دستگاه چاپ تیشرت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه چاپ تیشرت یا دستگاه چاپ بر روی پارچه دستگاهی است که با تبدیل برق به حرارت امکان درج و چاپ عکس، تصویر و نوشته بر روی هرگونه سطوح پارچه ای سفید و رنگی را انجام می دهد. با ما همراه باشید در ادامه به دستگاه قدرتمند و پرکاربرد چاپ تیشرت می پردازیم.

دستگاه چاپ تیشرت چیست؟

دستگاه چاپ تیشرت چیست؟

دستگاه چاپ تیشرت در واقع مدل پیشرفته دستگاه چاپ سیلک سنتی می باشد که با پیشرفت فناوری به صورت دستگاه چاپ تیشرت تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک یا کشویی ومعمولی تولید شده است. از انواع دستگاه چاپ تیشرت که در بازار موجود بر اساس نوع عملکرد چاپ به دو نوع دستگاه چاپ پرسی و چاپ چرخشی دسته بندی می شود. با استفاده از دستگاه چاپ بر روی تیشرت می توان بر روی انواع تیشرت، لباس کار، لباس ورزشی، پازل، کاشی، موس پد و... کار چاپ و هک تصاویر و آرم مورد دلخواه کاربر را فراهم آورد.  

شرکت ایده برتر پارسیان که در زمینه ماشین های اداری فعالیت دارد ارائه دهنده بهترین برند دستگاه چاپ تیشرت شامل دستگاه چاپ پنوماتیک و دستگاه چاپ اپسون است. اخیرا فروش دستگاه باکیفیت و عالی چاپ تیشرت لیزری اپسون در بازارهای جهانی روند روبه رشدی را داشته است. دستگاه چاپ تیشرت در اندازه و سایزهای چاپ متنوع 60 در40، 100 در 50 و 100 در 60 می باشد. به همین منظور قیمت دستگاه چاپ تیشرت بسته به کیفیت، سایز پرس حرارتی و مدل آن متفاوت است.

قیمت دستگاه چاپ تیشرت

قیمت دستگاه چاپ تیشرت چرخشی و پرسی به دلیل متغییر بودن قیمت آن از نوع معمولی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک و با توجه به بهترین برندهای موجود در بازار نوسان قیمتی بالایی دارد و در ادوار مخلتف شاهد ارائه لیست قیمت های متفاوتی از سوی شرکت های سازنده و فروشنده هستیم. اما همواره بسته به برند،کیفیت و قابلیت تعداد تیراژ چاپ قیمت این دستگاه محاسبه می شود.

فروشگاه آنلاین ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) با امکاناتی از جمله مشاوره رایگان، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش خرید امن و مطمئنی را برای مشتریان و خریداران محترم فراهم نموده است. جهت جلب رضایت خریداران گرامی ما خود را مسئول می دانیم تا با ارائه و ارسال سریع محصولات به هرکجای سرزمین پهناور پارس به هموطنان گرامی خدمت رسانی نماییم.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی





:: برچسب‌ها: چاپ تیشرت, دستگاه چاپ تیشرت, قیمت دستگاه چاپ تیشرت, خرید دستگاه چاپ تیشرت ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 1 مهر 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی