ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با وجود پیشرفت سریع در دنیای مانیتورها، ویدئو پروژکتور هم چنان کاربردهای فراوانی دارد. دیتا پروژکتور می تواند در موارد بسیار زیادی کمک حال شما باشد و امکانات فراوانی را با پایین ترین هزینه در اختیار شما قرار دهد. امروزه وجود ویدیو پروژکتور در یک مجموعه آموزشی، اداری و یا شرکت ها ضروری است تا بتوان با استفاده از آن، جلسات و برنامه های آموزشی را برگزار کرد. ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh یکی از برندهایی است که کیفیت بالایی داشته و مشتریان زیادی پیدا کرده است. همچنین هزینه پایین، نصب آسان و کاربری چند منظوره می تواند از مزیت های دیگر این ویدئو پروژکتور باشد. برای استفاده از این دستگاه در محل کار یا کلاس هوشمند خود کافیست ویدئو پروژکتور ریکو را در فضای مورد نظر  قرار دهید و به یک کامپیوتر وصل کنید، سپس فیلم ها و تصاویر خود را بر روی یک پرده سفید و یا حتی دیوار مشاهده نمایید.

شرکت ایده برتر پارسیان، عاملیت نمایندگی ریکو Ricoh در تهران می تواند برای معرفی انواع مدل های ویدئو پروژکتور، تهیه و عرضه آن ها خدمت رسان شما مشتریان محترم باشد. همچنین در صورت نیاز به اطلاع از قیمت دیتا پروژکتور ریکو می توانید از راه های ارتباطی شرکت، با ما در تماس باشید.

حتما بخوانید: قیمت روز ویدئو پروژکتورها

ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh

ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh

همانطور که می دانید، یکی از کاربردهای مهم این دستگاه در بخش آموزش هوشمند است. کلاس های هوشمند برای راه اندازی به یک ویدیو پروژکتور نیازمند است. ویدئو پروژکتور ریکو با توجه به قابلیت هایی که دارد گزینه مناسبی برای یک کلاس هوشمند است.

 به علاوه راه اندازی آن نیز به سادگی صورت می گیرد. کافیست دیتا پروژکتور ریکو را در محلی قرار داده و به کامپیوتر متصل کنید. البته با توجه به مدل آن که می تواند سقفی، رومیزی و یا پرتابل باشد، می بایست در محل مناسب قرار گیرد. پس از آن لازم است با توجه به فاصه ی دستگاه از دیوار و یا همان پرده مخصوص، فوکوس آن را تنظیم کرده تا تصاویر بصورت واضح روی پرده نمایش داده شوند. به دلیل اینکه، دیتا پروژکتورها از نور برای نمایش تصاویر استفاده می کنند، هر چقدر محیط تاریک تر باشد، نمایش تصاویر وضوح بیشتری دارد و تشخیص جزییات و فهم آنها، بیشتر خواهد بود .

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور , ویدئو پروژکتور ریکو , ویدئو پروژکتور Ricoh , ویدیو پروژکتور ریکو , دیتا پروژکتور ریکو ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 22 آبان 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی