تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGb210
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGb210

تعداد گوشی: 1 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: ندارد

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGb210

تلفن Panasonic KX-TGb210 یک تلفن بی سیم بسیار شیک و مدرن در رنگ بندی مختلف و صفحه نمایش LCD 1.4 In با نور منحصر به فرد کهربایی تکرنگ نقطه ای با کارایی بالا طراحی و تولید شده است. این تلفن با اینکه قابل استفاده برای یک خط تلفن می باشد در عین حال امکان برقراری یک کنفرانس سه نفره با دو خط دیگر را داراست. قیمت و خرید تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGb210 با توجه به کاربردش انتخاب مناسبی برای استفاده در منزل و محل کار می باشد.

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGb210

در ادامه معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGb210 باید گفت کاربری آسان و ساده، بهره مندی از دفترجه تلفن با قابلیت ذخیره 50 شماره تلفن با 16 حرف برای اسم و 24 عدد برای شماره مخاطب، نور پس زمینه صفحه کلید، ساعت زنگدار قابل برنامه ریزی، قفل صفحه کلید و قابلیت پاسخ به تماس از طریق تمام دکمه های صفحه کلید همگی از امکاناتی هستند که کارایی این گوشی بیسبم ساده و شیک را در عین بهره مندی از تکنولوژی پیشرفته ارتباط رادیویی DECT بسیار ساده و آسان نموده است. از کالاهای مرتبط با این تلفن می توان به تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG1611، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG6811، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG3721، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG6821، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG3711 و تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGD310 اشاره نمود.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TGb210

گوشی بی سیم Panasonic KX-TGb210که از سیستم رادیویی DECT برخوردار است با تغییر خودکار کانالهای رادیویی در طیف گسترده از احتمال بروز استراق سمع جلوگیری نموده و مکالمه ای ایمن و  بدون قطعی با کیفیتی بالا برای کاربر فراهم میسازد. قابلیت نمایش تاریخ و ساعت بر روی صفحه نمایش در حالت آماده به کار همچنین امکان اتصال تا 6 دستگاه گوشی بی سیم به یکدیگر  و برقراری ارتباط داخلی بین گوشی بی سیمها از کاراییهای دیگر گوشی تلفن بی سیم KX-TGb210 از محصولات شرکت پاناسونیک میباشد.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TGb210

از مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TGb210 باید بگوییم امکان استفاده باتری در این مدل گوشی تلفن پاناسونیک به 16 ساعت در حالت مکالمه و تا 180 ساعت در حالت آماده به کار میباشد. این تلفن بی سیم در زمینه مصرف بهینه انرژی با ارائه قابلیت کنترل مصرف انرژی از طریق دکمه ECO تا حد بسیار زیادی در کنترل مصرف انرژی این محصول تاثییر به سزایی داشته است. با توجه به قابلیت های ذکر شده میتوان از تلفن بی سیم پاناسونیک TGb210 در محل کارهایی که پرسنل آن احتیاج به تماسهای متعدد با یکدیگر دارند بسیار میتواند کارآمد باشد.

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGb210

در پایان باید بگوییم که در تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGb210 دارای سیستم Caller ID با قابلیت ذخیره 50 تماس ورودی اخیر در تلفن و حافظه تکرار مجدد با امکان ذخیره 10 شماره تلفن شماره گیری شده و همچنین قابلیت ذخیره 50 تماس در لیست ثبت تماسها میباشد. صدای بسیار شفاف و واضح از مشخصه های مثال زدنی گوشی تلفن بی سیم شرکت پاناسونک مدل KX-TGb210 می باشد که از سوی مشتریان مورد توجه قرار گرفته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن بی سیمPanasonic KX-TGb210می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی





:: برچسب‌ها: تلفن بی سیم, تلفن بیسیم پاناسونیک, تلفن بی سیم پاناسونیک, تلفن بی سیم TGb210, تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGb210 ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 5 شهريور 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی