.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

میز مدیریتی ال دار راما مدل یونیک

جنس بدنه: MDF
جنس پایه: MDF
نوار: pvc

طراحی و کیفیت میز مدیریتی یونیک برند راما

مشخصه بارز طراحی میز مدیریتی یونیک راما Rama Unik، سطح مجزا و نیم دایره ایِ آن است که ظاهری متفاوت و مدرن به این میز بخشیده است.

این طراحی به گونه ای است که وجود میز یونیک در اتاق شما، بدون شک نگاه ها را به سمت خود جلب می کند.

میز مدیریت راما همراه با ال ثابت و ساید جانبی شامل سه کشو، محفظه قرارگیری کیس و کمد طبقه بندی شده عرضه می شود.

طراحی و کیفیت میز مدیریتی یونیک برند راما

ضمن اینکه در سمت دیگر میز، یک کمد دردار نیز تعبیه شده است. با توجه به ابعاد میز یونیک راما 130 سانتی متر عرض، 75 سانتی متر ارتفاع و 200 سانتی متر طول می توان از آن در محیط های با فضای کوچکتر نیز استفاده کرد.

میز مدیریتی ال دار راما مدل یونیک همچنین قابلیت تنظیم پایه تا 3 سانتی متر و قابلیت باز شدن را نیز دارد.

جنس صفحه و پایه های میز مدیریتی یونیک تماما از MDF است و لولاها، دستگیره ها و قفل های به کار رفته در آن، همانند دیگر میزهای مدیریتی محصول برند راما، ساخت شرکت هفله آلمان هستند.

میز مدیریتی یونیک راما Rama Unik

میز مدیریتی یونیک راما Rama Unik، از جمله میزهای مدرن و خاص موجود در بازار به شمار می رود. ضمن اینکه با وجود کشوها در ساید جانبی و کمد دردار در سمت دیگر آن، می توان میز اداری یونیک را میزی جادار دانست که با استفاده از آن دیگر نیازی به استفاده از کمد اضافی برای نگهداری اوراق و تجهیزات اداری در اتاق نیست.

میز مدیریتی یونیک راما Rama Unik

همراه با میز مدیریت مدل یونیک راما، میز کنفرانس 4 نفره، 6 نفره و 8 نفره، میز جلو مبلی و عسلی در رنگ بندی متفاوت نیز عرضه می شود که برای سفارش آن ها باید به صورت جداگانه اقدام کنید.

جهت دریافت و راهنمایی بیشتر در مورد مبلمان اداری می توانید با سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

میز مدیریتی یونیک راما Rama Unik



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

میز مدیریتی ال دار راما مدل لیتون

جنس بدنه: MDF
جنس پایه: MDF
نوار: pvc

طراحی و کیفیت میز مدیریتی لیتون برند راما

میز مدیریتی لیتون راما Rama در ابعاد 160 سانتی متر عرض، 75 سانتی متر ارتفاع و 210 سانتی متر طول و همانند اکثر میزهای مدیریتی، به شکل ال به بازار عرضه شده است.

جنس میز مدیریت لیتون برند راما تماما از MDF است و طراحی ظاهری نسبتا ساده اما مدرنی دارد، به شکلی که برای قرارگیری کیس کامپیوتر و تجهیزات اداری، فضای کافی را دارد.

طراحی و کیفیت میز مدیریتی لیتون برند راما

محل قرارگیری کیس و کمد طبقه بندی شده، زیر میز و به شکل پنهان از دید طراحی شده است. در ساخت قسمت هایی از این میز اداری که ظاهری براق دارند، از MDF هایگلاس استفاده شده است.

میز مدیریتی لیتون از ال ثابت بهره می‌برد و صفحه و پایه های آن در رنگ بندی های مختلف عرضه می شوند. دستگیره ها، لولاها و قفل های به کار رفته در میز لیتون راما، تماماً ساخت شرکت هفله آلمان هستند.

قابلیت تنظیم پایه ها تا 3 سانتی متر و قابلیت باز شدن، از دیگر ویژگی های این میز مدیریتی به شمار می روند.

میز مدیریتی لیتون راما Rama

میز مدیریتی لیتون راما Rama را می توان میزی مناسب برای قرار دادن کامپیوتر، تجهیزات اداری و تزئینی بر روی آن دانست، چرا که طراحی این میز به گونه ای است که کاربر به راحتی به تمامی وسایل قرار داده شده بر روی آن و داخل طبقه های تعبیه شده در پشت آن دسترسی داشته باشد.

ضمن اینکه در میز اداری لیتون بنا به درخواست مشتری جای کابل، درپوش داکت آلومینیومی یا پلاستیکی و جای سوکت تلفن نیز می تواند تعبیه شود.

میز مدیریتی لیتون راما Rama

میز مدیریت لیتون راما می تواند انتخاب مناسبی برای مدیران ارشد، میانی و کارشناسان در شرکت های اداری و کامپیوتری به حساب آید.

جهت دریافت و راهنمایی بیشتر در مورد مبلمان اداری می توانید با سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

میز مدیریتی لیتون راما Rama



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

میز جلو مبلی راما مدل Modular

جنس : ملامینه
شکل هندسی: چند ضلعی
جنس صفحه mdf

معرفی میز جلو مبلی اداری راما MODULAR

شرکت راما چوب از جمله شرکت های فعال در زمینه تولید انواع تجهیزات اداری شامل مبلمان اداری ، کمد، کتابخانه، صندلی اداری و میز مدیریتی، کارمندی و... محسوب می شود.

میز جلو مبلی اداری مدولار، یکی از محصولات این شرکت ایرانی می باشد که با طراحی ظاهری مدرن و جذاب خود، می تواند انتخاب مناسبی برای استفاده در اتاق های مدیران و کارمندانِ ادارات و شرکت های استارتاپی باشد.

طراحی و کیفیت میز جلو مبلی اداری Rama Modular

جنس میز جلو مبلی Rama Modular تماماً از ام دی اف درجه یک ایرانی و جنس روکش آن ملامینه است. این میز جلو مبلی چوبی مدرن که به شکل چند ضلعی طراحی شده، در ابعاد 70*50*45 سانتی متر در بازار موجود است.

برای میز جلو مبلی ام دی اف اداری راما مدل Modular یک طبقه نیز تعبیه شده که می توان از آن برای قرار دادن لوازم تزئینی یا دیگر وسایل استفاده کرد.

طراحی و کیفیت میز جلو مبلی اداری Rama Modular

شاید بتوان مهم ترین ویژگی جلو مبلی ام دی اف Rama Modular را طراحی ظاهری آن دانست، در واقع طرح میز جلو مبلی اداری مدل Rama Modular این گونه است که لبه ها به صورت زاویه دار طراحی شده و ظاهر یک پنج ضلعی را به آن داده است.

این نوع طراحی سبب کاسته شدن از سطح صفحه میز شده اما جلوه مدرن و جذابی به میز بخشیده است.

میز جلو مبلی اداری راما مدولار Rama Modular

میز جلو مبلی اداری راما Rama Modular از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد و در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب ایرانی، ترکی و اسپانیایی استفاده شده است.

این امر سبب شده تا جلو مبلی مدولار از استحکام بالایی در برابر انواع صدمات از قبیل ضربه، فشار و خراشیدگی برخوردار باشد.

برای این میز اداری امکان تنظیم پایه و باز شدن پیش بینی نشده که البته این موارد برای میزهای جلو مبلی چندان ضروری به نظر نمی رسند.

میز جلو مبلی مدولار راما با داشتن ظاهری جذاب مناسب برای استفاده در طراحی داخلی منازل و ادارات می باشد.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 آماده راهنمایی شما جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید میز جلو مبلی راما Rama Modular هستند.

میز جلو مبلی اداری راما Rama Modular



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

ماوس بیسیم تسکو TM 640W

نوع اتصال: بی سیم
نوع رابط: USB
تعداد کلید: 4 کلید
نوع حسگر: اپتیکال

طراحی و مشخصات ظاهری ماوس بی سیم تسکو TM 640W New

ماوس بی سیم تسکو Tsco TM 640W New از نوع ماوس های بدون سیم است که برای استفاده از آن، باید دانگل وایرلس این ماوس را به پورت USB کامپیوتر یا لپ تاپ مورد نظر وصل کرد.

موس تسکو TM 640W با طراحی ظاهری شیک و میزان دقت مطلوب، یکی از ماوس های مقرون به صرفه و خوش دست موجود در بازار است.

طراحی و مشخصات ظاهری ماوس بی سیم تسکو TM 640W New

این ماوس در ابعاد 98*65*40 میلی متر و وزن 59 گرم ارائه شده و برای انجام کارهای روزانه کامپیوتری، انتخابی مناسب است.

طراحی ماوس Tsco TM 640W New به صورت قرینه می باشد، به این معنا که هم کاربران راست دست و هم کاربران چپ دست به راحتی می توانند از این ماوس استفاده کنند.

امکانات موس بی سیم Tsco TM 640W New

ماوس تسکو 640W دارای چهار کلید شامل کلید تنظیم DPI است. شما می توانید از طریق این کلید میزان دقت ماوس را با توجه به شرایط و کاری که قصد انجام آن را دارید، بر روی یکی از حالت های 800، 1200 و 1600 نقطه بر اینچ تنظیم کنید.

امکانات موس بی سیم Tsco TM 640W New

شرکت تسکو در ساخت این ماوس از حسگر اپتیکال بهره برده که این موضوع سبب شده تا از ماوس بی سیم تسکو مدل TM 640W بتوان بر روی سطوح با جنس های مختلف به راحتی استفاده کرد.

با توجه به اینکه ماوس تسکو TM 640W New از نوع ماوس های بی سیم است، انرژی مورد نیاز آن از طریق یک عدد باتری قلمی تامین می شود.

ماوس بی سیم تسکو Tsco TM 640W New

فرکانس 2.4 گیگاهرتزی ماوس بی سیم تسکو Tsco TM 640W New، این امکان را به شما می دهد تا قابلیت استفاده از آن را در شعاع 10 متری از کامپیوتر یا لپ تاپ خود داشته باشید.

ماوس بی سیم تسکو Tsco TM 640W New

جنس بدنه ماوس تسکو TM 640W New از پلاستیک مرغوب است و دوام بالایی دارد. این ماوس برای استفاده های طولانی مدت انتخاب مناسبی است و با توجه به ابعاد و وزن کمی که دارد، به راحتی قابل حمل و جابجایی است.

شما می توانید برای کسب اطلاع از ویژگی ها و قیمت انواع ماوس بی سیم و همچنین خرید ماوس بی سیم Tsco TM 640W با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت این شرکت مراجعه کنید.

ماوس بی سیم تسکو Tsco TM 640W New



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

موبایل اپل Apple iPhone XR 128GB

رنگ : آبی
حافظه داخلی: 128 گیگابایت
RAM: سه گیگابایت
نوع باتری: با ظرفیت 2942 میلی‌ آمپر ساعت
نوع پردازنده: Hexa-core

سایز صفحه نمایش: 6.1 اینچ

معرفی گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR 128GB

اپل در سپتامبر سال 2018 گوشی موبایل اپل iPhone XR را که از سری نسل دوازدهم آیفون است، به بازار عرضه کرد.

تلفظ نام این گوشی به شکل آیفون تن آر یا آیفون 10 آر است و از جمله ویژگی های آن باید به بدنۀ مقاوم، سخت افزار قدرتمند، دوربین حرفه ای و میزان روشنایی بالای صفحه نمایش اشاره کرد.

در این بخش قصد داریم تا به معرفی رنگ آبی گوشی موبایل اپل مدل iPhone XR بپردازیم.

معرفی گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR 128GB

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone XR 128GB

گوشی اپل iPhone XR از بدنۀ مقاوم در برابر خراشیدگی و ضربه برخوردار است.

اپل در ساخت بدنۀ این گوشی موبایل از ترکیب شیشه و فلز بهره برده؛ به صورتی که جلو و پشت گوشی از جنس شیشه می باشد و یک قاب آلومینیومی و براق دور آن را دربرگرفته است.

همین قاب آلومینیومی براق در کنار رنگ آبی بدنه، ظاهری شیک و کاربرپسند به گوشی آیفون XR اپل 128 گیگابایت بخشیده است. گوشی Apple iPhone XR با وزنی معادل با 194 گرم به بازار عرضه شده است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone XR 128GB

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل  iPhone XR 128GB

اگر بخواهیم نقاط قوت صفحه نمایش گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR را مورد بررسی قرار دهیم، در درجۀ اول باید به میزان روشنایی آن که حداکثر معادل با 625 cd/m2 است، اشاره کنیم.

این میزان روشنایی موجب می شود تا حتی در زیر نور آفتاب هم تصویر با جزئیات قابل مشاهده باشد.

صفحه نمایش 6.1 اینچیِ گوشی آیفون XR از نوع LCD است، رزولوشنی برابر با 1792 x 828 px دارد و تراکم 326 پیکسل در هر اینچ را به شما ارائه می دهد.

دوربین اصلی گوشی موبایل آیفون ایکس آر اپل به سنسوری 12 مگاپیکسلی مجهز است و از قابلیت های فلش چهارگانۀ LED، لرزشگیر و زوم اتوماتیک بهره می برد.

دوربین سلفی گوشی iPhone XR اپل نیز از سنسوری 7 مگاپیکسلی برخوردار است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل  iPhone XR 128GB

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Apple iPhone XR 128GB

سیستم عامل گوشی آیفون 10 آر اپل، iOS 12 (با قابلیت ارتقا به iOS 12.3) است. در بحث مربوط به سخت افزار گوشی موبایل IOS، موردی که در درجۀ اول جلب توجه می کند تراشۀ A12 بایونیک به کار رفته در آن است که امکان اجرای برنامه ها و بازی های سنگین را به شما می دهد.

بر روی این تراشه یک پردازندۀ شش هسته ای (با دو هسته با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس 1.6 گیگاهرتز) قرار دارد و از پردازندۀ گرافیکی چهار هسته ای اپل بهره می برد.

گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR از حافظۀ جانبی پشتیبانی نمی کند و شما می توانید از حافظۀ 128 گیگابایتیِ داخلی آن برای ذخیرۀ فایل ها و برنامه های خودتان استفاده کنید.

ظرفیت باتری گوشی Apple XR نیز که از نوع لیتیوم یونی و غیرقابل تعویض است، برابر با 2942 میلی آمپر ساعت می باشد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Apple iPhone XR 128GB

قابلیت های گوشی موبایل اپل  iPhone XR 128GB

امکان فرمان دادن صوتی با استفاده از نرم افزار Siri، مجهز بودن به حسگر تشخیص چهره، قابلیت شارژ سریع باتری (50 درصد در 30 دقیقه)، میزان شارژدهی بالا (به میزان 65 ساعت پخش موسیقی مداوم) و مجهز بودن به ابزارهای جانبی مانند قطب نما، شتاب سنج و فشارسنج بخشی از قابلیت های گوشی موبایل آیفون XR اپل هستند.

قابلیت های گوشی موبایل اپل  iPhone XR 128GB

گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 128 گیگابایت در رنگ آبی

اگر از طرفداران اپل هستید و از کار با iOS لذت می برید، و در عین حال به دنبال یک گوشی با قابلیت اجرای سریع برنامه ها و بازی های سنگین هستید، گوشی موبایل اپل مدل آیفون  XR با ظرفیت 128 گیگابایت در رنگ آبی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

موبایل آیفون XR اپل رنگ آبی را می توان یک گوشی زیبا و کارا دانست که می تواند توقعات شما را برآورده سازد.

شما می توانید برای اطلاع از ویژگی های گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 128 گیگابایت در رنگ آبی و انواع لوازم جانبی موبایل با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 021-73027 تماس بگیرید و یا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 128 گیگابایت در رنگ آبی



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

کیبورد تسکو 8020

نوع اتصال: با سیم
نوع رابط: USB
تعداد کلید: 114 عدد
معرفی کیبورد با سیم تسکو TK 8020

کیبورد یکی از لوازم جانبی کامپیوتر است و بسیار مهم بوده و بیشترین کاربرد را دارد که اگر از نوع با کیفیت آن باشد، تجربه ای لذت بخش از کار با کامپیوتر را به شما می بخشد.

کیبورد با سیم تسکو TK 8020 با کلیدهای نرم و بی صدا، طراحی ظاهری زیبا و کیفیت بالای ساخت، یکی از صفحه کلیدهای پرطرفدار موجود در بازار برای استفاده های خانگی و اداری به شمار می آید.

معرفی کیبورد با سیم تسکو TK 8020

جنس بدنه کیبورد تسکو TK 8020 از پلاستیک مرغوب است و در برابر گرد و غبار کاملاً مقاوم است.

همچنین کیبورد باسیم تسکو TSCO TK 8020 از کابلی به طول 1.3 متر با روکش پلاستیکی بهره می برد که در برابر صدماتی مانند پاره شدن و گره خوردن از مقاومت بالایی برخوردار است.

مشخصات فنی کیبورد کامپیوتر TSCO TK 8020

ابعاد کیبورد تسکو مدل TSCO TK 8020 برابر با 165*24* 447 میلی متر و وزن آن 530 گرم می باشد که کاملاً برای استفاده در خانه یا محل کار مناسب است.

کیبورد با سیم TSCO TK 8020 دارای 114 کلید، شامل 10 کلید میانبر در قسمت بالایی آن است که امکان اجرای دستورات پرکاربرد در کار با کامپیوتر را برای شما فراهم می آورند.

مشخصات فنی کیبورد کامپیوتر TSCO TK 8020

از دیگر ویژگی های کیبورد TSCO TK 8020 می توان به چاپ حروف فارسی بر روی دکمه های آن اشاره کرد که با توجه به اینکه از نوع چاپ silk هستند، از دوام بالایی در طول زمان برخوردار می باشند.

صفحه کلید تسکو TK 8020 بدون نیاز به نصب درایور و تنها با اتصال کابل رابط آن به پورت USB کامپیوتر شما آماده استفاده می شود. 

کیبورد باسیم تسکو TSCO TK 8020

انحناهای به کار رفته در لبه های پایینی و بالایی کیبورد حرفه ای TK 8020 جلوه ای زیبا به این صفحه کلید کامپیوتر بخشیده که کار با آن را لذت بخش تر می کند.

همچنین این صفحه کلید از کلیدهای نرم بهره می برد که باعث می شود تا در هنگام کار با آن، صدای تایپ باعث آزار اطرافیان نشود و به راحتی بتوان در محیط های ساکت از آن استفاده کرد.

کیبورد باسیم تسکو TSCO TK 8020

کیبورد TSCO TK 8020 از جمله کیبوردهای با کیفیت و مقرون به صرفه موجود در بازار به شمار می آید.

شما می توانید برای خرید انواع کیبورد از طریق سایت شرکت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید و یا با کارشناسان این شرکت در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کیبورد باسیم تسکو TSCO TK 8020



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

صندلی مدیریتی کامپی سیستم 1930

رنگ: مشکی
تعداد پایه: 5

معرفی صندلی مدیریتی کامپی سیستم 1930

شرکت کامپی سیستم در زمینه تولید صندلی های گردان، کنفرانسی، انتظار و آمفی تئاتر فعالیت می کند.

معرفی صندلی مدیریتی کامپی سیستم 1930

صندلی مدیریتی 1930 محصول شرکت کامپی سیستم است که برای استفاده مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان در ادارات و شرکت ها مناسب است.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی 1930 compysystem

صندلی مدیریتی کامپی سیستم 1930 compysystem دارای 87 سانتی متر طول، 68 سانتی متر عرض، 122 سانتی متر ارتفاع، 55 سانتی متر عمق و 46 سانتی متر ارتفاع تا کف است.

عمق صندلی مدیریتی کامپی سیستم مدل 1930 compysystem در مقایسه با دیگر صندلی های مدیریت موجود در بازار بیشتر است که این امر با هدف هرچه راحت تر بودن این صندلی انجام گرفته است.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی 1930 compysystem

قسمت جلویی این صندلی اداری به صورت شیبدار طراحی شده که باعث می شود پاها در هنگام نشستن های طولانی، کمتر دچار خستگی شوند.

در بخش بالایی پشتی صندلی چرخ دار کارمندی و در بخش قرارگیری سر نیز یک برآمدگی وجود دارد که برای رفع خستگی قسمت های سر و گردن می تواند بسیار مفید باشد.

دسته های صندلی اداری کامپی سیستم 1930 به شکل نیم دایره طراحی شده اند و از جنس انتگرال است. جنس رویۀ آن نیز از چرم است.

صندلی مدیریتی کامپی سیستم 1930 compysystem

طراحی بسیار راحت صندلی 1930 کامپی سیستم، باعث شده تا این صندلی برای استفادخ طولانی مدت در طول روز مناسب باشد و از خستگی های ناشی از نشستن به مدت طولانی جلوگیری می کند.

صندلی مدیریتی کامپی سیستم 1930 compysystem

حتی می توان از صندلی مدیریتی کامپی سیستم 1930 compysystem برای رفع خستگی نیز بهره برد. برای خرید صندلی مدیریتی 1930 کامپی سیستم، از طریق سایت شرکت ایده برتر اقدام نمایید.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع از ویژگی ها و قیمت انواع صندلی مدیریتی یا خرید صندلی مدیریتی شماره 73027 واحد فروش این شرکت تماس بگیرید.

صندلی مدیریتی کامپی سیستم 1930 compysystem



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

صندلی کارمندی کامپی سیستم 1820

رنگ: قهوه ای
تعداد پایه: 5

معرفی صندلی کارمندی کامپی سیستم 1820

شرکت کامپی سیستم در زمینه تولید انواع صندلی های گردان، کارمندی، کارشناسی، کنفرانسی، انتظار و آمفی تئاتر فعالیت می کند.

صندلی کارمندی 1820 محصول شرکت کامپی سیستم می باشد که با طراحی ساده و جذاب خود، انتخاب مناسبی برای استفاده در اتاق های کارمندی شرکت ها و فضاهای اداری است. به همین خاطر به عنوان صندلی کارشناسی کامپی سیستم 1820 compysystem هم یاد می شود.

معرفی صندلی کارمندی کامپی سیستم 1820

طراحی و کیفیت صندلی کارمندی 1820 compysystem

جنس رویه صندلی اداری کامپی سیستم 1820 از چرم کنفی و جنس دسته های آن که به صورت لبه دار و غیر متصل به بدنه پشتی صندلی طراحی شده است از PU می باشد.

قسمت جلویی صندلی کارمندی 1820 کامپی سیستم به صورت شیبدار طراحی شده که این امر باعث می شود تا پاها به شکلی راحت بر روی آن قرار گیرند.

در واقع طراحی ارگونومیک صندلی به گونه ای است که از آن می توان به عنوان صندلی کارشناسی هم استفاده کرد.

صندلی کارمندی کامپی سیستم 1820 compysystem دارای 70 سانتی متر طول، 61 سانتی متر عرض، 103 سانتی متر ارتفاع، 54 سانتی متر عمق و 45 سانتی متر ارتفاع تا کف است و نسبت به دیگر صندلی های کارمندی تولید این شرکت، کمی بزرگتر است.

عمق و ارتفاع این صندلی چرخ دار کارمندی به اندازه ای است که تمام فضای پشتی بدن را پوشش داده و از خستگی های ناشی از نشستن های طولانی جلوگیری می کند.

طراحی و کیفیت صندلی کارمندی 1820 compysystem

صندلی کارمندی کامپی سیستم 1820 compysystem

صندلی کارمندی مدل 1820 compysystem یک صندلی با طراحی ساده و بسیار راحت است. وجود این صندلی در اتاق کاری شما، می تواند به شیک تر شدن آن فضا کمک شایانی کند.

البته ذکر این نکته لازم است که با توجه به ابعاد صندلی کارمندی کامپی سیستم 1820 compysystem باید گفت که بیشتر برای اتاق های کارمندی نسبتاً بزرگ مناسب است.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با صندلی کارمندی 1820 کامپی سیستم یا دریافت قیمت صندلی اداری ارزان می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

صندلی کارمندی کامپی سیستم 1820 compysystem



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

صندلی کارمندی کامپی سیستم 1720

رنگ: قهوه ای
تعداد پایه: 5

معرفی صندلی کارمندی 1720 کامپی سیستم

شرکت کامپی سیستم در زمینۀ تولید انواع صندلی اداری از جمله صندلی های کارشناسی، کارمندی، گردان، کنفرانسی، انتظار و آمفی تئاتر فعالیت می کند.

صندلی کارمندی 1720 محصول شرکت کامپی سیستم از جمله صندلی های راحت و شیک موجود در بازار به حساب می آید و برای استفادۀ کارمندان و کارشناسان در ادارات و شرکت ها عرضه شده است. به همین خاطر می توان به صورت صندلی کارشناسی کامپی سیستم 1720 هم در نظر گرفت.

معرفی صندلی کارمندی 1720 کامپی سیستم

طراحی و کیفیت صندلی کارمندی 1720 کامپی سیستم

صندلی کارمندی کامپی سیستم 1720 compysystem دارای 63 سانتی متر طول، 57 سانتی متر عرض، 96 سانتی متر ارتفاع، 49 سانتی متر عمق و 47 سانتی متر ارتفاع تا کف است.

جنس رویۀ صندلی کارمندی 1720 کامپی سیستم از چرم و جنس دسته های آن از انتگرال است.

دسته های این صندلی اداری به شکل نیم دایره که منتهی به لبه طراحی شده است.

پشتی صندلی 1720 کامپی سیستم دارای انحنای مناسب قوس کمر است که باعث شده تا این صندلی برای استفادۀ طولانی مدت در طول روز مناسب باشد.

وجود یک فرورفتگی که به شکلی مشبک طراحی شده، به صندلی 1720 ظاهری پویا بخشیده است.

طراحی و کیفیت صندلی کارمندی 1720 کامپی سیستم

صندلی کارمندی کامپی سیستم 1720 compysystem

محیط کار مکانی است که شما اغلب ساعات روز خود را در آن صرف می کنید. صندلی کارمندی کامپی سیستم 1720 compysystem با طراحی پویای خود، سبب می شود تا اتاق کار شما از یکنواختی خارج شود.

ضمن اینکه در طراحی صندلی کارمندی 1720، راحتی کاربر به عنوان موضوع اصلی در نظر گرفته شده و شما می توانید بدون ترس از خستگی، برای نشستن های طولانی مدت در طول روز بر روی آن حساب باز کنید.

کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر آمادۀ راهنمایی شما در زمینۀ کسب اطلاع دقیق از ویژگی ها، قیمت و نحوۀ خرید صندلی کارمندی 1720 کامپی سیستم هستند. جهت ارتباط با واحد فروش این شرکت با شماره 73027 تماس حاصل نمایید.

صندلی کارمندی کامپی سیستم 1720 compysystem



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

صندلی کارمندی کامپی سیستم 470

رنگ: کرم و مشکی 
تعداد پایه: 5

معرفی صندلی کارمندی کامپی سیستم 470

شرکت کامپی سیستم در زمینۀ تولید صندلی چرخ دار کارمندی، کنفرانسی، انتظار و آمفی تئاتر فعالیت می کند.

 صندلی کارمندی کامپی سیستم 470 محصول شرکت کامپی سیستم، از جمله صندلی مدرن، زیبا و راحت موجود در بازار به شمار می آید که می توان آن را صندلی کارشناسی کامپی سیستم 470 هم در نظر گرفت.

 در خصوص معرفی صندلی کارمندی کامپی سیستم 470، می توان گفت که برای استفاده در اتاق های کارمندان، کارشناسان در شرکت ها و ادارات ارائه شده است.

طراحی و کیفیت صندلی کارمندی 470 compysystem

صندلی کارمندی کامپی سیستم 470 compysystem با ابعاد 71 سانتی متر طول، 60 سانتی متر عرض، 114 سانتی متر ارتفاع، 51 سانتی متر عمق و 44 سانتی متر ارتفاع تا کف ارائه شده است.

طراحی و کیفیت صندلی کارمندی 470 compysystem که از شکل قرارگیری دست های انسان به هنگام نشستن الگوبرداری شده، باعث جذابیت و متمایز بودن این ارگونومیک صندلی شده است.

معرفی صندلی کارمندی کامپی سیستم 470

پشتی صندلی کارمندی مدل 470 compysystem دارای انحنای مناسب قوس کمر است و قسمت بالایی آن (محل قرارگیری سر) با کمی برآمدگی به سمت داخل صندلی، به قرارگیری صحیح سر و گردن بر روی آن منجر می شود. 

صندلی کارمندی کامپی سیستم 470 compysystem

 صندلی کارمندی کامپی سیستم 470 compysystem جلوه ای زیبا به محیط کار شما می بخشد و طراحی ظاهری آن به گونه ای است که برای استفاده در فضاهایی با طراحی داخلی و دکوراسیون مدرن کاملاً مناسب است. 

ضمن اینکه این نکته را باید ذکر کنیم که اگر برای ساعت ها در طول روز باید پشت میز در محل کارتان بنشینید،  صندلی اداری مدل 470 کامپی سیستم برای شما انتخابی صحیح به نظر می رسد و کاملاً به آسودگی شما در طی نشستن های طولانی مدت کمک می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت صندلی اداری ارزان و همچنین خرید صندلی کامپی سیستم 470 به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با واحد فروش این شرکت به شماره 73027 تماس بگیرید.

صندلی کارمندی کامپی سیستم 470 compysystem



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

صندلی کارمندی کامپی سیستم 460

رنگ: نارنجی و مشکی
تعداد پایه: 5

معرفی صندلی کارمندی کامپی سیستم 460

شرکت کامپی سیستم در زمینۀ تولید کنفرانسی، انتظار، آمفی تئاتر و صندلی های گردان فعالیت می کند.

صندلی کارمندی کامپی سیستم 460 compysystem محصول شرکت کامپی سیستم، با طراحی مدرن، جذاب و راحت خود، برای استفاده در اتاق های کارمندان و کارشناسان ادارات و شرکت ها عرضه شده است.

طراحی و کیفیت صندلی کارمندی 460 compysystem

پشتی صندلی اداری 460 کامپی سیستم دارای انحنای مناسب قوس کمر است و دسته های آن با الهام از شکل قرار گرفتن دست های انسان در هنگام نشستن طراحی شده است.

این موارد سبب شده تا صندلی کارمندی460 کامپی سیستم از خستگی بدن در هنگام استفاده از آن جلوگیری کند و برای نشستن به مدت طولانی کاملاً مناسب باشد.

طراحی دو رنگ صندلی 460 کامپی سیستم نیز به جذابیت های ظاهری و متمایز بودن آن افزوده است.

 این صندلی چرخ دار کارمندی دارای ابعاد 71 سانتی متر طول، 60 سانتی متر عرض، 114 سانتی متر ارتفاع، 51 سانتی متر عمق و 44 سانتی متر ارتفاع تا کف می باشد. 

صندلی-کارمندی-کامپی-سیستم-460-compysystem

صندلی کارمندی کامپی سیستم 460 compysystem

 اگر به دنبال یک  ارگونومیک صندلی خاص برای اتاق کار خودتان هستید، صندلی کامپی سیستم 460 بدون شک انتخاب مناسبی برای شما به حساب می آید.

صندلی کارمندی 460 کامپی سیستم ، یک صندلی سبک و راحت است که کاملاً برای افرادی که ساعت ها در طول روز بر روی آن و پشت میز می نشینند، مناسب است.

ضمن اینکه طراحی ظاهری جذاب و دورنگ بودن صندلی اداری مدل کامپی سیستم 460 ، جلوه ای زیبا به محیط کاریتان خواهد بخشید.

شما می توانید برای اطلاع از ویژگی ها و قیمت انواع صندلی کارمندی و کارشناسی و همچنین خرید صندلی 460 کامپی سیستم به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با واحد فروش این شرکت به شماره 73027 تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع از قیمت میز و صندلی اداری و یا ویژگی های صندلی کارمندی کامپی سیستم 460 compysystem با شماره 021-73027 واحد فروش این شرکت تماس بگیرید.

صندلی کارمندی کامپی سیستم 460 compysystem



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

دیتا پروژکتور سونی DX241

عمر لامپ: 5000 ساعت در حالت عادی و 10000 ساعت در حالت اقتصادی
وضوح تصویر: 1200*1600 UXGA
شدت روشنایی: 3300 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 4000:1

معرفی ویدئو پروژکتور سونی VPL-DX241

دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX241 از تکنولوژی 3LCD بهره می برد و با توجه به شدت روشنایی آن که حداکثر برابر با 3300 لومنز است، برای استفاده در اتاق های نسبتا روشن مناسب می باشد.

معرفی ویدئو پروژکتور سونی VPL-DX241

از ویدئو پروژکتور سونی مدل VPL-DX241 می توان در کلاس های درس، محیط های دانشگاهی و آموزشی و جلسات در مقیاس کوچک استفاده کرد. 

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Sony VPL-DX241

دیتا ویدئو پروژکتور سونی DX241 با وزنی حدود 3 کیلوگرم، از جمله پروژکتورهای قابل حمل است. رزولوشن این ویدئو پروژکتور سونی Sony برابر با 1024*768 UXGA است که می تواند تصاویر موجود بر روی لپ تاپ یا تبلت را با کیفیتی مناسب بر روی پرده نمایش دهد.

همچنین لنز این دیتا ویدئو پروژکتور از قابلیت بزرگنمایی تصاویر تا 1.3 برابر برخوردار است. کنتراست پروژکتور سونی VPL-DX241 نیز برابر با 4000:1 است که رقمی قابل قبول برای استفاده های دانشگاهی و اداری محسوب می شود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Sony VPL-DX241

از جمله قابلیت های ویدئو پروژکتور Sony VPL-DX241 می توان به امکان تنظیم آن در حالت عکس اشاره کرد. این حالت برای نمایش باکیفیت عکس ها طراحی شده و با تنظیم دستگاه در این حالت، عکس ها با روشنایی و تراکم رنگ بسیار بالا به نمایش درمی آیند.

در رابطه با پورت های ورودی و خروجی دیتا پروژکتور سونی VPL-DX241 باید گفت که این دستگاه دارای پورت VGA، دو پورت HDMI و یک پورت USB قدرتمند 5V 2A است که امکان اتصال لپ تاپ، کامپیوتر و دانگل های هوشمند به آن را به شما می دهد.

دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX241

طول عمر فیلتر دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX241 برابر با 1000 ساعت و طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور سونی Sony که از نوع 215 واتی است، حداکثر به 10000 ساعت در حالت کم مصرف می رسد. ویدئو پروژکتور سونی از سیستم تصحیح زاویه خودکار تا 30 درجه به صورت عمودی نیز برخوردار است.

این ویژگی سبب می شود که تغییر زاویه ها و تکان ها در هنگام پخش، باعث برهم خوردن تراز تصویر بر روی پرده نشود و پروژکتور به صورت خودکار این موارد را مدیریت می کند.

همچنین می توان با توجه به این ویژگی، ویدئو پروژکتور Sony VPL-DX241 را بدون نگرانی بابت تنظیم آن بر روی پرده، در زاویه دلخواه در اتاق قرار داد. اسپیکر داخلی تعبیه شده در پروژکتور سونی Sony VPL-DX241 یک واتی است.

دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX241

در مجموع باید گفت که ویدیو پروژکتور سونی VPL-DX241 تنها برای استفاده در اتاق های کوچک و جلسات اداری و محیط های دانشگاهی مناسب است.

شما می توانید برای کسب اطلاع دقیق از ویژگی ها و قیمت ویدئو پروژکتور سینمای خانگی با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 72037-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX241



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

پلاتر اپسون SureColor T5470 

قابلیت: پرینت
چاپ: رنگی، و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ: 191 سانتی متر مربع در ثانیه

رزولوشن چاپ:  DPI 2880*1440

معرفی پلاتر اپسون T5270D 

بنا بر ادعای شرکت اپسون، تا پیش از تولید پلاتر T5270D هیچ دستگاهی قادر به پرینت اسناد بزرگ (مانند نقشه ها، طرح های و نمودارهای فنی، پوسترهای گرافیکی و تجاری) به دقت و سرعت این پلاتر اپسون epson نبوده است.

پلاتر اپسون Epson SureColor T5270D مجهز به سخت افزار پردازش تصویر EPSON REALOID و تکنولوژی شگفت انگیز EPSON PrecisionCore TFP برای پرینت اسناد است.

قابلیت های خوب پلاتر اپسون T5270D آن را به یکی از پر قدرت ترین پلاترهای بزرگ در زمینه پرینت اسناد در ابعاد بالا تبدیل کرده است.

معرفی پلاتر اپسون T5270D

قابلیت ها و مشخصات فنی پلاتر اپسون SureColor T5270D 

پلاترهای سایز بزرگ معمولاً از قابلیت پرینت اسناد در دو حالت چاپ شیت (کاغذ ورودی به صورت ورقه های مجزا) و چاپ رول (کاغذ ورودی به صورت رول بهم پیوسته) برخوردار هستند.

اما در رابطه با پلاتر جوهر افشان اپسون Epson T5270D باید گفت که این پلاتر جوهرافشان علاوه بر قابلیت های ذکر شده، از امکان پرینت به صورت رول دوگانه با قابلیت سوئیچ خودکار نیز بهره می برد که باعث بالا رفتن کارایی و سرعت آن شده است.

پلاتر جوهرافشان اپسون T5270D با رزولوشن حداقل 720*360 dpi و حداکثر 2880*1440 dpi از اسناد پرینت می گیرد که سرعت آن با کیفیت 720*360 dpi برابر با 190 سانتی متر مربع در ثانیه و با کیفیت 1440*720 dpi برابر با 30 سانتی متر مربع در ثانیه است.

همچنین حداکثر عرض کاغذ در پلاتر اپسون مدل Epson SureColor T5270D معادل با 36 اینچ می باشد.

برش رول در این پلاتر هم به صورت دستی و هم با استفاده از کاتر اتوماتیک آن امکان پذیر است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پلاتر اپسون SureColor T5270D

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان  Epson T5270D 

کارتریج های به کار رفته در پلاتر اپسون Epson SureColor T5270D از نوع جوهر Epson UltraChrome XD می باشد که برای تعویض آنها می توانید از کارتریج های مدل T در سه ظرفیت 110 میلی لیتری، 350 میلی لیتری و 700 میلی لیتری استفاده کنید.

در پلاتر جوهر افشان Epson T5270D پنج کارتریج (دو مشکی و سه رنگی) تعبیه شده است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت مواد مصرفی و همچنین قیمت رول کاغذ پلاتر به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان  Epson T5270D

پلاتر اپسون Epson SureColor T5270D 

پلاتر اپسون T5270D با قابلیت پرینت دو رول به صورت همزمان، ظرفیت کارتریج بسیار بالا و چاپ با کیفیت تصاویر سیاه و سفید و رنگی در ابعاد بزرگ (36 اینچ)، برای استفاده در کسب و کارهای مرتبط با گرافیک، محیط های فنی و مهندسی و چاپ پوسترهای تبلیغاتی کاملاً مناسب است.

ضمن اینکه بر روی پلاتر اپسون Epson SureColor T5270D یک پورت USB 2.0 و پورت اترنت نیز تعبیه شده است.

شما می توانید برای کسب اطلاع دقیق از فروش پلاتر اپسون Epson و ویژگی ها و نحوه خرید پلاتر Epson T5270D با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 72307-021 تماس بگیرید و یا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

پلاتر اپسون Epson SureColor T5270D



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

پرینتر کونیکا مینولتا 4700P

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو: 50/ دو رو: 42 برگ بر دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری کونیکا مینولتا bizhub 4700P

پرینتر کونیکا مینولتا bizhub 4700P یکی از پرینترهای لیزری قدرتمند موجود در بازار است که سرعت و کیفیت بالایی در پرینت اسناد به صورت سیاه و سفید دارد.

این پرینتر از قابلیت پرینت دو رو به صورت اتوماتیک برخوردار می باشد و برای استفاده در منازل، ادارات، شرکت ها و دفاتر ارائه دهندۀ خدمات چاپ و تکثیر مناسب است.

با توجه به ابعاد پرینتر کونیکا مینولتا بیزهاب Konica Minolta bizhub 4700P که معادل با 399 *382*306 میلی متر است. از این پرینتر تک کاره لیزری می توان در اتاق های کوچک و با فضای محدود نیز به آسانی استفاده کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر لیزری کونیکا مینولتا bizhub 4700P

پرینتر لیزری کونیکا مینولتا 4700P با سرعتی برابر با 50 برگ در دقیقه از اسناد به صورت یک رو و 42 برگ در دقیقه به صورت دو رو (در سایز Letter) پرینت می گیرد.

 این پرینتر تک کاره لیزری مشکی کمتر از 6.5 ثانیه برای ارائۀ اولین خروجی چاپ شده زمان نیاز دارد و ظرفیت کاغذ خروجی آن حداکثر 250 برگ است.

با توجه به قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر لیزری کونیکا مینولتا bizhub 4700P می توان گفت که در مقایسه با سایر پرینترهای رومیزی، از سرعت قابل توجهی برخوردار است.

سرعت بالا باعث افت کیفیت چاپ پرینتر بیزهاب 4700P نمی شود و با توجه به رزولوشن 1200*1200 dpi آن، تصاویر و متون چاپ شده با این دستگاه از کیفیت و خوانایی مطلوبی برخوردارند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر لیزری کونیکا مینولتا bizhub 4700P

صفحه نمایش LCD چاپگر مدل Konica Minolta bizhub 4700P امکان مدیریت راحت پرینت ها را به شما می دهد و باعث می شود تا کار با این پرینتر کونیکا مینولتا حتی برای کسانی که برای بار اول از آن استفاده می کنند، آسان و دلچسب باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره Konica Minolta bizhub 4700P

یکی از دغدغه های اصلی در کار با پرینتر، مدیریت مصرف کارتریج آن به منظور دستیابی به دوام بیشتر با کمترین هزینه است.

کارتریج به کار رفته در پرینتر تک کاره لیزری مدل Konica Minolta bizhub 4700P از ظرفیت بالایی برخوردار می باشد، خیال شما را برای مدتی طولانی از تعویض آن راحت کرده و باعث بهبود کارایی پرینتر می شود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره Konica Minolta bizhub 4700P

در چاپگر کونیکا مینولتا bizhub 4700P که از نوع پرینتر لیزری است، تونر مشکی با ظرفیت حداکثر 20000 برگ به کار رفته و برای استفاده های در حجم بالا، نیاز شما را پاسخگوست.

برای دریافت قیمت کارتریج لیزری مدل کونیکا مینولتا با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری تک کاره کونیکا مینولتا Konica Minolta bizhub 4700P

موردی که در پایان معرفی پرینتر لیزری تک کاره کونیکا مینولتا Konica Minolta bizhub 4700P باید به آن اشاره کنیم، ظرفیت کاغذ آن است که حداکثر معادل با 2300 برگ می باشد.

سینی اصلی پرینتر لیزری مشکی Konica Minolta bizhub 4700P  ظرفیت قرارگیری 550 برگ کاغذ را داراست. اما شما می توانید با توجه به شرایط و حجم کاری که قصد انجام آن را دارید از سه سینی اختیاری با ظرفیت 250 یا 550 برگی نیز استفاده کنید.

همچنین قابل ذکر است که در قسمت ورود کاغذ به سینی پرینتر لیزری به صورت دستی، می توان 100 کاغذ قرار داد.

در مجموع می توان گفت که پرینتر Konica Minolta bizhub 4700P از جمله دستگاه های با کارایی بالا و مقرون به صرفۀ موجود در بازار است.

که شما می توانید برای تهیۀ آن از طریق سایت شرکت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید و یا با واحد فروش این شرکت به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری تک کاره کونیکا مینولتا Konica Minolta bizhub 4700P



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

پرینتر ریکو SP 220Nw

قابلیت: پرینت
چاپ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه وسفید: 22 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4, B5, A5, A6, B6

معرفی پرینتر لیزری ریکو SP 220Nw

در مورد معرفی پرینتر لیزری ریکو SP 220Nw می توان گفت قابلیت استفاده به صورت رومیزی را دارد که از آن برای چاپ اسناد در حالت یک رو و به صورت سیاه و سفید می توان استفاده کرد.

 پرینتر ریکو مدل Ricoh SP 220Nw که با ابعاد 402 * 360 *165 میلی متر و وزن کمتر از 7 کیلوگرم توسط شرکت ریکو به بازار عرضه شده، برای مصارف خانگی و استفاده در ادارات کوچک و شرکت ها انتخاب مناسبی است.

معرفی پرینتر لیزری ریکو SP 220Nw

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر  لیزری تک کاره ریکو SP 220Nw

 پرینتر ریکو 220Nw در کمتر از 30 ثانیه گرم شده و در حدود 10 ثانیه اولین خروجی پرینت را ارائه می دهد.

با توجه به اینکه سرعت چاپ  پرینتر ریکو SP 220Nw معادل با 23 برگ در دقیقه می باشد، می توان گفت که این پرینتر لیزری ریکو برای مصارف در حجم پایین از سرعت قابل قبولی برخوردار است.

چاپگر RICOH SP 220NW با رزولوشن 1200 * 600 dpi از اسناد پرینت می گیرد و تصاویر و متون چاپ شده با آن از وضوح و خوانایی بالایی برخوردارند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لیزری SP 220Nw

برای اتصال  پرینتر تک کاره لیزری مشکی مدل 220NwRicoh SP   به دستگاه موردنظر خود، می توانید از پورت USB تعبیه شده بر روی بدنه آن استفاده کنید و یا از طریق کابل، در شبکه از آن بهره ببرید. 

در ادامه ی بررسی قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر لیزری تک کاره  Ricoh SP 220Nw می توان گفت که از قابلیت اتصال WiFi نیز پشتیبانی می کند؛ این ویژگی شما را قادر می سازد تا از اسناد موجود بر روی گوشی های اندرویدی و iOS خود هم به راحتی پرینت بگیرید.

ظرفیت سینی پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 220Nw برابر با 150 برگ است و حداکثر سایز کاغذ ورودی به این پرینتر لیزری معادل اندازه کاغذ A4 می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh SP 220Nw

 پرینتر لیزری مدل SP 220Nw از یک تونر مشکی با ظرفیت 700 پرینت استفاده شده است. این تونر از قابلیت تعویض برخوردار می باشد و می توان از تونرهایی با ظرفیت استاندارد (معادل با 1000 پرینت) و ظرفیت بالا (معادل با 2600 پرینت) در آن بهره برد.

توجه داشته باشید که کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری تک کاره Ricoh SP 220Nw برای دستیابی به بهترین کیفیت چاپ، همواره از تونرهای اصل و سازگار با پرینتر خود استفاده می کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh SP 220Nw

پرینتر تک کاره لیزری ریکو Ricoh SP 220Nw

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 220Nw با سیستم عامل های ویندوز (از نسخه ویستا به بعد)، مک و لینوکس سازگار است و در هنگام اتصال به کامپیوتر، درایورها به صورت اتوماتیک بر روی سیستم نصب می شوند.

از این رو آماده به کار کردن و استفاده از پرینتر ریکو SP 220Nw بسیار آسان بوده و حتی افراد تازه کار هم مشکلی برای کار با آن نخواهند داشت.

برای کسب اطلاع از قیمت و نحوه خرید پرینتر RICOH SP 220Nw با کارشناسان شرکت ایده برتر در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

پرینتر تک کاره لیزری ریکو Ricoh SP 220Nw



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

پرینتر اپسون WF-C20590

قابلیت : پرینتر، کپی، اسکنر و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 100 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 100 برگ در دقیقه
حداکثر سایز کاغذ: 13*19 اینچ

معرفی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون WF-C20590

سرعت چاپ پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-C20590 معادل با 100 برگ در دقیقه است که باعث شده این پرینتر از جمله دستگاه های سریع موجود در بازار به شمار رود.

معرفی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون WF-C20590

موتور پرقدرت و بادوام پرینتر اپسون WF-C20590 که از انواع پرینترهای جوهر افشان است، در مقایسه با پرینترهای رنگی لیزری تا 50 درصد مصرف انرژی کمتری دارد.

پرینتر جوهرافشان اپسون WF-C20590 دستگاهی چهارکاره است و از قابلیت های پرینت، کپی، فکس و اسکن برخوردار می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان اپسون WF-C20590

از جمله قابلیت های پرینتر چندکاره اپسون مدل Epson WF-C20590 می توان به پرینت اسناد موجود بر روی موبایل و قابلیت ذخیره فایل های اسکن بر روی فضای ابری اشاره کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان اپسون WF-C20590

شما می توانید این موارد را با استفاده از صفحه LCD لمسی 9 اینچی تعبیه شده بر روی این دستگاه مدیریت کنید. از دیگر قابلیت های پرینتر اپسون WF-C20590 می توان به امکان پرینت دورو، کپی رنگی و فکس به ایمیل اشاره کرد.

وضوح چاپ پرینتر جوهرافشان WF-C20590 حداکثر 2400*600 dpi است. سرعت کپی چاپگر اپسون 20590 نیز برابر با 100 صفحه رنگی و مشکی در دقیقه است و کیفیت کپی آن حداکثر معادل 1200*600 dpi می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson WF-C20590

کارتریج به کار رفته در پرینتر اپسون 20590 از نوع جوهر DuraBrite Pro است و شامل 2 کارتریج مشکی و 3 کارتریج رنگی است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson WF-C20590

ظرفیت این کارتریج ها معادل با 50000 صفحه سیاه و سفید و 50000 صفحه رنگی است.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-C20590

پرینتر Epson WF-C20590 از سیستم تغذیه خودکار ADF برای اسکنر بهره می برد و شما می توانید کامپیوتر خود را با استفاده از USB یا شبکه به این پرینتر جوهر افشان متصل کنید. همچنین امکان اتصال بی سیم و از طریق Wi-Fi نیز برای این دستگاه تعبیه شده است.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-C20590 قابلیت کپی و پرینت صفحات در اندازه حداکثر 13*19 اینچ را دارد. ضمن اینکه این دستگاه از قابلیت اسکن اتوماتیک دوروی صفحات نیز بهره می برد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-C20590

در مجموع پرینتر اپسون WF-C20590 را می توان دستگاهی برای مصارف در حجم بالا و با سرعت کارکرد مناسب دانست که برای استفاده در ادارات و محیط های تجاری انتخاب خوبی است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل Epson WF-C20590 و یا خرید پرینتر جوهر افشانبا واحد فروش شرکت ایده برتر به شماره 72037-021 تماس حاصل نمایید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-C20590



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

پرینتر اپسون WF-4630

قابلیت : پرینتر، کپی، اسکنر و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 20 برگ در دقیقه یک رو و 11 برگ در دقیقه دو رو
سرعت چاپ رنگی: 20 برگ در دقیقه یک رو و 11 برگ در دقیقه دو رو
حداکثر سایز کاغذ: 4*6 اینچ

معرفی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-4630

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-4630 با ظرفیت سینی 80 برگ کاغذ و کارکرد ماهیانه 30000 برگ، برای مصارف حجم نسبتا بالا در ادارات، محیط های تجاری و منازل کاملا مناسب است.

معرفی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-4630

پرینتر Epson WF-4630 علاوه بر پرینت، از امکان ارسال فکس، اسکن و کپی اسناد نیز بهره مند است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان اپسون Pro WF-4630

حداکثر رزولوشن چاپ پرینتر جوهرافشان اپسون WF-4630 معادل با 4800*1200 dpi است و سرعت پرینت آن برای صفحات مشکی و رنگی در حالت یک رو 20 برگ در دقیقه و در حالت دورو 11 برگ در دقیقه می باشد.

همچنین سرعت کپی چاپگر چندکاره اپسون WF-C4630 برای صفحات مشکی و رنگی معادل 19 کپی در دقیقه است.

از جمله ویژگی های کپی این پرینتر جوهر افشان می توان به قابلیت کپی دورو اتوماتیک، حالت پیش نمایش، تغییر اندازه صفحه و حذف سایه ها اشاره کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان اپسون Pro WF-4630

پرینتر چندکاره اپسون Pro WF-4630 مدل از یک اسکنر تخت با قابلیت اسکن اتوماتیک دورو و سیستم تغذیه ADF برخوردار است.

رزولوشن اسکنر این دستگاه 2400*1200 dpi و قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده بر روی کامپیوتر شخصی، سرویس های ابری و انواع حافظه های خارجی مانند هارد و فلش را دارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson Pro WF-4630

پرینتر Epson Pro WF-4630 از 4 کارتریج از نوع جوهر DURABrite® Ultra استفاده می شود. لازم به ذکر است که در این پرینتر تنها از کارتریج های اپسون می توان استفاده کرد.

ظرفیت پرینت کارتریج مشکی این دستگاه 900 صفحه است و برای جایگزینی آن از کارتریج نوع T786120 باید استفاده شود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson Pro WF-4630

کارتریج های رنگی پرینتر اپسون WF-4630 ظرفیت 800 پرینت را دارند و از نوع T786220 ،T786320 ،T786420 می باشند.

همچنین شما می توانید با استفاده از کارتریج مشکی T786XL120 از حداکثر ظرفیت پرینت معادل با حدود 2600 صفحه بهره ببرید.

کارتریج های رنگی T786XL220 وT786XL320 ،T786XL420 نیز ظرفیت پرینت رنگی پرینتر اپسون WF-4630 را تا حدود 2000 صفحه افزایش می دهند.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-4630

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-4630 که از بهترین پرینترهای جوهر افشان می باشد، از قابلیت اتصال بی سیم و از طریق Wi-Fi برخوردار است و به شما اجازه می دهد تا تصاویر موجود بر روی گوشی های هوشمند و تبلت خود را نیز پرینت بگیرید.

این دستگاه قابلیت ارسال و دریافت فکس به صورت سیاه و سفید و رنگی را نیز دارد. حافظه دستگاه فکس پرینتر چهار کاره اپسون WF-4630 برابر با 550 برگ و سرعت مودم آن 33.6 kbps می باشد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-4630

پرینتر جوهر افشان WF-4630 Epson از یک صفحه نمایش لمسی و رنگی 3.5 اینچی نیز بهره می برد که کار با آن را برای کاربران بسیار ساده و دلچسب کرده است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت پرینترهای جوهر افشان و خرید پرینتر جوهرافشان چهارکاره Epson WF-4630 با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 72037-021 تماس حاصل نمایید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-4630



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

اسپیکر 3 تیکه تسکو TS 2109

نوع اسپیکر: رومیزی
توان خروجی صدا: 10 وات
تعداد اجزا اسپیکر: 2عدد اسپیکر و 1عدد ساب ووفر
نوع رابط: پورت USB، شیار کارت حافظه، بلوتوث

معرفی اسپیکر سه تیکه تسکو TS 2109

در معرفی اسپیکر سه تیکه تسکو TS 2109 می توان آن را یک اسپیکر رومیزی مناسب پخش موسیقی برشمرد که دارای دو بلندگو و یک ساب ووفر مرکزی می باشد.

معرفی اسپیکر سه تیکه تسکو TS 2109

قابلیت اتصال هم به صورت با سیم و هم به صورت بی سیم، یکی از ویژگی های کاربردی اسپیکر رومیزی تسکو مدل TS 2109 به شمار می آید.

شما می توانید از طریق بلوتوث، به شکل بی سیم به این اسپیکر تسکو تی اس 2109 متصل شوید و یا از کابل AUX برای اتصال به آن بهره ببرید.

در کنار این موارد، شیار کارت حافظه و پورت USB نیز برای اسپیکر سه تیکه تسکو TS 2109 تعبیه شده که به شما این امکان را می دهد تا کارت حافظه میکرو SD یا هارد اکسترنال خود را به آن متصل کنید.

معرفی اسپیکر سه تیکه تسکو TS 2109

ابعاد ساب ووفر اسپیکر بلوتوث تسکو TSCO TS 2109 برابر با 103 *203 *231 میلی متر و ابعاد بلندگوهای آن 170 *75 *85 میلی متر است که باعث شده تا اسپیکر 3 تیکه تسکو TS 2109 فضای کمی را اشغال کرده و برای استفاده های رومیزی در کنار کامپیوتر کاملا مناسب باشد.

ویژگی و مشخصات اسپیکر بلوتوث TSCO TS 2109

ساب ووفر اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2109 به یک نمایشگر LED مجهز می باشد که علاوه بر ایجاد جذابیت های ظاهری، سبب استفاده راحت تر از این اسپیکر شده است.

حداکثر قدرت پخش اسپیکر 3 تیکه بی سیم تسکو  TS 2109 برابر با 1000 وات است و صدایی با وضوح 60 دسی بل را به شما ارائه می دهد.

از ویژگی و مشخصات اسپیکر بلوتوث TSCO TS 2109 می توان به توان خروجی اسپیکرمعادل با 10 وات اشاره کرد.

ویژگی و مشخصات اسپیکر بلوتوث TSCO TS 2109

قابل به ذکر است که توان خروجی ساب ووفر 5 وات و توان خروجی هر یک از بلندگوها 2.5 وات می باشد.

اسپیکر سه تیکه تسکو TS 2196 قابلیت دریافت ایستگاه های رادیویی را داراست و می توان از آن برای گوش دادن به رادیو بهره برد.

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2109

با توجه به توان خروجی و وضوح صدای پخش کننده خانگی تسکو مدل TSCO TS 210، می توان گفت که این اسپیکر بی سیم برای استفاده های معمولی کاملاً مناسب است و از کیفیت و وضوح صدای قابل قبولی برخوردار می باشد.

ویژگی و مشخصات اسپیکر بلوتوث TSCO TS 2109

اسپیکر بلوتوث رم و فلش خور TSCO TS 2109 یک ریموت کنترل نیز ارائه می شود که می تواند در کنترل راحت تر این دستگاه به شما کمک کند.

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2109 از طراحی ظاهری زیبا و عملکردی قابل قبول بهره می برد و فایل های موسیقی موجود بر روی گوشی موبایل، کامپیوتر، فلش مموری یا کارت حافظه شما را با کیفیت و وضوحی مناسب پخش می کند.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 آماده راهنمایی شما در رابطه با قیمت و نحوه خرید اسپیکر سه تکه TSCO TS 2109 هستند.

ویژگی و مشخصات اسپیکر بلوتوث TSCO TS 2109



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

اسپیکر 3 تیکه تسکو TS 2107

نوع اسپیکر: رومیزی
توان خروجی صدا: 16 وات
تعداد اجزا اسپیکر: 2عدد اسپیکر و 1عدد ساب ووفر
نوع رابط: بلوتوث ، شیار کارت حافظه ، جک 3.5 میلی متری ، پورت USB

معرفی اسپیکر سه تیکه تسکو TS 2107

اسپیکر سه تکه TS 2107 تسکو برای پخش موسیقی هم به صورت با سیم و هم به صورت بی سیم مورد استفاده قرار می گیرد.

این اسپیکر باسیم تسکو 2107 دارای دو بلندگو به ابعاد 75*92*156 میلی متر و یک ساب ووفر به ابعاد 150*140*200 میلی متر است که در هنگام پخش موسیقی باید ساب ووفر را به بلندگوها متصل نمود.

معرفی اسپیکر سه تیکه تسکو TS 2107

طراحی ظاهری زیبا، برخورداری از لامپ های LED بر روی بدنه ساب ووفر و امکان پخش موسیقی از طریق بلوتوث از جمله ویژگی های اسپیکر بی سیم تسکو TS 2107 هستند.

با معرفی قابلیت ها و ویژگی های اسپیکر بدون سیم سه تیکه تسکو 2107 در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی و مشخصات اسپیکر بلوتوث TSCO TS 2107

اسپیکر بلوتوث کامپیوتر مدل TSCO TS 2107 علاوه بر پخش موسیقی از طریق بلوتوث، قابلیت اتصال به صورت با سیم از طریق جک 3.5 میلی متری صدا را نیز دارد.

ضمن اینکه شیار کارت حافظه و پورت USB نیز بر روی آن تعبیه شده است.

این ویژگی ها به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر استفاده عادی از اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2107 در اتصال با کامپیوتر از طریق سیم یا گوشی موبایل با استفاده از بلوتوث، بتوانید فلش مموری یا کارت حافظه SD خود را نیز به صورت مستقیم به آن وصل کرده و فایل های صوتی موجود بر روی آنها را پخش کنید.

ویژگی و مشخصات اسپیکر بلوتوث TSCO TS 2107

حداکثر قدرت پخش اسپیکر سه تکه TSCO TS 2107 برابر با 1000 وات می باشد که برای یک اسپیکر رومیزی و استفاده های روزانه میزان قابل قبولی است.

این اسپیکر رومیزی تسکو TS 2107 دارای توان خروجی 16 وات است؛ به این صورت که ساب ووفر اسپیکر تسکو TS 2107 دارای توان خروجی 10 وات و توان خروجی هر یک از بلندگوهای این اسپیکر برابر با 3 وات می باشد.

اسپیکر بلوتوث برای کامپیوتر مدل TSCO TS 2107 صدایی با وضوح 85 دسی بل به شما ارائه می دهد.

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2107

اسپیکر با سیم تسکو TS 2107 علاوه بر کیفیت قابل قبول در پخش موسیقی، از ظاهری زیبا و جذاب نیز بهره می برد.

به خصوص چراغ های LED و آبی رنگ موجود بر روی بدنه subwoofer می تواند لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما چند برابر کند.

لازم به ذکر است که اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2107 از فرکانس در بازه 60 تا 18 هزار هرتز پشتیبانی می کند و قابلیت دریافت ایستگاه های رادیویی را نیز دارد.

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2107

اسپیکر بلوتوثی تسکو از ریموت کنترل هم برخوردار است که می توان از آن برای کنترل پخش موسیقی از راه دور استفاده کرد.

اسپیکر TSCO TS 2107 با قابلیت اتصال با سیم و بی سیم (از طریق بلوتوث) کارایی بالایی در پخش موسیقی دارد و یکی از اسپیکرهای رومیزی مناسب جهت استفاده های معمولی می باشد. در واقع یک پخش کننده خانگی می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از نحوه خرید اسپیکر تسکو TS 2107 با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2107



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

اسپیکر بلوتوث وایرلس تسکو 2356

وزن: 330 گرم
رابط اتصال: بلوتوث و AUX
طول عمر باتری : 300 میلی آمپر ساعت
نوع اتصال: باسیم و بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم TSCO TS 2356

اسپیکر TSCO TS 2356 از جمله اسپیکرهای قابل حمل می باشد که امکان اتصال به آن به هر دو صورت بی سیم و باسیم وجود دارد.

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم TSCO TS 2356 در ابعاد 180 * 70 *60 میلی متر و وزن 330 گرم توسط شرکت ایرانی تسکو عرضه شده است.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2356-رنگ مشکی از نظر ظاهری دارای زیبا و مدرن می باشد و در رنگ مشکی در بازار موجود است.

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم TSCO TS 2356

 اسپیکر بلوتوثی مدل TS 2356 از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد و در مقابل ضربه، فشار و خراشیدگی از مقاومت قابل قبولی دارد.

در قسمت بالایی بدنه اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو مدل TSCO TS 2356 کلیدهای عقب و جلو بردن تراک موسیقی، تنظیم صدا و پاور قرار دارد که می تواند شما را در مدیریت پخش موسیقی کمک کند.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل تسکو TS2356

برای اتصال بی سیم به اسپیکر تسکو TS 2356 باید از بلوتوث استفاده کنید.

به همین دلیل این اسپیکر قابلیت اتصال به گوشی، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دیجیتال مجهز به فناوری بلوتوث را داراست.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل تسکو TS2356

از قابلیت و کارایی های قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل تسکو TS2356 می توان به قابل حمل بودن آن،  اشاره کرد که می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

به منظور حمل راحت تر اسپیکر TSCO TS 2356، در گوشه بدنه آن محفظه ای برای اتصال بند تعبیه شده است.

بر روی بدنه اسپیکر قابل حمل تسکو TS 2356 درگاه USB، درگاه AUX و شیار کارت حافظه microSD تعبیه شده که می توان از آنها برای اتصال فلش مموری، حافظه رم و اتصال از طریق کابل استفاده کرد.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل تسکو TS2356

 اسپیکر قابل حمل تسکو TS2356 دارای ویژگی توان خروجی اسپیکر برابر با 3 وات و حداکثر بُرد بلندگوی 10می باشد.

این اسپیکر قابل حمل برای تأمین انرژی موردنیاز برای پخش فایل های صوتی، باید از باتری بهره ببرند.

باتری تعبیه شده برای اسپیکر بلوتوث TS 2356 تسکو از نوع لیتیوم یونی و قابل شارژ است و از ظرفیتی معادل با 300 میلی آمپر ساعت برخوردار می باشد که می توانید برای مدتی طولانی موسیقی های دلخواه تان را پخش کند.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل تسکو TS2356

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2356-رنگ مشکی

 اسپیکر شارژی تسکو مدل 2356 توانایی دریافت ایستگاه های رادیویی را دارد و می توان از آن برای پخش برنامه های رادیویی بهره برد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2356-رنگ مشکی به یک میکروفون داخلی مجهز بوده و شما می توانید از امکان برقراری تماس تلفنی لذت ببرید.

در رابطه با اسپیکر تسکو TS 2356 باید ذکر کرد که وضوح صدای این اسپیکر برابر با 60 دسی بل است که برای یک اسپیکر کوچک و قابل حمل، کاملا قابل توجه محسوب می شود.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید اسپیکر تسکو TS 2356 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس حاصل نمایید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2356-رنگ مشکی

 



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

موبایل هواوی Honor 8

رنگ : آبی، مشکی، طلایی، سفید
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM: چهار گیگابایت
نوع باتری: باتری لیتیوم یون با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت
پردازنده: Octa-core
سایز صفحه نمایش: 5.2 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 8

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 8

شرکت هواوی در سال 2016 در ادامه گوشی های سری آنر و پس از گوشی Honor 7، گوشی موبایل آنر 8 را به بازار عرضه کرد.

این گوشی موبایل که از صفحه نمایش فول اچ دی، قدرت پردازشی بالا و طراحی ظاهری جذاب بهره می برد، یکی از گوشی های هوشمند مناسب برای انجام کارهای روزانه و همچنین انجام بازی های گرافیکی است.

گوشی هواوی آنر 8 در چهار رنگ آبی، مشکی، طلایی و سفید ارائه شده که در ادامه به معرفی و بررسی ویژگی ها و قابلیت های آن خواهیم پرداخت.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 8

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 8

جنس بدنۀ گوشی هواوی Honor 8 از شیشه است و یک قاب فلزی دور تا دور آن را دربرگرفته است.

پنل جلویی این گوشی به دلیل اینکه صفحه نمایش حدود 72 درصد از سطح آن را پوشانده، از حاشیۀ نسبتاً کمی برخوردار است که همین موضوع جلوه زیبایی به آن بخشیده است.

در قسمت بالای پنل پشتی گوشی هواوی آنر 8 دو حسگر دوربین در کنار هم قرار گرفته اند و ظاهری متفاوت به این موبایل بخشیده اند.

گوشی موبایل Huawei Honor 8 با ابعاد 151*71.9*76 میلی متر و وزن 154 گرم ارائه شده و از جمله گوشی های خوش دست و زیبای موجود در بازار به حساب می آید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 8

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 8

صفحه نمایش 5.2 اینچی گوشی هواوی هانر 8 از وضوح و کیفیت بالایی در نمایش تصاویر و ویدئوها دارد و با توجه به تکنولوژی LTPS IPS که در آن به کار رفته، از زاویه دید وسیع و کنتراست بالایی بهره می برد.

رزولوشن صفحه نمایش موبایل هواوی Honor 8 برابر با 1080 x 1920پیکسل است که تراکم 423 پیکسل در اینچ را به شما ارائه می دهد.

شدت روشنایی صفحه نمایش گوشی هواوی هونور 8 به اندازه ای است که به راحتی می توان از آن در محیط های روشن و حتی زیر نور آفتاب نیز استفاده کرد.

گوشی Huawei Honor 8 به دو دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز با امکانات نرم افزاری مختلفی مجهز است که امکان ثبت تصاویر با کیفیت بالا را به شما می دهد.

از جمله قابلیت های دوربین های موبایل هواوی آنر 8 باید به فلش دوگانه LED، پشتیبانی از HDR و امکان ثبت عکس پانوراما اشاره کرد.

شما با استفاده از این دوربین ها قادر به ثبت ویدئو با کیفیت فول اچ دی و همچنین ثبت تصاویر صحنه آهسته با کیفیت اچ دی خواهید بود.

دوربین سلفی گوشی Huawei Honor 8 نیز از حسگری 8 مگاپیکسلی بهره می برد و می توان با استفاده از آن به عکاسی و تصویربرداری سلفی با جزئیات و کیفیت بالا پرداخت.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 8

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 8

گوشی موبایل هواوی آنر 8 به یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت مجهز است.

با توجه نوع طراحی بدنه این گوشی، امکان باز کردن آن به منظور تعویض باتری برای شما وجود ندارد.

گوشی Honor 8 هواوی از امکان شارژ سریع باتری نیز بهره می برد و شما می توانید با استفاده از یک شارژر 18 واتی در عرض 30 دقیقه تا 47 درصد گوشی خود را شارژ کنید.

در گوشی Honor 8 هواوی از تراشه Kirin 950 که مجهز به یک پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4 می باشد، استفاده شده است.

پردازنده هشت هسته ای گوشی موبایل هواوی آنر 8 از چهار هسته 2.3 گیگاهرتزی برای انجام پردازش های سنگین و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی برای افزایش کارایی بهره می برد.

با توجه به سخت افزار به کار رفته در گوشی Honor 8 هواوی، این گوشی در هنگام اجرای چند برنامه به صورت هم زمان و همچنین بازی های گرافیکی عملکرد روان و قابل قبولی دارد و کاملاً برای استفاده های روزانه و کار با اندروید مناسب است.

این گوشی موبایل اندرویدی در دو نسخه با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت عرضه شده که هر دو نسخه از حافظه رم 4 گیگابایتی بهره می برند.

ضمن اینکه شما می توانید از طریق کارت حافظه جانبی با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت، میزان حافظه گوشی خود را افزایش دهید.

سیستم عامل پیش فرض گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Honor 8 اندروید 6 (مارشمالو) است و در صورت نیاز می توانید آن را به اندروید 8 (اوریو) ارتقا دهید.

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 8

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 8

در گوشی Huawei Honor 8 می توان از یک یا دو سیمکارت در سایز نانو استفاده کرد.

البته توجه داشته باشید که محل قرارگیری سیم کارت دوم با کارت حافظه جانبی یکی است و در صورت استفاده از کارت حافظه جانبی امکان قرار دادن دو سیم کارت در گوشی وجود نخواهد داشت.

گوشی هواوی آنر 8 به حسگر اثر انگشت مجهز است که در قسمت بالایی پنل پشتی گوشی قرار دارد.

این حسگر از عملکردی قوی و بسیار سریع برخوردار بوده و تنها با یک لمس کوچک می توانید از امکانات گوشی خود استفاده کنید.

گوشی موبایل هواوی Huawei Honor 8

گوشی موبایل هواوی Huawei Honor 8

موبایل هواوی آنر 8 را می توان یک گوشی هوشمند سریع با کیفیت ساخت بالا و طراحی ظاهری جذاب دانست که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

همچنین دو دوربین اصلی و دوربین سلفی قدرتمند این گوشی با امکانات بالایی دارند، امکان ثبت تصاویر با کیفیت را به شما می دهند.

قدرت سخت افزاری گوشی Honor 8 هواوی نیز به خوبی پاسخگوی نیاز شما در استفاده های روزانه از گوشی و همچنین انجام پردازش های نسبتاً پیچیده و بازی های سنگین است.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 آماده راهنمایی شما جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید گوشی Huawei Honor 8 هستند.

گوشی موبایل هواوی Huawei Honor 8



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

موبایل نوکیا Nokia 5.1 Plus

حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM:  شش گیگابایت
نوع باتری: 3060 میلی‌ آمپر
پردازنده: Octa-core 
سایز صفحه نمایش: 5.86 اینچ

معرفی گوشی موبایل نوکیا 5.1 پلاس 

معرفی گوشی موبایل نوکیا 5.1 پلاس

گوشی نوکیا 5.1 پلاس که با نام نوکیا ایکس فایو (Nokia X5) نیز در بازار موجود می باشد، در سال 2018 توسط شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال در سه رنگ مشکی، سفید و آبی ارائه شده است.

این گوشی از قدرت پردازشی و عملکرد سریعی برخوردار بوده و برای انجام فعالیت های روزمره و همچنین اجرای برنامه های نسبتاَ سنگین و بازی های گرافیکی مناسب است.

در ادامه به معرفی و بررسی مشخصات گوشی Nokia 5.1 Plus خواهیم پرداخت.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 5.1 Plus

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 5.1 Plus

گوشی نوکیا 5.1 پلاس با بدنه ای از جنس شیشه و رنگ بدنۀ براق، از ظاهری زیبا و شیک بهره می برد.

پنل های جلویی و پشتی این گوشی موبایل از جنس شیشه هستند و فریم دور بدنه پلاستیکی است.

از جمله ویژگی های ظاهری موبایل Nokia 5.1 Plus می توان به صفحه نمایش بزرگ آن اشاره کرد که حدود 77 درصد از پنل جلویی گوشی را دربرگرفته و سبب شده تا در قسمت بالایی و پایینی آن حاشیه های کمی وجود داشته باشد.

لبه های پنل پشتی از انحنای مناسبی برخوردارند که باعث می شود تا موبایل راحت تر در دست قرار گیرد و برای استفاده های طولانی مدت مناسب باشد.

موبایل نوکیا 5.1 پلاس در ابعاد 149.5 x 72 x 8.1 میلی متر و وزن 160 گرمی به بازار عرضه شده است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی نوکیا 5.1 پلاس

صفحه نمایش و دوربین گوشی نوکیا 5.1 پلاس

گوشی نوکیا 5.1 پلاس از جمله گوشی های دو دوربینه است و از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصویر بهره می برد.

از جمله قابلیت های گوشی موبایل Nokia 5.1 Plus می توان به فلش LED، پشتیبانی از HDR و امکان ثبت تصاویر پانوراما اشاره کرد.

شما با این دوربین قادر به فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی خواهید بود.

همچنین این گوشی به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با لنز واید مجهز است.

موبایل نوکیا 5.1 پلاس از یک صفحه نمایش 5.8 اینچی با رزولوشن 720 x 1520 پیکسل و تراکم 287 بهره می برد.

این صفحه نمایش که از نوع LCD است، از تکنولوژی IPS بهره می برد که باعث شده تا رنگ ها به شکلی طبیعی و زنده توسط آن به نمایش درآیند.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Nokia 5.1 Plus

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Nokia 5.1 Plus

شرکت اچ ام دی گلوبال در گوشی Nokia 5.1 Plus از تراشۀ مدیاتک هلیو P60 بهره برده است.

این تراشه به یک پردازندۀ هشت هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز مجهز می باشد که عملکرد قابل قبولی در اجرای پردازش های معمولی و نسبتاً سنگین از خود نشان می دهد.

پردازندۀ گرافیکی گوشی موبایل نوکیا 5.1 پلاس نیز از مدل Mali-G72 است و برای اجرای بازی های گرافیکی مناسب است.

در مجموع در رابطه با گوشی نوکیا 5.1 پلاس می توان گفت که این گوشی از عملکرد نسبتاً روان و قابل قبولی برخوردار است و نیازهای روزانه شما در کار با گوشی را به خوبی پاسخگوست.

باتری به کار رفته در گوشی Nokia 5.1 Plus از نوع لیتیوم یونی می باشد و از ظرفیتی معادل با 3060 میلی آمپر ساعت بهره می برد.

توجه داشته باشید که امکان تعویض باتری گوشی نوکیا 5.1 پلاس وجود ندارد.

سیستم عامل به کار رفته در این گوشی، اندروید 8.1 (اوریو) است که با توجه به اینکه در این گوشی از اندروید خالص بهره برده شده، به راحتی می توان آن را بروزرسانی کرد و به اندروید 9 (پای) ارتقا داد.

قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 5.1 پلاس

قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 5.1 پلاس

این گوشی موبایل اندرویدی در دو نسخه 64 گیگابایتی (با 4 یا 6 گیگابایت حافطه RAM) و 32 گیگابایتی (با 3 گیگابایت حافظه RAM) ارائه شده است.

این گوشی از حافظه جانبی نیز پشتیبانی می کند و می توان از کارت حافظه میکرو اس دی تا 400GB در آن بهره برد.

گوشی نوکیا 5.1 پلاس به قطب نما، حسگر اثر انگشت، حسگر مجاورت و شتاب سنج مجهز است و قابلیت استفاده از دو سیم کارت (نانو) در آن وجود دارد.

گوشی موبایل نوکیا Nokia 5.1 Plus

گوشی موبایل نوکیا Nokia 5.1 Plus

طراحی ظاهری زیبا و بدنۀ مقاوم گوشی موبایل نوکیا 5.1 پلاس در کنار عملکرد پردازشی مناسب، سبب شده تا این گوشی از محبوبیت نسبتاً زیادی در میان کاربران برخوردار شود.

گوشی Nokia 5.1 Plus برای استفاده های معمول از موبایل کاملاً مناسب است و با عملکرد روان خود، تجربه ای دلچسب از کار با اندروید را به شما می بخشد.

گوشی نوکیا 5.1 پلاس از جمله گوشی های با کارایی بالا و مقرون به صرفه موجود در بازار است که شما می توانید برای خرید آن از طریق سایت شرکت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید.

همچنین کارشناسان این شرکت در واحد فروش به شماره 73027-021 آماده راهنمایی شما جهت اطلاع از ویژگی ها و نحوه خرید و قیمت گوشی نوکیا 5.1 پلاس هستند.

گوشی موبایل نوکیا Nokia 5.1 Plus



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

گوشی موبایل اپل آیفون XR

رنگ :ابی
حافظه داخلی: 128 گیگابایت
RAM: سه گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی با ظرفیت 2942 میلی‌ آمپر ساعت (غیر قابل تعویض توسط کاربر)
پردازنده: Hexa-core 
سایز صفحه نمایش: 6.1 اینچ

معرفی گوشی موبایل اپل iPhone XR

شرکت اپل در سپتامبر 2018 گوشی موبایل مدل Apple iPhone XR از سری گوشی های نسل دوازدهم آیفون به بازار عرضه کرد.

معرفی گوشی موبایل اپل iPhone XR

اگر بخواهیم به صورت خلاصه برخی از ویژگی های گوشی اپل iPhone XR را نام ببریم، باید به قدرت سخت افزاری، صفحه نمایش با روشنایی بالا، کیفیت مطلوب ساخت بدنه و امکانات بالای دوربین آن اشاره کنیم.

در ادامه توضیحات بیشتر گوشی موبایل اپل iPhone XR خواهیم داد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone XR

اپل در طراحی و ساخت بدنه گوشی iPhone XR از ترکیب فلز و شیشه بهره برده است.

به صورتی که جنس بدنه از شیشه می باشد و دور تا دور آن را یک قاب آلومینیومی احاطه کرده است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone XR

بدنه موبایل Apple iPhone XR مقاومت بالایی در مقابل خراشیدگی و ضربه دارد و با توجه به رنگ بندی های متنوع آن، می توان گوشی آیفون XR را یک گوشی مقاوم و با ظاهری کاربرپسند دانست.

البته وزن این گوشی حدود 194 گرم است و شاید کمی نسبت به سایر گوشی های هوشمند روز، سنگین به نظر آید. 

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iPhone XR​

گوشی iPhone 10R از یک صفحه نمایش 6.1 اینچی نوع لیکویید رتینا بهره می برد.

رزولوشن این نمایشگر LCD برابر با 1792*828 پیکسل است و از قابلیت چند لمسی نیز برخوردار می باشد.

صفحه نمایش گوشی آیفون XR تراکم 326 پیکسل در اینچ را به شما ارائه می دهد که حداکثر روشنایی آن برابر با 625 cd/m2 است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iPhone XR​

با توجه به این ویژگی ها، می توان گفت که صفحه نمایش گوشی موبایل IOS کیفیت و وضوح نسبتاً مناسبی از رنگ ها را حتی در محیط های روشن و فضاهای باز برای شما به ارمغان می آورد.

موبایل iPhone XR از یک دوربین 12 مگاپیکسلی بهره می برد که از جمله ویژگی های آن می توان به قابلیت فوکوس خودکار، لرزشگیر نوری و فلش LED چهارگانه اشاره کرد.

از بهترین امکانات گوشی موبایل تن آر دوربین سلفی 7 مگاپیکسل آن می باشد.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Apple iPhone XR

بر روی گوشی موبایل ایفون XR سیستم عامل iOS 12 نصب است که می توان آن را به ورژن 12.3 نیز ارتقا داد.

اما ویژگی متمایز کننده گوشی iPhone XR را می توان در قدرت سخت افزاری آن دانست. اپل در این گوشی از تراشۀ A12 Bionic استفاده کرده که یکی از قدرتمندترین تراشه های موجود به شمار آید.

بر روی این تراشه یک پردازنده شش هسته ای (با دو هسته با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس 1.6 گیگاهرتز) قرار دارد که کاملاً برای اجرای برنامه ها و بازی های گرافیکی مناسب به نظر می آید.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Apple iPhone XR

همچنین گوشی iPhone XR از پردازنده گرافیکی چهار هسته ای اپل بهره می برد. حافظۀ داخلی این موبایل برند آیفون XR برابر با 128 گیگابایت است.

لازم به ذکر است که این گوشی از حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند و قابلیت ارتقای حافظه برای آن امکان پذیر نیست.

در رابطه با باتری موبایل اپل آیفون XR نیز باید گفت که ظرفیت آن برابر با 2942 میلی آمپر ساعت می باشد. این باتری از نوع لیتیوم یونی و غیر قابل تعویض است.

قابلیت های گوشی موبایل اپل iPhone XR

گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 128 گیگابایت در رنگ سفید به حسگرهای تشخیص چهره، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما و فشارسنج مجهز است. همچنین با استفاده از Siri، می توانید به صورت صوتی با گوشی خود کار کنید.

قابلیت های گوشی موبایل اپل iPhone XR

از دیگر ویژگی های گوشی ایفون تن آر می توان به قابلیت شارژ سریع باتری آن اشاره کرد. به نحوی که شما با استفاده از یک آداپتور 18 واتی می توانید در عرض 30 دقیقه گوشی خود را تا 50 درصد شارژ کنید.

در مجموع در رابطه با میزان شارژدهی موبایل Apple iPhone XR باید گفت که شما با یک بار شارژ کامل گوشی قادر به 25 ساعت مکالمه و 65 ساعت گوش دادن به موسیقی هستید.

گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 128 گیگابایت در رنگ سفید

گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 128 گیگابایت در رنگ سفید یک گوشی مناسب برای اجرای برنامه های سنگین و بازی های گرافیکی است.

قدرت سخت افزاری این گوشی به حدی شما را راضی می کند که دیگر ضخامت و وزن نسبتاً بالای آن چندان به چشمتان نخواهد آمد.

گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 128 گیگابایت در رنگ سفید

به عنوان جمع بندی می توانیم بگوییم که اگر از طرفداران اپل هستید و از کار با iOS لذت می برید، گوشی iPhone XR می تواند توقعات شما را برآورده سازد.

شما می توانید برای اطلاع از ویژگی های گوشی موبایل Apple iPhone XR رنگ سفید با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 021-73027 تماس بگیرید و یا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

گوشی موبایل اپل Apple iPhone XR با ظرفیت 128 گیگابایت در رنگ سفید



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

پاور بانک تسکو 876

وزن: 500 گرم
ظرفیت باتری: 20000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، سایر دستگاه های دیجیتال
انواع پورت: 500

مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 876L

پاوربانک تسکو TP 876L از جمله شارژرهای همراه با کیفیت و پرکاربرد موجود در بازار است که از یک باتری با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت بهره می برد.

این باتری که از نوع لیتیوم-پلیمر است، از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و با یک بار شارژ کامل، می تواند تا مدتی طولانی انرژی مورد نیاز برای شارژ دستگاه های موردنظر شما را تأمین کند.

از بهترین و بارزترین مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 876L داشتن دو درگاه خروجی USB بر روی بدنه می باشد که می توان از آنها به صورت همزمان برای شارژ دو دستگاه استفاده کرد.

مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 876L

ولتاژ ورودی و خروجی در پاوربانک تسکو TSCO TP 876L با ظرفیت 20000 میلی آمپر برابر با 5 ولت است.

همچنین شدت جریان ورودی آن 2 آمپر و شدت جریان خروجی این پاور بانک به ترتیب 1.0 و 2.1 آمپر می باشد. این مشخصات بیانگر این موضوع است که می توان از شارژر همراه تسکو TP 876L، علاوه بر شارژ مدل های مختلف موبایل، برای شارژ تبلت، آیپد، دوربین های دیجیتال و موزیک پلیر نیز بهره برد.

در ساخت پاور بانک TSCO TP 876L از پلاستیک ABS و آلیاژ آلومینیوم استفاده شده و می توان گفت که این شارژر همراه در برابر ضربه، خراشیدگی و فشار از مقاومت قابل قبولی برخوردار است.

پاوربانک تسکو TSCO TP 876L با ظرفیت 20000 میلی آمپر

باتری پاوربانک تسکو TSCO TP 876L با ظرفیت 20000 میلی آمپر از طریق درگاه micro USB تعبیه شده بر روی بدنه آن شارژ می شود و برای شارژ کامل آن به 10 ساعت زمان نیاز است.

از جمله ویژگی های شارژر همراه تسکو TP 876L می توان به نمایشگر LCD آن برای نمایش وضعیت شارژ اشاره کرد. همچنین این پاور بانک تسکو 20000 به چراغ قوه نیز مجهز می باشد که بر کارایی آن افزوده است.

پاوربانک تسکو TSCO TP 876L با ظرفیت 20000 میلی آمپر

شارژر همراه تسکو در ابعاد 165*79*22.5 میلی متر و وزن 500 گرم عرضه شده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی برخوردار است.

پاور بانک تسکو مدل TSCO TP 876L با بدنه مقاوم در برابر صدمات احتمالی، کیفیت ساخت مطلوب، ظرفیت بالای باتری و شارژدهی سریع می تواند انتخاب مناسبی برای شارژ دستگاه های موردنظر شما باشد.

برای کسب اطلاع از ویژگی ها و قیمت پاوربانک قابل حمل تسکو می توانید با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

کیبورد تسکو 8009

نوع اتصال: با سیم
نوع رابط: USB
تعداد کلید: 118 عدد
ضربه پذیری کلیدها: 1 میلیون بار

معرفی کیبورد با سیم تسکو TK 8009

کیبورد تسکو 8009 در ابعاد 156*23*442 میلی متر و وزن 463 گرم توسط شرکت ایرانی تسکو به بازار عرضه شده است.

این کیبورد از نوع با سیم می باشد و به کابلی به طول 1.8 متر مجهز است. استفاده از کیبورد با سیم تسکو مدل TK 8009 بسیار آسان است و تنها کافیست کابل رابط آن را به پورت USB دستگاه موردنظر خود وصل کنید.

معرفی کیبورد با سیم تسکو TK 8009

صفحه کلید TSCO TK 8009 با بدنه مقاوم و کیفیت ساخت مطلوب، جهت استفاده در منازل، ادارات و شرکت ها ارائه شده است. در ادامه معرفی کیبورد با سیم تسکو TK 8009 در مورد مشخصات فنی توضیحات بیشتری خواهیم داد.

مشخصات فنی کیبورد کامپیوتر TSCO TK 8009

به منظور استفاده راحت تر، بر روی کلیدهای کیبورد تسکو TK 8009 حروف فارسی حک شده است.از دیگر مشخصات فنی کیبورد کامپیوتر TSCO TK 8009 می توان به دوام چاپ بسیار بالا ان اشاره کرد که به راحتی در طول زمان و استفاده های مداوم کمرنگ نمی شوند.

کیبورد باسیم تسکو TSCO TK 8009 دارای 118 کلید می باشد که از این تعداد 10 عدد آن کلید میانبر هستند و در قسمت بالایی کیبورد قرار دارند.

مشخصات فنی کیبورد کامپیوتر TSCO TK 8009

نحوه طراحی کیبورد TSCO TK 8009 به گونه ای است که کلیدها با فاصله مناسبی از یکدیگر بر روی آن قرار دارند که این امر باعث شده تا این صفحه کلید برای تایپ کارایی بالایی داشته باشد.

میزان ضربه پذیری کلیدهای کیبورد با سیم تسکو TK 8009 برابر با یک میلیون ضربه می باشد که برای مصارف خانگی و ادارای کاملاً مناسب است.

کیبورد باسیم تسکو TSCO TK 8009

استفاده از زاویه های شکسته در طراحی کیبورد باسیم تسکو TSCO TK 8009 ظاهری زیبا و متمایز به این صفحه کلید بخشیده است.

کیبورد باسیم تسکو TSCO TK 8009

با توجه به تعداد کلیدهای کیبورد TSCO TK 8009 و همچنین کلیدهای میانبر آن که سبب سریع تر انجام شدن کارهای کامپیوتری شما می شود، می توان گفت که این صفحه کلید به خوبی نیازهای روزمره شما را در کار با کامپیوتر و لپ تاپ برآورده می سازد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و ویژگی های انواع کیبورد و همچنین خرید صفحه کلید تسکو TK 8009 کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت این شرکت مراجعه کنید.

کیبورد باسیم تسکو TSCO TK 8009



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

پرینتر اپسون WF-R5190

قابلیت : پرینتر
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: یک رو 20 / دورو 11 برگ بر دقیقه
سرعت چاپ رنگی:
یک رو 20 / دورو 11 برگ بر دقیقه
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون WF-R5190

پرینتر اپسون مدل WF-R5190 از جدیدترین تکنولوژی اپسون در زمینۀ پرینت (PrecisionCore) بهره می برد.

کارتریج های قابل تعویض پرینتر جوهر افشان WF-R5190 امکان پرینت 50000 برگ در حالت حداکثر را داراست که نیاز شما را برای مدتی طولانی برآورده می سازد.

معرفی چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون WF-R5190

پرینتر جوهرافشان Epson WF-R5190 از زبان چاپ پرینتر یا PCL نیز برخوردار است که باعث می شود کاربر به راحتی از آن در شبکه استفاده کند و به چاپ اسناد با کیفیت بسیار بالا بپردازد.

طول عمر زیاد، ظرفیت بالای پرینت رنگی، کارکرد ماهیانه مناسب (تا 45000 برگ) و ظرفیت کاغذ در  پرینتر جوهر افشان مدل Epson Pro WF-R5190 سبب شده تا برای مصارف زیاد در محیط های ادارای و تجاری کاملاً مناسب باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان اپسون WF-R5190

پرینتر تک کاره اپسون WF-R5190 با سرعت 20 برگ در دقیقه برای صفحات سیاه و سفید و 11 برگ در دقیقه برای صفحات رنگی در حالت های یک رو و دورو به پرینت اسناد می پردازد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان اپسون WF-R5190

رزولوشن چاپگر جوهرافشان Epson WF-5190 برابر با حداکثر 4800*1200 dpi است که سبب شده در عین سریع بودن، کیفیت چاپ آن نیز بسیار مناسب باشد.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-R5190 از دو سینی با ظرفیت 250 برگ برای هر کدام برخوردار است؛ ضمن اینکه ظرفیت فید پشتی آن برابر با 80 برگ می باشد. 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره Epson WF-R5190

کارتریج های چاپگر جوهر افشان تک کاره مدل Epson WF-5190 از نوع جوهر DURABrite Ultra هستند و چهار کارتریج در آن تعبیه شده است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره Epson WF-R5190

توجه داشته باشید که تنها از کارتریج های ساخت شرکت اپسون برای چاپگر تک کاره پسون می توانید استفاده کنید.

برای تعویض کارتریج ها نیز می توانید مدل های R14X، R12X و R12 را تهیه کنید که ظرفیت چاپ آنها به ترتیب 50000 صفحه، 20000 صفحه و 10000 صفحه سیاه و سفید و رنگی است. 

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-R5190

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-R5190 از پورت سازگار با USB 2.0 بهره می برد و قابلیت اتصال از طریق کابل و بدون سیم به شبکه را داراست.

از جمله ویژگی های مهم پرینتر تک کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-R5190 باید به امکان اتصال بدون سیم به موبایل (با استفاده از نرم افزارهای اپسون) و پرینت اسناد موجود بر روی آن اشاره کرد.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-R5190

همچنین یک صفحه نمایش 2.2 اینچی و mono LCD بر روی پرینتر اپسون WF-R5190 تعبیه شده است.

شما می توانید برای اطلاع از ویژگی ها و قیمت انواع پرینتر جوهرافشان به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با واحد فروش این شرکت به شماره 72037-021 تماس حاصل نمایید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-R5190



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

اسپیکر 2 تیکه تسکو TS 2070

نوع اسپیکر: رومیزی
توان خروجی صدا: 5 وات
تعداد اجزا اسپیکر: 2 عدد اسپیکر
نوع رابط: با سیم

معرفی اسپیکر دو تیکه تسکو TS 2070

در معرفی اسپیکر دو تیکه تسکو  TS 2070 می توان گفت که از محصولات باسیم این شرکت می باشد. با توجه به ابعاد آن که معادل 63*73*63 میلی متر می باشد که به راحتی می توان آن را حمل نمود و از آن در کنار لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی استفاده کرد.

معرفی اسپیکر دو تیکه تسکو TS 2070

برای اتصال دستگاه مورد نظر خود به اسپیکر دو تکه باسیم تسکو TSCO TS 2070 باید از طریق جک 3.5 میلی متری اقدام کنید و برای تأمین انرژی مورد نیاز این اسپیکر می توان از کابل USB بهره برد.

از این رو می توان با متصل کردن کابل USB به لپ تاپ یا کامپیوتر، به راحتی از اسپیکر دو تیکه تسکو TS 2070 استفاده کرد و برای آماده به کار کردن آن نیازی به نصب درایور نیست.

ویژگی و کارایی های اسپیکر باسیم TSCO TS 2070

توان خروجی اسپیکر 2 تکه باسیم تسکو مدل TS 2070 معادل 5 وات است که برای مصارف معمولی، نیاز شما را پاسخ می دهد که از ویژگی های اسپیکر باسیم TS 2070 می باشد.

این اسپیکر دو تکه باسیم تسکو از وضوح صدای 70 دسی بل بهره می برد و دامنه فرکانس آن محدوده 80 هرتز تا 20 کیلوهرتز را پوشش می دهد.

ویژگی و کارایی های اسپیکر باسیم TSCO TS 2070

با توجه به ابعاد، وزن وتوان خروجی اسپیکر مدل TSCO TS 2070، می توان گفت که این اسپیکر برای استفاده در کنار لپ تاپ گزینه بسیار مناسبی می باشد.

اسپیکر رومیزی تسکو TS 2070 از دو بلندگو با رنگ مشکی و نوارهای قرمز در لبه ها تشکیل شده است.

طراحی اسپیکر کامپیوتر تسکو TS 2070 به صورت مکعبی شکل بوده و از طراحی ظاهری جذاب و کاربر پسندی برخوردار است.

اسپیکر دو تکه باسیم تسکو TSCO TS 2070

بر روی بدنه بلندگوهای اسپیکر دو تکه باسیم تسکو TSCO TS 2070 تنها دکمه کنترل حجم صدا تعبیه شده است. همچنین برای روشن کردن اسپیکر با سیم تسکو مدل TSCO TS 2070، تنها کافیست تا آن را به دستگاه موردنظر خود وصل کنید.

جنس اسپیکر TSCO TS 2070 از پلاستیک باکیفیت است که باعث شده تا این اسپیکر در مقابل ضربه و صدمات احتمالی از مقاومت نسبتاً بالایی برخوردار باشد.

اسپیکر دو تکه باسیم تسکو TSCO TS 2070

وزن اسپیکر با سیم 2 تیکه TSCO TS 2070 معادل با 230 گرم است که باعث شده به راحتی بتوان این اسپیکر را حمل کرد.

همچنین با توجه به ابعاد کوچک و نوع طراحی آن، می توان از اسپیکر TSCO TS 2070 به آسانی بر روی میزهای کوچک در کنار کامپیوتر استفاده کرد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید اسپیکر دو تکه باسیم TS 2070 تسکو با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا از طریق سایت این شرکت برای ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

اسپیکر دو تکه باسیم تسکو TSCO TS 2070



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

دستگاه کپی کانن C5560i

نوع: لیزری رنگی، ایستاده
زمان تهیه اولین کپی: 2.9 ثانیه سیاه و سفید و 4.5 ثانیه رنگی
سرعت کپی: 60 برگ در دقیقه
وضوح چاپ: 600*600 dpi

معرفی دستگاه کپی کانن C5560i

دستگاه کپی کانن Canon C5560i، دستگاهی مناسب برای استفاده در حجم بالا در کسب و کارهای مرتبط با تکثیر و چاپ کاملاً مناسب است.

این دستگاه فتوکپی چند کاره کانن C5560i علاوه بر قابلیت کپی به صورت سیاه و سفید و رنگی (در دو حالت یک رو و دورو)، از امکان پرینت، اسکن و کپی با بالاترین کیفیت نیز برخوردار است.

معرفی دستگاه کپی کانن C5560i

امنیت بالا (با قابلیت ایجاد حساب کاربری و سطح دسترسی های متفاوت برای کاربران مختلف)، کیفیت رنگ فوق العاده و سرعت بالای پرینت و کپی از جمله ویژگی های این محصول از شرکت کانن Canon می باشد. این دستگاه کپی از نوع ایستاده است.

در ادامه بیشتر به معرفی دستگاه کپی کانن C5560i خواهیم پرداخت و توضیحاتی در مورد مشخصات فنی آن خواهیم داد.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن C5560i

ظرفیت کاغذ دستگاه کپی کانن C5560i در حالت استاندارد 1200 برگ است که برای مصارف در حجم بالا کفایت می کند.

توجه داشته باشید که از تنها پس از 30 ثانیه از روشن شدن دستگاه کپی Canon C5560i، گرم می شود.

همچنین این دستگاه فتوکپی مدل Canon C5560i را می توان در حالت Sleep (خواب) نیز قرار داد که زمان گرم شدن آن پس از بیرون آمدن از حالت Sleep فقط 10 ثانیه است.

کپی Canon C5560i قادر به کپی 60 برگ در دقیقه (سایز Letter) در دو حالت رنگی و سیاه و سفید می باشد و زمان آماده کردن اولین کپی آن در حالت سیاه و سفید 2.9 ثانیه و در حالت رنگی 4.5 ثانیه برآورد شده است. با توجه به این اعداد، می توان گفت که دستگاه کپی کنون Canon از سرعت بالایی در کپی اسناد برخوردار است.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن C5560i

از دیگر قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن C5560i سرعت پرینت رنگی و سیاه و سفید با سرعت کپی آن است که یکسان و معادل با 60 برگ در دقیقه (سایز Letter) می باشد.

از دیگر ویژگی های دستگاه کپی Canon C5560i باید به رزولوشن بالای پرینت و کپی آن که حداکثر معادل با 1200*1200 dpi است اشاره کرد.

همچنین دستگاه کپی کانن حرفه ای از یک اسکنر رنگی مجهز به ADF دوجهته با ظرفیت 150 برگ کاغذ نیز برخوردار است که امکان اسکن اسناد به صورت یک رو و دورو را به شما می دهد.  

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon C5560i

ظرفیت تونرهای دستگاه کپی Canon imageRUNNER ADVANCE C5560i معادل با 69000 تصویر سیاه و سفید و 60000 تصویر رنگی است.

مواد مصرفی دستگاه کپی کانن از نوع GPR-55 می باشد که شما را برای مدت طولانی از تعویض آنها بی نیاز می کنند.

برای خرید تونر دستگاه کپی کنون Canon لطفا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon C5560i

دستگاه کپی کانن Canon C5560i

دستگاه کپی کانن Canon C5560i از حافظه رم 4 گیگابایتی و هارد دیسک داخلی 250 گیگابایتی (با قابلیت ارتقا تا 1 ترابایت) برخوردار است.

همچنین دو پورت USB 2.0 و یک پورت USB 3.0 بر روی آن تعبیه شده است. دستگاه کپی کانن C5560i از زبان چاپ پرینتر یا PCL نیز پشتیبانی می کند و قادر به پرینت گرفتن تصاویر موجود در شبکه با کیفیت بسیار بالاست.

ظرفیت خروجی کاغذ دستگاه فتوکپی Canon C5560i برابر با 250 برگ است که با استفاده از فینیشر خارجی و سینی اضافی می توان این مقدار را تا 3450 برگ نیز افزایش داد.

در مجموع دستگاه چندکاره کانن C5560i دستگاهی سریع، باکیفیت و مناسب برای کسب و کار شماست.

شما می توانید برای کسب اطلاع از ویژگی ها و نحوه خرید دستگاه کپی کانن C5560i به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با واحد فروش این شرکت به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دستگاه کپی کانن Canon C5560i



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

کارتریج تونر برادر TN-3487

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری

معرفی کارتریج تونر مشکی برادرTN-3487

شرکت برادر کارتریج مشکی برادرBrother TN-3487 را در رنگ مشکی عرضه کرده است

اگر به دنبال کارتریج تونر با کیفیت و با ظرفیت بالا برای پرینتر خود هستید، کارتریج برادرTN-3487 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. 

کارتریج تونر برادر Brother TN-3487 برای استفاده در پرینترهای HLL6400DW و MFCL6900DW طراحی شده و ظرفیت این کارتریج برابر با 20000 برگ است.

معرفی کارتریج تونر مشکی برادرTN-3487

تصاویر چاپ شده با استفاده از کارتریج مشکی TN-3487 از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. ضمن اینکه این کارتریج تونر برادر برای چاپ متن هم بسیار مناسب است و متون چاپ شده با استفاده از این تونر، خوانایی و وضوح بالایی دارند.

 کارتریج تونر برادر Brother TN-3487

ظرفیت بالای کارتریج مشکی برادر مدل TN-3487 یکی از ویژگی های متمایز کننده این کارتریج است. همان طور که اشاره شد شما با استفاده از کارتریج مدل Brother TN-3487 قادر به چاپ حدود 20000 سند هستید.

 کارتریج تونر برادر Brother TN-3487

در واقع کارتریج تونر مشکی Brother TN-3487 شما را تا مدتی طولانی از تعویض کارتریج بی نیاز می کند.

لازم به یادآوری است که از کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-3487 تنها برای چاپ اسناد به صورت سیاه و سفید می توانید بهره ببرید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارتریج تونر فابریک و فرق تونر و کارتریج می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 کارتریج تونر برادر Brother TN-3487

 



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

پرینتر اپسون Pro WF-C529R

قابلیت: پرینتر
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: یک رو 24 /دو رو 15 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: یک رو 24 /
دو رو 15 برگ در دقیقه 
رزولوشن چاپ: 1200*4800

معرفی چاپگر جوهر افشان تک کاره رنگی اپسون Pro WF-C529R 

پرینتر جوهر افشان Epson WF-C529R از جمله پرینترهای باکیفیت در زمینۀ چاپ اسناد رنگی به شمار می آید.

در ساخت پرینتر اپسون مدل Epson Pro WF-C529R از تکنولوژی PrecisionCore که از جدیدترین تکنولوژی های اپسون محسوب می شود، استفاده شده است.

چاپگر جوهرافشان اپسون WF-C529R تک کاره است و برای استفاده در منازل و ادارات می تواند گزینه مناسبی باشد.

پرینتر اپسون, پرینتر جوهر افشان اپسون, چاپگر اپسون Pro WF-C529R, پرینتر اپسون Pro WF-C529R, پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C529R

 پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C529R از زبان چاپ پرینتر یا PCL برخوردار است و به آسانی می توان از آن در شبکه استفاده کرد و به چاپ تصاویر با کیفیت بالا پرداخت. 

شما کاربران می توانید برای آگاهی از تفاوت پرینتر جوهر افشان و لیزری به قسمت مقاله ها در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

 قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان اپسون Pro WF-C529R 

 پرینتر تک کاره Pro WF-C529R  پرینتری است که در عین سرعت، تصاویری باکیفیت به شما ارائه می دهد و در سه حالت یک رو، دورو و پیش نویس می توان از آن استفاده کرد.

سرعت پرینتر جوهرافشان اپسون Epson WF-C529R در حالت یک رو 24 برگ در دقیقه، در حالت دورو 15 برگ در دقیقه و در حالت پیش نویس 34 برگ در دقیقه برای پرینت اسناد سیاه و سفید و رنگی است.

 قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان اپسون Pro WF-C529R

رزولوشن این پرینتر جوهر افشان برابر با 4800 *1200 DPI در حالت optimized می باشد.

قابلیت دیگر چاپگر اپسون Epson Pro WF-C529R  این است که شما با استفاده از نرم افزارهای اپسون و وای فای، می توانید تبلت و گوشی موبایل اندرویدی یا iOS خود را به راحتی به آن متصل کنید. 

 کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره Epson Pro WF-C529R 

مهم ترین ویژگی کارتریج های پرینتر تک کاره Epson Pro WF-C529R در ظرفیت آنهاست.

 کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره Epson Pro WF-C529R

این کارتریج که از مدل T01C و نوع جوهر DURABrite Ultra هستند، در حالت استاندارد قابلیت پرینت 10000 برگ سیاه و سفید و 5000 برگ رنگی را دارند. 

در هنگام تعویض، شما می توانید از کارتریج های مدل T01D استفاده کنید که ظرفیت آنها برابر با 50000 پرینت سیاه و سفید و 20000 پرینت رنگی است و نیاز شما را تا مدتی طولانی جوابگو می باشد.

نکتۀ مهم در رابطه با چاپگر تک کاره اپسون WF-C529R این است که این پرینتر فقط برای کار با کارتریج های ساخت اپسون ساخته شده و از کارتریج های دیگری نباید در آن استفاده کرد.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C529R 

کارکرد ماهیانه پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C529R تا 45000 برگ در ماه می رسد. هرچند خود اپسون پیشنهاد می کند که از این پرینتر برای پرینت بیش از 2500 برگ در ماه استفاده نکنید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C529R

صفحه نمایش 2.4 اینچی و رنگی، مجهز بودن به پورت USB 2.0، قابلیت اتصال وایرلس به شبکه (با رعایت مسائل امنیتی با استفاده از متدهای جدید) و پشتیبانی از تمام سیستم عامل های روز از دیگر ویژگی های پرینتر جوهرافشان Epson WF-C529R است.

شما می توانید برای کسب اطلاع از قیمت  و خرید پرینتر جوهر افشان به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا برای خرید پرینتر با واحد فروش این شرکت به شماره 72037-021 تماس حاصل نمایید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C529R



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

اسپیکر 3 تیکه تسکو TS 2196

نوع اسپیکر: رومیزی
توان خروجی صدا: 25 وات
تعداد اجزا اسپیکر: 2عدد اسپیکر و 1عدد ساب ووفر
نوع رابط: پورت USB، شیار کارت حافظه، بلوتوث

معرفی اسپیکر سه تیکه تسکو TS 2196

اسپیکر رومیزی تسکو مدل TS 2196 یک اسپیکر بلوتوثی با طراحی زیبا و سه تکه از شرکت تسکو است و با توجه به ابعاد کوچکی که دارد برای استفاده روی میز کار مناسب است.

یک اسپیکر مرغوب و با کیفیت می تواند لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما چند برابر کند.

معرفی اسپیکر سه تیکه تسکو TS 2196

معیارهای مختلفی وجود دارد که در انتخاب اسپیکر باید به آنها توجه کرد که مهم ترین آنها میزان کیفیت و وضوح صدای آن است.

اسپیکر سه تیکه تسکو TS 2196 که شامل یک ساب ووفر به ابعاد 295 * 270 * 160 میلی متر و دو باند به ابعاد 160 * 100 * 90 میلی متر است.

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2196 از جمله اسپیکرهای بی سیم می باشد که در ادامه به معرفی ویژگی ها و قابلیت های آن خواهیم پرداخت.

ویژگی و مشخصات اسپیکر بلوتوث TSCO TS 2196

 اسپیکر بلوتوث تسکو تی اس 2196 به صورت سه تکه، از طراحی ظاهری زیبا و کاربرپسندی بهره می برد که در کنار کیفیت ساخت مطلوب بدنه و بلندگوها، از جمله ویژگی های آن به حساب می آید.

شما می توانید از طریق فناوریبلوتوث، کامپیوتر، گوشی موبایل، لپ تاپ یا سایر دستگاه های دیجیتال خود را به اسپیکر تسکو TS 2196 متصل نمایید.

اگر فایل های موسیقی موردنظر شما بر روی رم SD یا فلش مموری قرار دارد، می توانید از شیار کارت حافظه یا پورت USB تعبیه شده بر روی بدنه اسپیکر سه تیکه تسکو مدل TS 2196 برای اتصال استفاده کنید.

ویژگی و مشخصات اسپیکر بلوتوث TSCO TS 2196

از این رو می توان گفت که اسپیکر 3 تیکه بی سیم تسکو  TS 2196 در زمینۀ اتصال به دستگاه های دیجیتال از انعطاف و کارایی بالایی برخوردار است.

از دیگر ویژگی های پخش کننده خانگی تسکو مدل TS 2196 می توان به دکمه های پخش موسیقی، تنظیم صدا و جلو و عقب بردن تراک موسیقی اشاره کرد که در قسمت جلویی بدنه ساب ووفر طراحی شده اند.

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2196

اسپیکر بلوتوث رم و فلش خور TSCO TS 2196 صدایی با وضوح 65 دسی بل به شما ارائه می دهد وتوان خروجی اسپیکر معادل با 25 وات است.

همچنین این اسپیکر قادر به پخش صدا در دامنه فرکانس 80 هرتز تا 20 کیلوهرتز می باشد.

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2196

همراه با اسپیکر سه تیکه بلوتوثی تسکو TSCO TS 2196 یک ریموت کنترل نیز ارائه می شود که به شما در مدیریت عملکرد دستگاه کمک می کند.

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2196 یکی از اسپیکرهای رومیزی مناسب جهت استفاده های خانگی است که از آن برای پخش برنامه های رادیویی نیز می توان بهره برد.

شما می توانید برای کسب اطلاع از نحوه خرید اسپیکر بلوتوث TSCO TS 2196 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2196

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

پرینتر اپسون SureColor T7270D

قابلیت: چاپ
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ: 201 سانتی متر مربع در ثانیه
رزولوشن چاپ: 1440*2880 dpi

معرفی پلاتر اپسون T7270D

همان طور که می دانید شرکت اپسون Epson نامی بلند آوازه در زمینه طراحی ساخت مدل های مختلف پلاتر دارد. 

اگر به دنبال یک پلاتر قدرتمند، سریع، دقیق و با کیفیت برای چاپ طرح های گرافیکی، پوسترهای تبلیغاتی، نقشه ها و نمودارهای مهندسی خود در ابعاد بسیار بزرگ هستید، پلاتر اپسون مدل T7270D می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

معرفی پلاتر اپسون T7270D

دستگاه پلاتر اپسون T7270D قادر به چاپ تصاویر به اندازه حداکثر 44 اینچ است و از سخت افزار پردازش تصویر EPSON REALOID و تکنولوژی EPSON PrecisionCore TFP در چاپ تصاویر بهره می برد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پلاتر اپسون T7270D

یکی از ویژگی هایی مهمی که پلاتر اپسون SureColor T7270D را از دیگر پلاترهای هم رده خود متمایز می کند، قابلیت پرینت از دو رول به صورت همزمان و امکان سوئیچ خودکار بین آنهاست.

شما می توانید برای برش رول از کاتر اتوماتیک تعبیه شده برای پلاتر اپسون Epson SureColor T7270D استفاده کنید و یا به صورت دستی نسبت به برش اقدام کنید.

این ویژگی به شما کمک می کند تا در زمان کمتر، تعداد بیشتری از اسناد خود را پرینت کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پلاتر اپسون T7270D

همچنین این پلاتر اپسون epson از قابلیت پرینت کاغذ به صورت ورقه های مجزا نیز علاوه بر امکان پرینت رول بهره مند است.

رزولوشن این پلاتر اپسون معادل با حداکثر 2880 * 1440 dpi و سرعت چاپ آن برای کیفیت 720*360 dpi معادل با 201 سانتی متر مربع در ثانیه و برای کیفیت 1440*720 dpi برابر با 31 سانتی متر مربع در ثانیه می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان Epson T7270D

پلاتر جوهر افشان اپسون T7270D از پنچ عدد کارتریج (دو نوع مشکی و سه رنگی) با نوع جوهر Epson UltraChrome XD استفاده می کند.

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان Epson T7270D

در زمان تعویض این کارتریج ها، شما می توانید از کارتریج های مدل T در سه ظرفیت 110 میلی لیتری، 350 میلی لیتری و 700 میلی لیتری استفاده کنید.

ظرفیت بالای کارتریج های پلاتر جوهرافشان اپسون Epson SureColor T7270D یکی از ویژگی های منحصربه فرد این دستگاه به شمار می آید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت مواد مصرفی و همچنین قیمت رول کاغذ پلاتر به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

پلاتر اپسون Epson SureColor T7270D

پلاتر رنگی اپسون مدل Epson SureColor T7270D  با تمامی سیستم عامل های روز (ویندوز و مک) سازگار است.

همچنین بر روی این پلاتر یک پورت USB 2.0 و یک پورت اترنت تعبیه شده است.

در مجموع باید گفت که پلاتر اپسون Epson SureColor T7270D یکی از قدرتمندترین و کاراترین پلاترهای فرمت بزرگ موجود در بازار است که نیاز شما را برای چاپ سریع اسناد در ابعاد بزرگ (حداکثر 44 اینچی) با دقت و کیفیت بالا برآورده می کند.

کارشناسان شرکت ایده برتر در واحد فروش به شماره 72037-021 آمادۀ راهنمایی شما عزیزان جهت کسب اطلاع از ویژگی ها و نحوۀ خرید و فروش پلاتر اپسون Epson هستند.

پلاتر اپسون Epson SureColor T7270D



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

پرینتر کانن PIXMA TS8220

قابلیت: پرینتر، اسکنر و کپی
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 15 عکس در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 10 عکس در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر سه کاره جوهر افشان کانن TS8220

پرینتر جوهر افشان کانن TS8220، با قابلیت چاپ، کپی و اسکن همراه با قیمت مقرون به صرفه تمام نیازهای شما را به عنوان یک پرینتر خانگی برطرف می کند.

با چاپگر کانن PIXMA TS8220 هر جیزی را از عکس های خانوادگی، دعوت نامه ها گرفته تا گزارشات، اسناد و بلیط های مسافرتی را می توانید به آسانی و سرعت چاپ می کند.

معرفی چاپگر سه کاره جوهر افشان کانن TS8220

پرینتر سه کاره Canon TS8220 دارای امکاناتی نظیر AirPrint، Google Cloud Print، Wi-Fi و قابلیت Cloud Printing می باشد و کاربران می توانند به راحتی محتوای خود را به صورت بی سیم چاپ کنند.

همچنین این پرینتر جوهر افشان سه کاره امکاناتی نظیر پرینت خودکار دو طرفه را نیز در اختیار کاربران می گذارد که سبب کاهش هزینه ها تا 50 درصد می شود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان کانن TS8220

پرینتر سه کاره کانن مدل PIXMA TS8220 قابلیت چاپ عکس های بدون حاشیه در ابعاد 4*6 و 7*5 را دارد.

اینپرینتر جوهر افشان کانندارای یک سینی کاغذ در جلو و یک سینی کاغذ در عقب می باشد که ظرفیت هر دو این سینی ها برابر با 100 برگ است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان کانن TS8220

در صورت استفاده از برگه های عکس این ظرفیت برای سینی عقب به 20 برگ عکس 4*6 و 10 برگ عکس 5*7 کاهش می یابد. با امکان قرار دادن برگه کاغذ در هر دو طرف می توانید بدون باز کردن سینی یا توقف عملیات چاپ در هنگام تمام شدن کاغذ از طرف دیگر پرینتر کاغذ لازم را برای چاپ قرار دهید.

شما همچنین می توانید در سینی جلو، کاغذ قرار دهید و در سینی عقب برگه مخصوص چاپ عکس و بدون تعویض و سوئیچ برگه به پرینت محتوای دلخواه خود بپردازید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سه کاره Canon PIXMA TS8220

پرینتر کانن پیکسما TS8220 از سیستم 6 مخزن جوهر متمایز بهره می برد که وضوح بالای اسناد شما را در کنار کیفیت تماشایی عکس ها تضمین می کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA TS8220، شامل مدل های PGI-280 Pigment Black Ink و CLI-281 Dye Based Ink می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سه کاره Canon PIXMA TS8220

این محصول از سری کارتریج های XL برای چاپ استفاده می کند که توان چاپ بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از  قیمت و خرید انواع کارتریج پرینتر جوهر افشان با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA TS8220

پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA TS8220 دارای یک صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی از نوع LCD می باشد که کار با این دستگاه را بسیار آسان تر می کند.

سرعت چاپ این پرینتر هم مانند سایر محصولات این سری از چاپگرهای کانن برای صفحات سیاه و سفید 15 برگ در دقیقه و برای صفحات رنگی 10 برگ در دقیقه می باشد. همچنین سرعت چاپ یک عکس 4*6 در حدود 17 ثانیه است.

پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA TS8220

رزولوشن پرینت دستگاه 1200*4800 dpi و رزولوشن اسکن دستگاه در حالت اپتیکال 800*2400 dpi می باشد.

برای اطلاع از قیمت و خرید پرینتر به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA TS8220



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

کیبورد و موس تسکو 7110W
 
نوع اتصال: بی سیم
نوع رابط: USB
تعداد کلید کیبورد: 120 عدد
دقت ماوس: 800، 1000، 1200، 1600 DPI

طراحی و مشخصات ظاهری ماوس و کیبورد تسکو  TKM 7110W

کیبورد با ماوس TSCO TKM 7110W یکی از محصولات شرکت ایرانی تسکو می باشد که برای انجام کارهای روزمره با کامپیوتر طراحی شده است.

این ماوس و کیبورد از نوع بی سیم هستند و انرژی مورد نیاز آن ها از طریق یک باتری نیم قلمی برای کیبورد و یک باتری قلمی برای ماوس تامین می شود.

طراحی و مشخصات ظاهری ماوس و کیبورد تسکو  TKM 7110W

از جمله ویژگی های طراحی ظاهری کیبورد تسکو TKM 7110W می توان به حاشیه نسبتا زیاد در قسمت پایینی و زیر کلیدها اشاره کرد که می توان از آن به عنوان استراحتگاه دست استفاده کرد.

ابعاد کیبورد بی سیم تسکو TKM 7110W برابر با 210*24*446 میلی متر و وزن آن 580 گرم می باشد. همچنین ابعاد ماوس بی سیم تسکو TKM 7110W در این مدل برابر با 108*85*40 میلی متر و وزن آن 73 گرم می باشد و طراحی آن به گونه ای است که در استفاده های طولانی مدت سبب خستگی دست ها و انگشتان نشود.

مشخصات فنی کیبورد و موس TSCO TKM 7110W

کیبورد و موس تسکو TKM 7110W تنها با اتصال دانگل وایرلس به پورت USB دستگاه موردنظر شما قابل استفاده خواهند بود و برای آماده به کار نمودن آن ها نیازی به نصب درایور نیست.

موس بی سیم TSCO TKM 7110W دارای 6 کلید شامل کلیدهای Backward، Forward و تنظیم DPI است. شما از طریق کلید تنظیم DPI می توانید میزان دقت ماوس را با توجه به شرایط بر روی یکی از حالت های 800DPI، 1000DPI، 1200DPI و 1600DPI تنظیم کرده و به کار با آن بپردازید.

مشخصات فنی کیبورد و موس TSCO TKM 7110W

حسگر اپتیکال موس بی سیم تسکو TKM 7110W به شما اجازه می دهد تا از این ماوس بی سیم بر روی سطوح مختلف مانند کاغذ، چوب، پارچه و سطوح دیگر قادر به استفاده باشید.

کیبورد و ماوس بیسیم تسکو TKM 7110W از فرکانس 2.4 گیگاهرتزی پشتیبانی می کنند و در فاصله 10 متری از دستگاه موردنظر شما قابل شناسایی هستند. کیبورد کامپیوتر تسکو TKM 7110W دارای 120 کلید شامل 8 کلید میانبر می باشد. کلیدهای میانبر در قسمت بالایی کیبورد تعبیه شده اند.

کیبورد و ماوس بی سیم تسکو TSCO TKM 7110W

از جمله ویژگی های کیبورد تسکو TKM 7110W می توان به حروف فارسی حک شده بر روی کلیدهای آن اشاره کرد. کلیدهای این کیبورد از فاصله مناسبی برخوردار هستند؛ از این رو می توان گفت که کیبورد TSCO TKM 7110W برای تایپ سریع و کدنویسی مناسب است.

کیبورد و ماوس بی سیم تسکو TSCO TKM 7110W

صفحه کلید و ماوس تسکو TKM 7110W با طراحی ظاهری مناسب، کیفیت ساخت قابل قبول و کارایی بالا، برای استفاده در منازل، ادارات، شرکت ها و محیط های آموزشی و دانشگاهی مناسب است.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 آماده راهنمایی شما در رابطه با قیمت و نحوه خرید کیبورد و ماوس بی سیم تسکو TSCO TKM 7110W هستند.

کیبورد و ماوس بی سیم تسکو TSCO TKM 7110W



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

دیتا پروژکتور اپسون EB-W05

عمر لامپ: 6000 ساعت در حالت عادی و 10000 ساعت در حالت اقتصادی
وضوح تصویر: 800*1280 WXGA
شدت روشنایی: 3300 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 15000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-W05

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W05 از تکنولوژی 3LCD برای پخش تصاویر بهره می برد و از جمله ویدئو پروژکتورهای قابل حمل و مناسب برای استفاده در جلسات، همایش ها، کنفرانس ها و کلاس های درس آموزشگاه ها و دانشگاه ها به شمار می آید.

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-W05

با توجه به شدت روشنایی پروژکتور اپسون مدل EPSON EB-W05 که معادل با 3300 انسی لومن است و رزولوشن WXGA، از این پروژکتور می توانید برای تماشای تصاویر درخشان، با کیفیت و وضوح بالا در منازل خود و حتی در اتاق های نسبتا روشن نیز استفاده کنید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-W05

با استفاده از این ویدئو پروژکتور اپسون Epson می توانید تصاویری با ابعاد 320 اینچ را بر روی پرده به نمایش درآورید.

ضمن اینکه لنز پروژکتور EB-W05 از قابلیت بزرگنمایی تصاویر تا 1.2 برابر برخوردار است و نیاز شما را برای پخش تصاویر در اندازه بزرگ و تماشای با کیفیت فیلم برآورده می کند.

کنتراست پروژکتور Epson EB-W05 در نسبت 15000:1 ارائه شده و سایه روشن های تصویر را به طور دقیق و واضح نمایش می دهد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-W05

از لحاظ پورت های ورودی و خروجی نیز ویدئو پروژکتور اپسون EB-W05 کامل است و پورت های USB 2.0 Type A و USB 2.0 Type B برای پخش تصاویر با استفاده از کابل USB و یا به صورت مستقیم از روی فلش مموری بر روی آن تعبیه شده است.

این دیتا ویدئو پروژکتور از پورت های HDMI، VGA و Composite نیز بهره می برد و شما می توانید بدون هیچ مشکلی لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و گوشی اندرویدی یا iOS خود را به آن متصل کنید.

همچنین با تهیۀ دانگل ELPAP10 اپسون، می توانید به صورت وایرلس و از طریق Wi-Fi به ویدئو پروژکتور EB-W05 متصل شده و با استفاده از برنامۀ iProjection تصاویر خود را به نمایش درآورید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W05

لامپ ویدئو پروژکتور اپسون Epson از نوع 210 وات و دارای طول عمر 6000 ساعتی در حالت عادی و 10000 ساعتی در حالت اقتصادی است.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W05 از تکنولوژی تصحیح خودکار زاویه تصویر نیز بهره می برد و تمام تکان ها و تغییر زاویه های افقی و عمودی تصویر در هنگام پخش را به صورت خودکار مدیریت می کند.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W05

پروژکتور Epson EB-W05 از قابلیت تقسیم صفحه نمایش نیز برخوردار است و می توان با استفاده از این قابلیت، تصاویر را از بیش از یک دستگاه به صورت همزمان با آن به نمایش درآورد.

اسپیکر داخلی پروژکتور اپسون EB-W05 نیز از نوع 2 وات است. شما می توانید برای کسب اطلاع از ویژگی ها و دریافت قیمت ویدئو پروژکتور سینمای خانگی با واحد فروش شرکت ایده برتر به شماره 72037-021 تماس حاصل نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W05



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

میز مدیریتی ال دار راما مدل لیبرا

جنس بدنه: آلومینیوم و MDF
جنس پایه: آلومینیوم دایکاست
نوار: pvc

طراحی و کیفیت میز مدیریتی لیبرا برند راما

ابعاد میز مدیریتی ال دار لیبرا محصول راما 75*190*200 سانتی متر و وزن آن 80 کیلوگرم است.

این میز اداری از آلومینیوم و MDF ساخته شده و از روکش ملامینه در طراحی آن استفاده شده است. همچنین جنس پایه های آن از آلومینیوم دایکاست است. از جمله ویژگی های آن می توان به قابلیت تنظیم پایه تا 3 سانتی متر و قابلیت باز شدن اشاره کرد.

میز مدیریتی لیبرا راما Rama Libera دارای ال متحرک است که بنا به درخواست مشتری می تواند با کشوی قفل مرکزی و یا کمد همراه باشد.

پایه های این میز مدیریتی نیز در رنگ بندی های متنوع و در رنگ های پودری الکترواستاتیک یا آبکاری و کروم و یا رنگ کوره ای سمباده ای عرضه می شوند.

طراحی و کیفیت میز مدیریتی لیبرا برند راما

میز مدیریتی لیبرا راما Rama Libera

طراحی میز مدیریتی لیبرا راما Rama Libera محصول شرکت ایرانی راما به گونه ای است که می تواند در محیط های اداری، دانشگاهی، کارخانجات و... به عنوان میز مدیران ارشد و میانی و یا سرپرستان واحدها مورد استفاده قرار گیرد.

میز مدیریتی لیبرا همراه با جای مخصوص کابل، شبکه و سوکت تلفن ارائه می شود که برای تعبیه این موارد در میز، باید درخواست خود را به صورت جداگانه ارائه دهید.

در ساخت این میز شرکت راما، از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است؛ به عنوان مثال مواد استفاده شده در ساخت نوار PVC آن، ساخت کشور ترکیه هستند و دستگیره ها، لولاها و قفل های آن از محصولات شرکت هفله آلمان است.

میز مدیریتی ال دار لیبرا همانطور که اشاره شد، با طراحی شیک و به روز خود، جلوه ای مدرن به محل کار و به‌ خصوص اتاق مدیران می بخشد.

در مجموع میز مدیریتی لیبرا، از جمله میزهای مرغوب و شیک موجود در بازار به شمار می رود.

برای اطلاع از قیمت این میز اداری و خرید مبلمان اداری با شماره 73027-021 تماس گیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

میز مدیریتی لیبرا راما Rama Libera



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

پرینتر اچ پی MFP M281fdw

تکنولوژی چاپ: لیزری
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
قابلیت: چاپ، کپی، اسکن و فکس
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو 22/ دو دو 12  برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: یک رو 22/ دو دو 12  برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی M281fdw

چاپگر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M281fdw از جمله بهترین پرینترهای چندکاره محصول شرکت اچ پی می باشد که برای مصارف شخصی در منازل و استفاده در ادارات با حجم کاری کم طراحی شده است.

این پرینتر لیزری چهار کاره که در دسته پرینترهای لیزری رنگی قرار دارد، از قابلیت پرینت در دو حالت یک رو و دو رو به صورت اتوماتیک، کپی، اسکن و ارسال و دریافت فکس برخوردار است.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی M281fdw

اسکنر تعبیه شده در پرینتر اچ پی MFP M281fdw از نوع تخت می باشد که قادر به اسکن اسناد با رزولوشن اپتیکال حداکثر 1200 dpi و ذخیره فایل اسکن شده در قالب های JPG، BMP، PNG، TIFF و PDF است.

پرینتر لیزری HP MFP M281fdw به یک صفحه نمایش رنگی 2.7 اینچی مجهز است که کار با این پرینتر را برای شما به آسانیِ کار با اپلیکیشن های بر روی گوشی موبایل می کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر لیزری اچ پی M281fdw

ظرفیت سینی کاغذ چاپگر لیزری اچ پی MFP M281fdw برابر با 250 برگ می باشد و این پرینتر به منبع تغذیه خودکار ADF با ظرفیت 50 برگ نیز مجهز است.

پرینتر همه کاره اچ پی MFP M281fdw با سرعت 22 برگ در دقیقه و با رزولوشن 600*600 dpi قادر به پرینت اسناد به صورت سیاه و سفید و رنگی است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر لیزری اچ پی M281fdw

همچنین این پرینتر لیزری برای اولین پرینت سیاه و سفید به 10.3 ثانیه و برای اولین پرینت رنگی به 11.7 ثانیه زمان احتیاج دارد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که پرینتر لیزری رنگی HP MFP M281fdw از سرعت و کیفیت چاپ قابل قبولی برای کارهای در حجم متوسط برخوردار است.

در رابطه با مشخصات فنی پرینتر MFP M281fdw HP در حالت کپی، باید گفت که این دستگاه با سرعت 21 کپی در دقیقه و با رزولوشن 600*600 dpi از اسناد کپی می گیرد و از قابلیت بزرگنمایی از 25 تا 400 درصد بهره مند است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره HP MFP M281fdw

در پرینتر چهار کاره HP MFP M281fdw از یک تونر مشکی و سه تونر رنگی استفاده شده است. ظرفیت تونر مشکی به کار رفته در این پرینتر برابر با 1400 برگ و ظرفیت تونرهای رنگی برابر با 1300 برگ می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره HP MFP M281fdw

این تونرها که از مدل HP 202A هستند، از قابلیت تعویض هم برخوردارند. در هنگام تعویض، می توان از تونرهای مدل HP 202X که ظرفیت بالاتری دارند استفاده کرد.

لازم به ذکر است که در چاپگر اچ پی MFP M281fdw فقط از تونرهای ساخت اچ پی می توان استفاده کرد.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M281fdw

یکی از ویژگی هایی که سبب شده تا پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M281fdw از کارایی بالایی برخوردار باشد، امکان اتصال وایرلس به صورت مستقیم است.

این ویژگی شما را قادر می سازد تا بدون نیاز به کامپیوتر، کابل یا هر دستگاه واسط دیگری به صورت مستقیم گوشی یا تبلت خود را به این پرینتر متصل نموده و از تصاویر یا فایل های متنی موجود بر روی آن ها پرینت بگیرید.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M281fdw

همچنین پرینتر اچ پی MFP M281fdw از فناوری HP ePrint هم پشتیبانی می کند که شما را قادر می سازد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه و از طریق اینترنت، از هر جایی قادر به کار با آن باشید.

از دیگر قابلیت های پرینتر HP MFP M281fdw می توان به امکان ارسال و دریافت فکس اشاره کرد. حافظه فکس این دستگاه برابر با 1300 برگ و سرعت مودم آن معادل با 33.6 kbps می باشد.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 آماده راهنمایی شما در زمینه قیمت و نحوه خرید پرینتر لیزری هستند.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M281fdw



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

پرینتر برادر DCP-T710W

قابلیت: پرینتر، اسکنر، کپی
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 12 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 10 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*6000 dpi
حداکثر سایز کاغذ: 
A4

معرفی چاپگر سه کاره جوهر افشان برادر DCP-T710W

پرینتر جوهر افشان سه کاره برادر Brother DCP-T710W دستگاهی سه کاره است و می توان از آن به منظور کپی و اسکن اسناد نیز استفاده کرد.

طراحی پرینترBrother DCP-T710W به گونه ای است که فضای کمی را اشغال می کند و برای استفاده در منازل و یا ادارات کوچک مناسب است.

معرفی چاپگر سه کاره جوهر افشان برادر DCP-T710W

با تهیه چاپگر سه کاره جوهر افشان برادر DCP-T710W دیگر نگران هزینه های اضافی برای تعویض زودهنگام کارتریج نباشید، چرا که این پرینتر از کارتریج هایی با ظرفیت چاپ بالا بهره می برد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان برادر DCP-T710W

یکی از قابلیت های پرینتر برادر مدلBrother DCP-T710W، امکان استفاده آسان از آن به صورت وایرلس در شبکه و امکان اتصال گوشی یا تبلت با استفاده مستقیم از وای فای است.

این ویژگی این امکان را به شما می دهد تا از هر جایی در منزل یا محل کار خود، قادر به پرینت اسناد مورد نظر خود باشید.

پرینتر برادر DCP-T710W قابلیت پرینت سیاه و سفید و رنگی از اسناد را به صورت یک رو دارد. حافظه این پرینتر جوهرافشان برابر با 128 مگابایت و ظرفیت کاغذ ورودی آن 150 برگ است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان برادر DCP-T710W

همچنین پرینتر جوهرافشان DCP-T710W Brother از منبع تغذیه خودکار یا ADF به ظرفیت 20 برگ نیز برخوردار است. در این پرینتر می توانید از سایزهای متفاوت کاغذ حداکثر سایز A4 بهره ببرید.

در رابطه با سرعت پرینتر سه کاره برادر DCP-T710W نیز باید گفت که در حالت پرینت تک رنگ برابر با 12 برگ در دقیقه و در حالت رنگی برابر با 10 برگ در دقیقه است.

این پرینتر جوهر افشان برادر امکان تنظیم در حالت سریع را نیز دارد که در این حالت سرعت چاپ تک رنگ آن به 27 برگ در دقیقه و سرعت چاپ رنگی آن به 23 برگ در دقیقه می رسد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سه کاره Brother DCP-T710W

همان طور که اشاره شد، کارتریج های قویِ تعبیه شده در چاپگر برادر T710W یکی از ویژگی های این پرینتر جوهرافشان به شمار می آید.

ظرفیت کارتریج های رنگی این پرینتر برابر با 5000 برگ و ظرفیت کارتریج مشکی آن برابر با 6500 برگ است و نیاز شما را تا مدتی طولانی برآورده می سازد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سه کاره Brother DCP-T710W

مخزن کارتریج های پرینتر لیزری رنگی برادر DCP-T710W در جلوی آن قرار دارد و به نحوی طراحی شده است که به راحتی قادر به تعویض کارتریج های آن باشید.

برای تعویض کارتریج ها می توانید از مدل BT5000 برای کارتریج های رنگی و مدل BTD60 برای کارتریج مشکی استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که برای دستیبابی به بالاترین کیفیت چاپ، از کارتریج های اصل استفاده کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره برادر Brother DCP-T710W

همانطور که پیش از این اشاره شد، پرینتر جوهر افشان سه کاره برادر Brother DCP-T710W دستگاهی سه کاره است و علاوه بر پرینت، امکان کپی و اسکن را نیز به شما می دهد.

پرینتر جوهر افشان سه کاره برادر Brother DCP-T710W

اسکنر تعبیه شده در پرینتر برادر DCP-T710W از نوع CIS است و از رزولوشن حداکثر برابر با 2400*1200 dpi برخوردار می باشد.

برای کسب اطلاع دقیق از ویژگی های انواع پرینترهای جوهرافشان و همچنین خرید پرینتر به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با کارشناسان این شرکت در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره برادر Brother DCP-T710W



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

موبایل سامسونگ Galaxy Grand Prime Pro SM-J250F

رنگ : مشکی، نقره ای، طلایی
حافظه داخلی: 16 گیگابایت
RAM: یک و نیم گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی با ظرفیت 2600 میلی آمپر
پردازنده: Quad-Core1.4GHz 
سایز صفحه نمایش: 5 اینچ

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Grand Prime Pro SM-J250F

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Grand Prime Pro SM-J250F

گوشی سامسونگ Pro SM-J250F در ژانویه 2018 در سه رنگ طلایی، نقره ای و مشکی به بازار عرضه شده است.

از جمله ویژگی های این گوشی موبایل می توان به ظاهر متمایز، نمایش رنگ ها به صورت طبیعی، امکان عکاسی آسان و امنیت بالا اشاره کرد که در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy Grand Prime Pro SM-J250F

طراحی و مشخصات فنی موبایل Samsung Galaxy Grand Prime Pro SM-J250F

ابعاد گوشی SM-J250F برابر با 143.8 x 72.3 x 8.4 میلی متر و وزن آن 153 گرم است.

طراحی ظاهری گوشی سامسونگ SM-J250F به نحوی است که به راحتی در دست قرار می گیرد و لبه های آن در قسمت پشت گوشی به صورت منحنی است.

لازم به ذکر است که جنس بدنه این موبایل از پلاستیک است و دور تا دور گوشی را یک قاب آلومینیومی احاطه کرده است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ  Galaxy Grand Prime Pro SM-J250F

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ  Galaxy Grand Prime Pro SM-J250F

سامسونگ در گوشی موبایل گلکسی مدل SM-J250F از صفحه نمایشی 5 اینچی از نوع Super AMOLED بهره برده که توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را داراست.

رزولوشن گوشی Samsung SM-J250F برابر با 540* 960 پیکسل و تراکم پیکسلی آن 220 پیکسل در هر اینچ می باشد که شاید چندان برای نمایش فیلم و ویدئوهای باکیفیت نتواند انتظار شما را برآورده کند.

اما با توجه به کنتراست بالای این صفحه نمایش (100,000:1) و سیستم بازسازی رنگی که سامسونگ در آن بهره برده (RGB)، می توانید از تماشای رنگ ها به صورت طبیعی و زنده لذت ببرید.

در رابطه با دوربین های گوشی گلگسی گرند پرایم پرو SM-J250F باید گفت که این گوشی از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با قابلیت فلش برخوردار است.

از جمله امکاناتی که سامسونگ در گوشی SM-J250F تعبیه کرده می توان به دکمۀ شاتر شناور آن اشاره کرد که به استفادۀ راحت تر گوشی در هنگام عکاسی کمک می کند.

همچنین شما با استفاده از دوربین گوشی موبایل Samsung SM-J250F می توانید با کیفیت فول اچ دی (1080p) به فیلمبرداری و ضبط ویدئو بپردازید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy Grand Prime Pro SM-J250F

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy Grand Prime Pro SM-J250F

در گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Grand Prime Pro SM-J250F از سیستم عامل اندروید ورژن 7.1 (Nougat) بهره برده شده که البته امکان بروزرسانی آن به اندروید 8 (Oreo) وجود دارد.

این گوشی موبایل اندرویدی با حافظۀ داخلی 16 گیگابایت و حافظۀ RAM 1.5 گیگابایتی در بازار موجود است و شما می توانید با تهیۀ حافظۀ جانبی microSD تا 256 گیگابایت، میزان حافظۀ گوشی خود را بالاتر ببرید.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Grand Prime Pro SM-J250F از یک پردازندۀ مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 1.4 GHz بهره می برد و پردازندۀ گرافیکی آن از نوع Adreno 308 است.

می توان گفت که این گوشی که برای اجرای برنامه های عادی با سرعت و کارایی بالا مناسب می باشد.

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Grand Prime Pro SM-J250F

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ  Galaxy Grand Prime Pro SM-J250F

باتری موبایل سامسونگ SM-J250F از نوع لیتیوم یونی است و ظرفیت آن معادل با 2600 میلی آمپر در ساعت می باشد.

این باتری قابل تعویض است و می تواند شارژ گوشی شما را تا حد قابل قبولی نگهداری کند.

یکی از قابلیت های گوشی Samsung SM-J250F تغییر وضعیت آسان Wi-Fi آن است.

به این معنی که این گوشی سابقۀ استفادۀ شما از وای فای را ذخیره کرده و در هنگام ورود به محدودۀ وای فای هایی که بیشتر مورد استفاده قرار داده اید، به صورت اتوماتیک وای فای گوشی را روشن می کند.

همچنین سامسونگ برای گوشی SM-J250F خود، پوشۀ امن نیز تعبیه کرده که با استفاده از آن می توانید فایل ها و تصاویر شخصی خود را از دید دیگران پنهان کنید.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Grand Prime Pro SM-J250F

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Grand Prime Pro SM-J250F

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Grand Prime Pro SM-J250F قابلیت استفاده از دو سیم کارت microSD را داراست که به صورت هم زمان یکی از آنها می تواند فعال باشد.

همچنین پورت USB این گوشی از نوع microUSB 2.0 است و به شما اجازه می دهد تا با سرعت قابل قبولی آن را به سایر دستگاه ها متصل کنید.

گوشی هوشمند Samsung SM-J250F یک گوشی مناسب برای مصارف روزمره است و از جمله گوشی های مقرون به صرفه موجود در بازار به شمار می رود.

شما می توانید برای کسب اطلاع از نحوۀ خرید گوشی های سامسونگ با واحد فروش شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Grand Prime Pro SM-J250F



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

لپ تاپ Pavilion x360 15t

سیستم عامل: Windows 10 Home 64 
پردازنده:  AMD Ryzen™ 5 3500U
سرعت پردازنده: 2.1 GHz- 3.7 GHz
ظرفیت RAM: شش گیگابایت / DDR4
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی:  AMD  Radeon™ Vega 8

معرفی لپ تاپ اچ پی Pavilion x360 15t

معرفی لپ تاپ اچ پی Pavilion x360 15t

لپ تاپ Pavilion x360 15t اچ پی از سری لپ تاپ های HP با قابلیت خم کردن 360 درجه ای است.

استفاده از این  لپ تاپ با طراحی ظاهری زیبا و بدنه ای بسیار نازک، می تواند حس استفاده از تبلت را به شما القا کند.

لپ تاپ HP Pavilion x360 15t با بهره بردن از پردازندۀ ساخت Intel و هارد SSD، یکی از لپ تاپ های مناسب برای اجرای برنامه ها با سرعت و کارایی بالاست.

طراحی و ساخت لپ تاپ اچ پی  Pavilion x360 15t  

طراحی و ساخت لپ تاپ اچ پی  Pavilion x360 15t

شاید بتوان مهمترین ویژگی طراحی لپ تاپ Pavilion x360 15t را همان قابلیت خم شدن 360 درجه ای لولاهای آن دانست.

این قابلیت این امکان را به شما می دهد تا از این لپ تاپ HP در موقعیت های مختلف استفاده کنید و نحوۀ قرارگیری آن را بنا به دلخواه خود انتخاب کنید.

از دیگر ویژگی های طراحی و ساخت لپ تاپ اچ پی Pavilion x360 15t باید به طراحی صفحه نمایش آن اشاره کرد که با کمترین میزان حاشیه و به صورت تمام صفحه طراحی شده است.

رنگ بدنه این لپ تاپ پاویلیون 15 اچ پی، نقره ای می باشد و با توجه به وزن 2 کیلوگرمی آن، از قابلیت حمل آسانی برخوردار است.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ HP Pavilion x360 15t 

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ HP Pavilion x360 15t

صفحه نمایش 15.6 اینچی لپ تاپ Pavilion x360 15t اچ پی با رزولوشن 1920* 1080 پیکسل، از قابلیت نمایش با کیفیت فول اچ دی برخوردار است.

این صفحه نمایش همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره شد، با کمترین میزان حاشیه و به صورت تمام صفحه طراحی شده که این موضوع با توجه به لمسی بودن آن، شما را قادر می سازد تا به راحتی از آن استفاده کرده و از کار با آن لذت ببرید.

از دیگر ویژگی های صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی پاویلیون Pavilion x360 15t می توان به قابلیت چندلمسی بودن آن اشاره کرد.

لپ تاپ 15 اینچ اچ پی مدل HP Pavilion x360 15t از دو اسپیکر داخلی ساخت شرکت Bang & Olufsen بهره می برد.

در این اسپیکرها از تکنولوژی مخصوص HP به منظور تقویت صدا استفاده شده و می توان آنها را برای پخش صدا با بهترین کیفیت و قدرت مناسب دانست.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ HP Pavilion x360 15t

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ HP Pavilion x360 15t

صفحه کلید لپ تاپ Pavilion x360 15t به صورت تمام صفحه طراحی شده است.

حالت جزیره ای کلیدهای کیبورد این لپ تاپ، شما را قادر می سازد تا با سرعت و دقت بیشتری به تایپ آن بپردازید.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ HP Pavilion X360 15t از نور پس زمینه بهره می برند که هم باعث زیباتر شدن لپ تاپ در هنگام کار با آن می شود و هم استفاده از آن را در فضاهای تاریک و در شب برای شما آسان می کند.

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ HP Pavilion X360 15t به رنگ خاکستری طراحی شده اند که در کنار رنگ نقره ای بدنه، جلوه ای زیبا به این لپ تاپ بخشیده اند.

سخت افزار و باتری لپ تاپ اچ پی Pavilion x360 15t  

سخت افزار و باتری لپ تاپ اچ پی Pavilion x360 15t

لپ تاپ Pavilion x360 15t اچ پی به 16 گیگابایت حافظۀ رم (دو حافظۀ 8 گیگابایتی) از نوع DDR4 و هارد یک ترابایتی، به همراه 256 گیگابایت حافظۀ SSD مجهز است.

علاوه بر این، لپ تاپ HP Pavilion x360 15t از پردازندۀ Corei7 ساخت Intel (مدل 8565U) بهره می برد.

این پردازندۀ چهار هسته ای، با محدودۀ فرکانس 1.8 تا 4.6 گیگاهرتز، از 8 مگابایت حافظۀ کش نیز برخوردار است.

با توجه به این ویژگی ها، می توان لپ تاپ 4 هسته ای اچ پی مدل HP Pavilion x360 15t را لپ تاپی قدرتمند در اجرای برنامه های سنگین دانست.

پردازندۀ گرافیکی این لپ تاپ نیز ساخت AMD و از سری Radeon 535 با 4 GB حافظه است.

در ادامۀ این بخش باید به باتری لپ تاپ Pavilion x360 15t اچ پی نیز اشاره کنیم که این باتری سه سلولی، از نوع لیتیوم یونی است و از قابلیت شارژ سریع (50 درصد در 45 دقیقه به صورت حدودی) برخوردار است.

لپ تاپ اچ پی HP Pavilion x360 15t 5TM97AV-1

لپ تاپ اچ پی HP Pavilion x360 15t 5TM97AV-1

لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل Pavilion x360 15t را می توان لپ تاپی با ظاهری زیبا و کارایی بالا دانست.

قابلیت خم شدن 360 درجه ای لولاهای آن، امکان استفاده از لپ تاپ اچ پی HP Pavilion x360 15t 5TM97AV-1 را در موقعیت تبلت به شما می دهد و سخت افزار قدرتمند به کار برده شده در آن، شما را قادر می سازد تا با خیالی آسوده به اجرای برنامه ها و کار با این لپ تاپ لمسی تاشو اچ پی بپردازید.

همچنین صفحه نمایش FHD و سیستم صوتی لپ تاپ اچ پی مدل Pavilion x360 15t، تجربه ای لذت بخش از تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی را به شما می بخشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوۀ خرید لپ تاپ اچ پی با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لپ تاپ اچ پی HP Pavilion x360 15t 5TM97AV-1



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی