.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه کاغذ نقش مهمی را در ادارات، مراکز آموزشی و بطور کلی در میان مردم بازی می کند. شاید تصور شود که با گشترس کامپیوترها استفاده از کاغذ کمتر شود اما باید توجه داشت که زمان زیادی مانده تا این اتفاق بیافتد.

به همین منظور دستگاه کپی یکی از تجهیزات پر استفاده در این روزهاست. در هر سازمان و اداره ای که قدم بگذارید، نوعی از آن را خواهید دید.

خرید دستگاه کپی توشیبا

شرکت توشیبا نیز که از بزرگان این محصول است با تولید انواع دستگاه کپی توشیبا توانسته خدمت بزرگ به همه بکند.

شما می توانید با خرید دستگاه کپی توشیبا از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید زیرا این برند معتبر سال ها ثابت کرده که جزو بهترین هاست. هنگامی که برای خرید دستگاه کپی مراجعه می کنید، معمولا تنوع در همه مراکز فروش بالاست و این موضوع تصمیم گیری را مشکل می سازد.

با وجود مرکز فروش دستگاه کپی توشیبا Toshiba می توانید آسان تر محصول خود را انتخاب نمایید زیرا بهترین مکان و فرصت برای مقایسه و کسب اطلاع از ویژگی های هر دستگاه است. پس از آن که نیازها و انتظارات خود را لیست نمودید، می توانید به یکی از مراکز فروش دستگاه کپی توشیبا Toshiba مراجعه کرده و با توجه به بودجه خود خریداری نمایید.

اگر برای استفاده های بزرگ و صنعتی نیاز دارید، مدل های ایستاده می توانند انتخاب بهتری باشند و اگر مدل های رومیزی را ترجیح می دهید، می توانید انتخاب کنید.

خرید انواع دستگاه کپی توشیبا

خرید انواع دستگاه کپی توشیبا

برای خرید انواع دستگاه کپی توشیبا شما نیاز دارید تا ابتدا حجم و اندازه کاغذهایی که روزانه قصد کپی آنها را دارید، مشخص کنید. در این حالت می توان گفت که شما نیازمند مدل های صنعتی، اداری و یا خانگی هستید.

این مرحله را می توان پله اول خرید دستگاه کپی توشیبا دانست و پس از آن امکانات اضافی دیگر را در نظر بگیرید. برخی از مدل ها حتی چندین کار را با هم انجام می دهند. برای نمونه علاوه بر کپی، قادرند تا فرایند اسکن، فکس و یا پرینت را نیز انجام دهند.

در این حالت می توان همه امکانات را در کنار هم داشت و استفاده کرد. به هر حال هر چه که باشد، بسته به نوع نیاز شما دارد که کدام را انتخاب کنید، اما موضوع مهم، کیفیت دستگاه است.

خرید انواع دستگاه کپی توشیبا

هنگامی که به دنبال خرید دستگاه کپی توشیبا هستید، می توان با اطمینان از آن بهره مند شوید، زیرا کیفیت ساخت آن همیشه ثابت شده است. مجموعه ایده برتر پارسیان به خوبی می داند که علاقمندان به این برند بسیار زیادند، به همین دلیل امکان خرید اینترنتی دستگاه کپی توشیبا را برای همه فراهم ساخته است.

ایده برتر پارسیان نمایندگی کپی (فتوکپی) توشیبا در تهران توانسته با سرمایه گذاری در این بخش، امکان مقایسه و خرید محصولات را آسان تر کند و این امکان را به طور مساوی در اختیار علاقمندان به این محصولات قرار دهد.

همچنین با خرید از این مجموعه، شما ضمانت نامه معتبر برای محصول دریافت کرده تا در هر زمانی که با مشکل مواجه شدید، این مجموعه بتواند به سرعت آن را رفع سازد.

خرید انواع دستگاه کپی توشیبا

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: خط وي‍‍ژه 73027 - 021



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 29 آذر 1397
.

سامسونگ Samsung اخیرا از محصول جدیدی رونمایی کرده است. این محصول با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد انتخاب ایده آلی برای هنرمندان خواهد بود.

نوت بوک 9 پن سامسونگ با طراحی جدید Notebook 9 Pen معرفی شد

نوت بوک 9 پن سامسونگ با طراحی جدید Notebook 9 Pen معرفی شد

نوت بوک 9 Pen سامسونگ، طراحی سبک و زیبایی دارد و شکل ظاهری آن به تناسب خواست کاربر تبدیل پذیر است. هنگام استفاده از این نوت بوک، امکان به کار بردن قلم نوری وجود دارد.

از دیگر خصوصیات منحصر به فرد نوت بوک 9 پن می توان به کارت گرافیک مجزا و باتری قدرتمند با عمر 15 ساعته اشاره کرد.

چنانچه از دنبال کنندگان اخبار روز تکنولوژی باشید، می دانید که این شرکت در نمایشگاه مصرف کنندگان که در سال گذشته برگزار شد، یک لپ تاپ به نام Notebook 9 Pen را معرفی کرد که ابعاد 13.3 اینچ داشت و در گروه لپتاپ های تبدیل پذیر و سبک قرار می گرفت.

معرفی نوت بوک 9 پن سامسونگ با طراحی جدید Notebook 9 Pen

سامسونگ اکنون این محصول فوق العاده و پرطرفدار خود را در ابعادی بزرگتر و طراحی جدیدتر به نمایش گذاشته و تمام ایرادات و اشکالاتی که در نسخه قبلی وجود داشت را اصلاح کرده است.

نوت بوک 9 پن سامسونگ دستگاهی ایده آل برای آن دسته از کاربرانی است که به سیستمی قدرتمند با وزن هر چه سبک تر نیاز دارند.

شاید بتوان گفت هنرمندان و خالقان محتوا از بهترین مشتریان این نوت بوک خواهند بود.

معرفی نوت بوک 9 پن سامسونگ با طراحی جدید Notebook 9 Pen

سامسونگ مدل به روز شده Notebook 9 Pen را در دو اندازه 13 اینچ و 15 اینچ طراحی کرده و پورت های بیشتری در بدنه لپ تاپ قرار داده است.

همچنین ظرفیت باتری آن نسبت به مدل اولیه بسیار بیشتر شده و قابلت شارژ شدن سریع نیز به آن افزوده شده است.

برای اشاره به مشخصات سخت افزاری نوت بوک 9 پن باید بگوییم که سامسونگ در ساخت این محصول از پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 استفاده کرده است.

البته اگر کاربر می تواند در صورت تمایل مدل 15 اینچی نوت بوک را سفارش دهد که مجهز به کارت گرافیک جداگانه 2 گیگابایتی انویدیا مدل جی فورس MX150 می باشد.

این در حالی است که مدل 13 اینچی نوت بوک 9 پن، تنها از کارت گرافیک مجتمع اینتل استفاده می کند.

معرفی نوت بوک 9 پن سامسونگ با طراحی جدید Notebook 9 Pen

از جمله مشخصات سخت افزاری مشترک میان نسخه 13 و 15 اینچی لپ تاپ سامسونگ، می توانیم به رم LPDDR3 و گیگا وای فای اشاره کنیم. پورت های ورودی و خروجی نوت بوک سامسونگ شامل دو درگاه تاندربولت 3، USB-C، هدفون، میکروفن و UFS/MicroSD می باشد.

لازم به ذکر است سامسونگ با قرار دادن قابلیت تشخیص چهره و اثر انگشت در Notebook 9 Pen، امنیت محصول خود را تا حد زیادی افزایش داده است.

جالب است بدانید نوت بوک 9 به آمپلی فایر هوشمند ThunderAmp مجهز شده که به همراه اسپیکرهای قدرتمند، صدا را با کیفیت بسیار بالا پخش می کند.

منبع: engadget

مطالب مرتبط:

نوت بوک Tornado F7W M، قدرتمندترین لپ تاپ جهان

تبلت گلکسی بوک 2 سامسونگ، با باتری قدرتمند 20 ساعته

قابلیت های جدید کیبورد اندرویدی سامسونگ Samsung keyboard



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 29 آذر 1397
.

جوهر سابلیمیشن HighLight

نوع جوهر: سابلیمیشن
حجم جوهر: یک لیتر
دستگاه های سازگار: مناسب هدهای اپسون 5113، DX5، DX7، اچ پی و ریکو

معرفی و بررسی جوهر ساندیسی HighLight

همان طور که می دانید یکی از مهمترین مواد مصرفی انواع مختلف چاپگر، جوهر شارژ است. در حال حاضر انواع زیادی از جوهر شارژ در بازار موجود است که هر یک با دستگاه های خاصی سازگار هستند.

هنگام خرید و استفاده از جوهر شارژ باید عوامل مختلفی را از جمله کیفیت ساخت و مرغوبیت آن در نظر داشت.

جوهر شارژ HighLight از مواد اولیه بسیار مرغوب تهیه شده و تحت لیسانس کشور آلمان می باشد.

این جوهر شارژ از نوع جوهر سابلیمیشن بوده و برای تمامی هدهای سابلیمیشن اپسون سری F و T و همچنین اچ پی مناسب است.

در ادامه بیشتر به معرفی و بررسی جوهر ساندیسی HighLight می پردازیم. این محصول ماندگاری بسیار بالایی پس از چاپ دارد و حتی پس از شستشوهای مکرر نیز، دچار افت کیفیت نخواهد شد. 

این جوهر خاصیت Fast Drying داشته و به سرعت خشک می شود. به همین دلیل برای چاپ با سرعت بالا مناسب است.

جوهر ساندیسی سابلیمیشن Highlight sublimation

جوهر سابلیمیشن HighLight Sublimation

جوهر سابلیمیشن های لایت قابلیت چاپ روی کاغذ حرارتی و همچنین چاپ مستقیم بر روی پارچه را فراهم می نماید.

لازم به ذکر است در ترکیبات آن، جوهر مشکی سفارشی Super Black به کار رفته که موجب می شود رنگ مشکی آن با کیفیتی بسیار عالی به چاپ برسد.

با استفاده از جوهر شارژ سابلیمیشن High Light Sublimation پس از چاپ، رنگ هایی شفاف و زیبا خواهید داشت که با استانداردهای اروپایی مطابقت خواهد کرد.

از دیگر ویژگی های جوهر سابلیمیشن های لایت، می توانیم به عرضه دائمی در بازار، کیفیت ثابت و پایدار و غلظت استاندارد و به صرفه اشاره نماییم.

کارشناسان ایده برتر بر این باورند که در میان مدل های متنوع جوهر شارژ در بازار، جوهر شارژ لیتری سابلیمیشن High Light با قیمت مناسبی عرضه می شود و خرید آن با توجه به ویژگی های ذکر شده، مقرون به صرفه است.

خرید جوهر شارژ سابلیمیشن High Light

چنانچه قصد خرید جوهر شارژ لیتری HighLight را دارید باید بگوییم که این محصول در بسته بندی مخصوصی عرضه می شود که به نام ساندیسی شناخته شده است.

این شیوه بسته بندی راهی مطمئن برای حفظ کیفیت جوهر می باشد.

این محصول به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب، کمترین میزان آسیب های تنفسی را به همراه خواهد داشت.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید مدل های متنوع جوهر شارژ از جمله جوهر لیتری اسکای (جوهر شارژ اسکای) وجوهر شارژ پرینتر جوهرافشان به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا از طریق تماس با شماره 73027 با واحد فروش این شرکت در ارتباط باشید.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 29 آذر 1397
.

کپی توشیبا 5008AG

نوع: ایستاده رنگی
زمان تهیه اولین کپی: 3.6 ثانیه
سرعت کپی: 50 برگ در دقیقه
وضوح چاپ : 600*2400 dpi
حافظه : 4 گیگابایت
 
دانلود درایور دستگاه کپی توشیبا Toshiba 5008A

معرفی دستگاه کپی توشیبا 5008AG

شرکت توشیبا Toshiba یک از نام های آشنا در بازار ماشین های اداری و همچنین دستگاه کپی است.

این شرکت توانسته است با عرضه محصولات با کیفیت و قدرتمند، توجه گروه زیادی از کاربران این عرصه را به خود اختصاص دهد.

معرفی دستگاه کپی توشیبا 5008AG

دستگاه کپی توشیا مدل 5008ag یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی است که قادر است اسناد مختلف را به دو صورت سیاه و سفید و رنگی کپی کند.

این دستگاه، یک ماشین چند کاره بوده و علاوه بر کپی، قابلیت اسکن و پرینت صفحات را نیز دارد.

در ادامه بیشتر به معرفی دستگاه کپی توشیبا 5008AG می پردازیم و نکاتی را در مورد قابلیت ها، کارایی های فنی و همچنین مواد مصرفی این دستگاه کپی ایستاده بیان می کنیم.

دستگاه فتوکپی توشیبا از جدیدترین کنترل کننده e-BRIDGE بهره می برد و قادر است صفحات را با کیفیت رنگ استثنایی به چاپ برساند.

قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه کپی توشیبا 5008AG

فتوکپی توشیبا5008AGبرای استفاده در فضاهایی با حجم کاری بالا مانند دفاتر فنی و ارگان های دولتی، دستگاه ایده آلی به شمار می آید.

این محصول قابلیت چاپ دورو دارد و فایل ها را با سرعت 50 برگ در دقیقه کپی می کند.

 زمان لازم برای گرم شدن کپی توشیبا 5008AG تنها 20 ثانیه است. همچنین قادر است اولین برگ کپی را پس از 3.6 ثانیه تحویل دهد.

در ادامه قابلیت ها و کارایی های فنی دستگاه کپی توشیبا5008AGمی توان به قدرت بزرگنمایی آن اشاره کرد. بازه بزرگنمایی این دستگاه معادل 25-400 درصد عنوان شده است.

کارشناسان ایده برتر بر این باورند که فتوکپی توشیبا 5008AG با قیمت مناسبی عرضه می شود و خرید آن با توجه به ویژگی ها و قابلیت های ذکر شده کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه کپی توشیبا 5008AG

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی توشیبا Toshiba 5008AG

کارتریج مدل T3008U، ماده مصرفی است که برای استفاده در دستگاه کپی Toshiba 5008AG معرفی شده است.

البته خوب است بدانید که این کارتریج در دو مدل طرح و فابریک در بازار ماشین های اداری موجود است.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی توشیبا 5008AG از ویژگی فراوانی و قیمت مناسب برخوردار است.

به این ترتیب در هزینه ها صرف جویی شده و هنگام خرید تونر دستگاه کپی توشیبا با مشکل مواجه نخواهید شد.

دستگاه کپی توشیبا Toshiba 5008AG

دستگاه کپی توشیبا Toshiba 5008AGبا نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد و به حافظه 4 گیگابایتی مجهز شده است.

از مزایای این دستگاه می توان به تحت شبکه بودن ان اشاره کرد که  در ادارات امری کاربردی می باشد. از دید مقایسه فتوکپی Toshiba 5008AG بسیار با کیفیت تر از دستگاه های هم رده خود می باشد.

برای مشاهده دیگر محصولات کپی توشیبا می توانید به بخش دستگاه کپی مراجعه کنید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه کپی توشیبامی توانید با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

دستگاه کپی توشیبا Toshiba 5008AG



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 29 آذر 1397
.

پرینتر جوهرافشان اپسون L3070
 
قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 33 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 15 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1440*5760 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
 
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره HP Officejet 2620

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L3070

پرینتر جوهر افشان سه کاره مدل EcoTank ITS L3070، چاپگری رنگی بوده و محصول شرکت اپسون می باشد. این پرینتر سه کاره قابلیت پرینت، کپی و اسکن را دارد.

این دستگاه جوهرافشان دارای مخزن جوهر می باشد که موجب می شود زمانی که جوهر کارتریج تمام شد، نیازی به تعویض کارتریج نباشد و فقط کافیس است تا جوهر مورد نیاز را در مخزن بریزید.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L3070

در ادامه معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L3070 باید گفت این پرینتر که دارای صفحه نمایشی LCD است، رزولوشن چاپی برابر با 1440*5760 dpi دارد.

این چاپگر جوهر افشان دارای شیار کارت حافظه می باشد و شما می توانید اسناد و یا تصاویری را که در کارت حافظه ذخیره کرده اید به راحتی و در کمترین زمان چاپ کنید.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اپسون ITS L3070

از ویژگی های بسیار مهم این پرینتر جوهر افشان اپسون Epson  باید به قابلیت چاپ بدون حاشیه آن اشاره کرد. همچنین توان کار ماهیانه این پرینتر برابر با 30000 برگ می باشد.

سرعت چاپ این پرینتر جوهرافشان درحالت سیاه و سفید 33 برگ در دقیقه و در حالت رنگی 15 برگ در دقیقه می باشد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اپسون ITS L3070

در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اپسون L3070 باید بگوییم که این دستگاه دارای قابلیت اتصال وای فای و وای فای دایرکت می باشد.

کارشناسان ایده برتر بر این باورند که با توجه به قابلیت ها و ویژگی های پرینتر سه کاره اپسون L3070، این محصول با قیمت مناسبی عرضه می شود و خرید آن کاملا مقرون به صرفه است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون EcoTank L3070

مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L3070 شامل 4 عدد کارتریج C13T66434A ،C13T66424A ،C13T66414A و C13T66444A می باشد.

برای توضیح بیشتر در مورد کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون Ecotank L3070، به اطلاع شما مشتریان محترم می رسانیم که هم مدل طرح و هم مدل فابریک این کارتریج در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون EcoTank L3070

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع کارتریج پرینتر جوهر افشانبا واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لازم به ذکر است با اینکه کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون Ecotank L3070 قابل شارژ هستند ولی توصیه می شود این کارتریج ها را با کارتریج های فابریک یا طرح درجه یک جایگزین نمایید.

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson EcoTank ITS L3070

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson Ecotank ITS L3070 مناسب برای دفاتر فنی، دانشجویان، ادارات و مصارف خانگی می باشد.

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson EcoTank ITS L3070

از دیگر ویژگی های چاپگر جوهرافشان اپسون 3070 می توانیم به رزولوشن اپتیکال اسکن 1200*2400 dpi و رزولوشن کپی 1200*2400 می باشد.

 فروشگاه ایده برتر پارسیان به صورت تخصصی به فروش پرینترهای جوهر افشان می پردازد و شما می توانید برای خرید پرینتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson EcoTank ITS L3070



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 29 آذر 1397
.

مانیتور ال جی 29WK600-W

نوع و سایز صفحه نمایش: 29 اینچ
رزولوشن: 1080*2560dpi
کنتراست: 1:5000.000

معرفی مانیتور ال جی 29WK600-W

در معرفی مانیتور ال جی 29WK600-W می توان به کارایی آن اشاره کرد که از سری دستگاه های حرفه ای و مناسب گیمینگ شرکت ال جی می باشد. مانیتورهای گیمینگ برای انجام بازی‌های کامپیوتری بهینه شده‌اند.

مدل 29WK600 دارای صفحه نمایش 29 اینچی می باشد.

صفحه کشیده این دستگاه هم با نسبت تصویر 21:09 نیز یکی دیگر از مزایای مهم این دستگاه به شمار می آید. از دیگر قابلیت های این مانیتور برخوردار بودن از گزینه UltraWide می باشد.

معرفی مانیتور ال جی 29WK600-W

صفحه نمایش ال جی مدل 29WK600-W دارای یک حاشیه بسیار باریک از سه جهت می باشد که باعث ایجاد تجربه تماشای نمایشگری تقریبا بدون حاشیه می‌شود.

مجهز شدن به فناوری FreeSync شرکت AMD که نقش اعمال توازن بین کارت گرافیک و مانیتور را به خوبی ایفا کن، دلیل دیگری برای ایده آل کردن نمایشگر LG 29WK600-W برای اجرای بازی های کامپیوتری است. 

معرفی مانیتور ال جی 29WK600-W

این فناوری به کاربر کمک می کند، شاهد نمایش تصاویر با کیفیت، سریع و بدون هیچ گونه خطایی باشد.

مانیتور ال جی LG 29WK600 با داشتن قابلیت Black Stabilizer می تواند میزان تاریکی در محیط بازی را بهینه کند.

طراحی و کیفیت مانیتور LG 29WK600-W

 طراحی و کیفیت مانیتور LG 29WK600-W به گونه ای است که در سری مانیتور های گیمینگ قرار می گیرد و مناسب استفاده افرادی است که به دنبال تصاویر با کیفیت هستند.

این دستگاه دارای رزولوشن 1080*2560dpi است که با رزولوشن بالایی که دارد تصاویری با کیفیت ارائه می دهد.

طراحی و کیفیت مانیتور LG 29WK600-W

که از پنل IPS برای نمایش تصاویر بهره می‌برد. به یاری پنل IPS می‌توان تصاویر را با رنگ‌های واقعی‌شان همان‌گونه که در طبیعت هستند، مشاهده کرد.

همچنین این محصول از استاندارد HDR 10 برای مشاهده کامل تصاویر، سطوح ویژه رنگ و روشنایی که بیش از قابلیت‌های مانیتورهای معمولی است پشتیبانی می‌کند.

مانیتور ال جی LG 29WK600-W

اگر قصد خرید مانیتور گیمینگ دارید، مانیتور ال جی LG 29WK600-W با قابلیت هایی که دارد محصولی حرفه ای برای استفاده گیمر ها است که به کمک آن می توان بهترین عملکرد در هنگام انجام بازی های کامپیوتری داشت.

مانیتور ال جی LG 29WK600-W

برای دریافت قیمت مانیتور ال جی و همچنین خرید آن ها می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

مانیتور ال جی LG 29WK600-W



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 29 آذر 1397
.

فیلامنت ای بی اس

میانگین دمای چاپ: 210 تا 250 درجه سانتی گراد
دمای بستر چاپ: 80 تا 110 درجه سانتی گراد

معرفی و بررسی فیلامنت ای بی اس

متریال ABS از اولین پلاستیک هایی بود که در پرینترهای سه بعدی صنعتی مورد استفاده قرار گرفت. این فیلامنت به دلیل کم هزینه بودن و خواص مکانیکی خوب، ABS هنوز یک ماده بسیار محبوب است.

این محصول که از انواع مواد مصرفی پرینترهای سه بعدی است به دلیل مقاومت در برابر ضربه و عایق بودن آن به شما اجازه می دهد تا قطعات با دوام را که برای پوشیدن مورد استفاده قرار می گیرد، چاپ کنید.

معرفی و بررسی فیلامنت ای بی اس

در ادامه معرفی و بررسی فیلامنت ای بی اس باید گفت که چاپ با این محصول باعث به وجود آمدن بوی قوی با بخار می شود که در صورت مقادیر زیاد می تواند مضر باشد. برای جلوگیری از این مسئله می توانید چاپگر را در یه محل با تهویه مناسب قرار دهید.

البته باید گفت که پرینترهای سه بعدی جدید ممکن است که یک سیستم فیلتر هوای جداگانه یا فیلتر HEPA داشته باشد که بتواند این گازها را به درستی از منبع حذف کند.

فیلامنت ای بی اس ABS

فیلامنت ای بی اس ABS در پرینتر های سه بعدی همچنین یک دمای انتقال حرارت بالاتری دارد، بدین معنا که مواد می توانند قبل از شروع به تغییر شکل در برابر حرارت بیشتری مقاومت کنند.

این مسئله باعث می شود تا متریال ABS برای برنامه های کاربردی در فضای باز یا درجه حرارت بالا مناسب باشد.

فیلامنت ای بی اس ABS

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به دوام بالا، استحکام بالا، کیفیت بهتر در محفظه چاپ محصول، نیاز به بستر گرم شونده و همچنین انقباض بالا اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت و خرید فیلامنت ABS می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 29 آذر 1397
.

لپ تاپ ایسوس X541

سیستم عامل: فاقد سیستم عامل
پردازنده: Intel Core i7 7500U
سرعت پردازنده: 3.50 گیگاهرتز 
ظرفیت RAM : هشت گیگابایت / DDR4
هارد دیسک: 1 ترابایت
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce 920MX
 

معرفی لپ تاپ ایسوس X541UV

لپ‌ تاپ X541UV از جمله مدل‌های سری VivoBook Max شرکت ایسوس است.

در معرفی لپ تاپ ایسوس X541UV می توان گفت از جمله لپ تاپ های کارآمد با قیمت مناسب می باشد که با کاربری مالتی مدیا و استفاده های روزانه کاربرد مورد توجه قرار گرفته اند.

معرفی لپ تاپ ایسوس X541UV

در لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook Max X541UV از تکنولوژی‌های اختصاصی ایسوس از جمله Splendid و Eye Care استفاده شده است که مانع خسته‌شدن چشم می‌شود.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس X541UV

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس X541UV  به گونه ای است که با توجه به وزن 2 کیلوگرمی که دارد به راحتی قابل حمل باشد.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس X541UV

بدنه‌ی لپ تاپ X541UV با اینکه کاملا از پلاستیک ساخته شده؛ با طراحی منحصر به فردی که دارد بسیار به لپ‌تاپ‌های فلزی و رده‌بالا شبیه است.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ ایسوس X541UV

صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچ می باشد و از پنل TN استفاده می کند.

صفحه نمایش براق در لپ تاپ ایسوس X541UV  یکی از معایب این لپ تاپ به شما می رود چرا که در فضای بیرون و نور زیاد، کارکردن با سری X را مشکل می‌کند.

معرفی لپ تاپ ایسوس X541UV

بلندگوهای سری X541 هم به فناوری انحصاری SonicMaster مجهز هستند که صدای بلند، باکیفیت و شفافی را تولید می‌کنند.

در کل می توان گفت صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ ایسوس X541UV، این لپ تاپرا گزینه مناسبی برای گوش کردن به موسیقی یا تماشا کردن فیلم می کند.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ایسوس X541UV

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ایسوس X541UV همانند سایر اعضای سری X، از نوع جزیره‌ای می‌باشد. چیدمان کیبورد با کلیدهای جدا ازهم این محصول، ارگونومیکی آن را افزایش می دهد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ایسوس X541UV

برای کلیدهای F1 تا F12، یک سری وظایف ثانویه در نظر گرفته شده که همراه با نگه‌داشتن کلید Function یا همان Fn، میانبری برای کم و زیاد روشنایی نمایشگر و فعال یا غیرفعال کردن صدای بلندگوها و تاچ‌پد ایجاد می شود.

 کیبورد X541 فاقد نور پس‌زمینه است اما حساسیت تاچ‌پد آن بالا بوده بعلاوه از فرمان‌های چندلمسی هم پشتیبانی می‌کند.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس X541UV

در مورد سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس X541UV می توان به این موارد اشاره داشت که در این لپ تاپ از پردازنده  Core i7 7500U استفاده است.

همچنین دارای 8 گیگابایت رم می باشد که در مقایسه با لپ تاپ های مخصوص بازیدیگر در حد متوسط می باشد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس X541UV

باتری سه‌سلولی لیتیوم-یون این دستگاه‌، بسته به نوع پردازنده‌ی مرکزی و پردازنده‌ی گرافیکی، برای مرورگری اینترنت با Wi-Fi حدودا سه تا چهار ساعت کافی است.

ایسوس X541 تنوع کاملی از درگاه های ارتباطی را دارد به علاوه، درایو نوری دارد و کارت‌خوان هم در آن تعبیه شده است.

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UV

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UV ترکیب مناسبی از قیمت و کارآیی همچنین بهره وری  پردازنده سبک وزن بودن، نسل هفتم اینتل،  رم پر سرعت DDR4، نمایشگر Full HD LED و پورت قدرتمند  USB-C از جمله ویژگی های مثبت این دستگاه هستند.

البته این دستگاه هم مانند سایر لپ تاپ ها کامل نیست و با معایبی همراه است.

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UV

خرید و قیمت لپ تاپ ایسوس ASUS X541UV برای افرادی که به برند ایسوس علاقه دارند و می خواهند با کمترین هزینه صاحب یکی از لپ تاپ های خوش ساخت و با کیفیت ایسوس شوند مناسب است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لپ تاپ ایسوس ASUS X541UV



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 29 آذر 1397
.

فیلامنت پی ال ای

میانگین دمای چاپ: 190 تا 230 درجه سانتی گراد
دمای بستر چاپ: 60 تا 80 درجه سانتی گراد

معرفی و بررسی فیلامنت پی ال ای

متریال PLA یکی از محبوب ترین مواد مورد استفاده در پرینتر سه بعدی است. این محصول متریال پیش فرض برای اکثر پرینترهای 3D مبتنی بر اکستروژن است. زیرا می توان آن را در یک دمای پایین چاپ کرد و نیازی به تخت داغ ندارد.

متریال PLA که از انواع مواد مصرفی پرینترهای سه بعدی می باشد اولین ماده است که برای یادگیری در مورد چاپ سه بعدی استفاده می شود زیرا چاپ آن آسان و بسیار ارزان است. همچنین قطعات چاپ شده را میتوان به راحتی استفاده کرد.

معرفی و بررسی فیلامنت پی ال ای

در ادامه معرفی و بررسی فیلامنت پی ال ای باید گفت که چاپ با این فیلامنت یکی از رشته های سازگار با محیط زیست در بازار است.

فیلامنت PLA از محصولات زراعی مانند ذرت و نیشکر ساخته شده است و قابل تجدید و مهمتر از همه زیست تخریب پذیر است.

فیلامنت پی ال ای PLA

از ویژگی های فیلامنت پی ال ای PLA در پرینترهای سه بعدی می توان به خطادهی کمتر حین پرینت، دوام و استحکام مناسب و انقباض کم اشاره کرد.

همچنین این فیلامنت پرینتر سه بعدی که فاقد گازهای مخرب می باشد گیاهی بوده و دوستدار محیط زیست می باشد.

فیلامنت پی ال ای PLA

فیلامنت PLA مناسب برای مدل سازی قطعات صنعتی، مجسمه و تندیس، لوگو و ظروف غذایی می باشد.

برای اطلاع از قیمت و خرید فیلامنت PLA می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 29 آذر 1397
.

فیلامنت پی وی ای

میانگین دمای چاپ: 180 تا 230 درجه سانتی گراد
دمای بستر چاپ: 45 درجه سانتی گراد

معرفی و بررسی فیلامنت پی وی ای

فیلامنت PVA که از انواع مواد مصرفی پرینترهای سه بعدی است معمولا به دلیل توانایی حل شدن آن در آب شناخته می شود و اغلب به عنوان ماده حمایت کننده برای چاپ مرکب استفاده می شود.

متریال PVA یا پلی وینیل الکل یک پلیمر نرم و زیست تخریب پذیر است که بسیار حساس به رطوبت می باشد. هنگامی که این فیلامنت در معرض آب قرار می گیرد، متریال محلول شده و موجب می شود تا مواد ساختاری مفید برای چاپ سه بعدی داشته باشد.

معرفی و بررسی فیلامنت پی وی ای

در ادامه معرفی و بررسی فیلامنت پی وی ای باید گفت که برای چاپ اشکال پیچیده و آن هایی که دارای حفره های محصور شده اند می توان از ساپورت PVA استفاده کرد.

فیلامنت PLA همچنین می تواند به عنوان یک متریال مدل مورد استفاده قرار گیرد. اگر نیاز به ساخت نمونه های سریع وجود داشته باشد، از آنجا که این فیلامنت به آب واکنش نشان می دهد ذخیره سازی فیلامنت ها در یک مخزن بدون رطوبت اجباری است.

فیلامنت پی وی ای PVA

فیلامنت پی وی ای PVA در پرینترهای سه بعدی به دلیل اینکه آب را از هوا جذب می کند، ممکن است که در حین چاپ باعث تشکیل حباب و ترک شود، که موجب خرابی کیفیت و مقاومت پایانی می شود.

هنگامی که کار شما با متریال PVA تمام می شود مطمئن شوید که آن ها را از چاپگر خود برداشته اید. باید فیلامنت را در ظرف های محکم همراه با خشک کن برای حذف رطوبت از مخزن قرار دهید.

فیلامنت پی وی ای PVA

میانگین دمای چاپ برای فیلامنت PVA از 180 تا 230 درجه سانتی گراد می باشد و وزن این محصول نیز برابر با یک کیلوگرم است. این محصول برای استفاده در پرینتر سه بعدی دو نازل به عنوان ساپورت فیلامنت ABS مناسب است.

برای اطلاع از قیمت و خرید فیلامنت PVA می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 29 آذر 1397
.

پرینتر جوهرافشان اچ پی C510
قابلیت: پرینتر
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 15 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 8 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ:
A3-A4-A5
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان سه کاره اچ پی HP PSC C510

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی C510

پرینتر جوهرافشان HP PSC Photosmart estation C510 در طراحی زیبایی که دارد یک پرینتر سه کاره محسوب می شود که توانایی چاپ، کپی و اسکن با کیفیت را دارد.

پرینتر سه کاره جوهر افشان اچ پی مدل C510 در ابعاد 247*499*389 میلی متر و با وزن 8 کیلوگرم تولید شده است.

 این مدل از پرینترها به علت دقت و سرعت بسیار بالا و همچنین عمر و کارایی بیشتر برای استفاده در ادارات و مصارف خانگی ایده آل می باشند.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی C510

پرینتر اچ پی مدل C510 یک دستگاه چاپگر جوهر افشان است که تصاویر با جزئیات دقیق و فوق العاده ای را به چاپ می رساند.

در ادامه به معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی C510 می پردازیم و نکاتی را در مورد قابلیت ها و مواد مصرفی این دستگاه بیان می کنیم.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی C510

 چاپگر اچ پی C510 دارای یک سینی کاغذ با ظرفیت 100 برگ کاغذ می باشد.

پرینتر C510 با رزولوشن 600*1200 dpi از دستگاه های چاپ با کیفیت محسوب می شود.

این پرینترقابلیت چاپ دو رو دارد و همچنین دارای یک صفحه‌نمایش LCD است که استفاده کاربر را آسان تر می کند.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اچ پی C510

این مدل پرینتر جوهر افشان اچ پی قادر است اسناد را به دو صورت رنگی و سیاه و سفید چاپ کند.

پرینتر سه کاره HP PSC Photosmart estation C510 یکی از بهترین پرینتر های جوهرافشانمی باشد که قابلیت چاپ در سایزهای A3-A4-A5 را دارد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اچ پی C510

برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اچ پی C510 باید بگوییم سرعت چاپ رنگی برابر با 8 برگ در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید 15 صفحه می باشد.

با توجه به این قابلیت ها چاپگر سه کاره اچ پی C510 دارای طراحی مناسبی می باشد و فضای چندانی را بر روی میز کامپیوتر اشغال نمی‌کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی C510

مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان HPC510 شامل 5 کارتریج جوهر HP 564 است.

به اطلاع شما مشتریان محترم می رسانیم که هم مدل طرح و هم مدل فابریک این کارتریج در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی C510

 همچنین کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی C510 قابل شارژ هستند ولی توصیه می شود این کارتریج ها با کارتریج های فابریک یا طرح درجه یک جایگزین شوند.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP PSC C510

پرینتر جوهرافشان سه کاره اچ پی HP PSC C510امکان چاپ اسناد و عکس ها با استفاده از WiFi و همچنین از طریق پورت اتصالی USB 2.0 و Ethernet فراهم می کند.

پرینتر جوهرافشان HP PSC Photosmart estation C510 به نحوی طراحی شده است تا با ابعاد کوچک و قابلیت های بالا بیشترین بهره وری را داشته باشد.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP PSC C510

اسکنر طراحی شده در این محصول بسیار هوشمندانه بوده و قابلیت کشیدن کاغذ به داخل را دارد علاوه براین اسکرول روی آن، با هر نوع کاغذی سازگار است.

 فروشگاه ایده برتر پارسیان به صورت تخصصی به فروش پرینترهای جوهر افشان می پردازد و شما می توانید برای خرید پرینتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP PSC C510



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 آذر 1397
.

جوهر شارژ لیتری اکوسالونت

نوع جوهر: جوهر شارژ
حجم جوهر: 1000 ml
دستگاه های سازگار: مناسب دستگاه های دارای هد DX5 و DX7

معرفی و بررسی جوهر شارژ لیتری اکوسالونت Circo Color

جوهر شارژ یکی از مهمترین مواد مصرفی دستگاه های چاپ می باشد. این جوهرها تاثیر زیادی روی محیط زیست و سلامتی انسان دارند به همین علت باید با دقت زیادی انتخاب شوند.

جوهرهای اکوسالونت در مقایسه با جوهر سالونت با غلظت بیشتری ساخته می شوند. همچنین قدرت جذب این جوهرها افزایش یافته که موجب صرفه جویی در مصرف تا 40% می شود.

یک شرکت تایوانی، نمونه بسیار با کیفیتی از جوهر شارژ اکوسالونت را با نام تجاری Circo Color تولید کرده است. لازم به ذکر است در ساخت این نوع جوهر Eco solvent از مرغوب ترین مواد اولیه آلمانی بهره گرفته شده است.

جوهرشارژ اکوسالونت Circo Color ماندگاری خوبی دارند و در سه مدل مختلف با ماندگاری 1 ساله، 2 ساله و 3 ساله عرضه می شوند.

در ادامه نکات بیشتری را برای معرفی و بررسی جوهر شارژ لیتری اکوسالونت Circo Color بیان می کنیم.

جوهر شارژ لیتری پلاتر اکوسالونت Circo Color

از جمله ویژگی ها و خصوصیات جوهر شارژ لیتری پلاتر اکوسالونت Circo Color می توانیم به بوی بسیار کم آن اشاره کنیم.

اغلب افرادی که برای چاپ از جوهرهای اکوسالونت استفاده می کنند در مورد به وجود آمدن خط و خش در هنگام نصب پروژه ها خصوصا نصب استیکر روی تبلیغات محیطی مثل اتوبوس یا اجرای کاغذ دیواری برای منازل ابراز نگرانی می کنند.

جوهر شارژ لیتری پلاتر اکوسالونت Circo Color

یکی از مهمترین قابلیت های جوهر لیتری Circo Color، ضد خش بودن آن است. این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که دغدغه زیادی برای آسیب دیدن بنر ها در هنگام نصب دارند، بسیار مفید و راهگشا خواهد بود.

خاصیت ضد خش بودن جوهرشارژ circo color به دلیل بهره گیری از Eco Max در فرمولاسیون جوهر است. به همین دلیل این مدل جوهر شارژ لیتری نسبت به برندهای مشابه جوهر اکوسالونت در بازار، متمایز شده است.

خرید جوهر شارژ لیتری پلاتر اکوسالونت Circo Color

چنانچه قصد خرید جوهر شارژ لیتری پلاتر اکوسالونت Circo Color را دارید، خوب است بدانید که این محصول با دستگاه هایی سازگار است که به هد DX5 و DX7 مجهز هستند.

در بسته بندی که به شما ارائه می شود، یک گالون شامل رنگ خردلی نیز وجود دارد. رنگ زرد خردلی این جوهر اکوسالونت، نسبت به جوهرهای زرد روشن معمولی، 2 برابر بیشتر ماندگاری دارد.

همچنین شما می توانید با استفاده از آن به راحتی رنگ های خاصی مثل طلایی و بژ را با شفافیت و کیفیت بالا چاپ نمایید.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید مدل های متنوع جوهر شارژ از جمله جوهر لیتری اسکای (جوهر شارژ اسکای) وجوهر شارژ پرینتر جوهرافشان به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا از طریق تماس با شماره 73027 با واحد فروش این شرکت در ارتباط باشید.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 آذر 1397
.

جوهر اکو سالونت High Light

نوع جوهر: سابلیمیشن
حجم جوهر: یک لیتر
دستگاه های سازگار: مناسب هدهای اپسون 5113، DX5، DX7 و ریکو

معرفی و بررسی جوهر اکو سالونت High Light a

جوهر شارژ برای دستگاه های چاپ از مهمترین مواد مصرفی به شمار می رود. یکی از فاکتورهای مهم در استفاده از این جوهرها کیفیت آن ها می باشد.

جوهر اکو سالونت High Light از مواد اولیه آلمانی ساخته شده و حداقل ضرر را برای سلامتی کاربران دارد. همچنین باید گفت که این جوهر از نوع سابلیمیشن می باشد.

معرفی و بررسی جوهر اکو سالونت High Light

در ادامه معرفی و بررسی جوهر اکو سالونت High Light باید گفت که این محصول دارای رنگ بسیار شفاف و شارپ می باشد و مواد اولیه آن غیر نفتی بوده و فاقد مواد سرطان زا می باشد.

از قابلیت های مهم این جوهر این است که در طول ساعت چاپ متوالی دچار حتی یک مورد هد گرفتگی نمی شود و موجب کاهش هزینه های چاپ می شود.

جوهر شارژ لیتری اکو سالونت Highh Light

جوهر اکو سالونت به دلیل اینکه دارای بوی بسیار کمی می باشد، به راحتی می توان از آن در محیط های بسته نیز استفاده کرد.

جوهر شارژ لیتری اکو سالونت High Light مناسب برای هدهای اپسون 5113، DX5، DX7 و ریکو می باشد.

جوهر شارژ لیتری اکو سالونت Highh Light

این جوهر دارای سالونت بسیار قوی و استاندارد جهت شستشو می باشد.

زمان ماندگاری این رنگ در محیط های باز بسیار طولانی می باشد. جوهر اکو سالونت High Light از لحاظ اقتصادی دارای غلظت استاندارد می باشد.

خرید جوهر شارژ لیتری اکو سالونت Eco Solvent High Light

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید جوهر شارژ لیتری اکو سالونت Eco Solvent High Light با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

خرید جوهر شارژ لیتری اکو سالونت Eco Solvent High Light

به طور کلی می توان گفت جوهر اکو سالونت High Light برای مشتریانی مناسب است که قصد خرید محصولی را دارند که علاوه بر قیمت مناسب دارای ماندگاری طولانی باشد.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید مدل های متنوع جوهر شارژ از جمله جوهر لیتری اسکای (جوهر شارژ اسکای) وجوهر شارژ پرینتر جوهرافشان به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا از طریق تماس با شماره 73027 با واحد فروش این شرکت در ارتباط باشید.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 آذر 1397
.

جوهر شارژ لیتری سابلیمیشن J next

نوع جوهر: جوهر شارژ
حجم جوهر: 1000 ml
دستگاه های سازگار: دستگاه های اپسون سابلیمیشن

معرفی و بررسی جوهر شارژ لیتری سابلیمیشن j next 

جوهر شارژ یکی از مهمترین مواد مصرفی دستگاه های چاپ می باشد. این جوهرها تاثیر زیادی روی محیط زیست و سلامتی انسان دارند به همین علت باید با دقت زیادی انتخاب شوند.

در مواردی که چاپ روی سطح فلزی، شیشه ای یا سرامیک انجام شود، از جوهر شارژ Sublimation استفاده می شود. عمل چاپ این جوهر توسط فشار و حرارت با زمان بیشتری انجام می شود.

معرفی و بررسی جوهر شارژ لیتری سابلیمیشن j next

جوهر شارژ سابلیمیشن با برند J next که برند مطرحی در ساخت جوهر سایلیمیشن است، قابلیت چاپ روی کاغذ حرارتی (ترانسفر) و چاپ مستقیم روی پارچه را دارد.

در ادامه نکات بیشتری را برای معرفی و بررسی جوهر شارژ لیتری سابلیمیشن J next بیان می کنیم.

معرفی و بررسی جوهر شارژ لیتری سابلیمیشن j next

جوهر شارژ لیتری سابلیمیشن sublimation j next

از جمله ویژگی ها و خصوصیات این جوهر لیتری سابلیمیشن sublimation J next می توانیم به رنگ های بسیار زنده و شفاف آن اشاره نماییم.

این رنگ ها از مرغوبیت بالایی برخوردارند و بدون نازل گرفتگی هد و همچنین افزایش طول عمر دستگاه عمل می کنند.

جوهر شارژ لیتری سابلیمیشن sublimation j next

جوهرشارژ سابلیمیشن بسیار مقرون به صرفه بوده و برای استفاده در چاپ های تیراژ بالا ایده آل می باشد.

جوهر سابلیمیشن با کمک حرارت تصعید می شود بنابراین این جوهر فقط در چاپگرهایی که دارای هد پیزو الکتریک هستند استفاده می شود.

به این ترتیب اولین موضوع در چاپ سابلیمیشن انتخاب چاپگر با هد پیزو الکتریک است که نوع رایج آن هدهای Epson می باشد.

خرید جوهر شارژ لیتری سابلیمیشن sublimation j next

با خرید جوهر شارژ لیتری سابلیمیشن sublimation J next، شفافیت و خلوص بالای رنگ بعد از چاپ ، تداوم عرضه دائمی و کیفیت ثابت و پایدار را شاهد خواهید بود.

به طور کلی می توان گفت جوهر سابلیمیشن J next یکی از بهترین جوهرهای شارژ سابلیمیشن جهت کاربردهای صنعتی در چاپ سابلیمیشن می باشد.

خرید جوهر شارژ لیتری سابلیمیشن sublimation j next Ink

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید مدل های متنوع جوهر شارژ از جمله جوهر لیتری اسکای (جوهر شارژ اسکای) وجوهر شارژ پرینتر جوهرافشان به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا از طریق تماس با شماره 73027 با واحد فروش این شرکت در ارتباط باشید.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 آذر 1397
.

جوهر اسکای اچ پی 1000CC

نوع جوهر: سابلیمیشن
حجم جوهر: یک لیتر
دستگاه های سازگار: مناسب برای پلاترهای اچ پی سازگار با جوهر Pigment و Dye

معرفی و بررسی جوهر اسکای اچ پی 1000CC

جوهر شارژ یکی از عضوهای مهم دستگاه های چاپ به شمار می رود. جوهر شارژ پلاتر اچ پی HP Color Ink محصول برند Sky می باشد.

جوهر اسکای اچ پی 1000CC مناسب برای چاپگرهایی است که دارای 4 یا 5 رنگ می باشند. از این جوهر برای چاپگرهایی که کار چاپ عکس را انجام می دهند نیز می توان استفاده کرد.

معرفی و بررسی جوهر اسکای اچ پی 1000CC

در ادامه معرفی و بررسی جوهر اسکای اچ پی 1000CC باید گفت که این محصول بدون گرفتگی بوده و در هد دستگاه خوردگی ایجاد نمی کند.

از قابلیت های مهم این جوهر این است که موجب می شود تا دستگاه احتیاج به تمیز کردن مداوم هد نداشته باشد.

جوهر شارژ لیتری اسکای اچ پی 1000CC

جوهر اسکای اچ پی وضوح و کیفیت بالایی را به چاپ می دهد و استفاده از این جوهر در چاپگرهای عریض بسیار مقرون به صرفه می باشد.

جوهر شارژ لیتری اسکای اچ پی 1000CC در چاپ رنگ هایی طبیعی و زنده ایجاد می کند.

جوهر شارژ لیتری اسکای اچ پی 1000CC

این محصول که جوهر آن از نوع سابلیمیشن می باشد قابل استفاده برای پلاترهای اچ پی سازگار با جوهر Pigment و Dye می باشد.

این جوهر شارژ که به صورت لیتری عرضه می شود، زمان ماندگاری بسیار طولانی ای دارد.

خرید جوهر شارژ لیتری اسکای اچ پی Sky HP 1000CC

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید جوهر شارژ لیتری اسکای اچ پی Sky HP 1000CC با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

خرید جوهر شارژ لیتری اسکای اچ پی Sky HP 1000CC

به طور کلی می توان گفت جوهر شارژ Sky HP برای مشتریانی مناسب است که قصد خرید محصولی را دارند که علاوه بر قیمت مناسب دارای ماندگاری طولانی باشد.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید مدل های متنوع جوهر شارژ از جمله جوهر لیتری اسکای (جوهر شارژ اسکای) وجوهر شارژ پرینتر جوهرافشان به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا از طریق تماس با شماره 73027 با واحد فروش این شرکت در ارتباط باشید.



:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 آذر 1397
.

جوهر اسکای اپسون 1000CC

نوع جوهر: سابلیمیشن
حجم جوهر: یک لیتر
دستگاه های سازگار: مناسب برای پلاترهای اپسون سازگار با جوهر Pigment و Dye

معرفی و بررسی جوهر اسکای اپسون 1000CC

جوهر شارژ پلاتر اپسون Epson Color Ink محصول برند Sky می باشد. باید گفت که جوهر شارژ یکی از عضوهای مهم دستگاه های چاپ به شمار می رود.

جوهر شارژ لیتری اسکای اپسون 1000CC در چاپ رنگ هایی طبیعی و زنده ایجاد می کند.

معرفی و بررسی جوهر اسکای اپسون 1000CC

در ادامه معرفی و بررسی جوهر اسکای اپسون 1000CC باید گفت که این محصول بدون گرفتگی بوده و در هد دستگاه خوردگی ایجاد نمی کند.

این جوهر شارژ که به صورت لیتری عرضه می شود، زمان ماندگاری بسیار طولانی ای دارد.

جوهر شارژ لیتری اسکای اپسون 1000CC

جوهر اسکای اپسون وضوح و کیفیت بالایی را به چاپ می دهد و استفاده از این جوهر در چاپگرهای عریض بسیار مقرون به صرفه می باشد.

جوهر اسکای اپسون 1000CC مناسب برای چاپگرهایی است که دارای 4 یا 5 رنگ می باشند. از این جوهر برای چاپگرهایی که کار چاپ عکس را انجام می دهند نیز می توان استفاده کرد.

جوهر شارژ لیتری اسکای اپسون 1000CC

این محصول که جوهر آن از نوع سابلیمیشن می باشد قابل استفاده برای پلاترهای اپسون سازگار با جوهر Pigment و Dye می باشد.

از قابلیت های مهم این جوهر این است که موجب می شود تا دستگاه احتیاج به تمیز کردن مداوم هد نداشته باشد.

خرید جوهر شارژ لیتری اسکای اپسون Sky Epson 1000CC

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید جوهر شارژ لیتری اسکای اپسون Sky Epson 1000CC با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

خرید جوهر شارژ لیتری اسکای اپسون Sky Epson 1000CC

به طور کلی می توان گفت جوهر شارژ Sky Epson برای مشتریانی مناسب است که قصد خرید محصولی را دارند که علاوه بر قیمت مناسب دارای ماندگاری طولانی باشد.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید مدل های متنوع جوهر شارژ از جمله جوهر لیتری اسکای (جوهر شارژ اسکای) وجوهر شارژ پرینتر جوهرافشان به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا از طریق تماس با شماره 73027 با واحد فروش این شرکت در ارتباط باشید.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 آذر 1397
.

به تازگی خبری در دنیای تکنولوژی منتشر شده که توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کرده است.

همه شما با اپلیکیشن اپل موزیک Apple music آشنا هستید. ظاهرا این شرکت قصد دارد سرویس استریم موسیقی خود را به تبلت های اندرویدی اضافه کرده و در دسترس کاربران اندروید نیز قرار دهد.

 

Apple music، از این پس در تبلت های اندرویدی!

 

اپل موزیک Apple music، از این پس در تبلت های اندرویدی!

شرکت اپل Apple چندی پیش اعلام کرد که امکان استفاده از اپل موزیک را در تبلت های اندرویدی فراهم خواهد کرد.

 

اپل موزیک Apple music، از این پس در تبلت های اندرویدی!

 

جالب است بدانید که این خبر در حالی منتشر شد که تنها چند روز از اعلام پشتیبانی آمازون از اسپیکرهای اکوی اپل می گذشت.

شرکت اپل نخستین بار در سال 2015 میلادی سرویس موسیقی خود را در اختیار گوشی های اندرویدی گذاشت. این اقدام در حالی بود که نسخه بتای apple music در پلی استور قرار داده شده بود.

 

اپل موزیک Apple music، از این پس در تبلت های اندرویدی!

 

این کمپانی با اقدام اخیر خود نشان داد که قصد دارد بازار محصولات الکترونیک خود را گسترش دهد. در نظر متخصصان اپل، بازار جدیدی برای محصولات و خدمات آنها وجود دارد که باید به آن توجه شود.

آنها دریافته اند که گروه زیادی از کاربران در دنیا علاقه ای به خریداری گوشی هوشمند آیفون ندارند اما دوست دارند استفاده از اپل موزیک را تجربه کرده و سرویس اشتراک پرمیوم این برنامه را در اختیار داشته باشند.

به علاوه گروه دیگری نیز هستند که به دلیل قیمت بالای گوشی های آیفون، از خرید آن صرف نظر می کنند.

 

اپل موزیک Apple music، از این پس در تبلت های اندرویدی!

 

بنا بر گزارشات وب سایت 9to5Mac، تغییرات جالبی در نسخه جدید اپل موزیک به چشم می خورد.

در نسخه 2.7 این برنامه؛ منوی humbugger حذف شده است و به این ترتیب صفحه نمایش بزرگتری در اختیار کاربران تبلت قرار می گیرد.  

منبع: gsmarena

مطالب مرتبط:

تراشه مودم اختصاصی اپل برای آیفون های 2019

تبلت سرفیس مایکروسافت، پرفروش تر از آیپد پرو اپل

گوشی های سامسونگ و اپل به سنسور 3D مجهز می شوند



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 25 آذر 1397
.

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید و نصب دوربین مداربسته مورد توجه قرار بگیرد، شرایط آب و هوایی محیط می باشد.

به عنوان مثال در برخی نقاط به دلیل وجود گرد و غبار زیاد، نیاز به نصب دوربینی است که در این شرایط آب و هوایی مقاومت کافی داشته باشد. مناطق سردسیر هم نیاز به نصب دوربین هایی با قابلیت خاص دارند.

خرید دوربین مداربسته برای آب و هوای سرد

 

خرید دوربین مداربسته برای آب و هوای سرد

 

از آنجایی که سرما، روشنایی محیط و میزان تابش نور آفتاب، همگی بر عملکرد دوربین های مدار بسته تاثیر می گذارند، لازم است دوربینی انتخاب شود که در مقابل هوای بسیار سرد و بارش برف و باران سنگین، مقاوم باشد.

در ادامه به طرح نکاتی می پردازیم که باید در هنگام خرید دوربین مدار بسته در فصل زمستان و برای آب و هوای سرد، مورد توجه قرار بگیرد:

1- بررسی شرایط آب و هوایی منطقه پیش از انتخاب مدل دوربین

یکی از عواملی که نباید در هنگام خرید دوربین مداربسته فراموش شود، شرایط آب و هوایی محیط است.

به عبارت بهتر، پیش از آنکه اقدام به خرید دوربین مداربسته نمایید، بررسی کنید که محیط اطراف شما در زمستان چه دمایی دارد.

 

1- بررسی شرایط آب و هوایی منطقه پیش از انتخاب مدل دوربین

 

چنانچه منطقه ای که حضور دارید در فصل زمستان با کاهش دمای جدی روبرو می شود، باید دوربینی بخرید که تحمل شرایط سرمایی سخت را داشته باشد.

اما اگر نهایت کاهش دمایی که با آن روبرو خواهید شد منفی 5 درجه سانتیگراد خواهد بود، نیازی به دوربین مداربسته با میزان تحمل دمای منفی 60 تا 80 درجه نخواهید داشت.

 

2- دمای هوای مشخص برای عملکرد مناسب دوربین

معمولا در کاتالوگ دوربین مداربسته، به دمای مناسبی اشاره شده است که دستگاه بهترین علمکرد را ارائه می دهد. به عنوان مثال برخی از دوربین ها در بازه -10 تا +55 درجه سانتیگراد به خوبی کار می کنند.

برخی از مدل های دیگر قابلیت کار کردن در هوای بسیار سرد مثل -30 یا -40 درجه را نیز دارند؛ و یا برخی از دوربین های مداربسته که برای شرایط امنیتی ویژه طراحی شده اند می توانند در دماهای بسیار بالا یا بسیار پایین نیز بدون هیچگونه اختلالی کار کنند.

 

2- دمای هوای مشخص برای عملکرد مناسب دوربین

 

3- توجه به مکان نصب دوربین مداربسته indoor یا outdoor

اگر می خواهید دوربین مداربسته را در فضای بیروین نصب کنید باید استاندارد مقاومت آن را در شرایط سخت در نظر بگیرید.

مثلا دوربین با استاندارد IP66 در برابر باد، باران، گرد و غبار و ... عملکرد مناسبی خواهد داشت و می توان آن را در حیاط یا پارکینگ روباز نصب نمود.

برای محافظت بیشتر از دوربین مداربسته در هوای بسیار سرد، پیشنهاد می شود که از کاور فلزی یا پارچه ای ضخیم استفاده شود.

 

3- توجه به مکان نصب دوربین مداربسته indoor یا outdoor

 

در صورتی که دوربین را در فضای باز قرار می دهید، لنز دوربین را همیشه تمیز نگه دارید. این کار از نشستن بخار بر روی لنز جلوگیری کرده و در کیفیت تصاویر ضبط شده خللی ایجاد نمی نماید.

لازم به ذکر است در بیشتر موارد، عملکرد نور مادون قرمز IR دوربین ، تحت تاثیر هوای سرد قرار نخواهد گرفت.

منبع: tticctv

مطالب مرتبط:

دوربین مدار بسته پلاک خوان

تکنولوژی ضد مه یا Defog در دوربین مداربسته چیست؟

نصب دوربین مداربسته در پارکینگ عمومی – محیط اطراف پارکینگ



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 25 آذر 1397
.

دیتا پروژکتور ان ای سی V311X

تکنولوژی ساخت: DLP
وضوح تصویر: 768*1024
شدت روشنایی: 3100 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 3000:1

معرفی ویدئو پروژکتور ان ای سی NP-V311X

ویدئو پروژکتور NP-V311X که یکی از انواع ویدئو پروژکتورقابل حمل می باشد، با روشنایی 4800 تا 5500 لومن خود  انتخابی مناسب به عنوان یک پروژکتور تجاری ارزان قیمت برای استفاده در کلاس و یا دفتر کار است.

ویدیو پروژکتور V311X کیفیت تصویر داده خوبی را ارائه می دهد و پخش ویدئو را برای کلیپ های کوتاه به عنوان بخشی از ارائه مناسب باشد.

معرفی ویدئو پروژکتور ان ای سی NP-V311X

در ادامه معرفی ویدئو پروژکتور ان ای سی NP-V311X می توان گفت که یک پروژکتور مبتنی بر DLP است که با درخشندگی 3100 لومن و با رزولوشن XGA 1280*768 عرضه شده است.

دیتا ویدئو پروژکتور NP-V311X به طور قابل ملاحظه ای فشرده است، ابعادی برابر با 12.2*9.7*3.7 میلی متر دارد و با وزن 2.5 کیلوگرم قابلیت حمل دارد، البته محافظ حمل ندارد.

ویدیو پروژکتور ان ای سی مدل NP-V311X دارای یک زوم اپتیکال 1.1x است.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور NEC NP-V311X

 ویدئو پروژکتور ان ای سییک محدوده وسیعی از پورت های اتصال داردکه شامل:

دو پورت VGA در اتصال به کامپیوتر ؛خروجی مانیتور ؛ HDMI؛ S-Video؛ سه کانکتور RCA برای ویدئو و صوتی ترکیبی: یک پورت RS232 برای کنترل کامپیوتر و یک پورت اترنت برای اتصال به شبکه.

این ویدئو پروژکتور شرکت ان ای سی، یکی از چیزهایی که فاقد آن می باشد یک پورت USB نوع A برای ارائه بوسیله PC است.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور NEC NP-V311X

از دیگر قابلیت ها و کارایی های دیتا ویدئو پروژکتور NEC NP-V311X می توان به وضوح تصویر ویدئو پروژکتوراشاره کرد که برابر با 1280*768 XGA می باشد.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید ویدئو پروژکتور NEC NP-V311X با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

دیتا ویدئو پروژکتور ان ای سی NEC NP-V311X

دیتا ویدئو پروژکتور ان ای سی NEC NP-V311X دارای عمر لامپ ویدئو پروژکتور 3000 ساعتی می باشد.

در تست V311X در فاصله 2.5 متری صفحه نمایش، تصویری حدود 60 اینچ نمایش داده شد. این پروژکتور به اندازه کافی روشن است تا تصویرهای آن در برابر سطح نور متوسط اتاق مقاومت کنند.

دیتا ویدئو پروژکتور ان ای سی NEC NP-V311X

NEC NP-V311X یک پروژکتور تجاری ارزان و قابل حمل است که تصویر با کیفیت مناسب برای کلیپ های کوتاه ارائه می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور ان ای سی NEC NP-V311X



:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 25 آذر 1397
.

پرینتر جوهرافشان اپسون L4150
 
قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 33 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 15 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1440*5760 dpi
حداکثر سایز کاغذ:
A4
 
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره HP Officejet 2620

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L4150

پرینتر L4150 که از محصولات بسیار با کیفیت شرکت اپسون می باشد، چاپگری سه کاره بوده و قابلیت پرینت، کپی و اسکن را دارد.

این دستگاه جوهرافشان با ابعاد 187*347*375 میلی متر و وزن 5.5 کیلوگرم وضوح چاپی برابر با 1440*5760 spi دارد.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L4150

در ادامه معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L4150 باید گفت که این پرینتر که قابلیت چاپ دو رو را دارد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که توان کار ماهیانه این دستگاه برابر با 10000 برگ می باشد.

این چاپگر جوهر افشان دارای حداکثر سایز چاپ A4 می باشد. پرینتر سه کاره اپسون L4150 مناسب برای استفاده در منازل و ادارات می باشد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اپسون ITS L4150

از ویژگی های بسیار مهم این پرینتر جوهر افشان اپسون Epson  باید به سرعت چاپ آن اشاره کرد که در حالت سیاه و سفید 33 برگ در دقیقه و در حالت رنگی 15 برگ در دقیقه می باشد.

انواع کاغذهای کاغذ معمولی، کاغذ عکس، ترانسپارنت، پاکت نامه، کارت پستال و لیبل قابل استفاده در این پرینتر جوهر افشان می باشد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اپسون ITS L4150

در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اپسون L4150 باید بگوییم که این دستگاه دارای سینی کاغذی با ظرفیت 100 برگ می باشد.

کارشناسان ایده برتر بر این باورند که با توجه به قابلیت ها و ویژگی های پرینتر سه کاره اپسون L4150، این محصول با قیمت مناسبی عرضه می شود و خرید آن کاملا مقرون به صرفه است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون EcoTank L4150

مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L4150 شامل 4 عدد کارتریج C13T03Y200 ،C13T03Y300 ،C13T03Y400 و C13T03Y100 می باشد.

برای توضیح بیشتر در مورد کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون Ecotank L4150، به اطلاع شما مشتریان محترم می رسانیم که هم مدل طرح و هم مدل فابریک این کارتریج در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون EcoTank L4150

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع کارتریج پرینتر جوهر افشان با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لازم به ذکر است با اینکه کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون Ecotank L4150 قابل شارژ هستند ولی توصیه می شود این کارتریج ها را با کارتریج های فابریک یا طرح درجه یک جایگزین نمایید.

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson EcoTank ITS L4150

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson Ecotank ITS L4150 دارای پورت های اتصال WiFi-Direct ،USB و WiFi می باشد و قابلیت اتصال به شبکه بیسیم را دارد.

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson EcoTank ITS L4150

از دیگر ویژگی های چاپگر جوهرافشان اپسون 4150 می توانیم به رزولوشن اپتیکال اسکن 1200*2400 dpi آن اشاره کرد. همچنین این پرینتر سازگار با سیستم عامل های Windows و Mac می باشد.

 فروشگاه ایده برتر پارسیان به صورت تخصصی به فروش پرینترهای جوهر افشان می پردازد و شما می توانید برای خرید پرینتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson EcoTank ITS L4150



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 25 آذر 1397
.

پلاتر اپسون Sc-f2000

قابلیت: چاپ
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ: چاپ یک تیشرت در 27 ثانیه
رزولوشن چاپ: 1440*1440 dpi

معرفی پلاتر اپسون Epson SureColor SC-F2000

همان طور که می دانید شرکت اپسون Epson نامی بلند آوازه در زمینه طراحی ساخت مدل های مختلف چاپگر دارد. اینبار قصد داریم یکی از پلاترهای اپسون را معرفی کنیم که قابلیت چاپ بر روی پارچه را دارد.

پلاتر اپسون مدل SC-F2000 یکی از چاپگرهای قدرتمند اپسون است که عملکرد بسیار خوبی در زمینه چاپ دارد.

تکنولوژی چاپ این دستگاه از نوع جوهرافشان است. همچنین به دلیل برخورداری از وضوح چاپ 1440*1440 dpi قادر است طرح های مختلف را با رزولوشن بسیار عالی به چاپ برساند.

 

معرفی پلاتر اپسون Epson SureColor SC-F2000

 

دستگاه پلاتر اپسون SC-F2000 بر اساس ساختاری قدرتمند و تخصصی طراحی شده و می تواند دو نوع چاپ رنگی و سیاه و سفید را با کیفیت بالا انجام دهد.

در ادامه به معرفی پلاتر اپسون Epson SureColor SC-F2000 می پردازیم سپس شما را با قابلیت ها، کارایی های فنی و مواد مصرفی این دستگاه پلاتر آشنا می کنیم.

پلاتر اپسون F2000 از جوهر نوع UltraChrome DG برای پردازش تصویر استفاده می نماید. این پلاتر در پردازش تصویر عملکرد بسیار قدرتمندی داشته و بهترین کیفیت را برای چاپ ارائه می نماید.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پلاتر اپسون F2000

این مدل پلاتر اپسون epson، علاوه بر کیفیت بالا، کارایی قابل قبولی دارد و نیاز های کاربر را در سریع ترین زمان ممکن آماده می کند. به عنوان مثال قادر است طرح دلخواه کاربر را تنها در عرض 27 ثانیه بر روی تیشرت چاپ کند.

پلاتر اپسون SureColor SC-F2000 برای استفاده در صنعت، ادارات و سازمان ها مناسب است. به همین دلیل افراد و مجموعه های مختلف با وظایف و نیازهای گوناگون می توانند از این دستگاه استفاده نمایند.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پلاتر اپسون F2000

برای اشاره به سایر قابلیت ها و کارایی های فنی پلاتر اپسون F2000، باید بگوییم که کمپانی اپسون در ساخت این پلاتر از تکنولوژی precision core FTP بهره گرفته است.

این فناوری یکی از گام های انقلابی اپسون در زمینه چاپ به شمار می رود. در حقیقت در ساخت پلاتر جوهر افشان اپسون F2000 یک تراشه با تراکم بالا به کار رفته است.

این تراشه می تواند تا 40 میلیون نقطه را با دقتی باور نکردنی در ثانیه چاپ کند. این قابلیت ها، پلاتر f2000 اپسون را به چاپگری ایده آل برای چاپ مستقیم بر روی پارچه تبدیل کرده است.

کارشناسان ایده برتر معتقدند در میانانواع پلاتر موجود در بازار، پلاتر اپسون SureColor SC-F2000، دستگاهی مقرون به صرفه می باشد که با قیمت بسیار مناسبی عرضه می گردد.

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان Epson SC-F2000

مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان اپسونSC-F2000، شامل 5 رنگ C13T725A00, C13T725400, C13T725300, C13T725200, C13T725100 می باشد.

 

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان Epson SC-F2000

 

اپسون محصول جدید خود را به تکنولوژی هد precision core ftp مجهز کرده و با معرفی این پلاتر، بار دیگر سطح کیفیت چاپ را افزایش داده است.

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر جوهرافشان رنگی اپسون Epson SureColor SC-F2000 با کیفیت بسیار بالایی عرضه می شوند.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت مواد مصرفی و همچنین قیمت رول کاغذ پلاتر به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

پلاتر اپسون Epson SureColor SC-F2000

پلاتر اپسون Epson SureColor SC-F2000 فاقد ارتباط بلوتوث و شبکه بیسیم است. اما قرارگیری حافظه 512 مگابایتی و یک نمایشگر LCD استفاده از آن را راحت تر می کند.

این پلاتر، فاقد کاتر اتوماتیک است. همچنین نمی تواند چاپ بدون حاشیه انجام دهد. اما با سرعت چاپ و کیفیت بسیار بالا، رضایت کاربر را جلب خواهد کرد.

پلاتر اپسون Epson SureColor SC-F2000

پورت های ورودی پلاتر f2000 اپسون شامل USB 2.0 ، ETHERNET می باشد. به علاوه، در صورتیکه قصد خرید پلاتر جوهرافشان اپسون SC-F2000 را دارید خوب است بدانید که این دستگاه با سیستم عامل های ویندوز و مک سازگار است.

شرکت ایده برتر پارسیان به فروش پلاتر اپسون Epson با گارانتی اصلی می پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

پلاتر اپسون Epson SureColor SC-F2000



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 25 آذر 1397
.

پرینتر جوهرافشان اپسون XP-15000
قابلیت: پرینتر
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 9.2 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 9 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1440*5760 dpi
حداکثر سایز کاغذ:
A3
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون Epson HD XP-15000

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون XP-15000

پرینتر تک کاره جوهر افشان اپسون مدل XP-15000 در ابعاد 479*370*159 میلی متر و با وزن 8.5 کیلوگرم تولید شده است.

 این مدل از پرینترها به علت دقت و سرعت بسیار بالا و همچنین عمر و کارایی بیشتر برای استفاده در ادارات و مصارف خانگی ایده آل می باشند.

پرینتر جوهرافشان Epson  Expression Photo HD XP-15000 به نحوی طراحی شده است تا با ابعاد کوچک و قابلیت های بالا بیشترین بهره وری را داشته باشد.

پرینتر اپسون مدل 15000 یک دستگاه چاپگر جوهر افشان است که چاپ عکس های حرفه ای با استفاده از جوهر Claria Photo HD برای طولانی مدت فراهم می کند.

در کل شامل شش عدد جوهر است و چاپ هایی با رنگ های کاملا زنده و با کیفیت را ارائه می دهد.

در ادامه به معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون XP-15000 می پردازیم و نکاتی را در مورد قابلیت ها و موارد مصرفی این دستگاه بیان می کنیم.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون XP-15000

بر روی چاپگر اپسون XP-15000 یک صفحه‌نمایش LCD تعبیه شده است که می تواند عکس های A3 را از روی این صفحه نمایش کوچک خود چاپ کند و به استفاده راحت تر کاربر از دستگاه کمک می نماید. 

پرینتر XP-15000 با رزولوشن 1440*5760 dpi از دستگاه های چاپ با کیفیت محسوب می شود.

این پرینتر قابلیت چاپ دو رو دارد ودر زمانی که دستور چاپ به پرینتر داده می شود، سینی خروجی به صورت خودکار باز می شود.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره اپسون XP-15000

این مدل پرینتر جوهر افشان اپسون قادر است اسناد را به دو صورت رنگی و سیاه و سفید چاپ کند.

پرینتر تک کاره epson Expression Photo HD XP-15000 یکی از بهترین پرینتر های جوهرافشان می باشد که قابلیت چاپ در سایز A3 را دارد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره اپسون XP-15000

برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره اپسون XP-15000 باید بگوییم که توان کار ماهیانه این دستگاه 100000 برگ می باشد.

با توجه به این قابلیت ها چاپگر تک کاره اپسون XP-15000 دارای طراحی مناسبی می باشد، قابل حمل می باشد و فضای چندانی را بر روی میز کامپیوتر اشغال نمی‌کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون HD XP-15000

مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون XP-15000 شامل کارتریج جوهر C13T37814010 ،C13T37824010 ،C13T37834010 و C13T37844010 است.

به اطلاع شما مشتریان محترم می رسانیم که هم مدل طرح و هم مدل فابریک این کارتریج در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون HD XP-15000

 همچنین کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون XP-15000 قابل شارژ هستند ولی توصیه می شود این کارتریج ها با کارتریج های فابریک یا طرح درجه یک جایگزین شوند.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson HD XP-15000

پرینتر جوهرافشان تک کاره epson HD XP-15000امکان چاپ اسناد و عکس ها با استفاده از WiFi فراهم می کند، البته اترنت برای اتصال سیمی نیز وجود دارد .

از دیگر مزایای پرینتر جوهر افشان XP-15000 امکان چاپ بر روی CD می باشد.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson HD XP-15000

از معایب این دستگاه می توان به نداشتن مخزن فابریک جوهر اشاره کرد.

 فروشگاه ایده برتر پارسیان به صورت تخصصی به فروش پرینترهای جوهر افشان می پردازد و شما می توانید برای خرید پرینتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson HD XP-15000



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 25 آذر 1397
.

دیتا پروژکتور بنکیو MX550

تکنولوژی ساخت: DLP
وضوح تصویر: 768*1024
شدت روشنایی: 3600 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو MX550

ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX550 که یکی از انواع ویدئو پروژکتور رده متوسط شرکت بنکیو می باشد برای مصارف اداری و آموزشی مناسب است.

وضوح تصویر ویدئو پروژکتور برابر با 768*1024 XGA می باشد که با توجه به پیشرفت های تکنولوژی در زمینه ی سرگرمی های خانگی و وضوح های بالایی که برای فیلم ها و بازی های کامپیوتری ارائه می شود این میزان کم می باشد.

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو MX550

در ادامه معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو MX550 باید بگوییم که این محصول با ابعاد 221*120*296 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم دارای کنتراست 20000:1 می باشد.

همچنین باید گفنت که تکنولوژی ساخت دیتا ویدئو پروژکتور MX550 از نوع 3LCD می باشد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور BenQ MX550

میزان وضوح تصویر ویدئو پروژکتور بنکیو MX550 برای پخش اسناد مانند اسلایدهای پاورپوینت کافی است و اگر فیلمی با وضوح Full HD و یا حتی HD در این ویدئو پروژکتور پخش کنید دستگاه وضوح آن را به وضوح استاندارد خود کاهش می دهد و پخش می کند.

البته این ویدئو پروژکتور بنکیو در پخش فیلم های با کیفیت DVD و یا کمتر مشکلی نخواهد داشت.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور BenQ MX550

از قابلیت ها و کارایی های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX550 می توان عمر لامپ ویدئو پروژکتور آن اشاره کرد، که 15000 ساعت می باشد.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید ویدئو پروژکتور بنکیو MX550 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX550

نسبت تصویری که برای دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX550 در نظر گرفته شده 4:3 می باشد. همچنین باید به شدن روشنایی این دستگاه نیز اشاره کرد که برابر با 3600 انسی لومن می باشد.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX550

این ویدئو پروژکتور مناسب برای استفاده در کلاس های درسی، آموزشگاه ها و دفاتر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX550



:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 25 آذر 1397
.

پرینتر جوهرافشان اپسون L200
 
قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 27 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 15 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1440*5760 dpi
حداکثر سایز کاغذ:
A4
 
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره HP Officejet 2620

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L200

پرینتر L200 که چاپگری سه کاره بوده و قابلیت پرینت، کپی و اسکن را دارد، از محصولات بسیار با کیفیت شرکت اپسون می باشد.

سرعت کپی این دستگاه نیز در حالت سیاه و سفید 11 برگ در دقیقه و در حالت رنگی 38 برگ در دقیقه می باشد.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L200

در ادامه معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L200 باید گفت که این پرینتر که قابلیت چاپ روی CD را دارد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که این محصول وضوح چاپی برابر با 1440*5760 dpi دارد.

این چاپگر جوهر افشان دارای حداکثر سایز چاپ A4 می باشد. پرینتر سه کاره اپسون L200 مناسب برای استفاده در منازل و ادارات می باشد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اپسون L200

از ویژگی های بسیار مهم این پرینتر جوهر افشان اپسون Epson  باید به سرعت چاپ آن اشاره کرد که در حالت سیاه و سفید 27 برگ در دقیقه و در حالت رنگی 15 برگ در دقیقه می باشد.

همچنین این دستگاه جوهرافشان با ابعاد 151*324*508 میلی متر و وزن 4.3 کیلوگرم دارای قابلیت نصب مخزن می باشد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اپسون L200

در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اپسون L200 باید بگوییم که این دستگاه دارای سینی کاغذی با ظرفیت 100 برگ می باشد.

کارشناسان ایده برتر بر این باورند که با توجه به قابلیت ها و ویژگی های پرینتر سه کاره اپسون L200، این محصول با قیمت مناسبی عرضه می شود و خرید آن کاملا مقرون به صرفه است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L200

مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L200 شامل 4 عدد کارتریج T6643 ،T6642 ،T6641 و T6644 می باشد. کارکرد کارتریج این دستگاه در حالت مشکی 4000 برگ و در حالت رنگی 6500 برگ می باشد.

برای توضیح بیشتر در مورد کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L200، به اطلاع شما مشتریان محترم می رسانیم که هم مدل طرح و هم مدل فابریک این کارتریج در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد.

 

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع کارتریج پرینتر جوهر افشان با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لازم به ذکر است با اینکه کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L200 قابل شارژ هستند ولی توصیه می شود این کارتریج ها را با کارتریج های فابریک یا طرح درجه یک جایگزین نمایید.

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson L200

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson L200 دارای پورت اتصال 2.0 USB می باشد. این پرینتر سه کاره اپسون قابلیت شبکه بی سیم را ندارد.

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson L200

از دیگر ویژگی های چاپگر جوهرافشان اپسون L200 می توانیم به رزولوشن اپتیکال اسکن 600*1200 dpi آن اشاره کرد. همچنین این پرینتر سازگار با سیستم عامل های Windows و Mac می باشد.

 فروشگاه ایده برتر پارسیان به صورت تخصصی به فروش پرینترهای جوهر افشان می پردازد و شما می توانید برای خرید پرینتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson L200



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 25 آذر 1397
.

پرینتر جوهرافشان اپسون L565
 
قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 9 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 4 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1440*5760 dpi
حداکثر سایز کاغذ:
A4
 
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره HP Officejet 2620

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L565

پرینتر L565 از محصولات بسیار با کیفیت شرکت اپسون می باشد. باید گفت که این دستگاه، چاپگری چهار کاره بوده و قابلیت پرینت، کپی، اسکن و فکس را دارد،

پرینتر چهار کاره اپسون L565 مناسب برای استفاده در منازل و ادارات می باشد.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L565

در ادامه معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L565 باید گفت که این پرینتر دارای حداکثر سایز چاپ A4 می باشد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که این محصول وضوح چاپی برابر با 1440*5760 dpi دارد.

این چاپگر جوهر افشان قابلیت چاپ دو رو را دارد. سرعت اسکن این دستگاه 2 برگ در دقیقه و سرعت فکس آن برابر با 33.6kbps می باشد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره اپسون L565

از ویژگی های بسیار مهم این پرینتر جوهر افشان اپسون Epson  باید به سرعت چاپ آن اشاره کرد که در حالت سیاه و سفید 9 برگ در دقیقه و در حالت رنگی 4 برگ در دقیقه می باشد.

همچنین این دستگاه جوهرافشان دارای پورت اتصال 2.0 USB می باشد. این پرینتر چهار کاره اپسون دارای قابلیت شبکه بی سیم می باشد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره اپسون L565

در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره اپسون L565 باید بگوییم که سینی کاغذ این دستگاه ظرفیتی برابر با 200 برگ دارد.

کارشناسان ایده برتر بر این باورند که با توجه به قابلیت ها و ویژگی های پرینتر چهار کاره اپسون L565، این محصول با قیمت مناسبی عرضه می شود و خرید آن کاملا مقرون به صرفه است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L565

مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L565 شامل 4 عدد کارتریج T6643 ،T6642 ،T6641 و T6644 می باشد. کارکرد کارتریج این دستگاه در حالت مشکی 4000 برگ و در حالت رنگی 6500 برگ می باشد.

برای توضیح بیشتر در مورد کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L565، به اطلاع شما مشتریان محترم می رسانیم که هم مدل طرح و هم مدل فابریک این کارتریج در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L565

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع کارتریج پرینتر جوهر افشان با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لازم به ذکر است با اینکه کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L565 قابل شارژ هستند ولی توصیه می شود این کارتریج ها را با کارتریج های فابریک یا طرح درجه یک جایگزین نمایید.

پرینتر جوهرافشان چهار کاره اپسون Epson L565

پرینتر جوهرافشان چهار کاره اپسون Epson L565 با ابعاد 226*377*484 میلی متر و وزن 6.2 کیلوگرم دارای ظرفیت ADF برابر با 30 برگ می باشد.

پرینتر جوهرافشان چهار کاره اپسون Epson L565

از دیگر ویژگی های چاپگر جوهرافشان اپسون L565 می توانیم به رزولوشن اپتیکال اسکن 1200*2400 dpi آن اشاره کرد. همچنین این پرینتر سازگار با سیستم عامل های Windows و Mac می باشد.

 فروشگاه ایده برتر پارسیان به صورت تخصصی به فروش پرینترهای جوهر افشان می پردازد و شما می توانید برای خرید پرینتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهرافشان چهار کاره اپسون Epson L565



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 25 آذر 1397
.

سیستم های امنیتی و نظارت تصویری، در سالیان گذشته طرفداران زیادی در میان گروه های مختلف پیدا کرده اند.

تکنولوژی ساخت دوربین مداربسته تا امروز، پیشرفت های بسیاری کرده و همچنان به راه خود ادامه می دهد.

یکی از فن آوری های پیشرفته در که در ساخت دوربین های امروزی به کار می رود، پردازش تصویر VCA یا Video Content Analytics می باشد.

تکنولوژی پردازش تصویر یا VCA در دوربین مداربسته چیست؟

 

تکنولوژی پردازش تصویر یا VCA در دوربین مداربسته چیست؟

 

VAC به معنای تجزیه و تحلیل محتوای ویدئویی است. با وجود این قابلیت در دوربین مدار بسته، دستگاه قادر خواهد بود تصاویر را به طور خودکار تجزیه و تحلیل نماید.

عبارت بهتر باید گفت که فناوری VCA، سیستم هوشمندی است که جایگزین اپراتور می شود و می تواند در هر لحظه سوژه های مختلف را شناسایی و دنبال نماید.

تکنولوژی VCA کاربردهای مختلفی دارد که در ادامه به معرفی آنها و توضیح هر یک می پردازیم:

 

قابلیت تشخیص حرکت Motion Detection:

این قابلیت که در بیشتر دوربین های مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه قرار دارد، به صورت کاملا کاربردی و با بررسی تغییرات حاصل در تصویرهای متوالی، حرکت سوژه ها را تشخیص می دهد.

 

قابلیت شمارش افراد Poeple Counting:

حفظ امنیت فضاهای پرتردد مثل مراکز تجاری و اداری مختلف، لزوم وجود قابلیتی که بتواند کنترل بیشتری بر رفت و آمد افراد داشته باشد، احساس می شود.

 

قابلیت شمارش افراد Poeple Counting:

 

بسیاری از شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته، در محصولات خود در کنار قابلیت motion detection ، ویژگی شمارش افراد را نیز قرار می دهند.

این موضوع در کنترل یک فضای بزرگ و زیر نظر گرفتن تردد مشتریان و کارکنان بسیار مفید و راهبردی خواهد بود.

با نصب دوربین مدار بسته با این قابلیت، می توان آمار دقیقی از تعداد اشخاصی که روزانه به یک ساختمان، پارک یا .... وارد یا از آنجا خارج می شوند، به دست آورد.

 

قابلیت تعقیب هوشمند Smart Tracking:

این قابلیت در حفظ امنیت فضای کار یا منزل، اهمیت زیادی دارد. بیشتر شرکت های سازنده در صدد ایجاد و ارتقا نرم افزارهایی هستند که امکان smart tracking را به کاربر بدهد.

با استفاده از ویژگی تعقیب هوشمند می توان این امکان را فراهم کرد که دوربین حرکت مشکوک افراد را دنبال کند؛ همچنین برای تعقیب اشیا و سوژه های مختلف نیز مفید و کاربردی خواهد بود.

 

قابلیت تعقیب هوشمند Smart Tracking:

 

تشخیص عبور از خط Line Crossing:

این قابلیت، کاربرد زیادی در مکان های امنیتی و محافظت از تجهیزات حساس خواهد داشت.

با استفاده از ویژگی line crossing کاربر می تواند خطوط فرضی را در نرم افزار مشخص کرده و برای تردد افراد در محل های خاص ممنوعیت ایجاد کند.

 

تشخیص چهره افراد Facce Detection:

 

این قابلیت به سیستم نظارتی امکان می دهد که با استفاده از پارامترهایی که در نرم افزار مشخص شده اند، اجزای صورت افراد را تشخیص دهد و به این ترتیب سوژه معرفی شده را شناسایی نماید.

 

تشخیص چهره افراد Facce Detection:

منبع: tticctv

مطالب مرتبط:

قابلیت تشخیص چهره در دوربین مداربسته دیجیتال

تکنولوژی ضد مه یا Defog در دوربین مداربسته چیست؟

عبور از خط line crossing در دوربین مداربسته به چه معناست؟



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 21 آذر 1397
.

برنامه EZStation یکی از نرم افزارهای موجود برای مدیریت تصاویر در دوربین مداربسته است. در ادامه نحوه استفاده این نرم افزار را آموزش داده و مراحل لازم برای تنظیمات آن را توضیح می دهیم.

آموزش تنظیمات ضبط دوربین مداربسته در نرم افزار EZStation

آموزش تنظیمات ضبط دوربین مداربسته در نرم افزار مدیریت تصاویر EZStation

ابتدا لازم است این نرم افزار را بر روی کامپیوتر نصب کنید. شما می توانید EZStation را از سایت های معتبر موجود دانلود نمایید.

حین نصب نرم افزار مدیریت تصویر EZStation، برنامه EZRecorder نیز در صورت تایید شما، نصب خواهد شد.

پس از پایان کار، EZRecorder را با کلیک راست و Run as administrator اجرا کرده و سپس برنامه EZStation را باز کنید.

در محیط نرم افزار، گزینه Device Management را انتخاب کنید. سپس بر روی Storage Device کلیک نمایید.

در این بخش شما باید دوربین مدار بسته و یا دستگاه ضبط تصویر دیجیتال را به لیست موجود اضافه کنید. برای این کار بر روی گزینه Add کلیک کنید.

 

آموزش تنظیمات ضبط دوربین مداربسته در نرم افزار مدیریت تصاویر EZStation

 

یک کادر جدید به شما نشان داده می شود. باید اطلاعات صحیحی را در هر فیلد وارد کنید تا EZRecorder افزوده شود. این اطلاعات شامل:

نام دلخواه برای دستگاه

IP Address دستگاه که با IP Address کامپیوتر مشترک است.

پورت پیش فرض را معادل 28000 قرار دهید

نام کاربری و رمز عبور. این کادرها به طور پیش فرض با admin و 123456 پر می شود.

 

آموزش تنظیمات ضبط دوربین مداربسته در نرم افزار مدیریت تصاویر EZStation

 

سپس روی add کلیک کنید تا EZRecorder به لیست اضافه شود و شروع به کار نماید.

در مرحله بعدی، باید یک هارددیسک به نرم افزار اختصاص دهید. برای این کار گزینه Configuration را انتخاب کنید.

 

آموزش تنظیمات ضبط دوربین مداربسته در نرم افزار مدیریت تصاویر EZStation

 

در کادر بازشده روی Disk کلیک کنید و با اعمال تنظیمات دلخواه، فضای ذخیره سازی مورد نظرتان را به EZRecorder اختصاص دهید. در پایان روی گزینه Apply کلیک نمایید.

به عنوان مثال، کاربر در شکل زیر 10GB از فضای هارددیسک D به EZRecorder اختصاص داده است.

 

آموزش تنظیمات ضبط دوربین مداربسته در نرم افزار مدیریت تصاویر EZStation

 

در مرحله بعد، به تب Recording Schedule interface بروید. در این بخش از نرم افزار می توانید برنامه زمان بندی ذخیره سازی را تنظیم کنید. شما می توانید از تنظیمات پیش فرض استفاده کرده و یا تغییرات را به صورت دستی انجام دهید.

 

آموزش تنظیمات ضبط دوربین مداربسته در نرم افزار مدیریت تصاویر EZStation

 

در گام بعدی، وارد تب Playback interface شوید. روی آیتم Camera کلیک کنید. در لیست باز شده دوربینی را انتخاب کنید که تنظیمات ذخیره سازی آن را انجام داده اید.

سپس روز، نوع ضبط و نوع پخش تصویر را انتخاب کنید. پخش تصویر از دو طریق Timeline و File انجام می شود.

Timeline:

Timeline:

 

File:

File:

 

مطالب مرتبط:

فشرده سازی تصویر در دوربین مداربسته چیست؟

چگونه از تصاویر دوربین مداربسته بر روی فلش بکاپ بگیریم؟

هوش مصنوعی Deep Learning در دوربین مداربسته چیست؟

مدت زمان کافی برای نگهداری تصاویر دوربین مداربسته - قسمت اول



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 21 آذر 1397
.
پرینتر جوهرافشان اپسون L7160
 
قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 13 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 10 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1440*5760 dpi
حداکثر سایز کاغذ:
A4
 
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره HP Officejet 2620
 

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L7160

به تازگی محصول جدیدی از سوی شرکت اپسون Epson معرفی شده است که برای گروه کاربران خانگی بسیار مناسب می باشد.

این محصول برای آن دسته از افرادی که نیاز به یک پرینتر با کیفیت با قابلیت چاپ رنگی و سیاه و سفید در منزل دارند بسیار مناسب می باشد.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L7160

در ادامه به معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L7160 می پردازیم. سپس نکاتی را در مورد قابلیت ها و موارد مصرفی این دستگاه بیان می کنیم.

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L7160 یک دستگاه چاپگر چند کاره است که علاوه بر چاپ اسناد و تصاویر، قابلیت کپی و اسکن نیز دارد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اپسون L7160

وضوح چاپی که برای این مدل پرینتر جوهر افشان اپسون Epson  در نظر گرفته شده معادل 5.760*1.440 dpi می باشد. به همین علت قادر است فایل های متنی و تصویری مورد نظر را با بالاترین کیفیت به چاپ برساند. 

پرینتر اپسون L7160 می تواند چاپ رنگی را با سرعت 10 برگ در دقیقه و چاپ سیاه و سفید را با سرعت 13 برگ در دقیقه انجام دهد. همچنین لازم به ذکر است توان کار ماهیانه این دستگاه معادل چاپ 1500 عکس عنوان شده است.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اپسون L7160

برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اپسون L7160 باید یادآور شویم که محصول جدید اپسون قابلیت اسکن نیز دارد.

برای اسکن اپتیکال رزولوشن 1200*2400 dpi و برای اسکن دیجیتال رزولوشن 19200 dpi را ارائه می نماید.

کارشناسان ایده برتر معتقدند با توجه به قابلیت ها و ویژگی های پرینتر سه کاره اپسون l7160، این محصول با قیمت مناسبی عرضه می شود و خرید آن کاملا مقرون به صرفه است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون Ecotank L7160

مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L7160 شامل 5 عدد کارتریج C13T00R340, C13T00R240, C13T00R140, C13T00R440, C13T00Q140 می باشد.

به اطلاع شما مشتریان محترم می رسانیم که هم مدل طرح و هم مدل فابریک این کارتریج در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع کارتریج فابریک و طرح با واحد فروش ایده برتر تماس بگیرید: 73027-021

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون Ecotank L7160

شرکت اپسون به منظور راحتی بیشتر مصرف کنندگان، به این پرینتر جوهر افشان  تانک ملحق نموده است. این امر موجب می شود حجم جوهر دستگاه افزایش یابد. به علاوه به راحت تر شارژ شدن کارتریج نیز کمک می نماید.

لازم به ذکر است با اینکه کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون Ecotank L7160 قابل شارژ هستند ولی توصیه می شود این کارتریج ها را با کارتریج های فابریک یا طرح درجه یک جایگزین نمایید.

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson Ecotank L7160

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson Ecotank L7160 قابلیت اتصال به wifi دارد. همچنین به دوروزن اتوماتیک مجهز شده است و کاربر می تواند در صورت لزوم یک رم SD را به آن متصل نماید.

 

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson Ecotank L7160

از دیگر ویژگی های چاپگر جوهرافشان اپسون 7160 می توانیم به امکان چاپ مستقیم pictbridge، صفحه نمایش LCD، سازگاری با سیستم عامل های ویندوز و مک اشاره نماییم.

 فروشگاه ایده برتر پارسیان به صورت تخصصی به فروش پرینترهای جوهر افشان می پردازد و شما می توانید برای خرید پرینتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

 

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson Ecotank L7160



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 21 آذر 1397
.

پرینتر جوهرافشان اپسون L3060
 
قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 33 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 15 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1440*5760 dpi
حداکثر سایز کاغذ:
A4
 
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره HP Officejet 2620
 

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L3060

اپسون، محصول جدیدی را وارد بازار کرده که با استقبال گروه زیادی از کاربران مواجه شده است.

پرینتر اپسون L3060 یک چاپگر چندکاره است که علاوه بر پرینت، قابلیت اسکن و کپی اسناد را نیز دارد.

تکنولوژی ساخت این دستگاه جوهرافشان بوده و با وضوح چاپ  5.760*1.440 dpi قادر است بالاترین کیفیت را برای چاپ صفحات و تصاویر ارائه نماید.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L3060

در ادامه به معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L3060 می پردازیم. سپس نکاتی را در مورد قابلیت ها و موارد مصرفی این دستگاه بیان می کنیم.

این محصول برای آن دسته از افرادی که نیاز به یک پرینتر با کیفیت با قابلیت چاپ رنگی و سیاه و سفید بسیار مناسب می باشد. پرینتر سه کاره 3060 اپسون برای استفاده در منزل یا ادارات توصیه می شود.

همچنین این چاپگر جوهر افشان انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال یک پرینتر ارزان قیمت و با نگهداری آسان هستند.

پرینتر اپسون ITS L3060 می تواند هزینه های چاپ را تا 90% کاهش دهد. به همین دلیل مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

 

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اپسون ITS L3060

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، این مدل پرینتر جوهر افشان اپسون Epson  از جمله چاپگر های رنگی شرکت اپسون با کارایی بالا است. پرینتر 3060 اپسون به عنوان یک دستگاه کم مصرف در بازار شناخته شده است.

این دستگاه قابلیت اتصال WIFI و USB دارد. به این ترتیب کاربر می تواند از این طریق نیز دستورات چاپ را برای پرینتر ارسال نماید.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اپسون ITS L3060

سرعت چاپ رنگی پرینتر اپسون، 15 برگ در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید آن 33 برگ در دقیقه اعلام شده است. همچنین این چاپگر جوهرافشان قادر است اسکن اپتیکال را با رزولوشن 1200*2400 dpi انجام دهد.

برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اپسون L3060 باید بگوییم که این دستگاه می تواند تا 30.000 صفحه را در ماه به چاپ برساند. همچنین ظرفیت سینی کاغذ آن 100 برگ کاغذ و 20 عکس می باشد.

کارشناسان ایده برتر بر این باورند که با توجه به قابلیت ها و ویژگی های پرینتر سه کاره اپسون l3060، این محصول با قیمت مناسبی عرضه می شود و خرید آن کاملا مقرون به صرفه است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون Ecotank L3060

مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L3060 شامل 4 عدد کارتریج C13T66414A, C13T66424A, C13T66434A, C13T66444A می باشد.

برای توضیح بیشتر در مورد کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون Ecotank L3060، به اطلاع شما مشتریان محترم می رسانیم که هم مدل طرح و هم مدل فابریک این کارتریج در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد.

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون Ecotank L3060

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع کارتریج پرینتر جوهر افشان با واحد فروش ایده برتر تماس بگیرید: 73027-021

لازم به ذکر است با اینکه کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون Ecotank L3060 قابل شارژ هستند ولی توصیه می شود این کارتریج ها را با کارتریج های فابریک یا طرح درجه یک جایگزین نمایید.

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson Ecotank ITS L3060

 

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson Ecotank ITS L3060

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson Ecotank ITS L3060 قابلیت اتصال به wifi دارد و به دوروزن اتوماتیک مجهز شده است.

از دیگر ویژگی های چاپگر جوهرافشان اپسون 3060 می توانیم به صفحه نمایش LCD، سازگاری با سیستم عامل های ویندوز و مک اشاره کنیم.

 فروشگاه ایده برتر پارسیان به صورت تخصصی به فروش پرینترهای جوهر افشان می پردازد و شما می توانید برای خرید پرینتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون Epson Ecotank ITS L3060



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 21 آذر 1397
.

پرینتر اپسون 2190

نوع چاپگر: سوزنی
سرعت چاپ : 480 کلمه در ثانیه

دانلود درایور پرینتر سوزنی اپسون Epson DLQ-3500

معرفی پرینتر سوزنی Epson LQ-2190IIN

پرینتر سوزنی Epson LQ-2190IIN در گروه پرینتر سوزنی 24 پین قرار دارد که از تکنولوژی چاپ LQ بهره برده است. پرینتر سوزنی اپسون از قابلیت چاپ 10 نوع فونت استاندارد به همراه 8 نوع فونت بارکد برخوردار است.

با ویژگی ها و قابلیت هایی که این پرینتر سوزنی دارد می توان برای امور اداری و دفاتر اسناد از آن استفاده نمود. پرینتر سوزنی اپسون 2190IIN محصولی حرفه ای و با کیفیت برای استفاده امور اسنادی و متنی می باشد.

معرفی پرینتر سوزنی Epson LQ-2190IIN

در ادامه معرفی پرینتر سوزنی Epson LQ-2190IIN باید گفت که این پرینتر سوزنی اپسون امکان تغذیه کاغذ تک برگ را دارد که به صورت پیوسته از جهت های مختلف می تواند عملیات چاپ را انجام دهد.

پرینتر Epson LQ-2190IIN که از جمله بهترین پرینتر های سوزنی به شمار می رود که حداکثر سرعت آن 480 حرف در ثانیه می باشد. مواد مصرفی این پرینتر سوزنی اپسون مدل C13S015336 می باشد.

پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-2190IIN

پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-2190IIN با ابعاد 177*375*612 میلی متر و وزن 9.4 کیلوگرم دارای وضوح چاپی برابر با 144*240 dpi می باشد.

این پرینتر سوزنی که قابلیت اتصال به USB و Parallel را دارد، دستگاهی بسیار بهینه و کم مصرف می باشد. همچنین این دستگاه قابلیت اتصال به شبکه را نیز دارد.

پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-2190IIN

از کالاهای مرتبط با این دستگاه می توان به پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-300، پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-2190، پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-9000 و پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-8500 اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید پرینتر سوزنیمی توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.

پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-2190IIN



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 21 آذر 1397
.

کپی توشیبا 2518A

نوع: ایستاده رنگی
زمان تهیه اولین کپی: 4.3 ثانیه
سرعت کپی: 25 برگ در دقیقه
وضوح چاپ : 600*600 dpi
حافظه : 2 گیگابایت
 
دانلود درایور دستگاه کپی شارپ AR-5618

معرفی دستگاه کپی توشیبا 2518A

کپی 2518A کهمناسب برای دفاتر فنی و ادارات با حجم کار بالا می باشد، از محصولات شرکت توشیبا به شمار می رود. این دستگاه کپی ایستاده دارای رزولوشن چاپ، اسکنر و کپی 600*600 dpi می باشد.

در ادامه معرفی دستگاه کپی توشیبا 2518A باید گفت این محصول که قابلیت چاپ دو رو را دارد،با سیستم عامل های روز سازگار است. همچنین باید گفت که پرینتر سوزنی اپسون دارای ظرفیت سینی حداکثر 3200 برگی می باشد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه کپی توشیبا 2518A

قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه کپی توشیبا 2518A

فتوکپی توشیبا2518Aدارای ابعاد 787*586*585 میلی متر و وزن 58 کیلوگرم می باشد. دستگاه کپی Toshiba 2518Aبه قابلیت های کپی، پرینت و اسکن به صورت استاندارد مجهز است. کپی توشیبا 2518A دارای پورت های اتصالی USB و Wireless می باشد.

در ادامه قابلیت ها و کارایی های فنی دستگاه کپی توشیبا2518Aمی توان به بزرگنمایی آن اشاره کرد که بین 25 تا 400 درصد می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید دستگاه کپی توشیبا 2518A با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی توشیبا 2518A

دستگاه کپی Toshiba 2518A دارای کارتریج مدل T-281C-K می باشد. در ضمن هم مدل طرح و هم مدل فابریک این تونرها در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد.

معرفی دستگاه کپی توشیبا 2518A

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی توشیبا 2518A از ویژگی فراوانی و قیمت مناسب برخوردار است بنابراین هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و هم در پیدا کردن تونر دستگاه کپی توشیبا مشکلی پیدا نمی کنید.

دستگاه کپی توشیبا Toshiba 2518A

 دستگاه کپی توشیبا Toshiba 2518A که برای گرم شدن به 14 ثانیه زمان نیاز دارد، اولین کپی خود را در کمتر از 4.3 ثانیه می گیرد.  از کالاهای مرتبط با دستگاه کپی توشیبا Toshiba 2518A می توان به دستگاه کپی توشیبا Toshiba 3008 و دستگاه کپی توشیبا Toshiba 3508 اشاره کرد.

برای مشاهده دیگر محصولات کپی توشیبا می توانید به بخش دستگاه کپی مراجعه کنید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه کپی توشیبامی توانید با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

دستگاه کپی توشیبا Toshiba 2518A



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 21 آذر 1397
.

دیتا پروژکتور Nebula Capsule

تکنولوژی ساخت: DLP
وضوح تصویر: 480*854
شدت روشنایی: 100 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 3500:1

معرفی و بررسی ویدئو پروژکتور جیبی نیبولا Nebula Capsule

ویدئو پروژکتور مدل Nebula Capsule ساخت شرکت انکر بی شک یکی از مدل های هوشمند با طراحی بسیار زیبا از ویدئو پروژکتورها محسوب می شود و قابلیت های بسیار زیادی دارد.

این پروژکتور کوچک تنها 50 گرم وزن دارد و با ابعاد کوچکی که دارد در گروه ویدئوپروژکتور های قابل حمل قرار می گیرد.

معرفی و بررسی ویدئو پروژکتور جیبی نیبولا Nebula Capsule

در ادامه معرفی و بررسی ویدئو پروژکتور جیبی نیبولا Nebula Capsule باید گفت که این دیتا ویدئو پروژکتور از فناوری DLP برای پخش استفاده می کند.

با داشتن یک پردازنده‌ی 4 هسته‌ای A7 که با رم 1 گیگابایتی همراهی می‌شود، دیتا ویدئو پروژکتور  Nebula Capsule این امکان را برای کاربر فراهم می کند که بدون هیچ‌گونه مکثی فایل‌های خود را پخش کند.

قابلیت ها و ویژگی های دیتا پروژکتور نیبولا Nebula Capsule

ویدئو پروژکتور نیبولا برای استفاده با تلفن های هوشمند، تبلت ها و کنسول های بازی ایده آل می باشد. لامپ ویدئو پروژکتور دارای عمری برابر با 30000 ساعت می باشد.

پروژکتور کپسولی نیبولا دارای یک باتری 5،200 میلی آمپر است که برق دستگاه را به مدت چهار ساعت تامین می کند.

قابلیت ها و ویژگی های دیتا پروژکتور نیبولا Nebula Capsule

در ادامه قابلیت ها و ویژگی های دیتا پروژکتور نیبولا Nebula Capsule باید بگوییم بزرگنمایی این دیتا ویدئو از 20 تا 100 اینچ می باشد. همچنین فاصله مناسب برای دیتا ویدئو پروژکتور Nebula Capsule بین  0.6 تا 3 متر می باشد.

شاید این وضوح از تصویر راضی کننده نباشد اما اگر Nebula Capsule در فاصله نزدیکتری از پرده نمایش قرار داده شود می تواند تصاویری با وضوح بیشتر و رنگ هایی شاداب تر ارائه دهد.

دیتا ویدئو پروژکتور جیبی نیبولا Nebula Capsule

در حالی که دیتا ویدئو پروژکتور جیبی نیبولا  Nebula Capsule برای استفاده از برنامه های اندروید ساخته شده است، استفاده بسیاری از کاربران را از این ویدئوپروژکتور قابل حمل با کمک پورت HDMI آسان می کند.

از برجسته ترین نقاط قوت پروژکتور انکر مدل Nebula Capsule این است که نیمه‌ی پایینی این دستگاه مجهز به اسپیکر Omni-Directional است یعنی همه‌جانبه بوده و صدا را در تمامی جهات پخش می کند.

بلندی صدای این اسپیکر به نسبت ابعاد کوچک Nebula Capsule از دیگر نقاط قوت آن است البته از نظر کیفیت صدا در حد متوسط قرار دارد.

دیتا ویدئو پروژکتور جیبی نیبولا Nebula Capsule

یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول این است که دارای قابلیت اتصال به شبکه و بلوتوث است و  با متصل شدن به آن به عنوان یک اسپیکر قابل حمل عمل می کند.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید ویدئو پروژکتور Nebula Capsule با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

برای دریافت قیمت و خرید ویدئو پروژکتور Nebula Capsule می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور جیبی نیبولا Nebula Capsule



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 21 آذر 1397
.

پرینتر اپسون 300

نوع چاپگر: سوزنی
سرعت چاپ : 300 کلمه در ثانیه

دانلود درایور پرینتر سوزنی اپسون Epson DLQ-3500

معرفی پرینتر سوزنی Epson LQ-300+II Colour

پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-300+II Colour که از محصولات شرکت اپسون می باشد، قابلیت اتصال ریبون رنگی را دارد. با این قابلیت شما می توانید عملیات چاپ را در چند طیف رنگی انجام دهید.

سرعت چاپ این دستگاه 300 حرف در ثانیه می باشد که سرعت نسبتا بالایی به مشار می رود. همچنین باید گفت که حداکثر عرض چاپ این پرینتر سوزنی اپسون برابر با 80 ستون می باشد.

معرفی پرینتر سوزنی Epson LQ-300+II Colour

در ادامه معرفی پرینتر سوزنی Epson LQ-300+II Colour باید گفت که این دستگاه از امکان چاپ بارکد برخوردار است. پرینتر Epson LQ-300+II که از جمله بهترین پرینتر های سوزنی به شمار می رود مناسب برای سازمان ها و ادارات می باشد.

پرینتر سوزنی اپسون LQ-300+II Colour که قابلیت اتصال به USB و Parallel را دارد، دستگاهی بسیار بهینه و کم مصرف می باشد. مواد مصرفی این دستگاه مدل C13S015633 می باشد.

پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-300+II Colour

پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-300+II Colour با ابعاد 277*426*393 میلی متر و وزن 4.3 کیلوگرم دارای حافظه ی پرینتر 8 کیلوبایت می باشد.

این پرینتر سوزنی که دارای صفحه نمایش LCD می باشد از وضوح چاپ 360*360 dpi بهره مند است.

پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-300+II Colour

از کالاهای مرتبط با این دستگاه می توان به پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-300، پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-2190، پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-9000 و پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-8500 اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید پرینتر سوزنیمی توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.

پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-300+II Colour



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 21 آذر 1397
.

پرینتر جوهرافشان اچ پی 7510
 
قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 15 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 8 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ:
A3-A4-A5
 
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره اچ پی HP OfficeJet 7510

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی 7510

پرینتر چهار کاره جوهر افشان اچ پی مدل OfficeJet 7510 در ابعاد 445x334x120 میلی متر و با وزن 13.2 کیلوگرم تولید شده است.

 این مدل از پرینترها به علت دقت و سرعت بسیار بالا و همچنین عمر و کارایی بیشتر برای استفاده در ادارات و مصارف خانگی ایده آل می باشند.

پرینتر جوهرافشان hp 7510 به نحوی طراحی شده است تا با ابعاد کوچک و قابلیت های بالا بیشترین بهره وری را در کنار قابلیت استفاده پایین جوهر دارا باشد.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی 7510

پرینتر اچ پی مدل 7510 یک دستگاه چاپگر جوهر افشان است که علاوه بر پرینت، کار فکس، اسکن و کپی را نیز انجام داده و با خرید یک دستگاه چهار کاره موجب صرفه جویی در هزینه های کاربر می شود.

در ادامه به معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی 7510 می پردازیم و نکاتی را در مورد قابلیت ها و موارد مصرفی این دستگاه بیان می کنیم.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی 7510

بر روی چاپگر اچ پی 7510 یک صفحه‌نمایش LCD تعبیه شده است که به استفاده راحت تر کاربر از دستگاه کمک می نماید. 

پرینتر 7510 با رزولوشن 600* 1200 dpi از دستگاه های چاپ با کیفیت محسوب می شود. این پرینتر قابلیت چاپ دو رو دارد و اما از قابلیت ADF برخودار نیست و باید آن را به‌صورت دستی انجام دهید.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره اچ پی 7510

این مدل پرینتر جوهر افشان اچ پی HP قادر است اسناد را به دو صورت رنگی و سیاه و سفید چاپ کند. رزولوشن کپی این پرینتر معادل 600 × 300 dpi اعلام شده است.

 کپی سیاه‌وسفید با سرعت 15 برگ در دقیقه و رنگی با 8 برگ در دقیقه صورت می‌گیرد و این سرعت بالا در کپی و چاپ اسناد، از ویژگی های برجسته این مدل از پرینتر اچ پی می باشد.

اسکنر طراحی شده در این محصول بسیار هوشمندانه بوده و قابلیت کشیدن کاغذ به داخل و اسکرول روی آن را داشته و موجب ساز گاری آن با هر نوع کاغذی شده است.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اچ پی 7510

برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره اچ پی 7510 باید بگوییم که توان کار ماهیانه این دستگاه 1000 برگ می باشد.

با توجه به این قابلیت ها چاپگر چهار کاره اچ پی 7510 دارای طراحی مناسبی می باشد، قابل حمل می باشد و فضای چندانی را بر روی میز کامپیوتر اشغال نمی‌کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی OfficeJet 7510

مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی 7510 شامل کارتریج جوهر HP 932 مشکی و جوهر HP 933 رنگی است.

به اطلاع شما مشتریان محترم می رسانیم که هم مدل طرح و هم مدل فابریک این کارتریج در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی OfficeJet 7510

 این دستگاه از سیستم مخزن جوهر یا همان تانکر استفاده می‌کند که در مدیریت هزینه‌ها تأثیر بسیار زیادی دارد و با اتمام جوهر، نیازی به تعویض کارتریج آن نیست بلکه تنها کافی است جوهر مورد نیاز را در مخزن مناسب خود بریزید،

همچنین کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی OfficeJet 7510 قابل شارژ هستند ولی توصیه می شود این کارتریج ها با کارتریج های فابریک یا طرح درجه یک جایگزین شوند.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP OfficeJet 7510

پرینتر جوهرافشان چهار کاره اچ پی HP OfficeJet 7510امکان چاپ اسناد و عکس ها را از طریق Hi-Speed USB 2.0 فراهم می کند.

همچنین می توانید از طریق شبکه بیسیم به راحتی از روی موبایل ، لپ تاپ ، و تبلت خود پرینت بگیرید. این امکان نیز فراهم شده که با استفاده از تکنولوژی ePrint هرکجا که هستید، اسناد و مدارک را به پرینتر ارسال کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP OfficeJet 7510

 فروشگاه ایده برتر پارسیان به صورت تخصصی به فروش پرینترهای جوهر افشان می پردازد و شما می توانید برای خرید پرینتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP OfficeJet 7510



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 21 آذر 1397
.

پرینتر جوهرافشان اچ پی 315
 
قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی، فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 19 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 16 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ:
A4

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی 315

پرینتر اچ پی مدل 7710DWF جز چاپگرهای چند کاره رنگی و پرکاربرد شرکت اچ پی HP است. این دستگاه، یک پرینتر جوهر افشان می باشد و دارای سرعت چاپ سیاه و سفید 19 برگ در دقیقه و سرعت چاپ رنگی 16 برگ در دقیقه می باشد.

پرینتر جوهر افشان 7710 از کیفیت و دقت چاپ بسیار خوبی برخوردار است و قادر به چاپ برگه هایی تا حداکثر سایز A4 می باشد.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی 315

در ادامه معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی 7710DWF باید گفت توان کار این پرینتر 1000 برگ در ماه می باشد و برای استفاده در منازل و ادارات مناسب است.

این محصول فاقد دو رو زن اتوماتیک و ADF می باشد. پرینتر جوهر افشان اچ پی 7710 دارای رزولوشن اپتیکال اسکن 1200*1200 dpi می باشد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره اچ پی Ink Tank 315

پرینتر جوهر افشان اچ پی HP با وضوح چاپ 1200*4800 dpi کیفیت چاپ خوب و مناسبی را ارائه می دهد. پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP WF-7710DWF دارای ظرفیت سینی 60 برگ می باشد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره اچ پی Ink Tank 315

در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره اچ پی WF-7710DWF خوب است بدانید که این پرینتر دارای صفحه نمایش  LCD می باشد،

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید پرینتر جوهرافشان چهار کاره اچ پی WF-7710DWF با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی 315

تونرهای پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP WF-7710DWF شامل HP GT51 Black ،HP GT52 Cyan ،HP GT52 Magneta و HP GT52 Yellow است.

باید گفت که هم مدل طرح و هم مدل فابریک این کارتریج در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد. کارکرد کارتریج رنگی این دستگاه 8000 برگ و کارکرد کارتریج مشکی آن 5000 برگ می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی 315

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی 7710 قابل شارژ هستند ولی توصیه می شود این کارتریج ها با کارتریج های فابریک یا طرح درجه یک جایگزین شوند.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Ink Tank 315

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP WF-7710DWF با قابلیت انجام پرینت، کپی و اسکن، کاربر را از خرید 4 دستگاه مجزا بی نیاز می کند.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Ink Tank 315

همچنین باید گفت که این دستگاه سرعت کپی رنگی 3.5 برگ در دقیقه و سرعت کپی سیاه و سفید 5 برگ در دقیقه می باشد.

برای اطلاع از قیمت و خرید پرینتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Ink Tank 315



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 21 آذر 1397
.

همانطور که می دانید، فناوری های نمایشی مانند ویدئو پروژکتور، این بخش را متحول کرده اند و دیگر نیاز نیست برای نمایش محتوای مورد نظر خود به سمت سیستم های پیچیده و گران قیمت بروید.

به سادگی می توان با نصب یک دیتا ویدئو پروژکتور، آنچه را که قصد نمایش دارید بر روی یک صفحه صاف و روشن مانند دیوار و یا پرده نمایش، به نمایش بگذارید.

در زمان گذشته، دستگاهویدیو پروژکتور صرفا برای موارد آموزشی و یا در ادارات و جلسات مهم استفاده می شد اما تولیدکنندگان آنها به این فکر افتادند که چرا کاربران خانگی از این موضوع بی بهره بمانند.

به همین دلیل نیز شروع به ساختدیتا پروژکتورهایی کردند که برای استفاده های تفریحی و سرگرمی مناسب تر هستند.

 

بهترین ویدئو پروژکتور برای بازی

 

امروزه نیز گسترش بازی های رایانه ای باعث شده تا بسیاری از شرکت های مختلف در هر زمینه ای، بر روی این کاربران تمرکز ویژه ای داشته و محصولات خود را متناسب با آنها تولید کنند.

در این بین، علاقمندان به بازی های رایانه ای، همیشه به دنبال کیفیت بالای نمایش هستند و یافتن بهترین ویدئو پروژکتور برای بازی می تواند به آنها کمک زیادی کند.

خوشبختانه، ویدئو پروژکتور مناسب بازی از برندهای مختلف و با ویژگی ها متفاوتی در بازار موجود است که شما می توانید از آن استفاده کنید.

قیمت انواع دیتا پروژکتور نیز در این زمینه تفاوت هایی با هم دارند که بالطبع، می توان ارزش خرید آنها را با هم مقایسه کرد.

 

بهترین ویدئو پروژکتور برای بازی

 

بهترین ویدئو پروژکتور برای بازی کدام است؟

ما تاکنون از وجود بهترین ویدئو پروژکتور برای بازی صحبت کردیم اما به راستی، بهترین ویدئو پروژکتور برای بازی کدام است؟

برای پاسخ به این سوال باید بدانید که این افراد به اصطلاح گیمیر، چه انتظاراتی از این محصول دارند.

 

بهترین ویدئو پروژکتور برای بازی کدام است؟

 

یکی از مهمترین ویژگی هایی که آنها انتظار دارند، کیفیت بالای نمایش است که امروزه بهترین ویدئو پروژکتور برای بازی با رزولوشن های 4K نیز به بازار آمده اند.

بنابراین، برای داشتن کیفیت نمایش حداکثری، باید این نکته را در اولویت قرار داد، زیرا برای نمایش اسلاید و امور این چنینی، نیازی به کیفیت بالای نمایش نیست.

موضوع بعدی را می توان قیمت دستگاه دانست، زیرا یافتن بهترین قیمت ویدئو پروژکتور نیز می تواند برای برنامه ریزی و خرید دستگاه لازم باشد.

بنابراین می بایست مجموعه این موارد را در کنار هم قرار داد و از میان محصولات و برندهای مختلف، یکی از بهترین ها را انتخاب نمود.

 

بهترین ویدئو پروژکتور برای بازی کدام است؟

 

مجموعه ایده برتر پارسیان نیز که در زمینه فروش و خدمات پشتیبانی این محصولات فعالیت دارد، می تواند بهترین ویدئو پروژکتور بازار را به شما معرفی کند و محصول مورد نظر شما را تهیه نماید.

شما می توانید این موارد را با بهترین قیمت از این مجموعه تهیه کنید. علاوه بر فرروش ویدئوپروژکتور، فروش قطعات ویدئو پروژکتور از دیگر خدمات مجموعه ایده برتر پارسیان می باشد.

بنابراین شما می توانید پکیج کاملی را از خرید دستگاه گرفته تا قطعات آن، در مجموعه ایده برتر پارسیان بیابید. این شرکت تمامی محصولات خود را با ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می کند.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 20 آذر 1397
.

تکنولوژی که در ساخت دوربین های مداربسته به کار می رود روز به روز در حال پیشرفت و گسترش می باشد.

در سری جدید دوربین های مداربسته هوشمند، قابلیت جدیدی گنجانده شده که بسیار کاربردی و موثر است.

این ویژگی که یکی از مشخصه های آنالیزی دوربین های هوشمند است با نام قابلیت تشخیص عبور از خط یا Line Crossing شناخته می شود.

 

عبور از خط line crossing در دوربین مداربسته به چه معناست؟

 

در ادامه به معرفی کامل این آیتم پرداخته و عملکرد آن را به تفصیل بیان می کنیم.

عبور از خط line crossing در دوربین مداربسته چیست؟

پیش از هر چیز باید یادآور شویم که Line Crossing زیر مجموعه سیستم پردازش تصویری VCA می باشد.

گاهی اوقات در سازمان ها، ادارات یا مکان هایی با کاربری خاص، لازم است که عبور و مرور و تردد افراد در برخی نقاط کنترل شود.

 

عبور از خط line crossing در دوربین مداربسته چیست؟

 

به عنوان مثال در یک مجموعه، تجهیزات خاص و حساسی وجود دارد که نیاز به مراقبت ویژه دارند.

در صورتی که سیستم امنیتی و نظارتی مناسبی در دسترس نباشد، محافظت از این نقاط بسیار هزینه بر و وقت گیر خواهد بود.

قابلیت Line Crossing در دوربین مدار بسته این امکان را برای کاربر فراهم می کند که به راحتی محدودیت لازم را در فضاهای مشخص شده اعمال نماید.

 

عبور از خط line crossing در دوربین مداربسته چیست؟

 

در سیستم عبور از خط، امکانات نرم افزاری ویژه ای در دستگاه ضبط تصاویر NVR تعبیه شده است.

کاربر از این طریق می تواند خطوط فرضی در اطراف محدوده مورد نظر ایجاد کند و به این وسیله ممنوعیت و یا محدودیت عبور افراد از آن نقاط را به سیستم اعلام نماید.

همچنین کاربر می تواند برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه به برخی از اتاق ها، خطوط فرضی Line Crossing را در ابتدای درهای ورودی ایجاد کند.

 

عبور از خط line crossing در دوربین مداربسته چیست؟

 

نصب سیستم آلارم، عملکرد قابلیت عبور از خط را تکمیل می کند. در این صورت با عبور شخص از خطوط غیر مجاز، هشدارهای صوتی به صدا در می آیند.

منبع: tticctv

مطالب مرتبط:

قابلیت تشخیص چهره در دوربین مداربسته دیجیتال

مشکلات امنیتی دوربین مدار بسته بیسیم یا وایرلس

هوش مصنوعی Deep Learning در دوربین مداربسته چیست؟



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 20 آذر 1397
.

پرینتر جوهرافشان اپسون 310N
 
قابلیت: پرینتر
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 19 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 18 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1440*5760 dpi
حداکثر سایز کاغذ:
A4

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون 310N

شرکت اپسون Epson یکی از برندهای مطرح و شناخته شده است که به صورت حرفه ای به تولید انواع چاپگر و پرینتر می پردازد. این شرکت به تازگی محصول جدیدی را معرفی کرده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

پرینتر اپسون مدل B-310N محصول قدرتمند با عملکردی فوق العاده است که به تازگی وارد بازار شده است.

پرینتر اپسون 310N یک چاپگر جوهر افشان تک کاره می باشد که تنها قابلیت پرینت دارد.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون 310N

این محصول می تواند صفحات را به دو صورت رنگی و سیاه و سفید چاپ کند. همچنین به دلیل برخورداری از وضوح چاپ 5.760*1.440 dpi کیفیت بسیار خوبی را ارائه می نماید.

در ادامه به معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون 310N می پردازیم و شما را با قابلیت ها، کارایی ها و مواد مصرفی این پرینتر جوهرافشان آشنا می نماییم.

پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون Epson B-310N قابلیت اتصال به شبکه دارد و با توان چاپ 10.000 صفحه در ماه برای به کارگیری در سازمان ها و ادارات مختلف مناسب می باشد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره اپسون B-310N

پرینتر جوهر افشان اپسون Epson به تکنولوژی micro piezo مجهز است که کیفیت چاپ آن را به میزان زیادی افزایش می دهد.

محصول جدید اپسون قادر است چاپ رنگی را با سرعت 18 برگ در دقیقه و همچنین چاپ سیاه و سفید را با سرعت 19 برگ در دقیقه انجام دهد.

 

قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره اپسون B-310N

 

برای توضیح بیشتر در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره اپسون B-310N باید بگوییم که اینپرینتردارای حافظه ی 32 مگابایتی است.

همچنین به یک صفحه نمایش LCD مجهز می باشد که استفاده از دستگاه را راحت تر خواهد کرد.

کارشناسان ایده برتر معتقدند قیمت پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون B-310N کاملا مناسب بوده و خرید این پرینتر جوهر افشانبا توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون 310

تونرهای پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson B-310N شامل 4 عدد جوهر T616 در رنگ های مشکی، زرد، قرمز و آبی است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون 310

باید گفت که هم مدل طرح و هم مدل فابریک این کارتریج در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون 310 قابل شارژ هستند ولی توصیه می شود این کارتریج ها با کارتریج های فابریک یا طرح درجه یک جایگزین شوند.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson B-310N

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson B-310N با ظاهری زیبا طراحی شده است. این دستگاه پرینتر فاقد بلوتوث، شبکه بیسیم و قابلیت Pictbridge است.

 

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson B-310N

 

ظرفیت سینی کاغذ پرینتر جوهر افشان 310N معادل 1300 برگ بوده و به درگاه های Wired Network, USB 2.0 Type B مجهز می باشد. 

برای اطلاع از قیمت و خرید پرینتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

 

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson B-310N



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 20 آذر 1397
.

پرینتر جوهرافشان اپسون 510N
 
قابلیت: پرینتر
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 19 برگ در دقیقهa
سرعت چاپ رنگی: 18 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1440*5760 dpi
حداکثر سایز کاغذ:
A4

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون 510N

در این بخش قصد داریم به معرفی یکی از محصولات با کیفیت اپسون Epson بپردازیم که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

پرینتر اپسون مدل B-510N، یک دستگاه چاپگر قدرتمند با عملکردی فوق العاده است که با تکنولوژی جوهرافشان ساخته شده و تنها قابلیت پرینت و چاپ دارد.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون 510N

پرینتر تک کاره اپسون 510 قادر است صفحات را به دو صورت رنگی و سیاه و سفید چاپ کند. همچنین به دلیل برخورداری از وضوح چاپ 5.760*1.440 dpi کیفیت بسیار خوبی را ارائه می نماید.

در ادامه به معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون 510N می پردازیم و شما را با قابلیت ها، کارایی ها و مواد مصرفی این پرینتر جوهرافشان آشنا می نماییم.

پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون Epson B-510N قابلیت اتصال به شبکه دارد و با توان چاپ 20.000 صفحه در ماه، گزینه مناسبی برای استفاده در سازمان ها و ادارات مختلف است. 

قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره اپسون B-510N

محصول جدید اپسون قادر است چاپ رنگی را با سرعت 18 برگ در دقیقه و همچنین چاپ سیاه و سفید را با سرعت 19 برگ در دقیقه انجام دهد.

در ساخت پرینتر جوهر افشان اپسون Epson از تکنولوژی micro piezo استفاده شده است. این امر موجب می شود کیفیت چاپ دستگاه را به میزان زیادی افزایش پیدا کند.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره اپسون B-510N

برای توضیح بیشتر در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره اپسون B-510N باید بگوییم که اینپرینتر به یک صفحه نمایش LCD مجهز می باشد که استفاده از دستگاه را راحت تر خواهد کرد.

کارشناسان ایده برتر معتقدند قیمت پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون B-510N کاملا مناسب بوده و خرید این پرینتر جوهر افشانبا توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون 510

تونرهای پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson B-510N شامل 4 عدد جوهر پیگمنت pigment است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون 510

باید گفت که هم مدل طرح و هم مدل فابریک این کارتریج در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اپسون 510 قابل شارژ هستند ولی توصیه می شود این کارتریج ها با کارتریج های فابریک یا طرح درجه یک جایگزین شوند.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson B-510N

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson B-510N با ظاهری زیبا طراحی شده و به حافظه 32 مگابایتی مجهز می باشد. 

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson B-510N

چنانچه قصد خرید این مدل چاپگر جوهرافشان اپسون را دارید توجه نمایید که این دستگاه فاقد بلوتوث، شبکه بیسیم و قابلیت Pictbridge است.

ظرفیت سینی کاغذ پرینتر جوهر افشان 510N معادل 1300 برگ بوده و به درگاه های Wired Network, USB 2.0 Type B مجهز می باشد. 

برای اطلاع از قیمت و خرید پرینتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

 

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson B-510N



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 20 آذر 1397
.

پرینتر جوهرافشان اچ پی 5810
 
قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 8/5 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 6 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 4800*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
 
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره HP DeskJet GT 5810

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی GT 5810

پرینتر سه کاره جوهر افشان اچ پی مدل DeskJet GT 5810 در ابعاد 525x310x158 میلی متر و با وزن 4.67 کیلوگرم تولید شده و در بازار ماشین های اداری با کیفیت ساخت عالی و بدنه مقاوم و مستحکم به فروش می رسد.

 این مدل از پرینترها به علت دقت و سرعت بسیار بالا و همچنین عمر و کارایی بیشتر برای استفاده در ادارات و مصارف خانگی ایده آل می باشند.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی GT 5810

پرینتر اچ پی مدل 5810 یک دستگاه چاپگر جوهر افشان است که علاوه بر پرینت، کار اسکن و کپی را نیز انجام داده و با خرید یک دستگاه سه کاره موجب صرفه جویی در هزینه های کاربر می شود.

در ادامه به معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی GT 5810 می پردازیم و نکاتی را در مورد قابلیت ها و موارد مصرفی این دستگاه بیان می کنیم.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اچ پی GT 5810

بر روی چاپگر اچ پی 5810 یک صفحه‌نمایش LCD لمسی 5.5 سانتی‌متری تعبیه شده است که به استفاده راحت تر کاربر از دستگاه کمک می نماید. 

پرینتر 5810 با رزولوشن 4800* 1200 dpi از دستگاه های چاپ با کیفیت محسوب می شود. این پرینتر قابلیت چاپ دو رو ندارد و باید آن را به‌صورت دستی انجام دهید و ظرفیت سینی آن 60 برگ است.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اچ پی 5810

این مدل پرینتر جوهر افشان اچ پی HP قادر است اسناد را به دو صورت رنگی و سیاه و سفید چاپ کند. رزولوشن کپی این پرینتر معادل 400 × 300 dpi اعلام شده است.

 کپی سیاه‌وسفید با سرعت 5 برگ در دقیقه و رنگی با 3/5 برگ در دقیقه صورت می‌گیرد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اچ پی 5810

برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره اچ پی 5810 باید بگوییم که توان کار ماهیانه این دستگاه 1000 برگ می باشد.

با توجه به این قابلیت ها چاپگر سه کاره اچ پی 5810 دارای طراحی مناسبی می باشد، قابل حمل می باشد و فضای چندانی را بر روی میز کامپیوتر اشغال نمی‌کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی DeskJet GT 5810

مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی GT 5810 شامل کارتریج HP GT51 Black Original Ink Bottle (90CC) ،HP GT52 Cyan Original Ink Bottle (70CC) ،HP GT52 Magenta Original Ink Bottle (70CC) و HP GT52 Yellow Original Ink Bottle (70CC) است.

به اطلاع شما مشتریان محترم می رسانیم که هم مدل طرح و هم مدل فابریک این کارتریج در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی DeskJet GT 5810

 این دستگاه از سیستم مخزن جوهر یا همان تانکر استفاده می‌کند که در مدیریت هزینه‌ها تأثیر بسیار زیادی دارد و با اتمام جوهر، نیازی به تعویض کارتریج آن نیست بلکه تنها کافی است جوهر مورد نیاز را در مخزن مناسب خود بریزید،

همچنین کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی  DeskJet GT 5810 قابل شارژ هستند ولی توصیه می شود این کارتریج ها با کارتریج های فابریک یا طرح درجه یک جایگزین شوند.

پرینتر جوهرافشان سه کاره اچ پی HP DeskJet GT 5810

پرینتر جوهرافشان سه کاره اچ پی HP DeskJet GT 5810امکان چاپ اسناد و عکس ها را تنها از طریق Hi-Speed USB 2.0 فراهم می کند و متأسفانه خبری از اتصال بی‌سیم نیست.

پرینتر جوهرافشان سه کاره اچ پی HP DeskJet GT 5810

 مصرف انرژی DeskJet GT 5810 حداکثر 10 وات، در حالت آماده‌ به‌ کار 2.1 وات و در حالت خواب 0.88 وات است.

 فروشگاه ایده برتر پارسیان به صورت تخصصی به فروش پرینترهای جوهر افشان می پردازد و شما می توانید برای خرید پرینتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهرافشان سه کاره اچ پی HP DeskJet GT 5810



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 20 آذر 1397
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی