ویدئو وال پاناسونیک panasonic
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ویدئو وال Panasonic یکی از محصولات شرکت پاناسونیک فعال در عرصه تولید مانیتورهای صنعتی عریض و هم چنین صنایع الکترونیک و مخابراتی، از کارخانجات نام آشنا و معتبر در جهان می باشد که به عنوان رقیبی غول آسا برای سایر رقبای خود شناخته می شود. جهت آشنایی با ویدئو وال چیست؟ می توانید به مطالب و مقالات موجود در سایت (ebpnovin.com) مراجعه نمایید.

ویژگی های ویدئو وال پاناسونیک panasonic

ویژگی های ویدئو وال پاناسونیک panasonic

از ویژگی های قابل توجه ویدئو وال پاناسونیک Panasonic  قابلیت نمایش یکپارچه و عریض ورودی های ویدئویی و تصویری با فرمت های مختلف می باشد که حتی دارای امکان پخش زنده تصاویر ضبط شده نیز است. هم چنین این محصول با دارا بودن سیستم نرم افزاری کاملا فارسی امکان پخش تصاویر ویدئویی در ابعاد مختلف در پنجره های گوناگون را برای مصرف کنندگان آن فراهم آورده است. سیستم سخت افزاری و نرم افزاری ویدئووال پاناسونیک به گونه ای است که صرفا به کاربری نمایشگری اکتفا نکرده و امکان پخش فرمت های تصویری ورودی از نمایشگرهای ویدئو پروژکتور یا انواع LCD و LED برخوردار است. ویدئو وال پاناسونیک در ابعاد مختلف مانند 47 و 55 اینچ در بازار عرضه موجود می باشد.

لازم به ذکر است  قبل از هر اقدامی می توانید با مراجعه به ویژگی ها و مشخصات فنی انواع ویدئو وال موجود در بازار اطلاعاتی را از منابع گوناگون اینترنتی کسب کنید. هنگام خرید ویدئو وال پاناسونیک Panasonic باید به هدف استفاده از محصول نیز دقت داشته باشید در نتیجه با مشخصات و ابعاد متنوع زمینه ای که از محصول استفاده می کنید باید با قابلیت های آن تطابق داشته باشد. معمولا بهترین ویدئو وال را می توان در بین برندهای معتبر جهان جست جو کرد که ویدئو وال Panasonic یکی از آن ها می باشد. از دیگر برند های ویدئو وال می توان به ویدئو وال سامسونگ samsung، ویدئو وال ال جی LG، ویدئو وال فیلیپس Philips و ویدئو وال شارپ sharp اشاره نمود.

اگر به دنبال بهترین برند ویدئو وال و مانیتور های صنعتی هستید جهت ارتباط با مشاوران و کارشناسان فروشگاه آنلاین ایده برتر پارسیان با شماره 73027-021 تماس حاصل فرمائید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور





:: برچسب‌ها: ویدئو وال, ویدئووال, ویدئو وال پاناسونیک, ویدئووال پاناسونیک, ویدئو وال چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 24 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی