنظیم کرد که متناسب با نیاز خود می توانید از این ویژگی استفاده کنید.

چاپگر لیزری لکسمارک MS822de از لحاظ سخت افزاری نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و عملکردی سریع و روان را به شما ارائه می دهد. از جمله مشخصات سخت افزاری این پرینتر لکسمارک می توان به پردازنده مرکزی دو هسته ای و حافظه 1024 مگابایتی با قابلیت ارتقا به 5120 مگابایت اشاره کرد که باعث می شوند تا در حین کار با آن با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن دستگاه مواجه نشوید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MS822de

سینی اصلی چاپگر تک کاره لکسمارک مدل Lexmark MS822de ظرفیت قرارگیری 550 کاغذ در اندازه حداکثر A4 و سینی چند منظوره آن ظرفیت قرارگیری 100 کاغذ را دارند. در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر، می توانید از سینی های اختیاری با ظرفیت های 2100 برگ، 550 برگ در دو نوع معمولی و دارای قابلیت قفل کردن و 250 برگ در این پرینتر استفاده کرده و گنجایش کلی کاغذ آن را حداکثر به 4400 برگ برسانید. در این حالت دیگر نیازی به متوقف کردن کار و قرار دادن چند باره کاغذ در دستگاه نخواهید داشت و کارهایتان با سرعت بیشتری به پیش می رود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MS822de

در پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS822de از یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت چاپ 11000 برگ استفاده شده که برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. این پرینتر با تونر کارتریج های مدل 58D1000 و 58D1H00 نیز سازگار است که ظرفیت چاپ آنها به ترتیب 7500 و 15000 برگ می باشد و از جمله با کیفیت ترین تونر کارتریج های لکسمارک به شمار می آیند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MS822de

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS822de

یکی از مشخصات مهم پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS822de مجهز بودن آن به صفحه نمایش 4.3 اینچی رنگی و تمام لمسی است که کار با دستگاه را حتی برای افراد تازه کار بسیار آسان می کند. با استفاده از این صفحه نمایش کار با پرینتر همانند کار با یک گوشی هوشمند راحت و ساده خواهد بود.

چاپگر لیزری تک کاره لکسمارک MS822de که یکی از انواع پرینتر لیزری تک کاره محسوب می شود، در کسب و کارهایی که به صورت گروهی و تیمی انجام می شود نیز کارایی بالایی دارد. چرا که این چاپگر لکسمارک از قابلیت استفاده در شبکه های کابلی بهره می برد و به شما این امکان را می دهد تا از آن در ارتباط با چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان بهره ببرید.

بر روی بدنه چاپگر تک کاره سیاه و سفید لکسمارک MS822de پورت های USB 2.0 تعبیه شده که امکان اتصال پرینتر لکسمارک به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل را فراهم می آورد. همچنین شما می توانید از طریق این پورت ها فلش مموری خود را به پرینتر متصل کرده و فایل های موجود بر روی آن را بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر چاپ کنید.

شما می توانید برای خرید پرینتر و همچنین دریافت قیمت پرینتر لیزری با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS822de



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 30 مهر 1398
.

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Vista B

نوع صفحه نمایش: LED
ظرفیت: 60 کیلوگرم

معرفی ترازو فروشگاهی توزین صدر Vista B

ترازوی فروشگاهی مدل Vista B یکی از محصولات با کیفیت شرکت ایرانی توزین صدر می باشد که برای استفاده در محیط های فروشگاهی کوچک مانند قنادی ها، میوه فروشی ها، سوپر مارکت ها و مغازه های خرده فروشی طراحی شده است. در واقع این ترازوی فروشگاهی برای کسانی طراحی شده که به قابلیت های یک ترازوی دیجیتال حرفه ای نیازی ندارند و یک ترازوی فروشگاهی ساده نیز نیاز آنها را برطرف می کند. حداکثر وزن قابل اندازه گیری توسط ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Vista B برابر با 60 کیلوگرم و دقت آن 5 گرم است که برای استفاده از این ترازو در اکثر مشاغل و کسب و کارها مناسب به نظر می رسد.

معرفی ترازو فروشگاهی توزین صدر Vista B

کیفیت ساخت مطلوب یکی از ویژگی های ترازوی فروشگاهی است که استفاده از آن را در محیط های مختلف کاری امکان پذیر کرده است. در ساخت بدنه ترازو فروشگاهی توزین صدر Vista B از پلاستیک فشرده بهره برده شده که باعث مقاومت بالای آن در برابر آسیب های محیطی و صدمات احتمالی مانند وارد آمدن ضربه یا فشار و خراشیدگی شده است.

سینی این ترازو در دو مدل لبه دار و تخت قابل ارائه است که در هنگام خرید ترازوی توزین صدر Vista B می توانید متناسب با نیاز خود مدل مورد نظرتان را از میان آنها انتخاب کنید. البته ابعاد سینی لبه دار این ترازو برابر با 48*35 سانتی متر و ابعاد سینی تخت آن برابر با 40*34 سانتی متر می باشد و جنس هر دو مدل از استیل است.

معرفی ترازو فروشگاهی توزین صدر Vista B

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Vista B

صفحه نمایش ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Vista B به صورت سه بخشی و عمودی طراحی شده و از قابلیت نمایش وزن و قیمت کالا تا حداکثر 6 رقم و قیمت کل تا 7 رقم برخوردار است. این نوع طراحی باعث ارائه تفکیک شده اطلاعات به مشتری و جلب کامل اعتماد او می شود. بر روی بدنه این ترازوی دیجیتال و قسمت پایینی سینی، 28 کلید حافظه تعبیه شده که امکان ذخیره اطلاعات کالاها و اجناس پرفروش را به شما می دهد تا وزن کردن و محاسبه قیمت با سرعت بیشتری انجام شود و بتوانید با کیفیت بالاتری به ارائه خدمات به مشتریانتان بپردازید. همچنین این ترازو دارای 280 حافظه غیر مستقیم نیز هست که در صورت نیاز می توانید از آنها بهره ببرید.

در هنگام انتخاب ترازوی دیجیتال فروشگاهی توزین صدر Vista B به این موضوع توجه داشته باشید که این ترازو به پرینتر داخلی مجهز نیست و فاقد قابلیت اتصال به چاپگر خارجی، کامپیوتر و شبکه است. بنابراین اگر به صدور و چاپ فاکتور و بارکد در کسب و کار خود نیاز ندارید، این دستگاه برای شما مناسب خواهد بود. از دیگر مشخصات کاربردی ترازوی فروشگاهی توزین صدر Vista B می توان به مجهز بودن آن به قفل ضد سرقت و باتری داخلی قابل شارژ اشاره کرد. باتری به کار رفته در این ترازوی فروشگاهی این امکان را به شما می دهد تا در صورت قطعی برق بتوانید به کار با این ترازو توزین صدر ادامه دهید و از هدر رفتن وقت مشتریانتان جلوگیری کنید.

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Vista B

شما می توانید برای دریافت قیمت انواع ترازو و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ترازوی فروشگاهی ساده توزین صدر Vista B به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ایده برتر در اسرع وقت راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Vista B



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 30 مهر 1398
.

ماشین حساب کاسی MD-2592

تعداد ارقام: 14 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-2592

برای کسانی که به انجام محاسبات پیچیده و پیشرفته در کار روزمره خود احتیاجی ندارند، پرداخت هزینه سنگین برای خرید ماشین حساب مهندسی چندان منطقی به نظر نمی رسد. ماشین حساب کاسی Casi MD-2592 یکی از انواع ماشین حساب رومیزی است که برای انجام محاسبات ساده و معمولی انتخاب ایده آلی برای شما است.

این ماشین حساب از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است و از صفحه کلیدی از جنس فلز و کلیدهایی روکش دار بهره می برد. از این جهت می توان گفت که ماشین حساب ساده کاسی MD-2592 در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع یا فشار به سادگی آسیب نمی بیند و از کیفیت ساخت آن به مرور زمان کاسته نخواهد شد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-2592

ماشین حساب رومیزی کاسی MD-2592 از صفحه نمایش 14 رقمی برخوردار است که قابلیت نمایش اعداد اعشاری و همچنین نمایش ارقام با استفاده از جدا کننده سه تایی بر روی آن وجود دارد. ویژگی مهم این صفحه نمایش، میزان روشنایی بسیار مناسب آن است که باعث می شود تا ارقام موجود بر روی آن در شرایط مختلف از لحاظ نور محیط کاملاً واضح و خوانا باشند.

ماشین حساب کاسی Casi MD-2592

ماشین حساب فروشگاهی کاسی MD-2592 به کلیدهای +/-، درصد و کلیدهای دو صفر و سه صفر مجهز است و اکثر نیازهای شما در رابطه با انجام محاسبات روزمره مانند محاسبه درصد برآورده می سازد. ضمن اینکه این ماشین حساب 14 رقمی رومیزی از قابلیت کنترل و تصحیح بهره می برد و این امکان را به شما می دهد تا 112 مرحله از محاسبات قبلی انجام شده را مشاهده و در صورت نیاز آنها را به صورت اتوماتیک تصحیح کنید.

 

ماشین حساب کاسی Casi MD-2592

 

ماشین حساب ساده ساده بزرگ کاسی Casi MD-2592 مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و منبع تغذیه آن هم باتری و هم نور محیط است. همچنین این ماشین حساب در شرایطی که برای مدتی روشن و بدون استفاده باقی بماند، به صورت اتوماتیک خاموش می شود. این ویژگی ها باعث می شوند تا برای هفته ها و شاید ماه ها نیازی به تعویض باتری آن نداشته باشید.

در جمع بندی معرفی ماشین حساب کاسی مدل MD-2592 می توان گفت که اگر قصد خرید ماشین حساب رومیزیدارید و به دنبال یک ماشین حساب زیبا، مقرون به صرفه و با دوام هستید، این دستگاه انتظارات شما را برآورده می کند.

ماشین حساب کاسی Casi MD-2592

برای اطلاع از قیمت ماشین حساب فروشگاهی و دریافت راهنمایی های لازم برای خرید ماشین حساب رومیزی کاسی MD-2592 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود را در بخش «نظرات» ثبت نمایید تا کارشناسان ایده برتر در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

ماشین حساب کاسی Casi MD-2592



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 30 مهر 1398
.

ماشین حساب کاسیو DM-1600B

تعداد ارقام: 16 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DM-1600B

اگر به یک ماشین حساب با کیفیت برای انجام محاسبات مالی و فروشگاهی نیاز دارید، ماشین حساب کاسیو Casio DM-1600B انتخاب مناسبی برای شما است. این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio از قابلیت نمایش 16 رقم بر روی صفحه نمایش بهره می برد و کاملا برای کار با اعداد بزرگ و انجام محاسبات سنگین مناسب می باشد.

امکاناتی که ماشین حساب فروشگاهی کاسیو DM-1600B در اختیار شما می گذارد شامل انجام محاسبات پایه ای ریاضی با استفاده از چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و محاسبه خودکار قیمت خرید یا فروش با مالیات یا بدون در نظر گرفتن مالیات، میزان تخفیف، حاشیه سود، میزان مالیات و... می شود. از این جهت می توان آن را یکی از انواع ماشین حساب رومیزی دانست که برای استفاده در مغازه، انبار یا فروشگاه کاربرد بالایی دارد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DM-1600B

ماشین حساب ساده کاسیو DM-1600B هم از باتری و هم از نور محیط تغذیه می کند. به این صورت که در محیط هایی که نور محیط کافی است، انرژی مورد نیاز آن از نور و در محیط های تاریک و کم نور انرژی آن از باتری تامین می شود. این ویژگی باعث طول عمر بالای باتری شده و برای ماه ها خیال شما را بابت تعویض باتری راحت می کند. در همین زمینه باید به قابلیت خاموش شدن اتوماتیک ماشین حساب کاسیو مدل Casio DM-1600B در صورت بدون استفاده ماندن اشاره کنیم که سبب صرفه جویی بیشتر در مصرف باتری می شود.

ماشین حساب کاسیو Casio DM-1600B

ماشین حساب کاسیو Casio DM-1600B دارای قابلیت تنظیم تعداد ارقام اعشاری و همچنین گرد کردن ارقام نیز می باشد که برای استفاده از این ویژگی باید از سوئیچ های تعبیه شده بر روی قسمت پایینی صفحه نمایش بهره ببرید. علاوه بر این ماشین حرفه ای حساب کاسیو DM-1600B دارای دکمه سه صفر هم هست که در هنگام نیاز به وارد کردن سریع ارقام و انجام محاسبات فوری کاربرد بالایی پیدا می کند.

ماشین حساب کاسیو Casio DM-1600B

یکی از مواردی که باعث بالا رفتن سرعت و دقت در هنگام کار با ماشین حساب بزرگ کاسیو DM-1600B می شود، دکمه های مرغوب آن است. این دکمه ها به صورت کاملا برآمده طراحی شده و عملکرد نرم و روانی را از خود نشان می دهند. همچنین باعث شده دکمه های این ماشین حساب رومیزی 16 رقمی از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار باشد و برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

ماشین حساب کاسیو Casio DM-1600B

مجهز بودن به حافظه و قابلیت ذخیره سازی ارقام وارد شده یکی دیگر از ویژگی های این ماشین حساب است که مانع از دست رفتن محاسبات قبلی انجام شده می شود.

شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب کاسیو و همچنین نحوه خرید ماشین حساب رومیزی ساده کاسیو DM-1600B با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio DM-1600B



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 30 مهر 1398
.

ماشین حساب کاسیو GX-14B

تعداد ارقام: 12
منبع تغذیه: باتری قلمی
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو GX-14B

ماشین حساب کاسیو Casio GX-14B یکی از انواع ماشین حساب رومیزی تولید برند کاسیو می باشد که برای انجام محاسبات روزمره در اداره یا فروشگاه یکی از بهترین انتخاب ها است.

این ماشین حساب به صفحه نمایش بزرگ و 14 رقمی مجهز بوده و کاملاً برای کار با اعداد بزرگ و انجام محاسبات سنگین مناسب می باشد. علاوه بر انجام محاسبات ریاضی با استفاده از چهار عمل اصلی، ماشین حساب ساده کاسیو GX-14B قابلیت هایی مانند کار با اعداد اعشاری، محاسبه درصد، جذر و ذخیره سازی ارقام در حافظه را به شما می دهد. همچنین ماشین حساب حرفه ای کاسیو GX-14B به قابلیت های انتخاب تعداد ارقام اعشاری و گرد کردن نتیجه محاسبات نیز مجهز است.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو GX-14B

ویژگی قابل ذکر این ماشین حساب کاسیو کلیدهای بزرگ و نرم آن است که کار با ماشین حساب و وارد کردن ارقام را برای شما بسیار آسان می کند. با استفاده از این کلیدها می توانید با سرعت بیشتری اعداد را وارد کرده و درصد خطای شما در انجام محاسبات کاهش یابد.

ماشین حساب رومیزی کاسیو GX-14B هم از باتری و هم از نور محیط انرژی خود را تأمین می کند. به این صورت که در محیط های روشن و دارای نور کافی، انرژی مورد نیاز آن از نور و در محیط های کم نورتر از باتری تأمین می شود. بنابراین برای مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری نخواهید داشت. لازم به ذکر است که این ماشین حساب 14 رقمی رومیزی با باتری های قرصی (LR44) سازگار است.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو GX-14B

ماشین حساب کاسیو Casio GX-14B

ماشین حساب ساده بزرگ کاسیو GX-14B در ابعاد 207.5*159*34.3 میلی متر و وزن 254 گرم روانه بازار شده و فضای بسیار کمی از میز محل کار شما را اشغال می کند. طراحی چند رنگ کلیدهای ماشین حساب اداری کاسیو GX-14B باعث شده تا هم ظاهر این ماشین حساب از یکنواختی در آمده و هم پیدا کردن کلیدهای مورد نظرتان راحت تر انجام شود.

کیفیت ساخت مطلوب یکی دیگر از ویژگی های ماشین حساب ضد ضربه کاسیو GX-14B است که باعث شده تا این دستگاه در برابر آسیب های احتمالی مانند وارد آمدن ضربه، فشار بیش از حد، خراشیدگی یا سقوط از ارتفاع کم مقاومت بالایی داشته باشد. بنابراین در صورت استفاده صحیح می توانید برای سال ها از ماشین حساب کاسیو مدل GX-14B بهره ببرید.

شما می توانید برای دریافت قیمت انواع ماشین حساب رومیزی و نحوه خرید ماشین حساب اداری کاسیو Casio GX-14B به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر در ارتباط باشید. همچنین کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سؤالات ثبت شده شما در قسمت «نظرات» همین صفحه در اسرع وقت می باشند.

ماشین حساب کاسیو Casio GX-14B



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 30 مهر 1398
.

موبایل سامسونگ Galaxy J7 Prime

رنگ : مشکی، طلایی، رزگلد
حافظه داخلی: 32 گیگابایت
RAM: سه گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت
پردازنده: Octa core Cortex-A53  ​
سایز صفحه نمایش: 5.5 اینچ

معرفی موبایل سامسونگ  Galaxy J7 Prime

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J7 Prime برای کسانی طراحی شده که به دنبال یک گوشی هوشمند برای انجام فعالیت های روزمره خود هستند و قصد پرداخت هزینه سنگین را نیز ندارند. این گوشی موبایل در سال 2016 به بازار عرضه شده و از جمله گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ به حساب می آید.

معرفی موبایل سامسونگ  Galaxy J7 Prime

پس اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید و اهل انجام بازی های گرافیکی و استفاده از نرم افزارهای تخصصی نیستید، گوشی سامسونگ گلکسی J7 Prime می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. مجهز بودن به صفحه نمایش فول اچ دی، کیفیت ساخت مطلوب و دوربین مناسب برای مصارف روزمره برخی از ویژگی های گوشی موبایل Samsung Galaxy J7 Prime است که در ادامه متن به بررسی آنها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy J7 Prime 

موبایل سامسونگ گلکسی J7 پرایم در ابعاد 151.7*75*8 میلی متر و وزن 167 گرم عرضه شده و لبه های بدنه آن دارای انحنا هستند. این نوع طراحی باعث شده تا گوشی به آسانی در دست قرار گیرد و در استفاده های طولانی مدت باعث ایجاد خستگی شما نشود.

شاید بتوان مهم ترین مشخصه ظاهری گوشی سامسونگ J7 Prime را بدنه فلزی آن دانست که برای یک گوشی پایین رده ویژگی قابل توجهی به شمار می آید. بهره بردن از فلز در ساخت بدنه، علاوه بر اینکه باعث بالا رفتن کیفیت ساخت این گوشی شده، باعث راحت تر شدن استفاده از آن و جلوگیری از سر خوردن گوشی از دست شده است.

 

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy J7 Prime

 

صفحه نمایش گوشی سامسونگ مدل Samsung Galaxy J7 Prime حدود 73.3 درصد از سطح پنل جلویی را پوشانده و میزان حاشیه ها در اطراف آن به خصوص در کناره ها نسبتاً کم است. پنل پشتی نیز شامل لنز دوربین و آرم سامسونگ است و از طراحی ظاهری ساده اما شیکی بهره می برد. لازم به ذکر است که این گوشی موبایل در رنگ های طلایی، مشکی و رزگلد ارائه شده که متناسب با سلیقه خود می توانید رنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب کنید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy J7 Prime

در موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J7 Prime از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی Full HD استفاده شده است. این صفحه نمایش در نمایش رنگ ها عملکردی معمولی از خود نشان می دهد و زاویه دید آن نیز چندان وسیع نیست. البته با توجه به اینکه گوشی سامسونگ J7 Prime از سری گوشی های پایین رده سامسونگ به حساب می آید نباید انتظار صفحه نمایشی قوی و شفاف از آن داشته باشیم.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy J7 Prime

گوشی گلکسی J7 Prime با توجه به قیمتی که دارد، از دوربین نسبتاً با کیفیتی بهره می برد. دوربین اصلی این گوشی از یک لنز عریض 13 مگاپیکسلی با قابلیت های فوکوس خودکار، امکان ثبت عکس به صورت پانوراما و HDR و فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی برخوردار است. این دوربین برای مصارف روزمره و ثبت عکس های معمولی کاملاً مناسب بوده و در محیط های روشن عملکردی عالی از خود در ثبت جزئیات نشان می دهد. اما در محیط های کم نور و تاریک از کیفیت ثبت عکس آن کاسته می شود. دوربین سلفی گوشی J7 Prime نیز دارای لنز 8 مگاپیکسلی است و برای ثبت سلفی های روزانه و به اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی مناسب است.

در مجموع در رابطه با دوربین های موبایل گلکسی J7 پرایم می توان گفت که اگر از طرفداران به عکاسی هستید و به ثبت عکس ها و فیلم های حرفه ای علاقه دارید، این دوربین ها انتظارات شما را برآورده نخواهد کرد؛ اما در کاربری های عادی و معمولی می توان بر روی آنها حساب باز کرد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy J7 Prime 

مجموعه سخت افزاری به کار رفته در گوشی سامسونگ J7 پرایم برای ارائه عملکرد نرم و سریع گوشی در انجام پردازش های ساده و اجرای اپلیکیشن های معمولی کفایت می کند اما نباید بر روی این موبایل برای اجرای چند برنامه به صورت هم زمان یا اجرای بازی های گرافیکی حساب باز کرد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy J7 Prime

شرکت سامسونگ در گوشی موبایل اندرویدی مدل J7 Prime از تراشه پایین رده اگزینوس 7870 بهره برده است. این تراشه به یک پردازنده هشت هسته ای (با فرکانس 1.6 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A53) و پردازنده گرافیکی Mali-T830 مجهز است و جزء تراشه های قدرتمند سامسونگ به حساب نمی آید. به طور کلی می توان گفت که گوشی موبایل گلکسی Samsung J7 Prime در انجام کارهایی مانند گشت زدن در اینترنت، سر زدن به شبکه های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی و انجام مکالمه تلفنی عملکرد مناسبی از خود ارائه می دهد.

در گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J7 Prime با ظرفیت 32 گیگابایت از سیستم عامل اندروید 6.0.1 موسوم به مارشمالو استفاده شده اما در صورت نیاز می توانید آن را به اندروید 9.0 (پای) ارتقا دهید. این ویژگی یک نقطه قوت برای این گوشی به حساب می آید و به شما اجازه می دهد تا از قابلیت های یکی از جدیدترین نسخه های اندروید بر روی یک گوشی معمولی بهره مند شوید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy J7 Prime

قابلیت های گوشی همراه سامسونگ Galaxy J7 Prime

موبایل سامسونگ گلکسی J7 Prime در دو نسخه 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی ارائه شده و میزان حافظه رم در هر دو نسخه 3 گیگابایت می باشد. اگر این میزان حافظه برای ذخیره فایل های شما کافی نبود، می توانید با استفاده از کارت حافظه جانبی با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت آن را ارتقا دهید.

باید به این نکته اشاره کنیم که گوشی سامسونگ گلکسی J7 Prime در دو مدل یک سیمکارته و دو سیمکارته ارائه شده و ابعاد سیمکارت مورد استفاده در آن باید در اندازه نانوسیم باشد. محل قرار گرفتن سیمکارت ها و کارت حافظه جانبی در این گوشی به صورت جدا طراحی شده و شما می توانید از دو سیمکارت و کارت حافظه به صورت هم زمان در آن بهره ببرید.

 

قابلیت های گوشی همراه سامسونگ Galaxy J7 Prime

 

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با گوشی سامسونگ گلکسی جی 7 پرایم باتری آن است که از نوع لیتیوم یونی بوده و از ظرفیتی معادل با 3300 میلی آمپر ساعت برخوردار می باشد. میزان شارژدهی این باتری برای مصارف روزمره (21 ساعت مکالمه و 84 ساعت پخش مداوم موسیقی) کاملاً مناسب است و نیازی به شارژ چند باره آن در طول روز پیدا نمی کنید.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J7 Prime با ظرفیت 32 گیگابایت 

مجهز بودن به حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، حسگر مجاورت، رادیو، GPS، بلوتوث نسخه 4.1، وای فای و ورودی 3.5 میلی متری صدا بخش دیگری از امکانات گوشی اندروید گلکسی J7 Prime است.

 

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J7 Prime با ظرفیت 32 گیگابایت

همان طور که مشاهده می کنید، گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J7 Prime با ظرفیت 32 گیگابایت برای انجام کارهای روزانه انتخاب مناسبی است و با توجه به قیمتی که دارد، می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد. در صورتی که قصد گوشی موبایل گلکسی J7 Prime را دارید می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی j7  پرایم را به شما ارائه دهند.

چنانچه قبلاً تجربه استفاده از این گوشی را دارید، نظرات خود در رابطه با آن در بخش کامنت های همین صفحه با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J7 Prime با ظرفیت 32 گیگابایت



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 30 مهر 1398
.

دیتا پروژکتور اپتما X318ST

عمر لامپ: 6000 ساعت در حالت عادی، 10000 در حالت اکو
وضوح تصویر: 768*1024
شدت روشنایی: 3300 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما X318ST

یکی از مشکلات رایج در هنگام استفاده از ویدئو پروژکتور، پیدا کردن بهترین مکان برای نصب آن نسبت به پرده نمایش است. دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma X318STیک راه حل مطمئن برای حل چنین مشکلاتی می باشد و می توان از آن در اتاق ها و محیط هایی با حداقل فضای نصب استفاده کرد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما X318ST

این دیتا پروژکتور که یک ویدئو پروژکتور با برد کوتاه به حساب می آید، از قابلیت نمایش تصاویر از فاصله ای بسیار کم نسبت به پرده نمایش برخوردار است و به شما این امکان را می دهد تا از آن در محیط های کوچک نیز بتوانید بهره ببرید. از این جهت می توان گفت که ویدئو پروژکتور با برد کوتاه اپتما X318ST برای استفاده در کلاس ها و اتاق های جلسه کوچک انتخاب ایده آلی است.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma X318ST

دیتا پروژکتور اپتما X318ST یک ویدئو پروژکتور از نوع DLP است و بالاترین نسبت کنتراست (20000:1) و سرعت پاسخدهی را برای شما به ارمغان می آورد. این تکنولوژی باعث می شود تا نواحی سفید تصویر به شکلی درخشان و نواحی مشکی آن با عمق زیاد به نمایش درآیند و به این صورت تصاویری زنده و طبیعی را ارائه می دهد. این ویژگی همچنین باعث بالا رفتن میزان خوانایی متون می شود که در هنگام نمایش اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی در جلسات اداری یا کلاس های آموزشی کارایی بالایی پیدا می کند.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma X318ST

نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با ویدئو پروژکتور اپتما X318ST این است که این ویدئو پروژکتور از تمامی دستگاه های پخش 3D پشتیبانی می کند و امکان نمایش تصاویر به صورت کاملاً سه بعدی را برای شما فراهم می آورد. یکی از مزایای آموزش از طریق ویدئو پروژکتورهای سه بعدی ایجاد هیجان و انگیزه در دانش آموزان است که به یادگیری بهتر مطالب ارائه شده منجر می شود و شما می توانید با استفاده از ویدیو پروژکتور اپتما X318ST از این مزیت بهره مند شوید.

 دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma X318ST به پورت های ورودی و خروجی تقریباً کاملی مجهز است و می توان انواع دستگاه های دیجیتال و الکترونیکی مانند لپ تاپ، کامپیوتر، مانیتور، تلویزیون، میکروفون و گوشی های هوشمند را از طریق کابل به آن متصل نمود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma X318ST

اما همان طور که اشاره شد مهم ترین مشخصه ویدئو پروژکتور سه بعدی اپتما X318ST قابلیت نصب و راه اندازی سریع و راحت آن در فضاهای محدود است. شما برای اینکه از تصاویری در ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایش بهره مند شوید، کافیست تا پروژکتور را تنها در فاصله 0.4 تا 3.4 متری نسبت به آن قرار دهید. ضمن اینکه این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma از قابلیت تصحیح زاویه تصویر تا 20 درجه عمودی و زوم دیجیتال تا 2 برابر برخوردار است و تنظیم تصویر بر روی پرده را بسیار آسان می کند.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma X318ST

 لامپ ویدئو پروژکتور اپتما Optoma مدل X318ST دارای توان 203 وات است و در هنگام استفاده از ویدئو پروژکتور با بالاترین میزان روشنایی تا 6000 ساعت و در حالت اقتصادی (اکو) تا 10000 ساعت عمر می کند. بنابراین می توانید با خیال راحت بابت پرداخت هزینه های اضافی برای تعمیر یا تعویض لامپ دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma X318ST از آن برای مدتی طولانی استفاده کنید.

رزولوشن ویدیو پروژکتور اپتما مدل Optoma X318ST برابر با 1024 * 768 پیکسل و شدت روشنایی آن 3300 لومن است. این مشخصات برای نمایش تصاویر با کیفیت و وضوحی قابل قبول کفایت می کند و این امکان را به شما می دهد تا از دیتا پروژکتور اپتما X318ST در اتاق های نسبتاً روشن و پرنور برای نمایش تصاویر مورد نظرتان بهره ببرید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma X318ST

در جمع بندی معرفی ویدئو دیتا پروژکتور اپتما Optoma X318ST باید بگوییم که اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای کلاس درس دارید و با مشکل محدودیت فضا برای نصب آن مواجه هستید، این دیتا پروژکتور اپتما برای شما انتخاب کاملاً مناسبی است و تمام انتظارات شما را برآورده می کند.

برای دریافت قیمت انواع دیتا پروژکتور و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید ویدیو پروژکتور Optoma X318ST به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma X318ST



:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 30 مهر 1398
.

موبایل هواوی Honor 8c

رنگ : مشکی، طلایی، آبی
حافظه داخلی: 32 گیگابایت
RAM: چهار گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم پلیمری، 3000 میلی آمپر ساعت
پردازنده: هشت هسته ای (4x1.8 GHz Kryo 250 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 250 Silver)
سایز صفحه نمایش: 6.26 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 8c

شاید بارها برایتان اتفاق افتاده باشد که در هنگام کار با گوشی خود حتی در کاربری های عادی با مشکلاتی مانند کند شدن گوشی یا هنگ کردن آن مواجه شوید. گوشی موبایل هوآوی huawei honor 8c یک راه حل مناسب برای این مشکل است و برای استفاده های روزمره مانند ارسال SMS و برقراری تماس، چک کردن شبکه های اجتماعی، گشت زنی در اینترنت، گوش دادن به موسیقی و کارهایی مانند این، انتخاب ایده آلی برای شما است.

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 8c

پس اگر قصد صرف هزینه سنگین برای خرید گوشی موبایل پرچمدار را ندارید و در عین حال به دنبال یک گوشی باکیفیت و به اصطلاح کار راه انداز هستید، گوشی هووای huawei honor 8c را به شما توصیه می کنیم.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 8c

شاید بتوان مشخصه اصلی طراحی ظاهری گوشی موبایل هوآوی 8c را صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه آن دانست. این صفحه نمایش 81.2 درصد از پنل جلویی گوشی را پوشانده و تمام توجه و تمرکز شما را به محتوای در حال نمایش بر روی این  گوشی موبایل جلب می کند.

 

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 8c

 

گوشی هواوی honor 8c از جنس پلاستیک و قاب دور آن از جنس آلومینیوم ساخته شده و از مقاومت قابل قبولی در برابر خط و خش، اثر انگشت و گرد و غبار برخوردار است. این موبایل دارای ابعاد 158.7 * 75.9 * 8 میلی متر و وزن 167.2 گرم می باشد که با توجه به صفحه نمایش بزرگ آن، ابعاد و وزن مناسبی به نظر می رسد. بنابراین در حمل و جابجایی و استفاده از گوشی هواوی انر 8c به مدت طولانی در طی روز با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 8c

پنل پشتی موبایل Honor 8c شامل حسگر اثر انگشت، لوگوی آنر و دوربین های آن می شود که به صورت عمودی در کناره بدنه طراحی شده است. این نوع طراحی، ظاهری متفاوت و جذاب به گوشی بخشیده است. موبایل هواوی آنر 8c در رنگ های مشکی، طلایی و آبی در بازار موجود است که مطابق با سلیقه خود می توانید رنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب نمایید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 8c

صفحه نمایش 6.26 اینچی گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8c یکی از مشخصه های مهم آن به حساب می آید. البته به این نکته توجه کنید که این گوشی آنر یکی از گوشی های میان رده کمپانی هوآوی است و نباید از آن انتظارات یک گوشی پرچمدار را داشته باشید. این موضوع در مورد صفحه نمایش آن نیز صدق می کند و اگر قصد تماشای فیلم های باکیفیت با گوشی را دارید، نباید بر روی این صفحه نمایش حساب باز کنید. در عوض صفحه نمایش  گوشی 8c هواوی با رزولوشن 720 * 1520 پیکسلی خود برای کاربری های معمولی و روزمره بسیار مناسب است و از میزان روشنایی قابل قبولی بهره می برد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 8c

 موبایل Honor 8c به یک دوربین دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی مجهز است و اگر از طرفداران ثبت عکس و ویدئو با گوشی هستید، شما را ناامید نخواهد کرد. این دوربین دارای فلش LED، فوکوس اتوماتیک و امکان ثبت عکس به صورت HDR و پانوراما است و در شرایط مختلف از لحاظ نور عکس هایی باکیفیت و دارای عمق را برای شما به ارمغان می آورد. دوربین سلفی گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Honor 8c نیز علاقه مندان به عکس سلفی را راضی خواهد کرد. این دوربین دارای کیفیت 8 مگاپیکسل است و این امکان را به شما می دهد تا عکس های سلفی باکیفیتی که با استفاده از آن از خود و دوستانتان گرفته اید، در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 8c

مجموعه سخت افزاری به کار رفته در گوشی هوآوی Huawei Honor 8c به شما اجازه می دهد تا از کار با سیستم عامل اندروید گوشی لذت ببرید و از عملکرد نرم و روان آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید که این گوشی همانند بسیاری از گوشی های میان رده و ارزان قیمت دیگر، توانایی اجرای اپلیکیشن های حرفه ای و بازی های گرافیکی را ندارد و کارایی آن بیشتر در انجام کارهای روزمره و عادی است. 

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 8c

برای کسانی که به اطلاعات دقیق تری از سخت افزار گوشی آنر 8 سی احتیاج دارند، باید به این نکات اشاره کنیم که این گوشی هواوی مجهز به تراشه 14 نانومتری اسنپ دراگون 632 است. این تراشه دارای یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 می باشد و در اجرای برنامه های معمولی و بازی های سبک عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 8c

گوشی موبایل آنر مدل 8c در دو نسخه با حافظه داخلی 32 گیگابایت و 64 گیگابایت ارائه شده که حافظه رم در هر دو نسخه دارای ظرفیت 4 گیگابایت می باشد. اگر به فضای بیشتری برای ذخیره عکس ها، آهنگ ها یا فایل های دیگر نیاز دارید، می توانید از کارت حافظه جانبی با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت در این گوشی استفاده کنید. لازم به ذکر است که گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8c با ظرفیت 32 گیگابایت دارای جایگاه اختصاصی برای قرار دادن کارت حافظه جانبی نیز می باشد.

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 8c

مجهز بودن به باتری قدرتمند یکی دیگر از ویژگی های گوشی موبایل هانر هشت سی محسوب می شود. این گوشی موبایل اندرویدی به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت مجهز است و با یک بار شارژ کامل آن تا دو روز نیازی به شارژ مجدد گوشی نخواهید داشت!

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 8c

گوشی هوآوی مدل Honor 8c از شبکه بی سیم وای فای پشتیبانی می کند و دارای GPS، ورودی 3.5 میلی متری صدا، میکروفون اختصاصی با قابلیت حذف نویزها و سر و صداهای محیط، حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، قطب نما، حسگر مجاورت و بلوتوث نسخه 4.2 نیز هست. بنابراین با استفاده از این گوشی هوآوی تمام کارهای روزمره شما به خوبی به پیش خواهد رفت. 

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8c با ظرفیت 32 گیگابایت

 گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8c با ظرفیت 32 گیگابایت در دسته گوشی های دوسیمکارته جای دارد و امکان استفاده از سیمکارت هایی در سایز نانو در آن وجود دارد. همان طور که مشاهده می کنید، گوشی 8c با توجه به اینکه یک گوشی میان رده است، از امکانات و قابلیت های بالایی برخوردار است و به شما اجازه می دهد تا با صرف هزینه ای نه چندان سنگین از یک گوشی مناسب و باکیفیت بهره مند شوید.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8c با ظرفیت 32 گیگابایت

پیشنهاد می کنیم برای اینکه بهترین انتخاب را در خرید گوشی داشته باشید، مقاله راهنمای خرید گوشی موبایل را مطالعه کنید. شما می توانید برای دریافت و مقایسه قیمت گوشی هوآوی به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و همچنین جهت کسب راهنمایی های لازم برای خرید گوشی هواوی honor 8c با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8c با ظرفیت 32 گیگابایت



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 30 مهر 1398
.

اسکنر اثر انگشت درمالوگ  ZF10

نوع اسکن: نوری
پورت اتصال: USB 2.0 High Speed
سایز اسکن: صفحه سکن 89*85 میلی متر و تصویر اسکن شده 81.3*72.6 میلی متر

معرفی اسکنر اثر انگشت درمالوگ ZF10

اسکنر اثر انگشت یکی از وسایل پرکاربرد در مراکز دولتی، پلیس +10، دفاتر پیشخوان دولت و... است که در مصارفی مانند صدور گواهی سوء پیشینه، پاسپورت، کارت ملی و مواردی از این دست کاربرد دارد.

معرفی اسکنر اثر انگشت درمالوگ ZF10

 اسکنر اثر انگشت درمالوگ Dermalog ZF10 از جمله اسکنرهای پرطرفدار موجود در بازار می باشد که در ابعاد 152 * 152 * 146 میلی متر و وزن 2.2 کیلوگرم ارائه شده است. این اسکنر به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد و یک اسکنر نوری به شمار می آید. 

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر اثر انگشت Dermalog ZF10

صفحه اسکن اسکنر اثر انگشت Dermalog ZF10 دارای ابعاد 89 * 85 میلی متر است و امکان قرار دادن چهار انگشت به صورت هم زمان بر روی این صفحه و تهیه اسکن از آنها وجود دارد. بنابراین شما می توانید از طریق الگوی 4-4-2 از تمام 10 انگشت دست ها به شکلی سریع و دقیق اسکن تهیه نمایید. این الگو به صورت تهیه اسکن از چهار انگشت دست راست، چهار انگشت دست چپ و انگشت های شست دو دست در کنار هم انجام می شود. بنابراین می توان از اسکنر انگشت نگاری درمالوگ ZF10 در محیط های شلوغ و دارای مراجعه کننده زیاد به راحتی استفاده نمود.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر اثر انگشت Dermalog ZF10

همچنین اسکنر چهار انگشتی درمالوگ مدل Dermalog ZF10 قابلیت تهیه اسکن از انگشتان به صورت چرخشی را دارد که باعث شده بتوان از آن در محیط های حرفه ای و حساس نیز بهره برد.

اسکنر اثر انگشت درمالوگ Dermalog ZF10

یکی از ویژگی هایی که باعث شده بتوان از صحت و امنیت بالای تصاویر اسکن شده با اسکنر اثر انگشت درمالوگ Dermalog ZF10 اطمینان کامل داشت، توانایی این اسکنر در تشخیص زنده بودن انگشت و اثر انگشت های تقلبی می باشد.

اسکنر اثر انگشت درمالوگ Dermalog ZF10

اسکنر چهار انگشتی درمالوگ ZF10 عملکردی عالی در تهیه اسکن از انگشتان خشک و حتی مرطوب از خود نشان می دهد و دارای رزولوشن 500 dpi (1600 * 1500 پیکسل) است. بنابراین تصاویر اسکن شده با آن دارای کیفیت و وضوح قابل توجهی خواهند بود.

لازم به ذکر است که ابعاد تصاویر اسکن شده با اسکنر 4 انگشتی درمالوگ ZF10 حداکثر برابر با 81.3 * 76.2 میلی متر و حجم آنها با استفاده از فرمت BMP برابر با 2.4 مگابایت و با استفاده از فرمت WSQ-Compressed برابر با 400 کیلوبایت خواهد بود.

اسکنر اثر انگشت درمالوگ Dermalog ZF10

 اسکنر اثر انگشت دفاتر اسناد رسمی درمالوگ Dermalog ZF10 با سیستم عامل های ویندوز و لینوکس سازگار است و اتصال آن به کامپیوتر از طریق پورت USB موجود بر روی بدنه آن و کابل انجام می شود. باید به این نکته اشاره کنیم که کابل USB ارائه شده همراه با این محصول دارای طول 1.8 متر است.

جهت کسب اطلاع از قیمت اسکنر انگشت درمالوگ ZF10 و نحوه  خرید اسکنر اثر انگشت مدل ZF10 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا از سایت شرکت ایده برتر دیدن فرمایید.

اسکنر اثر انگشت درمالوگ Dermalog ZF10



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 مهر 1398
.

کابل اچ دی ام آی تسکو TC 72

طول کابل: 3 متر
نوع کابل: HDMI

کابل HDMI تسکو TSCO TC 72 طول 3 متر

اگر به یک کابل HDMI باکیفیت و با دوام برای انتقال هم زمان صدا و تصویر میان دو دستگاه احتیاج دارید، کابل HDMI تسکو TC 72 گزینه ایده آلی برای شما است.

این کابل رابط به کانکتورهایی از نوع HDMI در دو سمت خود مجهز می باشد و برای اتصال تمام دستگاه های دارای پورت HDMI می توان از آن بهره برد. توجه داشته باشید که برای استفاده از کابل HDMI تسکو TSCO TC 72 طول 3 متر، هم دستگاه مبدأ و هم دستگاه مقصد باید دارای پورت اچ دی ام آی باشند.

کابل HDMI تسکو TSCO TC 72 طول 3 متر

 طول کابل اچ دی ام آی تسکو TC 72 برابر با 3 متر می باشد و می توان از آن برای اتصال دستگاه هایی که فاصله آنها از یکدیگر زیاد است، استفاده کرد. باید به این نکته اشاره کنیم که روکش این کابل از جنس PVC می باشد و به سادگی در هنگام زیر پا افتادن، کشیدگی یا فشار آسیب نخواهد دید.

از جمله ویژگی های قابل ذکر کابل HDMI 3 متری تسکو مدل TC 72 پشتیبانی آن از تصاویر 4K می باشد که به شما اجازه می دهد تا بتوانید انواع دستگاه های پخش 4K را به تلویزیون خود متصل کرده و از تماشای فیلم های محبوبتان با کیفیتی عالی لذت ببرید.

کابل HDMI تسکو TSCO TC 72 طول 3 متر

همچنین کابل HDMI تسکو TSCO TC 72 طول 3 متر از قابلیت انتقال تصاویر سه بعدی نیز بهره می برد و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از کابل HDMI تسکو TC 72، ویدئو پروژکتور، حتی ویدئو پروژکتور های سه بعدی را به کنسول بازی متصل کرده و جدیدترین بازی های روز را به صورت سه بعدی و در ابعاد بزرگ تجربه کنید!

کابل HDMI تسکو TSCO TC 72 طول 3 متر

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که کابل رابط اچ دی ام آی تسکو TC 72 از سرعت بسیار مطلوبی در انتقال اطلاعات برخوردار است و به طور کامل در برابر نویزهای محیطی و تداخل های سیگنال مقاوم می باشد. در همین راستا، در ساخت کانکتورهای این کابل از روکش طلا استفاده شده است. این موضوع هم باعث افزایش طول عمر و مقاومت آنها می شود و هم به انتقال سریع اطلاعات میان دو دستگاه کمک می کند.

اگر قصد خرید لوازم جانبی کامپیوتر را دارید، می توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 یا مراجعه به سایت ایده برتر، از قیمت و نحوه خرید کابل HDMIتسکو TC 72 مطلع شوید.

کابل HDMI تسکو TSCO TC 72 طول 3 متر



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 مهر 1398
.

موبایل سامسونگ (Galaxy A6 (2018

رنگ : مشکی، آبی، طلایی، بنفش روشن
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM: چهار گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت
پردازنده: هشت هسته ای 1.6GHz Cortex-A53
سایز صفحه نمایش: 5.6 اینچ

معرفی گوشی موبایل سامسونگ (Galaxy A6 (2018  

این روزها بازار گوشی های میان رده بسیار داغ است. درست است که این گوشی ها قابلیت های یک گوشی پرچمدار را ندارند، اما با توجه به قیمت مناسبی که دارند امکانات خوبی را در اختیار شما می گذارند. پس اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید و بودجه شما محدود می باشد، بهتر است تا به سراغ گوشی های میان رده بروید.

معرفی گوشی موبایل سامسونگ (Galaxy A6 (2018

 موبایل سامسونگ (Galaxy A6 (2018 یکی از همین گوشی های میان رده می باشد که در سال 2018 به بازار عرضه شده است. این گوشی با ابعاد جمع و جور، دوربین با کیفیت و سیستم عامل اندروید اوریو توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. 

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل (Samsung Galaxy A6 (2018

 گوشی موبایل سامسونگ (Samsung Galaxy A6 (2018 با ظرفیت 64 گیگابایت در ابعاد 149.9 * 70.8 * 7.7 میلی متر و وزن 162 گرم ارائه شده و یکی از گوشی های جمع و جور و سبک به حساب می آید. از این جهت این گوشی برای طرافداران گوشی های کوچک مناسب است و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل (Samsung Galaxy A6 (2018

بدنه گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A6 از آلومینیوم و به صورت یکپارچه ساخته شده و خبری از قاب دور آن نیست. فلزی بودن بدنه باعث شده تا این گوشی به آسانی در دست قرار گرفته و با مشکلاتی مانند سر خوردن گوشی از دست مواجه نشوید.

 

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل (Samsung Galaxy A6 (2018

 

صفحه نمایش گوشی سامسونگ مدل (Samsung Galaxy A6 (2018 حدود 75 درصد از سطح پنل جلویی را پوشانده و مانند اکثر گوشی های میان رده میزان حاشیه در اطراف آن تقریباً زیاد است. با این حال موبایل سامسونگ A6 از طراحی مدرنی در پنل جلویی خود برخوردار است و به عنوان مثال دکمه Home معروف سامسونگ در آن دیده نمی شود. گوشی سامسونگ A6 در رنگ های مشکی، طلایی، آبی و بنفش روشن (یاسی) ارائه شده و دست شما را در انتخاب رنگ دلخواهتان باز می گذارد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ (Galaxy A6 (2018

گوشی گلکسی ای 6 سامسونگ از صفحه نمایشی 5.6 اینچی از نوع سوپر امولد بهره می برد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 720 * 1480 پیکسل است و تصاویری با کیفیت HD را به شما ارائه می دهد. می توان گفت که این صفحه نمایش برای انجام کارهای روزمره و عادی بسیار مناسب است اما نباید برای تماشای فیلم ها و عکس ها با کیفیتی عالی بر روی آن حساب باز کرد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ (Galaxy A6 (2018

در گوشی موبایل سامسونگ (Samsung Galaxy A6 (2018 با ظرفیت 64 گیگابایت از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با لنز عریض استفاده شده که از قابلیت های فوکوس اتوماتیک، ثبت عکس به صورت پانوراما و HDR و فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی برخوردار است. این دوربین در نور عادی عکس هایی با کیفیت قابل قبول به شما ارائه می دهد و در کل برای گرفتن عکس های خانوادگی در گردش ها و سفرها بسیار مناسب است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ (Galaxy A6 (2018

دوربین سلفی این گوشی موبایل اندرویدی نیز از نوع 16 مگاپیکسلی است و به فلش LED مجهز می باشد. این دوربین به خوبی انتظارات طرفداران عکس سلفی را برآورده می سازد. پس اگر از علاقه مندان به ثبت عکس های سلفی از خود و دوستانتان و به اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی هستید، می توانید بر روی دوربین سلفی گوشی گلکسی A6 حساب کنید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل (Samsung Galaxy A6 (2018

مجموعه سخت افزاری به کار رفته در موبایل سامسونگ گلکسی (2018) A6 همانند اکثر گوشی های میان رده برای انجام فعالیت های روزمره و اجرای برنامه ها و بازی های معمولی مناسب است. با استفاده از این گوشی در انجام کارهایی مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی، گشت زدن در اینترنت، گوش دادن به موسیقی و به طور کلی کار با سیستم عامل اندروید مشکلی نخواهید داشت و از عملکرد سریع و روان گوشی بهره مند می شوید.

 

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل (Samsung Galaxy A6 (2018

 

شرکت سامسونگ در گوشی گلکسی A6 از تراشه ساخت خودش، اگزینوس 7870 استفاده کرده است. این تراشه به پردازنده هشت هسته ای (با سرعت 1.6 گیگاهرتز) و پردازنده گرافیکی Mali-T830 مجهز می باشد و در اجرای بازی های سبک و پردازش های معمولی کارایی بالایی از خود نشان می دهد. 

در ادامه معرفی مشخصات سخت افزاری گوشی سامسونگ گلکسی A6 مدل 2018 باید به این نکته اشاره کنیم که این گوشی در دو نسخه با حافظه داخلی 32 گیگابایت (با 3 گیگابایت رم) و 64 گیگابایت (با 4گیگابایت رم) ارائه شده است. همچنین در صورت نیاز به حافظه بیشتر می توانید از کارت حافظه جانبی میکرو SD با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت در این موبایل استفاده نمایید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل (Samsung Galaxy A6 (2018

گوشی موبایل سامسونگ (Samsung Galaxy A6 (2018 با ظرفیت 64 گیگابایت از سیستم عامل اندروید 8.0 موسوم به اوریو بهره می برد که برای یک گوشی میان رده ویژگی قابل توجهی به حساب می آید. این سیستم عامل در کنار رابط کاربری جذاب حس دلچسبی از کار کردن با گوشی را برای شما به ارمغان می آورد.

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ (Galaxy A6 (2018

گوشی A6 به حسگر اثر انگشت مجهز است که بر روی پنل پشتی قرار دارد و دسترسی به آن بسیار آسان است. علاوه بر این گلگسی ای 6 ( 2018) دارای شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما، رادیو، NFC (در برخی مدل ها)، GPS، بلوتوث نسخه 4.2، وای فای، جک 3.5 میلی متری صدا و میکروفون اختصاصی با قابلیت حذف سر و صدای محیط می باشد و تمام نیازهای شما در کارهای روزمره را برآورده می سازد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل (Samsung Galaxy A6 (2018

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، باتری به کار رفته در موبایل سامسونگ (Galaxy A6 (2018 است. این باتری از نوع لیتیوم یونی است و از ظرفیتی معادل با 3000 میلی آمپر ساعت برخوردار می باشد. میزان شارژدهی باتری به کار رفته درموبایل ای 6 به اندازه ای است که شما را از شارژ چند باره گوشی در طول روز بی نیاز می کند.

گوشی موبایل سامسونگ (Samsung Galaxy A6 (2018 با ظرفیت 64 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ (Samsung Galaxy A6 (2018 با ظرفیت 64 گیگابایت در دو مدل تک سیمکارته و دو سیمکارته ارائه شده و اندازه سیمکارت های مورد استفاده در آن باید در اندازه نانو باشد. توجه داشته باشید که در این گوشی برای سیمکارت ها و کارت حافظه جانبی جایگاه اختصاصی در نظر گرفته شده و شما قادر خواهید بود تا از دو سیمکارت و کارت حافظه به صورت هم زمان در گوشی خود استفاده نمایید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل (Samsung Galaxy A6 (2018

همین طور که مشاهده می کنید گوشی سامسونگ گلکسی A6 امکانات قابل قبولی را به شما ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد تا با صرف هزینه ای نه چندان سنگین از یک گوشی مناسب بهره مند شوید.

برای دریافت قیمت و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با راهنمای خرید گوشی موبایل با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا نظرات خود در رابطه با موبایل سامسونگ (Samsung Galaxy A6 (2018 را در قسمت کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر در میان بگذارید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل (Samsung Galaxy A6 (2018



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 مهر 1398
.

هدفون بی سیم اپتما NuForce BE Free5

نوع گوشی: توگوشی
نوع اتصال: بی سیم، بلوتوث
رابط: بلوتوث نسخه 4/2
رنگ: مشکی و سرمه ای 

معرفی هدفون بلوتوث اپتما NuForce BE Free5

اگر از طرفداران گوش دادن به موسیقی در حین ورزش یا قدم زدن هستید، هدفون اپتما NuForce BE Free5 یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای شما است. این هدفون در دسته هدفون های بدون سیم قرار دارد و از طریق بلوتوث به گوشی موبایل یا تبلت شما متصل می شود. بنابراین با استفاده از هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Free5 دیگر با مشکلات استفاده از کابل مانند گره خوردن، در هم پیچیدن و قطعی و وصلی آن مواجه نخواهید شد.

 

معرفی هدفون بلوتوث اپتما NuForce BE Free5

 

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Free5

حتماً برایتان پیش آمده در هنگام گوش دادن به موسیقی در حین ورزش یا قدم زدن، هدفون از گوش شما خارج شده و مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کرده باشد. یکی از ویژگی های مهم و کاربردی هدفون بلوتوث اپتما BE Free5 طراحی ارگونومیک آن است که باعث می شود به طور کامل داخل گوش قرار گرفته و در حین فعالیت از گوش شما خارج نشود.

هدفون بی سیم بلوتوث اپتما Optoma NuForce BE Free5 دارای وزنی بسیار سبک (حدود 12.5 گرم) است و از گوشی های نرم و راحت بهره می برد. بنابراین در استفاده های طولانی مدت باعث ایجاد ناراحتی و حس خستگی در گوش های شما نمی شود و لذت گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان را چند برابر می کند.

 

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Free5

 

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که هدفون توگوشی اپتما BE Free5 با آنکه ظاهر کوچک و جمع و جوری دارد، اما صدایی قدرتمند، شفاف و دارای عمق و حجمی بالا را به شما ارائه می دهد و از شنیده شدن صدای محیط در حین پخش موسیقی جلوگیری می کند.

در هدفون بی سیم بلوتوث اپتما مدل Optoma BE Free5از یکی از فناوری های جدید ارتباط بلوتوثی استفاده شده که باعث می شود تا کیفیت صدای پخش شده از گوشی های اندرویدی و iOS تفاوتی با یکدیگر نداشته باشد و بتوانید از آن در ارتباط با دستگاه های مختلف با بالاترین کیفیت پخش بهره ببرید.

 

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Free5

هدفون تو گوشی اپتما BE Free5 به میکروفون با قابلیت حذف نویز و صدای محیط نیز برخوردار است و امکان مکالمه و پاسخ دادن به تماس های تلفنی را با بالاترین کیفیت برای شما فراهم می آورد. همچنین بر روی بدنه این بدنه هدفون بیسیم اپتما BE Free5 دکمه های کنترل صدا و عقب و جلو بردن ترک در حال پخش نیز تعبیه شده است.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Free5

باتری به کار رفته در هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Free5 امکان استفاده از این هدفون را برای 4 ساعت متوالی فراهم می آورد و شما می توانید در این مدت از آن برای گوشی دادن به موسیقی، کتاب صوتی، پادکست یا پاسخ دادن به تماس های تلفنی استفاده کنید. همراه با این هدفون یک شارژر قابل حمل نیز ارائه می شود که در صورت استفاده از آن می توانید از هدفون اپتما برای 16 ساعت استفاده مداوم بهره ببرید. همچنین این شارژر از قابلیت شارژ سریع نیز بهره می برد و در عرض 15 دقیقه، شارژ مورد نیاز برای استفاده از هدفون به مدت یک ساعت را تأمین می کند.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Free5

هندزفری بلوتوثی اپتما مدل BE Free5 دارای استاندارد IPX5 است و در مقابل آب، گرد و غبار و آسیب های محیطی مقاوم است. از این جهت می توان از این هدفون در فضای باز و در هنگام دویدن یا پیاده روی در طبیعت یا قدم زدن در زیر باران با خیال راحت استفاده کرد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با کارشناسان شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت هدفون بلوتوث اپتما BE Free5 و نحوه خرید یک هدفون خوب را کسب نمایید.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Free5



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 مهر 1398
.

پرینتر لکسمارک MX912dxe

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 65 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX912dxe

با استفاده از پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX912dxe از بالاترین سرعت و کیفیت در چاپ با ابعاد بزرگ (A3) بهره مند شوید! این پرینتر از قابلیت های پرینت، کپی، اسکن و فکس بهره می برد و شما با پرداخت هزینه بابت خرید آن از امکانات و قابلیت های چهار دستگاه مجزا به صورت یکجا بهره مند می شوید.

چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX912dxe برای استفاده در دفاتر ارئه دهنده خدمات چاپ و تکثیر و مشاغل مربوط به این حوزه گزینه ایده آلی است و به خوبی از عهده وظایف سنگین برمی آید. بنابراین اگر قصد خرید پرینتر لیزری دارید و به دنبال یک پرینتر قدرتمند و با دوام برای انجام چاپ های متوالی هستید، این پرینتر لیزری را مد نظر داشته باشید.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX912dxe

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX912dxe

پرینتر لیزری و چهار کاره لکسمارک مدل Lexmark MX912dxe توانایی انجام پرینت و کپی سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو را داراست که سرعت آن در هر دو حالت برابر با 65 برگ در دقیقه می باشد. در واقع با استفاده از پرینتر چند کاره لکسمارک MX912dxe قادر به انجام پرینت یا کپی در کمتر از یک ثانیه به ازای هر برگ خواهید بود که سرعتی عالی برای انجام پروژه های فشرده و فوری به حساب می آید.

از دیگر ویژگی های پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX912dxe باید به کیفیت عالی چاپ آن اشاره کنیم. این پرینتر سیاه و سفید دارای رزولوشن 1200*1200 dpi است و کیفیت و وضوح تصاویر و متون چاپ شده با آن تضمین شده می باشد. همچنین امکان انجام پرینت با رزولوشن 600*600 dpi به منظور دستیابی به سرعت بالاتر وجود دارد که متناسب با شرایط می توانید از این ویژگی بهره ببرید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX912dxe

برای تهیه اسکن رنگی از اسناد نیز چاپگر لیزری چند کاره لکسمارک MX912dxe کارایی بالایی دارد و به یک اسکنر تخت دارای ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 100 برگ مجهز می باشد. این اسکنر توانایی تهیه اسکن با سرعت 80 تصویر در دقیقه به صورت یک رو و 140 تصویر در دقیقه به صورت دو رو را دارد و تمام انتظارات شما از یک اسکنر رومیزی مجزا را برآورده می سازد. از جمله امکاناتی که اسکنر تعبیه شده در پرینتر چهار کاره لکسمارک MX912dxe به شما ارائه می دهد باید به قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده در انواع فرمت های رایج مانند JPEG، PDF، TIFF، XPS و PDF رمزگذاری شده و همچنین ارسال آنها به سرور FTP، ایمیل، فولدر موجود در شبکه یا فلش مموری اشاره کرد.

پرینتر چند کاره لکسمارک MX912dxe قابلیت ارسال و دریافت فکس را نیز دارد و قادر است تا کمتر از 3 ثانیه به ازای هر برگ فکس های مورد نظر شما را ارسال نمایید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MX912dxe

یکی از مشخصات مهم پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX912dxe که آن را مناسب انجام چاپ های متوالی در تعداد زیاد کرده است، گنجایش بالای کاغذ آن می باشد. این چاپگر لیزری A3 سیاه و سفید در حالت استاندارد دارای دو سینی 500 برگی، سینی چند منظوره 150 برگی و یک سینی بزرگ 2500 برگی است. همچنین چاپگر لیزری لکسمارک MX912dxe از یک سینی 3000 برگی دیگر به صورت اختیاری هم پشتیبانی می کند که در صورت استفاده از آن ظرفیت کاغذ دستگاه شما به 6650 برگ می رسد و برای مدتی طولانی خیالتان بابت متوقف کردن کار و قرار دادن کاغذ در دستگاه راحت خواهد بود. انواع کاغذهای معمولی در اندازه A3، A4 و کوچکتر، کاغذهای شفاف و پشت چسب دار و پاکت نامه در این پرینتر قابل استفاده می باشند.

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MX912dxe

 

در پرینتر لیزری سیاه و سفید لکسمارک مدل MX912dxe از یک تونر کارتریج لکسمارک Lexmark در رنگ مشکی و با ظرفیت چاپ 21000 برگ استفاده شده است که تا مدت ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. لازم به ذکر است که این پرینتر با کارتریج مدل 54G0H00 نیز با ظرفیت چاپ 32500 برگ سازگار می باشد که با استفاده از آن از پرداخت هزینه های اضافی بابت تعویض تونر کارتریج بی نیاز خواهید شد.

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX912dxe

پرینتر لیزری لکسمارک MX912dxe توان انجام 300 هزار چاپ در طول ماه را دارد و یکی از بهترین پرینترهای چند کاره موجود در بازار به شمار می آید. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از این پرینتر همه کاره برای بین 15000 تا 50000 پرینت در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یافته و از کیفیت عملکرد آن به مرور زمان کاسته نشود.

برای اتصال پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX912dxe به کامپیوتر باید از پورت های USB موجود بر روی بدنه دستگاه و کابل استفاده نمایید. همچنین این پورت ها امکان اتصال فلش مموری به دستگاه و پرینت فایل های موجود بر روی آن را برای شما فراهم می آورند. علاوه بر این چاپگر لیزری MX912dxe به درگاه مخصوص کارت حافظه نیز مجهز است و پرینت فایل های موجود بر روی کارت های حافظه شما را به صورت مستقیم و بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر امکان پذیر کرده است.

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX912dxe

اگر قصد استفاده از پرینتر لیزری چند کاره MX912dxe در شبکه های کابلی را دارید، این امکان برای شما مهیا است. این ویژگی به خصوص برای کسب وکارهایی که به صورت تیمی انجام می شود، کاربرد بالایی دارد و به شما اجازه می دهد تا از این پرینتر لکسمارک در ارتباط با چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان بهره ببرید.

همان طور که مشاهده می کنید چاپگر چهار کاره لکسمارک MX912dxe دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و شاید کار با آن به نظر مشکل آید. اما با توجه به صفحه نمایش بزرگ (10 اینچی) رنگی و تمام لمسی به کار رفته در آن، کار با دستگاه و اعمال تنظیمات حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار آسان خواهد بود.

برای دریافت راهنمایی جهت خرید پرینتر متناسب با نیاز و بودجه خود و همچنین دریافت قیمت پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک MX912dxe با کارشناسان فروش ما به شماره 73027-021 تماس بگیرید و همچنین از طریق ثبت نظرات و سوالات خود در بخش نظرات می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX912dxe



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 مهر 1398
.

حضور و غیاب کارابان KTA-610

نحوه شناسایی : تشخیص چهره، کلمه عبور
ظرفیت اثر انگشت : ندارد
نمایشگر : رنگی، 3 اینچ

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب کارابان KTA-610

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-610 یک دستگاه تشخیص چهره حرفه ای است که در کسری از ثانیه قادر به شناسایی چهره پرسنل شما خواهد بود. از این دستگاه حضور و غیاب می توان در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و دیگر محیط هایی که نیاز به ثبت ساعات تردد کارمندان دارند، استفاده کرد.

 

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب کارابان KTA-610

 

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره کارابان KTA-610 به حسگر اثر انگشت مجهز نیست و برای استفاده در مکان های صنعتی و آزمایشگاه ها که کارکنان به دلیل سر و کار داشتن با مواد شیمیایی نیاز به استفاده از دستکش دارند، بسیار مناسب می باشد. چرا که دیگر نیازی به تماس فیزیکی با این دستگاه وجود ندارد و تنها با قرار گرفتن چهره در برابر سنسور آن عمل شناسایی و ثبت تردد به سادگی و با سرعت بالا انجام می شود.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KTA-610

طراحی ظاهری زیبا و جمع و جور یکی از مشخصات دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-610 است که باعث شده استفاده از این دستگاه جلوه ای شیک و جذاب به محیط کار شما ببخشد. این دستگاه کنترل تردد به صفحه نمایش 3 اینچی و رنگی، دوربین جهت ثبت تردد و صفحه کلید مجهز می باشد و امکان تعریف کلمه عبور برای کارمندان را نیز برای شما فراهم می آورد.

 

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KTA-610

 

صفحه نمایش دستگاه حضور غیاب کارابان KTA-610 دارای منوی کاملا فارسی است و از قابلیت نمایش عکس پرسنل و نام آنها در هنگام شناسایی بهره می برد. باید به این نکته اشاره کنیم که این دستگاه حضور و غیاب ظرفیت ذخیره 800 چهره و 100 هزار تردد را دارد و از این جهت برای استفاده در مکان های اداری پر تردد مناسب می باشد.

 

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KTA-610

 

بر روی بدنه دستگاه کنترل تردد Karaban KTA-610 پورت های USB و LAN تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا آن را از طریق پورت USB به دستگاه های دیگر متصل نمایید و یا از آن در شبکه (TCP/IP) بهره ببرید. ضمن اینکه امکان اتصال فلش مموری به دستگاه و انتقال اطلاعات بدون نیاز به کامپیوتر برای شما فراهم است.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-610

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-610 به دیود اشعه مادون قرمز مجهز می باشد که باعث شده تا این دستگاه قادر به تشخیص چهره افراد حتی در محیط های کم نور و نیمه تاریک نیز باشد.

از دیگر قابلیت ها و ویژگی های دستگاه کنترل تردد پرسنل کارابان KTA-610 می توان به امکان پخش پیام های صوتی در هنگام تشخیص چهره، امکان تعریف زنگ هشدار برای پخش شدن در برخی ساعات خاص و امکان ارتباط لحظه ای با دستگاه و مشاهده ترددها به صورت برخط اشاره کرد.

 

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-610

 

علاوه بر شناسایی از طریق تشخیص چهره، قابلیت افزودن حالت تشخیص از طریق کارت مغناطیسی نیز به دستگاه کنترل تردد کارابان مدل Karaban KTA-610 وجود دارد که در صورت تمایل در هنگام خرید دستگاه، باید خواسته خود را به صورت جداگانه مطرح نمایید.

برای دریافت قیمت دستگاه حضور غیابو نحوه خرید دستگاه حضور و غیاب کارابان KTA-610 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با کارشناسان فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-610



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 مهر 1398
.

حضور و غیاب کارابان KTA-3450

نحوه شناسایی : اثر انگشت، کارت، کلمه عبور
ظرفیت اثر انگشت : 3000 اثر انگشت
نمایشگر : رنگی، TFT

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب کارابان KTA-3450

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-3450 با طراحی جمع و جور و قابلیت هایی که در اختیار شما قرار می دهد، یکی از مناسب ترین دستگاه های کنترل تردد برای استفاده در انواع محیط های اداری و شرکتی به شمار می آید.

این دستگاه حضور و غیاب دارای صفحه نمایش، صفحه کلید، دکمه مخصوص هشدار و حسگر اثر انگشت است و قادر به شناسایی پرسنل و ثبت تردد آن ها از طریق تشخیص اثر انگشت، کارت و کلمه عبور می باشد.

 

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب کارابان KTA-3450

 

اگر از مشکلاتی مانند تاخیر در ثبت تردد کارمندانتان توسط دستگاه حضور و غیاب خسته شده اید و قصد خرید یک دستگاه با کیفیت و با دوام را دارید، برای آشنایی با مشخصات دستگاه حضور غیاب کارابان KTA-3450 ادامه متن را از دست ندهید!

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KTA-3450

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-3450 ظرفیت ذخیره 3000 اثر انگشت، 5000 کارت، 30 هزار کاربر و 100 هزار تردد را دارد و برای استفاده در شرکت ها و ادارات دارای پرسنل زیاد کاملا مناسب می باشد.

حسگر اثر انگشت به کار رفته در این دستگاه از نوع نوری و ضد خش است و در کمتر از 2 ثانیه عمل شناسایی و در کمتر از یک ثانیه عمل تأیید را انجام می دهد. این مشخصات باعث ثبت ورود و خروج کارمندان به شکلی دقیق و سریع می شود و دیگر با مشکلاتی مانند معطل ماندن پرسنل برای ثبت ساعت تردد و اتلاف ساعات کاری آنها مواجه نخواهید شد. این ویژگی باعث می شود تا از بالاترین راندمان کاری کارمندان خود بهره مند شوید.

 

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KTA-3450

 

علاوه بر اثر انگشت، حضور و غیاب اثر انگشتی کارابان KTA-3450 توانایی تشخیص کارت های مغناطیسی را نیز دارد. برای این منظور باید از کارت های RFID استفاده کنید که برای شناسایی نیازی به تماس مستقیم با دستگاه ندارند و تنها با نزدیک کردن آنها به جایگاه مخصوص کارت شناسایی می شوند.

یکی از ویژگی های کاربردی دستگاه حضور غیاب کارابان KTA-3450 امکان اتصال آن به سیستم های کنترل ورود و خروج مانند درب ها و قفل های برقی است. با استفاده از این ویژگی، پس از هر بار تشخیص موفقیت آمیز فرد، درب یا گیت الکترونیکی به صورت هوشمند باز شده و اجازه ورود یا خروج به شخص داده می شود.

 

 

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KTA-3450

 

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-3450

صفحه نمایش رنگی و منوی کاملا فارسی از دیگر مشخصات دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-3450 هستند که کار با دستگاه را هم برای مدیران و هم برای کارمندان بسیار آسان می کنند. ضمن اینکه این دستگاه به سخنگوی فارسی نیز مجهز است و امکان اعلام پیغام های آن به صورت صوتی وجود دارد. باید به این نکته اشاره کنیم که از طریق صفحه نمایش دستگاه کنترل تردد کارابان KTA-3450 می توان پیام های شخصی برای هر کارمند به صورت مجزا و پیام های عمومی برای تمام کارمندان را به نمایش درآورد.

 

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-3450

 

برای دسترسی به اطلاعات ثبت شده در کنترل تردد کارابان KTA-3450 جهت گزارش گیری یا محاسبه حقوق کارمندان، می توانید از پورت USB و LAN موجود بر روی بدنه دستگاه بهره ببرید. از طریق پورت USB قادر هستید تا هم فلش مموری خود را به دستگاه متصل کنید و اطلاعات را به آن انتقال دهید و هم از طریق کابل آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل نمایید.

 

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-3450

پورت LAN تعبیه شده برای دستگاه کنترل تردد کارکنان کارابان مدل KTA-3450 این قابلیت را ایجاد می کند تا این دستگاه را از طریق پروتکل TCP/IP به شبکه متصل نمایید. در این حالت امکان ارتباط لحظه ای با دستگاه و مشاهده برخط ترددها برای شما فراهم می شود.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی کارابان KTA-3450 به ورودی مخصوص اتصال ریدرهای ثانویه نیز مجهز است و به عنوان مثال می توان کارت خوان یا ریدر اثر انگشت خارجی را به آن متصل نمود.

برای دریافت قیمت دستگاه حضور غیابو نحوه خرید دستگاه کنترل تردد KTA-3450 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-3450



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 مهر 1398
.

ماشین حساب کاسیو MS-20S

تعداد ارقام: 12
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MS-20S

ماشین حساب کاسیو مدل Casio MS-20S برای کسانی طراحی شده که به محاسبات پیشرفته علمی و مهندسی احتیاجی ندارند و یک ماشین حساب ساده نیز کار آنها را راه خواهد انداخت. شما می توانید با صرف هزینه ای معقول و منطقی از قابلیت های این ماشین حساب بهره مند شوید و محاسبات روزمره خود را در اداره یا مغازه و محیط های تجاری به پیش ببرید.

صفحه نمایش بزرگ و 12 رقمی یکی از ویژگی های ماشین حساب کاسیو Casio MS-20S است که باعث نمایش واضح و شفاف ارقام می شود. این ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio از قابلیت نمایش اعداد اعشاری و ارقام تفکیک شده با جدا کننده سه تایی برخوردار است و در مصارف روزمره به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MS-20S

ماشین حساب ساده کاسیو MS-20S دارای دکمه های نرم و راحتی است که در ابعاد نسبتاً بزرگی طراحی شده اند. این دکمه ها به شما کمک می کنند تا با سرعت بیشتری ارقام را به ماشین حساب فروشگاهی وارد کنید و درصد خطای شما به طرز چشمگیری کاهش یابد.

کیفیت ساخت مطلوب ماشین حساب ضد ضربه کاسیو MS-20S باعث شده تا این محصول در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی یا وارد آمدن فشار مقاومت قابل قبولی از خود نشان دهد و در صورت استفاده صحیح، برای سال ها بتوانید از آن بهره ببرید. 

ماشین حساب کاسیو Casio MS-20S

از جمله قابلیت های ماشین حساب کاسیو Casio MS-20S می توان به انجام محاسبات ساده ریاضی با چهار عمل اصلی، محاسبه درصد، محاسبه قیمت با در نظر گرفتن مالیات (از طریق دکمه TAX+) و محاسبه قیمت بدون مالیات (از طریق دکمه TAX-) اشاره کرد. از این جهت اگر به دنبال یک ماشین حساب برای مغازه خود هستید، ماشین حساب کاسیو MS-20S می تواند به کارتان بیاید. همچنین این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio به دکمه های M+ و M- جهت کار با اعداد ذخیره شده در حافظه مجهز می باشد.

ماشین حساب کاسیو Casio MS-20S

یکی از ویژگی های ماشین حساب فروشگاهی کاسیو MS-20S مجهز بودن آن به دو منبع انرژی است. این دستگاه هم از باتری و هم از نور محیط انرژی مورد نیاز خود را تأمین می کند و به همین دلیل برای مدتی طولانی به تعویض باتری آن نیازی پیدا نخواهید کرد. به این صورت که در طول روز یا در محیط های روشن، ماشین حساب بدون نیاز به باتری عمل می کند.

شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب فروشگاهی و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب رومیزی کاسیو MS-20S به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر تماس بگیرید.

ماشین حساب کاسیو Casio MS-20S



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 مهر 1398
.

ماشین حساب کاسیو SL-1000tw

تعداد ارقام: 10 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-1000tw

ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000tw برای کسانی که به دنبال خرید ماشین حساب با کیفیت برای انجام محاسبات مالی شخصی و روزمره خود هستند، انتخاب بسیار مناسبی است. می توان گفت که اگر به انجام محاسبات پیچیده مهندسی و حسابداری نیازی ندارید، این ماشین حساب به کار شما خواهد آمد.

ماشین حساب کوچک کاسیو SL-1000tw در ابعاد 118.5*70*8.5 میلی متر عرضه شده و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی جمع و جور و سبک به حساب می آید. صفحه نمایش این ماشین حساب جیبی قابلیت نمایش 10 رقم را دارد که برای مصارف روزمره و محاسبات مالی سبک کافی به نظر می رسد.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-1000tw

 

طراحی ظاهری زیبا و شیک، رنگ بندی متنوع و زیبا و کیفیت ساخت بالا از جمله مشخصات مهم ماشین حساب ساده کاسیو SL-1000tw به حساب می آیند. به نحوی که در صورت استفاده صحیح برای سال ها می توانید از این ماشین حساب ساده حسابداری بهره برده و خیالتان بابت مقاومت بالای آن در برابر صدمات احتمالی مانند ضربه، فشار، خراشیدگی یا سقوط از ارتفاع راحت باشد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-1000tw

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ماشین حساب رومیزی کاسیو مدل Casio SL-1000tw دکمه های نرم و راحت آن است که باعث بالا رفتن دقت در وارد کردن ارقام در هنگام نیاز به محاسبات سریع می شود.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000tw

ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000tw دارای قابلیت هایی مانند انجام محاسبات پایه ای ریاضی با استفاده از چهار عمل اصلی، گرفتن جذر از اعداد، ذخیره سازی ارقام و محاسبات در حافظه و محاسبه درصد می باشد. همچنین این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio به دکمه های TAX+ و TAX- مجهز بوده و محاسبه قیمت فروش یا خرید اجناس با اعمال مالیات یا تخفیف را برای شما امکان پذیر می کند. از این جهت می توان از ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو SL-1000tw در مغازه یا فروشگاه های کوچک با حجم کاری کم استفاده کرد.

 

ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000tw

 

دکمه H/M/S ماشین حساب کاسیو مدل SL-1000tw به شما اجازه می دهد تا محاسبات مربوط به زمان و کار با ساعت، دقیقه و ثانیه را نیز انجام دهید که باعث بالا رفتن کارایی این دستگاه شده است.

برای دریافت قیمت ماشین حساب فروشگاهی و نحوه خرید ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو SL-1000tw می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین چنانچه در رابطه با ویژگی های این ماشین حساب به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤال خود را در قسمت «نظرات» همین صفحه مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

 

ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000tw



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 مهر 1398
.

ماشین حساب کاسیو WD-320MT

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو WD-320MT

در محیط های فروشگاهی و مشاغلی که با فروش کالا سر و کار دارند، ماشین حساب یکی از وسایل مهم و ضروری به حساب می آید که اگر از نوع مرغوب آن نباشد، باعث کند پیش رفتن کارها یا اشتباه در محاسبات می شود. ماشین حساب کاسیو Casio WD-320MT یکی از انواع ماشین حساب رومیزی است که برای استفاده در فروشگاه ها و مغازه ها یک گزینه ایده آل به شمار می آید.

این ماشین حساب رومیزی کاسیو به صورت ضد آب ساخته شده و یکی از قابلیت های جالب آن امکان جدا کردن صفحه کلید و شستن آن است. با توجه به این ویژگی می توانید برای سال ها از ماشین حساب ساده کاسیو WD-320MT بدون افت کیفیت ساخت استفاده نمایید. همچنین با توجه به ضد آب بودن، استفاده از این ماشین حساب کاسیو در فضاهای روباز بدون نگرانی بابت بارندگی و آسیب های محیطی امکان پذیر است.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو WD-320MT

 

ماشین حساب رومیزی کاسیو WD-320MT از قابلیت هایی مانند محاسبات پایه ای ریاضی، محاسبه قیمت خرید یا فروش اجناس، حاشیه سود و مالیات برخوردار است و کاملا برای محیط های فروشگاهی مناسب می باشد. همچنین این ماشین حساب ضد آب و گرد و غبار به دکمه های دو صفر، درصد و M+ و M- مجهر بوده و تمام نیازهای شما در کارهای روزمره را برآورده می سازد.

طراحی ظاهری جذاب و زیبا و کیفیت ساخت بالا از دیگر ویژگی های ماشین حساب ضد آب کاسیو مدل Casio WD-320MT هستند. کلیدهای این ماشین حساب دارای اندازه و فاصله ای مناسب از یکدیگر بوده که باعث می شود تا وارد کردن ارقام و کار با ماشین بالا با دقت و سرعت بیشتری انجام شود. ضمن اینکه این ماشین حساب فروشگاهی کاسیو Casio به راحتی در هنگام رخ دادن اتفاقاتی مانند سقوط از ارتفاع و وارد آمدن ضربه یا فشار آسیب نمی بیند و برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد شد.

ماشین حساب کاسیو Casio WD-320MT

ماشین حساب کاسیو Casio WD-320MT در ابعاد 194.5*144.5*35.6 میلی متر و وزن 255 گرم ارائه شده و دارای صفحه نمایشی بزرگ و شفاف است. این نمایشگر قادر به نمایش حداکثر 12 رقم و اعداد اعشاری و تفکیک شده با جدا کننده سه تایی بوده و در محیط های مختلف از لحاظ نور از کیفیت نمایش آن کاسته نمی شود.

 

ماشین حساب کاسیو Casio WD-320MT

 

ماشین حساب کاسیو WD-320MT به گونه ای طراحی شده که کمترین میزان مصرف باتری را داشته باشد. انرژی مورد نیاز این ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود. بدین ترتیب در فضاهای باز و محیط های روشن، ماشین حساب از باتری استفاده نمی کند. همچنین در صورتی که دستگاه برای مدتی بدون استفاده باقی بماند، به صورت خودکار خاموش می شود. این ویژگی ها در کنار هم باعث می شوند که برای مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری نداشته باشید.

جهت کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب فروشگاهی و همچنین دریافت قیمت ماشین حساب کاسیو WD-320MT با کارشناسان فروش ما به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

 

ماشین حساب کاسیو Casio WD-320MT



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 مهر 1398
.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C284

نوع: لیزری، ایستاده رنگی
زمان تهیه اولین کپی: سیاه و سفید: 5.9 ثانیه و رنگی: 7.7 ثانیه
سرعت کپی: 28 برگ A4 در دقیقه و 14 برگ A3 در دقیقه
وضوح چاپ:  1200*1200 dpi
حافظه: 2048 مگابایت

معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C284

استفاده از دستگاه های کپی چند کاره به طرز چشمگیری باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود و شما می توانید با پرداخت هزینه برای خرید یک دستگاه، از امکانات چند دستگاه مختلف بهره مند شوید. علاوه بر این، اگر در مغازه خود با محدودیت فضا مواجه هستید، این دستگاه ها می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C284 از جمله دستگاه های سه کاره تولید شرکت کونیکا مینولتا است که امکان پرینت، کپی و اسکن را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این دستگاه قادر به چاپ رنگی و سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو و تهیه اسکن رنگی از اسناد خود خواهید بود.

اگر قصد خرید دستگاه کپی رنگی دارید، پیشنهاد می کنیم تا پایان معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C284 با ما همراه باشید.

معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C284

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C284

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C284 در عرض 20 ثانیه از زمان روشن شدن گرم می شود و اولین کپی سیاه و سفید را پس از 5.9 ثانیه و اولین کپی رنگی را پس از 7.7 ثانیه به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان این دستگاه را یکی از دستگاه های کپی نسبتاً سریع در هنگام راه اندازی دانست که به خصوص در هنگام نیاز به کپی های اضطراری می تواند به کار شما بیاید.

سرعت کپی و پرینت های متوالی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا Bizhub C284 در هر دو حالت یک رو و دو رو برابر با 28 برگ A4 در دقیقه می باشد. این دستگاه کپی از قابلیت کپی و چاپ بر روی برگه A3 نیز برخوردار است که سرعت آن در این حالت به 14 برگ در دقیقه می رسد. با توجه به این مشخصات بهتر است تا از دستگاه کپی ایستاده کونیکا مینولتا Bizhub C284 در حجم کاری متوسط استفاده شود تا بتوانید به بالاترین کیفیت عملکرد آن دست یابید.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا مدل Bizhub C284 کیفیت بسیار مطلوبی در کپی و به خصوص در پرینت ارائه می دهد. رزولوشن کپی این دستگاه فتوکپی برابر با 600*600 dpi و رزولوشن پرینت آن برابر با 1200* 1200 dpi بوده و تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن از کیفیت، میزان خوانایی و وضوحی عالی برخوردارند. پس اگر کیفیت کپی و پرینت برایتان در درجه نخست اهمیت قرار دارد، این دستگاه کپی سه کاره کونیکا مینولتا می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C284

 

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Konica Minolta Bizhub C284

مواد مصرفی دستگاه کپی 3 کاره کونیکا مینولتا Bizhub C284 شامل یک تونر کارتریج مشکی مدل TN322 و سه تونر کارتریج رنگی از سری تونر کارتریج های مدل TN321 می شود. ظرفیت چاپ این تونرها به ترتیب برابر با 27000 و 25000 برگ است و تا مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

در صورت نیاز به تعویض آنها می توانید برای دریافت قیمت تونر رنگی کونیکا مینولتا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C284 به دو سینی 500 برگی و یک سینی چند منظوره 150 برگی مجهز است و از کاغذهایی در ابعاد A3، A4 و A5 می توانید در آن استفاده کنید. این دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا از سینی های اختیاری نیز پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا با تهیه یک سینی 500 برگی، یک سینی دوگانه با ظرفیت هرکدام 500 برگ و یا یک سینی بزرگ 2500 برگی ظرفیت کلی کاغذ دستگاه را افزایش دهید. توجه داشته باشید که دستگاه کپی بیزهاب C284 حداکثر گنجایش 3650 برگ کاغذ را دارد و امکان تهیه و استفاده از تمام این سینی ها در کنار هم وجود ندارد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Konica Minolta Bizhub C284

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C284

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C284 با سیستم عامل های مک و لینوکس و نسخه های XP، ویستا و 7 سیستم عامل ویندوز سازگار است. توجه داشته باشید که این دستگاه در کار با نسخه های جدید ویندوز ممکن است عملکرد مناسبی ارائه ندهد.

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه فتوکپی بیزهاب C284 قابلیت تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی از اسناد است. اسکنر تعبیه شده در این دستگاه کپی اداری به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 100 برگ مجهز است و قادر به اسکن 160 تصویر در دقیقه می باشد. این اسکنر فایل های اسکن شده را در فرمت های JPEG، TIFF، PDF و XPS ذخیره می کند و از امکان ارسال مستقیم آنها به ایمیل، سرور FTP، فلش مموری و فولدر موجود در شبکه بهره می برد.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C284

 

برای اتصال دستگاه کپی حرفه ای Bizhub C284 به دستگاه های دیگر می توانید از آن در شبکه های کابلی استفاده کنید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا این دستگاه کپی رنگی را به صورت هم زمان به چند دستگاه مختلف متصل نموده و به صورت تیمی و گروهی از آن بهره ببرید. همچنین بر روی بدنه دستگاه کپی ایستاده رنگی کونیکا مینولتا Bizhub C284 پورت USB 2.0 نیز تعبیه شده که برای اتصال آن به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل مورد استفاده قرار می گیرد.

برای دریافت قیمت دستگاه کپی رنگی  و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C284 از سایت شرکت ایده برتر پارسیان دیدن کنید و یا از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر در ارتباط باشید.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C284



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 مهر 1398
.

ماشین حساب کادیو KD-8887B

تعداد ارقام: 12
منبع تغذیه: باتری قلمی
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کادیو KD-8887B

اگر به دنبال یک ماشین حساب برای مغازه یا اداره خود احتیاج دارد، ماشین حساب کادیو Kadio KD-8887B توقعات شما را به خوبی برآورده می سازد. این ماشین حساب یکی از مدل های پایه ای و اقتصادی از برند کادیو می باشد که برای انجام محاسبات روزمره و پایه ای عرضه شده است.

ماشین حساب ساده کادیو KD-8887B از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار است و به راحتی در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع، فشار، خراشیدگی و وارد آمدن ضربه آسیب نمی بیند. همچنین این ماشین حساب دارای طراحی ظاهری و رنگ بندی زیبایی است و استفاده از آن باعث از یکنواختی درآمدن میر محل کار شما می شود. لازم به ذکر است که ماشین حساب کوچک کادیو KD-8887B در ابعاد 30*215*150 میلی متر و وزن 202 گرم ارائه شده و از جمله انواع ماشین حساب رومیزی موجود در بازار به حساب می آید.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کادیو KD-8887B

 

ماشین حساب Kadio KD-8887B

ماشین حساب Kadio KD-8887B قابلیت هایی مانند انجام محاسبات معمولی ریاضی، محاسبه درصد، جذر گرفتن از اعداد و ذخیره سازی ارقام را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین این ماشین حساب تمام نیازهای شما در رابطه با محاسبات روزمره را برآورده می سازد و باعث سریع تر انجام شدن کارهای شما می شود.

یکی از مشخصات ماشین حساب ساده رومیزی کادیو مدل KD-8887B صفحه نمایش بزرگ و 12 رقمی آن است که امکان نمایش اعداد اعشاری و نمایش ارقام به صورت تفکیک شده با جدا کننده سه تایی را به شما می دهد. این صفحه نمایش به صورت شیب دار طراحی شده و در هر شرایطی ارقام موجود بر روی آن قابل مشاهده خواهد بود.

 

ماشین حساب Kadio KD-8887B

 

کلیدهای ماشین حساب ضد ضربه کادیو KD-8887B از پلاستیک ساخته شده اند و عملکردی نرم و روان از خود نشان می دهند. همچنین این کلیدها فاصله مناسبی از یکدیگر دارند و وارد کردن ارقام با آنها با سرعت و دقت بالایی انجام می شود. همچنین منبع تغذیه این ماشین حساب باتری قلمی است.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب کادیو KD-8887B و همچنین قیمت ماشین حساب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر در ارتباط باشید. همچنین کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سؤالات ثبت شده شما در قسمت «نظرات» همین صفحه در اسرع وقت می باشند.

ماشین حساب Kadio KD-8887B



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 مهر 1398
.

پرینتر اپسون ET-8700

قابلیت: پرینت
حداکثر سایز کاغذ: A4
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو 24 دورو 15 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: یک رو 24 و دورو 15 برگ در دقیقه

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون ET-8700

یکی از مسائلی که در استفاده از پرینترهای جوهر افشان ممکن است برای شما مشکل ساز شود، نیاز به تعویض کارتریج و صرف هزینه های اضافی می باشد. شرکت اپسون برای حل این مشکل، پرینترهای سری EcoTank را به بازار عرضه کرده است. این پرینترها از جمله پرینترهای جوهر افشان مخزن دار هستند و بدون نیاز به کارتریج عمل چاپ را انجام می دهند.

 

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون ET-8700

 

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700 از جمله با کیفیت ترین پرینترهای این سری محسوب می شود و کیفیت و سرعتی عالی در چاپ را برای شما به ارمغان می آورد. این پرینتر برای استفاده در منازل، شرکت ها، ادارات، سازمان ها و کسب و کارهایی که به دنبال بالاترین کیفیت چاپ رنگی و سیاه و سفید هستند، یک انتخاب ایده آل به شمار می آید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون ET-8700

پرینتر جوهر افشان مدل Epson ET-8700 یک پرینتر چند کاره است و می توان از آن برای تهیه پرینت، کپی، اسکن و ارسال و دریافت فکس استفاده کرد.

در رابطه با قابلیت فکس این پرینتر جوهر افشان باید به این نکته اشاره کنیم که این دستگاه قادر به ارسال و دریافت فکس های سیاه و سفید و رنگی است و از قابلیت نمایش خطاهای احتمالی و تصحیح آنها بهره می برد. همچنین این دستگاه قابلیت ارسال فکس به ایمیل، فکس به فولدر و ذخیره 180 برگ فکس ارسال یا دریافت شده را داراست.

شاید بتوان یکی از مهم ترین ویژگی های پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700 را رزولوشن عالی 4800*1200 dpi آن دانست. این میزان رزولوشن در کنار جدیدترین تکنولوژی چاپ جوهر افشان که در این پرینتر مورد استفاده قرار گرفته، باعث شده تا این دستگاه در چاپ رنگی عکس ها، تصاویر و طرح های گرافیکی عملکردی فوق العاده از خود نشان دهد. همچنین متون سیاه و سفید چاپ شده با پرینتر چند کاره اپسون ET-8700 از کیفیتی معادل با چاپ سیاه و سفید بهترین پرینترهای لیزری بهره می برند.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون ET-8700

 

کیفیت بالای چاپ باعث افت سرعت چاپگر جوهرافشان چند کاره اپسون ET-8700 نشده است و این پرینتر جوهر افشان اپسون Epson قادر می باشد تا با سرعت 24 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 15 برگ در دقیقه در حالت دو رو فایل های مورد نظر شما را چاپ کند که به خصوص در چاپ رنگی بسیار مناسب به نظر می رسد.

چاپگر جوهر افشان اپسون ET-8700 ازتمام روش های اتصال وایرلس و با سیم پشتیبانی می کند و دست شما را برای نحوه استفاده از آن باز می گذارد. مهم ترین ویژگی این پرینتر اپسون EPSON در این زمینه، مجهز بودن آن به وای فای است که امکان پرینت فایل ها و عکس های موجود بر روی گوشی یا تبلت را به صورت وایرلس برای شما فراهم می آورد. علاوه بر این پرینتر وایرلس اپسون ET-8700 قابل استفاده در شبکه های کابلی نیز هست و می توان از آن در اتصال با چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان در شبکه بهره برد.

در صورت دسترسی نداشتن به وای فای، قادر به شناساندن گوشی موبایل خود به چاپگر چند کاره اپسون ET-8700 از طریق فناوری NFC هستید. برای این منظور تنها کافیست تا گوشی را به پرینتر نزدیک کنید تا اتصال برقرار شود. البته توجه داشته باشید که گوشی شما باید با این فناوری سازگار باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون ET-8700

پشتیبانی از سرویس های ارائه دهنده فناوری پرینت از راه دور، یکی دیگر از ویژگی های پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700 است. این فناوری به شما این امکان را می دهد تا فایل های خود را از طریق اینترنت به پرینتر ارسال کنید و فرمان پرینت آنها را از راه دور صادر نمایید. در این حالت نیازی به حضور فیزیکی در کنار دستگاه ندارید و از هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، قادر به کار با پرینتر خود خواهید بود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson ET-8700

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700 به یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره 80 برگی مجهز است و استفاده از انواع کاغذهای مات و براق اپسون، کاغذهای مخصوص چاپ عکس و کاغذهای معمولی در اندازه A4 در آنها امکان پذیر می باشد. این پرینتر جوهر افشان همه کاره از یک سینی 500 برگی نیز پشتیبانی می کند و که در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر برای کارهای خود، می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson ET-8700

مهم ترین مشخصه چاپگر جوهرافشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700 همان طور که اشاره شد، انجام چاپ بدون نیاز به کارتریج است. در این پرینتر اپسون یک مخزن برای جوهر مشکی و سه مخزن برای جوهرهای رنگی تعبیه شده و در صورت اتمام جوهر، تنها کافی است تا مخزن را شارژ کنید. بنابراین با استفاده از این پرینتر جوهر افشان رنگی دیگر نیازی به خرید کارتریج ندارید و تا 80 درصد در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

لازم به ذکر است که پرینتر جوهرافشان Epson ET-8700 با جوهرهای مشکی مدل های R02L (با ظرفیت چاپ 5000 برگ) و R02X (با ظرفیت چاپ 10000 برگ) و جوهرهای رنگی مدل R02L (با ظرفیت چاپ 5000 برگ) سازگار است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson ET-8700

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700

پرینتر جوهر افشان اپسون مدل ET-8700 در هنگام کپی قابلیت های متعددی را برای شما فراهم می آورد. شما می توانید کیفیت کپی دستگاه را بر روی حالت های استاندارد یا بالاترین کیفیت، کپی متن و کپی تصویر تنظیم کنید. این پرینتر اپسون با سرعت 22 برگ در دقیقه در هر دو حالت سیاه و سفید و رنگی از اسناد شما کپی می گیرد و از قابلیت هایی مانند کپی دو رو اتوماتیک، کپی کارت های شناسایی و پلاستیکی، تنظیم تراکم، غلظت و کنتراست و بهبود کیفیت متون کم رنگ برخوردار است.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700

در صورت نیاز به تهیه اسکن رنگی از اسناد نیز می توانید بر روی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700 حساب ویژه ای باز کنید. این پرینتر همه کاره اپسون دارای یک اسکنر تخت و مجهز به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 50 برگ می باشد و امکان ذخیره فایل های اسکن شده بر روی کامپیوتر یا سرویس های ابری را به شما می دهد.

برای دریافت قیمت پرینترهای جوهر افشان و همچنین کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر جوهر افشان اپسون مدل Epson ET-8700 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نظرات و سؤالات خود در رابطه با این محصول را در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700

 


:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 28 مهر 1398
.

موبایل سامسونگ (Galaxy A6 (2018

رنگ : مشکی، آبی، طلایی، بنفش روشن
حافظه داخلی: 32 گیگابایت
RAM: سه گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت
پردازنده: هشت هسته ای 1.6GHz Cortex-A53
سایز صفحه نمایش: 5.6 اینچ

معرفی گوشی موبایل سامسونگ (Galaxy A6 (2018

این روزها بازار گوشی های میان رده بسیار داغ است. درست است که این گوشی ها قابلیت های یک گوشی پرچمدار را ندارند، اما با توجه به قیمت مناسبی که دارند امکانات خوبی را در اختیار شما می گذارند. پس اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید و بودجه شما محدود می باشد، بهتر است تا به سراغ گوشی های میان رده بروید.

معرفی گوشی موبایل سامسونگ (Galaxy A6 (2018

 موبایل سامسونگ (Galaxy A6 (2018 یکی از همین گوشی های میان رده می باشد که در سال 2018 به بازار عرضه شده است. این گوشی با ابعاد جمع و جور، دوربین با کیفیت و سیستم عامل اندروید اوریو توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. 

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل (Samsung Galaxy A6 (2018

 گوشی موبایل سامسونگ (Samsung Galaxy A6 (2018 با ظرفیت 32 گیگابایت در ابعاد 149.9 * 70.8 * 7.7 میلی متر و وزن 162 گرم ارائه شده و یکی از گوشی های جمع و جور و سبک به حساب می آید. از این جهت این گوشی برای طرافداران گوشی های کوچک مناسب است و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد.

بدنه گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A6 از آلومینیوم و به صورت یکپارچه ساخته شده و خبری از قاب دور آن نیست. فلزی بودن بدنه باعث شده تا این گوشی به آسانی در دست قرار گرفته و با مشکلاتی مانند سر خوردن گوشی از دست مواجه نشوید.

 

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل (Samsung Galaxy A6 (2018

 

صفحه نمایش گوشی سامسونگ مدل (Samsung Galaxy A6 (2018 حدود 75 درصد از سطح پنل جلویی را پوشانده و مانند اکثر گوشی های میان رده میزان حاشیه در اطراف آن تقریباً زیاد است. با این حال موبایل سامسونگ A6 از طراحی مدرنی در پنل جلویی خود برخوردار است و به عنوان مثال دکمه Home معروف سامسونگ در آن دیده نمی شود. گوشی سامسونگ A6 در رنگ های مشکی، طلایی، آبی و بنفش روشن (یاسی) ارائه شده و دست شما را در انتخاب رنگ دلخواهتان باز می گذارد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ (Galaxy A6 (2018

گوشی گلکسی ای 6 سامسونگ از صفحه نمایشی 5.6 اینچی از نوع سوپر امولد بهره می برد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 720 * 1480 پیکسل است و تصاویری با کیفیت HD را به شما ارائه می دهد. می توان گفت که این صفحه نمایش برای انجام کارهای روزمره و عادی بسیار مناسب است اما نباید برای تماشای فیلم ها و عکس ها با کیفیتی عالی بر روی آن حساب باز کرد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ (Galaxy A6 (2018

در گوشی موبایل سامسونگ (Samsung Galaxy A6 (2018 با ظرفیت 32 گیگابایت از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با لنز عریض استفاده شده که از قابلیت های فوکوس اتوماتیک، ثبت عکس به صورت پانوراما و HDR و فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی برخوردار است. این دوربین در نور عادی عکس هایی با کیفیت قابل قبول به شما ارائه می دهد و در کل برای گرفتن عکس های خانوادگی در گردش ها و سفرها بسیار مناسب است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ (Galaxy A6 (2018

دوربین سلفی این گوشی موبایل اندرویدی نیز از نوع 16 مگاپیکسلی است و به فلش LED مجهز می باشد. این دوربین به خوبی انتظارات طرفداران عکس سلفی را برآورده می سازد. پس اگر از علاقه مندان به ثبت عکس های سلفی از خود و دوستانتان و به اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی هستید، می توانید بر روی دوربین سلفی گوشی گلکسی A6 حساب کنید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل (Samsung Galaxy A6 (2018

مجموعه سخت افزاری به کار رفته در موبایل سامسونگ گلکسی (2018) A6 همانند اکثر گوشی های میان رده برای انجام فعالیت های روزمره و اجرای برنامه ها و بازی های معمولی مناسب است. با استفاده از این گوشی در انجام کارهایی مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی، گشت زدن در اینترنت، گوش دادن به موسیقی و به طور کلی کار با سیستم عامل اندروید مشکلی نخواهید داشت و از عملکرد سریع و روان گوشی بهره مند می شوید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل (Samsung Galaxy A6 (2018

شرکت سامسونگ در گوشی گلکسی A6 از تراشه ساخت خودش، اگزینوس 7870 استفاده کرده است. این تراشه به پردازنده هشت هسته ای (با سرعت 1.6 گیگاهرتز) و پردازنده گرافیکی Mali-T830 مجهز می باشد و در اجرای بازی های سبک و پردازش های معمولی کارایی بالایی از خود نشان می دهد. 

در ادامه معرفی مشخصات سخت افزاری گوشی سامسونگ گلکسی A6 مدل 2018 باید به این نکته اشاره کنیم که این گوشی در دو نسخه با حافظه داخلی 32 گیگابایت (با 3 گیگابایت رم) و 64 گیگابایت (با 4گیگابایت رم) ارائه شده است. همچنین در صورت نیاز به حافظه بیشتر می توانید از کارت حافظه جانبی میکرو SD با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت در این موبایل استفاده نمایید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل (Samsung Galaxy A6 (2018

گوشی موبایل سامسونگ (Samsung Galaxy A6 (2018 با ظرفیت 32 گیگابایت از سیستم عامل اندروید 8.0 موسوم به اوریو بهره می برد که برای یک گوشی میان رده ویژگی قابل توجهی به حساب می آید. این سیستم عامل در کنار رابط کاربری جذاب حس دلچسبی از کار کردن با گوشی را برای شما به ارمغان می آورد.

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ (Galaxy A6 (2018

گوشی A6 به حسگر اثر انگشت مجهز است که بر روی پنل پشتی قرار دارد و دسترسی به آن بسیار آسان است. علاوه بر این گلگسی ای 6 ( 2018) دارای شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما، رادیو، NFC (در برخی مدل ها)، GPS، بلوتوث نسخه 4.2، وای فای، جک 3.5 میلی متری صدا و میکروفون اختصاصی با قابلیت حذف سر و صدای محیط می باشد و تمام نیازهای شما در کارهای روزمره را برآورده می سازد.

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ (Galaxy A6 (2018

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، باتری به کار رفته در موبایل سامسونگ (Galaxy A6 (2018 است. این باتری از نوع لیتیوم یونی است و از ظرفیتی معادل با 3000 میلی آمپر ساعت برخوردار می باشد. میزان شارژدهی باتری به کار رفته درموبایل ای 6 به اندازه ای است که شما را از شارژ چند باره گوشی در طول روز بی نیاز می کند.

گوشی موبایل سامسونگ (Samsung Galaxy A6 (2018 با ظرفیت 32 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ (Samsung Galaxy A6 (2018 با ظرفیت 32 گیگابایت در دو مدل تک سیمکارته و دو سیمکارته ارائه شده و اندازه سیمکارت های مورد استفاده در آن باید در اندازه نانو باشد. توجه داشته باشید که در این گوشی برای سیمکارت ها و کارت حافظه جانبی جایگاه اختصاصی در نظر گرفته شده و شما قادر خواهید بود تا از دو سیمکارت و کارت حافظه به صورت هم زمان در گوشی خود استفاده نمایید.

 

گوشی موبایل سامسونگ (Samsung Galaxy A6 (2018 با ظرفیت 32 گیگابایت

 

همین طور که مشاهده می کنید گوشی سامسونگ گلکسی A6 امکانات قابل قبولی را به شما ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد تا با صرف هزینه ای نه چندان سنگین از یک گوشی مناسب بهره مند شوید.

برای دریافت قیمت و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با راهنمای خرید گوشی موبایل با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا نظرات خود در رابطه با موبایل سامسونگ (Samsung Galaxy A6 (2018 را در قسمت کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر در میان بگذارید.

گوشی موبایل سامسونگ (Samsung Galaxy A6 (2018 با ظرفیت 32 گیگابایت

 


:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 28 مهر 1398
.

ماشین حساب کاسیو MS-20UC

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MS-20UC

ماشین حساب کاسیو Casio MS-20UC برای کسانی عرضه شده که قصد پرداخت هزینه سنگین برای خرید ماشین حساب را ندارند و در عین حال به دنبال یک دستگاه با کیفیت و با دوام هستند. این ماشین حساب برای استفاده در اداره، شرکت، منازل، مغازه و فروشگاه های کوچک گزینه بسیار ایده آلی است و امکاناتی مانند انجام محاسبات پایه ای ریاضی، جذر گرفتن از اعداد و محاسبه درصد را در اختیار شما می گذارد.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MS-20UC

 

علاوه بر موارد ذکر شده، ماشین حساب رومیزی کاسیو MS-20UC به دکمه های TAX+ و TAX- نیز مجهز می باشد که می توان از آنها برای محاسبه قیمت خرید یا فروش اجناس با در نظر گرفتن میزان مالیات استفاده کرد. از این جهت این ماشین حساب در محیط های فروشگاهی کاربرد بالایی دارد. همچنین ماشین حساب فروشگاهی کاسیو MS-20UC قابلیت کار با زمان و محاسبه ساعت، دقیقه و ثانیه را نیز دارد که برای این منظور باید از دکمه H/M/S بهره ببرید.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MS-20UC

 

یکی از ویژگی های قابل توجه ماشین حساب ساده کاسیو MS-20UC تأمین انرژی آن هم از باتری و هم از نور محیط است. این قابلیت باعث می شود تا در محیط های روشن از میزان ذخیره باتری کاسته نشود و به این صورت دوام آن افزایش یابد. علاوه بر این ماشین حساب فروشگاهی به قابلیت خاموش شدن خودکار نیز مجهز است و در صورتی که برای مدتی بدون استفاده باقی بماند، خاموش می شود.

ماشین حساب کاسیو Casio MS-20UC

ماشین حساب کاسیو Casio MS-20UC در ابعاد 200*140*20 میلی متر و وزن 110 گرم روانه بازار شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن اینکه در صورت نیاز می توانید آن را به آسانی با خود حمل نمایید.

 

ماشین حساب کاسیو Casio MS-20UC

 

حداکثر 12 رقم بر روی صفحه نمایش ماشین حساب کاسیو مدل Casio MS-20UC   قابل نمایش است. صفحه نمایش این ماشین از قابلیت هایی مانند به نمایش درآوردن اعداد اعشاری و نمایش ارقام به صورت تفکیک شده با جدا کننده سه تایی برخوردار است و از میزان روشنایی قابل قبولی بهره می برد. بنابراین می توانید بدون نگرانی بابت افت وضوح نمایش ارقام، از آن در محیط های کاملا روشن و فضای باز نیز استفاده کنید.

 

ماشین حساب کاسیو Casio MS-20UC

 

ماشین حساب ساده جیبی کاسیو MS-20UC در رنگ بندی متنوع و جذابی ارائه شده و به شما این امکان را می دهد تا متناسب با سلیقه یا دکوراسیون محل کار خود، رنگ مورد نظرتان را از میان آنها انتخاب نمایید. علاوه بر این باید به کلیدهای نرم این ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio هم اشاره کنیم که باعث سریع تر و دقیق تر انجام شدن کار با دستگاه و وارد کردن ارقام می شوند.

برای دریافت قیمت ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio و اطلاع از نحوه خرید ماشین حساب ساده رومیزی کاسیوMS-20UC به شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

ماشین حساب کاسیو Casio MS-20UC

 


:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 28 مهر 1398
.

پرینتر اپسون Pro WF-6530

قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 
یک رو 24 و دورو 15 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: یک رو 24 و دورو 15 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-6530

اگر قصد خرید پرینتر چهار کاره رنگی جوهر افشان دارید و به دنبال یک پرینتر با کیفیت و قدرتمند هستید، پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6530 را مدنظر داشته باشید! این پرینتر امکان چاپ، کپی، اسکن و فکس را برای شما فراهم می آورد و یکی از بهترین پرینترهای جوهر افشان موجود در بازار به حساب می آید.

چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون WF-6530 کیفیتی عالی در چاپ رنگی و وضوحی فوق العاده در پرینت متن های سیاه و سفید را به شما ارائه می دهد و در عین حال نسبت به پرینترهای جوهر افشان هم رده و پرینترهای لیزری تا 50 درصد مصرف جوهر کمتری دارد. بنابراین می توان گفت این پرینتر چند کاره برای کسانی عرضه شده که به دنبال بالاترین کیفیت با کمترین میزان هزینه هستند.

 

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-6530

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-6530

پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-6530 برای استفاده در شرکت ها، سازمان ها و ادارات کوچک ارائه شده و توانایی انجام 50 هزار پرینت در ماه را دارد. البته لازم به ذکر است که از جانب شرکت اپسون توصیه شده تا از این دستگاه برای انجام 4000 پرینت در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه به مرور زمان کاهش نیابد.

در کنار کیفیت عالی در چاپ، باید به سرعت مطلوب پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6530 در هنگام پرینت و کپی های متوالی اشاره کنیم. سرعت این پرینتر جوهر افشان اپسون Epson در هنگام چاپ یک رو به 24 برگ در دقیقه و در هنگام چاپ دو رو به 15 برگ در دقیقه می رسد که برای یک پرینتر جوهر افشان، با کیفیت چاپ عالی بسیار مناسب است. همچنین سرعت پرینتر اپسون WF-6530 در هنگام کپی برابر با 19 برگ در دقیقه می باشد.

از جمله ویژگی های پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون مدل Epson Pro WF-6530 در هنگام کپی می توان به امکان کپی دو رو اتوماتیک، ارائه پیش نمایش، تغییر اندازه کپی، تنظیم تراکم و غلظت رنگ و کپی کارت شناسایی اشاره کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-6530

مجهز بودن به وای فای یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر چند کاره اپسون WF-6530 است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به کابل کشی و استفاده از شبکه و روتر، تمام دستگاه هایی را که از وای فای برخوردارند (مانند گوشی ها و تبلت های اندرویدی، آیفون، آیپد، لپ تاپ و...)، به صورت مستقیم به پرینتر وایرلس دار متصل کرده و فایل های موجود بر روی آنها را پرینت بگیرید. در صورتی که دسترسی به وای فای برای شما فراهم نبود، می توانید گوشی یا تبلت خود را از طریق   فناوری NFC به چاپگر جوهر افشان اپسون WF-6530 متصل کنید. برای استفاده از این فناوری تنها کافی است که گوشی خود را به پرینتر نزدیک کنید تا پرینتر گوشی را شناسایی کنید. توجه داشته باشید که گوشی یا تبلت شما باید از قابلیت اتصال NFC برخوردار باشد.

امکان استفاده از پرینتر جوهرافشان چند کاره اپسون WF-6530 در شبکه های کابلی نیز وجود دارد. پس اگر قصد استفاده از این پرینتر را به صورت گروهی در محل کار خود دارید، این امکان برای شما وجود دارد. ضمن اینکه بر روی بدنه این پرینتر تحت شبکه پورت USB 2.0 نیز تعبیه شده و قادر به اتصال پرینتر به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل USB خواهید بود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-6530

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-6530

در رابطه با کارتریج پرینتر جوهر افشان اپسون WF-6530 باید به این نکته اشاره کنیم که این پرینتر با کارتریج های سری 748 و 748XL سازگار است. ظرفیت چاپ سیاه و سفید این کارتریج ها به ترتیب برابر با 2500 و 5000 برگ و ظرفیت چاپ رنگی آنها به ترتیب برابر با 1500 و 4000 برگ می باشد و شما را برای مدتی طولانی از خرید کارتریج جدید بی نیاز می کند. باید به این نکته اشاره کنیم که در هنگام تعویض کارتریج حتماً دقت باشید که از کارتریج اپسون Epson در پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-6530 استفاده کنید تا به کیفیت عملکرد آن آسیب وارد نشود.

سینی اصلی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6530 گنجایش قرارگیری 500 برگ و سینی چند منظوره آن ظرفیت 80 برگ را دارد و شما می توانید از کاغذهایی در اندازه A4، A6، کاغذهای مخصوص چاپ عکس و کاغذهای مات و براق اپسون به عنوان کاغذ ورودی به این پرینتر بهره ببرید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-6530

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6530

در صورتی که به تهیه اسکن از اسناد خود نیاز پیدا کردید، پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6530 در این زمینه هم به کار شما خواهد آمد. اسکنر تعبیه شده در این پرینتر جوهرافشان اپسون EPSON از نوع تخت و مجهز به منبع تغذیه خودکار دو جهته (ADF) با ظرفیت 50 برگ می باشد و با رزولوشن نوری 2400 dpi از اسناد کاغذی، کارت شناسایی، کتاب، مجله و... اسکن تهیه می کند. از این جهت می توان از کیفیت عالی فایل های اسکن شده با این اسکنر اطمینان کامل داشت.

سازگاری با نرم افزار ادیت عکس اپسون، امکان تهیه فایل های PDF رمزگذاری شده از اسناد اسکن شده و ذخیره فایل های خروجی بر روی حافظه های USB و سرویس های ابری (شامل ایمیل) بخش دیگری از ویژگی های اسکنر موجود در چاپگر جوهرافشان اپسون WF-6530 هستند.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6530

همان طور که اشاره شد پرینتر چند کاره رنگی اپسون WF-6530 به مودم فکس نیز مجهز است و از قابلیت ارسال و دریافت فکس به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی بهره می برد. این دستگاه در کمتر از سه ثانیه فکس های شما را ارسال می کند و امکان ذخیره 550 فکس ارسال یا دریافت شده در حافظه آن وجود دارد.

ویژگی دیگری که باید به آن اشاره کنیم، پشتیبانی پرینتر جوهر افشان رنگی اپسون 6530 از فناوری پرینت از راه دور است. برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید پرینتر خود را در یکی از سرویس های ارائه دهنده این فناوری (مانند Fire OS، Apple AirPrint، Google Cloud Print، Epson Email Print و Epson Remote Print) ثبت کنید. پس از آن می توانید در هر موقعیت جغرافیایی که هستید، فایل های خود را از طریق اینترنت به پرینتر جوهر افشان اپسون WF-6530 ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را از راه دور صادر نمایید.

شما می توانید برای دریافت قیمت پرینتر رنگی و اطلاع از نحوه خرید بهترین پرینترهای جوهر افشان با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در سریع ترین زمان راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند. برای ارتباط با کارشناسان ما، از طریق ثبت سؤال در قسمت «نظرات» همین صفحه نیز می توانید اقدام کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6530

 


:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 28 مهر 1398
.

پرینتر لکسمارک MS825dn

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو و دورو 42 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS825dn

اگر به یک پرینتر قدرتمند، با دوام و با کیفیت برای انجام پرینت های متوالی در حجم بالا احتیاج دارید، پرینتر لکسمارک MS825dn انتظارات شما را به خوبی برآورده می سازد. این پرینتر که یکی از انواع پرینتر لیزری تک کاره به حساب می آید، امکان پرینت سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو را در اختیار شما می گذارد.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS825dn

این پرینتر لیزری برای استفاده در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر و کسب و کارهایی با حجم کاری سنگین طراحی شده و سرعت و کیفیتی عالی در چاپ را ارائه می دهد. از جمله ویژگی های پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS825dn می توان به سازگاری با تونر کارتریج های با کیفیت و دارای ظرفیت چاپ بالا، کیفیت ساخت مطلوب و قابلیت استفاده در شبکه اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر با پرینترهای لیزری پیشنهاد می کنیم تا مقاله «پرینتر لیزری چگونه کار میکند ؟» را مطالعه کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک MS825dn

شاید بتوان مهم ترین مشخصه پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS825dn را سرعت بالای آن در پرینت سیاه و سفید دانست. سرعت چاپ های متوالی این دستگاه در حالت یک رو به 70 برگ در دقیقه و در حالت دو رو به 42 برگ در دقیقه می رسد و کاملاً می توان بر روی آن برای چاپ های متوالی در تعداد زیاد حساب باز کرد. این پرینتر لیزری در هنگام راه اندازی نیز از سرعت بالایی بهره می برد و اولین پرینت را در عرض 4 ثانیه به شما ارائه می دهد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک MS825dn

در کنار سرعت بسیار بالا، چاپگر لیزری لکسمارک MS825dn از کیفیت چاپ مطلوبی نیز بهره می برد و کوچکترین جزئیات موجود در فایل های شما را نیز با وضوح و کیفیتی عالی به چاپ می رساند. رزولوشن این چاپگر تک کاره برابر با 1200*1200 dpi در بهترین حالت است و تصاویر و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن کاملاً واضح، شفاف و خوانا خواهند بود.

اتصال پرینتر تک کاره لکسمارک MS825dn به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق پورت USB موجود بر روی بدنه آن و کابل انجام می شود. در صورت نیاز به استفاده از این پرینتر لکسمارک در شبکه نیز می توانید از پورت اترنت آن بهره ببرید. بنابراین چاپگر لیزری تک کاره MS825dn برای کسب و کارهایی که به صورت تیمی انجام می شوند گزینه مناسبی است و شما قادر هستید تا از این دستگاه در شبکه استفاده کرده و آن را به صورت هم زمان به چند دستگاه مختلف متصل نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک MS825dn

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MS825dn

مواد مصرفی پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS825dn شامل یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت چاپ 11000 برگ می شود. این پرینتر با تونر کارتریج های سری 58D1000، 58D1H00، 58d1X00 و 58D1U00 سازگار است که ظرفیت چاپ آنها به ترتیب برابر با 7500 برگ، 15000 برگ، 35000 برگ و 55000 برگ می باشد. این تونر کارتریج ها از جمله با کیفیت ترین تونرهای لکسمارک هستند و تا آخرین قطره بدون مشکلاتی مانند خشک شدن یا افت کیفیت قابل استفاده می باشند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MS825dn

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS825dn

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS825dn دارای صفحه نمایش 2.4 اینچی و رنگی می باشد که کار با دستگاه را برای شما بسیار آسان می کند. این صفحه نمایش از نوع لمسی نیست و برای اعمال تنظیمات و کار با دستگاه باید از کلیدهای کنترلی تعبیه شده بر روی بدنه آن استفاده کنید.

پرینتر لکسمارک مدل MS825dn از قابلیت تشخیص فایل های موجود بر روی فلش مموری و پرینت آنها برخوردار است. در این حالت نیازی به اتصال پرینتر به کامپیوتر نیست و چاپ فایل ها به صورت مستقیم از روی فلش انجام می شود. این ویژگی در مواقعی که فایل های شما یا مشتریانتان بر روی فلش ذخیره شده و نیاز به پرینت فوری آنها دارید، کاربرد بالایی پیدا می کند.

در رابطه با مشخصات سخت افزاری چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS825dn نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این پرینتر به پردازنده مرکزی دو هسته ای و حافظه رم 512 مگابایتی (با قابلیت ارتقا به 4608 مگابایت) مجهز است و عملکردی نرم، سریع و روان را در حین استفاده از آن به شما ارائه می دهد.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS825dn

حداکثر اندازه کاغذ ورودی به پرینتر لیزری لکسمارک MS825dn برابر با اندازه کاغذ A4 باید باشد. سینی اصلی این پرینتر لکسمارک ظرفیت 550 برگ و سینی چند منظوره آن ظرفیت 100 برگ را داراست و علاوه بر کاغذهای معمولی می توان از لیبل، پاکت نامه و کاغذهای شفاف به عنوان کاغذ ورودی به آنها بهره برد.

پرینتر لیزری سیاه و سفید لکسمارک مدل Lexmark MS825dn در استفاده از سینی های اختیاری انعطاف بالایی دارد و به شما این امکان را می دهد تا سینی های 250 برگی، 550 برگی (در دو مدل ساده و دارای قابلیت قفل کردن) و سینی بزرگ 2100 برگی را به صورت جداگانه تهیه کرده و در آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که این پرینتر سیاه و سفید حداکثر گنجایش 4400 کاغذ را دارد.

کاربران گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید انوع پرینتر لیزری و دریافت قیمت پرینتر لیزری لکسمارک Lexmark MS825dn با کارشناسان فروش ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرند.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS825dn



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 28 مهر 1398
.

پرینتر لکسمارک MX826ade

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 70 برگ در دقیقه یک رو و 42 برگ در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX826ade

حتماً برایتان پیش آمده که یک پروژه چاپ و تکثیر سنگین به شما واگذار شده اما به دلیل ضعف پرینتر کار شما با وقفه روبرو شده یا کند پیش رفته باشد. پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826ade یک راه حل مطمئن برای چنین شرایطی است و به خوبی از عهده وظایف سنگین برمی آید.

پرینتر لکسمارک MX826ade که از جمله بهترین پرینترهای لیزری سیاه و سفید محسوب می شود برای استفاده در دفاتر خدمات چاپ، انتشارات و واحد تکثیر دانشگاه ها، ادارات و سازمان های بزرگ بسیار مناسب است. این پرینتر لیزری توان انجام حداکثر 350 هزار پرینت سیاه و سفید در طول ماه را دارد و کاملا می توان برای انجام پرینت های متوالی در تعداد زیاد بر روی آن حساب کرد. البته بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت لکسمارک از آن به طور میانگین برای انجام 5000 تا 100 هزار پرینت در ماه استفاده شود تا طول عمر آن افزایش یابد.

 

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX826ade

 

علاوه بر پرینت، چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX826ade قابلیت کپی، اسکن و فکس را نیز به شما می دهد و یک پرینتر لیزری چهار کاره سیاه و سفید است. بنابراین شما می توانید با صرف هزینه برای خرید یک دستگاه، از امکانات چهار دستگاه مجزا به صورت یکجا بهره مند شوید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX826ade

اگر به دنبال یک پرینتر سریع و قدرتمند هستید، پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826ade را مدنظر داشته باشید. این پرینتر اولین چاپ و کپی سیاه و سفید را در عرض 4 ثانیه از زمان گرم شدن به شما ارائه می دهد و پس از آن سرعت پرینت و کپی های متوالی آن در حالت یک رو به 70 برگ در دقیقه و در حالت دو رو به 42 تا 44 برگ در دقیقه می رسد. از این جهت می توان پرینتر لیزری لکسمارک MX826ade را در دسته پرینترهای لیزری پرسرعت جای داد که برای استفاده در حجم کاری بالا بسیار مناسب است.

پرینتر چهار کاره لکسمارک MX826ade علاوه بر سرعت، از کیفیت چاپ مطلوبی هم بهره می برد و تصاویر و به خصوص متن های سیاه و سفید چاپ شده با آن از میزان خوانایی و وضوحی عالی برخوردار هستند. رزولوشن این پرینتر لیزری در بالاترین کیفیت برابر با 1200*1200 dpi است؛ اما شما می توانید متناسب با شرایط کار آن را بر روی مقادیر پایین تر نیز تنظیم نمایید.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX826ade

 

یکی از قابلیت های کاربردی پرینتر چند کاره لیزری لکسمارک MX826ade مجهز بودن آن به اسکنر تخت رنگی است. این اسکنر که دارای منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 200 برگ می باشد، قادر به تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد با رزولوشن 600*600 dpi و سرعت 72 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 144 تصویر در دقیقه در حالت دو رو است و امکانات یک اسکنر رومیزی اداری را برای شما فراهم می آورد. از جمله امکانات اسکنر تعبیه شده در چاپگر چند کاره لکسمارک MX826ade می توان به ذخیره فایل های اسکن شده در انواع فرمت های رایج مانند PDF، XPS، TIFF، JPG، PDF رمزگذاری شده و PDF قابل جستجو اشاره کرد. همچنین این اسکنر دارای قابلیت ارسال فایل های خروجی به ایمیل، فولدر موجود در شبکه، فلش مموری و سرور FTP می باشد.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX826ade

 

اگر نیاز به ارسال یا دریافت فکس داشتید، در این زمینه هم می توانید بر روی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX826ade حساب کنید. مودم فکس تعبیه شده در این پرینتر لیزری به شما اجازه می دهد تا با سرعت کمتر از 3 ثانیه به ازای هر برگ فکس های مورد نظر خود را ارسال کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MX826ade

سازگاری با تونر کارتریج های با دوام و با کیفیت یکی از ویژگی های مهم پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826ade است که شما را از صرف هزینه های اضافی بابت تعویض گاه و بیگاه تونر کارتریج بی نیاز می کند. تونر کارتریج مشکی اولیه این پرینتر ظرفیت چاپ 11000 برگ را دارد و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما است. اگر قصد تعویض تونر کارتریج چاپگر لیزری چهار کاره لکسمارک MX826ade را دارید، توجه داشته باشید که این پرینتر لکسمارک با تونر کارتریج های 58D1000 (ظرفیت 7500 برگ)، 58D1H00 (ظرفیت 15000 برگ)، 58D1X00 (ظرفیت 35000 برگ) و 58D1U00 (ظرفیت 55000 برگ) سازگار می باشد که متناسب با نیاز خود می توانید یکی از آنها را تهیه و استفاده کنید.

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MX826ade

 

چاپگر همه کاره لیزری لکسمارک MX826ade در حالت استاندارد دارای دو سینی کاغذ 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و امکان استفاده از کاغذهای معمولی در اندازه حداکثر A4، لیبل، پاکت نامه و کارت پستال در آن ها وجود دارد. این پرینتر از سینی های اخطاری از ظرفیت های 550 و 2100 برگ نیز پشتیبانی می کند که در صورت استفاده از آنها خیالتان بابت قرار دادن مداوم کاغذ در حین چاپ راحت خواهد بود. توجه داشته باشید که برای استفاده از سینی 2100 برگی باید یکی از سینی های اصلی 550 برگی را از دستگاه خارج کنید.

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826ade

اتصال پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826ade به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق پورت های USB موجود بر روی بدنه دستگاه و کابل انجام می شود. این دستگاه به دو پورت USB 2.0 نسخه A در پشت بدنه و یک پورت در جلوی بدنه مجهز است که متناسب با شرایط محیط محل نصب می توانید از آن ها بهره ببرید.

این پورت ها برای اتصال فلش مموری به پرینتر و چاپ مستقیم فایل های موجود بر روی آن بدون نیاز به کامپیوتر هم مورد استفاده قرار می گیرد. این ویژگی به خصوص در مواقعی که فایل مورد نظر شما یا مشتری بر روی فلش ذخیره شده و نیاز به پرینت فوری آن دارید، کارایی بالایی پیدا می کند.

 

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826ade

 

پرینتر لیزری سیاه و سفید مدل Lexmark MX826ade برای کسب و کارهایی که به صورت تیمی انجام می شود نیز گزینه مناسبی است. این پرینتر لیزری از شبکه های کابلی پرسرعت پشتیبانی می کند و اتصال آن به شبکه و چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان امکان پذیر است.

برای استفاده از تمام امکانات و قابلیت های پرینتر لیزری سیاه و سفید لکسمارک MX826ade و اعمال تنظیمات مختلف، می توانید از صفحه نمایش بزرگ (10 اینچ) رنگی و تمام لمسی این دستگاه استفاده نمایید. این صفحه نمایش کار با پرینتر لکسمارک را مانند کار با یک گوشی هوشمند یا تبلت برای شما آسان می کند و باعث سریع تر پیش رفتن کارهای شما می شود.

برای دریافت قیمت پرینتر لیزری و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر چند کاره با کارشناسان فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

 

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX826ade

 


:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 28 مهر 1398
.

ترازوی فروشگاهی توزین صدر LSG 15A

نوع صفحه نمایش: LCD
ظرفیت: 30 کیلوگرم

معرفی ترازو فروشگاهی توزین صدر LSG 15A

ترازوی فروشگاهی مدل LSG 15A یکی از محصولات شرکت ایرانی توزین صدر است که برای استفاده در محیط های فروشگاهی، تولیدی ها و انبارها یک گزینه ایده آل به شمار می آید. این ترازوی فروشگاهی ظرفیت وزن گیری 30 کیلوگرم با دقت 2 گرم را دارد و از جمله ترازوهای دقیق موجود در بازار به شمار می آید.

بدنه ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr LSG 15A از پلاستیک مقاوم نشکن و سینی آن از استیل ساخته شده که باعث طول عمر و دوام بالای این دستگاه شده است. از این جهت می توان از این ترازو در محیط های دارای شرایط نامساعد نیز به سادگی استفاده کرد. در رابطه با سینی این ترازوی دیجیتال باید به این نکات اشاره کنیم که این سینی به صورت تخت طراحی شده و دارای ابعاد 40*25 سانتی متر می باشد.

 

معرفی ترازو فروشگاهی توزین صدر LSG 15A

 

نمایشگر ترازوی توزین صدر LSG 15A از نوع LCD است که قابلیت نمایش قیمت اجناس تا 6 رقم، قیمت کل تا 7 رقم و وزن تا 5 رقم را داراست. همچنین امکان نمایش ساعت، تاریخ و روز هفته بر روی این نمایشگر وجود دارد.

صفحه کلید ترازو دیجیتال فروشگاهی توزین صدر LSG 15A که قسمت حافظه های آن را تشکیل می دهد، دارای 126 کلید است که تعداد 126 حافظه مستقیم را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین تعداد حافظه های غیرمستقیم این ترازو برابر با 6000 حافظه است که مقدار قابل توجهی به حساب می آید.

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr LSG 15A

یکی از ویژگی های ترازوی فروشگاهی مدل LSG 15A مجهز بودن آن به پرینتر و قابلیت چاپ انواع لیبل، بارکد تجمیعی و بارکد سطر (هم به صورت مستقل و هم بر روی رسید یا لیبل) است که به خصوص در انبارهای فروشگاه ها کاربرد بالایی دارد. با استفاده از این قابلیت می توانید اجناس را وزن و بلافاصله اطلاعات آن را در قالب بارکد بر روی کاغذ معمولی یا کاغذ پشت چسب دار (لیبل) چاپ نموده و بر روی کالا نصب نمایید.

 

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr LSG 15A

 

نرم افزار ارائه شده با ترازو فروشگاهی لیبل دار توزین صدر LSG 15A امکان طراحی اختصاصی لیبل، رسید، بارکد و فرمت چاپ را به شما می دهد که متناسب با شرایط و محیط کاری خود می توانید آنها را طراحی و چاپ نمایید. همچنین ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr LSG 15A دارای نرم افزار فارسی مدیریت نیز هست که امکان گزارش گیری در فرمت های مختلف و براساس معیارها و فیلدهای متفاوت را به صورت جزئی، کلی یا تفکیکی برای شما ایجاد می کند.

 

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr LSG 15A

 

ترازو لیبل زن توزین صدر مدل LSG 15A از لحاظ درگاه های ارتباطی نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و می توان آن را به بارکد خوان (از طریق پورت USB)، کشوی پول و دستگاه کارت خوان متصل نمود. ضمن اینکه این ترازوی پرینتر دار به پورت LAN نیز مجهز بوده و می توان از آن در شبکه های کابلی بهره برد.

در مجموع می توان گفت که ترازوی دیجیتال فروشگاهی لیبل زن توزین صدر LSG 15A تمام نیازهای شما در یک محیط فروشگاهی یا تولیدی کالا را برآورده می سازد و یکی از مقاوم ترین و با دوام ترین ترازوهای موجود در بازار محسوب می شود.

شما می توانید برای دریافت قیمت ترازوی فروشگاهی و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ترازوی دیجیتال 30 کیلویی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در این رابطه را در قسمت «نظرات» سایت ایده برتر ثبت نمایید.

 

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr LSG 15A



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 28 مهر 1398
.

حضور و غیاب زد کی تی اکو EB-109

نحوه شناسایی : اثر انگشت، کارت، کلمه عبور
ظرفیت اثر انگشت : 500 عدد
نمایشگر : رنگی , 2/8 اینچی

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو EB-109

دستگاه حضور و غیاب یا دستگاه کنترل تردد یکی از تجهیزات پرکاربرد در محیط های اداری و شرکتی است که شما را از ثبت دستی ساعات ورود و خروج کارمندان بی نیاز می کند. با استفاده از این دستگاه ها دیگر نیازی به استفاده از نیروی انسانی برای کنترل تردد پرسنل نیست و ساعات رفت و آمد آنها با دقت و سرعت بسیار بالاتری نسبت به روش های سنتی انجام می شود.

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو EB-109

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-109 یکی از دستگاه های مقرون به صرفه و با کیفیت موجود در بازار است که به شما امکاناتی مانند تشخیص افراد و ثبت تردد آنها از طریق اثر انگشت و کارت را می دهد. اگر صاحب شرکت یا اداره کوچکی با تعداد پرسنل کم هستید، این دستگاه برای شما بسیار مناسب است؛ چرا که هم قیمت ارزان تری نسبت به دستگاه های حرفه ای دارد و هم با قابلیت هایی که در اختیارتان می گذارد، انتظارات شما را به خوبی برآورده می سازد.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد ZKTeco EB-109

مهم ترین مشخصه دستگاه کنترل ترددZKTeco EB-109 را می توان در سرعت و دقت بالای آن در هنگام تشخیص اثر انگشت دانست. حسگر اثر انگشت این دستگاه از میزان حساسیت بسیار مطلوبی بهره می برد و شما قادر هستید تا سطح حساسیت این حسگر را متناسب با شرایط کم یا زیاد کنید. همچنین عمل شناسایی اثر انگشت توسط دستگاه حضور و غیاب ZKTeco EB-109 در کمتر از یک ثانیه انجام می شود و کارمندان بدون نیاز به معطل ماندن و تأخیر، می توانند ساعات ورود و خروج خود را ثبت کنند. در حالت کلی دستگاه حضور غیاب ZKTeco EB-109 ظرفیت تعریف و ذخیره 500 اثر انگشت را دارد و امکان ثبت 10 اثر انگشت مختلف برای هر فرد وجود دارد.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد ZKTeco EB-109

یکی از ویژگی های قابل ذکر دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی زد کی تی اکو  ZKTeco EB-109، صفحه نمایش 2.8 اینچی رنگی و منوی فارسی آن است که بعد از هر بار تشخیص، نام، تاریخ شمسی، ساعت ثبت و پیغام مربوطه به زبان فارسی را به کاربر نمایش می دهد. همچنین امکان استفاده از سخنگوی فارسی برای اعلام پیام های مختلف به صورت صوتی وجود دارد.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-109

دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو  ZKTeco EB-109 توانایی تشخیص کارت مغناطیسی را دارد. برای این منظور باید از کارت های مغناطیسی 125 کیلوهرتزی استفاده کنید که البته روشی قدیمی به شمار می آید. کارمندان برای اینکه تردد آنها از طریق کارت ثبت شود، باید کارت را به جایگاه مخصوص تعبیه شده بر روی دستگاه نزدیک کنند. لازم به ذکر است که دستگاه حضور و غیاب کارتی EB-109 ظرفیت تعریف و ذخیره 500 کارت مختلف را دارد.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-109

دستگاه کنترل تردد پرسنل ZKTeco EB-109 با تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز سازگار است و قابلیت استفاده از آن در شبکه وجود دارد. در این حالت از طریق چند دستگاه مختلف و از طریق پروتکل TCP/IP می توان به صورت هم زمان به اطلاعات ذخیره شده در این دستگاه دسترسی داشت. ضمن اینکه دستگاه حضور و غیاب ZKTeco EB-109 به پورت USB نیز مجهز است که برای اتصال فلش مموری می توان از آن بهره برد.

با توجه به مشخصات دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو مدل ZKTeco EB-109 می توان گفت که اگر قصد صرف هزینه سنگین برای خرید دستگاه حضور و غیاب ندارید و به دنبال یک دستگاه ساده اما باکیفیت هستید، دستگاه کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-109  انتخاب ایده آلی برای شما است.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-109

برای اطلاع از قیمت دستگاه حضور غیاب و یا خرید دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-109 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین چنانچه سابقه استفاده از این دستگاه حضور غیاب را دارید، تجربیات خود در این زمینه را با دیگر کاربران در بخش «نظرات» همین صفحه مطرح نمایید.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-109



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 28 مهر 1398
.

حضور و غیاب فراافزار Fara Af 390w

نحوه شناسایی : تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت، کلمه عبور
ظرفیت اثر انگشت : 5000 عدد
نمایشگر : 2.8 اینچی

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب فراافزار Fara Af 390w 

اگر به یک دستگاه حضور و غیاب حرفه ای و باکیفیت برای استفاده در شرکت، اداره و همچنین محیط هایی مانند باشگاه های ورزشی احتیاج دارید، دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara Af 390w انتخاب بسیار مناسبی برای شما است. این دستگاه حضور غیاب به انواع روش های تشخیص مجهز می باشد و تمام نیازهای شما برای کنترل تردد کارمندان و ثبت ساعات ورود و خروج آنها را برآورده می سازد.

از جمله امکانات دستگاه حضور غیاب فراافزار Fara Af 390w می توان به قابلیت آن در تشخیص و ثبت افراد از طریق اثر انگشت، شناسایی چهره، کارت مغناطیسی و یا عدد رمز اشاره کرد. بنابراین می توان این دستگاه کنترل تردد را یکی از کامل ترین دستگاه های حضور و غیاب و مناسب برای استفاده در انواع محیط های اداری و شرکتی دانست.

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب فراافزار Fara Af 390w

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Faraafzar Fara Af 390w

دستگاه حضور غیاب فراافزار Fara Af 390w در ابعاد 170 * 146 * 35 میلی متر و وزن 500 گرم عرضه شده و به صورت دیواری می توان از آن استفاده کرد. این دستگاه کنترل تردد به صفحه نمایش تمام رنگی و 2.8 اینچی مجهز است و امکان نمایش تصویر شخص شناسایی شده بر روی آن وجود دارد. در کنار این صفحه نمایش نیز صفحه کلید به منظور اعمال تنظیمات یا ورود رمز و همچنین حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی فراافزار Fara Af 390w ظرفیت ثبت و ذخیره 1000 چهره، 5000 اثر انگشت، 5000 ثبت کارت، 5000 عدد رمز و 300 هزار رکورد تردد را دارد و برای استفاده در شرکت ها و سازمان های بزرگ و پرتردد می توان بر روی آن کاملاً حساب باز کرد. زبان تشخیص این دستگاه کنترل تردد فارسی و انگلیسی است و از قابلیت پخش صوت در هنگام شناسایی بهره می برد.

یکی از ویژگی های کاربردی و مهم این دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد Fara Af 390w سرعت شناسایی آن است. این دستگاه حضور و غیاب در حدود 0.5 ثانیه فرآیند شناسایی را انجام می دهد و از جمله دستگاه های سریع به حساب می آید.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره Faraafzar Fara Af 390w از دقت بسیار بالایی در تشخیص چهره افراد برخوردار است و در هنگام ثبت چهره، یک طرح کلی از آن را ذخیره می نماید. بنابراین حتی در صورت تغییر چهره نیز قادر به شناسایی چهره هست و احتمال تقلب را به صفر می رساند.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Faraafzar Fara Af 390w

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara Af 390w

یکی از راه های تشخیص دستگاه حضور غیاب فراافزار Fara Af 390w استفاده از اثر انگشت است. حسگر اثر انگشت به کار رفته در این دستگاه دارای دقت 500 dpi می باشد و قابلیت تشخیص اثر انگشت های جعلی را داراست. همچنین دستگاه کنترل تردد فراافزار Fara Af 390w به دوربین جهت ثبت تردد مجهز می باشد که باعث بالا رفتن کارایی آن شده است.

از لحاظ روش های اتصال به دستگاه های دیگر، دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara Af 390w راه های متعددی را پیش روی شما می گذارد. این دستگاه کنترل تردد پرسنل به پورت USB مجهز است که از آن می توان برای اتصال فلش مموری و انجام عملیاتی مانند به روز رسانی دستگاه، پشتیبان گیری از داده ها و انتقال تصاویر پرسنل، اثر انگشت ها و اطلاعات ذخیره شده در دستگاه به فلش مموری استفاده کرد. علاوه بر این امکان استفاده از دستگاه کنترل تردد Fara Af 390w در قالب شبکه های کابلی و در ارتباط با چند کامپیوتر مختلف به صورت هم زمان وجود دارد. اما این دستگاه از اتصال بی سیم از طریق وای فای هم پشتیبانی می کند و می توانید گوشی های موبایل، تبلتو انواع دستگاه های مجهز به وای فای را به صورت مستقیم به آن متصل کنید.

همراه با کنترل تردد پرسنل مدل Fara Af 390w نرم افزار مدیریتی کاملاً فارسی و تحت وب نیز ارائه می شود که به شما اجازه می دهد به سادگی و از طریق اینترنت، بتوانید وضعیت عملکرد دستگاه و اطلاعات ثبت شده با آن را بررسی کنید و به گزارش گیری براساس معیارها و فیلدهای مختلف بپردازید.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت دستگاه حضور غیاب و نحوه خرید دستگاه حضور غیاب فراافزار مدل Fara Af 390w را کسب نمایید.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara Af 390w



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 28 مهر 1398
.

حضور و غیاب ویردی AC-2100 Plus

نحوه شناسایی : اثر انگشت و کارت
ظرفیت اثر انگشت : 1500 اثر انگشت
نمایشگر : 1.77 اینچ رنگی

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب ویردی AC-2100 Plus

اگر قصد خرید دستگاه حضور و غیاب را دارید و در جستجوی یک دستگاه با دوام و دارای امکانات متعدد هستید، دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi AC-2100 Plus یک گزینه ایده آل برای شما است. این دستگاه حضور و غیاب برای استفاده در انواع محیط های اداری و شرکتی و همچنین کارگاه ها، کارخانه ها، محیط های صنعتی و... بسیار مناسب می باشد.

دستگاه حضور غیاب ویردی AC-2100 Plus از طراحی ظاهری جمع و جور و زیبایی بهره می برد و به صورت دیواری می توان از آن استفاده کرد. این دستگاه از قابلیت های تشخیص اثر انگشت و کارت مغناطیسی بهره می برد که در ادامه به بررسی و معرفی مشخصات دستگاه حضور و غیاب ویردی مدل AC-2100 Plus خواهیم پرداخت.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Virdi AC-2100 Plus

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi AC-2100 Plus مجهز به حسگر نوری ضد خش جهت تشخیص اثر انگشت افراد است و تا 1500 اثر انگشت مختلف را می توان در آن ذخیره کرد. این حسگر از قابلیت تشخیص اثر انگشت های تقلبی و ساختگی از اثر انگشت های دارای بافت زنده برخوردار می باشد و به طور کامل از ورود افراد غیرمجاز به محل جلوگیری می کند. دستگاه حضور غیاب ویردی AC-2100 Plus قادر به تشخیص اثر انگشت در کمتر از یک ثانیه می باشد و از جمله دستگاه های حضور و غیاب سریع و دقیق به حساب می آید.

 

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Virdi AC-2100 Plus

 

ویژگی کاربردی دستگاه کنترل تردد Virdi AC-2100 Plus امکان اتصال آن به انواع گیت های کنترل تردد، راهبند پارکینگ، درب های اتوماتیک و دیگر تجهیزات امنیتی است. در این حالت در صورت تشخیص موفقیت آمیز اثر انگشت، اجازه ورود کاربر به محل صادر شده و درب یا گیت به صورت اتوماتیک باز می شود.

دستگاه حضور غیاب ویردی AC-2100 Plus به درگاه ارتباطی برای اتصال به حسگر اثر انگشت یا کارت خوان خارجی مجهز می باشد که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید. این ویژگی باعث افزایش طول عمر حسگر اصلی دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی می شود.

علاوه بر این امکان استفاده از دستگاه کنترل تردد پرسنل ویردی AC-2100 Plus در قالب شبکه و در ارتباط با چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان برای شما وجود دارد. با استفاده از این دستگاه در شبکه، به اطلاعات ذخیره شده در آن جهت گرفتن خروجی و گزارش های مختلف دسترسی خواهید داشت.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi AC-2100 Plus

همان طور که اشاره شد، دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi AC-2100 Plus از قابلیت تشخیص کارت های مغناطیسی نیز برخوردار می باشد. برای این منظور می توانید از کارت های بدون تماس 125 کیلوهرتزی یا کارت های هوشمند 13.56 مگاهرتزی استفاده کنید.

از لحاظ سخت افزاری نیز کنترل تردد ویردی AC-2100 Plus در وضعیت قابل قبولی قرار دارد و به پردازنده مرکزی 400 MHZ، حافظه رم 128 مگابایتی و صفحه نمایش 1.77 اینچی رنگی مجهز است. این مشخصات برای عملکرد سریع و روان در هنگام کار با دستگاه حضور و غیاب Virdi AC-2100 Plus کافی می باشد.

 

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi AC-2100 Plus

 

دستگاه حضور و غیاب ویردی مدل Virdi AC-2100 Plus به طور کامل در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم است و از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، این دستگاه برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

جهت دریافت قیمت دستگاه حضور غیاب و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید دستگاه حضور و غیاب به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل تجربه خود از استفاده از دستگاه حضور غیاب ویردی Virdi AC-2100 Plus را در بخش «نظرات» با دیگر کاربران در میان بگذارید.

 

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi AC-2100 Plus

 


:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 28 مهر 1398
.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C364

نوع: لیزری، ایستاده رنگی
زمان تهیه اولین کپی: سیاه و سفید: 5.3 ثانیه و رنگی: 6.9 ثانیه
سرعت کپی: 36 برگ A4 در دقیقه و 18 برگ A3 در دقیقه
وضوح چاپ:  1200*1200 dpi
حافظه: 2048 مگابایت

معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C364

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C364 برای استفاده در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ تکثیر و استفاده در حجم کاری سنگین انتخاب بسیار ایده آلی است. این دستگاه کپی محصول شرکت کونیکا مینولتا است که قابلیت کپی، پرینت و اسکن را دارد و کیفیتی عالی هم در چاپ سیاه و سفید و هم در چاپ رنگی به شما ارائه می دهد.

شما می توانید از دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا Bizhub C364 به منظور چاپ در ابعاد بزرگ (A3) و همچنین چاپ بنر در ابعاد حداکثر 1.2 متری استفاده کنید. گنجایش بالای کاغذ، مجهز بودن به صفحه نمایش 9 اینچی لمسی و رنگی و سرعت مناسب در چاپ رنگی برخی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت این دستگاه کپی در میان کاربران شده اند.

 

معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C364

 

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C364

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C364 اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 5.3 ثانیه و اولین کپی رنگی را در عرض 6.9 ثانیه ارائه می دهد و پس از آن سرعت کپی و پرینت های متوالی آن به 36 برگ در دقیقه در هر دو حالت یک رو و دو رو می رسد. همان طور که اشاره شد این دستگاه کپی از قابلیت چاپ بر روی کاغذ A3 نیز برخوردار است که سرعت آن در این حالت به 18 برگ در دقیقه می رسد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم رزولوشن کپی 600*600 dpi و رزولوشن پرینت 1200*1200 dpi این دستگاه کپی رنگی است که باعث می شود تا تصاویر و متون چاپ و کپی شده با آن از میزان خوانایی و کیفیتی عالی برخوردار باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C364

حداکثر توان ماهیانه دستگاه کپی ایستاده کونیکا مینولتا مدل Bizhub C364 انجام 125 هزار کپی یا پرینت است؛ اما اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید پیشنهاد می کنیم تا مطابق با توصیه شرکت سازنده از این دستگاه کپی کونیکا مینولتا برای 40 هزار چاپ در ماه استفاده کنید.

برای اتصال دستگاه فتوکپی بیزهاب C364 به کامپیوتر یا لپ تاپ می توانید از پورت USB 2.0 موجود بر روی بدنه و کابل استفاده نمایید. همچنین دستگاه کپی اداری Bizhub C364 با شبکه های کابلی پرسرعت سازگار است و می توان با استفاده از این دستگاه در شبکه، آن را به چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان متصل نمود. لازم به ذکر است که این دستگاه کپی از متدهای امنیتی کاملاً مطمئن بهره می برد و در استفاده های گروهی از اطلاعات شما به خوبی محافظت می کند.

نکته قابل ذکر در رابطه با دستگاه کپی چند کاره کونیکا مینولتا Bizhub C364 این است که این دستگاه با سیستم عامل ویندوز نسخه های 7، ویستا و XP، مک و لینوکس سازگار می باشد و در کار با نسخه های جدید ویندوز ممکن است با مشکل مواجه شود.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C364

 

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Konica Minolta Bizhub C364

ظرفیت کلی کاغذ دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C364 در حالت استاندارد برابر با 1150 برگ (شامل دو سینی 500 برگی و یک سینی چند منظوره 150 برگی) است. این دستگاه کپی در رابطه با استفاده از سینی های اختیاری بسیار انعطاف پذیر است و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از یک سینی 500 برگی، یک سینی دوتایی هریک با ظرفیت 500 برگ یا یک سینی بزرگ 2500 برگی در آن استفاده نمایید. در هنگام تهیه سینی های اختیاری توجه داشته باشید که دستگاه کپی 3 کاره رنگی کونیکا مینولتا Bizhub C364 حداکثر ظرفیت 3650 برگ کاغذ دارد و استفاده از تمام این سینی ها در کنار هم امکان پذیر نیست.

در دستگاه فتوکپی چند کاره بیزهاب C364 از یک تونر کارتریج مشکی با مدل TN322 (ظرفیت چاپ 27000 برگ) و سه تونر کارتریج رنگی از سری تونرهای مدل TN321 (ظرفیت چاپ 25000 برگ) استفاده شده است. این تونر کارتریج ها برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود و تا آخرین قطره بدون رخ دادن مشکلاتی مانند خشک شدن یا افت کیفیت قابل استفاده هستند. برای دریافت قیمت تونر دستگاه کپی کونیکا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Konica Minolta Bizhub C364

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C364

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز می توانید بر روی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C364 حساب باز کنید. اسکنر تعبیه شده در این دستگاه کپی دارای سرعت 160 تصویر در دقیقه می باشد و امکانات یک اسکنر رومیزی را در اختیار شما می گذارد. از جمله این امکانات می توان به قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های JPEG، TIFF، PDF و XPS و ارسال اتوماتیک آنها به ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه اشاره کرد.

شما می توانید برای دریافت قیمت انواع دستگاه کپی و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C364 به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. برای ارتباط با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان، می توانید نظرات و سؤالات را خود در رابطه با این محصول در بخش کامنت های همین صفحه ثبت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 25 مهر 1398
.

ماشین حساب کاسی MD-369

تعداد ارقام: 14 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-369

بسیاری از محیط های کاری و آموزشی در فعالیت های روزمره خود به ماشین حساب احتیاج پیدا می کنند و می توان ماشین حساب را یکی از وسایل لازم و ضروری در ادارات، شرکت ها، مغازه ها، فروشگاه ها و حتی منازل دانست.

انواع مختلفی از ماشین حساب فروشگاهی و اداری در بازار موجود است که از جمله با کیفیت ترین آنها می توانیم به ماشین حساب کاسی Casi MD-369 اشاره کنیم. این ماشین حساب ساده دارای قابلیت های انجام محاسبات پایه ای ریاضی، تعریف فرمول های ساده و انجام عملیاتی مانند گرفتن جذر و محاسبه درصد می باشد و کاملاً برای مصارف روزمره مناسب است.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-369

ماشین حساب کوچک کاسی MD-369 در ابعاد 190 * 145 میلی متر و وزن 300 گرم عرضه شده و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی به حساب می آید. انرژی مورد نیاز این ماشین حساب اداری هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود و از این جهت می توانید با خیال راحت از آن در محیط ها و شرایط مختلف استفاده کنید.

ماشین حساب کاسی Casi MD-369

یکی از ویژگی های مهم ماشین حساب فروشگاهی کاسی MD-369 کیفیت ساخت بسیار مطلوب آن است که باعث شده تا در صورت استفاده صحیح، تا مدت ها پاسخگوی نیازهای شما باشد. این ماشین حساب دارای صفحه کلید فلزی و کاملاً مستحکم است و در صورت رخ دادن اتفاقاتی مانند سقوط از ارتفاع یا ضربه آسیب نمی بیند. همچنین دکمه های این صفحه کلید از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند و از طول عمر بالایی بهره می برند. پس اگر قصد خرید ماشین حساب رومیزی با کیفیت و با دوام را دارید، ماشین حساب ساده کاسی MD-369 برای شما گزینه ایده آلی است.

 

ماشین حساب کاسی Casi MD-369

 

دکمه های ماشین حساب رومیزی کاسی MD-369 دارای اندازه و فاصله بسیار مناسبی هستند. این نوع طراحی باعث شده تا محاسبات شما با دقت و سرعت بالایی انجام گیرد.

صفحه نمایش روشن و بزرگ یکی دیگر از ویژگی های ماشین حساب کاسی مدل MD-369 است. این دستگاه به صفحه نمایشی با قابلیت نمایش 14 رقم مجهز است که قابلیت نمایش ارقام اعشاری و ارقام تفکیک شده (با استفاده از جدا کننده سه تایی) را داراست.

ماشین حساب کاسی Casi MD-369

با استفاده از ماشین حساب کاسی MD-369 قادر به کنترل و تصحیح محاسبات انجام شده تا 112 مرحله خواهید بود و می توانید مراحل قبلی محاسبات را مشاهده و در صورت نیاز آنها را به صورت اتوماتیک تصحیح کنید.

برای آشنایی بیشتر با انواع ماشین حساب فروشگاهی می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و همچنین برای دریافت قیمت و خرید ماشین حساب رومیزی ساده کاسی MD-369 با کارشناسان فروش ما به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین حساب کاسی Casi MD-369

 


:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 25 مهر 1398
.

ماشین حساب کاسیو DR-120 TM

تعداد ارقام: 10 کاراکتر اصلی + 2 کاراکتر نمایی
منبع تغذیه: برق
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DR-120 TM

در فروشگاه ها و انبارها استفاده از ماشین های مجهز به پرینتر می تواند باعث سریع تر پیش رفتن کارها شود. به این صورت که پس از هر بار محاسبه قیمت اجناس یا فاکتورهای مربوطه، می توان نتیجه محاسبات را چاپ و به اسناد ضمیمه کرد. ماشین حساب چاپگردار کاسیو Casio مدل DR-120 TM یکی از همین ماشین حساب ها است که قابلیت چاپ محاسبات انجام شده به صورت دو رنگ را داراست.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DR-120 TM

 

پرینتر تعبیه شده در ماشین حساب اداری کاسیو DR-120 TM دارای سرعت چاپی معادل با 3.5 خط در ثانیه بوده و قابلیت چاپ نتایج مثبت با رنگ مشکی و چاپ نتایج منفی با رنگ قرمز را داراست. رول کاغذ این ماشین حساب در قسمت بالایی صفحه نمایش و بیرون از بدنه قرار می گیرد و از این جهت دسترسی به آن جهت تعویض بسیار آسان است.

از جمله قابلیت های ماشین حساب با چاپگر کاسیو Casio DR-120 TM می توان به امکان محاسبه قیمت خرید یا فروش اجناس، مالیات، حاشیه سود و میزان تخفیف اشاره کرد که باعث شده تا این این ماشین حساب کاسیو برای استفاده در فروشگاه و محاسبات مالی کاملاً مناسب باشد.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DR-120 TM

 

ماشین حساب کاسیو Casio DR-120 TM

ماشین حساب کاسیو Casio DR-120 TM به نمایشگری بزرگ و شفاف مجهز است که امکان نمایش 10 رقم اصلی و دو رقم نمایی را داراست. این صفحه نمایش از میزان روشنایی قابل قبولی برخوردار بوده و در محیط های مختلف از وضوح نمایش ارقام توسط آن کاسته نمی شود.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم دکمه های نرم و کاملاً برآمده ماشین حساب چاپگردار کاسیو DR-120 TM است که باعث هر چه دقیق تر انجام شدن محاسبات شما می شود. با توجه به این نوع طراحی در هنگام وارد کردن ارقام و انجام محاسبات با خطای کمتری مواجه شده و کارهایتان سریع تر به پیش خواهد رفت.

 

ماشین حساب کاسیو Casio DR-120 TM

 

علاوه بر محاسبات مالی از ماشین حساب حسابداری کاسیو DR-120 TM می توان به منظور انجام محاسبات پایه ای ریاضی نیز استفاده کرد. از این جهت استفاده از این ماشین حساب در ادارات و شرکت ها نیز امکان پذیر است.

اگر قصد خرید ماشین حساب فروشگاهی دارید و به دنبال دستگاهی با دوام و سریع در انجام محاسبات مالی هستید، ماشین حساب کاسیو DR-120 TM انتخاب مناسبی برای شما است.

جهت دریافت قیمت ماشین حساب چاپگردار مدل Casio DR-120 TM و همچنین کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب کاسیو به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کرده و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر در تماس باشید.

ماشین حساب کاسیو Casio DR-120 TM



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 25 مهر 1398
.

هدفون بی سیم اپتما NuForce BE Free8

نوع گوشی: توگوشی
نوع اتصال: بی سیم، بلوتوث
رابط: بلوتوث نسخه 4/1
رنگ: مشکی

معرفی هدفون بلوتوث اپتما NuForce BE Free8

با استفاده از هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Free8 لذت گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان را چند برابر کنید! این هدفون یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت اپتما است که برای کسانی که به گوش دادن موسیقی در حین ورزش یا قدم زدن علاقه دارند، گزینه بسیار ایده آلی به شمار می آید.

معرفی هدفون بلوتوث اپتما NuForce BE Free8

طراحی ارگونومیکهدفون بی سیم اپتما مدل NuForce BE Free8 باعث می شود تا گوشی های آن فضای داخل گوش را به طور کامل پر کنند و در هنگام فعالیت های بدنی از گوش خارج نشوند. همچنین این گوشی ها از ورود صدای محیط به داخل گوش جلوگیری می کنند و به شما اجازه می دهند تا به طور کامل بر روی موسیقی در حال پخش تمرکز کنید.

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Free8

هدفون تو گوشی اپتما BE Free8 از نوع بدون سیم است و از طریق بلوتوث به گوشی موبایل یا تبلت شما متصل می شود. فناوری بلوتوث به کار رفته در این هدفون، استفاده از آن در ارتباط با تمام دستگاه های اندرویدی، iOS، لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی را برای شما امکان پذیر می کند. توجه داشته باشید که برای برقراری ارتباط بین این هدفون و دستگاه پخش، فاصله بین این دو دستگاه نباید از 10 متر بیشتر باشد.

 

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Free8

 

نکته قابل ذکر در رابطه با  هدفون بیسیم اپتما مدل Optoma NuForce BE Free8 این است که این هدفون از استاندارد IPX5 برخوردار بوده و در مقابل نفوذ مایعات، گرد و غبار و دیگر آسیب های محیطی به طور کامل مقاوم می باشد. بنابراین می توانید از این هدفون بلوتوث اپتما NuForce BE Free8 در فضای باز و در هنگام ورزش و پیاده روی در طبیعت یا قدم زدن در زیر باران با خیال راحت استفاده کنید.

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Free8

مهم ترین ویژگی هدفون بی سیم بلوتوث اپتما Optoma NuForce BE Free8 توانایی بالای آن در ارائه صدایی واضح، قوی و شفاف به شما است. عملکرد این هدفون در هنگام اتصال به دستگاه های دارای سیستم عامل های مختلف با افت مواجه نمی شود و در همه حال بالاترین کیفیت پخش را برای شما به ارمغان می آورد.

از این جهت می توانید از هدفون تو گوشی اپتما BE Free8 برای گوش دادن به موسیقی و کتاب های صوتی، کار با نرم افزارهای Siri و دستیار صوتی گوگل و همچنین پاسخ دادن به تماس های تلفنی از طریق میکروفون آن با بالاترین کیفیت بهره ببرید.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Free8

گوشی های هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Free8 از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار هستند و در هنگام استفاده های طولانی مدت از آن باعث احساس ناراحتی و خستگی در گوش های شما نخواهند شد. لازم به ذکر است که باتری به کار رفته در هدفون بلوتوثی اپتما مدل BE Free8 قادر به تأمین شارژ دستگاه برای 4 ساعت استفاده مداوم می باشد. این میزان شارژدهی در صورت استفاده از شارژر قابل حمل ارائه شده همراه با این هدفون، تا 16 ساعت قابل ارتقا است و شما می توانید با خیال راحت از این هدفون به مدتی طولانی در طی روز استفاده کنید.

 

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Free8

 

هدفون بلوتوث دار اپتما BE Free8 با وزن تنها 55 گرم ارائه شده و از طراحی ظاهری مدرن و زیبایی بهره می برد. در مجموع می توان گفت که این هدفون تمام انتظارات شما از یک هدفون بلوتوثی را برآورده می کند و بالاترین کیفیت صدا از طریق ارتباط وایرلس را به شما ارائه می دهد.

چنانچه قصد خرید هدفون وایرلس اپتما Optoma NuForce BE Free8 را دارید می توانید از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان راهنمایی لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید یک هدفون خوب را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید با ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت شرکت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Free8



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 25 مهر 1398
.

ماشین حساب کاسی MD-369

تعداد ارقام: 14 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-512

ماشین حساب کاسی Casi MD-512 برای استفاده های روزمره و انجام محاسبات ساده کارایی بالایی دارد و به خوبی انتظارات شما در رابطه با یک ماشین حساب با دوام و با کیفیت را برآورده می سازد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-512

این ماشین حساب برای استفاده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها، مغازه ها و منازل طراحی شده و امکاناتی مانند انجام محاسبه درصد و جذر را در اختیار شما می گذارد. ضمن اینکه ماشین حساب ساده کاسی MD-512 از قابلیت کنترل و تصحیح نیز برخوردار است و به شما اجازه می دهد تا 112 مرحله قبلی محاسبات انجام شده را مشاهده و در صورت رخ دادن اشتباه در وارد کردن ارقام، آنها را تصحیح نمایید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-512

شاید بتوان یکی از مشخصات بارز ماشین حساب ساده کاسی MD-512 را در اندازه بزرگ دکمه های آن دانست. این نوع طراحی باعث می شود تا از درصد خطای شما در هنگام انجام محاسبات کاسته شود و بتوانید با دقت و سرعت بالایی با ماشین حساب کار کنید.

ماشین حساب کاسی Casi MD-512

ماشین حساب کاسی Casi MD-512 در ابعاد 128 * 128 میلی متر و وزن 100 گرم ارائه شده و فضای بسیار کمی از میز محل کار شما را اشغال می کند. از این جهت این ماشین حساب برای کسانی که قصد خرید ماشین حساب رومیزیدارند و به دنبال یک دستگاه جمع و جور و سبک هستند، گزینه مناسبی به شمار می آید.

ماشین حساب کاسی Casi MD-512

انرژی مورد نیاز ماشین حساب اداری کاسی MD-512 هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود. این ویژگی باعث می شود تا باتری این ماشین حساب مدتی طولانی نیاز به تعویض نداشته باشد و هزینه های شما کاهش یابد.

ماشین حساب کاسی MD-512 یکی از انواع ماشین حساب رومیزی موجود در بازار است که از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره برد و به صفحه کلیدی کاملاً مستحکم مجهز می باشد. شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب و اطلاع از نحوه خرید ماشین حساب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید.

ماشین حساب کاسی Casi MD-512



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 24 مهر 1398
.

هدفون بی سیم اپتما NuForce BE Live5

نوع گوشی: توگوشی
نوع اتصال: بی سیم، بلوتوث
رابط: بلوتوث نسخه 4/1
رنگ: مشکی، طلایی

معرفی هدفون بلوتوث اپتما NuForce BE Live5

استفاده از هدفون های با سیم برای گوش دادن به موسیقی در حال قدم زدن یا دویدن چندان مناسب نیست و مشکلاتی مانند خارج شدن از گوش، گره خوردن یا در هم پیچیدن کابل را برای شما ایجاد می کند. هدفون اپتما BE Live5 یک راه حل مناسب برای این مشکلات است و امکان گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان با کیفیتی عالی را برای شما فراهم می آورد.

معرفی هدفون بلوتوث اپتما NuForce BE Live5

این هدفون از جمله هدفون های بی سیم است و از طریق بلوتوث به دستگاه های دیگر متصل می شود. فناوری بلوتوث به کار رفته در هدفون بلوتوث اپتما BE Live5 قابلیت استفاده از آن در ارتباط با انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS را ایجاد کرده است. لازم به ذکر است که کیفیت پخش این هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5 در ارتباط با دستگاه های مختلف یکسان می باشد و در هر شرایطی صدایی قوی و با کیفیت را به شما ارائه می دهد.

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Live5

در ساخت گوشی های هدفون بی سیم بلوتوث اپتما BE Live5 از آلومینیوم استفاده شده است که این امر باعث دوام و بالا رفتن کیفیت ساخت آن می شود. این گوشی ها به آسانی داخل گوش قرار گرفته و تمام فضای آن را پر می کنند. بنابراین صدای محیط در حین استفاده از این هدفون به داخل گوش نفوذ نمی کند و امکان تمرکز کامل بر روی موسیقی در حال پخش را به شما می دهد.

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Live5

گوشی های هدفون بلوتوث بی سیم اپتما BE Live5 از طریق کابل به یکدیگر متصل شده اند و به شما این امکان را می دهند تا در صورتی که به آنها نیازی ندارید، هدفون را دور گردن خود بیندازید. همچنین این گوشی ها دارای خاصیت آهنربایی هستند و با جذب شدن به یکدیگر، از خارج شدن هدفون از دور گردن شما جلوگیری می کنند.

فناوری به کار رفته در قطعات داخلی هدفون دور گردنی اپتما Optoma BE Live5 به گونه ای است که صدا را با قدرت، کیفیت، وضوح و شفافیتی عالی به گوش ها منتقل می کند. بنابر ادعای شرکت اپتما، این هدفون صدایی تا 30 درصد قوی تر نسبت به هدفون های معمولی را به شما ارائه می دهد.

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Live5

باتری هدفون تو گوشی اپتما BE Live5 انرژی مورد نیاز برای 8 ساعت استفاده مداوم از دستگاه را تأمین می کند. از این جهت می توانید از این هدفون اپتما برای مدتی طولانی در طی روز بدون نیاز به شارژ کردن آن استفاده کنید. همچنین گوشی های نرم و راحت این هدفون تو گوشی از بروز احساس خستگی و ناراحتی در گوش ها در هنگام استفاده های طولانی مدت از آن جلوگیری می کنند.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5

علاوه بر گوش دادن به موسیقی می توانید از  هدفون بیسیم بلوتوث اپتما مدل Optoma NuForce BE Live5 برای پاسخ دادن به تماس های دریافتی و کار با نرم افزارهای Siri و دستیار صوتی گوگل استفاده کنید. این هدفون به میکروفونی قوی با قابلیت حذف نویز و سر و صدای محیط و همچنین کلیدهای کنترلی شامل کلید پذیرفتن یا رد کردن تماس دریافتی، کم و زیاد صدا کردن صدا و عقب و جلو بردن ترک موسیقی در حال پخش مجهز است. بنابراین با استفاده از هدفون اپتما BE Live5 برای برقراری تماس تلفنی یا کنترل موسیقی نیازی به خارج کردن گوشی موبایل از جیب وجود ندارد و کار با آن به راحتی انجام می شود.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5 دارای استاندارد IPX5 است و از جمله هدفون های ضد آب و ضد گرد و غبار به شمار می آید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بتوانید از این هدفون اپتما در فضای باز و در هنگام دویدن یا ورزش در طبیعت یا قدم زدن در زیر باران برای گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان استفاده کنید.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5

هدفون وایرلس اپتما BE Live5 در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه شده و لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما دوچندان می کند. برای خرید یک هدفون خوب و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید هدفون بلوتوثی اپتما مدل BE Live5 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان نظرات و تجربیات خود در رابطه با هدفون بیسیم اپتما BE Live5 را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 24 مهر 1398
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی