.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت سامسونگ اعلام کرده که‌ برنامه ی تشخیص موسیقی شازم Shazam را در نسخه های بروزرسانی تلویزیون‌های هوشمند خود اضافه خواهد کرد. برنامه شازم برنامه ای که به احتمال زیاد برای پیدا کردن اسم خواننده یا موسیقی مورد علاقه تان بارها و بارها استفاده کرده اید.

برنامه شازم shazam برای تلویزیون های هوشمند

برنامه شازم shazam برای تلویزیون های هوشمند

 

براساس اطلاعات منتشرشده توسط شرکت سامسونگ با استفاده از برنامه شازم بینندگان تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ می‌توانند تنها با یک کلیک آهنگ‌هایی که در برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها پخش می‌شود را به سرعت شناسایی کرده و به مخاطب نشان دهد. ویژگی جالب برنامه shazam این است که عنوان آهنگ و نام خواننده یا آلبوم را به راحتی در دسترس کاربران قرار می‌دهد و می توان به راحتی دانلود و از شنیدن موسیقی مورد علاقه تان لذت ببرید.

سامسونگ به زودی برنامه Shazam را برای تلویزیون‌های هوشمند خود عرضه می کند

گاهی ممکن است که به گوشی تلفن همراه تان هنگام پخش موسیقی از تلویزیون دسترسی نداشته باشید و در نتیجه نتوانید آهنگ موردنظرتان را پیدا کنید، شرکت سامسونگ با استفاده از این امکان جدید دسترسی شما را به برنامه شازم و پیدا کردن موسیقی مورد علاقه‌تان راحت‌تر و سریع‌تر کرده است.

کمپانی سامسونگ اعلام کرده که به زودی برنامه شازم را بر روی تلویزیون های هوشمند خود عرضه می کند و از این به بعد می توانید با استفاده از تلویزیون تان آهنگ هایی که در حال پخش شدن هستند را به راحتی با چند کلیک پیدا کنید و از شنیدن موسیقی مورد علاقه تان بر روی تلویزیون های هوشمند لذت ببرید.

شرکت سامسونگ نمایندگی های زیادی در اقصی نقاط ایران دارد که ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی سامسونگ در تهران را برعهده دارد که محصولات جدید و به روز این کمپانی را به مشتریان عزیز عرضه می دارد برای مشاوره رایگان می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: برنامه شازم, برنامه shazam, برنامه شازم برای تلویزیون, برنامه شازم برای تلویزیون سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 مرداد 1396
.

واکی تاکی یک نوع رادیوی دستی و قابل حمل است و برخلاف خود رادیو که تنها قابلیت گیرندگی دارد به صورت دو طرفه است و یک دستگاه گیرنده و فرستنده به شمار می رود. یعنی هم می توانند قابلیت فرستندگی داشته باشند و هم قابلیت گیرندگی. واکی تاکی در حقیقت یک بیسیماست که در موقعیت و مکان های مختلف سیاسی و اجتماعی کاربرد دارد. به عنوان مثال فرض کنید که شما برگزارکننده مراسمی هستید که باید میان افراد میزبان راه ارتباطی ایجاد کنید. بیسیم واکی تاکی بهترین گزینه برای برقرای این ارتباط است.

دستگاه بیسیم واکی تاکی مجاز

دستگاه بیسیم واکی تاکی مجاز

کار با دستگاه بیسیم واکی تاکی بسیار آسان است علاوه بر این هزینه ی مخابراتی ندارد و استفاده از آن رایگان هم می باشد. هنگام خرید بیسیم همواره در نظر داشته باشید که دستگاه بیسیم واکی تاکی مجاز را انتخاب کنید چرا که بیسیم هاي غیر مجاز مجوز قانونی ندارند و اغلب هم به صورت قاچاق وارد می شوند. استفاده از بی سیم های واکی تاکی نزدیک به 10 سال است که تنها با اهدای مجوز از باند رادیویی برای مردم عادی هم مجاز شده است. فرکانس های بی سیم واکی تاکی مجاز از سوی دولت برای استفاده ی مصرف کنندکان مجاز شده است درحالیکه نوع غیرمجاز آن قبلا از طرف دولت به سازمان ها و نهادها واگذار شده است و باعث می شود که مکالمات صورت گرفته با این بیسیم ها علاوه بر نهاد های نظارتی توسط کاربران عادی که بیسیم مجاز دارند هم قابل شنود باشند.

حتما بخوانید: فروش بیسیم مجاز

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) نماینده فروش بیسیم مجاز در ایران است که انواع بی سیم های مجاز را علاوه بر دستگاه بیسیم واکی تاکی مجاز برندهای طیف و صبا را با یکسال ضمانت و خدمات پس از فروش برای استفاده در همایش ها، هتل ها، بیمارستان ها، مجتمع های تفریحی و توریستی عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه های بی سیم مجاز می توانید با کارشناسان فروش ایده برتر در ارتباط باشید.

آدرس: خیابان طالقانی- سه راه طالقانی- خیابان خواجه نصیر – نبش خیابان مقدم – پلاک 80 – طبقه اول – واحد دو
تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: بیسیم, بی سیم, بیسیم واکی تاکی, دستگاه بیسیم واکی تاکی, دستگاه بیسیم واکی تاکی مجاز ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 مرداد 1396
.

ویدئو پروژکتور اپتما Optoma GT1080

تکنولوژی ساخت: DLP
وضوح تصویر: 1080* 1920 dpi
شدت روشنایی: 2800 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 25000:1

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور اپتما GT1080

ویدئو پروژکتور اپتما GT1080 محصول جدید برند اپتما از جمله حرفه ای های جدید بازار است که نشان می دهد از این برند می توان توقع دستگاه های حرفه ای نیز داشت. این ویدئو پروژکتور با کنتراست بالای 25000:1 خود را در رده دیتا ویدئو پروژکتورهای قوی بازار قرار داده است. دیتا ویدئو پروژکتور Optoma GT1080 از عمر لامپ 6500/6000/5000 (hrs)ساعتی به صورت های نرمال، اکو  و سوپر اکو برخوردار است که تعویض آسان آن باعث می شود مشتری های بیشتری ترغیب به خرید ویدئو پروژکتور بشوند.

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور اپتما GT1080

در ادامه معرفی دیتا ویدئو پروژکتور اپتما GT1080 باید بگوییم زوم این دستگاه Fixed است که پروژکتوری عالی برای مصارف آموزشی در کلاس ها، مدارس، اداری و خانگی می باشد. از کالای مرتبط با آن می توان به دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma X341 اشاره نمود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma GT1080

ویدیو پروژکتور اپتما مدل GT1080 با روشنایی 2800 انسی لومنز و رزولوشن دستگاه 1080p, 1920*1080 تصویر عالی بر روی پرده نمایش برای مشاهده کاربر فراهم می کند. این دستگاه پروژکتور با وزن 2.65 و ابعاد 315*114*240 میلی متر است که قابلیت جابجایی را برای دستگاه فراهم می کند. تصاویر تولید شده در آن 45 تا 300 اینچ است.

از دیگر قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma GT1080 برخورداری از پورت های ارتباطی متنوع که از این طریق می تواند با سیستم های روز و قدیمی بازار مورد استفاده قرار بگیرد. این دیتا ویدئو پروزکتور تصاویر را به صورت full HD و قابلیت پخش سه بعدی را دارد و بدون عینک نیز می توان تصاویر را در آن مشاهده کرد. اسپیکر 10 وات تعبیه شده در ان صدا را در حد خوبی می تواند ارائه بدهند.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma GT1080

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma GT1080 از 27 زبان زنده دنیا و از جمله فارسی پشتیبانی می کند. این دستگاه ویدئو پروژکتور دارای کیف و فول پک است. همچنین به صورت اختیاری قابلیت نصب وایرلس را داراست. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور, دیتا ویدئو پروژکتور, ویدئو پروژکتور اپتما, ویدئو پروژکتور اپتما GT1080, ویدئو پروژکتور Optoma GT1080 ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 مرداد 1396
.

گیت ضدسرقت فروشگاهی F400

نوع تکنولوژی : RF
تعداد آنتن :
فرکانس پاسخ گویی : 8.2مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی F400

گیت فروشگاهی مدل F400 در سه مدل تک آنتن، جفت آنتن و سه آنتن موجود می باشد که قدرت شناسایی تگ ها برای هر کدام متفاوت است. این گیت فروشگاهی مناسب برای استفاده در پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم آشپزخانه و هایپر مارکت می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی پریونت P400، گیت فروشگاهی P300 و گیت فروشگاهی A400 اشاره کرد.

معرفی گیت فروشگاهی F400

در ادامه به معرفی گیت فروشگاهی  F400می پردازیم. فاصله ی مناسب برای تگ فروشگاهی متوسط در مدل تک آنتن از هر طرف 90 سانتی متر، جفت آنتن 150 سانتی متر و سه آنتن بین گیرنده و فرستنده 170 سانتی متر می باشد. همچنین فاصله مناسب برای لیبل امنیتی 4*4 در مدل تک آنتن 75 سانتی متر، جفت آنتن 100 سانتی متر و سه آنتن 100 سانتی متر است.

گیت فروشگاهی پریونت Prevent F400

گیت فروشگاهی پریونت Prevent F400  در چهار رنگ استاندارد موجود می باشد و می توان آن را با رنگ بندی خاص سفارش داد. گیت ضد سرقت F400 قابلیت اجرای تبلیغات بر روی آنتن را دارا می باشد.

این گیت که ساخت کشور ایران می باشد دارای قیمت مقرون به صرفه ای است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: گیت فروشگاهی, گیت ضد سرقت فروشگاهی, گیت دزدگیر فروشگاهی, گیت فروشگاهی F400, دزدگیر فروشگاهی F400 ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 مرداد 1396
.

تگ یوفو AM و RF

نوع تکنولوژی :AM و RF
نوع تگ: یوفو
فرکانس پاسخ گویی: 8.2 و 58 مگا هرتز

معرفی تگ یوفو

تگ یوفو AM و RF قابل استفاده با بند و بدون بند می باشد. این تگ مناسب برای استفاده در پوشاک، روسری فروشی، کیف و کفش می باشد و از کالاهای مرتبط با تگ UFO می توان به تگ مدادی و تگ صدفی اشاره کرد.

معرفی تگ یوفو

در ادامه به معرفی تگ یوفو باید گفت که بازدهی این تگ برای دو سیستم RF و AM به ترتیب 8.2 و 58 مگا هرتز می باشد. قطر این تگ 40 میلی متر بوده و به دلیل اندازه ی کوچک مناسب برای لباس هایی با ظرافت کم مثل روسری فروشی و پوشاک ظریف می باشد.

تگ یوفو AM و RF

تگ یوفو AM و RF در دو رنگ سیاه و سفید موجود است و جنس بنده ی آن از پلاستیک فشرده می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تگ UFO با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: تگ یوفو, تگ UFO, تگ یوفو AM, تگ یوفو RF, تگ یوفو AM و RF, قیمت تگ یوفو ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 مرداد 1396
.

اسکنر کنتکس SD One MF 44

نوع اسکنر: فیدردار
حداکثر رزولوشن: dpi 600*600
حداکثر سایز کاغذ: A0
سرعت اسکن رنگی:
72 میلی متر بر ثانیه
سرعت اسکن سیاه و سفید: 72 میلی متر بر ثانیه

دانلود درایور اسکنر کانن Canon LiDE 210

معرفی اسکنر کنتکس One MF 44

اسکنر کنتکس SD One MF 44 از انواع اسکنر فیدردار در سایز A0 است که دستگاهی خوب و قوی به شمار می رود. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید اسکنر مدل SD One MF 44 کنتکس با توجه به این که از پیشرفته ترین تکنولوژی تصویر برداری CIS برخوردار است مقرون به صرفه می باشد.

معرفی اسکنر کنتکس One MF 44

در ادامه به معرفی اسکنر کنتکس On MF 44 می پردازیم. این اسکنر قابلیت اتصال به انواع پرینتر را دارد. از ویژگی های دیگر اسکنر Contex MF 44 تشخیص اتوماتیک سایز نقشه و صاف کردن اسناد کج اسکن شده می باشد. از کالای مرتبط با آن اسکنر کنتکس Contex IQ 44 MFP Repro به شمار می رود.

قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر Contex SD One MF 44

اسکنر Contex One MF 44 از سیستم هوشمند تصحیح و تنظیم تصاویر، نقاط و زمینه برخوردار است که امکان اسکن با سرعت 2.9 متر بر دقیقه (1.9 اینچ بر ثانیه) در حالت رنگی و سیاه سفید را دارد. اسکنر کنتکس MF 44 امکان ارسال فایل اسکن شده به Dropbox, Google Drive, Microsoft Sky Drive, Box.com برخوردار می باشد.

قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر Contex SD One MF 44

از قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر Contex SD One MF 44 تنظیم اتوماتیک روشنایی و غلظت رنگ است. این اسکنر که دارای سرعت اسکن 72 میلی متر بر ثانیه می باشد امکان پردازش تصویر جهت بهینه سازی نقشه های اسکن شده را دارد.

اسکنر کنتکس Contex SD One MF 44

اسکنر کنتکس Contex SD One M 44 دارای قابلیت گرفتن حاشیه سیاه دور نقشه و حذف نقاط اضافی و نویز را دارد. همچنین رزواوشن اپتیکال و دیجیتال این اسکنر 600 dpi می باشد. دانلود درایور اسکنر کنتکس Contex SD One MF 44 در بالای صفحه قرار دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: اسکنر, اسکنر کنتکس, اسکنر فیدر دار, اسکنر کنتکس MF 44, اسکنر کنتکسone MF 44, اسکنر Contex SD One MF 44 ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 مرداد 1396
.

پرینتر اچ پی M‎6‎0‎7dn

قابلیت :پرینتر
چاپ: سیاه سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه وسفید: 52 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ:
1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
 
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره HP Officejet 2620

معرفی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی M‎6‎0‎7dn

پرینتر تک کاره سیاه و سفید لیزری Hp M‎6‎0‎7n یکی دیگر از محصولات جدید شرکت اچ پی جزو سری 6 این شرکت می باشد که از سرعت و قدرت بالایی برخوردار است. خرید پرینترمدل Hp M‎6‎0‎7dnبا توجه به تکنولوژی چاپ لیزری که دارد برای ادارات و سازمان ها توصیه می شود.

معرفی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی M‎6‎0‎7dn

در ادامه به معرفی پرینتر لیزری اچ پی M‎6‎0‎7dn از لحاظ کارایی و کاربرد می پردازیم، پرینتر اچ پی HP در هر دقیقه قادر به چاپ 52 برگ است که سرعت مناسب و خوبی برای این پرینتر لیزری می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان بهپرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP 604dn، پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP 605dn، پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP m606dn و پرینتر تک کاره لیزری HP 3015DNاشاره کرد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر لیزری سیاه و سفید Hp M‎6‎0‎7dn

پرینتر تک کاره Hp M‎6‎0‎7dn با ابعاد 539*497*597 میلیمتر و صفحه نمایش LCD، توان کار ماهیانه 250,000 هزار برگ را دارد و حافظه ی آن 512 مگا بایت می باشد.

از قابلیت و کارایی های فنی پرینتر لیزری سیاه و سفید Hp M‎6‎0‎7dn داشتن ظرفیت سینی کاغذ کش 500 برگ است که معادل یک بسته کامل کاغذ می باشد. قابلیت چاپ دورو نیز از دیگر امکانات این چاپگر می باشد که تعبیه یک نمایشگر 2.7 اینچی نیز در این چاپگر، کار را برای کاربران آسان و راحت میکند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی M‎6‎0‎7dn

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی M‎6‎0‎7dn

پرینتر لیزری سیاه و سفید M‎6‎0‎7dn اچ پی دارای 1 عدد کارتریج در رنگ مشکی با کیفیت و وضوح چاپ 1200*1200 dpi می باشد که از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی M‎6‎0‎7dn شماره مدل 37a می باشد که ظرفیت و حجم آن 11000 برگ است.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی Hp M‎6‎0‎7dn

درپرینتر لیزری تک کاره اچ پی Hp M‎6‎0‎7dnدارای پورت اتصالی USB 2.0 می باشد که از بالاترین سرعت برخوردار است. همچنین قابلیت شبکه network نیز تعبیه شده است و این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند این چاپگر را در بین کاربران دیگر نیز به اشتراک بگذارند. دانلود درایور پرینتر لیزری تک کاره Hp M‎6‎0‎7dn در بالای صفحه قرار دارد.

جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: پرینتر, پرینتر لیزری, پرینتر لیزری سیاه و سفید, پرینتر اچ پی M‎6‎07dn, پرینتر Hp M‎6‎0‎7dn, پرینتر لیزری اچ پی M‎6‎0‎7dn ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 مرداد 1396
.

تلفن پاناسونیک KX-TG4772

تعداد گوشی: 3 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TG4772

تلفن Panasonic KX-TG4772 یک تلفن بی سیم و همچنین تلفن باسیم که از محصولات بسیار  مقرون به صرفه و کارآمد شرکت پاناسونیک میباشد که از یک دستگاه تلفن باسیم رومیزی و دو دستگاه تلفن بیسیم با پایه شارژر جداگانه تشکیل شده است. خرید تلفن بی سیم و باسیم Panasonic KX-TG4772 تمام انتظارات شما از یک تلفن رومیزی را به همراه آزادی در تغییر مکان محل پاسخگویی تلفن بی سیم را داراست که از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشد.

معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TG4772

در ادامه معرفی تلفن بی سیم / باسیم پاناسونیک KX-TG4772 باید گفت بسیار کارآمد برای مصارف خانگی همچنین استفاده در دفاتر و محل کارهای کوچک با تعداد تماسهای مختصر مورد مناسبی میباشد. تلفن باسیم KX-TG4772 پاناسونیک انسداد تماس های ورودی مزاحم به شما امکان میدهد هر شماره مشخص شده تبلیغاتی/ بازاریابی و همچنین شماره های مزاحمی اگر داشته باشید را مسدود کنید. این قابلیت به شما کمک میکند تا شماره هایی که نمیخواهید پاسخگو باشید مزاحمتی برای وقت شخصی شما ایجاد نکنند. از کالاهای مرتبط با این تلفن بیسیم می توان به تلفن پاناسونیک Panasonic Kx-Tg6672، تلفن پاناسونیک Panasonic Kx-Tg6671 و تلفن پاناسونیک Panasonic Kx-Tg4771 اشاره نمود.

مشخصات فنی تلفن باسیم / بیسیم Panasonic KX-TG4772

 گوشی بی سیم Panasonic KX-TG4772 تا 30 شماره ثبت شده را برای انسداد پشتیبانی مینماید. قابلیت Night Mode یا همان حالت شب برنامه ریزی خودکار برای بیصدا کردن هشدار تماسهای ورودی امکان استراحتی بدون دغدغه و خوابی آرام را برای کاربران به همراه دارد. دفترچه تلفن این تلفن باسیم TG4772 پاناسونیک تا 100 مخاطب را با 24 رقم برای شماره و 16 حرف برای اسم در حافظه خود ذخیره میکند. قابلیت انتخاب آهنگهای صدای زنگ برای هر مخاطب به شما امکان شناسایی تماس گیرنده را میدهد.

مشخصات فنی تلفن باسیم / بیسیم Panasonic KX-TG4772

از مشخصات فنی تلفن باسیم / بیسیم Panasonic KX-TG4772 باید بگوییم این گوشی بر اساس استفاده مداوم برای مکالمات روزمره با استفاده از سیستم بهینه سازی مصرف انرژی طراحی و ساخته شده است و این قابلیت توسط دکمه ECO قابل اجرا می باشد و در هنگام استفاده از این قابلیت به وضوح نشانگر آن بر روی نمایشگر LCD گوشی بیسیم نمایان میشود. در این گوشی تلفن باسیم پاناسونیک KX-TG4772 از تکنولوژی امنیتی به نام DECT Security استفاده میشود که ارتباط بین گوشی بی سیم و پایه رمز گذاری شده و کدهای این رمز به صورت دوره ای تغییر می کند تا ارتباط بین گوشی بی سیم و پایه در سطح بالایی از امنیت برای جلوگیری از استراق سمع قرار گیرد. این سیستم برای کار در فرکانس 1.9GHz طراحی شده است.

تلفن پاناسونیک Panasonic KX-TG4772

در پایان باید بگوییم که تلفن پاناسونیک Panasonic KX-TG4772 که از سیستم DECT پشتیبانی میکنند و با دستگاههی معمولی بیسیم مانند روترهای 2.4GHz، موس و کیبورد های بیسیم، میکروفون های بیسیم، ماکرو ویو ها و دیگر لوازم های خانگی اختلال پیدا نخواهند کرد. همچنین به دلیل اینکه سیستم صوتی دیجیتال و دارای اکولایزر است، شما از صدای بلند و واضح این محصول لذت خواهید برد.  در مجموع این تلفن باسیم و بیسیم KX-TG4772 شرکت پاناسونیک از بهترین گزینه های طراحی شده جدید این شرکت برای استفاده در منازل شیک و آپارتمان های مدرن میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن پاناسونیک Panasonic KX-TG4772  می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: تلفن بی سیم, تلفن باسیم, تلفن رومیزی پاناسونیک, تلفن باسیم پاناسونیک TG4772, تلفن بی سیم پاناسونیک TG4772 ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 مرداد 1396
.

محققان انستیتو فرانهوفر در آلمان از اسکنری جدید با سرعت بالا رونمایی کردند که برای اسکن باکیفیت اشیا و اشخاص از پرتوهای مادون قرمز استفاده می کند و قادر است در هر ثانیه تا 36 تصویر سه بعدی تهیه کند.

اسکنر جدید مادون قرمز سه بعدی برای تهیه تصاویر با کیفیت و سرعت بالا معرفی شد

جدیدترین اسکنر سه بعدی مادون قرمز

اسکنر سه بعدی فرانهوفر به ‌جای استفاده از لیزر به‌ عنوان راهکاری مرسوم در اکثر اسکنر‌های سه بعدی امروزی، از تکنولوژی مادون قرمز با آنچه در کینکت مایکروسافت شاهد هستیم بهره برده است. به این ترتیب، طیف نوری نامرئی با مشخصه‌های نزدیک به مادون قرمز به سمت سوژه تابانده می‌شود که پروژکتور آن از الگوهای متفاوتی برای انجام فرآیند اسکن استفاده می‌کند و در گام بعدی، مجموعه اندازه‌گیری‌ها به یک جفت دوربین مادون قرمز‌ ارسال می‌شود. در نهایت نر‌م‌افزار اسکنر می‌تواند در مدت‌زمان چند میلی‌ثانیه، از اطلاعات دریافتی تصویری سه بعدی ایجاد کند.

با پیشرفت تکنولوژی اسکنر‌هاي سه بعدي عملکرد بهتري برای ايجاد مدل‌هاي سه بعدي از سوژه‌هاي مختلف به نمايش مي‌گذارند. اين اسکنرها تنها امکان اسکن کردن سوژه ها در ابعاد کوچک را دارند و يا اينکه رزولوشن خروجي آن‌ها پايين‌تر از حد مطلوب است. اسکنر 3D جديد قادر است از اشعه مادون قرمز براي ايجاد خروجي‌هاي با جزئيات بالا استفاده کند. اين اسکنر امکان به ثبت رساندن 36 تصوير سه بعدي را در هر ثانيه دارد.

جدیدترین اسکنر سه بعدی مادون قرمز

پیتر کومیستت سرپرست این پروژه در مقایسه محصول اسکنر جدید سه بعدی فرانهوفر با نمونه‌های موجود در بازار می‌گوید:

اگرچه اسکنرهایی با سرعت بالاتر نیز در بازار یافت می‌شوند؛  اما در محصولات یادشده، تصاویر سه بعدی با رزولوشن پایین‌تری رندر می‌شوند. از طرف دیگر، در اسکنرهایی با دقت بالاتر شاهد سرعت پایین در اسکن تصاویر و تولید خروجی هستیم. اکثر اسکنرها از طیف‌های نوری مرئی بهره می‌برند و همین امر باعث می شود طیف‌های تابانده شده به سوژه، اثرات نامطلوب یا تداخل نوری ایجاد کنند. این در حالی است که راهکار ما به‌طور کامل بر استفاده از نورهای نامرئی تکیه دارد. نکته خاص پروژه ما، ارائه راهکاری است که از تمامی جهات، قابلیت‌های سطح بالایی پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

این شرکت هنوز جزئیاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه اسکنر سه بعدی با مادون قرمز اعلام نکرده است. با وجود این اولین نسخه این دستگاه اسکنر سه بعدی هفته آینده و در نمایشگاه اشتوتگارت پیش روی بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: اسکنر, اسکنر سه بعدی, جدیدترین اسکنر سه بعدی, اسکنر جدید مادون قرمز سه بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.

یو پی اس دستگاهی است که از وسایل و تجهیزات الکترونیکی حساس محافظت کرده و از تعمیرات و هزینه های سنگین این دستگاه ها جلوگیری می کند به همین علت از آن با عنوان منبع تغذیه الکترونیکی هم یاد می کنند. از نظر معنایی هم Ups( یو پی اس) منبع تغذیه بدون وقفه است که مخفف Uninterruptible power supply می باشد. برای آشنایی بیشتر با یو پی اس و کاربرد آن به بیان ساده و روان با ما همراه باشید.

یو پی اس چیست؟

یو پی اس چیست ؟

دستگاه یو پی اس چیست؟ به زبان خودمانی باید بگوییم که در کنار وسایل برقی مانند کامپیوترنصب می شود و می تواند در برابر مشکلات ناشی از نوسانات برق از سیستم شما محافظت کند. این دستگاه به نوعی حالت انرژی پشتیبان را دارد. یو پی اس ها از نظر قیمتی گران هستند اما با توجه به افزایش قیمت تجهیزات الکترونیکی و هم چنین خسارتی که بابت از دست دادن اطلاعات به وجود می آید تهیه و نگهداری یک دستگاه یو پی اس کاملا منطقی و مقرون به صرفه می باشد و این راه حلی است که اکثر شرکت ها و سازمان های بزرگ و حتی متوسط و کوچک برای افزایش امنیت اطلاعات و سیستم های خود از آن استفاده می کنند
علاوه بر این ups ها شرایط برق ورودی را از نظر تغییر فرکانس، ولتاژ و جهش های ناگهانی تنظیم کرده و بهبود می بخشند. به طور کلی امروزه برای هر دستگاهی که اطلاعات حساسی دارد و قطعی برق سبب ایجاد نگرانی برای از دست رفتن اطلاعات می شود باید از سیستم یوپی اس برای محافظت از آن استفاده کرد. دستگاه ‌های موردنظر مناسب ترین گزینه برای حفاظت سیستم ها در برابر مشکلات برق شبکه هستند چرا که هم ابعاد کوچکی دارند و هم احتیاجی به سرویس دایمی ندارند.

چگونه UPS مناسب خود را انتخاب کنیم؟

دستگاه های یو پی اس به سه دسته ی online ،line interactive و offline  تقسیم  می شوند که باید پارامترهایی از قبیل زمان سوئیچ، زمان پشتیبانی، سایز و وزن، نویز شنیداری، تکنولوژی ساخت و شکل موج خروجی، استحکام و قابلیت اطمینان را هنگام خرید یو پی اس در نظر گرفت.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: یو پی اس, دستگاه یو پی اس, خرید یو پی اس, دستگاه ups ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.

گیت فروشگاهی Pro Plexi

نوع تکنولوژی : RF
تعداد آنتن: جفت آنتن
فرکانس پاسخ گویی: 8.2 مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی Pro Plexi

گیت ضد سرقت فروشگاهی Pro Plexi، دارای سیستم حفاظتی با تکنولوژی RF و پوشش فرکانس 4.7 و 8.2 الی 10.2 مگاهرتز (مولتی فرکانس) است. این گیت فروشگاهی مناسب برای استفاده در پوشاک، هایپر مارکت، عینک فروشی، لوازم آشپزخانه می باشد. ازکالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی Wide و گیت فروشگاهی Pro Glass اشاره کرد.

معرفی گیت فروشگاهی Pro Plexi

در ادامه معرفی گیت فروشگاهی Pro Plexi باید گفت که این دستگاه دارای تکنولوژی تشخیص نویز و سازگار شونده اتوماتیک است و با توجه به طراحی خاص حلقه های داخل آنتن دارای عملکرد بسیار خوبی بوده و در محیط های پر نویز دارای کارایی ایده آل می باشد. فاصله ی مناسب این گیت برای تگ فروشگاهی متوسط 140 سانتی متر و تگ بزرگ 160 سانتی متر می باشد.

گیت فروشگاهی Pro Plexi RF

گیت فروشگاهی Pro Plexi RF دستگاهی با ظاهر بسیار لوکس و نورپردازی زیبا می باشد که باعث محبوبیت این مدل در میان مشتریان شده است. گیت Pro Plexi در بازار فقط با رنگ سفید می باشد.

این محصول ساخت کشور ایران می باشد و دارای یک سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: گیت فروشگاهی, گیت ضد سرقت فروشگاهی, گیت دزدگیر فروشگاهی, گیت فروشگاهی Pro Plexi RF ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.

گیت فروشگاهی Pro Wide

نوع تکنولوژی : RF
تعداد آنتن: جفت آنتن
فرکانس پاسخ گویی: 8.2 مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی Pro Wide

گیت ضد سرقت فروشگاهی Pro Wide، دارای تکنولوژی تشخیص نویز و سازگار شونده اتوماتیک می باشد. این گیت فروشگاهی مناسب برای استفاده در پوشاک، کیف و کفش، هایپر مارکت و لوازم آشپزخانه می باشد. ازکالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی ProGlass، گیت فروشگاهی ProWood و گیت فروشگاهی ProPlexi اشاره کرد.

در ادامه معرفی گیت فروشگاهی Pro Wide باید گفت که این دستگاه دارای سیستم حفاظتی با تکنولوژی RF و پوشش فرکانس 4.7 و 8.2 الی 10.2 مگاهرتز (مولتی فرکانس) می باشد. گیت ضد سرقت پرو واید RF برای معبرهای عریض و مکان هایی که از لیبل امنیتی یا تگ فروشگاهی کوچک استفاده می شود مناسب است.

گیت فروشگاهی Pro Wide RF

گیت فروشگاهی Pro Wide RF دستگاهی مقرون به صرفه با تکنولوژی روز و بازدهی بالا می باشد. این محصول با توجه به طراحی خاص داخلی آنتن و دارا بودن بدنه ی عریض حداکثر کارایی را دارا می باشد و همچنین از تک آنتن تا سه آنتن موجود می باشد. گیت ضد سرقت Pro Wide در سه رنگ سفید، مشکی و نقره ای موجود  است.

این محصول ساخت کشور ایران با برد اسپایدر می باشد و دارای یک سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: گیت فروشگاهی, گیت ضد سرقت فروشگاهی, گیت دزدگیر فروشگاهی, گیت فروشگاهی Pro Wide RF ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.

گیت ضدسرقت فروشگاهی A400

نوع تکنولوژی : RF
تعداد آنتن: 2 عدد
فرکانس پاسخ گویی : 8.2مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی A400

گیت فروشگاهی مدل A400 در سه مدل تک آنتن، جفت آنتن و سه آنتن موجود می باشدکه قطعا قدرت شناسایی تگ ها برای هر کدام متفاوت است. این گیت فروشگاهی مناسب برای استفاده در پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم آشپزخانه و هایپر مارکت می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی پریونت F400، گیت فروشگاهی P300 و گیت فروشگاهی p400 اشاره کرد.

معرفی گیت فروشگاهی A400

در ادامه به معرفی گیت فروشگاهی  A400می پردازیم. فاصله ی مناسب برای تگ فروشگاهی متوسط در مدل تک آنتن از هر طرف 75 سانتی متر، جفت آنتن 150 سانتی متر و سه آنتن بین گیرنده و فرستنده 150 سانتی متر که در مجموع 300 سانتی متر می باشد. همچنین فاصله مناسب برای لیبل امنیتی 4*4 در مدل تک آنتن 70 سانتی متر، جفت آنتن 140 سانتی متر و سه آنتن 140 سانتی متر است.

گیت فروشگاهی پریونت Prevent A400

گیت فروشگاهی پریونت Prevent A400 قابلیت حک لیزری لوگو را دارد. یکی دیگر از ویژگی های این گیت نورپردازی داخل آنتن آن است. گیت ضد سرقت A400 در چهار رنگ استاندارد موجود بوده و قابلیت اجرای تبلیغات روی آنتن را دارد.

این گیت که ساخت کشور ایران می باشد دارای قیمت مقرون به صرفه ای است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: گیت فروشگاهی, گیت ضد سرقت فروشگاهی, گیت دزدگیر فروشگاهی, گیت فروشگاهی A400, دزدگیر فروشگاهی A400 ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.

گیت ضدسرقت فروشگاهی  D100

نوع تکنولوژی : RF
تعداد آنتن: 2 عدد
فرکانس پاسخ گویی: 8.2 مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی D100

گیت فروشگاهی مدل D100 از دسته ی دزدگیرهای فروشگاهی می باشد که دارای سیستم RF می باشد. از این گیت برای لیبل 4*4، تگ صدفی، گلفی متوسط و بزرگ، و تگ قلمی یا همان تگ  pencill (پنسل) استفاده می شود. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید گیت فروشگاهی D100 به خاطر پوشش بالای فرکانسی مقرون به صرفه می باشد.

معرفی گیت فروشگاهی D100

در ادامه به معرفی گیت فروشگاهی D100 می پردازیم. گیت فروشگاهی D100 از به خاطر وجود لیبل امنیتیو تگ فروشگاهیبا اندازه های مختلف در هایپر ماکت ها و فروشگاهای بزرگ که تمام اقلام لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم ورزشی، کیف و کفش، پوشاک، لوازم آشپزخانه و کتاب فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی  C100، گیت فروشگاهی  B100 و گیت فروشگاهی  DH700 اشاره نمود.

گیت فروشگاهی D100

از گیت فروشگاهی D100 در صورت نیاز برای کتابخانه و بایگانی باید از لیبل با اندازه 4*4 استفاده شود چون نسبت به لیبل 1*4 نازک تر بوده و به راحتی لای صفحات کتاب جای می گیرد. ضمنا این گیت فروشگاهی تمام نقاط کور فروشگاه را پوشش می دهد که از ارتفاع پایه گیت 154سانتی متر ، عرض 43 سانتی متر و ضخامت پایه 8سانتی متر  برخوردار است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت گیت ضد سرقت فروشگاهی  D100بین مصرف کندگان خود این است که نسبت به عرض خروجی فروشگاه می توان از 3 پایه به صورت RX/TX/RX (گیرنده/فرستنده/گیرنده)تا 7 پایه نصب شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: گیت فروشگاهی, گیت ضد سرقت فروشگاهی, گیت دزدگیر فروشگاهی, گیت فروشگاهی D100, دزدگیر فروشگاهی D100 ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG9383T

تعداد گوشی: 3 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9383T

تلفن پاناسونیکPanasonic KX-TG9383T یک تلفن بی سیم توسط شرکت پاناسونیک طراحی شده که با سری تلفن بیسیم KX-TG9380 از لحاظ کارایی و مشخصات فنی یکسان است. گوشی بی سیم مدل KX-TG939T جهت استفاده از دو خط تلفن طراحی شده و از تکنولوژی پیشرفته ارتباط رادیویی DECT 6.0 با فرکانس 1.9GHz بهره مند است. اگر در اداره یا محل کارتان تعداد پرسنل کمتر از شش نفر است خرید تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9383T با قابلیت افزایش تعداد گوشی بیسیم تا 6 دستگاه، گزینه مناسبی برای ایجاد ارتباط داخلی بین گوشی ها همچنین برقراری تماس بین خطوط و گوشی بیسیم ها می باشد.

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9383T

در ادامه معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9383T باید گفت برای استفاده در منازل بخصوص اگر بخشی از امور کاریتان را  به منزل موکول میکنید بسیار کارآمد میباشد، همچنین جهت استفاده در دفاتر، محل کار، مغازه و حتی ادارات، بسیار مناسب است. از کالاهای مرتبط با این تلفن می توان به تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9382، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9381، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9582، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9542T و تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9541 اشاره کرد.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG9383T

گوشی بی سیم Panasonic KX-TG9383Tتکنولوژی پخش طیف گسترده فرکانس (DECT) در محدوده 1.9GHz اختصاص به تلفنهای بیسیم دارد و با دیگر لوازم بی سیم از قبیل موس و کیبورد بی سیم یا فکس مودم بی سیم و ... تداخل فرکانس ایجاد نمیکند. همچنین این تکنولوژی با بهره گیری از حدود 80 تا 120 کانال مختلف رادیویی در محدوده 1.88GHz تا 1.9GHz و تغییر اتوماتیک کانالها، از امکان استراق سمع و قطع و وصل شدن ارتباط جلوگیری میکند. تلفن بیسیم TG9383T پاناسونیک اگر از طرف شرکت مخابرات پشتیبانی شود از صندوق صوتی بهره مند است و به کاربر امکان گوش کردن به تماسهای ضبط شده منشی تلفنی دستگاه را از طریق تماس با خطی که به دستگاه تلفن متصل است میسر میسازد.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG9383T

از مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG9383T باید بگوییم که شما با اتصال هدست از طریق BlueTooth به گوشی میتوانید بدون نگه داشتن گوشی بیسیم کنار گوش خود تماسهای خود را انجام دهید. منشی تلفن این محصول قابلیت ضبط پیام تا 40 دقیقه را داراست. این تلفن بی سیم برای هر گوشی بی سیم به طور اختصاصی قابل برنامه ریزی برای حالت شب Night Mode میباشد که امکان تنظیم حالت زنگ یا حالت سکوت برای زمان مشخصی میباشد و در حالی که یک گوشی در حالت سکوت قرار دارد گوشی های دیگر در مکانهای دیگر در حال زنگ خوردن است. نور سفید پس زمینه برای نمایشگر LCD این محصول جلوه نورانی بسیار زیبایی را بوجود آورده است.

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9383T

در پایان باید بگوییم که دفترچه تلفن این تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9383T قابلیت ذخیره 100 شماره تلفن در حافظه را داراست. امکان برقراری کنفرانس سه طرفه از دیگر کارایی های این مدل تلفن است. دو باتری نیم قلمی قابل شارژ مجدد نیکل - متال هیدرید برای تامین انرژی گوشی بی سیم Panasonic KX-TG9383T تعبیه شده که طی 7  ساعت بطور کامل شارژ شده و تا 12 ساعت در حالت مکالمه و تا 6 روز برای حالت آماده به کار انرژی مورد نیاز گوشی بیسیم را تامین میکند. از دیگر مشخصات این تلفن میتوان به موارد ذیل اشاره کرد: قابلیت نصب بر روی دیوار، کارایی اشتراک گذاشتن تماس ورودی از یک خط دیگر، حافظه 50 مخاطب برای کالر آدی، ذخیره 10 تماس آخر شماره گیری شده برای تماس مجدد، دکمه های کلیدی Hold برای انتظار تماس، Flash برای قطع سریع تماس، Mute جهت قطع صدا کاربر و همچنین ساعت زنگدار از کارایی های این محصول میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن بی سیمPanasonic KX-TG9383Tمی توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: تلفن بی سیم, تلفن بیسیم پاناسونیک, تلفن بی سیم پاناسونیک, تلفن بی سیم TG9383T, تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9383T ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.

دیتا ویدئو پروژکتور سونی VPL-EX455

تکنولوژی ساخت: 3LCD
وضوح تصویر:
1024*768 dpi
شدت روشنایی: 3600 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 20000:1

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور سونی VPL-EX455

دیتا ویدئو پروژکتور سونی VPL-EX455، دستگاهی قدرتمند و خوش نام برند سونی است که از تکنولوژی ساخت 3LCD برخوردار می باشد. این پروژکتور شدت روشنایی بسیار بالای 3.600 لومنز را داراست و کیفیت بالای تصاویر با تکنولوژی BrightEra™ را با تکنولوژی xga که مناسب پخش از لپ تاپ و اسمارت فون ها است می باشد. خرید ویدئو پروژکتور مدل SONY VPL-EX455 با توجه به این که عمر لامپ ان 10000 ساعت است از لحاظ قیمت مناسب می باشد.

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور سونی VPL-EX455

در ادامه معرفی دیتا ویدئو پروژکتور سونی VPL-EX455 باید بگوییم که ویدیو پروژکتور سونی گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در محیط های آموزشی، کلاس های درس، کارگاه های آموزشی و سالن های کوچک است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته robust energy-saving موجب کنترل بهتر عملکرد لامپ می شود، مانند کم کردن نور لامپ زمانی که هیچ ورودی به ویدئو پروژکتور متصل نیست یا هنگامی که از ویدئو پروژکتور استفاده نمی شود. همچنین قابلیت Auto Lamp Mode که باعث تنظیم خودکار نور خروجی متناسب با محتوای در حال نمایش می شود.

طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور SONY VPL-EX455

ویدیو پروژکتورSONY VPL-EX455 دارای وای فای است که از طریق دانگل وایرلس IFU-WLM3  (اختیاری) می توانید بصورت مستقیم از نوت بوک و یا تبلت تصاویر را برای ویدئو پروژکتور ارسال کنید. این دیتا ویدئو پروزکتور EX455 سونی از طریق پورت USB امکان نمایش عکس، فایل های گرافیکی، فایل های صوتی و تصویری بدون نیاز به کامپیوتر را دارد.

طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور SONY VPL-EX455

از لحاظ طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور SONY VPL-EX455 باید گفت که قابلیت پشتیبانی از lan را داراست که از دو پورت HDMI برخوردار می باشد. از دیگر ویژگی های این دیتا ویدئو پروژکتور  روشن شدن خودکار با شناسایی خودکار سیگنال از درگاه های ورودی (زمانی که از کامپیوتر استفاده میکنید) باعث می شود برق بسیار کمی مصرف شود و از قابلیت خاموش شدن سریع بدون اتلاف وقت برای  خنک شدن پروژکتور برخوردار است.

دیتا ویدئو پروژکتور سونی SONY VPL-EX455

در پایان دیتا ویدئو پروژکتور سونی SONY VPL-EX455 بلندگوی داخلی 16 وات دارد که صدای خوبی را تولید می کند. امکان اتصال چندین ویدئو پروژکتور به یکدیگر از طریق شبکه، کنترل روشن / خاموش و یا انتخاب درگاه ورودی کلیه پروژکتورها از طریق پروژکتور اصلی را داراست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور, دیتا ویدئو پروژکتور, ویدئو پروژکتور سونی, ویدئو پروژکتور سونی VPL-EX455, ویدیو پروژکتور SONY VPL-EX455 ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.

جداکننده تگ دیزاینر

کارایی: مناسب برای انواع تگ

جدا کننده تگ از اقلام مصرفی و جانبی گیت فروشگاهی می باشد که از نوع تگ های امنیتی قرار دارد. این جداکننده ها از مکانیزم قفل و سوزن برخوردار هستند که در انواع مختلفی شامل جداکننده تگ گلفی و صدفی، جداکننده تگ پنسیل (مدادی)، جداکننده تگ گریف (X45 , X50)، جداکننده تگ پاندا و جداکننده تگ مگنت می باشد که هر کدام با توجه به کاربرد فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. برای طولانی تر شدن عمر تگ باید از جداکننده های مناسب همان تگ با دایره مغناطیسی مشخص استفاده شود.

جدا کننده تگ دیزاینر

جدا کننده تگ دیزاینر

جدا کننده تگ دیزاینر برای انواع تگ به غیر از تگ سنسورماتیک مورد استفاده قرار میگیرد و فرکانس گیت های فروشگاهی هیچ تاثیری بر روی جداکننده ها ندارد. گیت های جداکننده با قدرت های متفاوتی در بازار موجود هستند که واحد شناسایی قدرت جدا کننده آن گاوس (gauss) است که هر چقدر این واحد بیشتر باشد جذب کنندگی بهتری دارد. از کالای مرتبط با آن می توان به جداکننده مخروطی و جداکننده لبه داراشاره نمود.

درباره جدا کننده تگ دیزاینر باید بگوییم قابل نصب بر روی میز میباشد. قدرت جدا کننده تگ دیزاینر موجود 12000 GS (گاوس) است که باید به این موضوع توجه داشت که اگر قدرت جدا کنندگی جداکننده کمتر یا بیشتر از تگ باشد باعث کمتر شدن عمر تگ میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت جدا کننده تگ دیزاینر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: جدا کننده تگ, جداکننده تگ, جدا کننده تگ دیزاینر, جداکننده تگ دیزاینر ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 مرداد 1396
.

گیت فروشگاهی Pro Glass

نوع تکنولوژی : RF
تعداد آنتن: جفت آنتن
فرکانس پاسخ گویی: 8.2 مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی Pro Glass

گیت ضد سرقت فروشگاهی Pro Glass، دارای تکنولوژی تشخیص نویز و سازگار شونده اتوماتیک می باشد و با توجه به طراحی خاص حلقه های داخل آنتن دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد. این گیت فروشگاهی مناسب برای استفاده در پوشاک، هایپر مارکت، عینک فروشی، لوازم آشپزخانه می باشد. ازکالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی Wide، گیت فروشگاهی ProWood و گیت فروشگاهی Pro Glass اشاره کرد.

معرفی گیت فروشگاهی Pro Glass

در ادامه معرفی گیت فروشگاهی Pro Glass باید گفت که این دستگاه دارای سیستم حفاظتی با تکنولوژی RF و پوشش فرکانس 4.7 و 8.2 الی 10.2 مگاهرتز (مولتی فرکانس) می باشد. قدرت شناسایی گیت ضد سرقت پرو گلس RF برای تگ فروشگاهیبزرگ تا 160 سانتی متر و برای لیبل امنیتی تا 140 سانتی متر می باشد.

گیت فروشگاهی Pro Glass RF

گیت فروشگاهی Pro Glass RF دستگاهی با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد با تکنولوژی روز و بازدهی بالا می باشد. این محصولفقط در تک رنگ سفید موجود است.

این محصول ساخت کشور ایران می باشد و دارای یک سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: گیت فروشگاهی, گیت ضد سرقت فروشگاهی, گیت دزدگیر فروشگاهی, گیت فروشگاهی Pro Glass RF ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 مرداد 1396
.

گیت فروشگاهی Pro Wood

نوع تکنولوژی : RF
تعداد آنتن: جفت آنتن
فرکانس پاسخ گویی: 8.2 مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی Pro Wood

گیت ضد سرقت فروشگاهی Pro Wood، به صورت جفت آنتن می باشد و دارای سیستم حفاظتی با تکنولوژی RF و پوشش فرکانس 4.7 و 8.2 الی 10.2 مگاهرتز (مولتی فرکانس) است. این گیت فروشگاهی مناسب برای استفاده در پوشاک، کیف و کفش، هایپر مارکت، عینک و لوازم آشپزخانه می باشد. ازکالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی پارتاک، گیت فروشگاهی ژیکان و گیت فروشگاهی B100 اشاره کرد.

در ادامه معرفی گیت فروشگاهی Pro Wood باید گفت که این دستگاه دارای تکنولوژی تشخیص نویز و سازگار شونده اتوماتیک برای محیط هایی با نویز بالا می باشد. گیت ضد سرقت پرو وود قدرت شناسایی 160 سانتی متر برای تگ فروشگاهیو 150 سانتی متر برای لیبل امنیتی را دارد.

گیت فروشگاهی Pro Wood RF

گیت فروشگاهی Pro Wood RF با ابعاد 155*35*3.2 سانتی متر دارای بدنه ای از جنس چوب فشرده می باشد. همچنین این گیت  طراحی زیبا و نورپردازی خوبی دارد و در رنگ های سفید و نقره ای موجود می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: گیت فروشگاهی, گیت ضد سرقت فروشگاهی, گیت دزدگیر فروشگاهی, گیت فروشگاهی Pro Wood RF ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 مرداد 1396
.

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG9542

تعداد گوشی: 2 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9542

تلفن Panasonic KX-TG9542 محصول جدید شرکت پاناسونیک یک تلفن بی سیم  منشی دار بی نظیر است که با سیستم اتصال گوشی همراه از طریق بلوتوث یکی از جدیدترین تلفن های ساخته شده توسط شرکت پاناسونیک ژاپن میباشد که برای استفاده از دو خط تلفن ثابت طراحی شده است. قیمت و خرید تلفن بیسیم Panasonic KX-TG9542 با توجه به اینکه از حافظه قابل توجهی نسبت به محصولات قبلی این شرکت بهره مند است از لحاظ قیمت مناسب می باشد. حافظه این تلفن برای ذخیره شماره در دفترچه تلفن تا 3000 شماره مخاطب با 16 حرف برای اسم و 24 رقم برای شماره است. همچنین از حافظه ضبط پیام برای منشی تلفنی این مدل تلفن TG9542 تا یک ساعت برای هر دو خط تلفن برخوردار است که این حافظه حدوداً دو برابر مدهای مشابه قبلی که حسن قابل توجهی برای مشتریان شرکت پاناسونیک میباشد.

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9542

در ادامه معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9542 باید گفت که سیستم اتصال گوشی همراه Link-to-Cell در این مدل تلفن اتصال 4 گوشی همراه توسط بلوتوث Bluetooth را با تلفن امکان پذیر میکند. این سیستم امکان برقراری تماس و پاسخگویی تماس های گوشی همراه به وسیله گوشی بیسیم تلفن فراهم میسازد به همین جهت برای کاربرانی که دارای چندین خط موبایل هستند، استفاده از این تلفن Panasonic KX-TG9542 کار کردن با مجموع 6 خط تلفن را سهل و آسان مینماید. از کالاهای مرتبط با این تلفن می توان به تلفن بی سیم پاناسونیک Panasoic KX-TG9581، تلفن بی  سیم پاناسونیک Panasonic KX-TS208W، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9541 و تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic Kx-TG9382  اشاره نمود.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG9542

گوشی تلفن بی سیم Panasonic KX-TG9542قابلیت پخش پیام خوش آمد گویی برای منشی تلفنی هر خط به صورت جداگانه دارد که وجه تمایز سیستم منشی تلفنی این مدل نسبت به مدل های مشابه میباشد. این تلفن برای استفاده در محل کار، دفاتر کوچک و همچنین مناسب برای استفاده در منزل برای کاربرانی که اغلب تماسهای کاری خود را در منزل انجام می دهند توصیه می شود. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG9542 از سری تلفن های دارای مصرف بهینه انرژی میباشد که این قابلیت توسط دکمه ECO تعبیه شده بر روی گوشی فعال میشود. امکان اضافه کردن 5 دستگاه گوشی بیسیم دیگر از مدل KX-TGa950، همچنین تا 4 تگ کلید یاب میتواند به یک سیستم تلفن داخلی کامل با 7 کاربر تبدیل گردد که در صورت تمایل به افزودن این متعلقات به راحتی در دسترس قرار دارد.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG9542

از مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG9542 باید بگوییم که سیستم Caller-ID این تلفن میتواند تا 50 شماره آخر تماسهای دریافتی را در خود ذخیره کند و برای تماس مجدد قابل دسترس نگه دارد. برای تکرار تماس قابلیت ذخیره 10 شماره تماس گرفته شده آخر در حافظه ذخیره میشود. جهت رد تماس های مزاحم شما میتوانید تا 250 شماره تلفن را در حافظه تلفن ذخیره کرده و دستگاه بدون به صدا درآوردن صدای زنگ به صورت خودکار تماس مزاحم را مسدود میکند. قابلیت ایجاد کنفرانس سه طرفه بین سه خط و  قابلیت جوابگویی توسط همه کلیدها Any Key Answer از امکانات قابل ذکر این محصول میباشد.     

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9542

از دیگر قابلیت های گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG9542 میتوان به Night Mode یا همان حالت شب جهت بیصدا کردن گوشی برای مواقع استراحت، قابلیت توسعه دهندگی محدوده پوشش دهی گوشی بیسیم، تقویت کننده محدوده برقراری ارتباط گوشی بیسیم با پایه، کاهنده صدای نویز و سر و صدای مزاحم اطراف تماس گیرنده، سیستم اکولایزر صدای بم و زیر که با کیفیت بسیار بالا صدایی شفاف را به گوش کاربر میرساند اشاره نمود. پشتیبانی انرژی برق توسط باتری های قابل شارژ نصب شده روی گوشی بیسیم که امکان ادامه مکالمه در زمان قطع برق را نیز فراهم مینماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن بی سیمPanasonic KX-TG9542می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: تلفن بی سیم, تلفن بیسیم پاناسونیک, تلفن بی سیم پاناسونیک, تلفن بی سیم TG9542, تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9542 ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 مرداد 1396
.

گیت فروشگاهی Slim

نوع تکنولوژی : RF
تعداد آنتن: جفت آنتن
فرکانس پاسخ گویی: 8.2 مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی Slim

گیت ضد سرقت فروشگاهی Slim، دارای تکنولوژی تشخیص نویز و سازگار شونده اتوماتیک می باشد و در محیط های پر نویز دارای کارایی ایده آل می باشد. این گیت فروشگاهی مناسب برای استفاده در پوشاک، هایپر مارکت، عینک فروشی، لوازم آشپزخانه می باشد. ازکالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی ProGlass، گیت فروشگاهی ProWood و گیت فروشگاهی Wide اشاره کرد.

معرفی گیت فروشگاهی Slim

در ادامه معرفی گیت فروشگاهی Slim باید گفت که این دستگاه دارای سیستم حفاظتی با تکنولوژی RF و پوشش فرکانس 4.7 و 8.2 الی 10.2 مگاهرتز (مولتی فرکانس) می باشد. قدرت شناسایی گیت ضد سرقت اسلیم RF برای تگ فروشگاهیبزرگ تا 160 سانتی متر و برای لیبل امنیتی تا 140 سانتی متر می باشد.

گیت فروشگاهی Slim RF

گیت فروشگاهی Slim RF دستگاهی با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد با تکنولوژی روز و بازدهی بالا می باشد. این محصولدر سه رنگ سفید، مشکی و نقره ای موجود  است.

این محصول ساخت کشور ایران می باشد و دارای یک سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: گیت فروشگاهی, گیت ضد سرقت فروشگاهی, گیت دزدگیر فروشگاهی, گیت فروشگاهی Slim RF ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 مرداد 1396
.

اسکنر کنتکس SD One MF 36

نوع اسکنر: فیدردار
حداکثر رزولوشن: dpi 600*600
حداکثر سایز کاغذ: A0
سرعت اسکن رنگی:
72 میلی متر بر ثانیه
سرعت اسکن سیاه و سفید: 72 میلی متر بر ثانیه

دانلود درایور اسکنر کانن Canon LiDE 210

معرفی اسکنر کنتکس One MF 36

اسکنر کنتکس SD One MF 36 از نوع اسکنرهای فیدردار در سایز A0 است که دستگاهی خوب و قوی به شمار می رود. خرید اسکنر مدل SD One MF 36 کنتکس با توجه به این که از پیشرفته ترین تکنولوژی تصویر برداری CIS برخوردار است مقرون به صرفه می باشد.

معرفی اسکنر کنتکس One MF 36

در ادامه به معرفی اسکنر کنتکس On MF 36 می پردازیم. این اسکنر از تکنولوژیContex CFR جهت حذف حاشیه های رنگی در اطراف متن برخوردار است به همین دلیل برای اسکن نقشه  مناسب می باشد. از کالای مرتبط با آن اسکنر کنتکس Contex SD One MF 24 به شمار می رود.

قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر Contex SD One MF 36

اسکنر Contex One MF 36 از سیستم هوشمند تصحیح و تنظیم تصاویر، نقاط و زمینه برخوردار است که امکان اسکن با سرعت 2.9 متر بر دقیقه (1.9 اینچ بر ثانیه) در حالت رنگی و سیاه سفید را دارد. اسکنر کنتکس MF 36 امکان ارسال فایل اسکن شده به Dropbox, Google Drive, Microsoft Sky Drive, Box.com برخوردار می باشد.

قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر Contex SD One MF 36

از قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر Contex SD One MF 36 تنظیم اتوماتیک روشنایی و غلظت رنگ است که به همه انواع پرینتر متصل می شود. یکی دیگر از ویژگی های اسکنر کنتکس One MF 36 گرفتن حاشیه سیاه دور نقشه و حذف نقاط اضافی و نویز است.

اسکنر کنتکس Contex SD One MF 36

اسکنر کنتکس Contex SD One MF 36 دارای قابلیت تکنولوژی پردازش تصویر جهت بهینه سازی نقشه های اسکن شده می باشد. اسکنر کنتکس One MF 36 از امکان تشخیص اتوماتیک سایز نقشه و صاف کردن اسناد کج برخوردار است. دانلود درایور اسکنر کنتکس Contex SD One MF 36 در بالای صفحه قرار دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: اسکنر, اسکنر کنتکس, اسکنر فیدر دار, اسکنر کنتکس MF 36, اسکنر کنتکس one MF 36, اسکنر Contex SD One MF 36 ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 مرداد 1396
.

گیت فروشگاهی Wide

نوع تکنولوژی : RF
تعداد آنتن: جفت آنتن
فرکانس پاسخ گویی: 8.2 مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی Wide

گیت ضد سرقت فروشگاهی Wide، سیستم حفاظتی با تکنولوژی RF و پوشش فرکانس 4.7 و 8.2 الی 10.2 مگاهرتز (مولتی فرکانس) می باشد. این گیت فروشگاهی مناسب برای استفاده در پوشاک، کیف و کفش، هایپر مارکت و لوازم آشپزخانه می باشد. ازکالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی ProGlass، گیت فروشگاهی ProWood و گیت فروشگاهی ProPlexi اشاره کرد.

معرفی گیت فروشگاهی Wide

در ادامه معرفی گیت فروشگاهی Wide باید گفت که این دستگاه دارای تکنولوژی تشخیص نویز و سازگار شونده اتوماتیک می باشد. گیت ضد سرقت واید RF برای معبرهای عریض و مکان هایی که از لیبل امنیتی یا تگ فروشگاهی کوچک استفاده می شود مناسب است.

گیت فروشگاهی Wide RF

گیت فروشگاهی Wide RF دستگاهی مقرون به صرفه با تکنولوژی روز و بازدهی بالا می باشد. این محصول با توجه به طراحی خاص داخلی آنتن و دارا بودن بدنه ی عریض حداکثر کارایی را دارا می باشد و همچنین از تک آنتن تا سه آنتن موجود می باشد. گیت ضد سرقت Wide در سه رنگ سفید، مشکی و نقره ای موجود  است.

این محصول ساخت کشور ایران با برد اسپایدر می باشد و دارای یک سال گارانتی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: گیت فروشگاهی , گیت ضد سرقت فروشگاهی , گیت دزدگیر فروشگاهی , گیت فروشگاهی Wide RF ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 مرداد 1396
.

ویدئو پروژکتور بنکیو GS1 Portable

تکنولوژی ساخت: DLP
وضوح تصویر: 720p (1280 x 720), 0.3
شدت روشنایی: 3000 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 100,000:1

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو GS1 Portable

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو GS1 Portable، دستگاهی بسیار جدید با کیفیت و تکنولوژی ساخت پیشرفته است. خرید ویدئو پروژکتور مدل BenQ GS1 Portable با توجه به این که زوم آن به صورت fix از لحاظ قیمت مناسب می باشد.

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو GS1 Portable

در ادامه معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو GS1 Portable باید بگوییم که از تکنولوژی ساختDLP ‎  در ایجاد تصویر استفاده شده است. سطح ایجاد روشنایی این دستگاه 300 انسی لومنز است که برای مدت زمان طولانی در محیط باز و حمل و نقل مناسب می باشد.

طراحی و کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور BenQ GS1 Portable

لامپ ویدئو پروژکتور GS1 Portable، از نوعOSRAM Q8 ‎  است که عمر لامپ آن برای استفاده های طولانی بسیار بالا بوده و بین 20000 تا 30000 ساعت می باشد. این ویدئو پروژکتور با رزولوشن 720p (1280 x 720), 0.3 می تواند بیش از یک میلیارد رنگ را ایجاد کند.

طراحی و کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور BenQ GS1 Portable

از لحاظ طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور BenQ GS1 Portable باید گفت که این دستگاه دارای کنتراست 100,000 : 1 (FOFO) ‎ است و به صورت اختصاصی از تکنولوژی افزایش کیفیت رنگ FOFO استفاده می کند. از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ دارا بودن پورت های کاملی است که می تواند در کنار سیستم های روز بازار مورد استفاده قرار بگیرد.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ GS1 Portable

در پایان باید گفت که دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ GS1 Portable دارای کیف، باتری و کابل HDMI بوده و قابلیت جابجایی دارد. تصاویر تولید شده توسط آن 30 الی 100 اینچ است. همچنین از سیستم های تصویری NTSC ،NTSC4.43 ،PAL ،M-PAL ،N-PAL ،PAL60 ،SECAM و HDTV ‎  می توان در این دستگاه استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور, دیتا ویدئو پروژکتور, ویدئو پروژکتور بنکیو, ویدئو پروژکتور بنکیو GS1 Portable, ویدیو پروژکتور BENQ GS1 Portable ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 مرداد 1396
.

در مقاله ی لامپ ویدئو پروژکتور به بررسی قیمت و خود لامپ پرداختیم حال در این مقاله قصد داریم انواع لامپ دیتا پروژکتور را معرفی کنیم اما قبل از اینکه شروع به معرفی کنیم مختصری به ویدئو پروژکتور و خود لامپ دستگاه می پردازیم.

امروزه با توجه به اهمیتی که هوشمند سازی مدارسپیدا کرده است دیتا پروژکتورها و لوازم جانبی آن اهمیت ویژه ای پیدا کرده اند. نام های دیگر این دستگاه عبارتند از ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور و یا ویدئو پروجکشن که بیشترین کاربرد را در مدارس، دانشگاه ها، ادارات، کنفرانس ها و همایش ها، مراکز آزاد آموزشی و ... دارند. در این میان لامپ پروژکتور که از قطعات دستگاه می باشد به عنوان رشته نور دیتا ویدئو پروژکتور عمل می کند و عمرشان بعد از مدت زمانی مشخص به پایان می رسد.

معرفی انواع لامپ ویدئو پروژکتور

معرفی انواع لامپ ویدئو پروژکتور

 لامپ ویدئو پروژکتور از مهم ترین و هم چنین گران قیمت ترین قطعات آن به شمار می رود که در انواع مختلفی از نظر تکنولوژی و میزان وات وجود دارند. DLP ،LCOS و LCD تکونولوژی لامپ های پروژکتور موجود در بازار است و به طور کلی به سه دسته ی دیتا ویدئو پروژکتورهای overhead، دیتا ویدئو پروژکتورهای slide و دیتا ویدئو پروژکتورهای مالتی مدیا تقسیم می شوند. بیشتر ویدئو پروژکتورهایی که در بازار هستند از لامپ جیوه ای یا هالوژن برای تامین منبع نور خود استفاده می کنند که از نظر اقتصادی به صرفه ترین هستند. هر چند که مدل های LED  و لیزری هم جدیدا وارد رقابت شده اند.

شرکت های اصلی تولید کننده لامپ پروژکتور عبارتند از: Philips ،Osram ،Epson ،Panasonic ،nec ،IwasakiPhoenix ،optoma،acer ،hitachi ،sony و saniyo. از آنجایی هم که هرویدئو پروژکتورلامپ مخصوص خود را دارد پس حتما قبل از اینکه اقدام به خرید لامپ ویدئو پروژکتور کنید دفترچه ی راهنمای پروژکتور خود را مشاهده کنید تا مدل و نوع لامپ سازگار با دستگاه خود را پیدا کنید.

در صورتی که لامپ پروژکتور مورد نظر شما در بازار موجود نیست و یا برای مشخص نمودن مدل لامپ ویدیو پروژکتور خود دچار سردرگمی یا مشکل شده اید می توانید با 73027-021 تماس گرفته و سوالات خود را به کارشناسان ما مطرح کنید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: لامپ ویدئو پروژکتور, لامپ دیتا پروژکتور, انواع لامپ ویدئو پروژکتور, هوشمند سازی مدارس ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 28 مرداد 1396
.

دستگاه کپی از دسته ی ماشین های اداری است که به دو نوع دستگاه کپی رنگی و دستگاه کپی سیاه و سفید تقسیم می شود که در انواع برندهای توشیبا، شارب، کونیکا مینولتا، ریکو و ... موجود می باشد. در این مقاله قصد داریم به نکاتی در زمینه خرید دستگاه کپی بپردازیم. چنانچه علاقه مند به دانستن نکاتی درباره خرید دستگاه فتوکپی رنگی هستدی با ما همراه باشید.

راهنمای خرید دستگاه کپی رنگی

راهنمای خرید دستگاه کپی رنگی

پیش تر به بررسی قیمت دستگاه کپی رنگی و قیمت دستگاه کپی سیاه و سفید پرداخته ایم. حال به مبحث خرید می پردازیم و باید بگوییم قبل از اینکه اقدام به خرید کنید حتما میزان دقت چاپ و تفکیک پذیری، سرعت چاپ، کیفیت چاپ، قیمت چاپ در هر صفحه و امکاناتی جانبی دستگاه را مدنظر قرار دهید . حتما هم معیار بررسی و مقایسه خود را ابتدا نیاز خود و سپس کارایی دستگاه قرار دهید چرا که تقریبا مشخص است اگر بخواهید یک دستگاه کپی بخرید ممکن است اولین کاری که انجام بدهید این باشد که پای اینترنت بنشینید و همین عبارت را سرچ کنید «بهترین مارک دستگاه کپی». طبیعی است که با انبوهی از مقالات روبه رو شده و دچار سردگمی بشوید. پس بهتر است قبل از این کار نیاز و توانایی مالی خود در خرید را تعریف و مشخص کنید.

حتما بخوانید: بهترین مارک دستگاه کپی

توجه داشته باشید که دستگاه های کپی رنگی در دو نوع کپی کنسول و کپی رومیزی موجود هستند. دستگاه کپی رومیزی کاست کاغذ کمتری دارند و روی میز قرار میگیرند اما دستگاه کپی کنسول علاوه بر کاست کاغذ دارای کاست دستی هم می باشد. از بابت قیمت هم در میان ماشین های اداری موجود در بازار همیشه دستگاه های فتوکپی در مقایسه با یک پرینتر های چند کاره قیمت بیشتری دارند. دلیل آن هم توان ماهانه بالایی است که دستگاه کپی دارد به این منظور که شما در چند دقیقه می تونید تعداد بیشتری فایل را با یک چاپگر چندکاره پرینت یا کپی بگیرید اما دستگاه فتوکپی ساعت طولانی و متوالی تری در روز می تواند کار کند و این فرایند را اجرا کند که هزینه کمتری هم دارد علاوه بر این تونر ( مواد مصرفی دستگاه کپی) با قیمت مناسب و حجم بالاتری مصرف میکند.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: دستگاه کپی, دستگاه کپی رنگی, خرید دستگاه کپی رنگی, دستگاه کپی سیاه و سفید, قیمت دستگاه کپی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 28 مرداد 1396
.

گیت جفت آنتن Jikan

نوع تکنولوژی : AM
تعداد آنتن: جفت آنتن
فرکانس پاسخ گویی: 58 مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی جفت آنتن Jikan

منظور از گیت فروشگاهی جفت آنتن این است که برد الکترونیکی فرستنده در یک آنتن و گیرنده امواج در یک آنتن تعبیه شده است. دزدگیر فروشگاهی دو آنتن (DUAL) ژیکان AM دارای دو ورژن می باشد که در ورژن یک گیرندگی یا میزان آشکار سازی در میان دو آنتن پارتاک 140 سانتی متر با تگ فروشگاهی و 110 سانتی متر با لیبل امنیتی می باشد. همچنین میزان گیرندگی در پشت هر آنتن با تگ به میزان 30 سانتی متر و با لیبل امنیتی 15 سانتی متر است. این گیت فروشگاهی مناسب برای لوازم آرایش، عطر و ادکلن، کیف و کفش، موبایل و تبلت می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی تک آنتن ژیکان AM و گیت فروشگاهی سه آنتن ژیکان AM اشاره کرد.

معرفی گیت فروشگاهی جفت آنتن Jikan

در ادامه معرفی گیت فروشگاهی جفت آنتن Jikan باید گفت که در ورژن دو این گیت گیرندگی یا میزان آشکار سازی در میان دو آنتن 170 سانتی متر با تگ و 130 سانتی متر با لیبل امنیتی می باشد. همچنین میزان گیرندگی در پشت هر آنتن با تگ به میزان 30 سانتی متر و با لیبل امنیتی 15 سانتی متر است. به دلیل بدنه ی بسیار مستحکم، ظاهرخوب و قیمت مناسب این محصول پرفروش می باشد.

گیت فروشگاهی جفت آنتن ژیکان Jikan AM

گیت فروشگاهی جفت آنتن ژیان Jikan AM با پوشش فرکانسی 58 مگا هرتز دارای مصرف انرژی 120 وات می باشد. جنس فریم آنتن این گیت فروشگاهی از گلاس UPVC و MDF بوده و در دو رنگ سیاه وسفید موجود است.

این محصول دارای 36 ماه گارانتی تعویض و ساخت کشور ایران می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: گیت فروشگاهی, گیت ضد سرقت فروشگاهی, گیت دزدگیر فروشگاهی, گیت فروشگاهی جفت آنتن ژیکان Jikan AM ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 28 مرداد 1396
.

گیت جفت آنتن Partak

نوع تکنولوژی : RF
تعداد آنتن: جفت آنتن
فرکانس پاسخ گویی: 58 مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی جفت آنتن Partak

منظور از گیت فروشگاهی جفت آنتن این است که برد الکترونیکی فرستنده در یک آنتن و گیرنده امواج در یک آنتن تعبیه شده است. در گیت فروشگاهی دو آنتن پارتاک میزان آشکارسازی برای تگ فروشگاهی متوسط تا 140 سانتی متر و برای لیبل 4*4 تا 110 سانتی متر می باشد.. همچنین میزان گیرندگی در پشت هر آنتن با تگ متوسط به میزان 30 سانتی متر و با لیبل امنیتی 15 سانتی متر است. این گیت فروشگاهی مناسب برای پوشاک، کتاب، عینک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، سوپر مارکت و هایپر مارکت می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی تک آنتن پارتاک RF و گیت فروشگاهی سه آنتن پارتاک RF اشاره کرد.

معرفی گیت فروشگاهی جفت آنتن Partak

در ادامه معرفی گیت فروشگاهی جفت آنتن Partak باید گفت که این گیت به دلیل ظاهری زیبا، جنس بدنه ی بسیار مقاوم و قیمت مناسب از دسته ی پرفروش ها می باشد. یکی از راه های سرقت از فروشگاه ها قطع برق می باشد که گیت فروشگاهی پارتاک به دلیل دارا بودن منبع برق اضطراری که بر روی آنتن آن نصب شده این مشکل را برطرف کرده است.

گیت فروشگاهی جفت آنتن پارتاک Partak RF

گیت فروشگاهی جفت آنتن پارتاک Partak RF با پوشش فرکانسی 8.2 مگا هرتز دارای مصرف انرژی 10 وات می باشد. جنس فریم آنتن این گیت فروشگاهی از گلاس UPVC و MDF بوده و در دو رنگ سیاه وسفید موجود است.

این محصول دارای 36 ماه گارانتی تعویض و ساخت کشور ایران می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی



:: برچسب‌ها: گیت فروشگاهی, گیت ضد سرقت فروشگاهی, گیت دزدگیر فروشگاهی, گیت فروشگاهی جفت آنتن پارتاک Partak RF ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 28 مرداد 1396
.

پرینتر اچ پی M‎6‎0‎8dn

قابلیت :پرینتر
چاپ: سیاه سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه وسفید: 65 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ:
1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A6,A5,A4,B5
 
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره HP Officejet 2620

معرفی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی M‎6‎0‎8dn

پرینتر تک کاره سیاه و سفید لیزری Hp M‎6‎0‎8n یکی دیگر از محصولات جدید شرکت اچ پی جزو سری 6 این شرکت میباشد که از سرعت و قدرت بالایی برخوردار است. خرید پرینتر مدل Hp M‎6‎0‎8dnبا توجه به تکنولوژی چاپ لیزری که دارد برای ادارات و سازمان ها توصیه می شود.

معرفی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی M‎6‎0‎8dn

در ادامه به معرفی پرینتر لیزری اچ پی M‎6‎0‎8dn از لحاظ کارایی و کاربرد می پردازیم، پرینتر کانن در هر دقیقه قادر به چاپ 65 برگ است که سرعت مناسب و خوبی برای این پرینتر لیزری می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان بهپرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP m606dn و پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP m606dnاشاره کرد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر لیزری سیاه و سفید Hp M‎6‎0‎8dn

پرینتر تک کاره Hp M‎6‎0‎8dn توان کار ماهیانه 275000 هزار برگ در هر ماه را دارد و حافظه ی آن 1.5 گیگا بایت می باشد. این پرینتر در هر دقیقه قادر به چاپ حداکثر 65 برگ می باشد که حدود زمان چاپ یک برگ زیر 1 ثانیه به طول می انجامد.

از قابلیت و کارایی های فنی پرینتر لیزری سیاه و سفید Hp M‎6‎0‎8dn داشتن ظرفیت سینی کاغذ کش 500 برگ است که معادل یک بسته کامل کاغذ می باشد. قابلیت چاپ دورو نیز از دیگر امکانات این چاپگر می باشد که تعبیه یک نمایشگر رنگی نیز در این چاپگر، کار را برای کاربران آسان و راحت میکند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی M‎6‎0‎8dn

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی M‎6‎0‎8dn

پرینتر لیزری سیاه و سفید M‎6‎0‎8dn اچ پی دارای 1 عدد کارتریج در رنگ مشکی با کیفیت و وضوح چاپ 1200*1200 dpi می باشد که از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی M‎6‎0‎8dn شماره مدل 37a می باشد که ظرفیت و حجم آن 11000 برگ است.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی Hp M‎6‎0‎8dn

درپرینتر لیزری تک کاره اچ پی Hp M‎6‎0‎8dnدارای پورت اتصالی USB 2.0 می باشد که از بالاترین سرعت برخوردار است. همچنین قابلیت شبکه network نیز تعبیه شده است و این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند این چاپگر را در بین کاربران دیگر نیز به اشتراک بگذارند. دانلود درایور پرینتر لیزری تک کاره Hp M‎6‎0‎8dn در بالای صفحه قرار دارد.

جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: پرینتر, پرینتر لیزری, پرینتر لیزری سیاه و سفید, پرینتر اچ پی M‎6‎0‎8dn, پرینتر Hp M‎6‎0‎8dn, پرینتر لیزری اچ پی M‎6‎0‎8dn ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 28 مرداد 1396
.

گیت جفت آنتن ژیکان

نوع تکنولوژی : RF
تعداد آنتن: جفت آنتن
فرکانس پاسخ گویی: 8.2 مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی جفت آنتن Jikan

در گیت فروشگاهی جفت آنتن ژیکان یک آنتن برای فرستنده و یک آنتن برای گیرنده تعبیه شده است. در صورت قرار گرفتن تگ فروشگاهی یا لیبل امنیتی ما بین گیرنده و فرستنده آلارم گیت به صدا در می آید و مانع از خروج کالا از فروشگاه می شود. این گیت فروشگاهی مناسب برای لباس فروشی ها، روسری فروشی ها، لوازم آشپزخانه و فروشگاه های کوچک می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی تک آنتن ژیکان RF و گیت فروشگاهی سه آنتن ژیکان RF اشاره کرد.

معرفی گیت فروشگاهی جفت آنتن Jikan

در ادامه معرفی گیت فروشگاهی جفت آنتن Jikan باید گفت اگر آنتن ها در داخل فروشگاه قرار بگیرند قدرت شناسایی برای تگ متوسط تا 140 سانتی متر و برای لیبل امنیتی تا 110 سانتی متر می باشد. در صورتی که آنتن ها در معبر قرار داشته باشند قدرت شناسایی برای تگ متوسط تا 200 سانتی متر و لیبل امنیتی تا 140 سانتی متر بوده و اگر آنتن ها داخل مغازه باشند قدرت شناسایی در پشت انتن برای تگ تا 30 سانتی متر و برای لیبل تا 15 سانتی متر می باشد

گیت فروشگاهی جفت آنتن ژیکان Jikan RF

گیت فروشگاهی جفت آنتن ژیکان Jikan RF با پوشش فرکانسی 8.2 مگا هرتز دارای مصرف مصرف انرژی 10 وات می باشد که هزینه ی مصرفی برق را به حداقل می رساند. جنس فریم آنتن این گیت فروشگاهی از MDF بوده و رنگ آن به کمک دکمه ای که روی آنتن قرار دارد تغییر می کند.

این محصول دارای 36 ماه گارانتی تعویض و ساخت کشور ایران می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: گیت فروشگاهی, گیت ضد سرقت فروشگاهی, گیت دزدگیر فروشگاهی, گیت فروشگاهی جفت آنتن ژیکان Jikan RF ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 28 مرداد 1396
.

گیت جفت آنتن Partak

نوع تکنولوژی : AM
تعداد آنتن: جفت آنتن
فرکانس پاسخ گویی: 58 مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی جفت آنتن Partak

منظور از گیت فروشگاهی جفت آنتن این است که برد الکترونیکی فرستنده در یک آنتن و گیرنده امواج در یک آنتن تعبیه شده است. دزدگیر فروشگاهی دو آنتن (DUAL) پارتاک AM دارای دو ورژن می باشد که در ورژن یک گیرندگی یا میزان آشکار سازی در میان دو آنتن پارتاک 140 سانتی متر با تگ فروشگاهی و 110 سانتی متر با لیبل امنیتی می باشد. همچنین میزان گیرندگی در پشت هر آنتن با تگ به میزان 30 سانتی متر و با لیبل امنیتی 15 سانتی متر است. این گیت فروشگاهی مناسب برای لوازم آرایش، عطر و ادکلن، موبایل و قطعات آن می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی تک آنتن پارتاک AM و گیت فروشگاهی سه آنتن پارتاک AM اشاره کرد.

معرفی گیت فروشگاهی جفت آنتن Partak

در ادامه معرفی گیت فروشگاهی جفت آنتن Partak باید گفت که در ورژن دو این گیت گیرندگی یا میزان آشکار سازی در میان دو آنتن 170 سانتی متر با تگ و 130 سانتی متر با لیبل امنیتی می باشد. همچنین میزان گیرندگی در پشت هر آنتن با تگ به میزان 30 سانتی متر و با لیبل امنیتی 15 سانتی متر است. به دلیل بدنه ی بسیار مستحکم، ظاهرخوب و قیمت مناسب این محصول پرفروش می باشد.

گیت فروشگاهی جفت آنتن پارتاک Partak AM

گیت فروشگاهی جفت آنتن پارتاک Partak AM با پوشش فرکانسی 58 مگا هرتز دارای مصرف انرژی 120 وات می باشد. جنس فریم آنتن این گیت فروشگاهی از MDF بوده و در دو رنگ سیاه وسفید موجود است.

این محصول دارای 36 ماه گارانتی تعویض و ساخت کشور ایران می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: گیت فروشگاهی, گیت ضد سرقت فروشگاهی, گیت دزدگیر فروشگاهی, گیت فروشگاهی جفت آنتن پارتاک Partak AM ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 28 مرداد 1396
.

دیتا ویدئو پروژکتورPanasonic PT-RZ770

تکنولوژی ساخت: DLP
وضوح تصویر:
WUXGA (1920x1200)
شدت روشنایی: 7200 انسی لومن
نسبت کنتراست تصویر:
10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ770

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ770

ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ770با روشنایی بسیار عالی 7200 انسی لومنز و 7000 انسی لومنز در کل تصویر جزوبهترین ویدئو پروژکتورهای بازار از کمپانی panasonic می باشد که تصاویری با کیفیت فوق العاده را ارائه می دهد. تصاویر ایجاد شده توسط این دستگاه 50 تا 600 اینچ است. خرید ویدئو پروژکتور panasonic PT-RZ770 با توجه به کارایی اش از لحاظ قیمت مناسب می باشد.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ770برای مکان هایی از جمله محیط های آموزشی، اداری، سالن های سخنرانی و نمایشگاهی پیشنهاد می شود. حتی در محیط های روشن هم تصویری واشح و شفاف دارد و برای استفاده در جلسات مهم، جلسات میتینگ و سایر کارهای حرفه ای که فاصله بین ویدئو پروژکتور و پرده نمایش  ویدئو پروژکتور زیاد است می توان استفاده کرد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور panasonic PT-RZ770

دیتا ویدئو پروژکتور PT-RZ770 پاناسونیک از لامپ استفاده نمی کند و به جای آن از یک سری دیود های لایت استفاده می کند به این معنا که تصاویر را بر مبنای سایه روشن تشکیل می دهد.رزولوشن و تکنولوژی ساخت این ویدئو پروژکتور پاناسونیک WUXGA (1920x1200) است و می تواند تصاویر بسیار با کیفیتی را ارائه می دهد.این پروژکتور از تکنولوژی های سیستم تصویری PAL، PAL-M، PAL-N PAL60، SECAM، NTSC، NTSC4.43  استفاده می کند.

از قابلیت ها و کارایی های دیگر ویدئو پروژکتور panasonic PT-RZ770 مجهز به تکنولوژی ساخت DLP است که دارای کنتراست بالای 10000:1 است.این دستگاه برای مصارف بسیار زیاد و روشن بودن همیشگی طراحی شده و بسیار مناسب مصارف صنعتی و تجاری می باشد. در ادامه توضیحات این ویدیو پروژکتور باید بگوییم که فاصله آن 0.5 تا 6.5 متر است.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور panasonic PT-RZ770

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ770

منوی زبان دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ770 از 20 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. لامپ ویدئو پروژکتور مدل PT-RZ770 در حالت نرمال 24000 ساعت و در حالت اقتصادی 40000 ساعت عمر دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 



:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور, دیتا ویدئو پروژکتور, ویدئو پروژکتور پاناسونیک, ویدئو پروژکتور پاناسونیک RZ770, ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RZ770 ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 28 مرداد 1396
.

بی سیم مجاز صبا SF-K1 کاربری ساده و راحتی دارد که امکانات بالا و کیفیت مطلوبی را به کاربر ارائه می دهد از جمله می توان به قابلیت تغییر رنگ صفحه نمایش اشاره کرد که از ویژگی های بارز این بیسیمبه شمار می رود. دستگاه بی سیم Saba SF-K1 که از بیسیم های مجاز در ایراناست، نیازی به نصب سیستم های جانبی از جمله آنتن و دکل ندارد.

بیسیم واکی تاکی مجاز صبا SF-K1

از بی سیم صبا SF-K1 کلیه اشخاص حقیقی، حقوقی، شرکت های دولتی و خصوصی در کلیه اماکن عمومی مجاز به استفاده هستند. برای اطلاعات بیشتر درباره محصول می توانید به بی سیم مجاز واکی تاکی صبا Saba SF-K1 مراجعه کنید و یا با 73027-021 تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که ایده برتر عاملیتنمایندگی بیسیم واکی تاکی مجاز صبا را بر عهده دارد. هم چنین درباره بی سیم مجاز صبا باید بگوییم که این دستگاه بیسیم خوش دست و زیبا، مکالمه ای آسان و صددرصد رایگان بدون هیچگونه هزینه جانبی و دردسرهای تلفن های همراه از قبیل عدم آنتن دهی و قبض های نجومی را دارا می باشد.

 

برای مشاهده ی ویدئو کلیک کنید

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: بیسیم واکی تاکی صبا, بیسیم واکی تاکی مجاز صبا SF-K1, نمایندگی بیسیم واکی تاکی مجاز صبا, بیسیم های مجاز در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 مرداد 1396
.

برد هوشمند یا تخته هوشمند صفحه ای الکترونیکی برای انتقال مفاهیم صوری و ابزاری برای تسهیل یادگیری در کلاس های درس و آموزشی جهت هوشمند سازی مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. از برندهای معتبر برد هوشمند مدارس می توان به برد هوشمند پاناسونیک Panasonic، برد هوشمند میوا meva، برد هوشمند تی برد Tboard، برد هوشمند پروگرس Progress، برد هوشمند ای برد iboard، برد هوشمند اسمارت ویژن، برد هوشمند اسپکتروم، برد هوشمند خلیج فارس و برد هوشمند پروسنس Prosense اشاره نمود که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارند.

بررسی قیمت برد هوشمند مدارس

بررسی قیمت برد هوشمند مدارس

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) یکی از مراکز فروش برندهای معتبر تخته هوشمند مدارس جهت پیش برد اهداف آموزشی، کلاس های درسی و ارتقاء سطح یادگیری دانش آموزان می باشد که امکان خرید برد هوشمند مدارس به صورت حضوری و اینترنتی (خرید آنلاین) را برای مشتریان گرامی فراهم آورده است.

ایده برتر پارسیان ارائه دهنده انواع برد هوشمند از جمله برد هوشمند مدارس، لمسی، الکترومغناطی و برد هوشمند ضد خش می باشد. از مزایای مهم برد هوشمند مدارس علاوه بر انتقال صوری و سریع مفاهیم به دانش آموزان صرفه جویی در هزینه های مربوط به تهیه قلم های ماژیکی با رنگهای مختلف، روش نصب آسان برد هوشمند مدارس با کابل USB به لپ تاپ یا کامپیوتر و رهایی از اتصالات پیچیده کیت های هوشمند می باشد. محبوب ترین برندهای برد هوشمند مدارس دارای کیفیت و طول عمر بیشتری می باشند که دارای ویژگی هایی چون کیفیت تصویر (رزولیشن) بالا، ابعاد بزرگ تر و جنس صفحه مرغوب تر هستند و به طبع نسبت به نمونه های مشابه با برندهای ناشناخته قیمت بالاتری دارند. به همین منظور قیمت برد هوشمند مدارس به صورت میانگین بین 1 الی 2 میلیون تومان متغیر می باشد.

قبل از خرید دیتا پروژکتور مورد نظر خود با مشاوران و کارشناسان فروش ایده برتر در ارتباط باشید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله خرید برد هوشمند یا قیمت برد هوشمند در سایت مراجعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول– واحد دو
تلفن: 73027-021

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: برد هوشمند, برد هوشمند مدارس, قیمت برد هوشمند مدارس, خرید برد هوشمند , قیمت برد هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 مرداد 1396
.

شارپ sharp یک شرکت الکترونیکی ژاپنی است که در سال 1912 توسط تاکوجی هایاکاوا در توکیو تاسیس شد. این کمپانی تولید کننده و عرضه کننده محصولاتی شامل دستگاه فکس، رایانه های شخصی، دستگاه های کپی، انواع دستگاه اسکنر، لوازم خانگی و دستکاه های پرینتر به اقصی نقاط جهان از جمله ایران است.

نمایندگی فروش شارپ

 

نمایندگی فروش شارپ

 

کمپانی شارپ شعبه های زیادی در سراسر ایران دارد که ایده برتر پارسیان نیز عاملیت نمایندگی فروش شارپ را برعهده دارد. محصولاتی که از این کمپانی به فروش می رساند عبارتند از: دستگاه فکس شارپ، پرینترهای لیزری شارپ، پرینترهای جوهرافشان شارپ، اسکنر شارپ، دستگاه کپی شارپ و ویدئو وال شارپ.

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) قریب به 10 سال است که در زمینه ماشین های اداری، سیستم های حفاظتی و امنیتی، تجهیزات فروشگاهی، تجهیزات آموزشی، کامپیوتر و لوازم جانبی آن فعالیت دارد. تمام محصولات اورجینال شرکت شارپ را با گارانتی و خدمات پس از فروش به خریداران محترم عرضه می کند.

حتما بخوانید: نمایندگی شارپ sharp در تهران

ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی شارپ در تهران تمام تلاش و امکانات خویش را در راستای بالابردن سطح کیفی خدمات به مشتریان خود به کار گرفته است. با پیشرفت فناوری و دیجیتال دستگاه های کپی شارپ نیز به سرعت توسعه یافتند که این کمپانی دستگاه های قدرتمند کپی چند منظوره (MFP) و گسترده ترین دستگاه های فتوکپی مدرن را روانه بازار کرده است. دستگاه های کپی (فتوکپی) شارپ از دستگاه های قدرتمند و حرفه ای به شمار می روند که در دو نوع کپی رنگی و کپی سیاه و سفید در بازار موجود است که در حوزه های مختلفی مانند ادارات، سازمان ها، مدارس، چاپخانه ها، فروشگاه ها، شرکت ها و غیره کاربرد و کارایی خاص خود را دارند.

شما کاربران عزیز می توانید محصول موردنیاز خود را با اطمینان از اصل بودن کالا از عامل نمایندگی فروش دستگاه کپی شارپ توسط کارشناسان فروش ایده برتر انتخاب و خریداری  نمایید. ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله های نمایندگی ماشین های اداری شارپ، دستگاه کپی رنگی شارپ و دستگاه کپی شارپ مراجعه فرمایید.

آدرس: خیابان طالقانی- سه راه طالقانی- خیابان خواجه نصیر – نبش خیابان مقدم – پلاک 80 – طبقه اول – واحد دو
تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: نمایندگی شارپ , نمایندگی فروش شارپ , نمایندگی شارپ در تهران , دستگاه کپی رنگی شارپ , دستگاه کپی شارپ ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 مرداد 1396
.

ریکو یک شرکت ژاپنی تولید کننده و ارائه دهنده تجهیزات اداری شامل: دستگاه کپی، پرینتر و فکس است. به دلیل کیفیت و قیمت مناسب محصولات اش یکی از محبوب ترین برند ها قرار دارد که دستگاه های کپی آن جزء پر فروش ترین ها در بازار می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی دستگاه کپی استوک ریکو بپردازیم.

دستگاه کپی استوک ریکو

دستگاه کپی ریکو به دلیل داشتن ویژگی های خوبی از قبیل قطعات باکیفیت، خدمات پس از فروش، قیمت مناسب برای استفاده در ادارات و دفاتر مناسب می باشد. قیمت دستگاه کپی ریکو به دلیل آکبند بودن و کیفیت آن نسبت به دستگاه استوک بیشتر بوده، به همین دلیل دستگاه فتوکپی استوک ریکو برای افرادی که توان خرید دستگاه کپی آکبند را ندارند مناسب است.

دستگاه استوک به دستگاهی گفته می شود که از رده خارج شده و شرکت هایی این دستگاه ها را خریداری کرده و به کشورهای دیگر می فروشند. دستگاه کپی استوک ریکو به دلیل قیمت مناسب تر و همچنین داشتن قطعات با دوام یکی از محبوب ترین دستگاه های کپی استوک می باشد.

مزایا و معایب دستگاه فتوکپی استوک Richo

کپی استوک ریکو نسبت به دستگاه آکبند آن تفاوت هایی دارد که در ادامه به مزایا و معایب دستگاه فتوکپی استوک Richo می پردازیم.

یکی از مزایای دستگاه فتوکپی استوک ریکو قیمت پایین تر آن نسبت به دستگاه آکبند آن می باشد. همچنین قطعات دستگاه استوک به دلیل اینکه بعد از جمع آوری مورد بازبینی قرار می گیرند و قطعات معیوب آن تعویض می شوند بسیار مقاوم هستند. دستگاه های استوک در عین حال که مزایای بسیار خوبی دارند معایبی هم دارند که از جمله معایب فتوکپی استوک Ricoh تشخیص دستگاه استوک از یک دستگاه کارکرده می باشد. بسیاری از فروشندگان دستگاه های دست دوم و کارکرده را به عنوان دستگاه استوک می فروشند به همین دلیل باید دستگاه های استوک را حتما از فروشگاه های معتبر خریداری کرد.

در پایان به این نکته توجه داشته باشید که اگر قصد خرید دستگاه کپی استوک ریکو Richo را دارید تا جایی که ممکن است دستگاهی را خریداری کنید که به تازگی استوک شده باشد. به دلیل اینکه در این حالت دستگاه استوک شده توسط شرکت تولید کننده خریداری شده و مورد بازسازی قرار گرفته است.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: دستگاه کپی, دستگاه کپی ریکو, دستگاه کپی استوک ریکو, کپی استوک ریکو, قیمت کپی استوک ریکو ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 مرداد 1396
.

ویدئو وال ال جی 55LV35

نوع و سایز صفحه نمایش:55 inch
رزولوشن: 1080*1920 dpi
کنتراست: 1:1400

معرفی ویدئو وال ال جی 55LV35

ویدئو وال LG 55LV35 دستگاهی با مشخصاتی فنی بسیار بالا و ظاهری مناسب جهت سهولت برای استفاده به صورت ویدئو وال است. ویدئووال LG 55LV35 مناسب برای استفاده در سالن های همایش، مجتمع های اداری و تجاری و آمفی تئاتر می باشد.

در ادامه به معرفی ویدئو وال ال جی 55LV35 می پردازیم، این ویدئو وال دارای کنتراست 1:1400 می باشد و زاویه ی دید آن 178 درجه است. از این مانیتور صنعتی می توان در کنار هم استفاده کرد که همگی به صورت هماهنگ یک تصویر را با کیفیت Full HD پخش کنند که این امکان از ویژگی های یک مانیتور خوب به شمار می رود. از نظر کارشناسان فروش ایده برتر قیمت ویدیو وال LG 55LV35 با توجه به ویژگی هایی که دارد مناسب می باشد.

معرفی ویدئو وال ال جی 55LV35

طراحی و کیفیت ویدئو وال LG 55LV35

مانیتور صنعتی LG 55LV35 که از رزولوشن 1080*1920 بهره می برد در گروه دستگاه های صنعتی قرار می گیرد. این ویدئو وال ال جی LG دارای ابعاد 88.5*682.2* 1213.4 می باشد و سایز مانیتور آن 55 اینچ است.

طراحی و کیفیت ویدئو وال LG 55LV35 به گونه ای است که در شرایط آب و هوایی سخت و استفاده به صورت مداوم کاربرد دارد. ویدئو وال صنعتی ال جی 55LV35 می تواند در شرایط آب و هوایی 0 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت 10 تا 80 درصد به راحتی به کار خود ادامه دهد.

ویدئو وال ال جی LG 55LV35

از دیگر مزایای ویدئو وال ال جی LG 55LV35 داشتن ورودی و خروجی های HDMI ،VGA ،DVI می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: ویدئو وال, ویدئو وال ال جی, ویدئو وال ال جی 55LV35, ویدئو وال LG 55LV35, ویدئووال ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 مرداد 1396
.

گیت تک آنتن Partak

نوع تکنولوژی : AM
تعداد آنتن: تک آنتن
فرکانس پاسخ گویی: 58 مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی تک آنتن Partak

منظور از دزدگیر فروشگاهی تک آنتن این است که برد الکترونیکی فرستنده و گیرنده امواج در یک آنتن تعبیه شده است. در دزدگیر فروشگاهی تک آنتن پارتاک گیرندگی یا میزان آشکاری از دو طرف آنتن یکسان می باشد به طوری که گیت فروشگاهی تک آنتن پارتاک AM از هر طرف توانایی آشکارسازی 150 سانتی متر برای تگ و 100 سانتی متر برای لیبل را دارد. گیت فروشگاهی تک آنتن پارتاک Partak مناسب برای استفاده در موبایل فروشی ها، لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن فروشی می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی دو انتن پارتاک و گیت فروشگاهی سه آنتن پارتاک اشاره کرد.

معرفی گیت فروشگاهی تک آنتن Partak

در ادامه معرفی گیت فروشگاهی تک آنتن Partak باید گفت که گیت فروشگاهی تک آنتن با تکنولوژی AM اگر در وسط درب فروشگاه نصب شود قادر به پوشش دهی درب هایی تا 300 سانتی متر با کاربری تگ های سخت و پوشش دهی درب های با عرض 200 سانتی متر با لیبل امنیتی می باشد. در صورتی که عرض درب کمتر از 120 سانتی متر باشد آنتن گیت را در یک طرف درب فروشگاه نصب می کنند که در این حالت توصیه می شود در قسمت پشت آنتن گیت، تگ فروشگاهی وجود نداشته باشد.

گیت فروشگاهی تک آنتن پارتاک Partak AM

گیت فروشگاهی تک آنتن پارتاک Partak AM با پوشش فرکانسی 58 مگا هرتز دارای ابعاد 3.2*40*150 سانتی متر می باشد. جنس فریم آنتن این گیت فروشگاهی از MDF می باشد و در دو رنگ سیاه وسفید موجود است.

این محصول دارای 36 ماه گارانتی تعویض و ساخت کشور ایران می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: گیت فروشگاهی, گیت ضد سرقت فروشگاهی, گیت دزدگیر فروشگاهی, گیت فروشگاهی تک آنتن پارتاک Partak AM ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 مرداد 1396
.

گیت سه آنتن Jikan

نوع تکنولوژی : RF
تعداد آنتن: 3 آنتن
فرکانس پاسخ گویی: 8.2 مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی سه آنتن Jikan

گیت فروشگاهی سه آنتن Jikan از سه عدد برد الکترونیکی شامل دو عدد فرستنده  و یک گیرنده تشکیل شده است که اصطلاحا به آن (+DUAL) می گویند. گیت سه آنتن Jikan مناسب برای استفاده در لباس فروشی ها، روسری فروشی ها، لوازم آشپزخانه و فروشگاه های کوچک می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی تک آنتن ژیکان و گیت فروشگاهی دو آنتن ژیکان اشاره کرد.

معرفی گیت فروشگاهی سه آنتن Jikan

در ادامه معرفی گیت فروشگاهی سه آنتن Jikan باید گفت که چیدمان این محصول به گونه ای می باشد که برای کاربری های با استفاده از  تگ قروشگاهی سخت با خروجی های بین 200 تا 350 سانتی متر و برای لیبل امنیتی با خروجی های بین 170 تا 240 سانتی متر استفاده می شود. گیت فروشگاهی سه آنتن ژیکان با همان منبع تغذیه ای روشن می شود که سیستم های تک آنتن و دو آنتن را روشن می کند. مصرف انرژی بسیار پایین گیت فروشگاهی ژیکان سه آنتن تنها 20 وات می باشد.

گیت فروشگاهی سه آنتن ژیکان Jikan RF

گیت فروشگاهی سه آنتن ژیکان Jikan RF دارای تنوع رنگ بالایی می باشد که شما می توانید با استفاده از دکمه هایی که بر روی آن تعبیه شده رنگ های مورد نظر خود را بسازید. جنس بدنه ی گیت فروشگاهی ژیکان از پلی آمید بوده و بسیار شفاف است. همچنین یکی از راه های سرقت از فروشگاه قطع کردن برق آن توسط سارق می باشد که دزدگیر فروشگاهی ژیکان سه آنتن این مشکل را با ساخت منبع برق اضطراری که در درون آنتن نصب می شود مرتفع ساخته است.

این محصول دارای 36 ماه گارانتی تعویض می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: گیت فروشگاهی, گیت ضد سرقت فروشگاهی, گیت دزدگیر فروشگاهی, گیت فروشگاهی سه آنتن ژیکان Jikan RF ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 مرداد 1396
.

گیت سه آنتن Jikan

نوع تکنولوژی : AM
تعداد آنتن: 3 آنتن
فرکانس پاسخ گویی: 58 مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی سه آنتن Jikan

گیت فروشگاهی سه آنتن Jikan از سه عدد برد الکترونیکی شامل دو عدد فرستنده  و یک گیرنده تشکیل شده است (RX/TX/RX)، (فرستنده/گیرنده/فرستنده) که اصطلاحا به آن (+DUAL) می گویند. گیت سه آنتن Jikan مناسب برای استفاده در لوازم آرایشی، پوشاک، عینک فروشی، کیف و کفش، موبایل فروشی و عطر و ادکلن می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی تک آنتن ژیکان و گیت فروشگاهی دو آنتن ژیکان اشاره کرد.

معرفی گیت فروشگاهی سه آنتن Jikan

در ادامه معرفی گیت فروشگاهی سه آنتن Jikan باید گفت که گیت فروشگاهی سه آنتن ژیکان با همان منبع تغذیه ای روشن می شود که سیستم های تک آنتن و دو آنتن را روشن می کند. چیدمان این محصول به گونه ای می باشد که برای کاربری های با استفاده از  تگ قروشگاهی سخت با خروجی های بین 250 تا 400 سانتی متر و برای لیبل امنیتی با خروجی های بین 200 تا 270 سانتی متر استفاده می شود. مصرف انرژی بسیار پایین گیت فروشگاهی ژیکان AM که تنها 130 وات می باشد را می توان منحصر به این مدل دانست.

گیت فروشگاهی سه آنتن ژیکان Jikan AM

گیت فروشگاهی سه آنتن ژیکان Jikan AM دارای دو رنگ سفید و مشکی می باشد. جنس فریم آنتن آن از گلاس UPVC و MDF می باشد.  پوشش فرکانسی گیت سه آنتن ژیکان 58 مگا هرتز می باشد. این محصول دارای 36 ماه گارانتی  و ساخت کشور ایران می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور



:: برچسب‌ها: گیت فروشگاهی, گیت ضد سرقت فروشگاهی, گیت دزدگیر فروشگاهی, گیت فروشگاهی سه آنتن ژیکان Jikan AM ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 مرداد 1396
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی