صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق فروشگاهی BLUO D25

پردازنده :Intel Atom Processor D2550
سرعت پردازنده:1.86 گیگاهرتز
هارددیسک:60 گیگابایت
سایز مانیتور:15 اینچ
کارت گرافیکی:Integrated Intel GMA HD 3650

معرفی صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25

معرفی صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25

صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25 با فن آوری روز دنیا و با ظاهری زیبا از پرفروش ترین های بازار صندوق فروشگاهی است. هم چنینصندوق فروشگاهی POSBank BLUO از نوع fanless می باشد تا عمری طولانی با کارایی بالا داشته باشد. در صندوق فروشگاهی BLUO D25 می توان از 4 نوع پورت اتصال :USB ، Serial، PS2 و Lan استفاده نمود.

برای معرفیصندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25 باید به طور کلی گفت که یک کشوی پول دارد و مناسب برای تمامی فروشگاه های بزرگ و کوچک است.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25

صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25 جنس بدنه ی پلاستیکی دارد .در صندوق فروشگاهی پوزبانک Bluo D25 60 SSD سیستم تهویه هوا بدون صدا وجود دارد. حافظه داخلی این صندوق فروشگاهی پوزبانک مدل BLUO D25 تا میزان 60 گیگابایت است که قابل ارتقا به 160 گیگابایت می باشد و همین باعث شده است که نسبت به صندوق فروشگاهی های دیگر سرعت بالاتری داشته باشد.

در ادامه بررسی قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25 می توان به جابه جایی حافظه موقت در کمتر از دو دقیقه بر روی دستگاه دیگر اشاره کرد که برای سهولت کار می باشد تا کارپرداز بهترین استفاده را از اینصندوق فروشگاهی داشته باشد.

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25

صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25 نسل جدید صندوق های مکانیزه فروش است که دارای صفحه نمایش از نوع LED در سایز 1.5 اینچی با رزولوشن 1024*768 dpi می باشد. جنس بدنه ی صندوق فروشگاهی posbank Pos BLUO از پلاستیک است.

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25 تقریبا شبیه به سایر صندوق فروشگاهی هاست که در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشد.

صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25

صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25 با یک سال بیمه در برابر دزدی ، آتش سوزی، سیل و غیره در فروشگاه تجهیزات فروشگاهی ایده برترپارسیان می باشد.

منبع: صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25





:: برچسب‌ها: صندوق فروشگاهی , صندوق فروشگاهی POSBank , صندوق فروشگاهی پوزبانک , صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25 , صندوق مکانیزه فروش , تجهیزات فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 13 تير 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی