تفاوت گیت فروشگاهی RF و گیت فروشگاهی AM
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گیت های فروشگاهی از لحاظ فرکانس به دو نوع RF و AM  تقسیم می شوند که محدوده ی فرکانس آن ها به ترتیب 8.2 و 58 می باشد. در این مقاله ما به بررسی تفاوت گیت فروشگاهی RF و گیت فروشگاهی AM می پردازیم.

تفاوت گیت فروشگاهی RF و گیت فروشگاهی AM چیست؟

تفاوت گیت فروشگاهیRF و گیت فروشگاهی AM چیست؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم گیت فروشگاهی AM فرکانس کاری 58 کیلوهرتز دارد که در مقایسه با گیت فروشگاهی RF می توان گفت هزار مرتبه کمتر است. با کاهش فرکانس کاری، ضریب نفوذ بر روی فلزات بیشتر می شود به همین دلیل گیت فروشگاهی AM عملکرد بهتری دارد. یکی از مزیت های این گیت نسبت به گیت RF این است که به خاطر هماهنگ کردن از طریق برق شهر مانند گیت RF مشکل تداخل فرکانس ندارد. همچنین گیت های فروشگاهی AM به راحتی می توانند در مجاورت هم کار کنند و بر روی هم تداخل ایجاد نکنند. البته برای هر کارخانه این عدم تداخل متفاوت است. سیستم های فروشگاهی با تکنولوژی AM عملکرد قدرتمندتری نسبت به سیستم های RF دارند. اما این دستگاه ها علاوه بر مزایایی که دارند مشکلاتی هم دارند. یکی از معایب گیت های AM نویزپذیری آن ها است. دلیل این نویز پذیری این است که تجهیزات برقی در رنج 58 کیلوهرتز کار می کنند. لذا گیت فروشگاهی AM نسبت به گیت فروشگاهی RFنویز بیشتری از محیط اطراف خود می گیرد. به همین دلیل در فروشگاه های لوازم برقی از گیت RF بیشتر استفاده می شود. به دلیل پیچیده بودن تکنولوژی ساخت دستگاه های AM، شرکت های محدودی توان تولید آن را دارند به همین دلیل تنوع ظاهری کمی دارند.

قیمت گیت های فروشگاهی AM به نسبت گیت های RF بالاتر است و دلیل آن مزایای بیشتر و فاصله ی پوشش دهی بیشتر است. در پایان نمی توان گفت کدام گیت فروشگاهیبهتر است. شرایط نصب، محیط فروشگاه و نوع کاربری آن در تعیین اینکه چه تکنولوژی مناسب تر است تعیین کننده است. متاسفانه بعضی از شرکت های فعال به علت اینکه یکی از دو تکنولوژی معرفی شده را در سبد کالای خود ندارند بر روی این تکنولوژی ها عیب می گذارند و مشاوره اشتباه و نادرست می دهند.

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی





:: برچسب‌ها: گیت فروشگاهی, گیت فروشگاهیRF, گیت فروشگاهی AM, قیمت گیت های فروشگاهی AM, قیمت گیت فروشگاهی rf ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 19 شهريور 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی