تلفن تحت شبکه یلینک Yealink T27G
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن بیسیم یالینک T27G

تعداد گوشی: 1 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی تلفن تحت شبکه یلینک T27G

معرفی تلفن تحت شبکه یلینک T27G

تلفن تحت شبکه یالینک مدل T27G یک تلفن بی سیم که از مدل های پر فروش شرکت Yealink است. این تلفن مدل تلفن تحت شبکه Yealink T27P بوده است که علاوه بر تمامی امکانات و قابلیت های مدل قبلی پشتیبانی از کدک پرکاربرد و دوست داشتنی Opus نیز به آن اضافه شده است. قیمت و خرید تلفن تحت شبکه یلینک Yealink T27G با توجه به کارایی و کاربردش مناسب می باشد.

در ادامه معرفی تلفن تحت شبکه یلینک T27G باید گفت که از پورت RJ9 پشتیبانی می کند و می توانید از هد ست با پورت RJ9 در این دستگاه استفاده کرد. تلفن بیسیم تحت شبکه T27G از صفحه نمایش 3.66 اینچی برخوردار است که با نور بک لایت می باشد و یک صفحه نمایش 5 خطی را شامل می شود به همین منظور انتخاب مناسبی برای مصارف خانگی و همچنین دفاتر کار کوچک یا کارگاه ها و تولیدی هایی با متراژهای کوچک می باشد.

مشخصات فنی تلفن تحت شبکه Yealink T27G

یکی دیگر از ویژگی های تلفن بیسیم Yealink T27Gاز کنفرانس 3 طرفه، Call Forward ،Call Pickup ،call Park ،Call Transfer پشتیبانی می کند. این تلفن بیسیم با پلتفرم های مختلفی مانند استریکس، الستیکس، 3CX و Broadsoft Broadworks و دیگر سافت سوئیچ های استاندارد شبکه سازگاری کامل دارد. از پروتکل های امنیتی IPv6 و OpenVPN پشتیبانی می کند و ویژگی های امنیتی می توان به SRTP/HTTPS/TLS را داراست.

مشخصات فنی تلفن تحت شبکه Yealink T27G

از دیگر مشخصات فنی تلفن تحت شبکه Yealink T27G این است که قابلیت ترانسفر را داراست و از کدک های صوتی مختلف wideband : G.722 و Narrowband : G.711 , G.729AB , G.726 , iLBC و VAD,CNG , AEC , PLC , AJB , AGC پشتیبانی می کند. ضمنا این تلفن تحت شبکه یالینک دارای یک پورت ورودی جهت اتصال ماژول های Expansion است که می توان از طریق آن یک پورت extand به دستگاه اضافه کرد.

تلفن تحت شبکه یلینک Yealink T27G

در پایان باید بگوییم که تلفن تحت شبکه یلینک Yealink T27G امکان ایجاد تماس مستقیم بدون نیاز به سرور Direct IP Call را دارد. از دفتر تلفن با قابلیت ثبت 1000 شماره و ایجاد لیست سیاه و قابلیت جستجوی هوشمند برخوردار است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن تحت شبکه Yealink T27G می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: تلفن بی سیم, تلفن بیسیم یلینک, تلفن بی سیم یالینک, تلفن بی سیم T27G, تلفن تحت شبکه یلینک T27G ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 8 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی