مانیتور سامسونگ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همانطور که می دانید، مانیتور در همه زمینه ها قابل استفاده است، به همین دلیل انواع مختلفی از آنها دیده می شوند؛ از مانیتور کامپیوتر گرفته تا مانیتور صنعتی. ظهور فناوری های جدید باعث شده تا تنوع و کاربردهای مانیتورها افزایش بیابد. شرکت های رده بالای فناوری در این زمینه به خوبی فعال هستند که یکی از بهترین ها، مانیتور سامسونگ است. این شرکت با استفاده از فناوری های پیشرفته، توانسته همه افراد، چه شرکت ها و چه افراد عادی را جزو مشتریان خرید مانیتور سامسونگ کند. در سال های اخیر، پیشرفت در زمینه مانیتورها، آن را به سمتی برده تا تصاویر زنده تر و زیبایی بیشتری داشته باشند و وضوح تصویر بالاتر رفته است. این مانیتورهای جدید، مانیتور 4k نام دارند.

مانیتور سامسونگ 4K

مانیتور سامسونگ 4K

بعد از تولید نمایشگرهای LED و 3D، در سال گذشته نسل جدید تلویزیون ها و صفحه نمایش ها وارد بازار شد. امروزه بیشتر برندهای معتبر مانند ال جی و توشیبا از تلویزیون های 4K خود رونمایی کرده اند و با ورود برندهای دیگر نظیر پاناسونیک و سامسونگ به این عرصه، رقابت در تولید تلویزیون ها و صفحه نمایش های 4K بیش از پیش داغ شده است. مانیتور سامسونگ 4K از نوع اچ دی با کیفیت p1080؛ رزولوشنی برابر با 1920 در 1080 پیکسل دارند و در استاندارد 4K این رزولوشن به 4096 در 2160 پیکسل می رسد. یعنی رزولوشنی ۴ برابر استاندارد p1080 که هم اکنون در تلویزیون های اچ دی و دیسک های بلو - ری در دسترس است.

ویژگی های یک مانیتور خوب

در هنگام خرید یک مانیتور همه به دنبال یافتن ویژگی های یک مانیتور خوب هستند که بتواند با توجه به نیاز آنها، امکانات متنوعی داشته باشد. از این بین، سامسونگ توانسته به خوبی در بازار رقابت سربلند باشد زیرا قیمت مانیتور سامسونگ با امکاناتی که در اختیار مصرف کننده قرار می دهد به خوبی همخوانی دارد. پس از نیاز سنجی همیشه به دنبال مانیتوری باشید که وضوح تصویر بالایی دارد تا جزییات دقیق تر و رنگ هایی زنده تر را به شما نشان دهد. از طرفی باید پورت های ورودی و خروجی را نیز مدنظر بگیرید. خوشبختانه این غول کره ای توانسته برای همه سلایق و نیاز ها، مانیتوری مختص به آن با کیفیت بالا عرضه نماید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

 





:: برچسب‌ها: مانیتور , مانیتور سامسونگ , مانیتور سامسونگ 4K , خرید مانیتور سامسونگ , قیمت مانیتور سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 25 مهر 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی