شرایط یک فیش پرینتر مناسب
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

می دانیم که فیش پرینتر مناسب، پرینتری است که علاوه بر سرعت چاپ، ارائه قبض به مشتری و کاهش هزینه ها، از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد و نیاز کمتری به مراقبت های ویژه داشته باشد. پرینتر فیش زن برخلاف پرینترهای لیزری و پرینترهای جوهر افشان احتیاجی به کارتریج و شارژ کارتریج ندارد بنابراین هزینه جانبی کمتری هم دارد.

نکاتی برای خرید فیش پرینتر

نکاتی که برای خرید فیش پرینتر باید در نظر گرفته شود عبارتند از کیفیت چاپ فیش پرینتر، سرعت چاپ فیش پرینتر، کاغذ فیش پرینتر و نوع چاپ فیش پرینتر بر حسب نیاز شما می باشد.

کیفیت چاپ فیش پرینتر

کیفیت چاپ فیش پرینتر از مهم ترین موارد در خرید پرینتر صدور فیش است چرا بهترین وضوح برای فیش پرینتر بستگی به سایز موردنظر شما برای چاپ فیش دارد.

اگر سایز رسیدهای چاپی شما کوچک است می توانید از رزولوشن 200dpi و اگر سایز رسیدهای چاپی شما بزرگ است از رزولوشن 400dpi استفاده کنید.

سرعت چاپ فیش پرینتر

اینکه شما روزانه چه تعداد فیش یا رسید را چاپ کنید بستگی به سرعت چاپ فیش پرینتر دارد. بیشتر فیش پرینترهای حرارتی می توانند تا میزان 100 میلی متر در ثانیه سرعت خود را افزایش دهند.

کاغذ فیش پرینتر

مهم ترین و تنها هزینه ای که حین کار با فیش پرینترها باید در نظر گرفته شود هزینه رول کاغذ فیش پرینتر می باشد. کاغذ فیش پرینتر از جمله مواردی است که اگر در کار با آن دقت نشود مشکلاتی هنگام تعویض کاغذ فیش پرینتر ایجاد می شود.

نوع چاپ فیش پرینتر

نوع چاپ فیش پرینتر یا حرارتی است یا سوزنی. برای آشنایی بیشتر با نوع کارکردفیش زن ها می توانید به مقاله فیش پرینتر چیست ؟ مراجعه کنید.

4 مورد بالا چکیده ای از شرایط یک فیش پرینتر مناسب است. لازم به ذکر است که فیش پرینتر های حرارتی که از نوع حرارتی مستقیم هستند سرعت چاپ بالایی دارند اما با تعداد معدودی از کاغذ ها قابلیت کار را دارند و برعکس فیش پرینتر های حرارتی از نوع انتقال حرارتی با انواع بیشتری از کاغذ ها اما با سرعت چاپ پایین کار می کنند.

 

منبع : شرایط یک فیش پرینتر مناسب





:: برچسب‌ها: فیش پرینتر , فیش زن , پرینتر صدور فیش , چاپگر , خرید فیش زن , خرید فیش پرینتر ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 20 تير 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی