تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGD310
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGD310

تعداد گوشی: 1 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: ندارد

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGD310

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGD310

تلفن Panasonic KX-TGD310 یک تلفن بی سیم از تولیدات منحصر به فرد و مقرون به صرفه ی شرکت پاناسونیک می باشد که حتی در مواقع قطع برق نیز امکان ادامه مکالمه در این مدل تلفن وجود دارد. فقط کافیست بعد از قطع برق گوشی بیسیم را بر روی پایه قرار دهید و به مکالمه خود ادامه دهید.

در ادامه معرفی تلفن سانترال پاناسونیک KX-TGD310 باید گفت که این گوشی بر اساس استفاده مداوم برای مکالمات روزمره یا استفاده از سیستم بهینه سازی مصرف انرژی طراحی و ساخته شده است و این قابلیت توسط دکمه ی ECO قابل اجرا می باشد. تلفن بیسیم KX-TGD310  با داشتن صفحه نمایش LCD و ظاهری زیبا انتخاب مناسبی برای مصارف خانگی و همچنین دفاتر کار کوچک و یا کارگاه ها و تولیدی هایی با متراژهای کوچک می باشد. از کالاهای مرتبط با این تلفن می توان به تلفن بیسیم Panasonic KX-TG6811، تلفن بی سیم Panasonic KX-TG3611، تلفن بیسیم Panasonic KX-TG3711، تلفن بی سیم Panasonic KX-TG3721 و تلفن بیسیم Panasonic KX-TG6821 اشاره نمود.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TGD310

یکی دیگر از ویژگی های گوشیبی سیم پاناسونیک KX-TGD310 عمر باتری آن می باشد که بعد از 7 ساعت شارژ دو باتری نیکل، متال هیدرید نیم قلمی (Ni-MH)، انرژی مورد نیاز گوشی جهت مکالمه ممتد تا 16 ساعت و در حالت استندبای تا 8 روز را فراهم می کند. در این مدل گوشی از تکنولوژی امنیتی به نام DECT Security استفاده می شود که ارتباط بین گوشی بیسیم پایه رمزگذاری شده و کدهای این رمز به صورت دوره ای تغییر می کند تا ارتباط بین گوشی بی سیم و پایه در سطح بالایی از امنیت قرار دارد.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TGD310

گوشی پاناسونیک KX-TGD130 با نور پس زمینه ی سفید و صفحه نمایش LCD با گرافیک 65*103 پیکسلی و 1.8 اینچی یکی از بهترین و به صرفه ترین گوشی های بی سیم دیجیتالی موجود در بازار ساخت شرکت panasonic می باشد. تلفن Panasonic KX-TGD310 با فرکانس GHz 1.9، فضای داخلی 50 متر و فضای خارجی 300 متر را پشتیبانی می کند. حافظه ی دفترچه تلفن این مدل 120 مخاطب را با 16 کاراکتر برای اسم و 24 عدد برای شماره مخاطب در خود ذخیره می کند و برای این مدل تا 9 شماره تلفن برای شماره گیری سریع (Speed Dial) در نظر گرفته شده است.

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGD310

یکی دیگر از قابلیت های تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG3721 DECT  ساعت زنگدار قابل برنامه ریزی با صدای زنگ پیشرفته می باشد که نیاز استفاده از انواع ساعت های دیگر را مرتفع می سازد و گزینه ی مناسبی برای استفاده در اتاق خواب می باشد. امکان تنظیم صدای زنگ به دلخواه و حالت مزاحم نشوید گوشی پاناسونیک KX-TGD130 امکان استفاده در منازل را میان کاربران بیشتر می کند. سیستم کالر آی دی این گوشی بیسیم تا 50 شماره آخر خود را در حافظه خود ذخیره می کند. از دیگر کارایی های گوشی بی سیم Panasonic TGD130 می توان به شماره گیر و صفحه نمایش نورانی، کاهش دهنده نور،صدای واضح، امکان اضافه کردن گوشی تا شش دستگاه و قابلیت ارتباط داخلی بین گوشی ها، امکان اضافه کردن کیت کلید یاب، نمایشگر کودک و بلندگوی دیجیتال دست آزاد نیز اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن بی سیم Panasonic KX-TGD130  می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: تلفن بی سیم, تلفن بیسیم پاناسونیک, تلفن بی سیم پاناسونیک, تلفن بی سیم TGD130, تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGD130 ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 8 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی