تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG3721 DECT
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG3721 DECT

تعداد گوشی: 1 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: ندارد

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3721 DECT

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3721 DECT

اگر به دنبال یک گوشی تلفن بی سیم زیبا و شیک برای خانه و یا محل کار خود هستید تلفن بیسیم مدل Panasonic KX-TG3721 می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. این تلفن برای نصب در هر مکانی بدون نگرانی از سیم کشی تلفن امکان استفاده در 50 متر فضای داخلی و 300 متر فضای خارجی را دارا می باشد. صفحه کلید الفبایی عددی این گوشی امکان شماره گیری بدون دردسر و آسان و همچنین ذخیره اسم و شماره تلفن در دفترچه تلفن گوشی را فراهم نموده است. قیمت و خرید تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3721 DECT با توجه به کارایی اش مناسب می باشد.

در ادامه به معرفی تلفن سانترال پاناسونیک KX-TG3721 می پردازیم، از سری تلفن بی سیم با منشی تلفن و صفحه نمایش بزرگ LCD با طراحی زیبا می باشد انتخاب مناسبی برای مصارف خانگی و یا حتی اداری می باشد. حافظه این گوشی قابلیت ذخیره تا 100 اسم و شماره مخاطبین را میسر می سازد به همین دلیل دیگر نگران حفظ و نگهداری برای بخاطر آوردن شماره تلفن نزدیکان و آشنایان نباشید، تنها با فشار چند دکمه همه شماره تلفن مخاطبین برای شماره گیری در دسترس می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به تلفن بیسیم Panasonic KX-TGD310، تلفن بی سیم Panasonic KX-TG3611، تلفن بیسیم Panasonic KX-TG3711، تلفن بی سیم Panasonic KX-TG3721 و تلفن بیسیم Panasonic KX-TG6821 اشاره نمود.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG3721

در گوشی بی سیم Panasonic TG3721 باتری پشتیبان تعبیه شده است که در مواقع قطع برق نیز شما قادر به پاسخگویی تماسهای ورودی و یا برقراری تماس می باشید. صفحه نمایش بزرگ 1.8 اینچی این محصول به کاربر امکان استفاده از از گوشی در تازیکی و نور پس زمینه صفحه دیدن و استفاده از صفحه کلید را به آسانی فراهم می کند. صفحه نمایش دیگری از جنس LED با قابلیت نمایش دو رقم با نور قرمز برای نمایش  تعداد پیامهای ضبط شده توسط منشی تلفن روی پایه این تلفن تعبیه شده که از فاصله ای دورتر نیز قابل رویت می باشد.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG3721

از مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG3721 باید بگوییم که سیستم منشی تلفنی دیجیتال این مدل گوشی به شما امکان شنیدن صدای صاف و شفاف هر مکالمه، ضبط آن را بدون دخالت و بصورت خودکار می دهد. Answering Machine منشی تلفنی این محصول حافظه ای 18 دقیقه ای دارد و می تواند در غیاب کاربر پیامهای ورودی را ضبط کند. ویژگی نصب شده روی این مدل گوشی سیستم کالر آدی می باشد که امکان مشاهده اسم و شماره تلفن تماس گیرنده را قبل از پاسخگویی به سادگی میسر نموده است که تا 50 شماره آخر را در حافظه ذخیره میکند.

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG3721 DECT

یکی دیگر از قابلیت های تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG3721 DECT  که مورد توجه کاربران قرار دارد ویژگی حالت شب یا Night Mode است که در صورت فعال شدن تمام تماسهای ورودی را در حالت بی صدا یا Silent فقط از طریق یک چراغ چشمک زن تعبیه شده روی گوشه بالای گوشی بی سیم به شما اعلام می کند. این ویژگی به شما امکان استراحت بدون مزاحمت صدای زنگ تلفن مخاطبین را می دهد. در تلفن تماسهایی که کاربر بایستی به دستور العمل خاصی گوش دهد و از کلیدهای خاصی برای ادامه مکالمه استفاده کند. به طور مثال سیستم پرداخت قبوض آب و برق و یا استعلام های موجودی حساب بانکی و سیستم تلفن بانک، بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی از قابلیت بلندگوی دیجیتال Loud Speaker این محصول استفاده میگردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن بی سیم Panasonic KX-TG3721 DECT می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: تلفن بی سیم, تلفن بیسیم پاناسونیک, تلفن بی سیم TG3721, تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3721 DECT ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 8 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی