تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TS3282
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن باسیم پاناسونیک KX-TS3282

تعداد خطوط: 2 خط
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد

معرفی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS3282

گوشی تلفن باسیم رومیزی Panasonic KX-TS3282 قابیت پشتیبانی دو خط تلفن از سیستم انتخاب اتوماتیک خط برای تماس ورودی برخوردار است. این تلفن دارای سیستم کالر آی دی با حافظه 50 شماره تلفن نیاز کاربر برای تماس مجدد با تماسهای ورودی را برطرف میسازد. همچنین امکان مشاهده شماره تماس پشت خط هم در این مدل تلفن وجود دارد. به همین منظور قیمت و خرید تلفن باسیم رومیزی پاناسونیک KX-TS3282 از لحاظ کارایی مناسب می باشد.

معرفی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS3282

در ادامه به معرفی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS3282 می پردازیم. از این تلفن رومیزی می توان جهت برقراری کنفرانس های سه نفره استفاده کرد. تلفن رومیزی TS3282 پاناسونیک در محل کارهای کوچک از قبیل دفاتر کار، مغازه ها، دفاتر املاک، تولیدی های کوچک و همچنین دیگر اماکنی که از حجم زیاد تماس تلفنی و تعداد کمی کاربر برخوردار است مناسب می باشد. از کالای مرتبط با آن تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TS3282 به شمار می رود.

مشخصات فنی تلفن رومیزی Panasonic KX-TS3282

 تلفن رومیزیمدل Panasonic KX-TS3282 دارای بلندگوی دیجیتال است که قابلیت تنظیم صدا را دارد و میکروفن قوی نصب شده بر روی پایه تلفن امکان مکالمه بدون دخالت دست را به راحتی فراهم نموده است. هشت دکمه تعبیه شده بر روی پایه تلفن جهت شماره گیری با فشار یک دکمه، سرعت شماره گیری تلفنهای ضروری را برای کاربر بالا میبرد. این تلفن از صفحه نمایشگر LCD سه خطی به همراه نمایش ساعت بهره مند است.

از دیگر مشخصات فنی تلفن رومیزی Panasonic KX-TS3282 میتوان به دکمه های کلیدی Hold (جهت نگه داشتن مخاطب پشت خط)، دکمه Mute (جهت قطع صدا)، دکمه Flash (جهت قطع سریع تماس) و دکمه Redial (جهت تکرار 10تماس آخر) اشاره کرد. تلفن باسیم رومیزی 3282 پاناسونیک قابلیت انتقال تماس مخاطب را نیز دارد.

تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TS3282

در پایان باید گفت که تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TS3282 به لحاظ برخورداری از پورت ورودی دیتا قابلیت ارتباط با هشت دستگاه تلفن از همین مدل یا مدل مشابه و یا هر نوع دستگاهی که از ورودی دیتا پشتیبانی میکند (مانند: دستگاه فکس، دستگاه کپی و مودم) به صورت پارالل داراست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس حاصل فرمایید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: تلفن رومیزی, تلفن رومیزی پاناسونیک, تلفن باسیم پاناسونیک, تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS3282, تلفن پاناسونیک KX-TS3282 ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 16 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی