تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG7841
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG7841

تعداد گوشی: 1 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG7841

تلفن Panasonic KX-TG7841 محصول جدید شرکت پاناسونیک یک تلفن بی سیم  منشی دار بی نظیر است که سازگار با سیستم Link-to-Cell با استفاده از Bluetooth میباشد که امکان برقراری و دریافت تماس های تلفن همراه از طریق تلفن بیسیم خانگی را فراهم میکند. این قابلیت لذت راحتی تلفن بیسیم خانگی و آزادی تلفن همراه شما را با استفاده از بلوتوث برایتان ترکیب میکند. قیمت و خرید تلفن بیسیم Panasonic KX-TG7841 با توجه به اینکه از حافظه قابل توجهی نسبت به محصولات قبلی این شرکت بهره مند است از لحاظ قیمت مناسب می باشد.

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG7841

در ادامه معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG7841 باید گفت که برای برقراری این ارتباط تنها کافیست گوشی موبایل همراه خود را در محلی مناسب نزدیک به پایه تلفن بیسیم پاناسونیک خود قرار داده و ارتباط بلوتوث بین گوشی موبایل همراه خود و پایه تلفن را برقرار کنید تا تمامی تماسهای ورودی و خروجی خود را بوسیله گوشی بیسیم تلفن خانگی خود در تمام محیط خانه به راحتی انجام دهید. از کالاهای مرتبط با این تلفن می توان به تلفن بی سیم پاناسونیک Panasoic KX-TG3722، تلفن بی  سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG3721، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG2721، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic Kx-TG5776، تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic Kx-TG3811 و تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic Kx-TGF340 اشاره نمود.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG7841

گوشی تلفن بی سیم Panasonic KX-TG7841 دارای سیستم TAM برای دسترسی به پیام های ضبط شده منشی تلفنی است که چه شما در منزل باشید چه نباشید این سیستم برای شما پیام هشداری به شماره تلفنی که از قبل به آن معرفی کرده اید میفرستد که پس از پاسخگویی به آن تماس هشدار به شما امکان شنیدن پیامهای ضبط شده را میدهد. سیستم پشتیبانی انرژی از طریق باتری های گوشی بی سیم امکان مکالمه بدون قطعی حتی در هنگام قطع برق را فراهم میسازد. قابلیت Night Mode یا همان حالت شب برنامه ریزی خودکار برای بیصدا کردن هشدار تماسهای ورودی امکان استراحتی بدون دغدغه و خوابی آرام را برای کاربران به همراه دارد.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG7841

از مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG7841 باید بگوییم که قابلیت ارتباط با دو گوشی موبایل در یک زمان به همراه داشتن تلفن های همراهتان را در محیط خانه مرتفع میسازد. دفترچه تلفن این تلفن تا 3000  مخاطب را با 24 رقم برای شماره و 16 حرف برای اسم در حافظه خود ذخیره میکند. قابلیت تغییر آهنگ های صدای زنگ با 32 الگوی متفاوت و همچنین قابلیت پخش صدای زنگ مویابل به جذابیت این تلفن افزوده است. سیستم Caller ID این محصول با حافظه 50 شماره مخاطب نیاز مرور شماره مخاطبین را برای کاربر برآورده میسازد.

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG7841

گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG7841 از سیستم DECT 6.0 بهره مند است که از امنیت بالایی برای ارتباط گوشی با پایه برخوردار است و امکان استراق سمع را به حداقل میرساند. از قابلیت های مهم طراحی و تولید این تلفن میتوان به شرح ذیل اشاره کرد: کاهش صدای نویز قابلیتی که با کاهش سر و صدای مزاحم اطراف شخص تماس گیرنده و تقویت صدای مخاطب صدا را شفاف و واضح تر به گوش شما میرساند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن بی سیمPanasonic KX-TG7841 می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی





:: برچسب‌ها: تلفن بی سیم, تلفن بیسیم پاناسونیک, تلفن بی سیم پاناسونیک, تلفن بی سیم TG7841, تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG7841 ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 11 شهريور 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی