مانیتور گیمینگ ایسوس Asus
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه بازی های رایانه ای به یک تجارت پر سود تبدیل شده است که مانیتور نیز یکی از مهم ترین تجهیزات در این بخش است. این مانیتورها که به مانیتور گیمینگ معروف هستند، کیفیت بالایی داشته و سعی شده تا بیشترین تطابق را با کنسول های بازی داشته باشند. مانیتور ایسوس یکی از برترین برندها در این بخش است که به خوبی توانسته علاقمندان به بازی را راضی نگه دارد. خرید مانیتور گیمینگ ایسوس دیگر خیالتان را آسوده می کند که نیازی به مانیتور دیگری ندارید و همه خواسته های شما برآورده می شود. مانیتور گیمینگ ایسوس به گونه ای طراحی شده است تا بتواند گرافیک بازی های سنگین امروزی را به خوبی به نمایش بگذارد و افت کیفیتی در آن دیده نشود. همچنین با داشتن ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد خود، می تواند جزو بهترین مانیتور گیمینگ محسوب شود. شرکت ایده برتر پارسیان، عاملیت نمایندگی مانیتور ایسوس asus در تهران مفتخر است که می تواند مانیتورهای برند ایسوس را با گارانتی اصلی و قیمت واقعی عرضه کند تا به هدف خود، یعنی جلب رضایت مشتری، برسد.

مانیتور گیمینگ ایسوس

مانیتور گیمینگ ایسوس

از آنجایی که صنعت بازی های کامپیوتری روز به روز در حال پیشرفت است، سخت افزار کنسول های بازی همیشه در حال ارتقا می باشد. یکی از مهم ترین سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز بازی ها، گرافیک است. هر چقدر گرافیک بازی ها بیشتر و قدرتمندتر طراحی شود، بازی واقعی تر بنظر می رسد که این موضوع مهم ترین خواسته گیمیرهاست. مانیتور گیمینگ ایسوس نیز به خوبی توانسته این خواسته را برآورده کند تا علاقمندان به بازی از اجرای بازی لذت مضاعفی ببرند. شرکت های تولید مانیتور مانند ایسوس، همیشه با شرکت های تولیدکننده گرافیک همکاری می کنند تا به خوبی بتوانند بیشترین میزان کارایی گرافیک را به نمایش بگذارند. در این خصوص، حتی معمولا تنظیمات و دکمه های سخت افزاری مخصوصی برای گرافیک های خاص تعبیه می کنند که بتوان تا حد ممکن آن ها را تنظیم نمود. بنابراین، اگر از علاقمندان به بازی رایانه ای هستید و به نمایش بازی و کیفیت آن اهمیت می دهید، مانیتور گیمینگ ایسوس را همیشه به خاطر بسپارید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: مانیتور , مانیتور گیمینگ , مانیتور ایسوس , خرید مانیتور گیمینگ , مانیتور گیمینگ ایسوس , قیمت مانیتور گیمینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 11 آذر 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی