تلفن تحت شبکه بی سیم یلینک Yealink T21 E2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن بیسیم یالینک T21 E2

تعداد گوشی: 1 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی تلفن تحت شبکه VOIP یلینک T21 E2

معرفی تلفن تحت شبکه VOIP یلینک T21 E2

تلفن تحت شبکه یالینک مدل T21 E2 یک تلفن بی سیم که از مدل های پر فروش شرکت Yealink است. تنها تفاوت این تلفن با تلفن تحت شبکه بی سیم یلینک Yealink T21P E2 این است که از PoE پشتیبانی نمی کند. قیمت و خرید تلفن تحت شبکه بی سیم یلینک T21P E2 با توجه به کارایی و کاربردش مناسب می باشد.

در ادامه به معرفی تلفن تحت شبکه VOIP یلینک T21 E2 می پردازیم. این تلفن از 2 اکانت SIP و کیفیت صدای HD پشتیبانی می کند. صفحه نمایش تلفن بیسیم T21 E2 با نور بک لایت می باشد که یک صفحه نمایش 5 خطی را شامل می شود به همین منظور انتخاب مناسبی برای مصارف خانگی، دفاتر کار کوچک یا کارگاه ها و تولیدی هایی با متراژهای کوچک می باشد. از پورت RJ9 پشتیبانی می کند و می توانید از هدست با پورت RJ9 در این دستگاه استفاده کرد.

مشخصات فنی تلفن تحت شبکه بی سیم Yealink T21 E2

تلفن بیسیم Yealink T21 با پلتفرم های مختلفی مانند استریکس، الستیکس، 3CX ،Broadsoft Broadworks و دیگر سافت سوئیچ های استاندارد شبکه سازگاری کامل دارد. تلفن تحت شبکه T21 E2 یلینک قابلیت های Call Hold ،mute ،DND ،One-touch speed dial ،hotline ،call forward ،call waiting و call transfer را داراست که به راحتی و سهولت می توان از آن ها استفاده کرد.

مشخصات فنی تلفن تحت شبکه بی سیم Yealink T21 E2

از دیگر مشخصات فنی تلفن تحت شبکه بی سیم Yealink T21 E2 این است که قابلیت پشتیبانی از کنفرانس 3 طرفه، Call Forward ،Call Pickup ،call Park ،Call Transfer را داراست. از کدک های صوتی مختلف wideband : G.722 و Narrowband : G.711 , G.729AB , G.726 , iLBC و VAD,CNG , AEC , PLC , AJB , AGC پشتیبانی می کند. همچنین از پروتکل های امنیتی IPv6 و OpenVPN پشتیبانی می کند و ویژگی های امنیتی SRTP/HTTPS/TLS را داراست.

تلفن تحت شبکه بی سیم یلینک Yealink T21 E2

در پایان باید بگوییم که تلفن تحت شبکه بی سیم یلینک Yealink T21 E2 امکان ایجاد تماس مستقیم بدون نیاز به سرور Direct IP Call را دارد. ضمنا از دفترچه تلفن با قابلیت ثبت 1000 شماره و ایجاد لیست سیاه و قابلیت جستجوی هوشمند برخوردار است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن تحت شبکه Yealink T21 E2می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: تلفن بی سیم, تلفن بیسیم یلینک, تلفن بی سیم یالینک, تلفن بی سیم T21, تلفن بی سیم یلینک T21 E2 ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 8 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی