فروشگاه اینترنتی بامیلو یا شرکت ایده نوین تجارت روماک
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بامیلو یک وب سایت فروشگاهی با آدرس اینترنتی www.bamilo.com است. این نام تجازی منتسب و متعلق به شرکت ایده نوین تجارت روماک به شماره ثبت 454511 است که به عنوان نام اختصاری شرکت بکار می رود. شرکت روماک بامیلو در سال 1393 با حمایت مالی از طرفق شرکت MTN آفریقای جنوبی تاسین شد که در ابتدا هدف خود را گسترش سرویس های اینترنتی در ایران قرار داد. لازم به ذکر است که بامیلو تنها یکی از وب سایت های تیم روماک می باشد و زیر مجموعه گروه اینترنتی ایران است.

فروشگاه اینترنتی بامیلو یا شرکت ایده نوین تجارت روماک !!!

فروشگاه اینترنتی بامیلو یا شرکت ایده نوین تجارت روماک

فروشگاه اینترنتی بامیلو در حال حاضر با بیش از 700 فروشگاه کار می کند و در حال حاضر تقریبا با بیشتر از 2000 برند هم همکاری دارد که البته این آمار روز به روز در حال افزایش است. این شرکت ساختار خود را بر اساس ایجاد یک بازار مجازی چیده است که از یک سو به فروشندگان هر نوع محصولی اجازه می‌دهد که محصولاتشان را بدون نیاز به سرمایه گذاری در سراسر ایران به فروش برسانند و از سوی دیگر هم بستری را فراهم نموده تا مشتریان را با استفاده از رایانه و یا تلفن همراه به‌ راحتی به طیف گسترده‌ ای از محصولات در هر زمان و مکانی برساند.

به نقل از خود بامیلو

بامیلو یک فروشگاه نیست بله یک بازار است که به جای خرید و انبار کردن کالاها بر روی تنوع کالاهای خود و حفظ و جلب اعتماد مشتریان با تمرکز بر قدرت بالای خریدار برای انتخاب تاکید می کند.

استراتژی فروش در بامیلو برای مبنای B to C است به این معنی که سعی دارد با شرکت‌های خوب قرارداد ببندد و با شرکت‌های بزرگ و عمده‌ فروش کار کند. برنامه ای که ایده تجارت روماک برای خود در نظر گرفته این است که به سهم خوبی از بازار برسد و رشد داشته باشد که تا 10 سال دگیر هم پابرجا بماند. به همین منظور سرمایه خود را نیروی انسانی مدنظر قرار داده است و سعی کرده تا در استخدام خود افرادی را انتخاب کنند تا  از او یاد بگیرند چگونه کارشان را بهتر کنند.

از جمله کالاهای عرضه شده در شرکت ایده نوین تجارت روماک می توان به کالاهای الکترونیکی از جمله ماشین های اداری، تجهیزات هوشمندسازی مدارس، کامپیوتر و قطعات، تجهیزات فروشگاهیو برخی از اقلام تجهیزات شبکه شامل بی سیم، تلفن سانترال و ... اشاره نمود. ساعت کاری این شرکت از شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر است. برای تماس با بامیلو به شماره تلفن ۷۵۰۶۸۰۰۰-۰۲۱ مراجعه کنید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی





:: برچسب‌ها: بامیلو, ایده نوین تجارت روماک, شرکت روماک بامیلو, فروشگاه اینترنتی بامیلو, شرکت ایده نوین تجارت روماک ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 1 مهر 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی