ویدئو وال ال جی LG
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ویدئووال ال جی از سری محصولات مانیتورهای صنعتی شرکت معروف و معتبر ال جی LG می باشد. این شرکت که در عرصه نمایشگرها و سیستم های مالتی مدیا با قابلیت بصری عریض در راستای ایجاد نوآوری و راه کارهای مناسب برای بازار تقاضای فعلی ویدئو وال های صنعتی، فناوری های قابل تحسینی را ارائه نموده است.

ویژگی های ویدئو وال ال جی LG

ویژگی های ویدئو وال ال جی LG

فروشگاه ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) امکان خرید بهترین ویدئو وال صنعتی را برای مشتریان گرامی فراهم آورده است و بهترین نوع از ویدئووال های ال جی LG را برای انتخاب حرفه ای ها و مشتریان عزیز معرفی می کند. مجموعه ی ما با معرفی این محصول و قابلیت های شگرف آن متناسب با قیمت مطلوب و دلخواه مشتری پاسخگوی نیاز خریداران است.

LG این بار با ارائه و معرفی محصول جدید خود تحت عنوانویدئو والکیفیت، جذابیت و جلوه های تصویری قریب به واقع را به دنیای رقابت محصولات تصویری و بصری معرفی کرده است. از مشخصه های فنی ویدئو وال ال جی LG رزولشن های متنوع و با کیفیت، مصرف بهینه انرژی برق، شفافیت خیره کننده، پهنای عریض و باریک و ... نام برد. از مواردی که در خرید ویدئو وال LG قابل توجه مصرف کنندگان می باشد سایز مانیتور، پنل ها، زاویه دید، پورت ها و ورودی های آن می باشد که بسته به نیاز خریدار متغیر است.

از دیگر برند های ویدئو وال و مانیتورهای صنعتی عبارتند از ویدئو وال سامسونگ samsung، ویدئو وال شارپ sharp، ویدئو وال فیلیپس Philips و ویدئو وال پاناسونیک panasonic می باشد.

خرید ویدئو وال ال جی LG

کارشناسان حرفه ای عرصه تبلیغات و رسانه های تصویری و مدیران برتر در تمامی مشاغل می توانند با خرید ویدئو وال ال جی LG در سازمانهای دولتی و خصوصی، مراکز تجاری و تفریحی و بازرگانی پایگاه های کنترل شهری، کنترل سنتر کارخانجات صنعتی، اتاق های فرمان استودیو ها، شبکه های پخش تلویزیونی، مراکزمانیتورینگ و Broadcasting، اتاق های نظارتی و حفاظتی، پایگاه های نظامی، ستادهای فرماندهی ، کنترل مراکز حساس، زندان ها، پادگان ها،  فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، پایانه های مسافربری، مراکز پایانه درون شهری، مترو، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و … تجربه مدیریت نوینی در تکنولوژی های بصری مجموعه های خود داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ویدئو وال (Video Wall) چیست؟ درسایت ایده برتر مراجعه نمائید و یا جهت خرید مانیتور صنعتی ویدئو وال ال جی با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور





:: برچسب‌ها: ویدئو وال, ویدئووال, ویدئو وال ال جی, ویدئووال ال جی, ویدئو وال صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 24 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی