دستگاه چاپ و رایت سی دی پریمرا Primera Bravo 4101
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر پریمرا Primera Bravo 4101
 
چاپ: رنگی
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ سی دی: 12 عدد
سرعت چاپ دی وی دی: 12 عدد
رزولوشن چاپ:
4800*4800 dpi
موادمصرفی: 4 عدد کارتریج Z-Color
 
دانلود درایور پرینتر جوهرافشان اچ پی HP Officejet 7110
 

معرفی دستگاه چاپ و رایت Primera Bravo 4101

معرفی دستگاه چاپ و رایت Primera Bravo 4101

دستگاه چاپ و رایت Primera Bravo 4101 دستگاهی قوی از محصولات شرکت پریمرا می باشد. این دستگاه برای شرکت های رسانه ای که نیاز به چاپ و رایت CD با تیراژ بالا دارند طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. دستگاه پریمرا Bravo 4101 از تکنولوژی چاپ جوهر افشان قوی بهره برده است که به راحتی عملیات چاپ را با کیفیت بالا ارائه می دهد.

درباره معرفی دستگاه چاپ و رایت Primera Bravo 4101 باید گفت که استفاده از این دستگاه بسیار آسان می باشد و به راحتی می توان CD یا DVD چاپ شده را از محفظه مقابل دستگاه برداشت که همین موضوع باعث صرفه جویی در زمان چاپ می شود.

قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه چاپ و رایت پریمرا Bravo 4101

دستگاه چاپ و رایت پریمرا Bravo 4101 بدون دخالت و یا حضور اپراتور در تیراژ بالا کلیه مراحل را طی می کند و تمام اتوماتیک است. از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه چاپ و رایت پریمرا این است که دارای بالاترین کیفیت خروجی چاپ می باشد و می تواند به صورت حرفه ای عکس ها و تصاویر را منتشر کند.

از دیگر قابلیت ها و کارایی های فنی دستگاه چاپ و رایت پریمرا Bravo 4101 ظرفیت چاپ این دستگاه است که 100 سی دی می باشد. در این دستگاه نور آبی برای روشن شدن و چاپ بهتر تعبیه شده است. دستگاه رایت و چاپ Primera Bravo 4101 یک درایو رایت سی دی دارد و در هر ساعت 12 عدد سی دی را چاپ و رایت می کند.

کارتریج و مواد مصرفی دستگاه چاپ و رایت Primera Bravo 4101

کارتریج و مواد مصرفی دستگاه چاپ و رایت Primera Bravo 4101

کارتریجو مواد مصرفی دستگاه چاپ Primera Bravo 4101 دارای 4 رنگ می باشد و از ویزگی های خوب آن می توان به حجم بالای کارتریج های این دستگاه اشاره کرد. رنگ های تولید شده توسط این دستگاه بسیار واضح بوده و حدود 16.7 میلیون رنگ را تولید می کند. هد دستگاه چاپ و رایت پریمرا Bravo 4101 توسط شرکت لکسمارک طراحی شده و توسط کاربر قابل تعویض است.

دستگاه چاپ و رایت سی دی پریمرا Primera Bravo 4101

در پایان باید گفت دستگاه چاپ و رایت سی دی پریمرا Primera Bravo 4101 دارای درایور Blueray می باشد. این دستگاه قابلیت رایت سی دی به فرمت های CD-R ،CD-RW ،CD-Audio (CD-DA) ،Video-CD ،MP3 to CD-Audio ،Most Other Industry -Standard CD Formats را دارا می باشد و می تواند روی DVD±R ،DVD±RW ،DVD±DL عمل رایت را انجام دهد. در ضمن این دستگاه با سیستم عامل های Windows 7، 8، 10 و Mac OS X v10or higher سازگار می باشد. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: دستگاه چاپ و رایت, دستگاه چاپ و رایت پریمرا, دستگاه چاپ و رایت پریمرا Bravo 4101, دستگاه چاپ و رایت Primera Bravo 4101 ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 16 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی