نمایندگی ویدئو پروژکتور اپسون epson
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اپسون Epson یک شرکت فناوری اطلاعات ژاپنی که در سال 1942 تاسیس شد. این کمپانی تولید کننده و ارائه دهنده محصولاتی از جمله انواع چاپگرهای جوهرافشان، چاپگرهای لیزری، اسکنرها، لپ تاپ، دیتا ویدیو پروژکتور و سایر اجزای الکترونیکی همراه می باشد.

نمایندگی ویدئو پروژکتور اپسون epson

نمایندگی ویدئو پروژکتور اپسون epson

شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی ویدئو پروژکتور اپسون Epson قریب به 10 سال است که در زمینه ماشین های اداری، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی، لپ تاپ، سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته فعالیت دارد. همان طور که می دانید ویدئو پروژکتور اپسون وسیله ای است که تصاویر، اطلاعات کامپیوتری، دوربین و ... را بر روی پرده نمایش نشان می دهد.

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که انواع دیتا پروژکتور اپسون شامل ویدئو پروژکتور خانگی، ویدیو پروژکتور سه بعدی، ویدئو پروژکتور قابل حمل و ویدئو پروژکتور سینمای خانگی مناسب فیلم را در سراسر ایران عرضه می دارد.

حتما بخوانید: لوازم جانبی ویدئو پروژکتور

ایده برتر به عنوان عامل نمایندگی دیتا پروژکتور اپسون محصولات این کمپانی را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان و خریداران محترم ارائه می دهد. تجهیزات و لوازم جانبی ویدیو پروژکتورها شامل پایه نصب دیتا پروژکتور، کیت هوشمند، برد هوشمند، پرده ی نمایش ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، باکس محافظ دیتا پروژکتور می باشد که در کنار دستگاه دیتا پروژکتور اپسون کیفیت و بازدهی بالایی را به وجود می آورد.

پرده نمایش دیتا ویدئو پروژکتور

یکی از لوازم جانبی مهم و پرکاربرد ویدئو پروژکتور که در دسته تجهیزات آموزشی قرار دارد پرده نمایش دیتا ویدئو پروژکتور است که جهت نمایش دادن تصاویر با کیفیت عالی مورد استفاده قرار می گیرد. پرده نمایش ویدئو پروژکتور اپسون در انواع و مدل های مختلفی وجود دارند که عبارتند از: پرده نمایش برقی، پرده نمایش دیواری/سقفی، پرده نمایش پایه دار و پرده نمایش رومیزی پرتابل در بازار موجود می باشد که هر کدام برای مکان های مختلف بسته به نوع مدل دستگاه پروژکتور کارایی و کاربرد خاصی دارد. جهت مشاهده و آشنایی بیشتر می توانید به مقاله انواع پرده نمایش ویدئو پروژکتورمراجعه کرده یا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول– واحد دو
تلفن: 73027-021

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی





:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور اپسون, دیتا پروژکتور اپسون, نمایندگی ویدئو پروژکتور اپسون, نمایندگی دیتا پروژکتور ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 22 شهريور 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی