دستگاه های دیجیتال چاپ لیبل
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گسترش استفاده از لیبل در انواع و اندازه های گوناگون در حوزه های مختلف کاری باعث شده است تا ماشین آلات و دستگاه های مختلفی برای این منظور تولید شوند و مورد استفاده قرار بگیرند. به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ظهور تکنولوژی های نوین، نسل جدیدی از ماشین آلات چاپگر برچسب یا لیبل پرینتر را به بازار جهانی معرفی کرده است.

استفاده از دستگاه های دیجیتال و اتوماتیک به میزان بسیار زیادی خطای انسانی را کاهش می دهد، در نیتجه هزینه تولید کمتر شده و کیفیت تولید افزایش قابل توجهی پیدا می کند. امروزه لیبل پرینترهای مختلف در برند های گوناگون و انواع لیبل پرینتر رومیزی و دستی وجود دارد که با امکانات متعدد مانند اتصال بیسیم یا با کابل USB به کامپیوتر، چاپ انواع لیبل پشت چسب دار و رنگی و... مورد استفاده کاربران در مشاغل مختلف قرار می گیرند و هر اداره یا ارگان بر اساس نیاز خود بهترین مدل لیبل پرینتر را انتخاب می نماید.

اما طبق اعلام این آژانس خبری با منابع مالی موجود در کشور، امکان سرمایه گذاری مطلوب در صنعت چاپ و خصوصا در بخش لیبل فراهم نیست و توسعه و بهسازی آن بسیار دشوار به نظر می رسد. ایران در مقایسه با کشورهای رقیب در این عرصه منابع مالی بسیار اندکی در اختیار صنعتگران خود قرار می دهد و این موضوع باعث جدا ماندن این بخش از تکنولوژی روز شده است. علاوه بر این در چند سال اخیر که به همت اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ، بیشتر به این بخش توجه شده است، بیش از پیش نیاز به آموزش تخصصی و دانش فنی و حرفه ای قبل از سرمایه گذاری احساس می شود.

دستگاه های دیجیتال چاپ لیبل

دستگاه های دیجیتال چاپ لیبل

مدیر سومین تیم تحقیقاتی بازاریابی جمهوری اسلامی ایران  گفت: در دوره های گذشته تیم اعزامی ایران به نمایشگاه چاپ لیبل و بسته بندی های کوچک اعضای کمی داشت، اما رفته رفته به همت و برنامه ریزی اتحادیه، روند روبه رشد آغاز شد و اینبار بیش از 120 نفر متخصص ایرانی از این نمایشگاه دیدن کردند که خود نمایانگر هدف گذاری صحیح و دقیق اتحادیه صادرکنندگان برای سرمایه گذاران و علاقه مندان است.

کارشناسان فروش ایده برتر، آماده ارائه هرگونه راهنمایی و مشاوه در زمینه انواع لیبل پرینتر و همچنین تجهیزات فروشگاهی، آموزشی و قطعات کامپیوتر به شما مشتریان محترم هستند. شما می توانید از طریق شماره تلفن 73027-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: لیبل پرینتر , لیبل زن , لیبل پرینتر رومیزی , چاپ لیبل , لیبل پشت چسب دار ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 4 آذر 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی