اولین لپ تاپ گیمینگ ایسوس با پردازنده AMD Ryzen
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اینکه امروزه لپ تاپ بازار بهتری نسبت به کامپیوتر دارند، واقعیتی انکار نشدنی است. بسیاری از کاربران هستند که قابلیت جابجایی آسان لپ تاب را به قدرت بالای کامپیوتر ترجیح می دهند. البته این موضوع را نیز نباید از یاد برد که پیشرفت تکنولوژی، باعث ساخت قطعات سخت افزاری با ابعاد کوچک، قدرت بالا و تولید گرمای شده است تا در بازار شاهد لپ تاب های بسیار قدرتمندی باشیم.

شرکت Asus، پیشتاز در حوزه تولید محصولات دیجیتال، این بار یک لپ تاپ گیمینگ را روانه بازار کرده است. این لپ تاپ، نخستین لپ تاپ مخصوص بازی است که با پردازنده های AMD Ryzen کار می کند. حتما می دانید که وجود پلتفرم های AMD در یک نوت بوک گیمینگ چندان مرسوم نیست. اما کمپانی Asus در این زمینه پیشقدم شده و لپ تاپ مدل ROG Strix GL702ZC را روانه بازار کرده است. لپ تاپ ایسوس ROG Strix GL702ZC یکی از برترین نمونه های خانواده گیمرهای ایسوس است که به پردازنده Ryzen 7 1700 مجهز شده است.

حتما بخوانید: مانیتورهای خمیده ایسوس مخصوص گیمینگ

اولین لپ تاپ گیمینگ ایسوس با پردازنده AMD Ryzen

اولین لپ تاپ گیمینگ ایسوس با پردازنده AMD Ryzen

این مدل که اولین لپتاپ گیمینگ ایسوس با پردازنده  AMD Ryzen است، مجهز به شبکه بیسیم دو باند  802.11 a/b/g/n/ac Wi-Fi می باشد. در قسمت پورت های ورودی و خروجی نیز)  ( I/O پورت هایی مانند USB 3.1 Type-C، mini-DisplayPort و HDMI قرار داده شده است. علاوه بر این از اینرفیس های مرسوم نیز نباید غاف شد.

از دیگر قابلیت های لپ تاپ گیمینگ Asus ، باید به کارت گرافیک AMD Radeon RX580 اشاره کرد. این سیستم gaming ، 4 گیگابایت حافظه GDDR5 و رم DDR4، 16 گیگابایتی دارد که تا 32 گیگابایت نیز قابلیت ارتقاء دارد. در بخش ذخیره سازی، ایسوس از ترکیب 1 هارد دیسک 1 ترابایتی و یک سالید درایو SSD M.2 با ظرفیت 256 گیگابایت استفاده کرده است. این مدل لپ تاپ گیمینگ ایسوس با توجه به قطعات و قابلیت هایی که دارد، می تواند تمام نیازهای کاربران را به خوبی تامین خواهد کرد. همچنین باتری 4 سلولی و ویندوز 10 این لپ تاپ را نباید از قلم انداخت.

شما مشتریان محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ایده برتر در ارتباط باشید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: لپ تاپ , لپ تاپ ایسوس , لپ تاپ گیمینگ ایسوس , لپ تاپ ایسوس مخصوص بازی , قیمت لپ تاپ گیمینگ asus ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 7 آذر 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی